Mikä eläin olisit

Anonyymi

Lasten raati kyseli äskettäin puoluejohtajilta, mitä eläimiä he olisivat. Marin olisi norsu, Orpo koira, Henriksson Suomenhevonen, joku oli pingviini, en nyt kaikkia muista. Mikä eläin sinä olisit? Joku osaa sanoa sen suoralta kädeltä ja perustella. Tee testi, jos et muuten tiedä!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/10-kysymyksen-testi-paljastaa-mita-elainta-muistutat-tunnistatko-itsesi/7069862#gs.tu3zmx

Minä olisin marsu. Ystävällinen, kotoileva, ujo, rento, mukava. Justt sellanen minä olenkin!

20

1132

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh! Testin mukaan marsu. Oikeesti olen tietenkin paloma elikkä siis kyyhkynen. Kummallinen testi. Mikään vaihtoehto kysymyksissä ei antanut oleellista kuvaa. Kuvista melkein kaikki olisi kelvanneet, riippuen millä tuulella on.

• Anonyymi

Koira ja perusteluina oli ystävällinen, ihmisrakas, innokas , leikkisä.

En aina jaksa olla ihmisrakas, vaan vetäydyn omiin oloihin. Vaan taitaa koirakin välillä mennä vaikka sängyn alle omiin oloihin.

• Anonyymi

Itsenäinen, luontoa rakastava, vahva, vapaa sielu

• Testin mukaan olisin koira minäkin, joskin toissayönä uneksin olostani kissana. Heräsinkin siihen, hahhaa,..että todella kehräsin, kurkussani oli jotakin joka siltä kuullosti. Samalla tuntui koko kropassa hyvältä, venyttelin kauan, kiemurtelin peräti kuin kissa.

• Anonyymi
        sinisiru kirjoitti:

Testin mukaan olisin koira minäkin, joskin toissayönä uneksin olostani kissana. Heräsinkin siihen, hahhaa,..että todella kehräsin, kurkussani oli jotakin joka siltä kuullosti. Samalla tuntui koko kropassa hyvältä, venyttelin kauan, kiemurtelin peräti kuin kissa.

Ihana mielikuva sinusta yöllisenä kissana, sinisiru 😺

• Anonyymi

Siis susi, peto joka raatelee ja kulkee laumoissa. Hylkää heikot lauman jäsenet kuolemaan.

• Samoin, Ano 11.08. Olemme susia. Ihminen on ihmiselle susi..))
        Olisin itse veikannut kissaa, kun tykkään kissoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis susi, peto joka raatelee ja kulkee laumoissa. Hylkää heikot lauman jäsenet kuolemaan.

Huh, huh. Tuota en kyllä myönnä...Jospa sitten olen se "yksinäinen susi"..))

• Anonyymi

Minusta Marin on selvääkin selvemmin kalkkuna. Nyökkii juuri samalla tavalla ja "nokkii" sanat...

• Anonyymi

Sillä on kuulemma norsun muisti.

• Anonyymi

Susi :D

Skånepåg

• Ainoastaan yhdessä kysymyksessä mietin kahden vaihtoehdon välillä. Muut kysymykset olivat helppo valita.

Näin siinä nyt kuitenkin kävi; )

Vastaustesi perusteella olet koira!
      Ominaisuuksiasi: Ystävällinen, ihmisrakas, innokas, leikkisä

• Anonyymi

Mikä todistaa selvästi, että koko testi on täyttä huuhaata.

• Olen ns. koiraihminen, nelisenkymmentä vuotta kolme eri koiraa kuului laajenevaan laumaamme. Noinkin epämääräinen testi tunnisti minut koiraksi, ei se siis ihan huuhaata voi olla.
      🐾🐾🐾🐕🐕🐕

Joskus olen lukenut voimaelämistä, jotka taitavat olla enemmän henkimaailman asioita. Voimaeläimeni olisi erään testin mukaan peura. Kyllähän minä niiden elementtiin metsiin vetoa tunnen , ja käyvät nekin joskus öisin minua pihalla tarkkailemassa, merkkinä sievät sydämenmuotoiset sorkanjäljet hangella.
      🦌🌲🌲🌲

• Anonyymi

Minä olisin Susi. Epäilen ihmisiä,tutkin kaikkia mahdollista,katson jälkiä hangessa,ulvon melkein kuuta,kun katson tähti taivasta mutta rakastan laumaani yli kaiken ja suojen itseäni vastaan.
      Laumani on minulle elämäni,vain kuolema vie pois,ei muut!
      Rakkaus on niin suurta ja lähimmäisyys on koskettavaa !
      Olenhan saanut opin myös sudeltani,joka oli ystäväni (osin koira).
      Rakasta laumaasi aina ja suojele,sillä yksin et ole mitään.
      Rakasta niin saat rakkautta takaisin runsain mitoin..

Rakkaudellla sudelleni Alaska (Vlack)

• Anonyymi

Koira olisin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koira olisin :)

Wuff wufff, iloinen hännän heilautus kaikille kivoille hauvoille🐶

• Itsenäinen, luontoa rakastava, vahva , vapaa sielu. Siispä susi.

• Anonyymi

Testit on kivoja ja koira testin mukaan.

• Anonyymi

Minä en erityisemmin pidä koirista vaan olen ehdottomasti kissa-ihminen, mutta testin mukaan olen koira. Ehkä en vaan ole tutustunut mihinkään koiraan kunnolla, voisin olla eri mieltä jos koira olisi lemmikkinä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      50
      969
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      943
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      795
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      117
      746
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      110
      721
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      36
      643
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      631
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      610
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      596
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      21
      564
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      543
    13. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      542
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      72
      538
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      502
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      496
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      107
      493
    18. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      47
      485
    19. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      477
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      467
    Aihe