Missä tutustua uusiin ihmisiin korona-aikana?

Anonyymi

Tätä on varmaan kysytty 1000 kertaa, mutta missä voisi tavata uusia tuttavuuksia nyt korona-aikana? Tämä tilannehan voi kestää vaikka miten pitkään. Oikeastaan, missä voi tavata uusia ihmisiä korona-ajan loputtuakaan, en mä enää tiedä. Help!

10

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ette vapaat naiset ota vaikka täällä toisiinne kontaktia, jos jonkun kanssa tuntuu kipinöitä. Rohkeasti vain tutustumaan!

Koronan jälkeen päivittäiset ympyrät, katselkaa ympärillenne missä liikuttekin, työ, harrastukset, ystävä/tuttavapiiri, juhlat, illanvietot jne. Naisia on joka paikassa.

• Anonyymi

Naisia on joka paikassa, mutta suurin osa heteroita :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten, tarvitset vain yhden.

• Anonyymi

Olen kyl huomannut yhden naisen joka ollut siitä lähtien ajatuksissani.
        Ihan turhaan kuitenkaan mietin mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten, tarvitset vain yhden.

Se on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä.. lesbonaisia huomattavasti vähemmän.

• Ihan hyvä idea, miks ei 👍

• Anonyymi

Viestien perusteella tuskin voi sanoa, että wau nyt kipinöi meidän kesken. Kipinöinti tapahtuu livenä oikeassa elämässä jos tapahtuu. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestien perusteella tuskin voi sanoa, että wau nyt kipinöi meidän kesken. Kipinöinti tapahtuu livenä oikeassa elämässä jos tapahtuu. :D

Monet ihmiset tutustuneet deittipalvelujen kautta ja itsekkin löysin tindestä suhteen ja kyllä kirjoittaessa meidän välillä kipinöi🔥Jos asuu pienessä kaupungissa niin melkein mahdoton livenä tutustua kehenkään, eikä nyt tapahtumiakaan ole, missä ihmisiin vois tutustua. Ei tuo nyt mielestäni mahdoton ajatus ole ja mitä siinä menettää, jos tutustuu palstalaisiin, jos mielenkiintoa riittää??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet ihmiset tutustuneet deittipalvelujen kautta ja itsekkin löysin tindestä suhteen ja kyllä kirjoittaessa meidän välillä kipinöi🔥Jos asuu pienessä kaupungissa niin melkein mahdoton livenä tutustua kehenkään, eikä nyt tapahtumiakaan ole, missä ihmisiin vois tutustua. Ei tuo nyt mielestäni mahdoton ajatus ole ja mitä siinä menettää, jos tutustuu palstalaisiin, jos mielenkiintoa riittää??

Kirjoittaessa voi kokea älyllistä kipinöintiä tai mikä parempi, ajatusmaailmojen synkkaamista. Tulee vastavuoroinen ymmärretyksi tulemisen kokemus. Se on hyvä pohja suhteelle, oli tuloksena pari- tai ystävyyssuhde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2236
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1298
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1226
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      884
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      769
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      572
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe