Nykyään politiikka on mennyt sellaiseksi että melkee mitä tahansa sanoo, niin pölhöpopulisti hyökkää pusikosta ja huutaa: Venäjän trolli tai naisvihaaja. Eikö niillä oikeasti ole mitään muuta?
Pölhöpopulistit eivät osaa muuta kuin hokea tuota pietarin trolli olkiukkoa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Populismi on sitä että älykäs ihminen ilmaisee asiat rahvaanomaisesti. Pölhöpopulismi on sitä kun ei oikeasti tiedä mistään mitään.
- Anonyymi
Persuja harmittaa kun totuus paljastuu. Ei voi mitään.
- Anonyymi
Tuosta lähinnä sekoilua muistuttavasta aloituksestako sait irti jotain totuutta ja paljastumisia ?
- Anonyymi
No miten sä uskallat tehdä mitään, jos meillä on kerran Putinin erikoisjoukot tukena? Etkö huomaa mitään ristiriitaa sun väitteessä?
- Anonyymi
Niin, mutta eikö sulla ole mitään muuta agendaa? Politiikka on tuhat muutakin asiaa
- Anonyymi
Minä olen Lutherilainen ja armeijan käynyt jääkäri. En puhu venäjää enkä ole koskaan edes käynyt venäjällä
- Anonyymi
Pölhöpopulismia on myös niputtaa kaikki Keskustan ja Kokoomuksen päätökset Persujen päätöksiks
- Anonyymi
ne tykkää maatuskoista 😂😂😂
Maa-tuska. Hallitus aiheuttaa maalle tuskaa, minkä takia he ja kannattajat pitävät maatuskoista ja hokevat "Venäjän trolli." : )
Olen ihmetellyt samaa.
Onhan niillä tietty haalistunut natsikorttinsa ja muutama nolo iskulause, mutta perustelut puuttuvat aina.- Anonyymi
Minäkin olen aivan asiallisesti kritisoinut kassatyttö Marinin ja viherhörhö Ohisalon tekemisiä...
Ja heti on tullut vastaukseksi syytös naisvihasta. Todella outoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003745378- 182319
- 1982181
- 1071516
- 841470
- 741032
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601023IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.127908Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796