Ei lumous lopu koskaan

Anonyymi-ap

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tuttua mitä hänessä oli.

62

940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuun aina muistamaan sut 🧔❤️
      Itken täällä hiljaa omassa työhuoneessa lukkojen takana

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

????????😲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

????????😲

🍀🌼🧙🥝⚽♦️🏧

• Anonyymi

Täytyypä yrittää uudestaan..Siis kuinka menee röökimuijalla? Oli vissiin liian rivo viesti...😂🤣

• Anonyymi

Älä itke kultapieni🥹
        ❤️
        Kaivaten 🎷🧔

• Anonyymi

Pistä rööki palaa ja sherryä lasiin, sano että olen upea, kaunis oikea nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistä rööki palaa ja sherryä lasiin, sano että olen upea, kaunis oikea nainen

Miksei tuutti ja pirtua samantien, gubbe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei tuutti ja pirtua samantien, gubbe?

Tuutti käy,mut pirtu ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyypä yrittää uudestaan..Siis kuinka menee röökimuijalla? Oli vissiin liian rivo viesti...😂🤣

Hyvin mennee. Kiitos kysymästä. Pitäis päästä painaa...😘😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuutti käy,mut pirtu ei.

Jaa, huh no hyvä että näin päin sentään. Aina haikuhemmo spugea parempi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, huh no hyvä että näin päin sentään. Aina haikuhemmo spugea parempi

/Psst härr nettietsivä- no ny ois sulle sanastoa, pistä screenshottia ym niin maan perkuleesti ericoissyyttäjä ym kusee hönäjätå/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

/Psst härr nettietsivä- no ny ois sulle sanastoa, pistä screenshottia ym niin maan perkuleesti ericoissyyttäjä ym kusee hönäjätå/

Pitäisi kai vähän sääliä välillä mister asperkeriä, en vaan jostain syystä kykene

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä itke kultapieni🥹
        ❤️
        Kaivaten 🎷🧔

🤣

• Anonyymi

Trollilaumanko sain perääni 😂
      Ei kiinnosta. Vain yksi oikea tietää mitä sydämessään tuntee ❤️
      Tunteita ei voi kumpikaan kieltää. Ne ei katoa ikinä mihinkään.

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Siirryin piipunpolttoon😂
        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
        🎷🧔

• Anonyymi

Mikä saa aikuisen miehen lohduttamaan itseään tällaisilla ns verbaalisilla tarroilla?

• Anonyymi

Vain me tiedetään rakas röökimuijani. Rakastan sua.♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siirryin piipunpolttoon😂
        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
        🎷🧔

Käytän sekin. Mä oon kerran maistanut, enkä tykännyt.

• Anonyymi

Mut sitten sitä silti vaan on erillään ja tekee kaikkea muuta kuin pitäisi.

• Anonyymi

Mitä pitäisi tehdä?

• Anonyymi

Ei niin lopu, jää vaan sitkeesti mieleen kummitteleen

• Anonyymi

Se kummittelee siellä vielä pitkään ellei loputtomasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kummittelee siellä vielä pitkään ellei loputtomasti

🥹😅😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥹😅😂

Huumoria ei pidä unohtaa. Muista silti että lumous jatkuu, jatkuu, jatkuu ja jatkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumoria ei pidä unohtaa. Muista silti että lumous jatkuu, jatkuu, jatkuu ja jatkuu

Juu ei pidä unohtaa. Ai jatkuu vielä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo…o, mikäli palstaviesteihin on uskominen ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vasta lapsellinen tarramies. Hanki vaavi oma elämä niin ei tarvi muiden elämässä roikkua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei pidä unohtaa. Ai jatkuu vielä...

Jatkuu ja voimistuu kuten huomaat itsekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo…o, mikäli palstaviesteihin on uskominen ☺️

Nämä on syvempiä juttuja kuin trollipalsta

• Anonyymi

Kun etsit ihmistä. Etsi se sinun sielusi ja puhu hänen kanssaan.

• Anonyymi

Sanoin sielulle että leijailee tuon henkilön perskarvoissa niin kauan kuin on tarvis, ja näin tekee

• Anonyymi

En onneksi elänyt 1800 luvulla kahta kertaa, joten minun osaltani jo käsitelty. Vaikka tupakoin, on kyllä huono tapa ja vähän stressiä ollut. Uskon että voi päästää irti mutta jotain jää elämistä meihin niin sanotusti asumaan, ja hyväksymään paremmin asioita, tulla toimeen tai kammoksua. Mielenkiintoista. Ja minulla on aina tunne kun käyn Englannissa että menisin kotiin vähän kuin Suomi. Vaikka en oo koskaan tässä elämässä siellä asunut. ja Big Ben on meillä aina yhtä suosittu 🫶 Itämaalaisuus, matot ja, mausteet, tunnelma, tykkään. Ehkä ne on tuliaiset tai matkat. Olisi jännä selvittää myös omaa elämää muilta osin, aikaisemmilta kausilta. Kiitos teille yksityisyyden suojelusta.

• Anonyymi

Eilen jäin lukemaan tietyiltä vuosiluvuilta historiaa. Mieleeni osui seuraavat asiat, voisiko liittyä asiaan poliisiaseman perustaminen, vuosiluku ja nimi viittaa siihen, mutta on liian aikaisin meihin liittyen, mutta tuo että vaimot piti silloin hyväksyttää myös eikä saanut olla epämuodostumia. Orjakauppa ja se pahahenki, peilit ja jotain semmoista. Tutki niitä. En osaa sanoa. Eikä voi muistaa ja aika loppui jo. Jos minä olin noita ja jollain tapaa taloudessa, voisiko hänkin liittyä niihin. Hän oli sotilas mutta joku muu on ollut poliisi, ehkä vanhempi, isoveli, isä, setä? Joku nainen on kyllä tosi musta. En tunnista tai osaa yhdistää mutta jotain hämärää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen jäin lukemaan tietyiltä vuosiluvuilta historiaa. Mieleeni osui seuraavat asiat, voisiko liittyä asiaan poliisiaseman perustaminen, vuosiluku ja nimi viittaa siihen, mutta on liian aikaisin meihin liittyen, mutta tuo että vaimot piti silloin hyväksyttää myös eikä saanut olla epämuodostumia. Orjakauppa ja se pahahenki, peilit ja jotain semmoista. Tutki niitä. En osaa sanoa. Eikä voi muistaa ja aika loppui jo. Jos minä olin noita ja jollain tapaa taloudessa, voisiko hänkin liittyä niihin. Hän oli sotilas mutta joku muu on ollut poliisi, ehkä vanhempi, isoveli, isä, setä? Joku nainen on kyllä tosi musta. En tunnista tai osaa yhdistää mutta jotain hämärää.

Miten meni? Mikä on lopputulos?

• Anonyymi

Elikkäs ollaan pelastettu maailma viimeksi 1800-luvulla. Aika kauan aikaa sitten. Ihan liikaa.. No eiköhän oo jo aika tehdä se taas..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elikkäs ollaan pelastettu maailma viimeksi 1800-luvulla. Aika kauan aikaa sitten. Ihan liikaa.. No eiköhän oo jo aika tehdä se taas..

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣

Montana ja Marokko. ja kuolin noin 40 vuotiaana, nyt kuulemma elän vanhaksi. Ja noihin paikkoihin olisi hyvä matkustaa, niissä varmaan jotain on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montana ja Marokko. ja kuolin noin 40 vuotiaana, nyt kuulemma elän vanhaksi. Ja noihin paikkoihin olisi hyvä matkustaa, niissä varmaan jotain on.

Sanoi että älä tule tänne enää ikinä. Asiat paranee pian. Se on joku toinen lahko /ryhmän tyylinen, se tietty voisiko sanoa asento tai tyyli. Liittykö johonkin perintöasiaan tai johonkin salattuun lapseen tai henkilöllisyyteen? Kauaksi kuitenkin pitää ajassa mennä. En tunne rasismia enemmänkin jotain sukupuuasioita ja rahaan liittyvää. Englanti, Afrikka ja USA sotajutut, ehkä sisällissota ajan perusteella tai talouskriisiin liittyvää. Liittykö nämä teidän juttuihin? Jotain tosi arvokasta, tarkoitan tosi paljon rahaa, ei vain miljoona tai joku perintöasia ja sukulaisuuksia ja jotakin kuolemaa tai sinne päin. En ymmärrä. Onko näistä apua? onko nuo sukulaisuudet miten ollaankin jo Suomessa ja pohjoismaissa? aikaisemmin jotain negatiivista Viikinkeihin, oliko jo aikaisemmin jotain periytyvää puhetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoi että älä tule tänne enää ikinä. Asiat paranee pian. Se on joku toinen lahko /ryhmän tyylinen, se tietty voisiko sanoa asento tai tyyli. Liittykö johonkin perintöasiaan tai johonkin salattuun lapseen tai henkilöllisyyteen? Kauaksi kuitenkin pitää ajassa mennä. En tunne rasismia enemmänkin jotain sukupuuasioita ja rahaan liittyvää. Englanti, Afrikka ja USA sotajutut, ehkä sisällissota ajan perusteella tai talouskriisiin liittyvää. Liittykö nämä teidän juttuihin? Jotain tosi arvokasta, tarkoitan tosi paljon rahaa, ei vain miljoona tai joku perintöasia ja sukulaisuuksia ja jotakin kuolemaa tai sinne päin. En ymmärrä. Onko näistä apua? onko nuo sukulaisuudet miten ollaankin jo Suomessa ja pohjoismaissa? aikaisemmin jotain negatiivista Viikinkeihin, oliko jo aikaisemmin jotain periytyvää puhetta?

ehkä jotain vanhaa muistelua aarteen etsinnästä? En kyllä. lähtisi Montanan kansallispuistoon lapion kanssa 🙂 mutta jotain jossakin on mikä odottaa löytäjäänsä. Ja jotain sukulaisuuksia ja perintöasioita, mutta aikaa kulunut, eli 200 vuotta. Joillekin voi aueta ei minulle. Tarkoitettu varmaan niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks kukatki jo valmiiksi tilattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks kukatki jo valmiiksi tilattu?

En mä oo ainakaan mitää tilannut. Ehkä hän on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkä jotain vanhaa muistelua aarteen etsinnästä? En kyllä. lähtisi Montanan kansallispuistoon lapion kanssa 🙂 mutta jotain jossakin on mikä odottaa löytäjäänsä. Ja jotain sukulaisuuksia ja perintöasioita, mutta aikaa kulunut, eli 200 vuotta. Joillekin voi aueta ei minulle. Tarkoitettu varmaan niin.

Juu siitä on niin kauan. Harmi,kun en muista mitään. Onneksi hän antaa mulle tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä itseasiassa tiedän yhden paikan missä haluaisin käydä missä on jotain ei maallista tärkeää kuulemma…liittyyköhän tähän

• Anonyymi

Laitoin pisteen asioille ja unohdin jo palstalta kaikki muut paitsi Janin. Sori että oon leikkinyt toisten tunteilla. Ei ollut tarkoitus.
      Hankkikaa elämä!

Toivon että tekin löydätte sen oikean joskus joka on niin rakas ettei sanat riitä kertomaan🙏

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Tupakointi kielletty palstalla 🚭

• Anonyymi

Jätä jämät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä jämät

Jätän, jos tuut röökil.😉

• Anonyymi

Nii hankkimaan kaikki muut elämä.Eiköhä meidän oo tongittu jo tarpeeksi. Siltä ainakin tuntuu. Ei kuitenkaan pahalla...🙃🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätän, jos tuut röökil.😉

En tuu😠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tuu😠

Nii,ku et polta...🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii hankkimaan kaikki muut elämä.Eiköhä meidän oo tongittu jo tarpeeksi. Siltä ainakin tuntuu. Ei kuitenkaan pahalla...🙃🙂

Ilo on ollut tuottaa sisältöä muiden elämään, loppuhuipennusta odottaen 💥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilo on ollut tuottaa sisältöä muiden elämään, loppuhuipennusta odottaen 💥

No on se hyvä,jos muut on saanu tästä jotain iloa. Itsellä on välillä kyl meinannut usko loppua tähän touhuun... Onneks on ollu paras liidaaja ikinä.... Odotan...😜🙃🔥😉🪐💫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii,ku et polta...🙃

Lopetit vuonna 2013.

• Anonyymi

Se yhteys ei katkea ja vaikka kuinka sinua olisi loukattu et pysty olemaan vihainen. En etsi sitä samaa muista vaan jotain erilaista joka haluaa minut.

• Anonyymi

Menkää nyt mummolaanne näiden hölynpölyjen kanssa, juuri tällaisten uskomusten takia kehitätte itsellenne limerenssin. Uskokaa itseenne niin hyvin menee. T. not so hihhuli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkää nyt mummolaanne näiden hölynpölyjen kanssa, juuri tällaisten uskomusten takia kehitätte itsellenne limerenssin. Uskokaa itseenne niin hyvin menee. T. not so hihhuli

Tää ei oo limerenssi, kokenut senkin jo kolmesti elämässä. Tää antaa tilaa, pystyy keskittyä ja hengittää. Se vaan on olemassa.

• Anonyymi

Se mies tuo minulle niin hyvää oloa että tämä ei tule loppumaan koskaan. Meidät on luotu yhteen💕

• Anonyymi

tiiän että tunnen häntä (naista) kohtaan ikuisesti jotain käsittämättömän suurta, kaunistaja ja ihanaa...
      siihen riittää että kohtasimme sen ensimmäisen kerran..
      hän säteilee aivan upeaa minulle... olet majakka minulle...

• Anonyymi

Olette nähneet vain kerran vai se oli menoa heti ensinäkemältä? Eiap

• Anonyymi
        UUSI

*muisk* 😘 Säteilen vain sinulle❤️

• Anonyymi
      UUSI

Sulloo sielua ollenkaan.

• Anonyymi
        UUSI

On. Sellainen mikä sua vtuttaa 🤪🖕

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 477
      7030
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2541
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      221
      2513
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      149
      1814
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1718
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1128
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1123
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1115
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1042
    10. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      1
      1037
    Aihe