Varattu vanhempi mies piirittää ja läheisyyteenkin on edetty. Olen itse vapaa ja nautin saamastani huomiosta, mies on kaikinpuolin ihana. En kuitenkaan halua suhdetta hänen kanssaan, eikä hänkään ole jättämässä vaimoaan.
Omalla logiikalla olen itse vapaa tekemään kuinka haluan, hänellä on itsellä vastuu parisuhteestaan. Silti asia vaivaa ja olen yrittänyt torjua, vaikka suoraan sanottuna en haluaisi. Voiko kuitenkin olla niin, että vanhemmalla miehellä menee pää sekaisin, eikä oikein osaa vetää rajaa ja minun pitäisi tehdä se hänen puolestaan? Onko tämä tilanne kuitenkin minun vika?
Onko naisen vika
28
272
Vastaukset
- Anonyymi
On sinun vika, siellä vaimmo itkee sinun vuoksi.
- Anonyymi
Niin, tätä juuri mietin. Että vaikka itse olen vapaa, niin ilmeisimmin pitäisi kantaa vastuu ventovieraan naisen tunne-elämästä. Mies ei siihen näemmä nyt kykene.
Järjettömältä se toisaalta tuntuu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tätä juuri mietin. Että vaikka itse olen vapaa, niin ilmeisimmin pitäisi kantaa vastuu ventovieraan naisen tunne-elämästä. Mies ei siihen näemmä nyt kykene.
Järjettömältä se toisaalta tuntuu.No, en usko, että olet teini, joten pystyt varmaan ajattelemaan asiaa monelta kantilta?
Miltä itsestäsi tuntuisi, jos miehesi on ympäri pitäjää häntäheikkinä ja olisit kotona kiltisti lasten (?) kanssa. Et tosin kertonut, onko miehellä lapsia. Jos on, oletko valmis rikkomaan lasten elämän? Sillä rikki se menee.
Oletko ajatellut, kun piirittää sinua, niin tekee samaa muillekin? Olet vain yksi "hoito" muiden joukossa.
Mies hakee vain panoa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, en usko, että olet teini, joten pystyt varmaan ajattelemaan asiaa monelta kantilta?
Miltä itsestäsi tuntuisi, jos miehesi on ympäri pitäjää häntäheikkinä ja olisit kotona kiltisti lasten (?) kanssa. Et tosin kertonut, onko miehellä lapsia. Jos on, oletko valmis rikkomaan lasten elämän? Sillä rikki se menee.
Oletko ajatellut, kun piirittää sinua, niin tekee samaa muillekin? Olet vain yksi "hoito" muiden joukossa.
Mies hakee vain panoa.Lapset on aikuisia, mies reissuhommissa (kuten vaimonsakin). Ei sillä ole minulle merkitystä, mitä mahdollisten muiden naisten kanssa tekee. En katso tässä tilanteessa omaavani minkäänlaista oikeutta sille, että miettisin omia tuntemuksia muutoin kuin a) tulen kokonaisvaltaisesti huomioiduksi b) on jotenkin huono omatunto, koska hän on naimusissa.
- Anonyymi
Rakkaus pakkaus älä kirjoita tänne pää ei mene sekaisin lämmin sydän sykkii loppuun asti. Vihollisia on enemmän kuin tarpeeksi.
- Anonyymi
Älä etsi syyllisiä etsi rakkaus se antaa enemmän kuin ottaa.
- Anonyymi
Etsijä kyllä ymmärtää ja tietää.
No tottakai vanhalla miehellä menee pää sekaisin kun saa nuorempaa naista ja teidän suhde on tuore. Olet kuin huumetta hänelle. Hänen vastuullaan se kuitenkin on mitä tekee ja vaimoaan pettää.
- Anonyymi
Lopettakaahan tuo paskan jauhaminen te kaks naismaista miestä!,ette mitään nuoria enää ole!Ei ihme,jos teidän kaa ei kukaan pärjää,olette kiusaajia,niuva olis teidän paikka!
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaahan tuo paskan jauhaminen te kaks naismaista miestä!,ette mitään nuoria enää ole!Ei ihme,jos teidän kaa ei kukaan pärjää,olette kiusaajia,niuva olis teidän paikka!
Mitähän kiusaamista tässä oli? Kerroin vaan miten asiat on.
- AnonyymiUUSI
Näin minäkin järjellä ajattelen, silti tuntuu tuolta osin jotenkin pahalta. Kuin minulla olisi vastuu tilanteesta ja toden totta yritin itse pitäytyä pelkässä ystävyydessä. Mutta vanhemmissa miehissä (ainakin tässä) on jotain sellaista syvyyttä ja hellyyttä, mitä taas nuoremmilta usein puuttuu. Eli pää on pyörällä itselläkin.
Olen hyvinkin alkanut ymmärtää miksi nuorempi nainen voi ihan aidosti rakastua vanhempaan mieheen. Ennen ajattelin moisten naisten olevan rahan tai statuksen perässä. Mutta ei se kyllä aina ole niin. - AnonyymiUUSI
Kyllä, mutta jos nainen on ns tervejärkinen, antaa selkeäsanaisesti hatkat. Jokaisen åitäisi ymmärtää, että mies tekee tuon uudestaan ja uudestaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta jos nainen on ns tervejärkinen, antaa selkeäsanaisesti hatkat. Jokaisen åitäisi ymmärtää, että mies tekee tuon uudestaan ja uudestaan.
Onko sillä jotain väliä tämän hetken kannalta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin minäkin järjellä ajattelen, silti tuntuu tuolta osin jotenkin pahalta. Kuin minulla olisi vastuu tilanteesta ja toden totta yritin itse pitäytyä pelkässä ystävyydessä. Mutta vanhemmissa miehissä (ainakin tässä) on jotain sellaista syvyyttä ja hellyyttä, mitä taas nuoremmilta usein puuttuu. Eli pää on pyörällä itselläkin.
Olen hyvinkin alkanut ymmärtää miksi nuorempi nainen voi ihan aidosti rakastua vanhempaan mieheen. Ennen ajattelin moisten naisten olevan rahan tai statuksen perässä. Mutta ei se kyllä aina ole niin.Jos pää on pyörällä itselläkin, niin omat näppinsä noissa vain polttaa, kun tunteet syvenee.
- Anonyymi
Mene itseesi mies mielipiteesi ei ole tärkeä tässä vaiheessa kun asia ei sinua kosketa.
- Anonyymi
Mustakäsi on syvällä ja syvemmälle menee. Ei kykene arvioimaan tilannetta kuin omalta kohdaltaan.
- Anonyymi
Mustasormi Eedsvarts
- Anonyymi
Kuuluisa loikkari Karjalasta
- Anonyymi
Täällä on hän Multasormi ja villisormi käsi pystyssä vastaamassa, että näin.
- Anonyymi
Osaavat alan ammattilaiset ...
- Anonyymi
Wildfinger vanha ja uusi romanssi sormet käy.
- Anonyymi
NÄIN ON
- AnonyymiUUSI
Kaikki on aina naisen vika. Teki mies mitä hyvänsä tai jättää tekemättä. 🙄🙄🙄
- AnonyymiUUSI
Ei ole naisen vika !!
- AnonyymiUUSI
Tasan tarkkaan teidän asia,mies ottaa vastuun omista tekemisistään,sinä omista simple daaaaa !!!! 🤷🤷🤷
- AnonyymiUUSI
Miehen itsehillinnän puutteesta taitanee olla kyse toki voi myös vaikuttaa millainen parisuhde miehellä itsellään on ja si taas voi olla tuo vain kuuluu hänen tapoihinsa että lopulta harkinta jäänee sulle miten asiassa haluat edetä
- AnonyymiUUSI
Haistakaa pahan puhujat pitkä paska!Eikä kannata puuttua toisten elämään,hoitakaa ensin se oma elämä kuntoon!
- AnonyymiUUSI
Totta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1032239
- 1051802
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141741Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791243Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878