Tätä on varmaan kysytty 1000 kertaa, mutta missä voisi tavata uusia tuttavuuksia nyt korona-aikana? Tämä tilannehan voi kestää vaikka miten pitkään. Oikeastaan, missä voi tavata uusia ihmisiä korona-ajan loputtuakaan, en mä enää tiedä. Help!
Missä tutustua uusiin ihmisiin korona-aikana?
10
262
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ette vapaat naiset ota vaikka täällä toisiinne kontaktia, jos jonkun kanssa tuntuu kipinöitä. Rohkeasti vain tutustumaan!
Koronan jälkeen päivittäiset ympyrät, katselkaa ympärillenne missä liikuttekin, työ, harrastukset, ystävä/tuttavapiiri, juhlat, illanvietot jne. Naisia on joka paikassa.- Anonyymi
Naisia on joka paikassa, mutta suurin osa heteroita :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia on joka paikassa, mutta suurin osa heteroita :(
Mitä sitten, tarvitset vain yhden.
- Anonyymi
Olen kyl huomannut yhden naisen joka ollut siitä lähtien ajatuksissani.
Ihan turhaan kuitenkaan mietin mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten, tarvitset vain yhden.
Se on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia on joka paikassa, mutta suurin osa heteroita :(
Niinpä.. lesbonaisia huomattavasti vähemmän.
- Anonyymi
Viestien perusteella tuskin voi sanoa, että wau nyt kipinöi meidän kesken. Kipinöinti tapahtuu livenä oikeassa elämässä jos tapahtuu. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestien perusteella tuskin voi sanoa, että wau nyt kipinöi meidän kesken. Kipinöinti tapahtuu livenä oikeassa elämässä jos tapahtuu. :D
Monet ihmiset tutustuneet deittipalvelujen kautta ja itsekkin löysin tindestä suhteen ja kyllä kirjoittaessa meidän välillä kipinöi🔥Jos asuu pienessä kaupungissa niin melkein mahdoton livenä tutustua kehenkään, eikä nyt tapahtumiakaan ole, missä ihmisiin vois tutustua. Ei tuo nyt mielestäni mahdoton ajatus ole ja mitä siinä menettää, jos tutustuu palstalaisiin, jos mielenkiintoa riittää??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet ihmiset tutustuneet deittipalvelujen kautta ja itsekkin löysin tindestä suhteen ja kyllä kirjoittaessa meidän välillä kipinöi🔥Jos asuu pienessä kaupungissa niin melkein mahdoton livenä tutustua kehenkään, eikä nyt tapahtumiakaan ole, missä ihmisiin vois tutustua. Ei tuo nyt mielestäni mahdoton ajatus ole ja mitä siinä menettää, jos tutustuu palstalaisiin, jos mielenkiintoa riittää??
Kirjoittaessa voi kokea älyllistä kipinöintiä tai mikä parempi, ajatusmaailmojen synkkaamista. Tulee vastavuoroinen ymmärretyksi tulemisen kokemus. Se on hyvä pohja suhteelle, oli tuloksena pari- tai ystävyyssuhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483