Kaapissa olo

Anonyymi

Miten suhtautuisit, jos sinua lähestyisi julkisuuden henkilö? Hän ei olisi seksuaalisesta suuntaamisesta kaapissa päin vastoin, mutta hän haluaisi olla kaapissa parisuhteesta julkisuuden takia.

84

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No en haluaisi seurustella kenenkään kanssa vain siksi että on julkisuuden henkilö. . ja jos hän "kieltäisi" minut niin vielä vähemmän.

      • Anonyymi

        Ei kai nyt kukaan järkevä hyvänen aika! Ei kysymys ole kieltämisestä vaan sen toisen osapuolen suojelusta, sekä siitä ettei julkisuuden henkilö haluaisi vaarantaa suhteen alkua häiriötekijällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nyt kukaan järkevä hyvänen aika! Ei kysymys ole kieltämisestä vaan sen toisen osapuolen suojelusta, sekä siitä ettei julkisuuden henkilö haluaisi vaarantaa suhteen alkua häiriötekijällä.

        Vastasin vain kysymykseen.. olisiko pitänyt vastata omia ajatusmalleja vastaan että olisit tyytyväinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin vain kysymykseen.. olisiko pitänyt vastata omia ajatusmalleja vastaan että olisit tyytyväinen...

        Naisille ei kelpaa muu vastaus kuin, kyllä kulta olen samaa mieltä. Sitä voi tällä palstalla harjoitella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille ei kelpaa muu vastaus kuin, kyllä kulta olen samaa mieltä. Sitä voi tällä palstalla harjoitella!

        Aivan 😂😂... Voi minua vanhaa lepakkoa


    • Anonyymi

      Kaappisuhde ei kiinnosta, oli syy siihen mikä tahansa. Kuinka se olisi käytännössä mahdollinenkaan nykyään.

      • Anonyymi

        Joo kuka muka uskoisi, että ollaan ystävykset /kämppikset. Ja aina liikuttaisiin yhdessä.

        Miksi tämä julkisuuden henkilö muuten haluaisi kaappisuhteen?


      • Anonyymi

        Mikäli et ole elänyt julkisuuden henkilön kanssa aikaisemmin voi olla vaikea edes kuvitella millaista painolastia se parisuhteeseen tuo. Kaapissa olo koskisi suhteen alkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli et ole elänyt julkisuuden henkilön kanssa aikaisemmin voi olla vaikea edes kuvitella millaista painolastia se parisuhteeseen tuo. Kaapissa olo koskisi suhteen alkua.

        No ei kai siinä alussa muutenkaan kaikille kuuluteta, katotaan ekana tuleeko jutusta mitään. Näkee muutamassa kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kuka muka uskoisi, että ollaan ystävykset /kämppikset. Ja aina liikuttaisiin yhdessä.

        Miksi tämä julkisuuden henkilö muuten haluaisi kaappisuhteen?

        Kaiksi ystävystä oli ne miehiä tai naisia,ei määritä heidän seksuaalista suuntautumista mihinkään suuntaan !Nuo luulot ja kuvitelmat oletukset.On verranolista esim.tapaus. Ulkomaalaistaustainen nainen,jolla 2 lasta.Oli Viimesillään raskaana 2020( muutivat pois kun lapsi synty,syystä asukaiden lapsi vihan ja ulkomaalaistaustaissten vihan takia)Lähiön helsinki 94. Kerrostalon pihan Elkäkeläinen juoru-akka: kyttäsi naista pihalla ,kuin muitain asukaita.Vanha eläkeläis nainen : lapsille keksi piha piiri raivota vaikka mistä.Kuin olisi omistannut Heka -vuoratalon 8 kerosta rappuineen ja piha piirineen.Päiviteli naisella on aina eri mies,tietääkö kuka lapsen isä on? Jokaiselle jonka sai kuuntelemaan häntä.Huomioimatta sitä.Kun vähemistö kultuurin kuuluva nainen menee kaupaan,neuvola,kylään.Jos puoliso työssä,tai muualla: Suvun muut miehet, vapaa päivinä joilla auto! Antavat auto avun ja kuljetavat naisia kuin lapsia,oli raskana tai ei ! Kun ollaan tiettämättömiä,luullaan kuvitelaan juorutaan perätömiä ja niillä eletään.Ei pikku sieluisina nähdä nenäänsä pidemälle!


    • Anonyymi

      Riippuu tilanteesta ja ihmisestä. Ensin selvittäisin tuleeko hommasta ylipäätänsä mitään. Sitten miettisin tuota. Kaikki selviää aikanaan.

      • Anonyymi

        Näin juuri. Itselleni tämä ei tuottaisi siinä mielessä vaikeuksia, että olen kaapissa vielä, paria ihmistä lukuunottamatta, enkä ole aktiivisesti sieltä ulos tulossa. Tällainen suhdeasetelma voisi käydä minulle pidemmänkin aikaa.


      • Anonyymi

        Oletko itse kaapissa? Eikös se vaatisi juuri sellaisen lähtötilanteen onnistuakseen näyttämään muille että ollaan vaan kavereita, jos jossain yhdessä joskus liikuttaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse kaapissa? Eikös se vaatisi juuri sellaisen lähtötilanteen onnistuakseen näyttämään muille että ollaan vaan kavereita, jos jossain yhdessä joskus liikuttaisiin?

        Nimenomaan, eihän toinen pariskunnasta voi olla kaapissa ja toinen ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, eihän toinen pariskunnasta voi olla kaapissa ja toinen ei.

        Tarkoitin siis että toisen pitäisi olla alkujaan lähtökohtaisesti kaapissa, että näyttäisi pelkältä kaverisuhteelta.. Jos siis molemmat avoimesti ulkona niin voisi alkaa jutut liikkua helpommin, vaikka eikös nyt lesbotkin voi ihan kavereita olla keskenään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin siis että toisen pitäisi olla alkujaan lähtökohtaisesti kaapissa, että näyttäisi pelkältä kaverisuhteelta.. Jos siis molemmat avoimesti ulkona niin voisi alkaa jutut liikkua helpommin, vaikka eikös nyt lesbotkin voi ihan kavereita olla keskenään?

        Tietysti voi, mutta näkeehän sen onko ystävät vai pari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti voi, mutta näkeehän sen onko ystävät vai pari.

        Näin juuri, jos ollaan joka perjantai S-marketissa yhdessä ruokaostoksilla, kuka tahansa tajuaa että parista on kyse. Ja tutut näkevät kaikista pikkujutuistakin, kosketaan toisen tavaroihin kuin omiin, kommentoidaan toisen tekemisiä tyyliin "muista lähteä torstaina klo 15.00 töistä" ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri, jos ollaan joka perjantai S-marketissa yhdessä ruokaostoksilla, kuka tahansa tajuaa että parista on kyse. Ja tutut näkevät kaikista pikkujutuistakin, kosketaan toisen tavaroihin kuin omiin, kommentoidaan toisen tekemisiä tyyliin "muista lähteä torstaina klo 15.00 töistä" ym.

        Toki, jos ostaa kaksi tuotetta yhden sijasta on satavarmasti suhteessa ja varattu ja kenenkään suhdetta ei saa rikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri, jos ollaan joka perjantai S-marketissa yhdessä ruokaostoksilla, kuka tahansa tajuaa että parista on kyse. Ja tutut näkevät kaikista pikkujutuistakin, kosketaan toisen tavaroihin kuin omiin, kommentoidaan toisen tekemisiä tyyliin "muista lähteä torstaina klo 15.00 töistä" ym.

        Juu ja jos tämä tapahtui 20 vuotta sitten niin mehän elämme menneisyyttä eli olemme ja elämme kuin 20 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin siis että toisen pitäisi olla alkujaan lähtökohtaisesti kaapissa, että näyttäisi pelkältä kaverisuhteelta.. Jos siis molemmat avoimesti ulkona niin voisi alkaa jutut liikkua helpommin, vaikka eikös nyt lesbotkin voi ihan kavereita olla keskenään?

        Kaapissa tai ei, suhteessa tai ei, sinkku tai varattu, kenenkään suhdetta, kuviteltua tai todellista, aitoa tai kaappisuhdetta, ei saa rikkoa, joten ketään ei saa koskaan lähestyä, iskeä eikä kenellekään saa jutella tai edes hymyillä ettei vaan riko kenenkään suhdetta, kuviteltua tai aitoa, kaappisuhdetta tai aitoa suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaapissa tai ei, suhteessa tai ei, sinkku tai varattu, kenenkään suhdetta, kuviteltua tai todellista, aitoa tai kaappisuhdetta, ei saa rikkoa, joten ketään ei saa koskaan lähestyä, iskeä eikä kenellekään saa jutella tai edes hymyillä ettei vaan riko kenenkään suhdetta, kuviteltua tai aitoa, kaappisuhdetta tai aitoa suhdetta.

        Tässä oli kyse siitä, että kaikki huomaavat onko kyseessä pariskunta vai ystävykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, eihän toinen pariskunnasta voi olla kaapissa ja toinen ei.

        Miksi toinen pariskunnasta ei voisi olla kaapissa ja toinen ei? Jos he siis tapailevat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toinen pariskunnasta ei voisi olla kaapissa ja toinen ei? Jos he siis tapailevat?

        Miten toteuttaisit käytännössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toinen pariskunnasta ei voisi olla kaapissa ja toinen ei? Jos he siis tapailevat?

        Konstikasta tulee olemaan.


    • Haluaisin pysyä poissa julkisuudesta, joten ymmärtäisin kyllä, jos toisen työn takia voisimme tapailla vain toistemme kotona tai luottoystävien luona. Ei se kyllä muutenkaan eroaisi mitenkään korona-ajan seurusteluista, eihän kukaan kuitenkaan käy missään.

      • Anonyymi

        Jatkuisihan suhde koronan jälkeenkin.


      • Anonyymi

        Niin, onhan tuo julkisuus ja sellainen paine ja juoruilu toisten asioista ikävää muutenkin. Ei kiinnosta olla sellaisen kohteena. Mieluummin yksityisasioistani kiinni pidän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuisihan suhde koronan jälkeenkin.

        Muista, kenenkään suhdetta ei saa rikkoa, olkoon kaappisuhde tai ei, koronakaan ei saa rikkoa kenenkään suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista, kenenkään suhdetta ei saa rikkoa, olkoon kaappisuhde tai ei, koronakaan ei saa rikkoa kenenkään suhdetta.

        Ei kukaan toisen suhdetta riko ellei se ole valmiiksi jo rikki. Minun suhteeni mieheeni oli rikki jo lähtökohtaisesti.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Itse haluaisin tapailla muutenkin ensin toistemme kotona ja ehkä joskus mahdollisilla ystävillä turvallisessa ympäristössä. Olen ollut henkilö, joka ei tunteitaan näytä julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Itse haluaisin tapailla muutenkin ensin toistemme kotona ja ehkä joskus mahdollisilla ystävillä turvallisessa ympäristössä. Olen ollut henkilö, joka ei tunteitaan näytä julkisesti.

        Anna hyvä nainen palaa, kun vielä syttyy. Rajansa siinäkin on, usko tai älä.

        Eikä taida nykynaisille kotitreffit kelvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna hyvä nainen palaa, kun vielä syttyy. Rajansa siinäkin on, usko tai älä.

        Eikä taida nykynaisille kotitreffit kelvata.

        Nuori en ole, mieleltäni välistä kyllä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori en ole, mieleltäni välistä kyllä..

        Saako kysyä paljonko sitä ikää on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä paljonko sitä ikää on?

        Keskimäräisen eliniän toinen puolikas eli 43. vuosi menossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskimäräisen eliniän toinen puolikas eli 43. vuosi menossa..

        Vai olet mieleltäsi nuori, välillä tuppaa naurattamaan nämä jutut vaikka ei saisi nauraa. Nuori olet joka lailla, voisin olla äitisi eikä tiukkaakaan tekisi.

        Ota hyvä ihminen järki käteen suosiolla, ei tuon ikäiset naiset treffaile ystävien nurkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai olet mieleltäsi nuori, välillä tuppaa naurattamaan nämä jutut vaikka ei saisi nauraa. Nuori olet joka lailla, voisin olla äitisi eikä tiukkaakaan tekisi.

        Ota hyvä ihminen järki käteen suosiolla, ei tuon ikäiset naiset treffaile ystävien nurkissa.

        Omassa kotonani tätä suunnittelin ja jossain muussa ympäristössä, mökillä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omassa kotonani tätä suunnittelin ja jossain muussa ympäristössä, mökillä..

        Olkoon kotona, mökillä tai ystävien nurkissa, samasta piilottelusta on kyse. En usko että sun ikäiset naiset ryhtyvät kaappisuhteeseen, siihen ei ole enää tarvetta. Mitä jos korjaisit suunnitelmiasi nykyaikaisempaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon kotona, mökillä tai ystävien nurkissa, samasta piilottelusta on kyse. En usko että sun ikäiset naiset ryhtyvät kaappisuhteeseen, siihen ei ole enää tarvetta. Mitä jos korjaisit suunnitelmiasi nykyaikaisempaan suuntaan.

        No entä jos korjaan? Olen halunnut asiat niin. Hän ehdotti muuta. Mikä on totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon kotona, mökillä tai ystävien nurkissa, samasta piilottelusta on kyse. En usko että sun ikäiset naiset ryhtyvät kaappisuhteeseen, siihen ei ole enää tarvetta. Mitä jos korjaisit suunnitelmiasi nykyaikaisempaan suuntaan.

        No jos haluaa pitää lasten yhtenäisestä arjesta kiinni, niin onko muita vaihtoehtoja? Kyllähän sitä voi suhteita luoda silloinkin. Ja ihan pysyviä ja luottamuksellisia suhteita.


    • Anonyymi

      Ymmärtäisin tuossa tilanteessa kaappisuhteen, kuten jossain muissakin tilanteissa vaikka ei olisi julkimosta kyse.

      • Anonyymi

        Samoin, on tilanteita, joissa on hyvä suojella suhdetta.


      • Anonyymi

        Julkisuuden henkilö tai ei, palstan yleinen mielipide lienee, että ei saa rikkoa kenenkään suhteita, olipa aito suhde tai kaappisuhde, joten visusti suojellaan kaappisuhteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisuuden henkilö tai ei, palstan yleinen mielipide lienee, että ei saa rikkoa kenenkään suhteita, olipa aito suhde tai kaappisuhde, joten visusti suojellaan kaappisuhteita.

        Mulle on ihan sama mikä on palstan yleinen mielipide. Ainoastaan läheisteni ja rakkaani mielipide ratkaisee. Heidän kanssaanhan elän elämää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on ihan sama mikä on palstan yleinen mielipide. Ainoastaan läheisteni ja rakkaani mielipide ratkaisee. Heidän kanssaanhan elän elämää..

        Näin on, ja tietty oma mielipide myös 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, ja tietty oma mielipide myös 👌

        Juuri niin, omaa elämäähän sitä eletään 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, ja tietty oma mielipide myös 👌

        Niin, mikä tuntuu itsestä sopivalta ja hyvältä.


    • Anonyymi

      Kiitos kaikille mielipiteistä! -AP

    • Anonyymi

      Ymmärtäisin ratkaisun hänen kannaltaan. Tosin, en oikeasti varmaan edes lähtisi deittailemaan ketään julkkista.

    • Anonyymi

      Kieroutuneet pysykööt kaukana; selvä miituu -juttu.

      • Anonyymi

        Juuri näin; kieroutuneiden selvä ansa.


      • Anonyymi

        Mitkä ihmeen kieroutuneet? Mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Olisin onnellinen jos joku lähestyisi minuakin.

      Olen ollut 17v kaappisuhteessa exän toiveesta enkä voi suositella sitä kenellekään. Tämä oli suurimpia syitä myös eroon lopulta.

      En haluaisi missään nimessä julkisuuteen eli sen puoleen voisin tyytyä jonkinlaiseen kompromissiin. Ts. kumppanini ei kommentoisi parisuhde asioitaan mitenkään, mutta ystävät, perhe jne tietäisivät.

      • Anonyymi

        Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo suhteesi. Kerrotko lisää? Miten saitte suhteen toimimaan ja olemaan kaapissa noin kauan? Tai kuinka tapailitte?


    • Anonyymi

      Onko kysyjä sattumoisin Vikmanin Erika? ;)

      No oli miten oli,
      Itse en halua olla kaapissa mitenkään, en suhteesta tai muutenkaan....

    • Anonyymi

      Riippuu henkilöstä, onko molemminpuolista kiinnostusta ja kemiaa.

      • Anonyymi

        Mulla on juuri näin, jos hän vain sellaisen suhteen haluaa. Jos hän on ok tavan suhteessa, teen niin. Tulen kaapista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on juuri näin, jos hän vain sellaisen suhteen haluaa. Jos hän on ok tavan suhteessa, teen niin. Tulen kaapista.

        Onhan se helpompaa olla oma itse ja oikealla tavalla omana itsenään suhteessa muihin ihmisiin sellaisena kuin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se helpompaa olla oma itse ja oikealla tavalla omana itsenään suhteessa muihin ihmisiin sellaisena kuin on.

        Olen itseni tavalla, joka sitoo kaiken yhteen, kantaa kaiken, kaikki minut, ei hylkää mitään osaa elämästäni vastuun kantaen.


    • Entä jos asuu lasten isän kanssa lasten yhtenäisen kodin ja arjen vuoksi, mutta haluaa suhteen naiseen.

      • Anonyymi

        Juu varmaan haluat kaiken ja kuun taivaalta. Mietipä sen toisen kannalta. Kuka haluaisi suhteen, jossa kumppani elää perhe-elämää toisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu varmaan haluat kaiken ja kuun taivaalta. Mietipä sen toisen kannalta. Kuka haluaisi suhteen, jossa kumppani elää perhe-elämää toisen kanssa?

        Ainakin toinen sellainen, jolla on myös oma perhe vielä arjessa hoivattavana. Tai sellainen, joka rakastaa oikeasti tällaista henkilöä. Ja ehkä joku haluaa työn tai muun vuoksi suhteen, jossa ei ole juuri nyt yhteistä arkea.

        Tuskin kukaan sellaista itselleen ikuisesti ideaalisti haluaa, mutta on tilanteita, joissa joustaa muiden ihmisten hyvän elämän vuoksi.. Niiden, joista on vastuussa ja joita rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin toinen sellainen, jolla on myös oma perhe vielä arjessa hoivattavana. Tai sellainen, joka rakastaa oikeasti tällaista henkilöä. Ja ehkä joku haluaa työn tai muun vuoksi suhteen, jossa ei ole juuri nyt yhteistä arkea.

        Tuskin kukaan sellaista itselleen ikuisesti ideaalisti haluaa, mutta on tilanteita, joissa joustaa muiden ihmisten hyvän elämän vuoksi.. Niiden, joista on vastuussa ja joita rakastaa.

        Yhteistä arkea en välttämättä haluaisi, mutta en todellakaan lähtisi suhteeseen, jossa toinen asuu lasten isän kanssa. Naurettavaa. Tuollaiset ihmiset haluavat kaiken mutta eivät itse luovu mistään.

        Ja omia lapsia on. Eronkin jälkeen kaikki voivat elää hyvää elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteistä arkea en välttämättä haluaisi, mutta en todellakaan lähtisi suhteeseen, jossa toinen asuu lasten isän kanssa. Naurettavaa. Tuollaiset ihmiset haluavat kaiken mutta eivät itse luovu mistään.

        Ja omia lapsia on. Eronkin jälkeen kaikki voivat elää hyvää elämää.

        Samaa mieltä. Kummallisia ajatuksia näillä myöhäisheränneillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteistä arkea en välttämättä haluaisi, mutta en todellakaan lähtisi suhteeseen, jossa toinen asuu lasten isän kanssa. Naurettavaa. Tuollaiset ihmiset haluavat kaiken mutta eivät itse luovu mistään.

        Ja omia lapsia on. Eronkin jälkeen kaikki voivat elää hyvää elämää.

        No mikä on teille parisuhteen määritelmä? Miten usein siinä nähdään? Jaetaanko siinä arkea minkä verran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteistä arkea en välttämättä haluaisi, mutta en todellakaan lähtisi suhteeseen, jossa toinen asuu lasten isän kanssa. Naurettavaa. Tuollaiset ihmiset haluavat kaiken mutta eivät itse luovu mistään.

        Ja omia lapsia on. Eronkin jälkeen kaikki voivat elää hyvää elämää.

        Täysin samaa mieltä! Ero miehestä hoidettava kuntoon, muuten ei mitään mieltä touhussa. Toi on itsensä huijaamista. vaikeaksi menee asiat, kun tunteet syvenee. Mulla on varaa sanoa, itse järjestän asiat kunnolla kuntoon, että olen vapaa kohtaamaan elämäni naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä on teille parisuhteen määritelmä? Miten usein siinä nähdään? Jaetaanko siinä arkea minkä verran?

        Se on varmaan jokaisen itse määriteltävissä. Jos lapsilla on toinen vanhempi ja vuoroviikkosysteemi pelaa, lähtökohtaisesti ainakin joka toinen viikko on käytettävissä parisuhteelle. Ja vaikka asutaan erillään, lapsiviikoilla voi viettää aikaa myös yhdessä.

        Mutta parisuhteeseen ei minun mielestäni kuulu se, että toinen asuu ja jakaa arjen jonkun muun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan jokaisen itse määriteltävissä. Jos lapsilla on toinen vanhempi ja vuoroviikkosysteemi pelaa, lähtökohtaisesti ainakin joka toinen viikko on käytettävissä parisuhteelle. Ja vaikka asutaan erillään, lapsiviikoilla voi viettää aikaa myös yhdessä.

        Mutta parisuhteeseen ei minun mielestäni kuulu se, että toinen asuu ja jakaa arjen jonkun muun kanssa.

        No ei todellakaan kuulu. Parisuhde ja rakkaus ovat juuri arjen jakamista, eivätkä jokin mielikuvitusleikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan kuulu. Parisuhde ja rakkaus ovat juuri arjen jakamista, eivätkä jokin mielikuvitusleikki.

        Entäs sitten etäsuhteet? Joissa asutaan eri paikkakunnilla? Eihän niissäkään arkea jaeta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten etäsuhteet? Joissa asutaan eri paikkakunnilla? Eihän niissäkään arkea jaeta..

        Etäsuhteet eivät kestä juuri sen takia, kun niissä ei jaeta arkea. Jonkin aikaa menee alussa (tai välivaiheena jos toisella esim. työn takia pakko olla jonkin aikaa ulkomailla) kunnes tunteet katoavat ja koko suhde kuivuu kokoon. Mikä sitä ylläpitäisi, jos ei jaeta elämän olennaisia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etäsuhteet eivät kestä juuri sen takia, kun niissä ei jaeta arkea. Jonkin aikaa menee alussa (tai välivaiheena jos toisella esim. työn takia pakko olla jonkin aikaa ulkomailla) kunnes tunteet katoavat ja koko suhde kuivuu kokoon. Mikä sitä ylläpitäisi, jos ei jaeta elämän olennaisia asioita.

        Jatkan vielä. Tunnesuhteen ylläpitäminen vaatii tiivistä kontaktia kaikenlaisissa asioissa, puhelimessa puhuminen ja viestittely korvaa sen osittain mutta ei täysin. Jos nähdään harvoin, väistämättä etäännytään ja muututaan vieraiksi tunnetasolla. Toinen juttu on, että etäsuhteessa katoaa seksuaalinen puoli koska oikeaan tunnelmaan pääseminen kestää kauan, jos harvoin nähdään ja siinä se kolmen päivän viikonloppu hurahtaakin ennen kuin mitään tapahtuu. Enkä tiedä mikä parisuhde se enää on, jos ei ole tunteita eikä seksuaalisuutta. Etäsuhteet muuttuvatkin helposti kaverillisiksi. Kokemusta sekä itsellä että ystäväpiirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä. Tunnesuhteen ylläpitäminen vaatii tiivistä kontaktia kaikenlaisissa asioissa, puhelimessa puhuminen ja viestittely korvaa sen osittain mutta ei täysin. Jos nähdään harvoin, väistämättä etäännytään ja muututaan vieraiksi tunnetasolla. Toinen juttu on, että etäsuhteessa katoaa seksuaalinen puoli koska oikeaan tunnelmaan pääseminen kestää kauan, jos harvoin nähdään ja siinä se kolmen päivän viikonloppu hurahtaakin ennen kuin mitään tapahtuu. Enkä tiedä mikä parisuhde se enää on, jos ei ole tunteita eikä seksuaalisuutta. Etäsuhteet muuttuvatkin helposti kaverillisiksi. Kokemusta sekä itsellä että ystäväpiirissä.

        Samoja kokemuksia, parikin kertaa tuli nuorempana yriteltyä kaukosuhdetta ja kumpikin latistui alle kahden vuoden. Tunneyhteys ei syvene jollei nähdä riittävän usein ja homma jää hataraksi. Ainakin joka viikonloppu on vietettävä yhdessä ja väliin soitellaan tmv.

        Monihan noita kaukosuhteita yrittää vanhempanakin, kun ei meinaa löytyä sopivaa läheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä! Ero miehestä hoidettava kuntoon, muuten ei mitään mieltä touhussa. Toi on itsensä huijaamista. vaikeaksi menee asiat, kun tunteet syvenee. Mulla on varaa sanoa, itse järjestän asiat kunnolla kuntoon, että olen vapaa kohtaamaan elämäni naisen.

        Mitä kaikkea teet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä! Ero miehestä hoidettava kuntoon, muuten ei mitään mieltä touhussa. Toi on itsensä huijaamista. vaikeaksi menee asiat, kun tunteet syvenee. Mulla on varaa sanoa, itse järjestän asiat kunnolla kuntoon, että olen vapaa kohtaamaan elämäni naisen.

        Näin haluan ajatella 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja kokemuksia, parikin kertaa tuli nuorempana yriteltyä kaukosuhdetta ja kumpikin latistui alle kahden vuoden. Tunneyhteys ei syvene jollei nähdä riittävän usein ja homma jää hataraksi. Ainakin joka viikonloppu on vietettävä yhdessä ja väliin soitellaan tmv.

        Monihan noita kaukosuhteita yrittää vanhempanakin, kun ei meinaa löytyä sopivaa läheltä.

        Niinhän se on ja minkä tekee, jos rakastuu kaukana asuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kaikkea teet?

        Kaiken tarvittavan ( en mene yksityiskohtiin yleisellä keskustelupalstalla, ) ja paljon olen jo tehnyt.

        Eron toinen vaihe astuu voimaan kuukauden päästä. Muutama minusta riippumaton asia vielä hoidettavana. Erossa yllättävän paljon tehtävää, silloin, kun kaikki asiat eivät ole oman päätäntävallan varassa ja mukana perhettä.

        Olen kyllä aika ylpeä itsestäni ja tyytyväinen siitä mihin suuntaan elämääni vien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken tarvittavan ( en mene yksityiskohtiin yleisellä keskustelupalstalla, ) ja paljon olen jo tehnyt.

        Eron toinen vaihe astuu voimaan kuukauden päästä. Muutama minusta riippumaton asia vielä hoidettavana. Erossa yllättävän paljon tehtävää, silloin, kun kaikki asiat eivät ole oman päätäntävallan varassa ja mukana perhettä.

        Olen kyllä aika ylpeä itsestäni ja tyytyväinen siitä mihin suuntaan elämääni vien.

        Hienoa, että koet ylpeyttä itsestäsi.

        Minulla on aivan vastaava tilanne. Näin minun terapeuttini sanoi minulle, että saisin olla ylpeä itsestäni, sillä olen tähän pyrkinyt monta vuotta. Vain välistä osaan ajatella näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken tarvittavan ( en mene yksityiskohtiin yleisellä keskustelupalstalla, ) ja paljon olen jo tehnyt.

        Eron toinen vaihe astuu voimaan kuukauden päästä. Muutama minusta riippumaton asia vielä hoidettavana. Erossa yllättävän paljon tehtävää, silloin, kun kaikki asiat eivät ole oman päätäntävallan varassa ja mukana perhettä.

        Olen kyllä aika ylpeä itsestäni ja tyytyväinen siitä mihin suuntaan elämääni vien.

        Hyvä! Siitä se lähtee. Rakenna itsellesi elämä, jossa olisit tyytyväinen vaikka olisit yksinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Siitä se lähtee. Rakenna itsellesi elämä, jossa olisit tyytyväinen vaikka olisit yksinkin.

        Kiitos, 😊nautin jo nyt yksin olosta, niin etten osannut arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että koet ylpeyttä itsestäsi.

        Minulla on aivan vastaava tilanne. Näin minun terapeuttini sanoi minulle, että saisin olla ylpeä itsestäni, sillä olen tähän pyrkinyt monta vuotta. Vain välistä osaan ajatella näin.

        Hyvä, että osaat hetkittäin tuon taidon. Hetkittäin riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, 😊nautin jo nyt yksin olosta, niin etten osannut arvata.

        No yksinolosta ja asioiden järjestelystä olen nauttinut minäkin. Olen nauttinut oman taloudenpidon organisoinnin suunnittelusta ja ruokahuollon pohtimisesta ja huonekalujen hankkimisesta ja kasaamisesta.. Jotain kartoituksia lasten kanssa häröilyyn olen myös tehnyt..

        Haaveita yhteisistä illanvietoista hänen kanssaan, hänen askeleensa rappukäytävässä.. Sellaisista haaveilen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Siitä se lähtee. Rakenna itsellesi elämä, jossa olisit tyytyväinen vaikka olisit yksinkin.

        Tämän miettiminen on ollut raskasta, sillä olen niin yksin ollut suhteessani kauan ja itsenäni näkymätön muutenkin. Nähdyksitulon tarve on suuri. Tyytyväinen olen vaihteluun arjessa, mitä tilanne tuo tullessaan. Jaksan näin olla paremmin molempia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja kokemuksia, parikin kertaa tuli nuorempana yriteltyä kaukosuhdetta ja kumpikin latistui alle kahden vuoden. Tunneyhteys ei syvene jollei nähdä riittävän usein ja homma jää hataraksi. Ainakin joka viikonloppu on vietettävä yhdessä ja väliin soitellaan tmv.

        Monihan noita kaukosuhteita yrittää vanhempanakin, kun ei meinaa löytyä sopivaa läheltä.

        Mites sitten ne joilla on vaikka muu läheinen tai lemmikki jonka hoivaamisen vuoksi asuu yhdessä muiden kanssa. Tai kommuuniasujat? Itse rinnastaisin nykyisen suhdemuotoni perheeni kanssa lähinnä sellaiseen.. Romanttinen rakkaus ja seksi suhteestani kohta ex-aviomieheen puuttuu jo monennetta vuotta. Rakkautta on lapsiani kohtaan.

        Minulle määriteltiin tätä ystävyyttä, romantiikkaa ja kosketusta sisältävää suhdetta, mitä etsisin "best friend with benefits"-suhteeksi, ja se toimisi hyvin kaapissa. Toiveeni on, että se suhde voisi vielä laajeta oikeaksi parisuhteeksi, kun aika on oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sitten ne joilla on vaikka muu läheinen tai lemmikki jonka hoivaamisen vuoksi asuu yhdessä muiden kanssa. Tai kommuuniasujat? Itse rinnastaisin nykyisen suhdemuotoni perheeni kanssa lähinnä sellaiseen.. Romanttinen rakkaus ja seksi suhteestani kohta ex-aviomieheen puuttuu jo monennetta vuotta. Rakkautta on lapsiani kohtaan.

        Minulle määriteltiin tätä ystävyyttä, romantiikkaa ja kosketusta sisältävää suhdetta, mitä etsisin "best friend with benefits"-suhteeksi, ja se toimisi hyvin kaapissa. Toiveeni on, että se suhde voisi vielä laajeta oikeaksi parisuhteeksi, kun aika on oikea.

        Tämän on pakko olla huumoria.


    • Anonyymi

      Olen itse ollut vastaavassa suhteessa julkisuudesta tutun naisen kanssa. Paperilla olimme ystäviä, neljän seinän sisällä jotain aivan muuta. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe