Olen nainen ja melkein koko ikäni deittaillut muita naisia (olen 31 v). Nyt ovat alkaneet kiinnostaa myös miehet. En kuitenkaan oikeen osaa ottaa heihin kontaktia tai tiedä missä mukaviin miehiin tutustuu. Teininä minulla oli yksi "poikaystävä" noin 2 kk johon törmäsin alunperin baarissa, ja viime kesänä pyysin treffeille erästä miespuolista työkaveriani joka kuitenkaan ei loppupeleissä ollut minusta lainkaan kiinnostunut. Tinderissä menen vaan hämilleni, vähän erilaiset "treffimarkkinat" heteroilla ja kaikki miehet näyttävät samalta/kirjoittelevat samoja geneerisiä esittelyjä. Tuntuu etten tajua heterodeittailusta mitään ja olen varmaan tosi naiivi monen asian suhteen. Toisten naisten kanssa kaikki on niin helppoa.
Kyllästynyt naisiin, neuvoja kaivataan
Anonyymi
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä jos etenisit pienin askelin ja tutustuisit transvestiitteihin, minun kokemukseni on että he ovat kilttejä ja siistejä henkilöitä. 👨❤️💋👨 T. Sari.
Voisi olla, että haluaisit tapailla herkempää, feminiinisempää miestä. Hän voisi ymmärtää sinua paremmin. Ja ehkä kannattaisi joka tapauksessa kertoa bi-suuntautumisestasi jo alkuun, jotta se ei sitten kummittelisi myöhemmin mahdollisessa suhteessanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701126
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31870Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810