Mikä eläin olisit

Anonyymi

Lasten raati kyseli äskettäin puoluejohtajilta, mitä eläimiä he olisivat. Marin olisi norsu, Orpo koira, Henriksson Suomenhevonen, joku oli pingviini, en nyt kaikkia muista. Mikä eläin sinä olisit? Joku osaa sanoa sen suoralta kädeltä ja perustella. Tee testi, jos et muuten tiedä!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/10-kysymyksen-testi-paljastaa-mita-elainta-muistutat-tunnistatko-itsesi/7069862#gs.tu3zmx

Minä olisin marsu. Ystävällinen, kotoileva, ujo, rento, mukava. Justt sellanen minä olenkin!

20

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh! Testin mukaan marsu. Oikeesti olen tietenkin paloma elikkä siis kyyhkynen. Kummallinen testi. Mikään vaihtoehto kysymyksissä ei antanut oleellista kuvaa. Kuvista melkein kaikki olisi kelvanneet, riippuen millä tuulella on.
      ***

    • Anonyymi

      Koira ja perusteluina oli ystävällinen, ihmisrakas, innokas , leikkisä.

      En aina jaksa olla ihmisrakas, vaan vetäydyn omiin oloihin. Vaan taitaa koirakin välillä mennä vaikka sängyn alle omiin oloihin.

    • Anonyymi

      Itsenäinen, luontoa rakastava, vahva, vapaa sielu

      • Testin mukaan olisin koira minäkin, joskin toissayönä uneksin olostani kissana. Heräsinkin siihen, hahhaa,..että todella kehräsin, kurkussani oli jotakin joka siltä kuullosti. Samalla tuntui koko kropassa hyvältä, venyttelin kauan, kiemurtelin peräti kuin kissa.


      • Anonyymi
        sinisiru kirjoitti:

        Testin mukaan olisin koira minäkin, joskin toissayönä uneksin olostani kissana. Heräsinkin siihen, hahhaa,..että todella kehräsin, kurkussani oli jotakin joka siltä kuullosti. Samalla tuntui koko kropassa hyvältä, venyttelin kauan, kiemurtelin peräti kuin kissa.

        Ihana mielikuva sinusta yöllisenä kissana, sinisiru 😺


      • Anonyymi

        Siis susi, peto joka raatelee ja kulkee laumoissa. Hylkää heikot lauman jäsenet kuolemaan.


      • Samoin, Ano 11.08. Olemme susia. Ihminen on ihmiselle susi..))
        Olisin itse veikannut kissaa, kun tykkään kissoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis susi, peto joka raatelee ja kulkee laumoissa. Hylkää heikot lauman jäsenet kuolemaan.

        Huh, huh. Tuota en kyllä myönnä...Jospa sitten olen se "yksinäinen susi"..))


    • Anonyymi

      Minusta Marin on selvääkin selvemmin kalkkuna. Nyökkii juuri samalla tavalla ja "nokkii" sanat...

      • Anonyymi

        Sillä on kuulemma norsun muisti.


    • Anonyymi

      Susi :D

      Skånepåg

    • Ainoastaan yhdessä kysymyksessä mietin kahden vaihtoehdon välillä. Muut kysymykset olivat helppo valita.

      Näin siinä nyt kuitenkin kävi; )

      Vastaustesi perusteella olet koira!
      Ominaisuuksiasi: Ystävällinen, ihmisrakas, innokas, leikkisä

      • Anonyymi

        Mikä todistaa selvästi, että koko testi on täyttä huuhaata.


    • Olen ns. koiraihminen, nelisenkymmentä vuotta kolme eri koiraa kuului laajenevaan laumaamme. Noinkin epämääräinen testi tunnisti minut koiraksi, ei se siis ihan huuhaata voi olla.
      🐾🐾🐾🐕🐕🐕

      Joskus olen lukenut voimaelämistä, jotka taitavat olla enemmän henkimaailman asioita. Voimaeläimeni olisi erään testin mukaan peura. Kyllähän minä niiden elementtiin metsiin vetoa tunnen , ja käyvät nekin joskus öisin minua pihalla tarkkailemassa, merkkinä sievät sydämenmuotoiset sorkanjäljet hangella.
      🦌🌲🌲🌲

    • Anonyymi

      Minä olisin Susi. Epäilen ihmisiä,tutkin kaikkia mahdollista,katson jälkiä hangessa,ulvon melkein kuuta,kun katson tähti taivasta mutta rakastan laumaani yli kaiken ja suojen itseäni vastaan.
      Laumani on minulle elämäni,vain kuolema vie pois,ei muut!
      Rakkaus on niin suurta ja lähimmäisyys on koskettavaa !
      Olenhan saanut opin myös sudeltani,joka oli ystäväni (osin koira).
      Rakasta laumaasi aina ja suojele,sillä yksin et ole mitään.
      Rakasta niin saat rakkautta takaisin runsain mitoin..

      Rakkaudellla sudelleni Alaska (Vlack)

      • Anonyymi

        Koira olisin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koira olisin :)

        Wuff wufff, iloinen hännän heilautus kaikille kivoille hauvoille🐶


    • Itsenäinen, luontoa rakastava, vahva , vapaa sielu. Siispä susi.

    • Anonyymi

      Testit on kivoja ja koira testin mukaan.

      • Anonyymi

        Minä en erityisemmin pidä koirista vaan olen ehdottomasti kissa-ihminen, mutta testin mukaan olen koira. Ehkä en vaan ole tutustunut mihinkään koiraan kunnolla, voisin olla eri mieltä jos koira olisi lemmikkinä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe