Putouksessa on jännät paikat lauantaina, kun sketsihahmokisan voittaja kruunataan. Kumpi voittaa: tyhmähkö Pönttö vai disco-dansare Folke Rundqvist?
https://www.suomi24.fi/viihde/aanestys-kumpi-voittaa-putous-sketsihahmokisan-pontto-vai-folke-rundqvist?s24
Äänestys: Kumpi voittaa Putous-sketsihahmokisan: Pönttö vai Folke Rundqvist?
17
191
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti Folke! On niin vallaton veikko ja hyvät jutut. Pönttö on vaan, no pönttö.... Huominen! Check!
- Anonyymi
MItä väliä, sillä Suomi on maailman onnellisin maa.
- Anonyymi
Ehdottomasti Folke on paras ja ei mikkä pönttö on ihan ok muta tämä folke se on best check suomi
- Anonyymi
Folke ehdottomasti.
Pönttö. Ai waaw juu..
Ennen vanhaan ohhelma oli parempi, kiitos muun muassa Akun ja Rikun. Mut on tää Pilvi Hämäläisen paras hahmo.Pönttö
- Anonyymi
Sehän ratkaisee, mikä on lauantain loppunumero.
Folke on paras. Olen muuten sitä mieltä, että jos ei osaa ruotsia, kaikki Folken vitsit ei aukea.
Jag älskar Folke! - Anonyymi
Ehdottomasti pönttö
- Anonyymi
Kyllä se paras hahmo on disco disgofolkke.
- Anonyymi
Folke on parempi
- Anonyymi
Otsikossa kysytään kumpi voittaa ja lopussa sanotaan että äänestä suosikkiasi, eli kumpi tähän pitää laittaa?
Oma suosikkini on Pönttö, mutta uskon että Folke voittaa.
Epäloogista :( - Anonyymi
Molemmat tosi hyviä, mutta Folke voisi voittaa!
- Anonyymi
Filkke
- Anonyymi
Folke absolut
- Anonyymi
Huominen! Check! Folke voittoon!
- Anonyymi
Folke!!!
- Anonyymi
Folke
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752