Ylen uutisten mukaan new yorkista on löytynyt koronavirus,

Anonyymi

Johon mikään rokote ei toimi, vuosi 2025 lähestyy, odottavan aika ilman maksullista ihokosketusta kestää vielä tovin.

14

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hehheh, näin tuon uutisen aamulla niin arvasin kuka kertoo tällä palstalla asiasta oman versionsa. Ei tuo muuta mitään miksikään. Rokotteet riittää hävittämään koronan ja sen muunnokset pian. Numeromies laittaa vaan riisiä kattilaan ja varo pöötä ja pakteereja. Oven raosta voi tulla myös lildo joten olethan varovainen.

    • Anonyymi

      Niin no ja mutta... täytynee myöntää, että NumBall saattaa synkissä ennustuksissaan osua sittenkin oikeaan, ainakin osittain, ikävää kyllä.
      Nythän on jo nimittäin käynyt niinkin, että tätä erästä A:lla alkavaa rokotetta ei ole saatu EU:n alueelle toimitettua kuin puolet luvatusta määrästä. Suomen kannalta edellinen tarkoittaa sitä, että suunnitellut rokotusohjelmat tulevat viivästymään. Nyt on jo käynyt niin, että sote-alan hoitajien rokotusohjelmia on keskeytetty ja heidän sijaan ensisijaisesti rokotetaan ns. riskiryhmäläisiä. Elikäs jos hoitajille ei nyt riitä rokotteita, niin koskahan niitä mahtanee riittää perusterveille ja nuorekkaille Pattayn lomamatkailijoille?

      • Anonyymi

        Jos kerta niin itse sanot. Tiesitkö että Thaimaahan lappaa koko ajan lisää suomalaisia? Onko mielestäsi nyt vuosi 2025? Ei ole. Nyt on 2021 ja Thaimaahan tulee koko ajan lisää suomalaisia.
        Oikein mukava juttu. Kuka vaan voi tulla Suomesta karanteenin kautta jo nyt ja pääministeri jutteli että karanteenitkin poistuu kunhan rokotukset laajenee, joten se sinun "NumBallisi" (sinä) puhui taas täyttä negasontaa.
        Miksi päivystät täällä kun sinulla itselläsi ei ole mahdollisuutta eikä aikomusta matkustaa Thaimaahan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerta niin itse sanot. Tiesitkö että Thaimaahan lappaa koko ajan lisää suomalaisia? Onko mielestäsi nyt vuosi 2025? Ei ole. Nyt on 2021 ja Thaimaahan tulee koko ajan lisää suomalaisia.
        Oikein mukava juttu. Kuka vaan voi tulla Suomesta karanteenin kautta jo nyt ja pääministeri jutteli että karanteenitkin poistuu kunhan rokotukset laajenee, joten se sinun "NumBallisi" (sinä) puhui taas täyttä negasontaa.
        Miksi päivystät täällä kun sinulla itselläsi ei ole mahdollisuutta eikä aikomusta matkustaa Thaimaahan?

        Miksi hyökkäät Kläpin suuntaan hänen ollen omaa ryhmääsi?


      • Anonyymi

        A-Pesu aiheuttaa agressioita paniikkihäiriöiselle hänen ollen vaaraksi itselleen ja ympäristölleen, tosin tämä pillitys PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA ei vaaranna mitään.


      • Anonyymi

        No ja mutta voi jumankekka sentään ja hyvää päivää taas mitä pöpötystä.

        Sanoppas päivää muillekkin... sanoppas päivää...
        En sano, minä en oo mikään pukki, minä oon tavallinen kläppinen...

        En oo syöny lanttuva
        Se on minun herkkuva
        Lanttuva kaaliva
        Se on amerikan herkkuva

        T ei multa muuta, omaa sukua orava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerta niin itse sanot. Tiesitkö että Thaimaahan lappaa koko ajan lisää suomalaisia? Onko mielestäsi nyt vuosi 2025? Ei ole. Nyt on 2021 ja Thaimaahan tulee koko ajan lisää suomalaisia.
        Oikein mukava juttu. Kuka vaan voi tulla Suomesta karanteenin kautta jo nyt ja pääministeri jutteli että karanteenitkin poistuu kunhan rokotukset laajenee, joten se sinun "NumBallisi" (sinä) puhui taas täyttä negasontaa.
        Miksi päivystät täällä kun sinulla itselläsi ei ole mahdollisuutta eikä aikomusta matkustaa Thaimaahan?

        En minä ole mitään ennustanut vaan kertonut vain erään skenaarion miten tilanne voi eskaloitua vielä, euroopan koronatilanne on katastroofinen, suomi päätti poikkeuslaista, joka astuu voimaan 8.3.2021, rajoittaakseen koronan leviämistä. Suhteelisen varmaa on että turismi ei palaa vielä vuosiin samalle tasolle kuin ennen koronaa.

        resupetterille tiedoksi en ole huolissani siitä montako suomalaista thaimaahan pääsee, sillä ole mitään merkitystä tämä maan kannalta missä asun, mutta sillä on olennainen merkitys milloin ihmisiä pääsee maahan ilman karanteenia, koska tämän maan turismi on kuolemassa, ja sillä voi ja on kauaskantoisia seurauksia.

        Terveisiä resulle suomen savoon, hua hinistä.


      • Anonyymi

        resupetteri Senssulle sinä voi olla alakastia, minulla sinä olet pelkkä arvoton trolli, joka on kertonut jos vuosia krotiileistä, ja lildostasi palstalla milloin et vaikuta chlaingmai kopiotunnuksellasi, yksinkertaisesti hullu sinä olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        resupetteri Senssulle sinä voi olla alakastia, minulla sinä olet pelkkä arvoton trolli, joka on kertonut jos vuosia krotiileistä, ja lildostasi palstalla milloin et vaikuta chlaingmai kopiotunnuksellasi, yksinkertaisesti hullu sinä olet.

        Moro, en minä noista kasteista tiedä, kunhan nyt olen näpäyttänyt vain sanalla joka näyttänee ottaneen kipeetä enemmältikin, kuten myös juntti.
        Minulle tuo on täysi nolla, eikä vaikuta muuhun kuin hymyihin kun lukee noita dejavuita.
        Kovin on tullut tehtyä vahva vaikutus tähän henkilöön, olisiko kyse a-pesusta.
        Neito aijasi juomaveden puhdistuslaitteista imuroimansa kuvan jossa hanat kiinni ja paineet nollilla kertoen täyttäneensä haaveilluusioaltaansa 20 tunnissa.
        Ei ole Neidolla pienintäkään käsitystä uima-allaslaitteista, todellakaan ei uima-altaan vettä suodatella noilla pöniköillä ja veden toimitus altaaseen tapahtuu hieman toisen kokoisilla putkilla, siis ei pilleillä.
        Harrikkajengin kumartaja Aasikin on päässyt tänne Thaimaahan ja koko hiippakunta aivan innoissaan.
        Saas nähdä mitä junttilan päivä tuo tullessaan kun on taas perjantaikossun aika.
        Ai että mitenkö täällä sujuu? No tänään tulee jakaa "toimeentulotuki" kirjekuoret duunareille.
        Tässäpä aihetta kilahtaneelle, moi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Moro, en minä noista kasteista tiedä, kunhan nyt olen näpäyttänyt vain sanalla joka näyttänee ottaneen kipeetä enemmältikin, kuten myös juntti.
        Minulle tuo on täysi nolla, eikä vaikuta muuhun kuin hymyihin kun lukee noita dejavuita.
        Kovin on tullut tehtyä vahva vaikutus tähän henkilöön, olisiko kyse a-pesusta.
        Neito aijasi juomaveden puhdistuslaitteista imuroimansa kuvan jossa hanat kiinni ja paineet nollilla kertoen täyttäneensä haaveilluusioaltaansa 20 tunnissa.
        Ei ole Neidolla pienintäkään käsitystä uima-allaslaitteista, todellakaan ei uima-altaan vettä suodatella noilla pöniköillä ja veden toimitus altaaseen tapahtuu hieman toisen kokoisilla putkilla, siis ei pilleillä.
        Harrikkajengin kumartaja Aasikin on päässyt tänne Thaimaahan ja koko hiippakunta aivan innoissaan.
        Saas nähdä mitä junttilan päivä tuo tullessaan kun on taas perjantaikossun aika.
        Ai että mitenkö täällä sujuu? No tänään tulee jakaa "toimeentulotuki" kirjekuoret duunareille.
        Tässäpä aihetta kilahtaneelle, moi.

        Joo samaa huomasin, poju vielä jossain kertoi että naapurin tane toimitti altaseen vedet autolla, jokainen joka asiasta jotain tietää että altaaseen ei ole mitään asiaa näiden naapureiden säiliöautoilla, näin sen suodatinlaitteiston kuvan, muutamassa ravintolassa on vastaava, sieltä otetaan vesi ruuanlaittoon, tässä uudessa asunnossa ei ollut vedenpuhdistusta lainkaan olen käyttänyt niitä 20 litran valkoisia pulloja juomavetenä, 5-6 kuusi tulee pari kertaa kuukaudessa, ostin tähän sellainen pienen suodatinlaitteiston joka proppasin tuohan seinään kiinni, jos jostain syystä tuota pullovettä ei toimiteta, siinä on viisi tai kuusi suodatinta, enpä muista...

        pullovesiä en osta lainkaan pahimmat on niitä joita saa ptt tai joltain muulta huoltoasemalta kaupantekiäisinä kun ostat naftaa tai bensaa, yli 500 bahtilla, ne ovat seisoneet päiväkausia auringossa, lisäksi jotenkin polttoaineen maku on tarttunut niihin.

        Joskus ostan sen kuuden pullon pakkauksen, että saan täytettyä tuosta 20 litrasta pienempiin pulloihin, mutta katson tarkkaan mistä ne haen makrosta yleensä...

        Vaimon kaveri tuli allergiseksi koiralle, otin häneltä yhden kolme vuotiaan nartun hoitooni, rigdebackin, ihan kiltti ja rauhallinen, paitsi jos joku tulee kolkuttelemaan portille, tai muita koira.. ne lähtee nopeasti... voin joskus laittaa kuvan... on ollut tuossa pihalla pari viikoa, aluksi ikävöi mutta ei enää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo samaa huomasin, poju vielä jossain kertoi että naapurin tane toimitti altaseen vedet autolla, jokainen joka asiasta jotain tietää että altaaseen ei ole mitään asiaa näiden naapureiden säiliöautoilla, näin sen suodatinlaitteiston kuvan, muutamassa ravintolassa on vastaava, sieltä otetaan vesi ruuanlaittoon, tässä uudessa asunnossa ei ollut vedenpuhdistusta lainkaan olen käyttänyt niitä 20 litran valkoisia pulloja juomavetenä, 5-6 kuusi tulee pari kertaa kuukaudessa, ostin tähän sellainen pienen suodatinlaitteiston joka proppasin tuohan seinään kiinni, jos jostain syystä tuota pullovettä ei toimiteta, siinä on viisi tai kuusi suodatinta, enpä muista...

        pullovesiä en osta lainkaan pahimmat on niitä joita saa ptt tai joltain muulta huoltoasemalta kaupantekiäisinä kun ostat naftaa tai bensaa, yli 500 bahtilla, ne ovat seisoneet päiväkausia auringossa, lisäksi jotenkin polttoaineen maku on tarttunut niihin.

        Joskus ostan sen kuuden pullon pakkauksen, että saan täytettyä tuosta 20 litrasta pienempiin pulloihin, mutta katson tarkkaan mistä ne haen makrosta yleensä...

        Vaimon kaveri tuli allergiseksi koiralle, otin häneltä yhden kolme vuotiaan nartun hoitooni, rigdebackin, ihan kiltti ja rauhallinen, paitsi jos joku tulee kolkuttelemaan portille, tai muita koira.. ne lähtee nopeasti... voin joskus laittaa kuvan... on ollut tuossa pihalla pari viikoa, aluksi ikävöi mutta ei enää...

        Tuo suodatin laitteisto on ravintolan vesitarpeisiin, taitaa poika myydä munia niitä sadan euron ravintolassaan.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Moro, en minä noista kasteista tiedä, kunhan nyt olen näpäyttänyt vain sanalla joka näyttänee ottaneen kipeetä enemmältikin, kuten myös juntti.
        Minulle tuo on täysi nolla, eikä vaikuta muuhun kuin hymyihin kun lukee noita dejavuita.
        Kovin on tullut tehtyä vahva vaikutus tähän henkilöön, olisiko kyse a-pesusta.
        Neito aijasi juomaveden puhdistuslaitteista imuroimansa kuvan jossa hanat kiinni ja paineet nollilla kertoen täyttäneensä haaveilluusioaltaansa 20 tunnissa.
        Ei ole Neidolla pienintäkään käsitystä uima-allaslaitteista, todellakaan ei uima-altaan vettä suodatella noilla pöniköillä ja veden toimitus altaaseen tapahtuu hieman toisen kokoisilla putkilla, siis ei pilleillä.
        Harrikkajengin kumartaja Aasikin on päässyt tänne Thaimaahan ja koko hiippakunta aivan innoissaan.
        Saas nähdä mitä junttilan päivä tuo tullessaan kun on taas perjantaikossun aika.
        Ai että mitenkö täällä sujuu? No tänään tulee jakaa "toimeentulotuki" kirjekuoret duunareille.
        Tässäpä aihetta kilahtaneelle, moi.

        Olet yksinkertaisesti liian tyhmä näpäyttämään ketään tai puhumaan mistään asiasta asiaa. Ei mulla muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet yksinkertaisesti liian tyhmä näpäyttämään ketään tai puhumaan mistään asiasta asiaa. Ei mulla muuta.

        Joo ok että ei sulla muuta, toivottavasti ei koko päivään, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet yksinkertaisesti liian tyhmä näpäyttämään ketään tai puhumaan mistään asiasta asiaa. Ei mulla muuta.

        Kiitos kommentista palataan asiaan kun sinulla on oletko vetänyt viikonlopun kossupullon naamariin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe