G: Kenestä fantasioit?

Anonyymi

Ihastuksestasi? Ystävistä? Puolisostasi tai tuntemattomista?

133

1353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kenestäkään tällä hetkellä.

    • Anonyymi

      Ihanasta naisystävästäni tietysti!

    • Anonyymi

      En fantasioi kun en ole rakastunut kehenkään.

    • Anonyymi

      Ihastuksestani 🥰

    • Anonyymi

      Naapurin Markusta. Grrrrrrr.... mur mur..

      • Anonyymi

        Väärä palsta bisse tai hetero😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä palsta bisse tai hetero😏

        Älä oo noin ahdasmielinen... eikö lesbot muka fantasioi? Miten se eroaa? En ole hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä oo noin ahdasmielinen... eikö lesbot muka fantasioi? Miten se eroaa? En ole hetero.

        Tää on lesbopalsta että kirjoita mieshimoistasi muualla, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on lesbopalsta että kirjoita mieshimoistasi muualla, kiitos.

        Mä luulin, että vastasit aloitukseen. Tajusin nyt että Markku viestiin ilmeisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on lesbopalsta että kirjoita mieshimoistasi muualla, kiitos.

        Tää on fantasiakeskustelu. Miksi sä haluat rajata fantasioita?


    • Anonyymi

      En nyt tiedä onko varsinaista fantasiointia mutta entinen esimieheni. Ja siitä on jo vuosi kun viimeksi ollaan oltu tekemisissä. Vieläkin muistan millaiset väristykset hän minussa sai aikaan, kaikin puolin ihana nainen. Niin ystävällinen, mukava ja kaunis. Terkkuja vain sinulle S, muistan sinut aina.

      • Anonyymi

        Voi jee, samantyylinen tilanne. Hän vain on mielessäni vaikken kuukausiin ole hänestä henkilökohtaisesti kuullut. Miten voikaan ne väristykset jäädä pitkiksi ajoiksi kaihertamaan..

        Tapahtuiko välillänne jotain? Hän on tainnut todella jäädä mieleesi, kun vielä häntä muistelet, ja hän ei ole enää esimiehesi, niin oletko ajatellut lähestyä häntä jollain tavoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jee, samantyylinen tilanne. Hän vain on mielessäni vaikken kuukausiin ole hänestä henkilökohtaisesti kuullut. Miten voikaan ne väristykset jäädä pitkiksi ajoiksi kaihertamaan..

        Tapahtuiko välillänne jotain? Hän on tainnut todella jäädä mieleesi, kun vielä häntä muistelet, ja hän ei ole enää esimiehesi, niin oletko ajatellut lähestyä häntä jollain tavoin?

        Ei tapahtunut mitään, ja hän seurustelee miehen kanssa. Tiesi kyllä suuntautumisestani ja heteronaiseksi katseli silmiin jne. hieman liian pitkään. Hän on siis vieläkin Instagramkaverini mutta tekemisissä ei olla. En varmaan milloinkaan unohda häntä, niin ihana hän on. En lähesty koska seurustelee, muistelen vain lämmöllä. Ja oi että kun hän kerran hipaisi kättäni vahingossa kun toi minulle töihin liittyviä asioita, muistan vieläkin miten meinasi lähteä jalat alta. Voi huokaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tapahtunut mitään, ja hän seurustelee miehen kanssa. Tiesi kyllä suuntautumisestani ja heteronaiseksi katseli silmiin jne. hieman liian pitkään. Hän on siis vieläkin Instagramkaverini mutta tekemisissä ei olla. En varmaan milloinkaan unohda häntä, niin ihana hän on. En lähesty koska seurustelee, muistelen vain lämmöllä. Ja oi että kun hän kerran hipaisi kättäni vahingossa kun toi minulle töihin liittyviä asioita, muistan vieläkin miten meinasi lähteä jalat alta. Voi huokaus.

        Mikä tää esimies juttu on.

        Miten pitkään katsominen tarkoittaa välttämättä yhtään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tää esimies juttu on.

        Miten pitkään katsominen tarkoittaa välttämättä yhtään mitään

        Eihän se todennäköisesti mitään tarkoita. Mutta tämähän olikin fantasiointikeskustelu.


    • Anonyymi

      Yleensä tuntemattomista kuumista naisista, joiden kanssa tilanne vaan riistäytyy käsistä.:D

      Heikkona hetkenä varatusta ex-ihastuksesta...

      • Anonyymi

        Ai, käykö sulle useinkin niin et fantasioit monista eri naisista?

        Itel iha eri tilanne. Näin me ollaan kaikki erilaisia 😅

        Ja miten ja missä ne tilanteet riistäytyy tuntemattomien kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, käykö sulle useinkin niin et fantasioit monista eri naisista?

        Itel iha eri tilanne. Näin me ollaan kaikki erilaisia 😅

        Ja miten ja missä ne tilanteet riistäytyy tuntemattomien kanssa?

        Fantasioissa tapahtuu kaikenlaista, vaikka miten ja missä. En rupea erittelemään.
        Ei oo myöskää ketään erityistä elämässä tällä hetkellä, että silmät kyllä vaeltaa... 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasioissa tapahtuu kaikenlaista, vaikka miten ja missä. En rupea erittelemään.
        Ei oo myöskää ketään erityistä elämässä tällä hetkellä, että silmät kyllä vaeltaa... 😁

        Niin joo fantasioissa tapahtuu.
        Luulin ensin et oikeasti tapahtuu.



        Mun silmät ei näe kuin yhden naisen 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo fantasioissa tapahtuu.
        Luulin ensin et oikeasti tapahtuu.



        Mun silmät ei näe kuin yhden naisen 😍

        fantasioin. Näen vain rakastumiseni kohteen.

        Pienistä kosketuksista suurempiin. Hänen kehonsa päälläni laineillen, hänen katseensa tummuneena syvänä minussa rantaan väristen iskien.

        Vaikka eihän tässä kysytty, mitä fantasioi..


      • Anonyymi

        Ihmiset on kyllä tosi erilaisia. Itse en muista koskaan seksuaalisesti fantasioineeni tuntemattomista. Fantasioin vain ihastuneena/rakastuneena tunteideni kohteesta. Romanttisia fantasioita voi kyllä olla tuntemattomistakin ja niitä ilmenee silloinkin, kun mitään ei ole vireillä kenenkään kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset on kyllä tosi erilaisia. Itse en muista koskaan seksuaalisesti fantasioineeni tuntemattomista. Fantasioin vain ihastuneena/rakastuneena tunteideni kohteesta. Romanttisia fantasioita voi kyllä olla tuntemattomistakin ja niitä ilmenee silloinkin, kun mitään ei ole vireillä kenenkään kanssa.

        Niin siis minäkin ihastuneena/rakastuneena hänestä fantasioin. En muista.

        Romanttisia fantasioita on pääasiassa myös vain ihastuksen kohteesta. Niissä on toiveita siitä millaista elämää haluan elää. Tai voisin haluta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset on kyllä tosi erilaisia. Itse en muista koskaan seksuaalisesti fantasioineeni tuntemattomista. Fantasioin vain ihastuneena/rakastuneena tunteideni kohteesta. Romanttisia fantasioita voi kyllä olla tuntemattomistakin ja niitä ilmenee silloinkin, kun mitään ei ole vireillä kenenkään kanssa.

        En minäkään ennen. 😅 En edes koskaan oo ennen oikeastaan huomannut erityisesti tuntemattomia. Ne vaan menee ja tulee. Kunnes yks kerta jäikin yks mieleen.


    • Anonyymi

      En kenestäkään, ei ole pitkään aikaan ollut aihetta.

    • Anonyymi

      Ystävästäni, entisestä pomostani, kaverini uudesta kumppanista. Minkä sitä lemmenkipeydelleen mahtaa?

    • Anonyymi

      En fantasioi kenestäkään henkilöstä... mutta kun on itsellä sellainen... hetki, niin mieleen tulee jännittävä ajatus, että jonakin päivänä oikeasti, kosketus on todellisen ihmisen ja se tuntuu hurjan ihanalta ajatukselta.

    • Anonyymi

      Minäkin fantasioin esimiehestäni, joka on myös kaverini. Ihana, kaunis, ystävällinen ja hymyilevä nainen. Mutta en arvaa häntä lähestyä. Fantasioida voi silti.

    • Anonyymi

      Ystävästä ja ystävistä yhdessä, nuorena eräästä opettajasta 😅😅 Ja esimiehestäni olen myös.
      Milloin mitäkin.

      • Anonyymi

        Oikeesti. Mä en oo koskaa fantasioinu ystävistäni 🙄 he todellakin on ystäviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti. Mä en oo koskaa fantasioinu ystävistäni 🙄 he todellakin on ystäviä

        Sama juttu, vaikka joskus muinoin ihastunut ymmärtämättäni ystävääni olin.. En hänestä fantasioinut. Romanttisia kuvitelmia peiteltyjä nekin olivat. Uniakaan en nähnyt. Niitä olen vain yhdestä naisesta nähnyt.


    • Anonyymi

      Exästä. Uuuh minkälaista seksiä, monipuolista ja kiihkeää. Muut syyt johtivat siihen, että hän on ex, ja elämä on kaikin tavoin parempaa nyt, mutta ajatusten tasolla hekumoin välillä hänestä.

      • Anonyymi

        Ok... Onpa hienoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok... Onpa hienoa.

        Jaa, en mä tiedä mitä hienoa siinä on, mutta vastasin kun kysyttiin. Suomessa on toistaiseksi ajattelunvapaus, että siellähän tuokin asia pääkopassa pyörii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, en mä tiedä mitä hienoa siinä on, mutta vastasin kun kysyttiin. Suomessa on toistaiseksi ajattelunvapaus, että siellähän tuokin asia pääkopassa pyörii.

        Niin olishan se hienoa tutustua uuteen mahdolliseen kumppaniin jolla pyörii kuitenki kuuma seksi exänsä kanssa fantasioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olishan se hienoa tutustua uuteen mahdolliseen kumppaniin jolla pyörii kuitenki kuuma seksi exänsä kanssa fantasioissa.

        Mitä väliä sillä on? Sä et taida edes tietää, mikä fantasia on.


      • Anonyymi

        Ja et sitten ole elämässä päässyt eteenpäin, kun ex pyörii mielessä? Tuskinpa hänkään susta hekumoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on? Sä et taida edes tietää, mikä fantasia on.

        Tiedän kyllä mikä fantasia on.
        Mut se on vaan mun mielipide et tuntuisi pahalta jos kumppani fantasioi esim entisestä.
        Ite fantasioin vain yhdestä. Mut nää on näitä juttuja kun ihmisillä on jokaisella omat mieltymyksensä ja tunteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä mikä fantasia on.
        Mut se on vaan mun mielipide et tuntuisi pahalta jos kumppani fantasioi esim entisestä.
        Ite fantasioin vain yhdestä. Mut nää on näitä juttuja kun ihmisillä on jokaisella omat mieltymyksensä ja tunteensa.

        Olettepa tarkkoja muiden fantasioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olishan se hienoa tutustua uuteen mahdolliseen kumppaniin jolla pyörii kuitenki kuuma seksi exänsä kanssa fantasioissa.

        Kuka meistä tietää, mistä kumppani fantasioi? Vaikka kysytkin, hän voi vastata niin, kun tietää sinun toivovan vastauksen olevan. Moni ihminen fantasioi asioista, joita ei edes halua toteuttaa. Ne on fantasioita, jotka antavat lisämaustetta omalle mielelle. Kyllä mun kumppani saa fantasioida mielessään exsästä, avaruusoloista, väkisin makaamisesta, joukosta kumppaneita tms kunhan ne ovat häntä kiihottavia fantasioita. Toteutus olisikin sitten toinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka meistä tietää, mistä kumppani fantasioi? Vaikka kysytkin, hän voi vastata niin, kun tietää sinun toivovan vastauksen olevan. Moni ihminen fantasioi asioista, joita ei edes halua toteuttaa. Ne on fantasioita, jotka antavat lisämaustetta omalle mielelle. Kyllä mun kumppani saa fantasioida mielessään exsästä, avaruusoloista, väkisin makaamisesta, joukosta kumppaneita tms kunhan ne ovat häntä kiihottavia fantasioita. Toteutus olisikin sitten toinen juttu.

        Samaa mieltä täälläkin, jokainen fantasioikoon mistä haluaa ja niin paljon kuin lystää. Mielestäni fantasiat ovat sitäpaitsi yksityisasioita, eikä niitä tarvitse kertoa kenellekään. Itse en ajattele seksiä juuri ollenkaan, jos en ole rakkaussuhteessa tai ainakin rakastunut ja silloinkin fantasiat liittyvät tähän ihmiseen. Mielikuvitukseni askartelee yleensä ihan muunlaisissa aihepiireissä ja olen enemmän romanttinen kuin seksuaalinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka meistä tietää, mistä kumppani fantasioi? Vaikka kysytkin, hän voi vastata niin, kun tietää sinun toivovan vastauksen olevan. Moni ihminen fantasioi asioista, joita ei edes halua toteuttaa. Ne on fantasioita, jotka antavat lisämaustetta omalle mielelle. Kyllä mun kumppani saa fantasioida mielessään exsästä, avaruusoloista, väkisin makaamisesta, joukosta kumppaneita tms kunhan ne ovat häntä kiihottavia fantasioita. Toteutus olisikin sitten toinen juttu.

        Ihanaa, järkevää tekstiä lopultakin. Myös parisuhteessa elävillä naisilla on ja pitää olla vapaa mielikuvitus.ja sängyssä voi sitten leikkiä ja pitää hauskaa puolison kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olishan se hienoa tutustua uuteen mahdolliseen kumppaniin jolla pyörii kuitenki kuuma seksi exänsä kanssa fantasioissa.

        En usko hetkeäkään mihinkään exsistä fantasiointeihin. Toi kommentoija sai teidät reagoimaan. Olen erittäin seksuaalinen, silti ajattelisin vain ihastustani, jos sellainen olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko hetkeäkään mihinkään exsistä fantasiointeihin. Toi kommentoija sai teidät reagoimaan. Olen erittäin seksuaalinen, silti ajattelisin vain ihastustani, jos sellainen olisi.

        Mistä tiedät etukäteen mitä ajattelisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko hetkeäkään mihinkään exsistä fantasiointeihin. Toi kommentoija sai teidät reagoimaan. Olen erittäin seksuaalinen, silti ajattelisin vain ihastustani, jos sellainen olisi.

        Olet sitten ehkä väärä ihminen spekuloimaan, mitä esim 10 vuoden parisuhteen aikana edes omassa päässä liikkuu, saati jonkun muun. Enkä usko, että olet edes kovin seksuaalinen, jos et fantasioi kenestäkään tai mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitten ehkä väärä ihminen spekuloimaan, mitä esim 10 vuoden parisuhteen aikana edes omassa päässä liikkuu, saati jonkun muun. Enkä usko, että olet edes kovin seksuaalinen, jos et fantasioi kenestäkään tai mistään.

        Olen taipuvainen uskomaan samoin. Olen nimittäin antanut kertoa itselleni, että seksuaaliset ihmiset ajattelevat seksiä päivittäin oli kumppania tai ihastusta tai ei mitään. Yleensä ne omat kiinnostuksen kohteet pyörivät kaikilla mielessä aika tiuhaan, olivat ne mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen taipuvainen uskomaan samoin. Olen nimittäin antanut kertoa itselleni, että seksuaaliset ihmiset ajattelevat seksiä päivittäin oli kumppania tai ihastusta tai ei mitään. Yleensä ne omat kiinnostuksen kohteet pyörivät kaikilla mielessä aika tiuhaan, olivat ne mitä tahansa.

        No mulla on aina pyörineet fantasiat ainoastaan ihastuksessani. Sen takia se kuulostaakin oudolta kun toiset fantasioi jostain exästä tms.
        Mielestäni se fantasia on yhtä kuin halu. Mutta sitä ei vaan toteuta. Sen takia en pidä ajatuksesta et fantasioi exästä. Se on oikeasti halua mutta moraalin takia sitä ei toteuta. Mut fantasia kertoo paljon ihmisestä. Hänen oikeista tunteista, ainut vaan, et niitä ei toteuteta yleensä jos fantasia on esim entisen kumppanin kanssa seksin harrastamisesta. Jos fantasioi niin onhan se halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on aina pyörineet fantasiat ainoastaan ihastuksessani. Sen takia se kuulostaakin oudolta kun toiset fantasioi jostain exästä tms.
        Mielestäni se fantasia on yhtä kuin halu. Mutta sitä ei vaan toteuta. Sen takia en pidä ajatuksesta et fantasioi exästä. Se on oikeasti halua mutta moraalin takia sitä ei toteuta. Mut fantasia kertoo paljon ihmisestä. Hänen oikeista tunteista, ainut vaan, et niitä ei toteuteta yleensä jos fantasia on esim entisen kumppanin kanssa seksin harrastamisesta. Jos fantasioi niin onhan se halua.

        Muistakos millaisia unia nähneesi? Kiihkeitä unia? Itselläni oli aika kauan näin etten fantasioinut parisuhteen ulkopuolisista, mutta unissa muistan hänen pyörineen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on aina pyörineet fantasiat ainoastaan ihastuksessani. Sen takia se kuulostaakin oudolta kun toiset fantasioi jostain exästä tms.
        Mielestäni se fantasia on yhtä kuin halu. Mutta sitä ei vaan toteuta. Sen takia en pidä ajatuksesta et fantasioi exästä. Se on oikeasti halua mutta moraalin takia sitä ei toteuta. Mut fantasia kertoo paljon ihmisestä. Hänen oikeista tunteista, ainut vaan, et niitä ei toteuteta yleensä jos fantasia on esim entisen kumppanin kanssa seksin harrastamisesta. Jos fantasioi niin onhan se halua.

        Fantasiat kertovat jotain ihmisestä, mutta onko fantasia todella yhtä kuin halu? Monet ainakin sanovat etteivät haluaisi oikeasti toteuttaa fantasioitaan. Voiko fantasia olla vain jonkinlainen irtiotto reaalitodellisuudesta, ajatuskokeilu ja siksi järjetön?


      • Anonyymi

        Äh, sama vika. Pitää keksiä jotain parempaa hekumoitavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitten ehkä väärä ihminen spekuloimaan, mitä esim 10 vuoden parisuhteen aikana edes omassa päässä liikkuu, saati jonkun muun. Enkä usko, että olet edes kovin seksuaalinen, jos et fantasioi kenestäkään tai mistään.

        En nyt tohon vääryyden sano mitään. Mut joo, kai se mun seksuaalisuus menee taka-alalle silloin kun ei ole kenestä fantasioida. Sitten kun on joku mielessä, onkin sellaiset halut päällä että unissaankin tulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tohon vääryyden sano mitään. Mut joo, kai se mun seksuaalisuus menee taka-alalle silloin kun ei ole kenestä fantasioida. Sitten kun on joku mielessä, onkin sellaiset halut päällä että unissaankin tulen.

        Joo, eikä tarvi olla unissaan kun saanut oon, vaikka oon yrittänyt olla fantasioimatta.. Aivan mieletön halu tätä yhtä naista kohtaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tohon vääryyden sano mitään. Mut joo, kai se mun seksuaalisuus menee taka-alalle silloin kun ei ole kenestä fantasioida. Sitten kun on joku mielessä, onkin sellaiset halut päällä että unissaankin tulen.

        Itselläni ei ole noin jyrkkää vaihtelua, ei lähellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasiat kertovat jotain ihmisestä, mutta onko fantasia todella yhtä kuin halu? Monet ainakin sanovat etteivät haluaisi oikeasti toteuttaa fantasioitaan. Voiko fantasia olla vain jonkinlainen irtiotto reaalitodellisuudesta, ajatuskokeilu ja siksi järjetön?

        Mielestäni fantasiat (seksuaaliset ja muut) ovat eskapismia. Elämä on kuormittavaa ja/tai siitä puuttuu jotain itselle olennaista, jolloin alkaa toteuttaa osaa elämästään fantasiatasolla ja saa näin jotain lisää kokemustasolla. Lähes kaikki varmaan tekevät sitä enemmän tai vähemmän, koska todellinen elämä on usein aika rajattua. En näe asiassa mitään väärää tai häiritsevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni fantasiat (seksuaaliset ja muut) ovat eskapismia. Elämä on kuormittavaa ja/tai siitä puuttuu jotain itselle olennaista, jolloin alkaa toteuttaa osaa elämästään fantasiatasolla ja saa näin jotain lisää kokemustasolla. Lähes kaikki varmaan tekevät sitä enemmän tai vähemmän, koska todellinen elämä on usein aika rajattua. En näe asiassa mitään väärää tai häiritsevää.

        Samaa mieltä täälläkin. Mitäs se itseltä olisi pois, vaikka kumppani fantasioisi kaappikellosta. Eiköhän parisuhteessakin sentään vielä ole ajatuksenvapaus. Jos liikaa lähtee rajoittamaan ja sanelemaan, niin äkkiä on entinen suhde ja saa ollakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni fantasiat (seksuaaliset ja muut) ovat eskapismia. Elämä on kuormittavaa ja/tai siitä puuttuu jotain itselle olennaista, jolloin alkaa toteuttaa osaa elämästään fantasiatasolla ja saa näin jotain lisää kokemustasolla. Lähes kaikki varmaan tekevät sitä enemmän tai vähemmän, koska todellinen elämä on usein aika rajattua. En näe asiassa mitään väärää tai häiritsevää.

        Samaa mieltä! Myös ihastuminen kuormittavassa tilanteessa on tavallisempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni fantasiat (seksuaaliset ja muut) ovat eskapismia. Elämä on kuormittavaa ja/tai siitä puuttuu jotain itselle olennaista, jolloin alkaa toteuttaa osaa elämästään fantasiatasolla ja saa näin jotain lisää kokemustasolla. Lähes kaikki varmaan tekevät sitä enemmän tai vähemmän, koska todellinen elämä on usein aika rajattua. En näe asiassa mitään väärää tai häiritsevää.

        Näin on,ajatus ei ole teko. Sallin itselleni rajattomat fantasiat,eikä ole tarvetta raportoida niistä kellekään. Kysymys oli kenestä fantasioi; vastaan että voin ajatella esim. Casualtyn Zoeta ja se ei tarkoita muuta kuin hän miellyttää silmääni. Asiat ei ole niin vakavia, ja ajatuksia on ja menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Myös ihastuminen kuormittavassa tilanteessa on tavallisempaa.

        Ihastumisen suhteen olen päinvastainen. En ole koskaan ihastunut (tai oikeastaan puhuisin mieluummin rakastumisesta, koska ihastuminen kuulostaa koomiselta aikuisen sanastossa) kuormittavassa tilanteessa. Koen ettei silloin saa uusiin ihmisiin mitään yhteyttä, eikä jaksa ajatellakaan sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on,ajatus ei ole teko. Sallin itselleni rajattomat fantasiat,eikä ole tarvetta raportoida niistä kellekään. Kysymys oli kenestä fantasioi; vastaan että voin ajatella esim. Casualtyn Zoeta ja se ei tarkoita muuta kuin hän miellyttää silmääni. Asiat ei ole niin vakavia, ja ajatuksia on ja menee.

        Ajatukset tosiaankin ovat jokaisen henkilökohtaista omaisuutta, eivätkä kuulu kenellekään. En milloinkaan utelisi toisen fantasioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajatukset tosiaankin ovat jokaisen henkilökohtaista omaisuutta, eivätkä kuulu kenellekään. En milloinkaan utelisi toisen fantasioita.

        Minäkin toivon, että puolisollani olisi vilkas mielikuvitus ja vapaus käyttää sitä kuten tahtoo. Eiköhän sitä nautintoa tihku sitten minunkin osakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tohon vääryyden sano mitään. Mut joo, kai se mun seksuaalisuus menee taka-alalle silloin kun ei ole kenestä fantasioida. Sitten kun on joku mielessä, onkin sellaiset halut päällä että unissaankin tulen.

        Sun vieressä olisi kiva nukkua... vai mahdettaisiinko nukkua?


    • Anonyymi

      Naapurin tuhdista perheenäidistä.

    • Anonyymi

      Esimiehestä. Ikäeroakin parisenkymmentä vuotta. Niin kiellettyä...

      • Anonyymi

        Ei se nyt itseasiassa niin kiellettyä ole jos asiaa vähän tarkemmin mietit. Ikäero on ihan sallittua ja naisten välisissä suhteissa aika yleistäkin ja on niitä esimies - alainen - tilanteesta syntyneitä suhteitakin ollut kautta historian ja ihan toimiviakin.
        Ihmisellä on taipumus päänsä sisällä tehdä asioista vaikeita ja kutsua "kielletyksi", ehkä siksi ettei asiaa tarvitse mitenkään edistää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt itseasiassa niin kiellettyä ole jos asiaa vähän tarkemmin mietit. Ikäero on ihan sallittua ja naisten välisissä suhteissa aika yleistäkin ja on niitä esimies - alainen - tilanteesta syntyneitä suhteitakin ollut kautta historian ja ihan toimiviakin.
        Ihmisellä on taipumus päänsä sisällä tehdä asioista vaikeita ja kutsua "kielletyksi", ehkä siksi ettei asiaa tarvitse mitenkään edistää?

        Tarkoitin että ehkä sellaisella jännittävällä tavalla kiellettyä, enemmänkin tosiaan esimies ja alainen suhteeseen viitaten.


      • Anonyymi

        Kaksikymmentä vuotta on paljon, mutta joillakin onnistuu. Pitää kyetä joustamaan enemmän, jos on ikäeroa tuossa määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksikymmentä vuotta on paljon, mutta joillakin onnistuu. Pitää kyetä joustamaan enemmän, jos on ikäeroa tuossa määrin.

        Eiköhä tässä fantasioida jostain ihan muusta kuin perheen perustamisesta ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhä tässä fantasioida jostain ihan muusta kuin perheen perustamisesta ;)

        Oli mikä oli, saa siinä joustaa tavalla tai toisella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksikymmentä vuotta on paljon, mutta joillakin onnistuu. Pitää kyetä joustamaan enemmän, jos on ikäeroa tuossa määrin.

        Miksi siinä pitäisi joustaa sen enempää kuin saman ikäisen kanssa? Tai ylipäätään joustaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siinä pitäisi joustaa sen enempää kuin saman ikäisen kanssa? Tai ylipäätään joustaa?

        Tähän ikäasiaan, nuorempi joutuu kyllä joustamaan monessa asiassa, jos on suurempi ikäero pariskunnalla. Toisaalta vanhemmalla voi olla enemmän malttia.

        Sanotaan että ikä on vain numeroita, mutta siinä on fyysiset muutokset unohdettu.


    • Anonyymi

      Yhdestä urheilijasta ja valmentajasta 😘

    • Anonyymi

      Tulevasta puolisostani ❤️ Oli pitkä kuiva kausi jolloin en hamunnut ketään. Sitten hän yllättäen löysi minut ja minä hänet.

      Fantasioin hänestä koska emme vielä elä yhdessä ja saamme olla kahdestaan harvoin. Toivottavasti olosuhteet muuttuvat kevään edetessä. Sitten ei enää tarvitse elää kuvitelmissa ☺️

      • Anonyymi

        Myönnän, olen kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän, olen kateellinen.

        Samoin, ehkä vielä pääsen löytämäni naisen viereen..


    • Anonyymi

      Säihkyvä silmäisestä,
      leiskuva sieluisesta
      Työkaverista.

      • Anonyymi

        Kuulostaa upealta naiselta, itsekin löysin kumppanin työpaikan sosiaalisten verkostojen kautta ennen tätä koronaepidemiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa upealta naiselta, itsekin löysin kumppanin työpaikan sosiaalisten verkostojen kautta ennen tätä koronaepidemiaa.

        Taitaa suurin osa löytää työpaikalta ellei sitten harrastuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa suurin osa löytää työpaikalta ellei sitten harrastuksista.

        Tässä ketjussa keskustellaan fantasioista eikä puolison etsinnästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa keskustellaan fantasioista eikä puolison etsinnästä.

        Ei uppoo nyt puolisonhakujutut oikein. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uppoo nyt puolisonhakujutut oikein. 😁

        Häntä en tahdo, puolisoksi, enkä Ystäväksi,
        olemme aivan eri tyyliset, eri ikäiset ja elämän tilanteemme ovat vastakkaiset,
        mutta nautinto hetkissä ja unissa hän on täydellinen suutelu kumppani,
        Mun tulisieluinen prinsessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä en tahdo, puolisoksi, enkä Ystäväksi,
        olemme aivan eri tyyliset, eri ikäiset ja elämän tilanteemme ovat vastakkaiset,
        mutta nautinto hetkissä ja unissa hän on täydellinen suutelu kumppani,
        Mun tulisieluinen prinsessa.

        No ihan kiva jos hän edes uniisi kelpaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä en tahdo, puolisoksi, enkä Ystäväksi,
        olemme aivan eri tyyliset, eri ikäiset ja elämän tilanteemme ovat vastakkaiset,
        mutta nautinto hetkissä ja unissa hän on täydellinen suutelu kumppani,
        Mun tulisieluinen prinsessa.

        Itseäni just kiehtoo erilaisuus. Eri ikä, eri tyylit yms. Ois tylsää olla samasta puusta veistetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni just kiehtoo erilaisuus. Eri ikä, eri tyylit yms. Ois tylsää olla samasta puusta veistetty.

        Näin just, homma latistuu äkkiä jollei ole mitään särmää. Ja se tulee nimenomaan erilaisuudesta. Itserakkaaksi on sanottu, mutta en silti jaksaisi katsoa keittiön pöydän yli kopiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin just, homma latistuu äkkiä jollei ole mitään särmää. Ja se tulee nimenomaan erilaisuudesta. Itserakkaaksi on sanottu, mutta en silti jaksaisi katsoa keittiön pöydän yli kopiota.

        Samaa mieltä olen, en kopiota itsestäni etsi, ei siinä olisi mitään kiinnostavaa olla itsensä kopion kanssa. Jutut loppuis lyhyeen siinä pöydän ääressä, ei olisi dialogia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä olen, en kopiota itsestäni etsi, ei siinä olisi mitään kiinnostavaa olla itsensä kopion kanssa. Jutut loppuis lyhyeen siinä pöydän ääressä, ei olisi dialogia..

        Mitä hiton dialogia sä fantasioissa käyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hiton dialogia sä fantasioissa käyt?

        Silmillä, käsillä, puheen tauoilla, esimerkiksi niillä voi käydä dialogia. Hyvässä fantasiassa on kunnon dialogi.

        En katsonut häneen, puhuin vain taukoamatta, vaikka tunsin hänen hiljaisen odottavan katseen minussa. Tiesin miksi hän oli niin lähellä ja peitin oman haluni arkisilla puheilla, vain kiusatakseni häntä. Jne. ...kuvittele loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni just kiehtoo erilaisuus. Eri ikä, eri tyylit yms. Ois tylsää olla samasta puusta veistetty.

        Saman tyylisen kanssa oltais vain aseksuaalisia kämppäkavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmillä, käsillä, puheen tauoilla, esimerkiksi niillä voi käydä dialogia. Hyvässä fantasiassa on kunnon dialogi.

        En katsonut häneen, puhuin vain taukoamatta, vaikka tunsin hänen hiljaisen odottavan katseen minussa. Tiesin miksi hän oli niin lähellä ja peitin oman haluni arkisilla puheilla, vain kiusatakseni häntä. Jne. ...kuvittele loppu.

        Mieli sekaisena, pidättelin kyyneleitä..
        Et nähnyt, et katsonut.
        Keho kaipasi kosketusta,
        Sydän ja sielu
        Katsettasi.
        Värisevällä äänellä puhuin sivusta,
        Olo oli hylätty.
        Sun silmät kätketty,
        Sielun tuli
        Jäätynyt.
        Miksi?
        Miksi leikit
        Sytytät ja sammutat?
        Minut ja itsesi
        Kadotat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan kiva jos hän edes uniisi kelpaa...

        Itse suojelua.
        Pitää fantasia erossa todesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieli sekaisena, pidättelin kyyneleitä..
        Et nähnyt, et katsonut.
        Keho kaipasi kosketusta,
        Sydän ja sielu
        Katsettasi.
        Värisevällä äänellä puhuin sivusta,
        Olo oli hylätty.
        Sun silmät kätketty,
        Sielun tuli
        Jäätynyt.
        Miksi?
        Miksi leikit
        Sytytät ja sammutat?
        Minut ja itsesi
        Kadotat.

        Missä tämä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieli sekaisena, pidättelin kyyneleitä..
        Et nähnyt, et katsonut.
        Keho kaipasi kosketusta,
        Sydän ja sielu
        Katsettasi.
        Värisevällä äänellä puhuin sivusta,
        Olo oli hylätty.
        Sun silmät kätketty,
        Sielun tuli
        Jäätynyt.
        Miksi?
        Miksi leikit
        Sytytät ja sammutat?
        Minut ja itsesi
        Kadotat.

        Ai sä jatkoit sen näin. Aika etäistä on.

        Mun fantasiassa ne oli jo pari ja samassa huoneessa kotona ja toi oli hetki vähän ennen ku vaatteet riisutaan, toinen meinaa pakahtua ja rikkoo hiljaisuuden tai puheen ja se toinen tietää sen jo. Kiusoittelee, lisätäkseen halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä jatkoit sen näin. Aika etäistä on.

        Mun fantasiassa ne oli jo pari ja samassa huoneessa kotona ja toi oli hetki vähän ennen ku vaatteet riisutaan, toinen meinaa pakahtua ja rikkoo hiljaisuuden tai puheen ja se toinen tietää sen jo. Kiusoittelee, lisätäkseen halua.

        Niin mut tuo edellinen teksti ei ollut fantasia. Ehkä siis tosiaan väärässä ketjussa. Ei se varmaan niin tarkkaa ole? ☺️👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieli sekaisena, pidättelin kyyneleitä..
        Et nähnyt, et katsonut.
        Keho kaipasi kosketusta,
        Sydän ja sielu
        Katsettasi.
        Värisevällä äänellä puhuin sivusta,
        Olo oli hylätty.
        Sun silmät kätketty,
        Sielun tuli
        Jäätynyt.
        Miksi?
        Miksi leikit
        Sytytät ja sammutat?
        Minut ja itsesi
        Kadotat.

        Mut missä tämä on tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut missä tämä on tapahtunut?

        Ehkä joskus saan vastauksen? 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä en tahdo, puolisoksi, enkä Ystäväksi,
        olemme aivan eri tyyliset, eri ikäiset ja elämän tilanteemme ovat vastakkaiset,
        mutta nautinto hetkissä ja unissa hän on täydellinen suutelu kumppani,
        Mun tulisieluinen prinsessa.

        tasoissa olaan en halua sinuakaan olen pari-suhtessa löydät jonkun muun vierellesi en ole prinsessa en nyt enkä koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tasoissa olaan en halua sinuakaan olen pari-suhtessa löydät jonkun muun vierellesi en ole prinsessa en nyt enkä koskaan

        En etsi prinsessaa vierelleni, enkä tarvitse kirkon siunausta. En ymmärrä tasoissa ollaan juttujasi.. Itse voisin olla prinsessasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä jatkoit sen näin. Aika etäistä on.

        Mun fantasiassa ne oli jo pari ja samassa huoneessa kotona ja toi oli hetki vähän ennen ku vaatteet riisutaan, toinen meinaa pakahtua ja rikkoo hiljaisuuden tai puheen ja se toinen tietää sen jo. Kiusoittelee, lisätäkseen halua.

        Ihana fantasia, sellaista kaipaan elämääni. Tuossa olisi juuri meidän dynamiikkaa..


    • Anonyymi

      Mul on paha olla. En tiedä syytä. Yritän täyttää päiväni erilaisilla tekemisillä työn lisäksi... Yritän ajatella kaikenlaista ettei ajatukseni olisi hänessä.
      Mahdottomuus päästä hänen luokseen.

      • Anonyymi

        Voisin laittaa tähän 💔💔 x miljoona.
        Niin paha olla, en tiedä miten sen olon saa korjattua?


      • Anonyymi

        En voi olla ajattelematta häntä kokoajan. En edes yritä muuta, sillä haluan hänen luokseen. Se ei ole mahdotonta.


    • Anonyymi

      "anna sen sattua ja anna sen mennä"


      Siis en voi olla samaa mieltä. Miks ihmees päästäisin tästä unelmasta irti?
      En koskaan.
      Mä en vaan niin helposti päästä.

      • Anonyymi

        En minäkään päästä irti hänestä ja unelmista ❤ Tiedän että meillä on annettavaa toisillemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään päästä irti hänestä ja unelmista ❤ Tiedän että meillä on annettavaa toisillemme.

        Onnellisia olette te.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään päästä irti hänestä ja unelmista ❤ Tiedän että meillä on annettavaa toisillemme.

        Hänestä unelmoin laittaen illallista, jota haluaisin hänelle laittaa, juoden juomaa, josta tulee mieleeni vain hän. Kuvittelen hänet pöydän toiselle puolelle kiusoittelevine katseineen, hänen kurittomat varpaansa omissani, jälkiruoaksi hänen suudelmansa ja kosketuksensa.. Pienistä näykkäisyistä pitkiin hitaisiin ❤🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänestä unelmoin laittaen illallista, jota haluaisin hänelle laittaa, juoden juomaa, josta tulee mieleeni vain hän. Kuvittelen hänet pöydän toiselle puolelle kiusoittelevine katseineen, hänen kurittomat varpaansa omissani, jälkiruoaksi hänen suudelmansa ja kosketuksensa.. Pienistä näykkäisyistä pitkiin hitaisiin ❤🔥

        Tekisin hänelle paellaa ja joisimme pinot gris vahvabodyistä valkoviiniä 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisin hänelle paellaa ja joisimme pinot gris vahvabodyistä valkoviiniä 💗

        Hah, mulle on tarjoiltu paellaa ja valkkaria illalliseksi. Jälkiruokaan asti ei kuitenkaan päästy, kun nainen veti jäätävät kännit ja alkoi kommentoida mm. muiden naisten rintoja. Että varovasti sen viinin kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, mulle on tarjoiltu paellaa ja valkkaria illalliseksi. Jälkiruokaan asti ei kuitenkaan päästy, kun nainen veti jäätävät kännit ja alkoi kommentoida mm. muiden naisten rintoja. Että varovasti sen viinin kanssa!

        Siis mitä? Miten kommentoi?
        Tulee sit ekana kännissä mieleen alkaa kommentoimaan rintoja?
        Onpa outo järjenjuoksu/ajatukset. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, mulle on tarjoiltu paellaa ja valkkaria illalliseksi. Jälkiruokaan asti ei kuitenkaan päästy, kun nainen veti jäätävät kännit ja alkoi kommentoida mm. muiden naisten rintoja. Että varovasti sen viinin kanssa!

        Kävipä sinulle tuuri seuralaisesi kanssa :/. Omaan paellareseptiini menee viiniä jo jonkin verran, niin päihtymistä ei muusta kuin seuralaisestani olisi tarkoitus saada ;) Mutta hyvä muistutus käytöstavoista, jos ikinä sinne asti pääsen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävipä sinulle tuuri seuralaisesi kanssa :/. Omaan paellareseptiini menee viiniä jo jonkin verran, niin päihtymistä ei muusta kuin seuralaisestani olisi tarkoitus saada ;) Mutta hyvä muistutus käytöstavoista, jos ikinä sinne asti pääsen..

        Joo, tuolle daamille oli peruskäytöstapojen puute sen verran tunnusomaista muutenkin, että jossakin vaiheessa tajusin, että hauskempaa on syödä vaikka roiskeläppäpizzaa yksin.

        Onnea fantasian toteuttamiseen!


    • Anonyymi

      ”Ystävästä” kenen kanssa juttu jäi lyhyeen... alkoi ja loppui THE END

      • Anonyymi

        Miksi se loppui lyhyeen?


      • Anonyymi

        Älä sano noin. Aloitamme vasta ystävyytemme rakas..


      • Anonyymi

        Et uskaltanut jatkaa ja katsoa mihin se johtaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et uskaltanut jatkaa ja katsoa mihin se johtaisi.

        Jatkan ja uskallan katsoa minne se johtaa. Välistä epäilen itseäni kaikessa.. Nyt olen rohkeampi tekemään päätöksiä, ymmärrän paremmin itseäni ja häntä.


    • Anonyymi

      Wuhania te ette voi syyttää.

      • Anonyymi

        Itseäni, ymmärtämättömyyttäni ja osaamattomuuttani syytän. Etten ole uskaltanut toimia itselleni uudessa tilanteessa, jossa on monia muuttujia. Toimia rohkeasti ja ennakkoluulottomasti luottaen rakkauteen ja sen viitoittamaan polkuun hyppien esteiden yli. On ollut paljon opittavaa monessa asiassa eristyksen aikana..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni, ymmärtämättömyyttäni ja osaamattomuuttani syytän. Etten ole uskaltanut toimia itselleni uudessa tilanteessa, jossa on monia muuttujia. Toimia rohkeasti ja ennakkoluulottomasti luottaen rakkauteen ja sen viitoittamaan polkuun hyppien esteiden yli. On ollut paljon opittavaa monessa asiassa eristyksen aikana..

        Mua ei eristys haittaa...
        Koska ei se estä kahden ihmisen kohtaamista.
        Minun "ongelmani" on ollut se et lähestymiseen ei ole ollut mahdollisuutta. En ole osannut toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei eristys haittaa...
        Koska ei se estä kahden ihmisen kohtaamista.
        Minun "ongelmani" on ollut se et lähestymiseen ei ole ollut mahdollisuutta. En ole osannut toimia.

        Oon myös ns. hylännyt itseni. Uskon et oon jotenki viallinen kenellekään. Ja vain yks mun mielessä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon myös ns. hylännyt itseni. Uskon et oon jotenki viallinen kenellekään. Ja vain yks mun mielessä on.

        Tiedän millaista on hylätä itsensä.. Tein sen jo vuosia vuosia sitten.. Ajattelin, ettei kukaan nainen minua voi hyväksyä eikä haluta. Olinhan ollut miesten kanssa, enkä jakanut idealistisia arvoja sitten kuitenkaan.. Nyt yritän kovasti korjata asiaa. Että voin uskoa riittäväni tällaisena kuin olen. Hänet löydettyäni tuntuu aivan epätodelliselta, aivan kuin hän näkisi asiat niin kuin minä ja vielä pragmaattisemmin..

        Tiedän että olen oikea hänelle, kietoudun hellästi hänen ympärilleen ja rauhoitan kuiskauksin, valan uskoa katsein ja suudelmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei eristys haittaa...
        Koska ei se estä kahden ihmisen kohtaamista.
        Minun "ongelmani" on ollut se et lähestymiseen ei ole ollut mahdollisuutta. En ole osannut toimia.

        Mitä tarkoittaa ettei osaa toimia? Näkee paljon toisteltavan tällä palstalla nykyisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa ettei osaa toimia? Näkee paljon toisteltavan tällä palstalla nykyisin.

        Voi johtua autismin kirjon häiriöstä. Sosiaalisten tilanteiden tulkinnan vaikeus ja vuorovaikutusongelmat ovat niissä yleisiä. Monet aikuiset ovat diagnosoimattomia, eivätkä ole saaneet minkäänlaisia tukitoimia. Täällä näkee paljon sen tyylistä viestintää, mikä viittaa aspergeriin tmv, kuten samojen lauseiden ja asioiden toistaminen eteenpäin pääsemättä ja vaikeus suunnitella vaihtoehtoisia toimintatapoja.

        Miten sitten pitäisi toimia, että saa tutustumisen etenemään. Kiinnostavaa ihmistä voi lähestyä lyhyellä asiallisella viestillä, siitä ei kukaan voi suuttua tai loukkaantua. Esim. "Moi, tavattiin paikassa x aikaan x, oli tosi kiva jutella ja tuli mieleen, että haluaisitko vaihtaa ajatuksia enemmänkin." tai jos tunnetaan jo paremmin "Moi, mitä kuuluu? Itse olen x x. Olisi tosi kiva jutella taas aiheesta x. Soitellaanko joku päivä?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi johtua autismin kirjon häiriöstä. Sosiaalisten tilanteiden tulkinnan vaikeus ja vuorovaikutusongelmat ovat niissä yleisiä. Monet aikuiset ovat diagnosoimattomia, eivätkä ole saaneet minkäänlaisia tukitoimia. Täällä näkee paljon sen tyylistä viestintää, mikä viittaa aspergeriin tmv, kuten samojen lauseiden ja asioiden toistaminen eteenpäin pääsemättä ja vaikeus suunnitella vaihtoehtoisia toimintatapoja.

        Miten sitten pitäisi toimia, että saa tutustumisen etenemään. Kiinnostavaa ihmistä voi lähestyä lyhyellä asiallisella viestillä, siitä ei kukaan voi suuttua tai loukkaantua. Esim. "Moi, tavattiin paikassa x aikaan x, oli tosi kiva jutella ja tuli mieleen, että haluaisitko vaihtaa ajatuksia enemmänkin." tai jos tunnetaan jo paremmin "Moi, mitä kuuluu? Itse olen x x. Olisi tosi kiva jutella taas aiheesta x. Soitellaanko joku päivä?.

        Läheiseni eivät oo epäilleet mulla aspergeria. ☺️
        Mut voi se silti olla mahdollista, ja vaikka oliskin niin ei se estä mitään.
        Itse olen aina pystynyt toimimaan kun toinen on ensin lähestynyt.
        Jokin niin iso lukko tuolla sisälläni. Vaikka haluan ja henkisesti paha olo kun en tee mitään. Niin silti menen lukkoon ja masennun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa ettei osaa toimia? Näkee paljon toisteltavan tällä palstalla nykyisin.

        Olen ollut naimisissa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei eristys haittaa...
        Koska ei se estä kahden ihmisen kohtaamista.
        Minun "ongelmani" on ollut se et lähestymiseen ei ole ollut mahdollisuutta. En ole osannut toimia.

        Miten eristys ei haittaa kohtaamista, eikö se nimenomaan haittaa?
        Ja jos lähestymiseen ei ole mahdollisuus niin ethän ole voinutkaan tehdä mitään


    • Anonyymi

      Ystävästäni, joka on minulle edelleenkin enemmän, mutta hänen tunteensa on näköjään hiipuneet..

      • Anonyymi

        Kun asia pitkittyy, se mutkistuu, omakohtaisestikin tullut koettua. Kun on päästy kunnolla tutustumisen vauhtiin, kannattaa suhdetta ylläpitää viikoittain vähintään ja siinä vähitellen syventää.


      • Anonyymi

        Minun tunteeni häntä kohtaan eivät ole hiipuneet, rakastan vain enemmän ❤ Hän tuntuu kokoajan vain ihanammalta 💕


    • Anonyymi

      Hänel taitaa ol joku mieles edelleen..

      • Anonyymi

        Onko vihjannut siihen suuntaan? Kyllä sen näkee käytöksestä, jos on toinen mielessä, eksä tmv.


      • Anonyymi

        Se sama ainoa nainen on mielessäni, ei kukaan muu. Hän on vain mielessäni miksi täällä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sama ainoa nainen on mielessäni, ei kukaan muu. Hän on vain mielessäni miksi täällä olen.

        Koko sen ajan kun olen hänestä ollut kiinnostunut saa hänen somepäivityksistään käsityksen kuinka rakastunut on tai on ollut joku joka edelleen hänen mielessä.
        Tiedän että tämä ei ole oikea tapa vaan ihan väärä. Ei sieltä voi/saisi päätellä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko sen ajan kun olen hänestä ollut kiinnostunut saa hänen somepäivityksistään käsityksen kuinka rakastunut on tai on ollut joku joka edelleen hänen mielessä.
        Tiedän että tämä ei ole oikea tapa vaan ihan väärä. Ei sieltä voi/saisi päätellä yhtään mitään.

        No entä jos se olet sinä, se johon hän on rakastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko sen ajan kun olen hänestä ollut kiinnostunut saa hänen somepäivityksistään käsityksen kuinka rakastunut on tai on ollut joku joka edelleen hänen mielessä.
        Tiedän että tämä ei ole oikea tapa vaan ihan väärä. Ei sieltä voi/saisi päätellä yhtään mitään.

        Auts, miten noloa tehdä jotain puolivihjailevia some päivityksiä... 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auts, miten noloa tehdä jotain puolivihjailevia some päivityksiä... 🙄

        Eikä ole, ite täs oon super nolo. Oon epäkypsempi kuin teini. 😂
        Instagramissa vaan laittaa hyvin vihjailevaa tekstiä entisestä rakkastaan, jota kaipailee edelleen. Se on yksi keino tunteiden purkamiseen. ☺️


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe