Tunnetko vetoa eläimiin?

apousdhnfpioasudf

Tunnetko sinä minkäänlaista seksuaalista vetoa eläimiin? Itse en tod.

18

1811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tihk

      enkä tajua miten joku voi tunteakkaan...?

    • Näsäviisas

      Kyllä, koska ihmisetkin ovat eläimiä.

      • ei!

        ei todellakaan jos noin aatttelee on eläimiin sekkantuja ..ihminen ei ole eläin vaan se ihminen on ihminen ja eläin on eläin..nääs ..


      • eläin rakas

        Mä tunnen yleensä keväisin pientä kiimaista vetto eläimiin.......yleensä koiriin mutta on niitä muitakin.........Pienenä mä koskettelin koiria mielelläni sieltä päin.


      • KauhuaOdotamme
        ei! kirjoitti:

        ei todellakaan jos noin aatttelee on eläimiin sekkantuja ..ihminen ei ole eläin vaan se ihminen on ihminen ja eläin on eläin..nääs ..

        Kauhea totuus, ihminen on myös eläin ja melkoisen monta eliötä sisällään pitävä kombinaatio. Me koostumme lopulta vain eri eliöistä jotka tekevät yhteistyötä selvitäkseen ja jatkaakseen sukua. Tosin olemme vettä suurimmalta osin.


    • juu

      mä katoin ekan kerran tätä otsikkoo ja luin *tunnetko vetoa ELIMIIN* sitte tajusin et ahaaa! eläimiin!! nojoo itse asiaan: en tod tunne.. hyi saatana jos joku tuntee

      • asdfghj

        "kalle meni päälle taikka alle,se tuntuu paremmalle kun sylissä on iso nalle,ka-ka-kalle se tykkää oravista..."
        tuli ekana toi kalle,eläinten ystävä biisi mieleen:D
        no onneks en tunne mitään vetoa elukoita kohtaan..*mistähän tääki kysymys keksittiin*


    • Kalanpaska

      mä tiedän erään joka tuntee... kyseinen henkilö lataa Muulilla eläin pornoa ja kattelee sitä aina silloin tällöin...

    • jaakob

      on jokaisen henkilökohtainen asia eikä ketään saa syrjiä sen perusteella

    • EI SAISI

      Vaikka ihmisiä ei saisi syrjiä seksuaalisen suuntautumisen takia, niin eläimiin sekaantuminen on sairasta! Ne ovat pieniä ja avuttomia ja kärsivät ihmisten sairaasta mielestä... ;( SAIRAITA NE JOTKA SEKAANTUU ELÄIMIIN!!!!

      • sdfsdfvsdf

        Ei saa tietenkään läimiä eläimiä mutta ei nyt ihan nussiakkaan sentään tarvi. Ei Aatamillekaan elukat kelvannu, vasta Eeva sai viisarin väpättämään


    • Vvvegege

      En hyi olkoon

    • koiranmorsian

      Tunnen. Uroskoirat on ihanan seksikkäitä ja esim schäfer pystyy parempaan kuin yksikään mies.

      • Ei.ollu.kirijja

        nohaistavittusit


      • saksanpaimenkoirauros

        *nuuh nuuh slurp*


    • AAAHOOOH

      Kultakala on ihan best, minun oma kulta.

    • OPPIA TÄSTÄ

      Zoofilia (kreik. ζῷον ’eläin’ φιλία ’rakkaus’) eli eläimiin kohdistuva seksuaalinen parafilia, jossa ihmisen seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu eläimiin. Tabuluonteisuutensa vuoksi ei ole varmaa tietoa, kuinka yleistä zoofilia on, mutta joidenkin tutkimusten mukaan se voi olla jopa yhtä yleistä kuin homoseksuaalisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe