Millainen nainen sytyttää?

Anonyymi

Mitä ominaisuuksia naisessa pitää olla, että hän sytyttää sinut?

353

2853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haha.
      Ei ole mitään tiettyä. Ei mul oo montaa ihastusta elämän aikana ollut mut kaikki ihastukseni olleet hyvin erilaisia keskenään. Ainut asia on yhdistänyt et he ovat olleet naisia.

    • Anonyymi

      Tätä ei ookkaan kysytty koskaan

    • Anonyymi

      Näihin on turhauttavaa vastata, koska heti kommentoidaan että vaatimukset ovat liian isot, vaikka nimeäisi ihan tavallisia ominaisuuksia. Joten tyydyn kertomaan, että olisi hyvä synkata mielen tasolla, tunnetasolla sekä fyysisesti.

      • Ää, älä lannistu lynkkaajien edessä. Leuka pystyyn nainen sulla oli hyvät kriteerit jo nuo.


    • Anonyymi

      Urheilullinen, hyvä huumorintaju, positiivinen, rento, empaattinen.

      • Anonyymi

        Positiivinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Positiivinen?

        Korona , HIV tai kenties jokin muu positiivisuus vai käyköhän mikä vaan..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona , HIV tai kenties jokin muu positiivisuus vai käyköhän mikä vaan..?

        Tyhmää sellane positiivisuus. Ei kaikkee voi nähdä vaan mahtavana. Tunteet saa näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmää sellane positiivisuus. Ei kaikkee voi nähdä vaan mahtavana. Tunteet saa näyttää.

        Hiton raskasta on kyllä olla sellaisenkin ihmisen kanssa, joka on kovin negatiivinen, löytää usein valittamista ja dissaa muita. Pilaa helposti muidenkin päivän. Tunteita saa näyttää mutta huonoa käytöstä ei pidä selittää liiaksi temperamentilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiton raskasta on kyllä olla sellaisenkin ihmisen kanssa, joka on kovin negatiivinen, löytää usein valittamista ja dissaa muita. Pilaa helposti muidenkin päivän. Tunteita saa näyttää mutta huonoa käytöstä ei pidä selittää liiaksi temperamentilla.

        Tää on totta. Yhden naisen mielestä oltais oltu hyvä pari. Mä taas koin että hän oli melkoisen raskasta seuraa, koska hän yleensä kaato kaikki tunteet toisten päälle kun johki viemäriin.


    • Tällä hetkellä mä ajattelen, jotta olis parempi jottei enää yksikään nainen, millään ominaisuuksilla koskaan sytyttäs. Ihastumiset tuo niin paljon peetä mukanaan ja mie en ole mikään helpoiten sammuva.
      Mutta niin, huumorintajuinen, ystävällinen ja keskustelutaitoinen nainen on tähän asti sytyttänyt.

      • Anonyymi

        Täysin samat ajatukset. Hyvin harvoin mut kun sytyn niin se on niin voimakasta mikä ei millään sammu. Aina vaan olen itteni rikkonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samat ajatukset. Hyvin harvoin mut kun sytyn niin se on niin voimakasta mikä ei millään sammu. Aina vaan olen itteni rikkonut.

        Semmonen tietty itsevarmuus, huumorintaju ja rentous, mutta lienee satuolento😏


      • Pioni717 kirjoitti:

        Semmonen tietty itsevarmuus, huumorintaju ja rentous, mutta lienee satuolento😏

        Ei ole tarua, sellaisia todistetusti on. Miekin olen muutamaan kertaan "törmännyt", mutta parempi pysytellä jatkossa kaukana.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole tarua, sellaisia todistetusti on. Miekin olen muutamaan kertaan "törmännyt", mutta parempi pysytellä jatkossa kaukana.

        Juu, tuntuu et ihastus on täydellinen. Ite hyvin kaukana siitä.


      • Anonyymi

        Tää kuvaushan sopii kaverisuhteisiinkin. Aika vähästä sytyt sitten. 😏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää kuvaushan sopii kaverisuhteisiinkin. Aika vähästä sytyt sitten. 😏

        Mullekos se tämä kommentti oli?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mullekos se tämä kommentti oli?

        Ja minkäslaiset ominaisuudet ne teikäläisen sytyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kuvaushan sopii kaverisuhteisiinkin. Aika vähästä sytyt sitten. 😏

        No en minä ainakaan tähän osaa luetella mistä sytyn. Se vaan tapahtuu eikä ainakaan mulla ole järjellä selitettävissä. Sen vaan tuntee niin voimakkaasti.
        Mulla ei ole koskaan ollut mitään että sytyn itsevarmasta, urheilullisesta, sanavalmiista jne.
        Ei todellakaan, jokin siinä ihmisessä vaan on ja sit se tapahtuu kuin salama kirkkaalta taivaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minä ainakaan tähän osaa luetella mistä sytyn. Se vaan tapahtuu eikä ainakaan mulla ole järjellä selitettävissä. Sen vaan tuntee niin voimakkaasti.
        Mulla ei ole koskaan ollut mitään että sytyn itsevarmasta, urheilullisesta, sanavalmiista jne.
        Ei todellakaan, jokin siinä ihmisessä vaan on ja sit se tapahtuu kuin salama kirkkaalta taivaalta.

        Sama täällä. Se on vaan jokin selittämätön juttu, ei mitkään tietyt piirteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Se on vaan jokin selittämätön juttu, ei mitkään tietyt piirteet.

        Juu juu tämä ❣️🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en minä ainakaan tähän osaa luetella mistä sytyn. Se vaan tapahtuu eikä ainakaan mulla ole järjellä selitettävissä. Sen vaan tuntee niin voimakkaasti.
        Mulla ei ole koskaan ollut mitään että sytyn itsevarmasta, urheilullisesta, sanavalmiista jne.
        Ei todellakaan, jokin siinä ihmisessä vaan on ja sit se tapahtuu kuin salama kirkkaalta taivaalta.

        En mäkään pysty ulkonäöllisiä ominaisuuksia luettelemaan, koska oon ihastunut niin eri näkösiin ja kokosiin 😊 Tuon mun kirjottaman "ominaisuusluettelon" voisin kuitenkin kääntää sillä tavalla, jotta aika satavarmana mua ei sytytä nainen, joka on huumorintajuton, ilkeä tai täysin keskusteluun kykenemätön. Jos joku noista em. ominaisuuksista ossuu, niin siinä tapauksessa ei auta, vaikka ois ulkonäöllisesti superkaunis. Joka ikinen ihastussalama menee sillon varmasti ohi ainakin meikäläisestä ja viä hyvin kaukaa...
        Ihastutko sä usein vai salamoiko harvoin?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En mäkään pysty ulkonäöllisiä ominaisuuksia luettelemaan, koska oon ihastunut niin eri näkösiin ja kokosiin 😊 Tuon mun kirjottaman "ominaisuusluettelon" voisin kuitenkin kääntää sillä tavalla, jotta aika satavarmana mua ei sytytä nainen, joka on huumorintajuton, ilkeä tai täysin keskusteluun kykenemätön. Jos joku noista em. ominaisuuksista ossuu, niin siinä tapauksessa ei auta, vaikka ois ulkonäöllisesti superkaunis. Joka ikinen ihastussalama menee sillon varmasti ohi ainakin meikäläisestä ja viä hyvin kaukaa...
        Ihastutko sä usein vai salamoiko harvoin?

        _todella_ harvoin salamoi.

        Ja se on tosiaan ihastussalama. 💘💥🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        _todella_ harvoin salamoi.

        Ja se on tosiaan ihastussalama. 💘💥🥰

        Mun tekis tässä kohtaa mieli koittaa sitoa yks huumorinkukkakimppu, mutta kun tuosta leikinlaskusta on mua täällä vähän moitittu ja ainakin oman kokemuksen mukaan ihastussalama on vakava paikka, niin jätän väliin 😊 Ojennan sulle tämmösen tavallisen (vaikkakin virtuaalisen) kukkakimpun 💐 ja toivottelen hyvää yötä 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minä ainakaan tähän osaa luetella mistä sytyn. Se vaan tapahtuu eikä ainakaan mulla ole järjellä selitettävissä. Sen vaan tuntee niin voimakkaasti.
        Mulla ei ole koskaan ollut mitään että sytyn itsevarmasta, urheilullisesta, sanavalmiista jne.
        Ei todellakaan, jokin siinä ihmisessä vaan on ja sit se tapahtuu kuin salama kirkkaalta taivaalta.

        koen. En oikein innostu ominaisuuslistasta paperilla, vaan eräästä tietystä naisesta. Hän vain on ja on aina ollut se sellainen tieto että hän on se ainoa oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tuntuu et ihastus on täydellinen. Ite hyvin kaukana siitä.

        Hän tuntuu täydelliseltä minulle aamusta iltaan vuodesta toiseen..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mun tekis tässä kohtaa mieli koittaa sitoa yks huumorinkukkakimppu, mutta kun tuosta leikinlaskusta on mua täällä vähän moitittu ja ainakin oman kokemuksen mukaan ihastussalama on vakava paikka, niin jätän väliin 😊 Ojennan sulle tämmösen tavallisen (vaikkakin virtuaalisen) kukkakimpun 💐 ja toivottelen hyvää yötä 😌

        Hyvä vitsi on parempi kuin yleinen löpinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vitsi on parempi kuin yleinen löpinä

        Mikä on kenenkin mielestä hyvä vitsi. Treffeilläkin tulee helpoimmin riita huumorista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on kenenkin mielestä hyvä vitsi. Treffeilläkin tulee helpoimmin riita huumorista.

        Ei kai nyt treffeillä kukaan mistään ala riitelemään. Puhutaanko me nyt samasta asiasta? Siis jos ei vielä seurustella vaan deittaillaan vasta, niin ei kai kukaan käyttäydy niin huonosti, että alkaa haastaa riitaa tai vänkäämään jostain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nyt treffeillä kukaan mistään ala riitelemään. Puhutaanko me nyt samasta asiasta? Siis jos ei vielä seurustella vaan deittaillaan vasta, niin ei kai kukaan käyttäydy niin huonosti, että alkaa haastaa riitaa tai vänkäämään jostain.

        Et ole tainnut olla kovin monilla treffeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nyt treffeillä kukaan mistään ala riitelemään. Puhutaanko me nyt samasta asiasta? Siis jos ei vielä seurustella vaan deittaillaan vasta, niin ei kai kukaan käyttäydy niin huonosti, että alkaa haastaa riitaa tai vänkäämään jostain.

        Moni loukkaantuu huonosta huumorista ja tunnelma lässähtää vängättiin tai ei. Typerä vinoilu tai törkeät vitsit ovat huonoa käytöstä, et kai kuvittele että kaikkien käytös on hyvää treffeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tainnut olla kovin monilla treffeillä.

        On kieltämättä pari pitkää parisuhdetta takana, joiden aikana en deittaillut, mutta useamman vuoden kokemus treffailusta kuitenkin. Ehkä olen sitten dumpannut epämiellyttävästi kirjoittavat jo siinä viestittelyvaiheessa, tai jos on muuten tullut huonot vibat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on kenenkin mielestä hyvä vitsi. Treffeilläkin tulee helpoimmin riita huumorista.

        Ai sulla on kokemusta, taitat olla se jankutti jankutti tyyppi, joka hermostuu helposti ja heittelee yksinkertaisia yleistyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni loukkaantuu huonosta huumorista ja tunnelma lässähtää vängättiin tai ei. Typerä vinoilu tai törkeät vitsit ovat huonoa käytöstä, et kai kuvittele että kaikkien käytös on hyvää treffeillä.

        Tässä olikin alunperin kysymys hyvästä vitsistä, ei huonosta huumorista. Se onkin sitten toinen juttu, jos huumoria ei ole. Hyvä kun tulikin puheeksi. Tästä eteenpäin menen aina treffeille vitsi edellä, tuleepahan testattua toisen jäykkyys samantien. Ei tosikoille, vänkille tai jankutti jankuteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä olikin alunperin kysymys hyvästä vitsistä, ei huonosta huumorista. Se onkin sitten toinen juttu, jos huumoria ei ole. Hyvä kun tulikin puheeksi. Tästä eteenpäin menen aina treffeille vitsi edellä, tuleepahan testattua toisen jäykkyys samantien. Ei tosikoille, vänkille tai jankutti jankuteille.

        Jessus miten hermoherkkää porukkaa täälläkin on. Ei siedetä muiden mielipiteitä tippaakaan. Jos sulle mielipiteen tai omien kokemusten kertominen on jankkaamista tai jäykkää, olet itse jäykkä jankkaaja joka ei näe kuin oman latunsa.

        "Hyvä vitsi" ole yleispätevä käsite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sulla on kokemusta, taitat olla se jankutti jankutti tyyppi, joka hermostuu helposti ja heittelee yksinkertaisia yleistyksiä.

        Kirjoitin kaksi asiallista lausetta ja siitä sait impulssin arvella, että jankutan, hermostun helposti ja teen yksinkertaisia yleistyksiä. Suosittelen että harjoittelet vuorovaikutustaitoja ennen kuin menet treffeille.


      • Anonyymi

        Sun ehkä kannattais jo luopua siitä nykyisestä parisuhteesta. Ihastukset tuovat peetä mukanaan kun sulla itselläsi ei oikeasti ole ihastuksillesi mitään tarjottavaa niin kauan kun olet naimisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ehkä kannattais jo luopua siitä nykyisestä parisuhteesta. Ihastukset tuovat peetä mukanaan kun sulla itselläsi ei oikeasti ole ihastuksillesi mitään tarjottavaa niin kauan kun olet naimisissa.

        Kommentti oli tarkoitettu Eoet:lle tuohon ihastukset on peetä pohdintaan, mutta meni väärään paikkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti oli tarkoitettu Eoet:lle tuohon ihastukset on peetä pohdintaan, mutta meni väärään paikkaan.

        No kiitosta vaan vinkistä ja sinällään ihan asiallisesta kommentista 😉 Naimisissa en ole, enkä tätä parisuhteeksikaan nykysellään kutsuisi. Mutta äläpä hättäile, liekö tulis hitaammin hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jessus miten hermoherkkää porukkaa täälläkin on. Ei siedetä muiden mielipiteitä tippaakaan. Jos sulle mielipiteen tai omien kokemusten kertominen on jankkaamista tai jäykkää, olet itse jäykkä jankkaaja joka ei näe kuin oman latunsa.

        "Hyvä vitsi" ole yleispätevä käsite.

        Jahas, päätit sitten irroittaa asian asiayhteydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin kaksi asiallista lausetta ja siitä sait impulssin arvella, että jankutan, hermostun helposti ja teen yksinkertaisia yleistyksiä. Suosittelen että harjoittelet vuorovaikutustaitoja ennen kuin menet treffeille.

        Nyt tais tulla just vuorovesi, Hupsista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tais tulla just vuorovesi, Hupsista!

        Mitä tällä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Lempeys, fiksuus ja huumorintaju joka natsaa jossain määrin omani kanssa. On oma persoonansa. Kokeilunhaluinen sängyssä.
      Feminiininen olemus.

      • Anonyymi

        Mitä kaikkea pitää kokeilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kaikkea pitää kokeilla?

        Ei ollut "pitäisi-lista" 😁


    • Anonyymi

      Kohtuullisia vaatimuksia kaikilla, varmasti löytyy sopivaa seuraa vaikka kuinka.

      • Anonyymi

        Niimpä👍


    • Anonyymi

      Rehellinen, henkisesti voimakas oma itsensä..

      • Anonyymi

        En oo lähellekkää henkisesti tasapainoinen...


      • Anonyymi

        Onko tämmönen nainen tullu vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo lähellekkää henkisesti tasapainoinen...

        Minulle sanoi kerran eräs lastenkodin johtaja (olin hetken töissä), ettei kukaan meistä ole aina tasapainossa elämässään. Ei kukaan.


    • Anonyymi

      S*xi nukke :D

    • Anonyymi

      Pitää olla rikas ja pitää omistaa ison tekomunan jonka voi sitoa lanteille

      • Anonyymi

        Hohhoi.. Ei ainakaan mun kullalta tuollaista halua.


    • Anonyymi

      Rakastava, tasapainoinen, ajatteleva, hyväsydäminen, hyvä kuuntelija, huolehtivainen, muita ihmisiä, eläimiä ja luontoa kunnioittava.

      • Anonyymi

        Unohtui itsenäinen, vaikka se on yhtä olennaista kuin muutkin mainitut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtui itsenäinen, vaikka se on yhtä olennaista kuin muutkin mainitut.

        Miksi itsenäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi itsenäinen?

        Kovin tukeutuvat eivät vain sytytä, enkä sovi sellaisen kanssa yhteen. Makuasioita.


    • Anonyymi

      Meillä ei tulisi naisista riitaa, kaikilla eri maku.

      Iloinen ja nokkela, sopivasti spontaani, keskustelutaitoinen, kiinnostunut asioista monipuolisesti, viehättävä, selkeät arvot.

      Löytynyt jo!

      • Anonyymi

        Naisista riitely on ajanhukkaa. Missä niin ihania lesbonaisia edes on😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisista riitely on ajanhukkaa. Missä niin ihania lesbonaisia edes on😄.

        Tuo edellä oleva taitaa olla sellainen🤩, Ah!

        Mulle mulle mulle, ei haittaa vaikken saisi edes heti!


    • Anonyymi

      Miksi moni listaa huumorintajun, jokaisella on erilainen huumori ja omasta mielestä hyvä. Toinen juttu ymmärtääkö muut...

      • Anonyymi

        En muutenkaan ymmärrä listoja kun mulla ei ooo sellasia. Ihastun eikä sille mahda mitään. Haluan ottaa hänet vastaan sellaisena kuin hän on ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muutenkaan ymmärrä listoja kun mulla ei ooo sellasia. Ihastun eikä sille mahda mitään. Haluan ottaa hänet vastaan sellaisena kuin hän on ❤️

        Tämä on totta minullakin ❤


    • Anonyymi

      Reipas, sopivasti itsevarma ja älykäs, ei haittaa vaikka olisi toisinaan viileä😀

      • Anonyymi

        Huoh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoh

        Miksi Huoh? Onko helpotus vai harmitus Huoh?


      • Anonyymi

        Pitäis varmaan opetella tota "viileyttä", sillä olen ihastuneena kaukana viileästä... Mutta en vaan osaa teeskennellä viileää. Sitten kun olen viileä niin olen oikeasti viileä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäis varmaan opetella tota "viileyttä", sillä olen ihastuneena kaukana viileästä... Mutta en vaan osaa teeskennellä viileää. Sitten kun olen viileä niin olen oikeasti viileä.

        No viileällä en tarkoita kylmää ihmistä, vaan sellaista varjoisaa. Sellainen sielunmaisema, kuin viileä järvi, josta löytyy lämpimiä kohti. Sellaisella tavalla viileä, joka päälle päin ei näytä heti kaikkea itsestään, sellainen jonka kanssa voi tehdä matkaa. Sellainen, jonka katseesta tietää, että meno voi mennä hurjaksi😀 tavallaan sellainen sisäisempi ja todellisempi lämpö, jota ei jaella joka tutulle monella sydämellä ja hymiöllä joka viestiin. Ehkä ennemminkin sellainen pinta viileys, löydettävissä oleva polte, joka paljastuu katseesta harvalle valitulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No viileällä en tarkoita kylmää ihmistä, vaan sellaista varjoisaa. Sellainen sielunmaisema, kuin viileä järvi, josta löytyy lämpimiä kohti. Sellaisella tavalla viileä, joka päälle päin ei näytä heti kaikkea itsestään, sellainen jonka kanssa voi tehdä matkaa. Sellainen, jonka katseesta tietää, että meno voi mennä hurjaksi😀 tavallaan sellainen sisäisempi ja todellisempi lämpö, jota ei jaella joka tutulle monella sydämellä ja hymiöllä joka viestiin. Ehkä ennemminkin sellainen pinta viileys, löydettävissä oleva polte, joka paljastuu katseesta harvalle valitulle.

        Hieno kuvaus🙂onko sulla tämmönen nainen kiikarissa...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No viileällä en tarkoita kylmää ihmistä, vaan sellaista varjoisaa. Sellainen sielunmaisema, kuin viileä järvi, josta löytyy lämpimiä kohti. Sellaisella tavalla viileä, joka päälle päin ei näytä heti kaikkea itsestään, sellainen jonka kanssa voi tehdä matkaa. Sellainen, jonka katseesta tietää, että meno voi mennä hurjaksi😀 tavallaan sellainen sisäisempi ja todellisempi lämpö, jota ei jaella joka tutulle monella sydämellä ja hymiöllä joka viestiin. Ehkä ennemminkin sellainen pinta viileys, löydettävissä oleva polte, joka paljastuu katseesta harvalle valitulle.

        Hehheh. Olisko se Tiuhtinwau tämän tekstin takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kuvaus🙂onko sulla tämmönen nainen kiikarissa...?

        On kiikarit, hän on vaan vielä niin kaukana, etten näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiikarit, hän on vaan vielä niin kaukana, etten näe.

        Et siis ole nähnyt häntä lainkaan? 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No viileällä en tarkoita kylmää ihmistä, vaan sellaista varjoisaa. Sellainen sielunmaisema, kuin viileä järvi, josta löytyy lämpimiä kohti. Sellaisella tavalla viileä, joka päälle päin ei näytä heti kaikkea itsestään, sellainen jonka kanssa voi tehdä matkaa. Sellainen, jonka katseesta tietää, että meno voi mennä hurjaksi😀 tavallaan sellainen sisäisempi ja todellisempi lämpö, jota ei jaella joka tutulle monella sydämellä ja hymiöllä joka viestiin. Ehkä ennemminkin sellainen pinta viileys, löydettävissä oleva polte, joka paljastuu katseesta harvalle valitulle.

        Ah, ymmärrän täysin mitä tarkoitat ja vetoaa itseenikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah, ymmärrän täysin mitä tarkoitat ja vetoaa itseenikin.

        Makunsa kullakin, itseeni ei viileä nainen vetoa, vaikka on sekin parempi kuin jäykkis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makunsa kullakin, itseeni ei viileä nainen vetoa, vaikka on sekin parempi kuin jäykkis.

        No tuossa selitettiin millä tavoin viileä nainen vetoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuossa selitettiin millä tavoin viileä nainen vetoaa.

        Keneen mikäkin vetoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No viileällä en tarkoita kylmää ihmistä, vaan sellaista varjoisaa. Sellainen sielunmaisema, kuin viileä järvi, josta löytyy lämpimiä kohti. Sellaisella tavalla viileä, joka päälle päin ei näytä heti kaikkea itsestään, sellainen jonka kanssa voi tehdä matkaa. Sellainen, jonka katseesta tietää, että meno voi mennä hurjaksi😀 tavallaan sellainen sisäisempi ja todellisempi lämpö, jota ei jaella joka tutulle monella sydämellä ja hymiöllä joka viestiin. Ehkä ennemminkin sellainen pinta viileys, löydettävissä oleva polte, joka paljastuu katseesta harvalle valitulle.

        Sellainen hajamielinen huolettomuus. Mua kiehtoo sellainen tyyppi, joka ikään kuin asettuu pikkuasioiden yläpuolelle, sen tyylin itsevarmuus. Keskittyy kyllä olennaiseen ja tärkeisiin asioihin.
        Vastakohtana siis joka asiaan puuttuja, joka nenä pitkällä kyselee aina, kun puhelin piippaa, että kuka laittoi viestin, never again...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehheh. Olisko se Tiuhtinwau tämän tekstin takana.

        Harmittaako jos on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäis varmaan opetella tota "viileyttä", sillä olen ihastuneena kaukana viileästä... Mutta en vaan osaa teeskennellä viileää. Sitten kun olen viileä niin olen oikeasti viileä.

        Viileydestä ei ole mitään hyötyä parinmuodostuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viileydestä ei ole mitään hyötyä parinmuodostuksessa.

        No kyllä niillä kemioilla on paljonkin merkitystä parinmuodostuksessa. Jos jollakin kemiat syttyy viileästi villeistä, niin se on silloin niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä niillä kemioilla on paljonkin merkitystä parinmuodostuksessa. Jos jollakin kemiat syttyy viileästi villeistä, niin se on silloin niin.

        Viileät naiset ei ole villejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viileät naiset ei ole villejä.

        Viileys on monella pintaa, näin aikakin itselläni, sen alla on paljon heräteltävää, jonka näytän vain rakkaalleni.. Jos hän minut vielä haluaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viileys on monella pintaa, näin aikakin itselläni, sen alla on paljon heräteltävää, jonka näytän vain rakkaalleni.. Jos hän minut vielä haluaa..

        Mä en pääse eroon sun katseesta.
        Perhoset vatsassa ja lämpö rinnassa sua Ihailen.
        Suudelmastasi edelleen haaveilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viileys on monella pintaa, näin aikakin itselläni, sen alla on paljon heräteltävää, jonka näytän vain rakkaalleni.. Jos hän minut vielä haluaa..

        Ahaa, itse miellän viileäksi juuri ihmisen joka tarvitsee toiselta herättelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en pääse eroon sun katseesta.
        Perhoset vatsassa ja lämpö rinnassa sua Ihailen.
        Suudelmastasi edelleen haaveilen.

        Voi, olisipa nämä sanat häneltä. Ei olla nähty niin pitkään aikaan. Hänen suudelmaansa niin haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viileys on monella pintaa, näin aikakin itselläni, sen alla on paljon heräteltävää, jonka näytän vain rakkaalleni.. Jos hän minut vielä haluaa..

        Tätä just tarkoitin sillä viileydellä, joka muhun vetoaa😊👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, itse miellän viileäksi juuri ihmisen joka tarvitsee toiselta herättelyä.

        Nainen joka avoin ja lämmin joka suuntaan ei kiinnosta. Nainen joka osaa säädellä lämpöä, antaa roihahtaa vain valitulle naiselle, on kiinnostava. Sellainen pinta viileä 🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen joka avoin ja lämmin joka suuntaan ei kiinnosta. Nainen joka osaa säädellä lämpöä, antaa roihahtaa vain valitulle naiselle, on kiinnostava. Sellainen pinta viileä 🤤

        Makuasioita, itseäni taas ei yhtään kiinnosta pinta- eikä syväviileät naiset. Avoin ja lämmin kuulostaa juuri hyvältä.


    • Anonyymi

      Millainen ihminen sytyttää ? !

      • Anonyymi

        Nainen, se samainen ihana ❤


    • Anonyymi

      Eipä siinä paljoa ominaisuuksia tarvitse, melkein mikä vaan käy.

    • Anonyymi

      Ainakin meil on isot näkemyserot. Mut haitanneeko tuo.

      • Anonyymi

        Ei mua haittaa, kun vain toista kunnioittaa❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua haittaa, kun vain toista kunnioittaa❤

        Tätä just meinasin


      • Anonyymi

        Olen ollut monia erilaisia asioita elämässäni ja vieläkin olen, vaikka lesbo olenkin..


    • Anonyymi

      En sovi täällä kenenkään kriteereihin ja tuskin kukaan sopii omiinikaan. Mikä ei ole yllättävää näin pienessä joukossa. Pitää tavata todella paljon ihmisiä, että on edes jonkinlainen mahdollisuus toisilleen sopivan parin kohtaamiseen.

      • Anonyymi

        Millaiseksi itsesi kuvailisit?


    • Anonyymi

      Se on se katse.
      Kutsuva, rohkea ja hieman villi.
      Jolla sellainen on, se mun sydämmeni vie.

      • Anonyymi

        Kivahan piirre joo... tosin ei oo mitää vaikutusta itseeni jos en pidä naista muuten viehättävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivahan piirre joo... tosin ei oo mitää vaikutusta itseeni jos en pidä naista muuten viehättävänä.

        Siis se katse viimeistelee, koko homman.
        Voi olla viehättävä tai muuten mielenkiintoinen nainen, mutta jos ei katse sytytä, niin ei kiinnosta.
        Ehkä se on molemmin puolinen kiinnostus, joka loistaa silmistä.


      • Anonyymi

        Villi katse on kiva plussa, jos muut kriteerit täyttyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se katse viimeistelee, koko homman.
        Voi olla viehättävä tai muuten mielenkiintoinen nainen, mutta jos ei katse sytytä, niin ei kiinnosta.
        Ehkä se on molemmin puolinen kiinnostus, joka loistaa silmistä.

        En ees enää kehtaa katsoa. Koska ehkä häntä ahdistaa jos katson ja hän pitää mua vastenmielisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ees enää kehtaa katsoa. Koska ehkä häntä ahdistaa jos katson ja hän pitää mua vastenmielisenä.

        No katso tavallisesti eikä villisti.


      • Anonyymi

        Ensin pitää katsoa rakastuneena ja sen jälkeen saa katsoa villisti jos haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katso tavallisesti eikä villisti.

        Katson kyllä tavallisesti. En kehtaa hymyilläkään vaik muille hymyilen aina normaalisti.
        Ajattelen et musta paistaa kauas ihastuminen. En sitten tiedä. Mut onpa ainakin varmuus et häntä kiinnostaa rohkeat ja itsevarmat naiset.
        Mul ei oo kumpaakaan noista eikä myöskään kauneutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson kyllä tavallisesti. En kehtaa hymyilläkään vaik muille hymyilen aina normaalisti.
        Ajattelen et musta paistaa kauas ihastuminen. En sitten tiedä. Mut onpa ainakin varmuus et häntä kiinnostaa rohkeat ja itsevarmat naiset.
        Mul ei oo kumpaakaan noista eikä myöskään kauneutta

        Ei kaikkia kiinnosta rohkeat ja itsevarmat. Tästäkin ketjusta näkee miten monia makuja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkia kiinnosta rohkeat ja itsevarmat. Tästäkin ketjusta näkee miten monia makuja on.

        Ehkä hän arvostaa vain rohkeita naisia. Pitää vaa hyväksyy asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän arvostaa vain rohkeita naisia. Pitää vaa hyväksyy asia.

        Rohkea voi olla eri tavoin ja siinäkin on skaala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän arvostaa vain rohkeita naisia. Pitää vaa hyväksyy asia.

        Mistä tiedät mitä arvostaa, jos ei ole tullut puheeksi. "Ehkän" perusteella ei kannata suunnitella toimiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät mitä arvostaa, jos ei ole tullut puheeksi. "Ehkän" perusteella ei kannata suunnitella toimiaan.

        Ehkä sen perusteella koska hänen ystävänsä ovat kaikkia rohkeita ja itsevarmoja, meneviä tyyppejä.

        Itse ihan toista maata. Ujouden takia varmaan. Ehkä haluaisin myös mennä, mut pään sisäinen ääni estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sen perusteella koska hänen ystävänsä ovat kaikkia rohkeita ja itsevarmoja, meneviä tyyppejä.

        Itse ihan toista maata. Ujouden takia varmaan. Ehkä haluaisin myös mennä, mut pään sisäinen ääni estää.

        Ystäviltä voi haluta eri asioita kuin siltä, jonka kanssa haluaa olla suhteessa.. Tai johon ihastuu ja rakastuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystäviltä voi haluta eri asioita kuin siltä, jonka kanssa haluaa olla suhteessa.. Tai johon ihastuu ja rakastuu..

        Juuri näin, ei ystäväpiirin perusteella kannata miettiä hänen romanttisia mieltymyksiä.
        Itsellä ne ei ainakaan mene yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystäviltä voi haluta eri asioita kuin siltä, jonka kanssa haluaa olla suhteessa.. Tai johon ihastuu ja rakastuu..

        Tämä on niin totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katso tavallisesti eikä villisti.

        Eräs nainen josta olin kiinnostunut, katsoi kerran yhtäkkiä kummallisesti. Katse ei ollut villi vaan jotenkin aggressiivinen. Hämmennyin niin paljon etten sanonut asiasta mitään, vaikka se oli epämiellyttävää. Se tapahtui vain kerran. Ehkä se oli jokin irrationaalinen yllyke. Ihmisissä on pimeitä puolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs nainen josta olin kiinnostunut, katsoi kerran yhtäkkiä kummallisesti. Katse ei ollut villi vaan jotenkin aggressiivinen. Hämmennyin niin paljon etten sanonut asiasta mitään, vaikka se oli epämiellyttävää. Se tapahtui vain kerran. Ehkä se oli jokin irrationaalinen yllyke. Ihmisissä on pimeitä puolia.

        Lässähtikö se siihen katseeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässähtikö se siihen katseeseen?

        Ei mutta koin sen tosi outona. Ihmettelin mistä niin voimakas vihan tunne yhtäkkiä tuli, kun kyseisessä tilanteessa ei ollut sellaiseen mitään aihetta, eikä välillämme muutenkaan ollut tietääkseni mitään vihamielisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta koin sen tosi outona. Ihmettelin mistä niin voimakas vihan tunne yhtäkkiä tuli, kun kyseisessä tilanteessa ei ollut sellaiseen mitään aihetta, eikä välillämme muutenkaan ollut tietääkseni mitään vihamielisyyttä.

        Olisko ollut hänen pään sisäisiä asioita, eikä liittynyt suhun mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko ollut hänen pään sisäisiä asioita, eikä liittynyt suhun mitenkään.

        Niin se varmaan oli, en keksinyt siihen mitään järkevää selitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se varmaan oli, en keksinyt siihen mitään järkevää selitystä.

        Itselleni kävi kerran täysin päinvastainen tilanne . Yksi nainen joka oli aina kylmäkiskoinen ja ärsyyntyneen oloinen hymyili äkkiä aurinkoisesti ja tuli juttelemaan. Täysin puun takaa tuli ja menin ihan kipsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni kävi kerran täysin päinvastainen tilanne . Yksi nainen joka oli aina kylmäkiskoinen ja ärsyyntyneen oloinen hymyili äkkiä aurinkoisesti ja tuli juttelemaan. Täysin puun takaa tuli ja menin ihan kipsiin.

        Meneehän siinä konseptit sekaisin, kun jonkun käytös muuttuu dramaattisesti ilman aihetta. Ihmisillä on kyllä kummallisia huuruja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta koin sen tosi outona. Ihmettelin mistä niin voimakas vihan tunne yhtäkkiä tuli, kun kyseisessä tilanteessa ei ollut sellaiseen mitään aihetta, eikä välillämme muutenkaan ollut tietääkseni mitään vihamielisyyttä.

        Mul on yks juttu mikä painaa niin paljon... Se ahdistaa ja tuntuu surulliselta kun ei oo mitään selvyyttä. Tää tuntuu elämäni suurimmalta menetykseltä ja suurimmalta epäonnistumiselta. Oon aivan jäissä, kun en kykene mihinkään. Tää on sellanen juttu, et en tajua yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on yks juttu mikä painaa niin paljon... Se ahdistaa ja tuntuu surulliselta kun ei oo mitään selvyyttä. Tää tuntuu elämäni suurimmalta menetykseltä ja suurimmalta epäonnistumiselta. Oon aivan jäissä, kun en kykene mihinkään. Tää on sellanen juttu, et en tajua yhtään mitään.

        Onko sinulla mahdollisuus puhua hänen kanssaan? Kannattaa yrittää selvittää asia, kun se on noin tärkeä. Vaikka selvittämisen tulos ei miellyttäisikään, niin ainakin epävarmuus poistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on yks juttu mikä painaa niin paljon... Se ahdistaa ja tuntuu surulliselta kun ei oo mitään selvyyttä. Tää tuntuu elämäni suurimmalta menetykseltä ja suurimmalta epäonnistumiselta. Oon aivan jäissä, kun en kykene mihinkään. Tää on sellanen juttu, et en tajua yhtään mitään.

        Tuntuu, että olen samantyylisessä tilanteessa. Pelkään sitä, että en toimi tässä tilanteessa oikein. Tiedän, että vain hänet elämääni haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu, että olen samantyylisessä tilanteessa. Pelkään sitä, että en toimi tässä tilanteessa oikein. Tiedän, että vain hänet elämääni haluan.

        Etkö voi kysyä mitä hän haluaa ja sitten päättää miten toimit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs nainen josta olin kiinnostunut, katsoi kerran yhtäkkiä kummallisesti. Katse ei ollut villi vaan jotenkin aggressiivinen. Hämmennyin niin paljon etten sanonut asiasta mitään, vaikka se oli epämiellyttävää. Se tapahtui vain kerran. Ehkä se oli jokin irrationaalinen yllyke. Ihmisissä on pimeitä puolia.

        Mulle tuli tästä mieleen tapaus kauan sitten. Olin mukana eräässä ryhmässä, joka kokoontui säännöllisesti. Samassa ryhmässä oli myös oikein viehättävä nainen, jonka kanssa usein satuttiin istumaan vastakkain. Tällä naisella oli tapana katsoa erittäin terävästi silmiin, katsoi näin muitakin. Olin ehkä jollain tasolla kiinnostunut tai olisin ollut, jollei katse olisi häirinnyt sen verran etten voinut katsoa häntä kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli tästä mieleen tapaus kauan sitten. Olin mukana eräässä ryhmässä, joka kokoontui säännöllisesti. Samassa ryhmässä oli myös oikein viehättävä nainen, jonka kanssa usein satuttiin istumaan vastakkain. Tällä naisella oli tapana katsoa erittäin terävästi silmiin, katsoi näin muitakin. Olin ehkä jollain tasolla kiinnostunut tai olisin ollut, jollei katse olisi häirinnyt sen verran etten voinut katsoa häntä kunnolla.

        Terävä katse kuulostaa tosi epämiellyttävältä varsinkin jatkuvana, ei ihme että jouduit kääntämään katseesi pois hänestä. Vaikea sanoa miksi joku omaksuu tavan katsoa jatkuvasti negatiivisesti ja miten tietoinen hän katseestaan ja sen karkottavasta vaikutuksesta on.

        Oman esimerkkini nainen ei katsonut terävästi vaan katse ikään kuin sanoi "vihaan sinua", mikä oli täysin absurdia siinä tilanteessa ja muutenkin. Kukaan muu ei ole katsonut itseäni niin, joten se jäi mieleen vaikka oli vain yksittäistapaus ja hyvin lyhytkestoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terävä katse kuulostaa tosi epämiellyttävältä varsinkin jatkuvana, ei ihme että jouduit kääntämään katseesi pois hänestä. Vaikea sanoa miksi joku omaksuu tavan katsoa jatkuvasti negatiivisesti ja miten tietoinen hän katseestaan ja sen karkottavasta vaikutuksesta on.

        Oman esimerkkini nainen ei katsonut terävästi vaan katse ikään kuin sanoi "vihaan sinua", mikä oli täysin absurdia siinä tilanteessa ja muutenkin. Kukaan muu ei ole katsonut itseäni niin, joten se jäi mieleen vaikka oli vain yksittäistapaus ja hyvin lyhytkestoinen.

        Ihme tyyppejä 🙄 ite olisin varmaan lähteny karkuun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme tyyppejä 🙄 ite olisin varmaan lähteny karkuun..

        Sama täällä, pidän lempeistä naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terävä katse kuulostaa tosi epämiellyttävältä varsinkin jatkuvana, ei ihme että jouduit kääntämään katseesi pois hänestä. Vaikea sanoa miksi joku omaksuu tavan katsoa jatkuvasti negatiivisesti ja miten tietoinen hän katseestaan ja sen karkottavasta vaikutuksesta on.

        Oman esimerkkini nainen ei katsonut terävästi vaan katse ikään kuin sanoi "vihaan sinua", mikä oli täysin absurdia siinä tilanteessa ja muutenkin. Kukaan muu ei ole katsonut itseäni niin, joten se jäi mieleen vaikka oli vain yksittäistapaus ja hyvin lyhytkestoinen.

        Olisiko narsismia? Ei vaikuta ihan normikäytökseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, pidän lempeistä naisista.

        En nyt tiedä mitä tässä tarkoitetaan mut ite jotenki vihasin itteäni niin en kehdannut näyttää kiinnostustani ja menin lukkoon hänet nähdessäni. Kun kohtaaminen tuli niin yllättäen, toivottavasti en vihaiselta näyttänyt. Sydän jätti lyönnin välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä mitä tässä tarkoitetaan mut ite jotenki vihasin itteäni niin en kehdannut näyttää kiinnostustani ja menin lukkoon hänet nähdessäni. Kun kohtaaminen tuli niin yllättäen, toivottavasti en vihaiselta näyttänyt. Sydän jätti lyönnin välistä.

        Lisään vielä et ei mul normaalisti muiden kanssa niin tapahdu. Tää on vierasta itellenikin et meen niin lukkoon hänet nähdessäni. Kun tilanne tulee niin yllättäen. En hallitse oikein itseäni siinä kohtaa. 😔 Anteeksi siitä. Yritän tsempata. Kukaan muu ihminen ei vaikuta muhun niin voimakkaasti kuin hän. Toisaalta tuskin hän on huomannut mussa mitään erikoista. Voi olla et kuvittelen vain omia tekemisiäni liikaa. Ehkä kuitenki oon näyttänyt ihan neutraalilta. 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko narsismia? Ei vaikuta ihan normikäytökseltä.

        Vihakatseinen nainen ei ollut narsisti. Se oli yksittäistapaus, varmaan jokin impulssi. Ihmisen mieli on kummallinen. Yleensä hän katsoi positiivisella tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä mitä tässä tarkoitetaan mut ite jotenki vihasin itteäni niin en kehdannut näyttää kiinnostustani ja menin lukkoon hänet nähdessäni. Kun kohtaaminen tuli niin yllättäen, toivottavasti en vihaiselta näyttänyt. Sydän jätti lyönnin välistä.

        Kyllä itsekin olin niin säikkynä välillä jos ihastukseni tuli yllättäen näköpiiriin, että näytin varmaan milloin järkyttyneeltä ja milloin peuralta ajovaloissa.
        Yks muinainen ihastus asui aika lähellä ja olin näkevinäni hänet kauempana kadulla vastaankävelemässä. Aloin melkein hyperventiloimaan ja yritin etsiä pakoreittiä, kunnes huomasin ettei se ollutkaan hän.. Huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä et ei mul normaalisti muiden kanssa niin tapahdu. Tää on vierasta itellenikin et meen niin lukkoon hänet nähdessäni. Kun tilanne tulee niin yllättäen. En hallitse oikein itseäni siinä kohtaa. 😔 Anteeksi siitä. Yritän tsempata. Kukaan muu ihminen ei vaikuta muhun niin voimakkaasti kuin hän. Toisaalta tuskin hän on huomannut mussa mitään erikoista. Voi olla et kuvittelen vain omia tekemisiäni liikaa. Ehkä kuitenki oon näyttänyt ihan neutraalilta. 😇

        En usko että olet näyttänyt vihaiselta. "Lukkoon meneminen" aiheuttaa yleensä enemmänkin pysähtyneen katseen. Se voi näyttää tuijottavalta tai sisäänpäin kääntyneeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihakatseinen nainen ei ollut narsisti. Se oli yksittäistapaus, varmaan jokin impulssi. Ihmisen mieli on kummallinen. Yleensä hän katsoi positiivisella tavalla.

        Narsistia on vaikea tunnistaa, moni väittää kivenkovaan ettei se ja se ole narsisti, vaikka muut näkee totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistia on vaikea tunnistaa, moni väittää kivenkovaan ettei se ja se ole narsisti, vaikka muut näkee totuuden.

        Tiedän mikä on narsisti, eikä tässä tapauksessa ollut kyse siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mikä on narsisti, eikä tässä tapauksessa ollut kyse siitä.

        Olin kerran vihainen kun koin ettei hän halunnut avointa suhdetta kanssani. Olin vihainen hänen osoittaessa rajojaan, katsoin vihaisesti häntä.. Terävää katsettakin olen käyttänyt ymmärtääkseni, selvittäessäni sitä onko joku naisiin päin vai ei ja kuinka avoimesti he ovat sellaisia. Ehkä myös pelkoa siinä on ollut mukana. Pelkoa omasta lesboudestani.. Että enpä kovin hyvin ole onnistunut ihmisiä luokseni näillä tavoin saamaan.. Mutta oppia ikä kaikki..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kerran vihainen kun koin ettei hän halunnut avointa suhdetta kanssani. Olin vihainen hänen osoittaessa rajojaan, katsoin vihaisesti häntä.. Terävää katsettakin olen käyttänyt ymmärtääkseni, selvittäessäni sitä onko joku naisiin päin vai ei ja kuinka avoimesti he ovat sellaisia. Ehkä myös pelkoa siinä on ollut mukana. Pelkoa omasta lesboudestani.. Että enpä kovin hyvin ole onnistunut ihmisiä luokseni näillä tavoin saamaan.. Mutta oppia ikä kaikki..

        Se "minun" naiseni taas katsoi aggressiivisesti ihan tavallisessa arkitilanteessa. Se ei liittynyt mihinkään suhdeasioihin.

        Mutta pakko sanoa, että olet sinäkin kyllä itsekäs, jos ehdotat jollekin avointa suhdetta ja sitten suutut kun hän ei suostu siihen. Miksi kenenkään pitäisi suostua sellaiseen hyväksikäyttöön? Olet tyhmä jos luulet tuolla tyylillä naisseuraa saavasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se "minun" naiseni taas katsoi aggressiivisesti ihan tavallisessa arkitilanteessa. Se ei liittynyt mihinkään suhdeasioihin.

        Mutta pakko sanoa, että olet sinäkin kyllä itsekäs, jos ehdotat jollekin avointa suhdetta ja sitten suutut kun hän ei suostu siihen. Miksi kenenkään pitäisi suostua sellaiseen hyväksikäyttöön? Olet tyhmä jos luulet tuolla tyylillä naisseuraa saavasi.

        Minkälainen arkitilanne? Itselle käynyt ehkä samantapaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen arkitilanne? Itselle käynyt ehkä samantapaista.

        Sellainen mistä en voi kertoa, mutta pointtini oli että se katse tapahtui yhtäkkiä ja ilman mitään aihetta. Suoraan sanottuna melkein säikähdin, kun en ollut koskaan ennen nähnyt mitään vastaavaa. Ainakin konseptit meni sekaisin, enkä siksi saanut sanottua mitään, vaikka se tuntui pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se "minun" naiseni taas katsoi aggressiivisesti ihan tavallisessa arkitilanteessa. Se ei liittynyt mihinkään suhdeasioihin.

        Mutta pakko sanoa, että olet sinäkin kyllä itsekäs, jos ehdotat jollekin avointa suhdetta ja sitten suutut kun hän ei suostu siihen. Miksi kenenkään pitäisi suostua sellaiseen hyväksikäyttöön? Olet tyhmä jos luulet tuolla tyylillä naisseuraa saavasi.

        Tarkoitin että ehdotin treffejä avoimesti julkisella paikalla vaikka olin vielä avioliitossa, kylläkin asumuserossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen mistä en voi kertoa, mutta pointtini oli että se katse tapahtui yhtäkkiä ja ilman mitään aihetta. Suoraan sanottuna melkein säikähdin, kun en ollut koskaan ennen nähnyt mitään vastaavaa. Ainakin konseptit meni sekaisin, enkä siksi saanut sanottua mitään, vaikka se tuntui pahalta.

        Oudohkolta kuulostaa, olisiko jotain vanhoja asioita muistunut mieleen äkillisesti ja ilme muuttui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että ehdotin treffejä avoimesti julkisella paikalla vaikka olin vielä avioliitossa, kylläkin asumuserossa..

        Vai niin, kannattaisi silti odottaa kunnes olet vapaa. Eihän se nainen voi tietää, vaikka palaisitte vielä yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oudohkolta kuulostaa, olisiko jotain vanhoja asioita muistunut mieleen äkillisesti ja ilme muuttui.

        Voi olla, eikä se yksi katse nyt niin iso juttu ollut. Tuli vaan mieleeni tästä katsekeskustelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oudohkolta kuulostaa, olisiko jotain vanhoja asioita muistunut mieleen äkillisesti ja ilme muuttui.

        Minäkin ajattelen näin, että ehkä joku vanha juttu tullut mieleen. Tai sitten stressiä töistä yms, jota ei kuitenkaan voinut kertoa siinä hetkessä. Joskus toki tuollainen säikäyttää, siis jotenkin tilanteesta poikkeava käytös.
        Silloin voi hieman lukkoon mennä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs nainen josta olin kiinnostunut, katsoi kerran yhtäkkiä kummallisesti. Katse ei ollut villi vaan jotenkin aggressiivinen. Hämmennyin niin paljon etten sanonut asiasta mitään, vaikka se oli epämiellyttävää. Se tapahtui vain kerran. Ehkä se oli jokin irrationaalinen yllyke. Ihmisissä on pimeitä puolia.

        Ai hitsi, tollaiseen katseeseen vastaisin. Vois tulla paini, eläimellinen paini! Ei mitään passiivista hipsuttelua😉

        Kisan päälle kellimiset & hellimiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen mistä en voi kertoa, mutta pointtini oli että se katse tapahtui yhtäkkiä ja ilman mitään aihetta. Suoraan sanottuna melkein säikähdin, kun en ollut koskaan ennen nähnyt mitään vastaavaa. Ainakin konseptit meni sekaisin, enkä siksi saanut sanottua mitään, vaikka se tuntui pahalta.

        Meinasin kirjoittaa, että olisit mennyt ihan lähelle seisomaan (niin kuin nyrkkeilijät kehässä) katsonut suoraan silmiin ja nuolaissut isosti ja hitaasti kaulasta, mutta sitten huomasin, että kirjoitit, että susta tuntui pahalta... joten unohda. Musta toi olis tuntunut hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hitsi, tollaiseen katseeseen vastaisin. Vois tulla paini, eläimellinen paini! Ei mitään passiivista hipsuttelua😉

        Kisan päälle kellimiset & hellimiset.

        Jees, tässä on ideaa, lähtisin mukaan🔥🐾


    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla aina rohkea tai vahva. Silti yhtä ihana aina.

    • Nainen joka uskaltaa ja viihtyy naisena. Ei tarvi olla missimitoissa, kunhan on oma reipas itsensä! ♥️Semmoinen nainen on ihana.!💋👨‍❤️‍💋‍👨

      • Anonyymi

        Nykyisin ITSENÄINEN joka arvostaa ITSEÄÄKIN ,eikä vain aina muita pelkästään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin ITSENÄINEN joka arvostaa ITSEÄÄKIN ,eikä vain aina muita pelkästään.

        👍♥️Hyvin sanottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin ITSENÄINEN joka arvostaa ITSEÄÄKIN ,eikä vain aina muita pelkästään.

        Tätä mietin eron keskellä, kuinka erottaa terve itsekkyys.. Olen voinut huonosti suhteessani.


    • Anonyymi

      "Myös Hubaran kuvaa haastattelussa sitä, miten kehotukset nauttia omasta seurasta ja hemmotella itseä ovat ennemmin lannistavia kuin piristäviä. Minäkin olen saanut useaan kertaan kuulla, miten minun pitäisi vain ehkä vielä vähän kovemmin opetella olemaan tyytyväinen omaan seuraani. Näistä kommenteista tulee sellainen olo, että minun ei ehkä ajatella olevan valmis sitoutuneeseen suhteeseen, kun jokainen orastava suhde toisensa perään kariutuu alkumetreillä. Ehkä en vain olen vielä päässyt riittävän hyvin yli edellisestä kariutuneesta tapailusta.

      Tällaisissa kommenteissa kiteytyvät mielestäni ne asenteet, joita yhteiskunnan normit ylläpitävät. Että vain jos osaa nauttia omasta seurastaan riittävästi, ansaitsee kumppanin. Vain jos on riittävän vakaassa paikassa itsensä kanssa, pystyy rakentamaan mitään pysyvää. Että ennen kuin osaa olla täysin tyytyväinen elämäänsä ilman parisuhdetta, ei oikeastaan edes ansaitse sellaista."



      Samaistun

      • Anonyymi

        Niinpä yksilön itsenäisyyttä ihannoiva individualistinen kulttuuri. Kuitenkaan emme voi tulla toimeen yksin, olemme mitä riippuvaisempia muista ihmisistä. Mietin näitä ihanteita kun olen yksin. Osaan kyllä olla yksin ja itsenäinen, ja hoitaa asiani, korjata kaikki pienimmätkin rempat. ÄaåVaikeanpaa on olla suhteessa ihmisiin. Asua porukassa ollen oma itsensä ja pyrkien täyttämään omia että toisten päämääriä.


    • Anonyymi

      Itsensä kanssa sinut oleva myötätuntoinen nainen jolla on sopiva yhdistelmä ryppyjä ja pilkettä silmäkulmassa. Liikunnallisuus plussaa niin löytyis yhteistä tekemistäkin, ihan sohvaperunan kanssa en viihtyisi. Koolla ja värillä ei ole väliä, vähän itseäni feminiinisempi voisi sävähdyttää..

    • Naisellinen, huumorintajuinen, kantaa itsensä hyväksyen itsensä, voi olla sanavalmiskin tykkään tietyllä tavalla särmikkäistä naisista, joilla on terävä äly, sydämellisyys ja empaattisuus on isoja plussia, alkoholia ei saisi litkimällä litkiä eikä tupakoida. Myöskään voimakkaasti aatteelinen tai uskonnollinen ei kiinnosta.

      Sytyttäminen on sitten sitä sähköä mitä joko on tai ei ole. Mä tiedän hyvin pian naisen nähdessäni sytyttääkö vai ei.

      • Ja älkää antako parran hämätä, se on vain kuvanmuokkaus.


      • Anonyymi

        Hyviä pointteja. Mustavalkoinen/yksioikoinen ajattelumaailma kulkee usein vahvan aatteellisuuden kanssa. Avarakatseisuus ja empatiakyky huomattavasti vetoavampia ominaisuuksia. 👍


      • Anonyymi

        Ok selvä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok selvä 😂

        Voihan naisellisuus ja älykkyys. Ja mitä vielä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä pointteja. Mustavalkoinen/yksioikoinen ajattelumaailma kulkee usein vahvan aatteellisuuden kanssa. Avarakatseisuus ja empatiakyky huomattavasti vetoavampia ominaisuuksia. 👍

        Tiettyä kipinää täytyy olla ilmassa.. Semmonen helposti lähestyttävä ja siisti habitus. Ulkonäölläkin on oma painoarvonsa. ❤️


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Tiettyä kipinää täytyy olla ilmassa.. Semmonen helposti lähestyttävä ja siisti habitus. Ulkonäölläkin on oma painoarvonsa. ❤️

        Millanen on siisti habitus sun mielestä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä pointteja. Mustavalkoinen/yksioikoinen ajattelumaailma kulkee usein vahvan aatteellisuuden kanssa. Avarakatseisuus ja empatiakyky huomattavasti vetoavampia ominaisuuksia. 👍

        Juu kyllä näin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok selvä 😂

        Heh, mikäs sut sai ratkemaan suukku korvasta korvaan? 😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan naisellisuus ja älykkyys. Ja mitä vielä

        Naisellisuus on aika must, koska en viehäty itseni tyyppisistä androgyyneistä enkä maskuliinisista naisista tippaakaan. Itseni vastakohta vetoaa.

        Terävä äly voittaa tukkoisen klimppinä kulkevan älyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan naisellisuus ja älykkyys. Ja mitä vielä

        Mitä vieläkö, no seksikkyys tietty. 🤪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millanen on siisti habitus sun mielestä?

        Kevyt meikki tai luonnonkaunis, hiukset laitettu ja siistit vaatteet. Nuhjuinen olemus vedä ketään puoleensa vaikka luonne olisi ok.
        Viime kesänä treffasin naisen kanssa ja uuuh mikä näky.. korkkarit, vartaloa nuoleva mekko ja pitkät hiukset hartiolle asti..
        Oletteko ajatelleet, että ihmisen ominaistuoksullakin on merkitystä??


      • Pioni717 kirjoitti:

        Kevyt meikki tai luonnonkaunis, hiukset laitettu ja siistit vaatteet. Nuhjuinen olemus vedä ketään puoleensa vaikka luonne olisi ok.
        Viime kesänä treffasin naisen kanssa ja uuuh mikä näky.. korkkarit, vartaloa nuoleva mekko ja pitkät hiukset hartiolle asti..
        Oletteko ajatelleet, että ihmisen ominaistuoksullakin on merkitystä??

        Kiitti tästä kuvauksesta, nyt voi sanoa morjes sikeille yöunille. Nuoleva vartalo eiku mekko, nuoltavat tuoksut ja pitkät hiukset tjn. 🤤

        Ding dong. 😋


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Kevyt meikki tai luonnonkaunis, hiukset laitettu ja siistit vaatteet. Nuhjuinen olemus vedä ketään puoleensa vaikka luonne olisi ok.
        Viime kesänä treffasin naisen kanssa ja uuuh mikä näky.. korkkarit, vartaloa nuoleva mekko ja pitkät hiukset hartiolle asti..
        Oletteko ajatelleet, että ihmisen ominaistuoksullakin on merkitystä??

        No wau kyllä😁👍


      • Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

        Kiitti tästä kuvauksesta, nyt voi sanoa morjes sikeille yöunille. Nuoleva vartalo eiku mekko, nuoltavat tuoksut ja pitkät hiukset tjn. 🤤

        Ding dong. 😋

        Niin eli viehätytte lähinnä ulkonäöstä.
        Joltain lähtee vaikka kaikki hiukset päästä esim alopecia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli viehätytte lähinnä ulkonäöstä.
        Joltain lähtee vaikka kaikki hiukset päästä esim alopecia.

        Viehätyn joo, jos olen kiimoissani. Suhteeseen taas kaipaan ulkokuorta enemmän henkistä yhteyttä, tykättävää persoonaa ja arvomaailmojen yhteen käymistä.


      • Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

        Mitä vieläkö, no seksikkyys tietty. 🤪

        Ja mitä se seksikkyys sitten sulle on?


      • Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

        Kiitti tästä kuvauksesta, nyt voi sanoa morjes sikeille yöunille. Nuoleva vartalo eiku mekko, nuoltavat tuoksut ja pitkät hiukset tjn. 🤤

        Ding dong. 😋

        Niin eli viehätytte lähinnä ulkonäöstä.
        Toisilta lähtee vaikka kokonaan hiukset esim alopecian takia.
        Mut toki, onhan se ihanaa kun jotkut saa pitää hiuksensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä se seksikkyys sitten sulle on?

        Se on henkinen yhteys, kemia, kyllä se on viehättävä ulkonäkökin, jotkut naiset iskee tuhat volttia jo kun he ilmestyy huoneeseen, jotkut ei vääntämälläkään.

        Se on myös persoona ja luonne joka saa mut sekaisin.


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Kevyt meikki tai luonnonkaunis, hiukset laitettu ja siistit vaatteet. Nuhjuinen olemus vedä ketään puoleensa vaikka luonne olisi ok.
        Viime kesänä treffasin naisen kanssa ja uuuh mikä näky.. korkkarit, vartaloa nuoleva mekko ja pitkät hiukset hartiolle asti..
        Oletteko ajatelleet, että ihmisen ominaistuoksullakin on merkitystä??

        Millainen on sitte nuhjuinen olemus?
        Pitää siis olla aina hiukset laitettu, korkkarit ja tiukka mekko et sulle kelpaa?

        Onneks on tosiaan valinta kenen kanssa on. Minulle rakas saa olla ihan niin ettei tarvitse laittautua.

        Mites sitten kävi tämän korkkari mekkonaisen kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on sitte nuhjuinen olemus?
        Pitää siis olla aina hiukset laitettu, korkkarit ja tiukka mekko et sulle kelpaa?

        Onneks on tosiaan valinta kenen kanssa on. Minulle rakas saa olla ihan niin ettei tarvitse laittautua.

        Mites sitten kävi tämän korkkari mekkonaisen kanssa?

        Rakas onkin eri juttu, kun ensivaikutelma mikä treffeiltä saadaan. Minunkin puolesta rakas saa oukeutua vaikka perunasäkkiin, ajaa itsensä kaljuksi. Mut se mikä alkuun säväyttää, se on pintaakin.


      • SheHe kirjoitti:

        Rakas onkin eri juttu, kun ensivaikutelma mikä treffeiltä saadaan. Minunkin puolesta rakas saa oukeutua vaikka perunasäkkiin, ajaa itsensä kaljuksi. Mut se mikä alkuun säväyttää, se on pintaakin.

        Siis se mistä aloitetaan ennen kun ollaa tuttuja ja rakkaita.


      • Anonyymi

        Mulla taas syttyy yleensä vasta tutustumisen jälkeen.
        En mä syty tuolla naisista tuon tuosta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas syttyy yleensä vasta tutustumisen jälkeen.
        En mä syty tuolla naisista tuon tuosta

        Kadulla kulkiessa en juuri kiinnitä ihmisiin huomiota. Nimenomaan tarkoitan naista, johon olen jotenkin jo tutustunut, vaikkapa kirjoittaen. Jokin yhteys on luotu.

        Mut fantsuihin kelpaa tuntematonkin.


      • SheHe kirjoitti:

        Kadulla kulkiessa en juuri kiinnitä ihmisiin huomiota. Nimenomaan tarkoitan naista, johon olen jotenkin jo tutustunut, vaikkapa kirjoittaen. Jokin yhteys on luotu.

        Mut fantsuihin kelpaa tuntematonkin.

        Tai jos kiinnitän, niin seuraan käytöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli viehätytte lähinnä ulkonäöstä.
        Toisilta lähtee vaikka kokonaan hiukset esim alopecian takia.
        Mut toki, onhan se ihanaa kun jotkut saa pitää hiuksensa.

        Toisilta puuttuu raajat, kiva kun saa kävellä ja kantaa kauppakasseja vaikkei hiuksia olekkaan.

        Kukin viehättyy mistä viehättyy.


      • Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

        Ja älkää antako parran hämätä, se on vain kuvanmuokkaus.

        Kirjoitat ihan Ok kivasti😇 Parta tai ääri maskuliinisuus saattaa kuitenkin karkottaa tyyppejä. Lesbot haluavat naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on sitte nuhjuinen olemus?
        Pitää siis olla aina hiukset laitettu, korkkarit ja tiukka mekko et sulle kelpaa?

        Onneks on tosiaan valinta kenen kanssa on. Minulle rakas saa olla ihan niin ettei tarvitse laittautua.

        Mites sitten kävi tämän korkkari mekkonaisen kanssa?

        No semmonen epäsiisti.. No ei tietenkään aina tartte olla tip top tällingissä, mutta täytyy pitää huolta omasta hygieniasta ja kuka nyt haisulia haluaa🤮 Ai miten kävi tämän korkkari naisen kanssa? Meillä oli kiihkeä ja lyhyt suhde, mutta kaatui välimatkaan.. Vieläkin kuumottaa, miten seksikäs nainen ja vieno hajuveden tuoksu.. Yölläkin pukeutui mustaan pitsi mekkoon ja alla pienet stringit🔥🔥🔥🔥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat ihan Ok kivasti😇 Parta tai ääri maskuliinisuus saattaa kuitenkin karkottaa tyyppejä. Lesbot haluavat naisia.

        "Parta tai ääri maskuliinisuus saattaa kuitenkin karkottaa tyyppejä. Lesbot haluavat naisia."

        -Heh, tiedän. Pitihän mun testata tätäkin. Mä en kuulu tänne, kuten arvelinkin jo ennen kun tulinkaan tänne. Pitäis kokea olevansa nainen. Sehän se erottava tekijä on.

        Transpalstakin on niin pystyyn kuollut. Bipalsta myös.


      • SheHe kirjoitti:

        Rakas onkin eri juttu, kun ensivaikutelma mikä treffeiltä saadaan. Minunkin puolesta rakas saa oukeutua vaikka perunasäkkiin, ajaa itsensä kaljuksi. Mut se mikä alkuun säväyttää, se on pintaakin.

        Just näin👍 Kipinä syntyy osittain siitä ulkonäöstä, mutta tottakait tarvitaan, sitä sielujen sympatiaa. Jos itsestään pitää huolta niin ei mua kiehdo 100kg epäsiisti ihminen vaikka hän olisi kuinka symppis ja kiva .


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        No semmonen epäsiisti.. No ei tietenkään aina tartte olla tip top tällingissä, mutta täytyy pitää huolta omasta hygieniasta ja kuka nyt haisulia haluaa🤮 Ai miten kävi tämän korkkari naisen kanssa? Meillä oli kiihkeä ja lyhyt suhde, mutta kaatui välimatkaan.. Vieläkin kuumottaa, miten seksikäs nainen ja vieno hajuveden tuoksu.. Yölläkin pukeutui mustaan pitsi mekkoon ja alla pienet stringit🔥🔥🔥🔥

        Ai sulle seksikkyys on kun yölläkin pukeutui mustaan pitsimekkoon.
        Noh, makunsa kullakin. Yleensä on kyl totuttu et kun nukutaan nii ei siinä oo mitää vaatteita tai etenkään stringejä hiertämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sulle seksikkyys on kun yölläkin pukeutui mustaan pitsimekkoon.
        Noh, makunsa kullakin. Yleensä on kyl totuttu et kun nukutaan nii ei siinä oo mitää vaatteita tai etenkään stringejä hiertämässä.

        Noh musta seksikäs mekko on kiva lisämauste esileikissä.. ja stringit riisun hampailla pois..


      • Pioni717 kirjoitti:

        Noh musta seksikäs mekko on kiva lisämauste esileikissä.. ja stringit riisun hampailla pois..

        Gggrrr...


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Noh musta seksikäs mekko on kiva lisämauste esileikissä.. ja stringit riisun hampailla pois..

        Tarinat vaihtuu. Epätoivoinen sinkku,liitossa ja varakas,sexikkäitä deittejä 🤣


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Noh musta seksikäs mekko on kiva lisämauste esileikissä.. ja stringit riisun hampailla pois..

        Ketä petät,vakikumppaniasi,itseäsi,muita???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketä petät,vakikumppaniasi,itseäsi,muita???

        Kuin niin??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarinat vaihtuu. Epätoivoinen sinkku,liitossa ja varakas,sexikkäitä deittejä 🤣

        Taitaa itselläs ottaa koville ja luulen, että olet epätoivoinen ja vähemmän viehättävä😁 Epätoivoinen sinkku en kauniilla ulkonäöllä ole ja sexyjä deittejä tulee ovista ja ikkunoista, jos yhden illan juttuja haluan😍Mites sulla😂😂


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Just näin👍 Kipinä syntyy osittain siitä ulkonäöstä, mutta tottakait tarvitaan, sitä sielujen sympatiaa. Jos itsestään pitää huolta niin ei mua kiehdo 100kg epäsiisti ihminen vaikka hän olisi kuinka symppis ja kiva .

        Kohtuullinen kurvikkuus vetoaa, esim laulaja Evelina. Ylipaino taas ei.


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Taitaa itselläs ottaa koville ja luulen, että olet epätoivoinen ja vähemmän viehättävä😁 Epätoivoinen sinkku en kauniilla ulkonäöllä ole ja sexyjä deittejä tulee ovista ja ikkunoista, jos yhden illan juttuja haluan😍Mites sulla😂😂

        Kirjoitat näin 31.1. 😜
        "Kuules työtön tai hanttihommissa oleva.. Olemme molemmat hyvä palkkaisessa duunissa ja omistusasunto😉 ei kaikki tarvitse Kelan tukia. Rauhoitu nyt, kyllä se auriko paistaa sullekkin. Olen onnellinen liitossani ja elämä ihanaa. 🤗❤️"

        En ole epätoivoinen,ulkonäkö on ok ja sinkku olen omasta tahdosta. Yöt!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat näin 31.1. 😜
        "Kuules työtön tai hanttihommissa oleva.. Olemme molemmat hyvä palkkaisessa duunissa ja omistusasunto😉 ei kaikki tarvitse Kelan tukia. Rauhoitu nyt, kyllä se auriko paistaa sullekkin. Olen onnellinen liitossani ja elämä ihanaa. 🤗❤️"

        En ole epätoivoinen,ulkonäkö on ok ja sinkku olen omasta tahdosta. Yöt!

        No mitä sitten?? Oletko tyhmä vai idiootti🤪🤯 Suhteita tulee ja menee... tilanteet muuttuu. Jos sulla elämä mättää niin turhaan minuun kiukkuas purat.. Mene vaikka töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat näin 31.1. 😜
        "Kuules työtön tai hanttihommissa oleva.. Olemme molemmat hyvä palkkaisessa duunissa ja omistusasunto😉 ei kaikki tarvitse Kelan tukia. Rauhoitu nyt, kyllä se auriko paistaa sullekkin. Olen onnellinen liitossani ja elämä ihanaa. 🤗❤️"

        En ole epätoivoinen,ulkonäkö on ok ja sinkku olen omasta tahdosta. Yöt!

        Oletpas jotenkin ilkeän oloinen ihminen ja elämääsi turhautunut, kun noin hyökkäävästi kirjoitat. Mitä sulle kenenkään yksitysasiat kuuluu tai niihin takerrut. Sä olet sen oloinen, että kiertäisin kaukaa, enkä ihmettele, jos olet yksin.


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Taitaa itselläs ottaa koville ja luulen, että olet epätoivoinen ja vähemmän viehättävä😁 Epätoivoinen sinkku en kauniilla ulkonäöllä ole ja sexyjä deittejä tulee ovista ja ikkunoista, jos yhden illan juttuja haluan😍Mites sulla😂😂

        Kukin tavallaan. Itse en perusta yhden illan jutuista.
        Kauneuskin on katsojan silmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas jotenkin ilkeän oloinen ihminen ja elämääsi turhautunut, kun noin hyökkäävästi kirjoitat. Mitä sulle kenenkään yksitysasiat kuuluu tai niihin takerrut. Sä olet sen oloinen, että kiertäisin kaukaa, enkä ihmettele, jos olet yksin.

        Mitä hyökkäävää tässä kirjoituksessa nyt oli?
        Pioni717 puhui ihan itse itsensä pussiin. Tarinat vaihtuu lennossa ja kumppania vaihdellaan kuin sukkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyökkäävää tässä kirjoituksessa nyt oli?
        Pioni717 puhui ihan itse itsensä pussiin. Tarinat vaihtuu lennossa ja kumppania vaihdellaan kuin sukkia.

        Vähän oon kade, kun joillakin riittää vaihtaa kumppaneita, eikä itsellä oikein vienti vedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän oon kade, kun joillakin riittää vaihtaa kumppaneita, eikä itsellä oikein vienti vedä.

        Ai ok. Mä en halua vaihtaa, haluan aina vaan hänet nyt ja aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyökkäävää tässä kirjoituksessa nyt oli?
        Pioni717 puhui ihan itse itsensä pussiin. Tarinat vaihtuu lennossa ja kumppania vaihdellaan kuin sukkia.

        Joo, mä katoin tätä jo tuossa aikaisemmin, että eivät ole linjassa tämän nimimerkin tarinat.. Mutta kuten joku täällä sanoi, kukin tavallaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mä katoin tätä jo tuossa aikaisemmin, että eivät ole linjassa tämän nimimerkin tarinat.. Mutta kuten joku täällä sanoi, kukin tavallaan..

        Samoin kuin eräs toinen täällä erittäin ahkerasti kirjoitteleva.. Tarinat vaihtelee eikä muista mitä mieltä on mistäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän oon kade, kun joillakin riittää vaihtaa kumppaneita, eikä itsellä oikein vienti vedä.

        Kateus rumentaa ihmistä. Kukaan ei halua olla kateellisen kanssa.


    • Johan alko ketju laulamaan, kun mainittiin ulkonäöllisiä juttuja. Onhan silläkin jonkinlainen merkitys, mutta onneks jokaisella on oma makunsa myös semmosten asioiden suhteen 😉 Ite tykästyn (niinkuin ylempänä totesin) yleensä luonteen kautta ja kun ihastussalama iskee, niin kyllähän se kohde alkaa näyttämään vaan entistä ihanammalta 💕

      • Anonyymi

        Verkkokalvo etsii kaltaistaan. Jos itse on kaunis, hoikka ja huolehtii itsestään niin odottaa sitä toiseltakin. Ei siinä mukava luonne auta, jos toisella risat hampaat, ylipainoa ja homssukka, joka muuta väittää niin valehtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verkkokalvo etsii kaltaistaan. Jos itse on kaunis, hoikka ja huolehtii itsestään niin odottaa sitä toiseltakin. Ei siinä mukava luonne auta, jos toisella risat hampaat, ylipainoa ja homssukka, joka muuta väittää niin valehtelee.

        Onko monille hampaat tärkeä osa kauneutta?
        Voiko hieman vinohampainen olla haluttava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko monille hampaat tärkeä osa kauneutta?
        Voiko hieman vinohampainen olla haluttava?

        Täällä on melko inhorealistisesti kommentoitu. Kauneusihanteet ovat moninaiset. Vinoille hampaille pusuja täältä, yhdeltä kaunishampaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verkkokalvo etsii kaltaistaan. Jos itse on kaunis, hoikka ja huolehtii itsestään niin odottaa sitä toiseltakin. Ei siinä mukava luonne auta, jos toisella risat hampaat, ylipainoa ja homssukka, joka muuta väittää niin valehtelee.

        Pelkkä pintapuolinen kauneus ja mukavuus ei minulle riitä. Mielummin vaikka vinot hampaat ja vetoava persoona!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verkkokalvo etsii kaltaistaan. Jos itse on kaunis, hoikka ja huolehtii itsestään niin odottaa sitä toiseltakin. Ei siinä mukava luonne auta, jos toisella risat hampaat, ylipainoa ja homssukka, joka muuta väittää niin valehtelee.

        Verkkoja luo lukki, sanon minä sun verkkokalvoille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Verkkokalvo etsii kaltaistaan. Jos itse on kaunis, hoikka ja huolehtii itsestään niin odottaa sitä toiseltakin. Ei siinä mukava luonne auta, jos toisella risat hampaat, ylipainoa ja homssukka, joka muuta väittää niin valehtelee.

        En oo huomannut omalla kohalla tuommosta verkkokalvohommaa. Silmissä on kyllä ollu jo jonkin aikaa ikänäköprobleemaa, eikä aiemminkaan oo ollu mikkään terävin katse, kuin ei muissakaan hommissa niin terävää 😅 Mikkään missi en ole, mitoiltani enkä muutenkaan ulkonäöllisesti. Hampaat on vielä omat. Kaunis luonne kaunistaa, se ompi mun mielipide ja siitä piän kiinni, tahoit tai et 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on melko inhorealistisesti kommentoitu. Kauneusihanteet ovat moninaiset. Vinoille hampaille pusuja täältä, yhdeltä kaunishampaiselta.

        Kiitos 😘😁
        Omistan pari vinoa hammasta😔 minusta ne ovat persoonallisia🙈


      • Anonyymi
        Soulmate66 kirjoitti:

        Kiitos 😘😁
        Omistan pari vinoa hammasta😔 minusta ne ovat persoonallisia🙈

        Samaa mieltä, täydellisyys on tylsää.

        Terveisin kaunishampainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, täydellisyys on tylsää.

        Terveisin kaunishampainen

        Näin on. 👏


    • Fiksu, avoin, oma itsensä 🔥

      • Tottakait ulkonäönkin täytyy natsata, mutta fiksu, rento ja kenen kanssa on helppo olla. 😉


    • Anonyymi

      Normaali, itsestään huolta pitävä, eli normaalipainoinen, viehättävä nainen sytyttää minut. Tupakoimaton tietysti ja pääsääntöisesti alkoholiton. Mukavasti toimeentuleva, että on mahdollisuus harrastaa ja käydä ulkona. Yleissivistystä joko koulutuksen myötä tai muuten, mutta jonkinlainen pohja sivistyneelle keskustelulle. Hyvät käytöstavat! Sekään ei ole itsestäänselvyys, ja miellyttävä persoonallisuus, vähän veitikkaa silmäkulmassa. Lapsia voi olla, ei mielellään lemmikkejä. Normaalit välit eksiin.

      Täällä saa välillä lukea kommentteja, että on itseään täynnä, jos vähänkin on rima korkealla, mutta olen eri mieltä. Pidän monenlaisista naisista ja olen ystävällinen kaikille, mutta puolisoksi en voi ottaa ketä tahansa.

      • Samoja kriteerejä 😊👍😉


      • Anonyymi

        Niin totta!! Kaunis luonne joo, mutta jos ulkonäkö tökkii, eikä toinen miellytä fyysisesti niin kaveri asteelle jää juttu. Täällä muutamat vetäneet herneen nenään tosta ulkonäkö asiasta,jos itse on kaunis ja sporttinen niin ota mitään 100kg ihmistä kumppanikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta!! Kaunis luonne joo, mutta jos ulkonäkö tökkii, eikä toinen miellytä fyysisesti niin kaveri asteelle jää juttu. Täällä muutamat vetäneet herneen nenään tosta ulkonäkö asiasta,jos itse on kaunis ja sporttinen niin ota mitään 100kg ihmistä kumppanikseen.

        Niin no kauneus on katsojan silmässä. Edelleen ja aina tuo lause vaan pitää niin paikkaansa


    • Anonyymi

      Oma itsensä, söpö ja avoin katse,läsnäolon ja keskustelun taito, tunneherkkä, vahva, empaatti,vastuunsa kantava, toimelias, vähän hedonisti:)Ei sen enempää,mut on tuollaisia:) Tykkään, ilmottaudu;)!

      • Anonyymi

        Vahva?

        No sit en sovi kriteereihin.


      • Anonyymi

        Itsellä aika samat ja lisään positiivinen asenne elämään:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahva?

        No sit en sovi kriteereihin.

        =henkisesti vahva: pysyy pystyssä tuulessakin ja nousee, vaikka kompuroi niinku kaikki jollain tapaa ;) Tahdonvoima ois ehkä parempi. Vaihdan vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        =henkisesti vahva: pysyy pystyssä tuulessakin ja nousee, vaikka kompuroi niinku kaikki jollain tapaa ;) Tahdonvoima ois ehkä parempi. Vaihdan vastausta.

        Ja lisään tilannetaju!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään tilannetaju!

        Ai no en sovi sit edelleenkään. En oo kovin vahva henkisesti. Oon aika helposti synkkyyteen taipuvainen, mielialat vaihtelee laidasta laitaan hyvin nopeasti. Vihainen en kuitenkaan ole, vaan siis tunteet vaihtuu synkästä ja surullisesta olosta taivaisiin ja toisinpäin nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai no en sovi sit edelleenkään. En oo kovin vahva henkisesti. Oon aika helposti synkkyyteen taipuvainen, mielialat vaihtelee laidasta laitaan hyvin nopeasti. Vihainen en kuitenkaan ole, vaan siis tunteet vaihtuu synkästä ja surullisesta olosta taivaisiin ja toisinpäin nopeasti.

        On positiivista, että tuntee vahvasti kaiken. Silloin on vahva;) uskot tai et. Henkistä vahvuutta ei kai mitata kuin hauista. Kuka tässä tasapainosta puhuikaan:D. Se kehen mä taidan olla ihastunut , niin on ihana. Oon, vaikka se ei oo järkevää. Just sellaisena. Ja haluaisin tarkemmin tietää täysin millaisena. Ois hirveätä jos toinen ois täydellinen. Toivottavasti kaikki ei jää mysteeriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään tilannetaju!

        Tilannetaju on tärkeä, ilmeisesti erityisesti naisten välisissä suhteissa. Tämä on ollut itselleni erityisen haastavaa uudessa tilanteessa, jossa ymmärsin ihastuneeni naiseen. Asioiden ymmärtäminen sekä kommunikointi ja toisen rajojen kunnioittaminen.


      • Anonyymi

        Kuulostaa mun tyttöystävältä😍


    • Anonyymi

      En sovi teidän kenenkään listoihin ja kriteereihin.

      • Anonyymi

        Sama tilanne täällä.


      • Anonyymi

        No kannattaako näihin suhtautua haudanvakavasti. Oikeassa elämässähän suhteet tapahtuu. On joo naisihanteita, muttei kenenkää tarvitse siihen muottiin just sopia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne täällä.

        Sama homma. En tosiaan sovi kriteereihin. En mä näitä haudanvakavasti ota mut tiedostan kuitenki et aika olematon mahdollisuus löytää joku mikä olis molemminpuolista. Täl hetkel oon jo pidemmän aikaa ollut niin ihastunut, et näin vahvoja tunteita mulla ei oo koskaan enne ollut. Luulen vaan et hän ei edes halua mun lähestyvän häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kannattaako näihin suhtautua haudanvakavasti. Oikeassa elämässähän suhteet tapahtuu. On joo naisihanteita, muttei kenenkää tarvitse siihen muottiin just sopia.

        Itse ainakin haluan olla rakastettu juuri siksi, että olen sellainen kuin olen, eikä joku kakkosvaihtoehto vähän sinnepäin, kun juuri sopivaa ei ole löydetty tai saatu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ainakin haluan olla rakastettu juuri siksi, että olen sellainen kuin olen, eikä joku kakkosvaihtoehto vähän sinnepäin, kun juuri sopivaa ei ole löydetty tai saatu.

        Sä voit olla jollekin parempi kuin se on osannut ikinä kuvitellakaan. Silloin menee listat äkkiä uusiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voit olla jollekin parempi kuin se on osannut ikinä kuvitellakaan. Silloin menee listat äkkiä uusiksi.

        Olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voit olla jollekin parempi kuin se on osannut ikinä kuvitellakaan. Silloin menee listat äkkiä uusiksi.

        Niin kuin ihastukseni, hän on hämmästyttävän ihana. Aina vain uusi ihana kerros vahvuutta ja herkkyyttä hänestä löytyy.. Hän on vain niin loistava sellaisenaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin ihastukseni, hän on hämmästyttävän ihana. Aina vain uusi ihana kerros vahvuutta ja herkkyyttä hänestä löytyy.. Hän on vain niin loistava sellaisenaan..

        Oletpa löytänyt mahtavan naisen, koska on treffit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa löytänyt mahtavan naisen, koska on treffit?

        En tiedä, olen eroprosessissa.. Enkä tiedä haluaako hän vielä minut sen jälkeen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, olen eroprosessissa.. Enkä tiedä haluaako hän vielä minut sen jälkeen..

        Tietääkö hän sun olevan eroprosessissa tai ylipäätään sun tunteista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, olen eroprosessissa.. Enkä tiedä haluaako hän vielä minut sen jälkeen..

        Olisin yltiö onnellinen jos tietäisin hänen eroprosessista, vaikka kauhea ajatus onkin iloita sellaisesta. Ja todellakin odottaisin ja haluaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö hän sun olevan eroprosessissa tai ylipäätään sun tunteista?

        Tietää molemmista.. On työntänyt minua pois..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietää molemmista.. On työntänyt minua pois..

        Millä lailla työntänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä lailla työntänyt?

        Toivottavasti vain eron ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti vain eron ajaksi.

        Onko hän kieltänyt pitämästä yhteyttä kunnes erosi on selvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän kieltänyt pitämästä yhteyttä kunnes erosi on selvä?

        Toivottavasti vain näin. Haluan uskoa niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti vain näin. Haluan uskoa niin.

        Ettekö ole puhuneet suoraan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö ole puhuneet suoraan?

        No, hän on vain torjunut minut nyt. Aiemmin jotain halusi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin yltiö onnellinen jos tietäisin hänen eroprosessista, vaikka kauhea ajatus onkin iloita sellaisesta. Ja todellakin odottaisin ja haluaisin.

        Näin toivon..


    • Anonyymi

      Olenko rajoittunut, kun tykästyn androgyyneihin naisiin? Voiko maku iän ja kokemuksen myötä muuttua?

      • Anonyymi

        Totkai voi muuttua. Oon niin ihastunut yhteen naiseen, hän on ihanin ja erityinen ❤️ Ei hän ainakaan sillä tavalla naisellinen ole et käyttäisi hameita tai korkokenkiä ☺️


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mitä nämä tarkoittavat?


      • Anonyymi

        Tilannetaju, ymmärrän. Näin voisin toimia.


    • Anonyymi

      Sellainen jolla vielä hormoonit hyrrää ja päästää pahan minusta :-*

      Gubbe 72

    • Anonyymi

      En ehkä tosiaan ansaitse rakkautta.

    • Anonyymi

      Oon epäonnistunein, pilasin varmasti kaiken, kaiken mikä ei sitten koskaan edes alkanutkaan. Olen niin murtunut, sanaakaan sanottu.
      Mul ei oo sanoja kuvailemaan tätä oloa, itken vaan. Kaikki omaa syytäni.

      • Anonyymi

        Mietin vain miten onnistuin kaiken pilaamaan. Jos ei hän, niin ei kukaan muu koskaan. Oon mieluummin yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain miten onnistuin kaiken pilaamaan. Jos ei hän, niin ei kukaan muu koskaan. Oon mieluummin yksin.

        Hei haluan vaan sanoa, et älä tee johtopäätöksiä jos ette oo puhunu asiasta. Puhumattomuus johtaa väärinymmärrykseen aina lopulta ja asiat mutkistuu. Mut mielestäni koskaan ei ole liian myöhäistä selvittää asioita. Tiedän kokemuksesta et asia jää aina vaivaamaan pinnan alle jos jokin juttu loppuu vain niin et molemmat arvailee mitä toinen on meinannut.
        Ihmisillä on erilaisia tilanteita, koskaan ei voi tietää mitä toinen käy läpi. Aina siihen hetkeen ei välttämättä sovi toinen ihminen. Näin ainakin minulle kävi. Onneksi tämä toinen jaksoi odottaa vaikken sitä pyytänytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei haluan vaan sanoa, et älä tee johtopäätöksiä jos ette oo puhunu asiasta. Puhumattomuus johtaa väärinymmärrykseen aina lopulta ja asiat mutkistuu. Mut mielestäni koskaan ei ole liian myöhäistä selvittää asioita. Tiedän kokemuksesta et asia jää aina vaivaamaan pinnan alle jos jokin juttu loppuu vain niin et molemmat arvailee mitä toinen on meinannut.
        Ihmisillä on erilaisia tilanteita, koskaan ei voi tietää mitä toinen käy läpi. Aina siihen hetkeen ei välttämättä sovi toinen ihminen. Näin ainakin minulle kävi. Onneksi tämä toinen jaksoi odottaa vaikken sitä pyytänytkään.

        Ihanaa ❤️
        Kiitos sydämellisesti 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei haluan vaan sanoa, et älä tee johtopäätöksiä jos ette oo puhunu asiasta. Puhumattomuus johtaa väärinymmärrykseen aina lopulta ja asiat mutkistuu. Mut mielestäni koskaan ei ole liian myöhäistä selvittää asioita. Tiedän kokemuksesta et asia jää aina vaivaamaan pinnan alle jos jokin juttu loppuu vain niin et molemmat arvailee mitä toinen on meinannut.
        Ihmisillä on erilaisia tilanteita, koskaan ei voi tietää mitä toinen käy läpi. Aina siihen hetkeen ei välttämättä sovi toinen ihminen. Näin ainakin minulle kävi. Onneksi tämä toinen jaksoi odottaa vaikken sitä pyytänytkään.

        Näin voisin ajatella tilanteestani.. Ehkä näin on ollut vaikka vain hänet haluan.


    • Anonyymi

      Kyl varmasti ansaitsen tän kaiken pahan olon. Pyydän vaan anteeksi. Ei se varmasti riitä. Mitään pahaa mieltä en kuitenkaan koskaan halunnut aiheuttaa.

      • Anonyymi

        Sanoisi hänelle, ettei ole mitään anteeksipyydettävää.. Olet ehdottanut mitä rakkaudellimpia asioita. Minä olen niistä monimutkaisesti ajatellut. En ole ymmärtänyt rakkautta niin suuresti kuin sinä ❤


    • Anonyymi

      Toivon sydämestäni hänelle kaikkea parasta ❤️
      Hän todellakin ansaitsee onnen ja vielä enemmän ❤️

      • Anonyymi

        Minulle parasta on hän, sen tiedän. Ei kukaan muu, olen ymmärtänyt että rakkaus ihmiseen on tärkeää, vahva yhteys häneen. Se miten sitä yhteyttä muut määrittelee on yhdentekevää ja samoin se onko millainen suhde, silläkään ei ole niin väliä, vaan fyysisellä yhteydellä on väliä. Rakkaudella rakastelulla.


    • Anonyymi

      jo kysymyksenasettelu on sellainen,että se tekee naisesta objektin.
      ihan suotavaa sekin,että jokainen kiinnittäisi huomiota ihan niihin omiin ominaisuuksiin; onko esim. käytöksessä parantamisen varaa.

      • Anonyymi

        Minulla todellakin on käytöksessä parantamisen varaa. En ole useinkaan kovin selkeä ilmaisemaan itseäni. Väärinymmärryksiä on tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla todellakin on käytöksessä parantamisen varaa. En ole useinkaan kovin selkeä ilmaisemaan itseäni. Väärinymmärryksiä on tapahtunut.

        Eiköhän niitä satu jokaiselle joskus, pääasia että selvittää asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän niitä satu jokaiselle joskus, pääasia että selvittää asiat.

        Mieleni on sumea ja heikko.
        En silloin ansaitse vastavuoroisuutta tunteisiini enkä rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieleni on sumea ja heikko.
        En silloin ansaitse vastavuoroisuutta tunteisiini enkä rakkautta.

        Kyllä aina ansaitsee, heikoimmillaan erityisesti sitä tarvitsee ja ansaitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieleni on sumea ja heikko.
        En silloin ansaitse vastavuoroisuutta tunteisiini enkä rakkautta.

        Näin olen joskus ajatellut, vaikka hän sanoi ettei tarvitse olla valmis.. Minä en silloin uskonut että rakkaus hyväksyy epätäydellisyyden minussa.. Hän tiesi ja tietää senkin ❤ hän on ihana💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla todellakin on käytöksessä parantamisen varaa. En ole useinkaan kovin selkeä ilmaisemaan itseäni. Väärinymmärryksiä on tapahtunut.

        Minua hävettää ilmaisuni niin monilta osin.. Argh! On tosiaan oppimiseen niin monella tapaa tarvetta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua hävettää ilmaisuni niin monilta osin.. Argh! On tosiaan oppimiseen niin monella tapaa tarvetta..

        Jos menee pieleen, pyydä anteeksi ja selvitä asiat. Vielä ehtii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos menee pieleen, pyydä anteeksi ja selvitä asiat. Vielä ehtii.

        On monenlaista katumuksen listalla, joka on pidempi kuin nälkävuosi, oikea nälkäneljännesvuosisata..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On monenlaista katumuksen listalla, joka on pidempi kuin nälkävuosi, oikea nälkäneljännesvuosisata..

        No niin, ei sitten muuta kuin otat opiksi ja ryhdyt hommiin :) Aina voi parantaa ja korjata asioita.


    • Anonyymi

      Minun kiinnostukseni vienyt nainen on kiltti, älykäs, hyväsydäminen ja lisättäköön vielä että hänellä on upeat silmät joihin voisin pidempääkin katsoa, jos siis kehtaisin. Tiedostan myös että hän ei luultavasti ajattele samoin, harmi. En ole tehnyt asian eteen mitään enkä varmaan teekään, koska työpaikalla tapahtuu ja en halua ahdistella. Haaveilen vain🙏

      • Anonyymi

        Ihanaa😍


      • Anonyymi

        Kuulostaa sellaiselta, johon on helppo ihastua.


      • Anonyymi

        Minkä väriset on silmänsä?

        T. Itse yhteen vihreäsilmäiseen heikkona oleva


      • Anonyymi

        Hyvä teidän jotka olette ihastuneet työkaveriin. Työpaikalla on helppo viedä tutustumista eteenpäin, koska tavataan automaattisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä teidän jotka olette ihastuneet työkaveriin. Työpaikalla on helppo viedä tutustumista eteenpäin, koska tavataan automaattisesti.

        Sepä se, ei mitään käryä missä voisi edes tavata jonkun.. En tajua mikä ahdistelu muka on, jos tutustuu työpaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se, ei mitään käryä missä voisi edes tavata jonkun.. En tajua mikä ahdistelu muka on, jos tutustuu työpaikalla.

        Niin no jos se toinen ei ole kiinnostunut, menee jo ahdistelun puolelle jos ei ymmärrä lopettaa. Sinänsä epätodennäköistä, aika pian huomaa onko molemminpuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä teidän jotka olette ihastuneet työkaveriin. Työpaikalla on helppo viedä tutustumista eteenpäin, koska tavataan automaattisesti.

        No niinpä.
        Työpaikalla se on sellaista et kun saa rauhassa tutustua ja jutella luontevasti. Paljon helpompaa kuin jossain muualla tavattu nainen. Siis ainakin mulle on helpompaa niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä.
        Työpaikalla se on sellaista et kun saa rauhassa tutustua ja jutella luontevasti. Paljon helpompaa kuin jossain muualla tavattu nainen. Siis ainakin mulle on helpompaa niin

        Todellakin on helpompaa. Mikään ei ole yhtä helppo ympäristö kuin työpaikka tai opiskelupaikka. Mennen tullen joutuu puheisiin ja saa olla jatkuvasti luvan kanssa tekemisissä. Jos ei noissa osaa lähestyä ei onnistu missään. Paljon korkeampi kynnys mennä lähestymään jotain tuntematonta naista tuolla jossain. Siinä nyt voi joku kokea ahdisteluksi, varsinkin jos monta kertaa yrittää puheisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin on helpompaa. Mikään ei ole yhtä helppo ympäristö kuin työpaikka tai opiskelupaikka. Mennen tullen joutuu puheisiin ja saa olla jatkuvasti luvan kanssa tekemisissä. Jos ei noissa osaa lähestyä ei onnistu missään. Paljon korkeampi kynnys mennä lähestymään jotain tuntematonta naista tuolla jossain. Siinä nyt voi joku kokea ahdisteluksi, varsinkin jos monta kertaa yrittää puheisiin.

        No nythän ei voi ees mennä kenenkään vieraan lähelle kun on toi korona. Ja ennen koronaakin oli melkein sama käytännössä. Aika harva oikeesti missään ketään randomia lähestyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin on helpompaa. Mikään ei ole yhtä helppo ympäristö kuin työpaikka tai opiskelupaikka. Mennen tullen joutuu puheisiin ja saa olla jatkuvasti luvan kanssa tekemisissä. Jos ei noissa osaa lähestyä ei onnistu missään. Paljon korkeampi kynnys mennä lähestymään jotain tuntematonta naista tuolla jossain. Siinä nyt voi joku kokea ahdisteluksi, varsinkin jos monta kertaa yrittää puheisiin.

        Niin, tämän takia olen toivoni menettänyt.
        Olisinpa kohdannut hänet vaikka töissä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tämän takia olen toivoni menettänyt.
        Olisinpa kohdannut hänet vaikka töissä...

        Niin ja vaikka olisin hänet töissä tavannut niin eipä se silti lopputulosta olis varmaan muuttanut. Tiedän et häntä ei kiinnostais, mut sais selvyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset on silmänsä?

        T. Itse yhteen vihreäsilmäiseen heikkona oleva

        Mie oon kans ollu heikkona vihreiden silmien eessä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie oon kans ollu heikkona vihreiden silmien eessä 😅

        Täältähän yhdet sellaiset löytyy😉 Minulta taas eräs sinisilmä on laittanut pasmat sekaisin😉💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset on silmänsä?

        T. Itse yhteen vihreäsilmäiseen heikkona oleva

        Oletko ollut vihreäsilmäisen kanssa treffeillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ollut vihreäsilmäisen kanssa treffeillä?

        Olen tavallaan vaikka hän ei ehkä niitä mieltänyt treffeiksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tavallaan vaikka hän ei ehkä niitä mieltänyt treffeiksi..

        Miksi ei mieltänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei mieltänyt?

        Muakin kiinnostaa millaiset on tuollaiset treffit..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei mieltänyt?

        En usko että hän oli romanttisella mielellä tapaamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että hän oli romanttisella mielellä tapaamisessa.

        Täälläkin yksi vihreäsilmäinen, mutta en ole ollut kenenkään teidän kanssanne treffeillä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että hän oli romanttisella mielellä tapaamisessa.

        No minä olin sellaisella, oli niin monia sellaisia hetkiä hänen kanssaan.. Kerran tapasimme kahden kesken, mutta olisinpa ne treffeiksi silloin todella käsittänyt. Muistelen sitä niin.. Kaikki olisi voinut mennä toisin jos olisin ymmärtänyt hänen tarkoituksensa. Olisin halunnut jäädä istumaan erääseen paikkaan.. jatkaa jonnekin sen jälkeen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olin sellaisella, oli niin monia sellaisia hetkiä hänen kanssaan.. Kerran tapasimme kahden kesken, mutta olisinpa ne treffeiksi silloin todella käsittänyt. Muistelen sitä niin.. Kaikki olisi voinut mennä toisin jos olisin ymmärtänyt hänen tarkoituksensa. Olisin halunnut jäädä istumaan erääseen paikkaan.. jatkaa jonnekin sen jälkeen..

        Mä en oo koskaan ollut treffeillä, tai siis tuntemattoman kanssa... Vaikka olisin halunnut niin itsevarmuus/rohkeus puuttuu. 💔 Sydän murtuu kun ajattelen koko ajan et menetän ehkä rohkeuden puutteeni takia jotain niin tärkeää. Hänet ❤️
        Molemmat suhteeni ovat alkaneet joko työpaikalta tai harrastuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo koskaan ollut treffeillä, tai siis tuntemattoman kanssa... Vaikka olisin halunnut niin itsevarmuus/rohkeus puuttuu. 💔 Sydän murtuu kun ajattelen koko ajan et menetän ehkä rohkeuden puutteeni takia jotain niin tärkeää. Hänet ❤️
        Molemmat suhteeni ovat alkaneet joko työpaikalta tai harrastuksesta.

        No ei hänkään tuntematon ollut, vaan juurikin päiväympäristön kautta tutustuttu.. En vain ymmärtänyt hänen tyyliään liikkua.. Eivätkä olleet sovittu nimellä" treffit", vaan.. En sitten ymmärtänyt lainkaan hänen askeliaan. Nyt osaisin liikkua niinkin, vaivihkaisesti.. Pidän hänen tyylistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei hänkään tuntematon ollut, vaan juurikin päiväympäristön kautta tutustuttu.. En vain ymmärtänyt hänen tyyliään liikkua.. Eivätkä olleet sovittu nimellä" treffit", vaan.. En sitten ymmärtänyt lainkaan hänen askeliaan. Nyt osaisin liikkua niinkin, vaivihkaisesti.. Pidän hänen tyylistään.

        Miten hän sitten liikkui?? Millainen tyyli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin yksi vihreäsilmäinen, mutta en ole ollut kenenkään teidän kanssanne treffeillä :)

        Entäs harmaat silmät?;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olin sellaisella, oli niin monia sellaisia hetkiä hänen kanssaan.. Kerran tapasimme kahden kesken, mutta olisinpa ne treffeiksi silloin todella käsittänyt. Muistelen sitä niin.. Kaikki olisi voinut mennä toisin jos olisin ymmärtänyt hänen tarkoituksensa. Olisin halunnut jäädä istumaan erääseen paikkaan.. jatkaa jonnekin sen jälkeen..

        Olisitko toiminut toisin, jos olisit käsittänyt tapaamisen treffeiksi? Miten se teidän tapaaminen sitten päättyi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset on silmänsä?

        T. Itse yhteen vihreäsilmäiseen heikkona oleva

        Koivuniemeä lainaten ja mukaillen... Vihreät silmät.. niihin taas kerran langeta sain.
        Syrjällään nyt on sydänrukka, rakastan niin häntä vain 💕


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Koivuniemeä lainaten ja mukaillen... Vihreät silmät.. niihin taas kerran langeta sain.
        Syrjällään nyt on sydänrukka, rakastan niin häntä vain 💕

        Ihana, olisitpa mun sinisilmä ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana, olisitpa mun sinisilmä ❤

        No siniset mun silmäni kyllä on, mutta niin taitaa olla aika monella muullakin 😁 Mua näyttää nuo vihreät simmut vetävän puoleensa 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko toiminut toisin, jos olisit käsittänyt tapaamisen treffeiksi? Miten se teidän tapaaminen sitten päättyi?

        Olen ollut totaalipihalla asioista.. Ne olivat ensimmäiset sellaiset treffini, enkä todellakaan ymmärtänyt niitä treffeiksi ja käyttäydyin sen mukaisesti. Kaverillisesti, ja oikeastaan jotenkin loukkaantuneena siitä kun luulin, että hän haluaa olla vain mun kaveri.. Joten enemmän harasin vastaan, oikutellen tarinoin.. Oikeasti nauran silloiselle itselleni :D (läpi katkerien kyynelien) :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut totaalipihalla asioista.. Ne olivat ensimmäiset sellaiset treffini, enkä todellakaan ymmärtänyt niitä treffeiksi ja käyttäydyin sen mukaisesti. Kaverillisesti, ja oikeastaan jotenkin loukkaantuneena siitä kun luulin, että hän haluaa olla vain mun kaveri.. Joten enemmän harasin vastaan, oikutellen tarinoin.. Oikeasti nauran silloiselle itselleni :D (läpi katkerien kyynelien) :(

        Voi, vähän kyllä tosiaan itkettää ja naurattaa tuo tilanne samaan aikaan. Onko mahdollista että menette uusinta treffeille, niin että molemmat on samalla kartalla 😀
        Omassa tilanteessa nautin salaa ajatuksesta että olen hänen kanssaan treffeillä, mut en sellaisesta ois tohtinut ääneen mainita mitään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, vähän kyllä tosiaan itkettää ja naurattaa tuo tilanne samaan aikaan. Onko mahdollista että menette uusinta treffeille, niin että molemmat on samalla kartalla 😀
        Omassa tilanteessa nautin salaa ajatuksesta että olen hänen kanssaan treffeillä, mut en sellaisesta ois tohtinut ääneen mainita mitään..

        Millainen sun tilanne on tai on ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, vähän kyllä tosiaan itkettää ja naurattaa tuo tilanne samaan aikaan. Onko mahdollista että menette uusinta treffeille, niin että molemmat on samalla kartalla 😀
        Omassa tilanteessa nautin salaa ajatuksesta että olen hänen kanssaan treffeillä, mut en sellaisesta ois tohtinut ääneen mainita mitään..

        Siis ei voida edes puhua mistään deiteistä, jos toinen ei edes tiedä olevansa sellasil. Itse arvostan suoruutta näissäkin asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei voida edes puhua mistään deiteistä, jos toinen ei edes tiedä olevansa sellasil. Itse arvostan suoruutta näissäkin asioissa.

        No se oli sellaista tunnustelua hänen puoleltaan..


    • Anonyymi

      "onko sinullekin sanottu, että stressi lähtee myönteisellä ajattelulla ja työuupumus lempeällä joogalla?" Self care ilmiössä on vaaransa.

      "kaikki on susta itsestäsi kiinni", vakuuttaa instagram kuvan teksti.
      Ei ole ensimmäinen kerta kun julistus pomppaa vastaan somevirrassa. Moni tykkää antaa toisille vinkkejä kohti parempaa oloa ja elämää. Tiedonlähteenä on usein oma kokemus.
      "erityisherkkyyttä tai stressiä? Ne eivät ole vain ikäviä asioita vaan kasvun paikkoja ja mahdollisuuksia. Elämä pysäyttää just silloin kun sun on tarve pysähtyä!"
      Neuvojen ydinsanoma on tämä: hyvinvointisi on omalla vastuullasi. Kaikki kyllä järjestyy kunhan muutat ajattelutapaasi.
      Turun yliopiston sosiologian professori Suvi Salmenniemi linkittää trendin laajempaan ilmiöön.
      " ajattelemme että ratkaisu asiaan kuin asiaan on ajatusten muuttaminen ja itsensä työstäminen"
      Ylipäätään kaikki asiat tuntuvat olevan kiinni omista valinnoista ja itsestä.
      "erityisesti terveydessä ja hyvinvoinnissa sälytetään vastuuta yksilölle itselleen"
      "tsemppausviesteissä joissa kannustetaan vaikka hengittelemään tai asennoitumaan toisin, voivat antaa tunteen, että asialle voi tehdä jotain itse"
      Se voi olla tärkeää maailmassa joka on ennakoimaton ja epäselvä.
      Itseään voi kuitenkin päätyä syyllistämään jos elämä ei muutu paremmaksi vaikka siitä ottaa itse vastuun.
      Elämä on usein monimutkaista ja harvan asian voi muuttaa yksinkertaisella tavalla. Esimerkiksi oman ajattelutavan muuttaminen voi kuulostaa helpolta, mutta sitä se ei ole, Salmenniemi sanoo.

      • Anonyymi

        Mut juu onneks osaa ne auttaa, ilmeisen moni saa niistä motivaatiota ja apua.


      • Anonyymi

        Miten liittyy aloitukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy aloitukseen?

        Ei mitenkään. Näitä tuli nyt väärään ketjuun.
        Unohdetaan tää. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitenkään. Näitä tuli nyt väärään ketjuun.
        Unohdetaan tää. ☺️

        Olen jatellut paljon tätä nykypäivän henkisyyttä ja yksilökeskeistä puhetta. On verrattavissa kristilliseen uskonnollisuuteen rukouksineen ja mietiskelyineen.


    • Älykkyys, lempeys, lämpö ja henkisyys. Niin ja naisen tuoksu. Tuo nyt lähinnä sillä kun jotkut käyttää miesten tuoksuja niin minuun ei vetoa.

      • Anonyymi

        En tiedä mitä tarkoitat henkisyydellä tässä. Uskonnollisuus ei ainakaan vetoa itseeni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä tarkoitat henkisyydellä tässä. Uskonnollisuus ei ainakaan vetoa itseeni.

        Aivan, kaikkiin ei vetoa. Minuun kyllä myös tuo uskonnollisuus. Ja tieto siitä, että tässä maailmassa on muutakin kuin mitä silmillään voi todistaa. Herkkäaistisuus myös vetää puoleensa. Itse aistin asioita hyvinkin vahvasti. Mikäli toinen aivan täysin kulkee hengellinen ja henkinen puoli unessa niin en koe yhteenkuuluvuutta. Luulen, että tietyllä tavalla samankaltaisuus vetää siis puoleensa. Syvyys ihmisessä, mutta ehdottomasti myös älykkyys ja pihjimmiltaan hyväntahtoisuus ja rakastava elämänvalinta 😊


      • Henkisyys vetoaa itseenikin ja yliluonnolliset asiat.


      • Anonyymi
        Fructus83 kirjoitti:

        Aivan, kaikkiin ei vetoa. Minuun kyllä myös tuo uskonnollisuus. Ja tieto siitä, että tässä maailmassa on muutakin kuin mitä silmillään voi todistaa. Herkkäaistisuus myös vetää puoleensa. Itse aistin asioita hyvinkin vahvasti. Mikäli toinen aivan täysin kulkee hengellinen ja henkinen puoli unessa niin en koe yhteenkuuluvuutta. Luulen, että tietyllä tavalla samankaltaisuus vetää siis puoleensa. Syvyys ihmisessä, mutta ehdottomasti myös älykkyys ja pihjimmiltaan hyväntahtoisuus ja rakastava elämänvalinta 😊

        Ihanaa juuri tuolla tavoin. Kertomasi on kaikkein tärkeintä, vaikka haksahtanut olen muuta itselleni joskus uskottelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa juuri tuolla tavoin. Kertomasi on kaikkein tärkeintä, vaikka haksahtanut olen muuta itselleni joskus uskottelemaan.

        Harmi, että sitä välillä uskottelee muuta. Nyt tiedät paremmin mitä kaipaat ja tarvitset?


    • Anonyymi

      Leikkisä

      • Anonyymi

        Ahh, just sellainen leikkisä leijonainen hän on, mun unelma, supernainen! Ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahh, just sellainen leikkisä leijonainen hän on, mun unelma, supernainen! Ihana :)

        Älä edes yritä Leijonainen on minun 😁😇😁😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä edes yritä Leijonainen on minun 😁😇😁😇

        Minun Leijonaiseni loistava aurinkoni! Vain minun😁💪


    • Anonyymi

      Hän on liian hyvä ja täydellinen.
      En oo yhtään mitään häneen verrattuna.

      • Olet juuri täydellinen omana itsenäsi.


      • Anonyymi
        Blanche68 kirjoitti:

        Olet juuri täydellinen omana itsenäsi.

        Ei me olla tuntemattomia toisillemme

        Täältä tullaan elämä


    • Anonyymi

      Ei ole mitään ”tyypillistä” millainen sytyttää. Sen vaan huomaa kun yhtäkkiä sattuu kohdalle ihminen joka vie ajatukset. Itse oon ihastunut melko erilaiseen ihmiseen kun ite oon, tunnen voimakasta vetoa tätä ihmistä kohtaan. Tykkään❤️

      • Anonyymi

        Millä tavalla on erilainen? Ulkonäöltään, kiinnostuksen kohteiltaan yms? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla on erilainen? Ulkonäöltään, kiinnostuksen kohteiltaan yms? 😊

        Luonteelta


      • Anonyymi

        Luulin ensin et olen ite kirjoittanut tämän mut en ollutkaan tää on just tänään kirjoitettu tänne. Mut mulla ihan sama juttu. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luonteelta

        Miten teidän luonteenne eroavat toisistaan? Ja miten koet niiden kohtaavan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonteelta

        Erilaisista luonteista on pelkästään hyötyä. On jo monta kertaa tullut huomattua.


    • Anonyymi

      Pitää olla pikkusen hullu

      • Anonyymi

        Tämä on ihana :) Liian järkevä tosikkous ei tosiaan iloa arkeen ainakaan minusta jaksa tuoda.. Poliittisesti tuskin on korrektia enää puhua "hulluttelusta", enkä nyt tässä tapauksessa tarkoita laitoksessa oloa tai diagnoosia kriteerinä, vaikka eipä ne minua rajoitakaan, sillä itseltänikin diagnoosi löytyy, enkä myöskään nimittelyä, vaan rentoa ennakkoluulotonta hassuttelua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ihana :) Liian järkevä tosikkous ei tosiaan iloa arkeen ainakaan minusta jaksa tuoda.. Poliittisesti tuskin on korrektia enää puhua "hulluttelusta", enkä nyt tässä tapauksessa tarkoita laitoksessa oloa tai diagnoosia kriteerinä, vaikka eipä ne minua rajoitakaan, sillä itseltänikin diagnoosi löytyy, enkä myöskään nimittelyä, vaan rentoa ennakkoluulotonta hassuttelua..

        Mä oon myös henkisesti vähän tasapainoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon myös henkisesti vähän tasapainoton.

        Ai sinäkin :) minäkin ilmoitaudun


    • Anonyymi

      tähän kysymykseen on aika vaikea vastata missään netin keskustelupalstoilla koska esim. oikean laista ulkonäköä on hankala sanoilla kuvailla eli kysymys lienee enemmänkin että minkälainen on hyvä luonne naiselle

      • Anonyymi

        Ihan helppo, tässä yksi fantasia:

        165cm siitä ylöspäin, roteva tai muuten vahva sopusuhtainen ruumiinrakenne, kauniit ja tai vähän erikoiset kasvot, kiva leukaluun kaari, vahva tai poikkeuksellisen kaunis nenä ja symmetrinen suu mielummin leveä kuin kapea, valkoiset nätit hampaat persoonallinen rako, hampaiden päällekkäisyys tai muu poikkeama kiva, lyhyet hiukset kaikki muut värit paitsi musta suorat tai kiharat, ihana niskan ja kaulan iho ruskettuu helposti, silmien muoto manteli vähän viirumainen kaikki värit paitsi rikkinäinen kylmä sininen, silmät mielummin etäällä toisistaan kuin lähellä, lievä karsastus todella söpöä, ei korkeaa otsaa, siis todella ihan millaiset rinnat (ah!) vain kunhan ei leikelty, ei meikkiä, luonnolliset kulmakarvat ja muutkin karvat mua varten ei saa nyppiä eikä höylätä. Kainalokarvat toisella erityisen seksyt,( itsellä en pidä). Luonnolliset lyhyet siistit kynnet, ei missään tapauksessa pitkiä ällöt bakteerin kerääjät. Täysin paljas tai hyvällä maulla kalliisti tatuoitu iho. Tavalliset korvat joita saa pussailla. Vaatetus sellainen missä itse viihtyy hyvin, ei haittaa vaikka pukisi rantaläpsyt kesät talvet tai jotain tosi persoonallista väriyhdistelmää tai asustetta (Itse viihdyn klassisessa tavallisessa naisellisessa vaatetuksessa).

        Oliko tässä nyt kaikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan helppo, tässä yksi fantasia:

        165cm siitä ylöspäin, roteva tai muuten vahva sopusuhtainen ruumiinrakenne, kauniit ja tai vähän erikoiset kasvot, kiva leukaluun kaari, vahva tai poikkeuksellisen kaunis nenä ja symmetrinen suu mielummin leveä kuin kapea, valkoiset nätit hampaat persoonallinen rako, hampaiden päällekkäisyys tai muu poikkeama kiva, lyhyet hiukset kaikki muut värit paitsi musta suorat tai kiharat, ihana niskan ja kaulan iho ruskettuu helposti, silmien muoto manteli vähän viirumainen kaikki värit paitsi rikkinäinen kylmä sininen, silmät mielummin etäällä toisistaan kuin lähellä, lievä karsastus todella söpöä, ei korkeaa otsaa, siis todella ihan millaiset rinnat (ah!) vain kunhan ei leikelty, ei meikkiä, luonnolliset kulmakarvat ja muutkin karvat mua varten ei saa nyppiä eikä höylätä. Kainalokarvat toisella erityisen seksyt,( itsellä en pidä). Luonnolliset lyhyet siistit kynnet, ei missään tapauksessa pitkiä ällöt bakteerin kerääjät. Täysin paljas tai hyvällä maulla kalliisti tatuoitu iho. Tavalliset korvat joita saa pussailla. Vaatetus sellainen missä itse viihtyy hyvin, ei haittaa vaikka pukisi rantaläpsyt kesät talvet tai jotain tosi persoonallista väriyhdistelmää tai asustetta (Itse viihdyn klassisessa tavallisessa naisellisessa vaatetuksessa).

        Oliko tässä nyt kaikki?

        Väärin. Tummanvaaleat pitkät hiukset ja siniset silmät n.160 cm pitkä sporttinen 5-kymppinen nainen.


    • Anonyymi

      Mitäs kaikkia viestejä täältä on poistettu? Melkoinen määrä on..

      • Anonyymi

        Täällä on nykyään noita rekisteröityneitä, jotka haluavat hallita keskustelua ja näköjään pyytävät poistamaan kaiken, mikä ei heitä miellytä. Kuitenkin itse katsovat oikeudekseen vapaasti loukata muita kirjoittajia.

        Toista oli ennen, kun palstalla sai keskustella vapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on nykyään noita rekisteröityneitä, jotka haluavat hallita keskustelua ja näköjään pyytävät poistamaan kaiken, mikä ei heitä miellytä. Kuitenkin itse katsovat oikeudekseen vapaasti loukata muita kirjoittajia.

        Toista oli ennen, kun palstalla sai keskustella vapaasti.

        Sama on tullut huomattua. Täällä on uusia, jotka eivät kestä muiden mielipiteitä, haluavat vetää omaa virttään vaikka väkisin. Ennen jokainen sanoi mielipiteensä ja sillä sipuli, oi niitä aikoja...

        Samaan aikaan palstalle jätetään kaikenmoisia törkeyksiä ja pedofiiliviestejä, niistä ei kukaan vaivaudu ilmoittamaan. Itse ei voi kun en ole rekisteröitynyt, enkä rekisteröidy vastakaan.


    • Anonyymi

      Ei sytytä nainen eikä sytytä mies.

      • Anonyymi

        Ei itseänikään ole sytyttäneet kuin hyvin harvat. En kuitenkaan ole aseksuaali, vaikka esim. viime kuukausina ei seksi ole käynyt mielessä kertaakaan. Ei tosin ole ollut aihettakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei itseänikään ole sytyttäneet kuin hyvin harvat. En kuitenkaan ole aseksuaali, vaikka esim. viime kuukausina ei seksi ole käynyt mielessä kertaakaan. Ei tosin ole ollut aihettakaan.

        Jos on stressiä ja surua, sellaista voi varmaan olla. Itselläni ei ole näin, vaan mulla on viimeaikoina ollut mieluumminkin pakko-orgasmeja. Kehoni saa orgasmeja itsestään joskus välistä niin etten voi kävellä.. Hänen tapaamisensa sai vähän hormonit hyrräämään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on stressiä ja surua, sellaista voi varmaan olla. Itselläni ei ole näin, vaan mulla on viimeaikoina ollut mieluumminkin pakko-orgasmeja. Kehoni saa orgasmeja itsestään joskus välistä niin etten voi kävellä.. Hänen tapaamisensa sai vähän hormonit hyrräämään..

        Ai jaa, kuulostaa hankalalta, mutta ei kai sillekään mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, kuulostaa hankalalta, mutta ei kai sillekään mitään voi.

        Sellaisina hetkinä on pysyttävä peiton alla antaen kehon tehdä mitä se tekee, kun joskus koko päivän ajan on tällaista. Ja samalla itken yksinäisyyttäni ja kosketuksen puutetta.. Hänen luokseen olen niin kauan halunnut ja edelleen haluan. Muita en halua.

        Mitä sellainen seksisuhde kerran pari tunti viikossa auttaa, jos mä haluan kokoajan, joskus päivät pitkät, usein? Vai riittäiskö se kiihkeellä tempolla? Loput yksin kotona, niin kuin nytkin? Silloin tällöin viikonloppu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisina hetkinä on pysyttävä peiton alla antaen kehon tehdä mitä se tekee, kun joskus koko päivän ajan on tällaista. Ja samalla itken yksinäisyyttäni ja kosketuksen puutetta.. Hänen luokseen olen niin kauan halunnut ja edelleen haluan. Muita en halua.

        Mitä sellainen seksisuhde kerran pari tunti viikossa auttaa, jos mä haluan kokoajan, joskus päivät pitkät, usein? Vai riittäiskö se kiihkeellä tempolla? Loput yksin kotona, niin kuin nytkin? Silloin tällöin viikonloppu?

        Entä kaikki romantiikka ja arjen yhteys? Näinkö se riittää? Etäviestien kautta? Hymiöitä, videoita, puheluja? Kuinka? Kuin etäsuhde käytännössä.. Suhde kaapissa pikaisin tapaamisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kaikki romantiikka ja arjen yhteys? Näinkö se riittää? Etäviestien kautta? Hymiöitä, videoita, puheluja? Kuinka? Kuin etäsuhde käytännössä.. Suhde kaapissa pikaisin tapaamisin.

        En todellakaan haluis joltain vaan läheisyyttä.
        Oon ihan yksin sit jos en häntä saa. Tuskin tulen saamaan.
        Sydän hakkaa ja pompottaa rinnassa niin paljon ku aattelenkin häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisina hetkinä on pysyttävä peiton alla antaen kehon tehdä mitä se tekee, kun joskus koko päivän ajan on tällaista. Ja samalla itken yksinäisyyttäni ja kosketuksen puutetta.. Hänen luokseen olen niin kauan halunnut ja edelleen haluan. Muita en halua.

        Mitä sellainen seksisuhde kerran pari tunti viikossa auttaa, jos mä haluan kokoajan, joskus päivät pitkät, usein? Vai riittäiskö se kiihkeellä tempolla? Loput yksin kotona, niin kuin nytkin? Silloin tällöin viikonloppu?

        Kysytkö minulta, en osaa sanoa tuohon mitään, kun en ole itse kiinnostunut seksisuhteista enkä kaappisuhteista, eikä ole niistä mitään kokemusta. Puhu suoraan kiinnostuksesi kohteen kanssa mikä teille riittää ja sopii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysytkö minulta, en osaa sanoa tuohon mitään, kun en ole itse kiinnostunut seksisuhteista enkä kaappisuhteista, eikä ole niistä mitään kokemusta. Puhu suoraan kiinnostuksesi kohteen kanssa mikä teille riittää ja sopii.

        Pohdiskelujani ovat.. Kun en voi sitä häneltä kysyä..


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe