Kannattaako esittää vaikeasti tavoiteltavaa?

Anonyymi

Pitäisikö ja kannattaako leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa? Mielipiteitänne?

130

1212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleensä ei. Lähinnä siitä on haittaa... Voi olla poikkeustilanteita, jos kerrot tarkemmin minkälainen juttu kyseessä.

    • Anonyymi

      Tuskin. Omalla kohdallani ei todennäköisesti johtaisi mihinkään, jos toinen olisi vastahakoisen oloinen.

    • Anonyymi

      Ei kannata. Sen sijaan kannattaa ennemmin ilmaista toiselle oma kiinnostus jos haluaa , että juttu etenee.

    • Anonyymi

      Kannattaahan se, jos ei halua mitään tapahtuvaksi!

    • Anonyymi

      Komppaan edellisiä, ei pidä eikä kannata. Tosin monesti ei kannata mennä toiseenkaan ääripäähän.

    • Anonyymi

      Ei heti ekoilla treffeillä koska toinen voi pitää toista vaan yhden yön juttuna siitä ei tule suhdetta muodostu

      ***Seinäruusu***

      • Anonyymi

        Mä en ajattele, että täs olis ollut puhe seksistä. Enemmänkin ajattelen, että vaijeasröti tavoiteltava ei heti ole innoissaan tapaamaan tai ei innostu kaikesta heti. Pitää sellaista, en nyt oikein tiedä haluanko olla kanssasi - kuvaa ja fiilistä. Seksi tulee minun mielestä vasta myöhemmin. Mutta voin olla poikkeava ajatuksineni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ajattele, että täs olis ollut puhe seksistä. Enemmänkin ajattelen, että vaijeasröti tavoiteltava ei heti ole innoissaan tapaamaan tai ei innostu kaikesta heti. Pitää sellaista, en nyt oikein tiedä haluanko olla kanssasi - kuvaa ja fiilistä. Seksi tulee minun mielestä vasta myöhemmin. Mutta voin olla poikkeava ajatuksineni.

        Sama käsitys aloituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ajattele, että täs olis ollut puhe seksistä. Enemmänkin ajattelen, että vaijeasröti tavoiteltava ei heti ole innoissaan tapaamaan tai ei innostu kaikesta heti. Pitää sellaista, en nyt oikein tiedä haluanko olla kanssasi - kuvaa ja fiilistä. Seksi tulee minun mielestä vasta myöhemmin. Mutta voin olla poikkeava ajatuksineni.

        Samaa mieltä


      • Anonyymi

        Kyllä yhden yön jutustakin voi muodostua pitkä parisuhde. Niin on käynyt minullekin ja monille kamuilleni. Ei sillä ole lopputuloksen kannalta mitään väliä alkaako suhde vällyjen välissä vai sillä että tutustutaan kauan ja hartaasti. Yhden yön jutusta tietää heti toimiiko seksi ja sitten katsotaan miten muuten synkkaa. Jos ensin tapaillaan kauan ja harrastetaan seksiä vasta myöhemmin, niin entäs sitten kun se puoli ei toimikaan? Puolensa ja puolensa.


    • Anonyymi

      Ei mitään leikkejä. Aitous on parasta.

    • Anonyymi

      Ite ainakin kärsin siitä koska en tahallani ole vaikeasti tavoiteltava. Mut ei mul oo rohkeutta... Kärsin yksin hiljaa... Oma vikani.

      • Anonyymi

        Sama meininki.. Syitä on ollut monia. Eihän sitä tahallaan niin tee, ettei osaa lähteä mukaan juttuun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama meininki.. Syitä on ollut monia. Eihän sitä tahallaan niin tee, ettei osaa lähteä mukaan juttuun..

        Mitäs osaamista siinä on, jos toinen tekee aloitteen? Ihan viattomanako väität, että öö en huomannut mitään..


      • Anonyymi

        Tuollainen sopisi minulle☺️. Kärsijyys osan jos poistaisi.


    • Mitä vähemmän esittää millään tavalla, niin sen parempi. (Mulla on niin huonot näyttelijän lahjat, jotta en ees osais, vaikka yrittäsinkin.)

    • Ei kannata leikkiä mitään. Jos on varma tunteistaan, ne kannattaa kertoa avoimesti, jos taas on epävarma, niin senkin voi sanoa.

      • Anonyymi

        Varma oon tunteistani, epävarmuus liittyy ihan itseeni


      • Anonyymi

        Varmuus tunteista antaa tilaa leikille. Mikä olisi sen jännittävämpää, kun että molemmat tietää että yhdessä leikitään ja kasvatetaan suhteeseen positiivista jännitettä. Sellainen itsevarmuus, joka uskaltaa haastaa toista leikkiin tai vastata leikkiin, viehättää kovasti.

        Tosin, en leikkisi kenenkään kanssa, jolla ei itsevarmuus siihen riitä. Leikin pitää olla yhteinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmuus tunteista antaa tilaa leikille. Mikä olisi sen jännittävämpää, kun että molemmat tietää että yhdessä leikitään ja kasvatetaan suhteeseen positiivista jännitettä. Sellainen itsevarmuus, joka uskaltaa haastaa toista leikkiin tai vastata leikkiin, viehättää kovasti.

        Tosin, en leikkisi kenenkään kanssa, jolla ei itsevarmuus siihen riitä. Leikin pitää olla yhteinen.

        Täysverisen tosikon kanssa tuskin pärjäisin. Naurua pitää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmuus tunteista antaa tilaa leikille. Mikä olisi sen jännittävämpää, kun että molemmat tietää että yhdessä leikitään ja kasvatetaan suhteeseen positiivista jännitettä. Sellainen itsevarmuus, joka uskaltaa haastaa toista leikkiin tai vastata leikkiin, viehättää kovasti.

        Tosin, en leikkisi kenenkään kanssa, jolla ei itsevarmuus siihen riitä. Leikin pitää olla yhteinen.

        Juuri tämä molemminpuolinen varmuus tunteista ja sen tuoma luottamus itseen ja toiseen on oltava, että pystyy heittäytymään leikkiin. Yhteiseen leikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmuus tunteista antaa tilaa leikille. Mikä olisi sen jännittävämpää, kun että molemmat tietää että yhdessä leikitään ja kasvatetaan suhteeseen positiivista jännitettä. Sellainen itsevarmuus, joka uskaltaa haastaa toista leikkiin tai vastata leikkiin, viehättää kovasti.

        Tosin, en leikkisi kenenkään kanssa, jolla ei itsevarmuus siihen riitä. Leikin pitää olla yhteinen.

        Eihän tuossa vaiheessa vielä mitään varmuutta voi olla toisen tunteista. Jos joku esittää vaikeasti tavoiteltavaa, silloin toinen juuri ei tiedä onko tämä kiinnostunut ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa vaiheessa vielä mitään varmuutta voi olla toisen tunteista. Jos joku esittää vaikeasti tavoiteltavaa, silloin toinen juuri ei tiedä onko tämä kiinnostunut ollenkaan.

        En lähtis leikkimään esittäjän kanssa. Kyllähän tuollaiset asiat vaistoaa. Ihmiset ovat erilaisia. Mielen joustavuus on minulle tärkeä piirre ihmisessä, joten haluaisin jo alussa nähdä onko kevyempi taso olemassa, vai jurmutetaanko treffeillä. Kiinnostus toisesta ja varmuus omista tunteista riittäisi minulle hyvin, että voisin viedä suhdetta eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähtis leikkimään esittäjän kanssa. Kyllähän tuollaiset asiat vaistoaa. Ihmiset ovat erilaisia. Mielen joustavuus on minulle tärkeä piirre ihmisessä, joten haluaisin jo alussa nähdä onko kevyempi taso olemassa, vai jurmutetaanko treffeillä. Kiinnostus toisesta ja varmuus omista tunteista riittäisi minulle hyvin, että voisin viedä suhdetta eteenpäin.

        Mielestäni tässä ketjussa puhutaan kahdesta eri asiasta. Toiset puhuvat siitä, että esittää jotakin ennen kuin mitään suhdetta onkaan ja toiset puhuvat yksittäisissä tilanteissa esittämisestä ikään kuin leikkimielisesti, kun jo ollaan jonkinlaisessa suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni tässä ketjussa puhutaan kahdesta eri asiasta. Toiset puhuvat siitä, että esittää jotakin ennen kuin mitään suhdetta onkaan ja toiset puhuvat yksittäisissä tilanteissa esittämisestä ikään kuin leikkimielisesti, kun jo ollaan jonkinlaisessa suhteessa.

        Kannatan leikkimielistä lähestymistä ja iloista meininkiä, (vaikka ei oltaisi vielä suhteessa), en silti millään tavalla perusta huvittelu seurusteluun, enkä varsinkaan esittämiseen! Kivalla sykkeellä ja aitoudella pääsee pitkälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä molemminpuolinen varmuus tunteista ja sen tuoma luottamus itseen ja toiseen on oltava, että pystyy heittäytymään leikkiin. Yhteiseen leikkiin.

        Kivasti sanottu!


    • Anonyymi

      Tiedä leikkimisestä, mutta ei ole mitään syytä olla viivana menossakaan.

      • Anonyymi

        Tästä samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Jos tykkää toisesta ihmisestä, ei sitä kannata peitellä. Kannattaa kuitenkin "esittää" että on muutakin elämää kuin yhden ihmisen perässä juokseminen, ja jos huomaa että tämä on hankalaa niin voi koittaa hankkia itselleen elämän. Ei parisuhdekaan ole kivaa jos roikkuu toisessa 24/7. Jos vaikka rakastuu palavasti ensitapaamisella ei sitäkään kannata toitottaa, saattaa säikäyttää toisen ja tappaa kiinnostuksen.

    • Anonyymi

      En suosittele mitään esittämistä tai leikkimistä. Jos on luonnostaan vaikeasti tavoitettu niin sitten on.

      Mut toki joskus on hyvä liiallista innokkuutta hieman jarrutella, mutta se on toinen asia se eikä tarkoita että pitäisi olla mitenkään vaikeasti tavoiteltava.

      Itse olen tosiaan ihan luonnostaan hyvin vaikeasti tavoitettu jos ei kiinnosta. Innostus, jota ei pysty hillitsemään kertoo aidosta kiinnostuksesta. Ja saatan tosiaan olla vähän liiankin innokas vaikka ei ole yhtään tietoa toisen tunteista.... mutta näillä mennään, en ala esittämään muuta kuin olen.

    • Minusta ei kannata leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Tulee vain epäselviä signaaleja. Niinkuin nyt muutenkaan suhteessa ei kannata pelailla mitään tunnepuolen juttuja. Aitous ja herkkyys on parasta.

    • Anonyymi

      Valaisevia vastauksia, kiitos. Aloittaja selventää vielä tätä keissiä. Joku on lähestynyt deittisovelluksessa, kun vastaa pidemmin ja ajatuksella tulee aina hiljaista. Odotetaanko tässä jotain? Onko liian innokasta?

      • Anonyymi

        "Onko liian innokasta?" Saattaa olla.


      • Anonyymi

        Joskus tarvitsee tauon omien tunteiden takia. Tai ehkä oma tilanne tuntuu estävän etenemisen, vaikka halua on.. Itselläni on myös pelkoa, etten osaa viestiä oikein, vaan sotken asioita kirjallisessa viestinnässä, jossa en koe suhdepuolella itseäni vahvaksi. Miten se kettu sanoikaan sanoista?


      • Anonyymi

        Ehkä pohtii mitä vastaisi ja kokee siitä stressiä, jos kovin laajasti kirjoittelet.


      • Anonyymi

        Aaa, no jos on deittisovelluksesta kyse niin lienee aika yleinen ilmiö tuo hiljaisuus. Voi olla monia verkkoja vesillä jne.


      • Anonyymi

        Olen sitä mieltä, että kiinnostunut vastaa nopeasti. Jos menee tuntikausia, ettei vastausta kuulu, se tarkoittaa ettei toinen ole kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että kiinnostunut vastaa nopeasti. Jos menee tuntikausia, ettei vastausta kuulu, se tarkoittaa ettei toinen ole kiinnostunut.

        No ei pidä paikkaansa mun kohdalla.
        Itse oon tosi huono viestejä kirjoittelemaan ja tutustumaan viestien välityksellä.
        Etenkin jos oon kiinnostunut niin mietin vielä enemmän mitä kirjoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei pidä paikkaansa mun kohdalla.
        Itse oon tosi huono viestejä kirjoittelemaan ja tutustumaan viestien välityksellä.
        Etenkin jos oon kiinnostunut niin mietin vielä enemmän mitä kirjoitan.

        Voi tulla väärinkäsityksiä, ainakin itse tulkitsisin vastaamattomuuden tai hitaan vastaamisen nimenomaan, ettei kiinnosta tai ei ainakaan kovin paljon. Antaisin varmaan olla koko jutun omalta osaltani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei pidä paikkaansa mun kohdalla.
        Itse oon tosi huono viestejä kirjoittelemaan ja tutustumaan viestien välityksellä.
        Etenkin jos oon kiinnostunut niin mietin vielä enemmän mitä kirjoitan.

        Oman kokemukseni perusteella ne naiset jotka on oikeasti kiinnostuneita, vastailee aina kaikkeen viestittelyyn tosi nopeasti. Ihan vaikka olisi jotain niitä näitä, eikä mitään asiaakaan. Ne taas jotka ei tee noin, haluavat olla ystävänä tai ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kokemukseni perusteella ne naiset jotka on oikeasti kiinnostuneita, vastailee aina kaikkeen viestittelyyn tosi nopeasti. Ihan vaikka olisi jotain niitä näitä, eikä mitään asiaakaan. Ne taas jotka ei tee noin, haluavat olla ystävänä tai ei mitään.

        Ei oo noin mun kohdallani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kokemukseni perusteella ne naiset jotka on oikeasti kiinnostuneita, vastailee aina kaikkeen viestittelyyn tosi nopeasti. Ihan vaikka olisi jotain niitä näitä, eikä mitään asiaakaan. Ne taas jotka ei tee noin, haluavat olla ystävänä tai ei mitään.

        En ole samaa mieltä. Itse jännitän myös somessa viestimistä, niin kuin livenäkin olen jännittäjä ihastukseni kanssa.. Somessa vielä pahempi kun ei voi nähdä toisen ilmeitä ja reaktioita. Tämä on todella vaikeaa minulle. Välistä jäädyn siksi kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole samaa mieltä. Itse jännitän myös somessa viestimistä, niin kuin livenäkin olen jännittäjä ihastukseni kanssa.. Somessa vielä pahempi kun ei voi nähdä toisen ilmeitä ja reaktioita. Tämä on todella vaikeaa minulle. Välistä jäädyn siksi kokonaan.

        Mistä sitten voi tietää toisen kiinnostuksen, jos ei mitään tapahdu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitten voi tietää toisen kiinnostuksen, jos ei mitään tapahdu?

        No että hän on edelleen kuulolla, kuuntelee jos ei itse uskalla mitään laittaa, eikä torju sua pois. Sen hän kyllä osaa tehdä jos ei kiinnosta. Sanoa jotain minkä tietää ettei toista kiinnosta. Silloin kun on kiinnostunut, haluaa kertoa asioista joista toinen pitää, kutsua näin luokseen, pääsääntöisesti. Vaikkei kaikista asioista samaa mieltä aivan olisikaan, mutta on valmis tekemään tämän ihmisen vuoksi kompromissejä, koska välittää hänestä ja uskoo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No että hän on edelleen kuulolla, kuuntelee jos ei itse uskalla mitään laittaa, eikä torju sua pois. Sen hän kyllä osaa tehdä jos ei kiinnosta. Sanoa jotain minkä tietää ettei toista kiinnosta. Silloin kun on kiinnostunut, haluaa kertoa asioista joista toinen pitää, kutsua näin luokseen, pääsääntöisesti. Vaikkei kaikista asioista samaa mieltä aivan olisikaan, mutta on valmis tekemään tämän ihmisen vuoksi kompromissejä, koska välittää hänestä ja uskoo..

        Ahaa, itselläni on ihan erilainen näkökulma tähän. Asioista ei tarvitse olla samaa mieltä ja osaan ottaa ihan itse puheeksi aiheet joista pidän. Se ei kuitenkaan kävisi, että toinen on passiivinen lähestymisessä ja tutustumisessa. Haluan että toinen näyttää selvästi kiinnostuksensa. Jollekin toiselle voi ehkä riittää passiivisuuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, itselläni on ihan erilainen näkökulma tähän. Asioista ei tarvitse olla samaa mieltä ja osaan ottaa ihan itse puheeksi aiheet joista pidän. Se ei kuitenkaan kävisi, että toinen on passiivinen lähestymisessä ja tutustumisessa. Haluan että toinen näyttää selvästi kiinnostuksensa. Jollekin toiselle voi ehkä riittää passiivisuuskin.

        No onhan tuota kiinnostusta osoitettu liiankin avoimesti hänen mielestään. Hänen tapansa on ollut oppimisen alla.. Haastavaa on ollut minulle hänen leikkiinsä osautua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No että hän on edelleen kuulolla, kuuntelee jos ei itse uskalla mitään laittaa, eikä torju sua pois. Sen hän kyllä osaa tehdä jos ei kiinnosta. Sanoa jotain minkä tietää ettei toista kiinnosta. Silloin kun on kiinnostunut, haluaa kertoa asioista joista toinen pitää, kutsua näin luokseen, pääsääntöisesti. Vaikkei kaikista asioista samaa mieltä aivan olisikaan, mutta on valmis tekemään tämän ihmisen vuoksi kompromissejä, koska välittää hänestä ja uskoo..

        Kyllä pitää olla paljon aktiivisempi viestittelyssä ja kaikessa muussakin! Koko jutusta ei tule mitään, jos toinen vain peesailee ja on kuulolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No että hän on edelleen kuulolla, kuuntelee jos ei itse uskalla mitään laittaa, eikä torju sua pois. Sen hän kyllä osaa tehdä jos ei kiinnosta. Sanoa jotain minkä tietää ettei toista kiinnosta. Silloin kun on kiinnostunut, haluaa kertoa asioista joista toinen pitää, kutsua näin luokseen, pääsääntöisesti. Vaikkei kaikista asioista samaa mieltä aivan olisikaan, mutta on valmis tekemään tämän ihmisen vuoksi kompromissejä, koska välittää hänestä ja uskoo..

        Tuollainen käytös ei kerro mulle muuta kuin että ollaan ystävällisissä väleissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tuota kiinnostusta osoitettu liiankin avoimesti hänen mielestään. Hänen tapansa on ollut oppimisen alla.. Haastavaa on ollut minulle hänen leikkiinsä osautua..

        Miten pelkkä kuulolla oleminen voi olla jonkun mielestä liikaa, vaikea ymmärtää. Täytyy sanoa etten jaksaisi tuollaista pelleilyä, mutta itsehän tiedät mitä haluat sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pelkkä kuulolla oleminen voi olla jonkun mielestä liikaa, vaikea ymmärtää. Täytyy sanoa etten jaksaisi tuollaista pelleilyä, mutta itsehän tiedät mitä haluat sietää.

        No olenhan tuota muutakin viestiä laittanut.. Ollut liikaa.. Nyt tunnen itseni valmiimmaksi leikkiin ihan niin kuin hän haluaa, minäkin pystyn sellaisiin kuvioihin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olenhan tuota muutakin viestiä laittanut.. Ollut liikaa.. Nyt tunnen itseni valmiimmaksi leikkiin ihan niin kuin hän haluaa, minäkin pystyn sellaisiin kuvioihin..

        Ensin tarvitsen kyllä hieman aikaa.
        Pelkkä viestittely ei saa avautumaan. Tarvitsee ehdottomasti tapaamista ja puhumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kokemukseni perusteella ne naiset jotka on oikeasti kiinnostuneita, vastailee aina kaikkeen viestittelyyn tosi nopeasti. Ihan vaikka olisi jotain niitä näitä, eikä mitään asiaakaan. Ne taas jotka ei tee noin, haluavat olla ystävänä tai ei mitään.

        Kaikilla ei kuitenkaan ole puhelin koko aikaa kädessä. Esimerkiksi mulla menee usein monta tuntia ilman että katson puhelinta ollenkaan. Etenkin jos joku on vaikka vuorotöissä jossa ei edes saa pitää omaa puhelinta koko aikaa.. Mulle ei tosiaan sopisikaan suhde jossa mun oletetaan olevan jatkuvasti tavoitettavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla ei kuitenkaan ole puhelin koko aikaa kädessä. Esimerkiksi mulla menee usein monta tuntia ilman että katson puhelinta ollenkaan. Etenkin jos joku on vaikka vuorotöissä jossa ei edes saa pitää omaa puhelinta koko aikaa.. Mulle ei tosiaan sopisikaan suhde jossa mun oletetaan olevan jatkuvasti tavoitettavissa.

        Minä taisin aloittaa tuon että pitää tunneissa vasta. Vähän liioittelin keskustelun virittämiseksi. Olen silti sitä mieltä, että saman päivän sisällä täytyy vastata viesteihin ja kiinnostunut ihminen niin tekeekin. Myös sitten kun jo ollaan parisuhteessa, täytyy toimia samoin. Ja voin kertoa, että kokemukseni mukaan näin myös tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taisin aloittaa tuon että pitää tunneissa vasta. Vähän liioittelin keskustelun virittämiseksi. Olen silti sitä mieltä, että saman päivän sisällä täytyy vastata viesteihin ja kiinnostunut ihminen niin tekeekin. Myös sitten kun jo ollaan parisuhteessa, täytyy toimia samoin. Ja voin kertoa, että kokemukseni mukaan näin myös tapahtuu.

        Ilman muuta pitää vastata mahdollisimman pian, jos jotain yrittää viritellä. Samana päivänä ehdottomasti. Ei kukaan ala montaa päivää jonkun viestejä odottamaan. Sen verran löytyy aina aikaa, että saa laitettua muutaman sanan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tuota kiinnostusta osoitettu liiankin avoimesti hänen mielestään. Hänen tapansa on ollut oppimisen alla.. Haastavaa on ollut minulle hänen leikkiinsä osautua..

        Miten hän leikkii? Mikä tekee siitä vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taisin aloittaa tuon että pitää tunneissa vasta. Vähän liioittelin keskustelun virittämiseksi. Olen silti sitä mieltä, että saman päivän sisällä täytyy vastata viesteihin ja kiinnostunut ihminen niin tekeekin. Myös sitten kun jo ollaan parisuhteessa, täytyy toimia samoin. Ja voin kertoa, että kokemukseni mukaan näin myös tapahtuu.

        Et taida olla suhteessa. Kuulostat sellaiselta pitäisi ja täytyy tyypiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen käytös ei kerro mulle muuta kuin että ollaan ystävällisissä väleissä.

        Ei kyllä mullekaan. Huomattavasti lisää aktiivisuutta ja vähemmän kuulolla oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla suhteessa. Kuulostat sellaiselta pitäisi ja täytyy tyypiltä.

        Ai jaa, en tiedä mikä on pitäisi ja täytyy tyyppi, mutta jos tuon perusteella kuulostan sellaiselta, niin sen täytyy olla jotain positiivista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, en tiedä mikä on pitäisi ja täytyy tyyppi, mutta jos tuon perusteella kuulostan sellaiselta, niin sen täytyy olla jotain positiivista.

        Ensimmäistä kertaa, heräri ajatus, että vaatimus suhteessa voisi olla hyvä juttu. Vastauksesi oli kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäistä kertaa, heräri ajatus, että vaatimus suhteessa voisi olla hyvä juttu. Vastauksesi oli kiva.

        Jokaisella on varmaan omat vaatimuksensa, itselleni sanallinen vuorovaikutus ja luotettavuus (riittävä saatavilla olo) ovat tärkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on varmaan omat vaatimuksensa, itselleni sanallinen vuorovaikutus ja luotettavuus (riittävä saatavilla olo) ovat tärkeitä.

        Itse teen pitkiä vuoroja (14 tunnin) päiviä hoitotyössä. Olen välillä niin poikki ja nukkunut viime aikoina jostain syystä tosi huonosti. Joten kun kotiin pääsen syön, käyn suihkussa ja kaadun sänkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on varmaan omat vaatimuksensa, itselleni sanallinen vuorovaikutus ja luotettavuus (riittävä saatavilla olo) ovat tärkeitä.

        Olen parisuhdekeskeinen, joten olen saatavilla ja sanallinenkin olen, kun tunnen ympäristön turvalliseksi. Nämä ovat tärkeitä asioita suhteessa, ne luovat turvallisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen parisuhdekeskeinen, joten olen saatavilla ja sanallinenkin olen, kun tunnen ympäristön turvalliseksi. Nämä ovat tärkeitä asioita suhteessa, ne luovat turvallisuutta.

        Samaa mieltä, turvallisuus on pääasia parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, turvallisuus on pääasia parisuhteessa.

        Näin nimenomaan. Mitä mieltä olisi solmia parisuhdetta, jos se ei toisi elämään mitään hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin nimenomaan. Mitä mieltä olisi solmia parisuhdetta, jos se ei toisi elämään mitään hyvää.

        Turvallisuus? Miten se liittyy siihen et toinen tekee pitkiä tuplavuoroja töissä? Ei siellä pystytä töissä puhelimessa roikkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvallisuus? Miten se liittyy siihen et toinen tekee pitkiä tuplavuoroja töissä? Ei siellä pystytä töissä puhelimessa roikkumaan.

        Eiköhän täällä jokainen kirjoita omista lähtökohdistaan ja odotuksistaan. Ei liity millään tavalla muihin kirjoittajiin ja heidän vuoroihinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän täällä jokainen kirjoita omista lähtökohdistaan ja odotuksistaan. Ei liity millään tavalla muihin kirjoittajiin ja heidän vuoroihinsa.

        Näin juuri. Mitä tulee ajankäyttöön, itselleni ei yleensäkään sopisi kumppani joka on jatkuvasti töissä, koska arvostan myös vapaa-aikaa ja yhdessäoloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Mitä tulee ajankäyttöön, itselleni ei yleensäkään sopisi kumppani joka on jatkuvasti töissä, koska arvostan myös vapaa-aikaa ja yhdessäoloa.

        Samaa mieltä.. Aikaa hänen kanssaan arvostaisin, sillä olen niin kauan ilman häntä elänyt💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.. Aikaa hänen kanssaan arvostaisin, sillä olen niin kauan ilman häntä elänyt💗

        En nyt jatkuvasti ole töissä, ja mun on ainakin pakko käydä töissä et saan asua kodissani ja ruokaa. Onneks on mielekäs ja antoisa työ.
        Mut tietysti rakkaani kans olisin mieluummin ❤️ Vapaa-ajan pyhittäisin tietty hänelle.
        No, en edes seurustelu täl hetkel. Mut niin ihastunut olen ❤️😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt jatkuvasti ole töissä, ja mun on ainakin pakko käydä töissä et saan asua kodissani ja ruokaa. Onneks on mielekäs ja antoisa työ.
        Mut tietysti rakkaani kans olisin mieluummin ❤️ Vapaa-ajan pyhittäisin tietty hänelle.
        No, en edes seurustelu täl hetkel. Mut niin ihastunut olen ❤️😇

        Töissä on käytävä kunnes eläkkeelle pääsee vaiko joutuu... Työlle ei kuitenkaan kannattaisi omistaa kaikkea aikaansa, sitä jos jotakin saa vanhana katua. Ei kukaan tule kiittämään, että olitpa tunnollinen työntekijä, vaikka istuisi iltakaudet toimistolla tai mitä työtä tekeekin. Työhön käytetty aika on jostakin pois, se on hyvä aina muistaa.


    • Anonyymi

      Leikkiminen kannattaa, jos olette samalla aaltopituudella. Muuten ei.

      Ai vitsi ku pääsis leikkimään.

      • Anonyymi

        Tommosta kieltä ei käytä kuin yli keski-ikäiset perverssit ja nolot heteroäijät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommosta kieltä ei käytä kuin yli keski-ikäiset perverssit ja nolot heteroäijät.

        Miten niin mies? Minusta nainen vois hyvin sanoa näin.. Mitäköhän leikkejä hänellä ois mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin mies? Minusta nainen vois hyvin sanoa näin.. Mitäköhän leikkejä hänellä ois mielessä?

        Leikkimisellä tarkoitan sitä yhteistä kivaa jännitettä, joka syntyy kun kemiat toimii yhteen. Sitä ilmapiiriä, vaikka keskustelu olisi vallan muusta kuin esim. Seksistä (tai vaikka siitäkin) , niin sen keskustelun lomassa tietää tasan missä mennään ja se tulee ilmi kaikesta, vaikkei sitä kumpikaan sano ääneen ja just siitä, ettei sitä sanota ääneen. Toki kiinnostava nainen herättää myös seksuaalisia tunteita, mutta se ei ole sen leikin pointti mitä tarkoitan, tai ehkä onkin, muttei yksistään ilman sitä muuta yhteyden tunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommosta kieltä ei käytä kuin yli keski-ikäiset perverssit ja nolot heteroäijät.

        Nyt paljastit just vaan sun oman ajatuksen. No joo, hyi, sulla taitaa olla miehistä enempikin kokemusta, kun edes tulee tuollainen mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkimisellä tarkoitan sitä yhteistä kivaa jännitettä, joka syntyy kun kemiat toimii yhteen. Sitä ilmapiiriä, vaikka keskustelu olisi vallan muusta kuin esim. Seksistä (tai vaikka siitäkin) , niin sen keskustelun lomassa tietää tasan missä mennään ja se tulee ilmi kaikesta, vaikkei sitä kumpikaan sano ääneen ja just siitä, ettei sitä sanota ääneen. Toki kiinnostava nainen herättää myös seksuaalisia tunteita, mutta se ei ole sen leikin pointti mitä tarkoitan, tai ehkä onkin, muttei yksistään ilman sitä muuta yhteyden tunnetta.

        Hienosti kuvattu aikuisten leikki. Toimivan suhteen perustasta taitaisi olla kyse. Todella tärkeää asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin mies? Minusta nainen vois hyvin sanoa näin.. Mitäköhän leikkejä hänellä ois mielessä?

        Käyttääkö naiset tämmöisiä kielikuvia kuin ”vallan muu”, ”ai vitsi kun pääsis leikkimään”, ”tavan ihminen” puhumattakaan ”ees sun taas”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttääkö naiset tämmöisiä kielikuvia kuin ”vallan muu”, ”ai vitsi kun pääsis leikkimään”, ”tavan ihminen” puhumattakaan ”ees sun taas”?

        Minun mielestä joku keski-ikäinen/yli keski-iän ylittänyt suomenruotsalais-saksalainen/sipoolainen/suomenruotsalais-saksalaisvenäläinen yli keski-iän ylittänyt heteromies voisi käyttää tuollaista kieltä, mutta ei liberaali suomalaismielinen moderni homoseksuaalinainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä joku keski-ikäinen/yli keski-iän ylittänyt suomenruotsalais-saksalainen/sipoolainen/suomenruotsalais-saksalaisvenäläinen yli keski-iän ylittänyt heteromies voisi käyttää tuollaista kieltä, mutta ei liberaali suomalaismielinen moderni homoseksuaalinainen.

        Sinä olet suloinen ja siihen tiedän syyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä joku keski-ikäinen/yli keski-iän ylittänyt suomenruotsalais-saksalainen/sipoolainen/suomenruotsalais-saksalaisvenäläinen yli keski-iän ylittänyt heteromies voisi käyttää tuollaista kieltä, mutta ei liberaali suomalaismielinen moderni homoseksuaalinainen.

        Miten sanoisit asian ”ai vitsi kun pääsis leikkimään” paremmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet suloinen ja siihen tiedän syyn

        Kerro mua kiinnostaa. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mua kiinnostaa. -sivusta

        Sivulliselle ei kerrota ja hän tietää syynsä itsekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivulliselle ei kerrota ja hän tietää syynsä itsekin

        No jopas jopas😳 keskusteluahan täällä käydään 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä joku keski-ikäinen/yli keski-iän ylittänyt suomenruotsalais-saksalainen/sipoolainen/suomenruotsalais-saksalaisvenäläinen yli keski-iän ylittänyt heteromies voisi käyttää tuollaista kieltä, mutta ei liberaali suomalaismielinen moderni homoseksuaalinainen.

        Entäpä ajatus, että lesboja on monenlaisia. Eivät kaikki ole, eivätkä halua olla, eikä tarvitse olla näitä kuvaamiasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopas jopas😳 keskusteluahan täällä käydään 😉

        Mahdoitko ihan sivullinen ollakaan, kun noin päivänselvästi asiasta kyselet 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdoitko ihan sivullinen ollakaan, kun noin päivänselvästi asiasta kyselet 😄

        En ollut kriittisen kommentin kirjoittaja ja kirjoitustyylien ruotija.. Mutta minussa on monta tyyliä kerääntynyt vuosien ja elämänvaiheiden varrella.. Nyt hyväksyn niitä monia ja vastuuni menneisyyden päätöksistäni.


    • Anonyymi

      Saattaisihan se joskus kannattaakin. Esittämisen ongelmana on, että se harvoin menee yleisölle läpi totena. Parempi kysymys olisi, kannattaako olla vaikeasti tavoiteltava. Vaan siihen emme voi itse vaikuttaa.

      Tämä näin vanhan kehäketun mielipiteenä.

      • Anonyymi

        Itse en mielelläni olisi. Mut silti olen tahtomattani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en mielelläni olisi. Mut silti olen tahtomattani

        Mikäs sen tahdon vei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sen tahdon vei?

        En malta olla vielä kertomatta. Ennen vanhaan oli tapana sanoa, että tahtosi on jonkun taskussa, jos oli päättämätön ja toisten määrättävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En malta olla vielä kertomatta. Ennen vanhaan oli tapana sanoa, että tahtosi on jonkun taskussa, jos oli päättämätön ja toisten määrättävä.

        Minäkin olen ollut päättämätön, tuo sanonta osui..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En malta olla vielä kertomatta. Ennen vanhaan oli tapana sanoa, että tahtosi on jonkun taskussa, jos oli päättämätön ja toisten määrättävä.

        Aika kultaa muistot. Vanhat körmyt elävät mielusti menneessä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kultaa muistot. Vanhat körmyt elävät mielusti menneessä..

        Totta maar, sama on sullakin edessä ennen kuin huomaatkaan. Silloin kadut tekemättä jättämisiä et tekemisiäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta maar, sama on sullakin edessä ennen kuin huomaatkaan. Silloin kadut tekemättä jättämisiä et tekemisiäsi.

        Kadun tekemättä jättämiäni jo nyt. Rakkauden vuoksi ei tarvitse satuttaa rakkaita. Ajattelen näin.


    • Anonyymi

      Ajattelen niin että ei on ei eikä ehkä. Jos en saa vastakaikua aloittelle, en ala jahtaamaan.

      • Anonyymi

        Mä voisin helposti vähän jahdata😉tai paeta, tilanteesta riippuen. Niissäkin tietty rajansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin helposti vähän jahdata😉tai paeta, tilanteesta riippuen. Niissäkin tietty rajansa.

        Minä tykkäisin olla jahdattavana, ja ehkä hieman myös jahdata 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkäisin olla jahdattavana, ja ehkä hieman myös jahdata 😉

        😄👍


      • Anonyymi

        Ajattelen samoin. Jos toinen sanoo ei niin se on ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen samoin. Jos toinen sanoo ei niin se on ei

        No niin se pitääkin olla... Voi alkaa tuntua ahdistelulta ja haluaako kukaan olla ahdistelija.


    • Anonyymi

      Kiitos vastauksista ja etenkin asiaan liittyvistä. Monenlaista mielipidettä. Täällä näyttää keskustelu menneen jo muihin asioihin, leikkimiseen muussa mielessä ym. Aloittaja jatkaa vielä alkuperäistä aihetta. Nyt on päästy eteenpäin viestittelyssä, mutta toisella ajatuksena muuta kuin itsellä. Vähemmän. Ehkä nyt sitten pitäisi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa tai jollain muulla tyylillä saada asiaa omaan suuntaan?

      Siksi kyselen kun ei ole paljon kokemusta, vaikka ikääkin on. Jos nyt joku näitä ihmettelee..

      • Anonyymi

        Katso että koukku on kunnolla kiinni ennen kuin kiristät siimaa. Ei voi olla vielä lähelläkään.


      • Anonyymi

        Vastaa viesteihin omalla tyylilläsi ja totisuus tasosi mukaan. Eiköhän me olla kaikki jo sen ikäisiä, että tiedetään missä mennään, kun toinen nainen kirjoittelee, vai oletteko työkavereita tms? Jos ei vastapuoli tajua ole astetta selkeämpi, jos ei vielä silloinkaan lähde mukaan juttuun, niin hän ei ole sinusta kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso että koukku on kunnolla kiinni ennen kuin kiristät siimaa. Ei voi olla vielä lähelläkään.

        Aloittaja kommentoi. Epävarmalta tämä tosiaan näyttää, jos nyt ymmärsin ajatuksesi oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa viesteihin omalla tyylilläsi ja totisuus tasosi mukaan. Eiköhän me olla kaikki jo sen ikäisiä, että tiedetään missä mennään, kun toinen nainen kirjoittelee, vai oletteko työkavereita tms? Jos ei vastapuoli tajua ole astetta selkeämpi, jos ei vielä silloinkaan lähde mukaan juttuun, niin hän ei ole sinusta kiinnostunut.

        Aloittaja kommentoi. Deittisovelluksessa on tavattu. Olen tosissani ja toinen tietää mitä haen, ongelmana ettei hän ole samoilla linjoilla. On kiinnostunut tavallaan, mutta haluaa vähemmän. Miten veisin asiaa haluaamaani suuntaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kommentoi. Deittisovelluksessa on tavattu. Olen tosissani ja toinen tietää mitä haen, ongelmana ettei hän ole samoilla linjoilla. On kiinnostunut tavallaan, mutta haluaa vähemmän. Miten veisin asiaa haluaamaani suuntaan?

        Vastasit jo itse ongelmaan. Olette eri linjoilla. Aina on se mahdollisuus, että toinen haluaa samaa, mutta ei halua luvata liikoja ja pitää siksi suhteen tutustumis vaiheessa kevyellä tasolla. Joitakin voi ahdistaa se, että heti ollaan sitoutumassa. Mikäli haluat tietää heti voisiko siitä tulla jotain, etkä halua kuluttaa aikaasi kevyemmällä vaihteella, niin kerro suoraan omat ajatukset.

        Minä, jota ei niin haittaa, vaikka alussa olisi enempi tunnustelua ja leikkimieltä arvostaisin kovasti toisen avointa ja suoraa keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit jo itse ongelmaan. Olette eri linjoilla. Aina on se mahdollisuus, että toinen haluaa samaa, mutta ei halua luvata liikoja ja pitää siksi suhteen tutustumis vaiheessa kevyellä tasolla. Joitakin voi ahdistaa se, että heti ollaan sitoutumassa. Mikäli haluat tietää heti voisiko siitä tulla jotain, etkä halua kuluttaa aikaasi kevyemmällä vaihteella, niin kerro suoraan omat ajatukset.

        Minä, jota ei niin haittaa, vaikka alussa olisi enempi tunnustelua ja leikkimieltä arvostaisin kovasti toisen avointa ja suoraa keskustelua.

        Aloittaja täällä, leikkimielisyys ei ole pahasta enkä ole heti ryntäämässä sormusostoksille. Meillä kuitenkin näyttää nyt tässä olevan haku päällä eri syystä. Toisella on hakusessa seksiä ja ajoittain hengailua kun itse haen parisuhdetta. Tämä on nyt käynyt viestittelyssä selväksi. Ei näitä linjoja voi sovittaa, sen verran ääripäissä ollaan. Aikaa on tosiaan kulunut tässä turhaan, mutta ei sentään treffeille asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja täällä, leikkimielisyys ei ole pahasta enkä ole heti ryntäämässä sormusostoksille. Meillä kuitenkin näyttää nyt tässä olevan haku päällä eri syystä. Toisella on hakusessa seksiä ja ajoittain hengailua kun itse haen parisuhdetta. Tämä on nyt käynyt viestittelyssä selväksi. Ei näitä linjoja voi sovittaa, sen verran ääripäissä ollaan. Aikaa on tosiaan kulunut tässä turhaan, mutta ei sentään treffeille asti.

        Oletko aivan varma? Minä en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aivan varma? Minä en ole.

        Aloittaja on varma, se oli tässä ja piste. Jossain määrin ärsyttää, kun ei heti sanota suoraan mitä halutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on varma, se oli tässä ja piste. Jossain määrin ärsyttää, kun ei heti sanota suoraan mitä halutaan.

        Parisuhteen haluan. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja täällä, leikkimielisyys ei ole pahasta enkä ole heti ryntäämässä sormusostoksille. Meillä kuitenkin näyttää nyt tässä olevan haku päällä eri syystä. Toisella on hakusessa seksiä ja ajoittain hengailua kun itse haen parisuhdetta. Tämä on nyt käynyt viestittelyssä selväksi. Ei näitä linjoja voi sovittaa, sen verran ääripäissä ollaan. Aikaa on tosiaan kulunut tässä turhaan, mutta ei sentään treffeille asti.

        Hyvä, että kävi selväksi, nyt voit olla rauhassa asian kanssa.

        Itse tykkään lähestyä ihmisiä pilkettä silmäkulmassa, vaikka en mitään lyhyttä (saati pitkää) huvinvuoksi juttua koskaan huolisi.

        Itse tiedät parhaiten millaisia keskusteluja olette käyneet ja kannattaako, vain jatkaa eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteen haluan. Piste.

        Elämänrakkauteni kanssa. Luotan itseeni ja häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on varma, se oli tässä ja piste. Jossain määrin ärsyttää, kun ei heti sanota suoraan mitä halutaan.

        Lisään vielä, että turha kiukutella...itse aikaasi tuhlasit. Olisit heti kysynyt missä mennään tai ohittanut tyypin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että turha kiukutella...itse aikaasi tuhlasit. Olisit heti kysynyt missä mennään tai ohittanut tyypin.

        Halusin parisuhteen alusta asti. Hänen kanssaan. Ja edelleen haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että turha kiukutella...itse aikaasi tuhlasit. Olisit heti kysynyt missä mennään tai ohittanut tyypin.

        Tietysti olette täällä noiden seksin hakijoiden puolella, kun on olette samanlaisia. Turhapäiväinen koko palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja täällä, leikkimielisyys ei ole pahasta enkä ole heti ryntäämässä sormusostoksille. Meillä kuitenkin näyttää nyt tässä olevan haku päällä eri syystä. Toisella on hakusessa seksiä ja ajoittain hengailua kun itse haen parisuhdetta. Tämä on nyt käynyt viestittelyssä selväksi. Ei näitä linjoja voi sovittaa, sen verran ääripäissä ollaan. Aikaa on tosiaan kulunut tässä turhaan, mutta ei sentään treffeille asti.

        Älä välitä, onneksi hänen aikeensa selvisivät ennen treffeille menoa. Noita seksin metsästäjiä on paljon ja kannattaa olla varovainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusin parisuhteen alusta asti. Hänen kanssaan. Ja edelleen haluan.

        Etkö itse sitten osaa päättää? Jos olette eri linjoilla ja silti edelleen kiukuttelet, että haluat hänet. Et voi toisen puolesta päättää mitä hän tuntee tai elämässä haluaa, et vaikka kuinka turhauttausi. Sulla on nyt kaksi vaihtoehtoa, onohda tai huoli se kevyempi suhde. Itse tollaisessa tapauksessa jatkaisin matkaa ja unohtaisin tyypin (kevyet suhteet ei kiinnosta!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä, onneksi hänen aikeensa selvisivät ennen treffeille menoa. Noita seksin metsästäjiä on paljon ja kannattaa olla varovainen.

        Aloittaja tässä vielä, näyttää tosiaan olevan paljon kun heti tuli vastaan. Hyvä ettei treffeille ehditty sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö itse sitten osaa päättää? Jos olette eri linjoilla ja silti edelleen kiukuttelet, että haluat hänet. Et voi toisen puolesta päättää mitä hän tuntee tai elämässä haluaa, et vaikka kuinka turhauttausi. Sulla on nyt kaksi vaihtoehtoa, onohda tai huoli se kevyempi suhde. Itse tollaisessa tapauksessa jatkaisin matkaa ja unohtaisin tyypin (kevyet suhteet ei kiinnosta!)

        Toi ei ollut aloittajan kommentti, en tosiaan halua sen naisen kanssa enää yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ei ollut aloittajan kommentti, en tosiaan halua sen naisen kanssa enää yhtään mitään.

        Näin ne asiat selkeentyy 🙂


    • Anonyymi

      Jos on kiinnostunut niin se kannattaa näyttää selkeästi. Itse ainakin tulkitsen toisen innottumuuden vain kiinnostuksen puutteeksi. Hetken voin yrittää hurmata, mutta jos toinen ei näytä innostuvan, niin luovutan. Ei kiinnosta tuhlata aikaa moiseen eikä kohottaa kenenkään itsetuntoa liehittelemällä tai olla häiriöksi.

      • Anonyymi

        Se on kyllä totta että kannattaa yrittää näyttää selkeästi.
        Mut itse ainakin jäädyn ja kun toiseltakaan ei tule selviä merkkejä. Joko toinen ei ole kiinnostunut tai sitten ollaan molemmat ujoja.
        💔


    • Anonyymi

      Jos mielipidettä kysytään niin ei. Itse ainakim koen sen vahvana viestinä siitä ettei kiinnosta tai että halutaan vaan pelleillä.

      Toki suhteessa ,aah, vaikeasti tavoiteltava flirttaileva asenne kun itteä haluttais ihan jäätävästi ni se on 👌.

    • Anonyymi

      Enpä ole koskaan leikkinyt vaikeasti tavoiteltavaa, enkä myöskään yrittänyt hurmata ketään.

      • Anonyymi

        En minäkään tahallani leiki vaikeasti tavoiteltavaa. 😔


    • Anonyymi

      Ei kannata pelejä pelailla!

    • Anonyymi

      Ei kannata, itse käännän katseeni sitten seuraavaan naiseen. Haluan itsekin huomiota osakseni, enkä tehdä kaikkea ns. työtä tutustumisessa. Passiivisuus ja roikkumaan jättäminen ehdoton nounou.

      • Anonyymi

        No juu juu.
        Ite kyllä kun puheisiin pääsee niin haluan asiat sanoa selvästi
        Mut sitä ennen voi olla vaikeaa, siis se lähestyminen....


      • Anonyymi

        Tutustumisen kannalta on tosiaan olennaista, että molemmat ovat aktiivisia, ei kai kukaan jaksa eikä haluakaan piirittää jäävuorta tai välinpitämätöntä. Itse tuskin sellaista naista huomaisin alunperinkään.


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä??? Minä ainakaan en uudestaan kyselisi perään jos toinen vaikuttaa siltä ettei kiinnosta.... en minä ainakaan mitään leikkejä jaksa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe