Millaista arkesi on?

Anonyymi

Mistä se koostuu? Oletteko kaivattusi kanssa erilaisia ?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksinäistä, hiljaista, tapahtuu vähän. Jatkuvaa pohtimista, joten ajatuksissa on koko ajan älämölö. En tiedä hänen, naisen arjesta, eikä se nyt kuulu minulle kun en tiedä haluaako vaimokseni.

      • Anonyymi

        Haluaa se (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaa se (sivusta)

        Et sinä tiedä haluaako vai ei. Enkä minäkään tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä tiedä haluaako vai ei. Enkä minäkään tiedä.

        Mutta hän tietää ja hän haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän tietää ja hän haluaa.

        En osaa väittää vastaan enempää. Menen nukkumaan häviäjänä.


    • Anonyymi

      Pääosin painajaista koko arki

    • Anonyymi

      Aamulla herään joko 4.30 tai 6.30 riippuen menenkö iltaan vai aamuun töihin.

      Lähen töihin ja tuun kotiin joko klo 18 tai 22 riippuen työvuorosta. Syön, meen nukkuun.

      Katson lempisarjan jakson, siivoon käyn kaupassa joko aamulla jos meen iltaan tai illalla jos oon aamuvuorossa

      mun vapaat on yks päivä keskellä viikkoo joskus ehkä peräkkäiset päivät. Harvoin 3 peräkkäistä.
      Jne.. Ja näin hommat etenee

      • Anonyymi

        Ja toisinaan mulla on iltavuoron putkia enkä jaksa aamusta kauppaan hiihdellä joten käyn työmatkalla jos vaan ehdin niin K-marketissä joka sulkee ovensa klo 22. Usein oon astunut ovista sisään 21.50. Lapannu hirveää vauhtia ruokaostokset koriin ja kassalle ja ollu ulos kaupasta 21.57.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toisinaan mulla on iltavuoron putkia enkä jaksa aamusta kauppaan hiihdellä joten käyn työmatkalla jos vaan ehdin niin K-marketissä joka sulkee ovensa klo 22. Usein oon astunut ovista sisään 21.50. Lapannu hirveää vauhtia ruokaostokset koriin ja kassalle ja ollu ulos kaupasta 21.57.

        Jotenkin kuulostaa mun normiarjelta silloin kun teen vuorotöitä. Nyt taas ollut samanlaista. Vapaapäivät kuluu sitten niiden kotitöiden tekemisessä joita ei jaksa muulloin tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin kuulostaa mun normiarjelta silloin kun teen vuorotöitä. Nyt taas ollut samanlaista. Vapaapäivät kuluu sitten niiden kotitöiden tekemisessä joita ei jaksa muulloin tehdä.

        Jonkun kanssa ainakin sitten oon samanlainen. Tosin varmaan aika normi ihmisillä arki menee aikas samoja ratoja. Vuorotyössä olevat toteuttaa muuta elämää työaikojen ehdoilla.

        Näin sinkkuna ja perheettömänä tää toimii hyvin, mutta kyllä mä sillee oon miettinyt asian että siinä vaiheessa kun työajat alkaa oleen hankalia ja vie liikaa aikaa elämästä vaihdan työpaikkaa normi päivätöihin taikka mahdollisesti neuvottelen työpaikassani siirtymisestä kokonaan pelkkään aamuvuoroon. Nyt kuitenkin sillä ei oo väliä joten teen niin kauan näin kun se mun elämäntilanteeseen sopii.

        Työ ei ole mulle ykkösprioriteetti ja siksi olen valmistautunut muuttaan työelämääni elämäntilanteideni mukaan.


    • Anonyymi

      Herään ja pesen hampaat heti sen jälkeen. Käytän valkaisevaa hammastahnaa. Ei mulla muuta. Ai niin, rakastan yhtä miestä aika paljon. Niin ja pesen hampaat myös iltaisin. En käytä hammaslankaa vaikka pitäs.

    • Anonyymi

      Me ollaan samanlaisia itseksemme viihtyjiä

      • Anonyymi

        Joo varmaankin kaksi itsekseen viihtyjää sopii hyvin yhteen, kun ovat samaa mieltä asiasta.


    • Anonyymi

      Meillä voisi olla paljon yhteistä

    • Anonyymi

      Ruuanlaittoa, liikkumista, nettiä, kaupassakäyntiä.

    • Anonyymi

      En tiedä hänen elämästään oikein mitään, eikä se mulle edes kuulu.
      Viihdyn paljon yksin..

    • Arki on tavallista, töitä, sitätätäsuttua, rauhoittuminen ja unta. Rinse and repeat.
      Kaivatun osalta en osaa sanoa, varmaan olla erilaisia.

    • Anonyymi

      Pääosin palvelen Herraa 24/7, vapaa-aika meneekin vain rukoilemiseen, ei jää aikaa muuhun turhaan ja ei pidäkään, rakastan Herraa yli kaiken.

    • Anonyymi

      Arkihuolesi kaikki heitä

      • Anonyymi

        Normaali ihminen ei kirjoita nettiin likaisia juttuja äänieristetyistä huoneista.

        En halua työntää päätäni leijonahäkkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen ei kirjoita nettiin likaisia juttuja äänieristetyistä huoneista.

        En halua työntää päätäni leijonahäkkiin

        Niin se vain on .

        Vaaranmerkit voi tunnistaa

        Oppia toisten virheistä

        Kiitos

        Ja anna minun elää rauhassa kyttäämättä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe