Penis vuotaa

Anonyymi

Minulla on sellainen vaiva että ihan normaalisti ollessani, siis esim. syödessä, pelatessa yms. mitä ikinä teenkin. vähän väliä peniksestäni vuotaa siemennestettä (ja ehkä samalla jopa kusta välillä). Se vuotaa siis ihan jatkuvalla syötöllä eikä ole kontrolloitavissa eikä myöskään seiso. Yöllä erektio kyllä tulee ja aamustondis on, joskaan nyt ei ihan sitä samaa kovuusluokkaa kuin ylä-asteella. Hereillä ollessani tämä vaiva estää kaiken tekemiseni. Enää normaalisti esimerkiksi lenkillä, ravintolassa tai kaupassa, ei tulekkaan satunnaisesti erektiota, niinkuin vielä pari kuukautta sitten, vaan jorma alkaa vuotaa ja sitä jatkuu niin kauan että säkit ovat täysin tyhjät. Olen siis parikymppinen nuorimies

8

2896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäpä jos kävisit lääkärissä, niin saisit selvyyden vaivaasi? Vanhuus ei iske vielä parikymppisenä.

      Ainakin uretriitti-nimiseen diagnoosiin kuuluu virtsaputken vuoto. Onko sinulla mahdollista, että olisit saanut jonkin sukupuolitaudin? Siinä yksi mahdollinen vuodon syy.

      Mene lääkäriin. Selväähän se on, ettei seiso, kun virtsaputken vuoto ahdistaa.

      • Anonyymi

        Tautihan se on. Munat pois.


    • Anonyymi

      Sukupuolitautia taitaa oireet ennustaa, hoitamattomana ongelma vain pahenee,
      joten nopeesti lääkäriin. On tosi hyvä ettei haluta sillä olisi edesvastuutonta
      tartuttaa toisia.

      • Anonyymi

        Eiköhän ole kylmettymisestä johtuvaa...


    • Ja lääkäri on urologi. Hoitaa mnisten vaivoja.

    • Anonyymi

      Jumala kävi testaamassa maailmassa covid19 myötä. Ei kukaan muu niin voisikaan tehdä.

    • Anonyymi

      Cupisan valmiste on luontaistuote eturauhasen vaivoihin. Ihan perusmyymälöissä saa perinteistä karpalomehua joka taas auttaa virtsateiden vaivoihin. Ja tiputteluun on hyvä asettaa kalukukkaron mallinen tena miesten suoja, jonka voi huomaamattomadtu vaihtaa uuteen ja heittää roskiin kostuneen, Tenakauppa netissä myy.

    • Anonyymi

      Otitko c-piikin lähiaikoina? Olen kuullut monelle tulleen pidätyskyvyttömyyttä siitä, kuten myös potenssivaivoja ja kuukautishäiriöitä.
      Jos ajallista yhteyttä on se täytyy tarkistaa ja tehtävä haittailmoitus jos näin on.
      Voi olla myös joku tulehdus, lääkäriin mars.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe