sijaitsee asuntosi? Kerro samalla kokemuksia paikkakunnasta! Asuntojen hintataso, palvelut, kuinka paikalliset ovat suhtautuneet, onko huoneisto/talo/kesämökki, puhutko viroa jne. asiat kiinnostavat myös...
Gallup: Missä päin Viroa
6
575
Vastaukset
- lähistöllä
Meillä on kerrostaloasunto Otepään lähistöllä. Tykätään oikein kovasti, kun ehtis vaan olla enemmän siellä. Viroa sokelletaan jonkun verran huonosti ja vastaanotto on ollut ystävällistä, johtuen kenties siitä, että alueella käy paljon turisteja. Palvelut on hyvät ja nähtävää riittää joka reissulle, Tarto lähellä ja paljon pikkusia järviä, joissa pulikoida.
En osaa verrata asunnon hintatasoa muuhun Viroon, mutta Suomen hinnoilla sillä rahalla olisi saanut tuulikaapin asuntoonsa.- makra
Kerrostalokaksio Mustamäen kupeessa. Hoitovastike keskimäärin 40 € kuussa. Asunnon arvo tällä hetkellä n. 40000 €.
Puhun aika heikosti eestiä, ymmärrän vähän paremmin. Tallinnassa tulee oltua 40-50 päivää vuodessa.
tallinna, sitsi,eli 4km keskustasta. omakoti alueella pienkerrostalo, 2krs ja 8 pientä asuntoa. hinnat 5-10000eek/m2,tosin tässätalossa ei ole myytäviä,vielä. Ja viroa puhun kyllä.
suhtautuminen miellyttävää, ja aivan kuin maalla asuis, tosin takavuosina kävi autotallissa ajoittain varkaita(narkkeja) siellä ei ollut kuin romua mikä odotti kaatopaikalle vientiä, kelpas silti,,,,enää ei havaintoja,kiva asua.
- Muamo
säilyttäneet arvonsa vai onko jopa arvonnousua tiedossa? Kuinka monta vuorokautta/vuosi asutte Viron asunnolla? Paikallisten suhtautuminen tulokkaaseen kiinnostaisi minuakin... etenkin pienemmällä paikkakunnalla, jossa ei ole totuttu meihin suomalaisiin. Oletteko tehneet remonttia asunnossa?
tuplaantuneet 5 vuoden aikana,itselle tehty uus asunto vanhoihin ulkoseiniin, minä asun valituisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571299Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804