Säännöt rakkaudelle (ja palstalaisille) ystävänpäiväviikon hengessä

Anonyymi

Laitetaan nyt säännöt kuntoon Anna Puun kauniiden sanoitusten hengessä tälläkin palstalla, ettei kenenkään tarvitse täältä pois lähteä sen vuoksi ettemme osaa toisiamme kunnioittavasti kohdella ja myös täällä siten kommunikoida. Ystävänpäiväviikon kunniaksi tehdään palstasta taas ystävällinen paikka kaikille viettää aikaa!

19

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oih, tähän haluan ehdottomasti liittyä! Kuulukoon sääntöihin myös tilan antaminen toisille. Toivoisin tälle kukkakedolle mahdollisimman monenlaisia kukkia 😊

• No joo, saattaa olla vähän imelää 😄 mut haittaakse?

• Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

No joo, saattaa olla vähän imelää 😄 mut haittaakse?

En ehtinyt näkemään😔 Mua kiinnostaa semmoiset jutut☺

• Anonyymi kirjoitti:

En ehtinyt näkemään😔 Mua kiinnostaa semmoiset jutut☺

En mä tiedä miksi toi poistettiin. Joku vaan piti mun ekaa kommenttia teennäisenä, ei edes ollut paha.

• Anonyymi

Mä en haluais vahvistua ilman häntä... Näin se vaan on.
      😔

💔

• Anonyymi

Kun yritän olla miettimättä häntä...
        Sitten se palaa takaisin niin että just nyt sattuu niin paljon kuin viilto keskellä rintakehää.

Sattuu kun jäi yrittämättä... Vain haavekuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun yritän olla miettimättä häntä...
        Sitten se palaa takaisin niin että just nyt sattuu niin paljon kuin viilto keskellä rintakehää.

Sattuu kun jäi yrittämättä... Vain haavekuvia.

Ehkä saat vielä uuden tilaisuuden, jos vielä haluat häntä. Älä luovuta ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä saat vielä uuden tilaisuuden, jos vielä haluat häntä. Älä luovuta ❤

Kiitos

Haluan niin älyttömästi, en minä häntä milloinkaan unohda.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat vahvistumisella?

Minulla on saman tyylinen tilanne, että minun täytyy tehdä asioita yksin.. Sattuu elämä ilman häntä, kuvittelen kaikenlaista, kuinka makoilisin sängyssä pää hänen vatsallaan.. Sellaista rentoa olemista arjessa, kehollista läheisyyttä ilman turhia sanoja, ja miten oikealta ja hyvältä se tuntuisi.. Sitä kehoni kipeästi kaipaa..

Mutta ei ole vielä sen aika ja minun pitäisi jaksaa vaeltaa rotkoisen kuivan autioimaan läpi ja kiivetä vuorelle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat vahvistumisella?

Minulla on saman tyylinen tilanne, että minun täytyy tehdä asioita yksin.. Sattuu elämä ilman häntä, kuvittelen kaikenlaista, kuinka makoilisin sängyssä pää hänen vatsallaan.. Sellaista rentoa olemista arjessa, kehollista läheisyyttä ilman turhia sanoja, ja miten oikealta ja hyvältä se tuntuisi.. Sitä kehoni kipeästi kaipaa..

Mutta ei ole vielä sen aika ja minun pitäisi jaksaa vaeltaa rotkoisen kuivan autioimaan läpi ja kiivetä vuorelle..

Mutta teen sen, erämaavaelluksen..

• Tuntuu olevan sääntö numero yksi, että oli ketjun aihe mikä hyvänsä, niin siihen jokainen tunkee omaa agendaa vaivautumatta miettimään mitään muuta asiaa saati miltään muulta kannalta. Olen sitä mieltä, että erilaisia mielipiteitä toki saa ja pitää olla, mutta jos nyt kuitenkin ne mielipiteet liittyis jotenkin aloitukseen, please.

• Anonyymi

Voi kiitos muistutuksesta, vaikka tässä oli juuri muistutus säännöistä.. Olen nolo.. Pitää olla reagoimatta näihin aiheen ulkopuolisiin juttuihin ketjussa ja aloittaa uusi ketju kustakin aiheesta, jos siitä haluaa täällä jakaa.

• Anonyymi

Pahoittelut, en ajatellut ollenkaan.

En viitsinyt tuon takia aloittaa uutta ketjua kun tuntui turhalta. Ajattelin vaan purkautua johonkin väliin tuon asian kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut, en ajatellut ollenkaan.

En viitsinyt tuon takia aloittaa uutta ketjua kun tuntui turhalta. Ajattelin vaan purkautua johonkin väliin tuon asian kanssa.

Voi ei tää nyt niin vakavaa ole 😊 ja kyllä täällä turhemmistakin aiheista on aloituksia tehty.

• Anonyymi

Mikä on sun oikea nimesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumman, Amicitia Puran vai anonyymin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumman, Amicitia Puran vai anonyymin?

Amicitia Puran, mutta nyt kun otit puheeksi niin myös sinun?

• Anonyymi kirjoitti:

Hahaa, miksi kertoisin sen :-D Ja miksi kysyt?

• Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

Hahaa, miksi kertoisin sen :-D Ja miksi kysyt?

Et tietenkään kerro, ei kukaan täällä, mutta nyt ainakin tiedät, että joku haluaa tietää 😉

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5446
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3045
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      124
      2343
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1965
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      22
      1905
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1810
    7. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      5
      1450
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1425
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1422
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1294
    Aihe