Säännöt rakkaudelle (ja palstalaisille) ystävänpäiväviikon hengessä

Anonyymi

Laitetaan nyt säännöt kuntoon Anna Puun kauniiden sanoitusten hengessä tälläkin palstalla, ettei kenenkään tarvitse täältä pois lähteä sen vuoksi ettemme osaa toisiamme kunnioittavasti kohdella ja myös täällä siten kommunikoida. Ystävänpäiväviikon kunniaksi tehdään palstasta taas ystävällinen paikka kaikille viettää aikaa!

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oih, tähän haluan ehdottomasti liittyä! Kuulukoon sääntöihin myös tilan antaminen toisille. Toivoisin tälle kukkakedolle mahdollisimman monenlaisia kukkia 😊

      • No joo, saattaa olla vähän imelää 😄 mut haittaakse?


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        No joo, saattaa olla vähän imelää 😄 mut haittaakse?

        En ehtinyt näkemään😔 Mua kiinnostaa semmoiset jutut☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ehtinyt näkemään😔 Mua kiinnostaa semmoiset jutut☺

        En mä tiedä miksi toi poistettiin. Joku vaan piti mun ekaa kommenttia teennäisenä, ei edes ollut paha.


    • Anonyymi

      Mä en haluais vahvistua ilman häntä... Näin se vaan on.
      😔

      💔

      • Anonyymi

        Kun yritän olla miettimättä häntä...
        Sitten se palaa takaisin niin että just nyt sattuu niin paljon kuin viilto keskellä rintakehää.

        Sattuu kun jäi yrittämättä... Vain haavekuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun yritän olla miettimättä häntä...
        Sitten se palaa takaisin niin että just nyt sattuu niin paljon kuin viilto keskellä rintakehää.

        Sattuu kun jäi yrittämättä... Vain haavekuvia.

        Ehkä saat vielä uuden tilaisuuden, jos vielä haluat häntä. Älä luovuta ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä saat vielä uuden tilaisuuden, jos vielä haluat häntä. Älä luovuta ❤

        Kiitos

        Haluan niin älyttömästi, en minä häntä milloinkaan unohda.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat vahvistumisella?

        Minulla on saman tyylinen tilanne, että minun täytyy tehdä asioita yksin.. Sattuu elämä ilman häntä, kuvittelen kaikenlaista, kuinka makoilisin sängyssä pää hänen vatsallaan.. Sellaista rentoa olemista arjessa, kehollista läheisyyttä ilman turhia sanoja, ja miten oikealta ja hyvältä se tuntuisi.. Sitä kehoni kipeästi kaipaa..

        Mutta ei ole vielä sen aika ja minun pitäisi jaksaa vaeltaa rotkoisen kuivan autioimaan läpi ja kiivetä vuorelle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat vahvistumisella?

        Minulla on saman tyylinen tilanne, että minun täytyy tehdä asioita yksin.. Sattuu elämä ilman häntä, kuvittelen kaikenlaista, kuinka makoilisin sängyssä pää hänen vatsallaan.. Sellaista rentoa olemista arjessa, kehollista läheisyyttä ilman turhia sanoja, ja miten oikealta ja hyvältä se tuntuisi.. Sitä kehoni kipeästi kaipaa..

        Mutta ei ole vielä sen aika ja minun pitäisi jaksaa vaeltaa rotkoisen kuivan autioimaan läpi ja kiivetä vuorelle..

        Mutta teen sen, erämaavaelluksen..


    • Tuntuu olevan sääntö numero yksi, että oli ketjun aihe mikä hyvänsä, niin siihen jokainen tunkee omaa agendaa vaivautumatta miettimään mitään muuta asiaa saati miltään muulta kannalta. Olen sitä mieltä, että erilaisia mielipiteitä toki saa ja pitää olla, mutta jos nyt kuitenkin ne mielipiteet liittyis jotenkin aloitukseen, please.

      • Anonyymi

        Voi kiitos muistutuksesta, vaikka tässä oli juuri muistutus säännöistä.. Olen nolo.. Pitää olla reagoimatta näihin aiheen ulkopuolisiin juttuihin ketjussa ja aloittaa uusi ketju kustakin aiheesta, jos siitä haluaa täällä jakaa.


      • Anonyymi

        Pahoittelut, en ajatellut ollenkaan.

        En viitsinyt tuon takia aloittaa uutta ketjua kun tuntui turhalta. Ajattelin vaan purkautua johonkin väliin tuon asian kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut, en ajatellut ollenkaan.

        En viitsinyt tuon takia aloittaa uutta ketjua kun tuntui turhalta. Ajattelin vaan purkautua johonkin väliin tuon asian kanssa.

        Voi ei tää nyt niin vakavaa ole 😊 ja kyllä täällä turhemmistakin aiheista on aloituksia tehty.


      • Anonyymi

        Mikä on sun oikea nimesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sun oikea nimesi?

        Kumman, Amicitia Puran vai anonyymin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumman, Amicitia Puran vai anonyymin?

        Amicitia Puran, mutta nyt kun otit puheeksi niin myös sinun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sun oikea nimesi?

        Hahaa, miksi kertoisin sen :-D Ja miksi kysyt?


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Hahaa, miksi kertoisin sen :-D Ja miksi kysyt?

        Et tietenkään kerro, ei kukaan täällä, mutta nyt ainakin tiedät, että joku haluaa tietää 😉


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe