Varattu vanhempi mies piirittää ja läheisyyteenkin on edetty. Olen itse vapaa ja nautin saamastani huomiosta, mies on kaikinpuolin ihana. En kuitenkaan halua suhdetta hänen kanssaan, eikä hänkään ole jättämässä vaimoaan.
Omalla logiikalla olen itse vapaa tekemään kuinka haluan, hänellä on itsellä vastuu parisuhteestaan. Silti asia vaivaa ja olen yrittänyt torjua, vaikka suoraan sanottuna en haluaisi. Voiko kuitenkin olla niin, että vanhemmalla miehellä menee pää sekaisin, eikä oikein osaa vetää rajaa ja minun pitäisi tehdä se hänen puolestaan? Onko tämä tilanne kuitenkin minun vika?
Onko naisen vika
117
2704
Vastaukset
- Anonyymi
On sinun vika, siellä vaimmo itkee sinun vuoksi.
- Anonyymi
Niin, tätä juuri mietin. Että vaikka itse olen vapaa, niin ilmeisimmin pitäisi kantaa vastuu ventovieraan naisen tunne-elämästä. Mies ei siihen näemmä nyt kykene.
Järjettömältä se toisaalta tuntuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tätä juuri mietin. Että vaikka itse olen vapaa, niin ilmeisimmin pitäisi kantaa vastuu ventovieraan naisen tunne-elämästä. Mies ei siihen näemmä nyt kykene.
Järjettömältä se toisaalta tuntuu.No, en usko, että olet teini, joten pystyt varmaan ajattelemaan asiaa monelta kantilta?
Miltä itsestäsi tuntuisi, jos miehesi on ympäri pitäjää häntäheikkinä ja olisit kotona kiltisti lasten (?) kanssa. Et tosin kertonut, onko miehellä lapsia. Jos on, oletko valmis rikkomaan lasten elämän? Sillä rikki se menee.
Oletko ajatellut, kun piirittää sinua, niin tekee samaa muillekin? Olet vain yksi "hoito" muiden joukossa.
Mies hakee vain panoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, en usko, että olet teini, joten pystyt varmaan ajattelemaan asiaa monelta kantilta?
Miltä itsestäsi tuntuisi, jos miehesi on ympäri pitäjää häntäheikkinä ja olisit kotona kiltisti lasten (?) kanssa. Et tosin kertonut, onko miehellä lapsia. Jos on, oletko valmis rikkomaan lasten elämän? Sillä rikki se menee.
Oletko ajatellut, kun piirittää sinua, niin tekee samaa muillekin? Olet vain yksi "hoito" muiden joukossa.
Mies hakee vain panoa.Lapset on aikuisia, mies reissuhommissa (kuten vaimonsakin). Ei sillä ole minulle merkitystä, mitä mahdollisten muiden naisten kanssa tekee. En katso tässä tilanteessa omaavani minkäänlaista oikeutta sille, että miettisin omia tuntemuksia muutoin kuin a) tulen kokonaisvaltaisesti huomioiduksi b) on jotenkin huono omatunto, koska hän on naimusissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset on aikuisia, mies reissuhommissa (kuten vaimonsakin). Ei sillä ole minulle merkitystä, mitä mahdollisten muiden naisten kanssa tekee. En katso tässä tilanteessa omaavani minkäänlaista oikeutta sille, että miettisin omia tuntemuksia muutoin kuin a) tulen kokonaisvaltaisesti huomioiduksi b) on jotenkin huono omatunto, koska hän on naimusissa.
Tahallaan teet,kärsi omassa tunnossa,Jumala sinua rankaisee ja piru hyppii sun silmilläs!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahallaan teet,kärsi omassa tunnossa,Jumala sinua rankaisee ja piru hyppii sun silmilläs!
Itsekkyys näissä korostuu molemminpuolin. Huono omatunto tulee sitten kylkiäisenä. Tarpeiden hyväksikäyttöä, jättää henkiselle puolelle sitä epävarmuutta molemmille. Sivusta kärsijät ovat heille arvottomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, olkoon niin. Omalta osaltani otan vastuun sikäli mikäli tein väärin. Sitä pohdinkin, että onko tämä todella minun vikaani kuitenkin, niinkö se nähdään lopulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjettömältä se toisaalta tuntuu.Naisten pitäää kunnioittaa naisia ja jättää se surkea ukko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
GIDEONILLA oli n 10 vaimoa ja 70 poikaa tuom 8; 30, mutta se ei ollut mitään salaista touhua. benkku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten pitäää kunnioittaa naisia ja jättää se surkea ukko!
Salomolla oli noin tuhat vaimoa, ainoa asia jota Jumala kritisoi, oli se, että vaimojen joukossa oli pana- naisia, jotka olivat perehtyneet epäjumalien palvelukseen, ja houkuttelivat Salomon väärien jumalten katseluun ja palvelukseen benkku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekkyys näissä korostuu molemminpuolin. Huono omatunto tulee sitten kylkiäisenä. Tarpeiden hyväksikäyttöä, jättää henkiselle puolelle sitä epävarmuutta molemmille. Sivusta kärsijät ovat heille arvottomia.
Niitä on sellaisiakin naisia, jotka metsästävät vain varattuja miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, olkoon niin. Omalta osaltani otan vastuun sikäli mikäli tein väärin. Sitä pohdinkin, että onko tämä todella minun vikaani kuitenkin, niinkö se nähdään lopulta.
Asia siis mietityttää sinua, kerrot jopa että sinulla on huono omatunto.
Kaikki viittaa siihen että tästä jää sinule karvas muisto kun olet ryhtynyt uhittelemaan elämän ikuisille laeille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset on aikuisia, mies reissuhommissa (kuten vaimonsakin). Ei sillä ole minulle merkitystä, mitä mahdollisten muiden naisten kanssa tekee. En katso tässä tilanteessa omaavani minkäänlaista oikeutta sille, että miettisin omia tuntemuksia muutoin kuin a) tulen kokonaisvaltaisesti huomioiduksi b) on jotenkin huono omatunto, koska hän on naimusissa.
Haitaneeko tuo jos hän on naimissa ? Mieshän voi edelleekin rakastaa vaimoaan ja sinua - esim ranskalaiseen tapaan.
Jos havittelet miestä omaksi, niin tilanne mutkistuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on sellaisiakin naisia, jotka metsästävät vain varattuja miehiä.
Mistä niitä voisi löytää parhaiten- pyörivätkö he esim juuri täällä keskustelupalstalla kaikkien houkutusten partaalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niitä voisi löytää parhaiten- pyörivätkö he esim juuri täällä keskustelupalstalla kaikkien houkutusten partaalla?
Sellaista se on kun alkaa vetämään järjenvastaisia narratiiveja, että se kuuluisa varattu mies on sotkettava jollain tavalla tähän psychoottiseen skeemaan. Sitten saattaa tulla jo konflikteja. Miksei joku pullero työtään sössisi infernaalisen vihansa takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuvasti toi apgubbe o naapureiden kimpussa! Valehtelee,varastaa,pahoinpitelee miehen vaimoa,seuraa,vainoat jne!On tehnyt tota jo reilusti yli 10vuotta! Skitsofreenikko ilmeisesti,ei ihminen muuten noin toimis!Edellinen hänen kiusaamansa iäkkäämpi nainen on poistunut tästä maailmasta!selvittää toi guben kiusaaja rinki,mikä hällä syynä tohon?Sairaalloinen kateus,yrittää nostaa itseään toistenn yläpuolelle,kuun ei sitä ole!!Kyllä on hirveää tää elämä tolasen ihmisen naapurina!■●
- Anonyymi
Mä en vaan ymmärrä? Avoin suhde tai salasuhde on parasta mitä tiedän. Ei muuta kuin nussimua.fi sivuille etsii seksiä.
.
.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjettömältä se toisaalta tuntuu.Ei kuule tartte,puhut palturia,toista kiusatakseen!Sitä paitsi,et taida olla oikea nainen,oletko vihjassut miehelle siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haitaneeko tuo jos hän on naimissa ? Mieshän voi edelleekin rakastaa vaimoaan ja sinua - esim ranskalaiseen tapaan.
Jos havittelet miestä omaksi, niin tilanne mutkistuu."Haitaneeko tuo jos hän on naimissa ?" Kyllä se haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voit tehdä ”salassa ja yksityisesti” mitä haluat Kunhan se ei vaikuta muihin ihmisiin. Muut ihmiset eivät kärsi fyysisesti tai henkisesti sinun takia.
Jokaisella on oikeus vaihtaa oma vaimo tai aviomies toiseen ihmiseen, se on ihan ok jos tilanne kotona on semmoinen. Kaikilla voi olla ihastuksia mutta ennenkuin ”tekee” mitään pitää erota. Monikin toisen osapuolen aviomies ja vaimo selviää kyllä ajan kanssa erosta, mutta harva selviää pettämisestä, näistä tarinoista voit vaikka lukea netistä jos et omaa normaalia myötätuntoa ihmisiä kohtaan.
”Mukavia herrasmiehiä, mielenkiintoisia,, hauskoja ymymym vanhoja ja nuoria” on maailma pullollaan usko pois, säästä ittes ja muut tuossa tilanteessa ja tee kuten tiedät että on oikein.
Miten ihmiset on nykyisin kasvatettu ? Onko edes kasvatettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, en usko, että olet teini, joten pystyt varmaan ajattelemaan asiaa monelta kantilta?
Mies hakee vain panoa.Niitä on sellaisiakin naisia, jotka ovat ylpeitä saatuaan jonkun kovana häntäheikkinä tunnetun omakseen. Ei edes kelpaa mikään kotihiiri. Tosin tietävät, että mikään ei maailmassa ole ikuista, kaikkein vähiten häntäheikin lempi, mutta riittäähän maailmassa miehiä.....
- Anonyymi
Rakkaus pakkaus älä kirjoita tänne pää ei mene sekaisin lämmin sydän sykkii loppuun asti. Vihollisia on enemmän kuin tarpeeksi.
- Anonyymi
Älä etsi syyllisiä etsi rakkaus se antaa enemmän kuin ottaa.
- Anonyymi
Etsijä kyllä ymmärtää ja tietää.
No tottakai vanhalla miehellä menee pää sekaisin kun saa nuorempaa naista ja teidän suhde on tuore. Olet kuin huumetta hänelle. Hänen vastuullaan se kuitenkin on mitä tekee ja vaimoaan pettää.
- Anonyymi
Lopettakaahan tuo paskan jauhaminen te kaks naismaista miestä!,ette mitään nuoria enää ole!Ei ihme,jos teidän kaa ei kukaan pärjää,olette kiusaajia,niuva olis teidän paikka!
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaahan tuo paskan jauhaminen te kaks naismaista miestä!,ette mitään nuoria enää ole!Ei ihme,jos teidän kaa ei kukaan pärjää,olette kiusaajia,niuva olis teidän paikka!
Mitähän kiusaamista tässä oli? Kerroin vaan miten asiat on.
- Anonyymi
Näin minäkin järjellä ajattelen, silti tuntuu tuolta osin jotenkin pahalta. Kuin minulla olisi vastuu tilanteesta ja toden totta yritin itse pitäytyä pelkässä ystävyydessä. Mutta vanhemmissa miehissä (ainakin tässä) on jotain sellaista syvyyttä ja hellyyttä, mitä taas nuoremmilta usein puuttuu. Eli pää on pyörällä itselläkin.
Olen hyvinkin alkanut ymmärtää miksi nuorempi nainen voi ihan aidosti rakastua vanhempaan mieheen. Ennen ajattelin moisten naisten olevan rahan tai statuksen perässä. Mutta ei se kyllä aina ole niin. - Anonyymi
Kyllä, mutta jos nainen on ns tervejärkinen, antaa selkeäsanaisesti hatkat. Jokaisen åitäisi ymmärtää, että mies tekee tuon uudestaan ja uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta jos nainen on ns tervejärkinen, antaa selkeäsanaisesti hatkat. Jokaisen åitäisi ymmärtää, että mies tekee tuon uudestaan ja uudestaan.
Onko sillä jotain väliä tämän hetken kannalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin minäkin järjellä ajattelen, silti tuntuu tuolta osin jotenkin pahalta. Kuin minulla olisi vastuu tilanteesta ja toden totta yritin itse pitäytyä pelkässä ystävyydessä. Mutta vanhemmissa miehissä (ainakin tässä) on jotain sellaista syvyyttä ja hellyyttä, mitä taas nuoremmilta usein puuttuu. Eli pää on pyörällä itselläkin.
Olen hyvinkin alkanut ymmärtää miksi nuorempi nainen voi ihan aidosti rakastua vanhempaan mieheen. Ennen ajattelin moisten naisten olevan rahan tai statuksen perässä. Mutta ei se kyllä aina ole niin.Jos pää on pyörällä itselläkin, niin omat näppinsä noissa vain polttaa, kun tunteet syvenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvinkin alkanut ymmärtää miksi nuorempi nainen voi ihan aidosti rakastua vanhempaan mieheen. Ennen ajattelin moisten naisten olevan rahan tai statuksen perässä. Mutta ei se kyllä aina ole niin.Vuosikymmeniä avioliitossa olevana tiedän tunteen,kun mieheni hakee netistä nuorempia naisia.Jatkuvasti puhelin piippaa ja sitten nopeita treffejä milloin minnekkin.Todella inhottavaa.YHTENÄ ILTANA SAIN KUULLA ETTÄ hän ei enää tykkää naisista,eikä kuulemma minustakaan.Kysyin miten sitten miehet,ei vastausta.On tosi surullista alkaa näin eläkeläisenä järjestämään elämää aivan uusiksi.Nyt huomaan että olen ollut täysin eristyksistä muista ihmisistä ja lapsista.Nyt olen huomannut olevani naimisissa narsistin kanssa.Nyt aivan totta tarvitsen jonkun tukihenkilön tähän kaaokseen.En tiedä miten selviän tästä...Onko muita joita on petetty näin .
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tuskin sinä sitä miestä saat,meidän alueille jos vielä astut,niin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvinkin alkanut ymmärtää miksi nuorempi nainen voi ihan aidosti rakastua vanhempaan mieheen. Ennen ajattelin moisten naisten olevan rahan tai statuksen perässä. Mutta ei se kyllä aina ole niin.Lopeta gubbe sinäkin se naisena esiintyminen,riittää ku kuljet naiseksi pukeutuneena!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Otathan päivän kerrallaan,
Elämä on tehty elettäväksi
Jos sinusta tuntuu että on sinun vika
Puhalla peli poikki... - Anonyymi
"No tottakai vanhalla miehellä menee pää sekaisin kun saa nuorempaa naista" Älä yleistä. Ei mene läheskään kaikilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta gubbe sinäkin se naisena esiintyminen,riittää ku kuljet naiseksi pukeutuneena!
Taitaa olla na aika Hyacinth näkynä. Kerran näin yhden korsettikuvan tuli netissä vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sinä sitä miestä saat,meidän alueille jos vielä astut,niin....
Haluatko kertoa tarkemmin yksisen sarvinen ( sarviska, ei siis esim sarvis) lisää tästä näkemyksestäsi, että minne alueille harhojesi kohteen ei tulisi mennä ja kuinka suuren otoksen puolesta kirjoittelet? Siis sen jonka näissä guben teksteissä näet? Piirrä hyvä madam rajat ja hae vaikka kollektiivin puolesta laajennettua lähestymiskieltoa käräjäoikeudelta. Et ole ehkä ryssinyt sekä omaa että joidenkin muidenkin mainetta tarpeeksi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vanha gubbe ei ole mikään nnuori ainen, sairas ihminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosikymmeniä avioliitossa olevana tiedän tunteen,kun mieheni hakee netistä nuorempia naisia.Jatkuvasti puhelin piippaa ja sitten nopeita treffejä milloin minnekkin.Todella inhottavaa.YHTENÄ ILTANA SAIN KUULLA ETTÄ hän ei enää tykkää naisista,eikä kuulemma minustakaan.Kysyin miten sitten miehet,ei vastausta.On tosi surullista alkaa näin eläkeläisenä järjestämään elämää aivan uusiksi.Nyt huomaan että olen ollut täysin eristyksistä muista ihmisistä ja lapsista.Nyt olen huomannut olevani naimisissa narsistin kanssa.Nyt aivan totta tarvitsen jonkun tukihenkilön tähän kaaokseen.En tiedä miten selviän tästä...Onko muita joita on petetty näin .
Te taiatte valehdella tuosta miehestä,haluatte mustamaalata ton miehen homoksi,jota hän ei Ole!mikä helevetin vimma teillä on puuttua jatkuvasti naapureiden asioihin? Ja vielä valheellisesti??
- Anonyymi
Mene itseesi mies mielipiteesi ei ole tärkeä tässä vaiheessa kun asia ei sinua kosketa.
- Anonyymi
Mustakäsi on syvällä ja syvemmälle menee. Ei kykene arvioimaan tilannetta kuin omalta kohdaltaan.
- Anonyymi
Mustasormi Eedsvarts
- Anonyymi
Kuuluisa loikkari Karjalasta
- Anonyymi
Karjala on venäjää,eikö sun pitäis olla sotimassa,eikä täällä naisena hillua,jos pikku ..
- Anonyymi
Täällä on hän Multasormi ja villisormi käsi pystyssä vastaamassa, että näin.
- Anonyymi
Osaavat alan ammattilaiset ...
- Anonyymi
Teidän talostako löytyy? Epäilen. Vai voiko näin edes sanoa, että teidän talo? Jos sinulla on yksi ”hyvä” tarina niin pysy hyvä lapsi siinä
- Anonyymi
Wildfinger vanha ja uusi romanssi sormet käy.
- Anonyymi
NÄIN ON
- Anonyymi
Kaikki on aina naisen vika. Teki mies mitä hyvänsä tai jättää tekemättä. 🙄🙄🙄
- Anonyymi
Ei ole naisen vika !!
- Anonyymi
Tasan tarkkaan teidän asia,mies ottaa vastuun omista tekemisistään,sinä omista simple daaaaa !!!! 🤷🤷🤷
- Anonyymi
Miehen itsehillinnän puutteesta taitanee olla kyse toki voi myös vaikuttaa millainen parisuhde miehellä itsellään on ja si taas voi olla tuo vain kuuluu hänen tapoihinsa että lopulta harkinta jäänee sulle miten asiassa haluat edetä
- Anonyymi
Haistakaa pahan puhujat pitkä paska!Eikä kannata puuttua toisten elämään,hoitakaa ensin se oma elämä kuntoon!
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Älä sinä saatana naista syytä,ei ole mitään tekemistä tuon gupen kanssa,mulle riittää,oikeudessa tavataan!homppelit ei välitä naisista ja mikä lie toi hamemies on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä saatana naista syytä,ei ole mitään tekemistä tuon gupen kanssa,mulle riittää,oikeudessa tavataan!homppelit ei välitä naisista ja mikä lie toi hamemies on!
Mikä saa sinut aloittajagubbe ns trollaamaan välillä itseäsi? Sillä näitä oppineita vissiin höynäytetään. Hymähdys ja sääli
- Anonyymi
Nuoret naiset,HALOO!Jättäkää ne hikiset haisevat pissaukot jo pois elämästänne.Ansaitsette parempaa.Me "vittumaiset " aviopuolisot kuitenkin joudumme ne reppanat ottamaan takaisin kotiln.
- Anonyymi
Minä (ap) en varsinaisesti ole nuori, mutta olen 10 vuotta nuorempi ja jotenkin nuorekkaampi kai. Tai tulee vaikutelma, että ikäeroa on enemmän.
En pyrkinyt tähän tilanteeseen itse, jätin kyllä rauhaan. Hän ei jättänyt, enkä minäkään lopulta halunnut. Siitä koen kaiketi syyllisyttä, tai koin. Nyt en enää oikein edes osaa, se vaihe on jo ylitetty. Mitään en halua rikkoa, en myöskään osaa kuvitella arkea hänen kanssaan. Tästä hetkestä ja tunteesta haluan nauttia, niin kauan kuin se kestää. Vaikka kaikki päättyisi huomenna, en koe menettäneeni mitään, vaan päinvastoin. Hyvää elämää toivon meille molemmille, nyt vain hetken jaamme sitä. Opitaan, molemmat omaa ihmisyyttämme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä (ap) en varsinaisesti ole nuori, mutta olen 10 vuotta nuorempi ja jotenkin nuorekkaampi kai. Tai tulee vaikutelma, että ikäeroa on enemmän.
En pyrkinyt tähän tilanteeseen itse, jätin kyllä rauhaan. Hän ei jättänyt, enkä minäkään lopulta halunnut. Siitä koen kaiketi syyllisyttä, tai koin. Nyt en enää oikein edes osaa, se vaihe on jo ylitetty. Mitään en halua rikkoa, en myöskään osaa kuvitella arkea hänen kanssaan. Tästä hetkestä ja tunteesta haluan nauttia, niin kauan kuin se kestää. Vaikka kaikki päättyisi huomenna, en koe menettäneeni mitään, vaan päinvastoin. Hyvää elämää toivon meille molemmille, nyt vain hetken jaamme sitä. Opitaan, molemmat omaa ihmisyyttämme.Tyttöparka. Naurettavaksi ole itsesi tehnyt. Et tajua sitä vielä, kun huuma kestää. Mutta usko, tulee se huominenkin, ja se ei ehkä ole niin kaunis. Toivon silti sydämestäni kaikkea hyvää, pettäjämiehesi vaimolle. Toivottavasti hän löytää paremman, ja te saatte mitä olette ansainneet eli: toisenne.
Ja muista, että vaikka rakkaus on sokea, niin naapurit eivät ole, ja he näkevät sinut juuri sellaisena kuin olet, ja se ei ole mairittelevaa. Moni hyvä mies ei sormellansakaan sinuun enää koske, jos tietää menneisyytesi. Ja moni nainen ei halua olla missään tekemisissä kanssasi, vaikkeivat sanokkaan sinulle mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttöparka. Naurettavaksi ole itsesi tehnyt. Et tajua sitä vielä, kun huuma kestää. Mutta usko, tulee se huominenkin, ja se ei ehkä ole niin kaunis. Toivon silti sydämestäni kaikkea hyvää, pettäjämiehesi vaimolle. Toivottavasti hän löytää paremman, ja te saatte mitä olette ansainneet eli: toisenne.
Ja muista, että vaikka rakkaus on sokea, niin naapurit eivät ole, ja he näkevät sinut juuri sellaisena kuin olet, ja se ei ole mairittelevaa. Moni hyvä mies ei sormellansakaan sinuun enää koske, jos tietää menneisyytesi. Ja moni nainen ei halua olla missään tekemisissä kanssasi, vaikkeivat sanokkaan sinulle mitään.Niin, siis en minä tuota miestä halua. Olen itse kerran ollut naimisissa ja lapsi kasvatettu aikuiseksi, olen kovin tyytyväinen omassa elämässäni.
Tämä ketju on jotenkin valaiseva sen suhteen, miten reppanina naisia edelleen pidetään. Aivankuin varattu pettävä mies olisi mitenkään havittelemisen arvoinen. Hauskaa toki voi pitää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, siis en minä tuota miestä halua. Olen itse kerran ollut naimisissa ja lapsi kasvatettu aikuiseksi, olen kovin tyytyväinen omassa elämässäni.
Tämä ketju on jotenkin valaiseva sen suhteen, miten reppanina naisia edelleen pidetään. Aivankuin varattu pettävä mies olisi mitenkään havittelemisen arvoinen. Hauskaa toki voi pitää.Esiinnyt toisena vitun puupää! Sulla gubella ei ole lapsia tän uuden miehen kanssa! Oliko sulla siellä karjalassajoku naiseksi,teillä ilmeisesti on lapsia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esiinnyt toisena vitun puupää! Sulla gubella ei ole lapsia tän uuden miehen kanssa! Oliko sulla siellä karjalassajoku naiseksi,teillä ilmeisesti on lapsia!
Voi apua näitä kommentteja, ihan outoja! Joo, isänpuolen suku on Karjalasta osittain.
- Anonyymi
Taiat tmies esiintyä nyt naisena!
Sssshhhh.. antaa kysellä, koska täällähän käy varmaan kymmenittäin ihmisiä päivittäin lukemassa joilla erilaisia ongelmia, joten nämähän on ihan asiallisia aloituksia muuten kuolleelle palstalle..? Tiedostan myös kyseisen asian (=joku tekee tahallaan plaaplaa), mutta mitä siinä häviää jos antaa neuvoja ja puhelee ns. tulevaisuutta ja uusia lukijoita varten. :)
T. puskien halailija <3- Anonyymi
Mikä tämän puupään oikea nimikirjain ikinä onkaan, mutta kyllä. Joku sanoo että teposta muuttunut sepoksi tai tuposta s öhö
Itsehän olin ikään kuin samalla logiikalla aikoinaan ja käräytin ukkomiehen vaimolleen, ja vaimo suuttui siitä itselleni vaikka eron ottikin (huolimatta siitä, että ukko pelasi meillä molemmilla ja varmasti muillakin samaan aikaan). :D Enkä totta tosiaan oo valehtelija luonteeltani; ei ees mennyt kauaa kun tämä sama hyypiö oli jo toisissa naimisissa, ettäettä......... jännä juttu miten ne karmeimmat aina vaan löytää jonkun, siinä missä nainen vielä keräilee itseään. Enää en siihen soppaan lähtis! P.S. Sama hyypiö pistää vielä nykypäivänäkin viestiä (sinkkuna), mutta se teki aikanaan jo valintansa palata silloisen eukkonsa luo joten se siitä. Ehkä sun kannattais ottaa oppia sillä tavalla, että pistät välit poikki tuossa tilanteessa? Muutenhan hieman turhaa ongelmien hakua kyselet.
- Anonyymi
Hmm, voisi tehdä varmaan niinkin, toisaalta tämä on mukavaa nyt. En minä tuota miestä itselleni halua, mutta ihanaahan se on tulla huomioiduksi. Ajattelen lähinnä ehkä niin, että tässä on joku oppi meille molemmille, kaiken mukavan ohessa. Hänen oppinsa toivon olevan, että osaa alkaa paremmin arvostamaan vaimoaan, jonka kanssa on kuitenkin rakentanut vuosien elämän. Uskon, että mies kyllästyy pian ja huomaa, että jokaisen naisen kanssa on omat haasteensa. Niin minunkin. En sovi lainkaan mihinkään vaimosapluunaan, pikemminkin hän tässä hankkii harmaita hiuksia itselleen. Minä taas opin, että mikä minulle on ok ja mikä ei, mitä mieheltä haluan.
Hän kyllä osaa toimia hyvin kauniisti naista kohtaan, tokikin oikea kohde olisi oma vaimo. Toivottavasti katse kohdentuu siihen suuntaan pikimmiten. Sitä odotellessa - tässä sitä mennään. Itse olen vapaa, joten samapa tuo minulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, voisi tehdä varmaan niinkin, toisaalta tämä on mukavaa nyt. En minä tuota miestä itselleni halua, mutta ihanaahan se on tulla huomioiduksi. Ajattelen lähinnä ehkä niin, että tässä on joku oppi meille molemmille, kaiken mukavan ohessa. Hänen oppinsa toivon olevan, että osaa alkaa paremmin arvostamaan vaimoaan, jonka kanssa on kuitenkin rakentanut vuosien elämän. Uskon, että mies kyllästyy pian ja huomaa, että jokaisen naisen kanssa on omat haasteensa. Niin minunkin. En sovi lainkaan mihinkään vaimosapluunaan, pikemminkin hän tässä hankkii harmaita hiuksia itselleen. Minä taas opin, että mikä minulle on ok ja mikä ei, mitä mieheltä haluan.
Hän kyllä osaa toimia hyvin kauniisti naista kohtaan, tokikin oikea kohde olisi oma vaimo. Toivottavasti katse kohdentuu siihen suuntaan pikimmiten. Sitä odotellessa - tässä sitä mennään. Itse olen vapaa, joten samapa tuo minulle.Mielestäni toimit aika itsekkäistä syistä. Miehen kanssa et halua yhteiseloa, mutta muu kyllä kelpaa. Vaimolle jää sitten se muu "pakollinen". Eli otat rusinat pullasta.
Onko niin ettet haluakkaan itsellesi vapaata miestä ettei se vaan roikkuisi liikaa suhteessa muodostuen rasitteeksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni toimit aika itsekkäistä syistä. Miehen kanssa et halua yhteiseloa, mutta muu kyllä kelpaa. Vaimolle jää sitten se muu "pakollinen". Eli otat rusinat pullasta.
Onko niin ettet haluakkaan itsellesi vapaata miestä ettei se vaan roikkuisi liikaa suhteessa muodostuen rasitteeksi?Koetko sinä naista esittävä miespuolinen itseäsi litteroiva aloittaja esim että, on väärin kun huoltovastuuta ei jaeta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni toimit aika itsekkäistä syistä. Miehen kanssa et halua yhteiseloa, mutta muu kyllä kelpaa. Vaimolle jää sitten se muu "pakollinen". Eli otat rusinat pullasta.
Onko niin ettet haluakkaan itsellesi vapaata miestä ettei se vaan roikkuisi liikaa suhteessa muodostuen rasitteeksi?Ei se sitä ole. Olemme olosuhteista johtuen nyt paljon tekemisissä, eli kohde sattumanvarainen.
- Anonyymi
Ei se sinun vastuullasi ole mitä varattu mies tekee, mutta itse en henkilökohtaisesti alkaisi minkäänlaiseen suhteeseen varatun kanssa. Tuntisin itseni likaiseksi ja käytetyksi varatun kanssa, olkoon kuinka ihana hyvänsä. Jotain puutetta parisuhteessaan varattu täydentää haluamalla olla toisen kanssa, mutta minusta hänen pitää ensin selvittää parisuhteensa puutteet ja tila ennen kuin alkaa uuteen suhteeseen. Jos jo tiedät ettei hän ole puolisoaan jättämässä, ei ole mitään järkeä jatkaa tuttavuutta, suhteesta puhumattakaan.
- Anonyymi
En ole halajamassa hänen kanssaan suhdetta, enkä toivo hänen jättävän vaimoaan ja kaikkea, mitä ovat yhdessä rakentaneet. Se olisi kauheaa.
Tämä on nyt vain molemmille miellyttävää. Olen kovin yllättynyt, jos haluan joskus vielä ihan oikean parisuhteen. Miespuoliset ystävät ovat mukava ja positiivinen juttu, parisuhteet usein lähinnä vaivalloisia.
Olisi sulaa hulluutta luottaa pettävään mieheen, miksi tarvitsisi luottaa yleensäkään? En tarvitse häneltä mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole halajamassa hänen kanssaan suhdetta, enkä toivo hänen jättävän vaimoaan ja kaikkea, mitä ovat yhdessä rakentaneet. Se olisi kauheaa.
Tämä on nyt vain molemmille miellyttävää. Olen kovin yllättynyt, jos haluan joskus vielä ihan oikean parisuhteen. Miespuoliset ystävät ovat mukava ja positiivinen juttu, parisuhteet usein lähinnä vaivalloisia.
Olisi sulaa hulluutta luottaa pettävään mieheen, miksi tarvitsisi luottaa yleensäkään? En tarvitse häneltä mitään.Kuten aloituksessa mainitset, on läheisyyteen edetty, kyllähän se silloin jonkinlainen parisuhde tai ainakin tapailusuhde on, parisuhteessa voidaan olla myös "väljemmillä" säännöillä. Täytyisi muistaa, että käytöksenne loukkaa kovasti vaimoa, vaikka et vaimoa tuntisikaan. Vastuu asiasta on tietenkin etupäässä miehen, mutta ei kumpikaan teistä ole "puhtailla papereilla" jos ajatellaan vaimon näkökulmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten aloituksessa mainitset, on läheisyyteen edetty, kyllähän se silloin jonkinlainen parisuhde tai ainakin tapailusuhde on, parisuhteessa voidaan olla myös "väljemmillä" säännöillä. Täytyisi muistaa, että käytöksenne loukkaa kovasti vaimoa, vaikka et vaimoa tuntisikaan. Vastuu asiasta on tietenkin etupäässä miehen, mutta ei kumpikaan teistä ole "puhtailla papereilla" jos ajatellaan vaimon näkökulmaa.
Onpa sinulla naista esittävä aloittaja filosofinen keskustelu menossa itsesi kanssa. Ehkä jotkut todella tirkistelee näitä vuodatuksia kieli poskella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi sulaa hulluutta luottaa pettävään mieheen, miksi tarvitsisi luottaa yleensäkään? En tarvitse häneltä mitään.Silloin hae sitä sieltä transsujen luota,eikö niin!
- Anonyymi
Älä jatka.Mieheen ei voi luottaa ja sotket heidän avioliton.
- Anonyymi
lähtikö ukkelis kanttura ?
- Anonyymi
Eipä olisi tullut mieleenkään tällainen ajatus mitä viisastelit naisena esiintyvälle miehelle. Eikö hän siis vie edes Visbyn risteilylle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida naisena esiintyvä naisille katkera miespuolinen aloittaja arvostaa kovinkaan tätä vuorovaikutusta muiden kanssa. Tähänhän tarvii jo ihan korkean koulutuksen paperit tähän tulkintaan, että mitä rivien välissä lukee😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida naisena esiintyvä naisille katkera miespuolinen aloittaja arvostaa kovinkaan tätä vuorovaikutusta muiden kanssa. Tähänhän tarvii jo ihan korkean koulutuksen paperit tähän tulkintaan, että mitä rivien välissä lukee😉
Vaatisin vähintään yhteiskuntatutkumuksen maisterin papereita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatisin vähintään yhteiskuntatutkumuksen maisterin papereita
Tulevaisuudessa voit olla vaikka kelan etuuskäsittelijä, joten älä usko jos väittävät ettet ehkä voikaan vaikuttaa yhteiskunnallisesti tärkeisiin asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei!
- Anonyymi
Mies ei taida itse arvostaa tai kunnioittaa parisuhdettaan yhtään kun noin toimii naisensa seläntakana tuollaiset miehet todella harvoin muuttavat tapojaan vaikka sitä kuinka toivoisi tai haluaisi
- Anonyymi
Itse olen sitä mieltä, kun tulella leikitään, pitää molempien ymmärtää, että asiassa voi käydä huonosti tai vieläkin huonommin. Molemmat ovat vapaat päättämään tekemisensä, mutta myös täytyy kantaa vastuunsa tapahtumien kulusta.
Eli järki matkassa vaikka tunteet riehuvatkin valtoimenaan ja edes yritystä katsoa hieman pidemmälle tulevaisuuten, mitä kaikki voi merkitä molemmille.
Muuten toivotan onnea yritykselle.- Anonyymi
Tuo on se, mitä en jotenkin ymmärrä tässä. Tai siis toki vaimo saattaisi jättää miehen, mutta mies on toivottavasti itse varautunut tuohonkin vaihtoehtoon (minä en takuulla eroa heidän välilleen toivo). Minä taas saattaisin saada jonkun taudin, mainehaitan, vainoajan tai sydänsuruja. En kuitenkaan usko noista oikein ainoaankaan. Jos tulee sydänsuruja, niin mitäpä väliä sillä on, ei maailma moiseen kaadu.
En siis oikein osaa tai halua ajatella pidemmälle. Kai nainenkin voi ajatella niin, että tämä nyt vaan tuntuu tähän kohtaan mukavalle.
Täällä on muuten ihan totaalisen kummia kommennteja osittain, olen ihan pihalla näistä transukommenteista jne. Tosi outoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on se, mitä en jotenkin ymmärrä tässä. Tai siis toki vaimo saattaisi jättää miehen, mutta mies on toivottavasti itse varautunut tuohonkin vaihtoehtoon (minä en takuulla eroa heidän välilleen toivo). Minä taas saattaisin saada jonkun taudin, mainehaitan, vainoajan tai sydänsuruja. En kuitenkaan usko noista oikein ainoaankaan. Jos tulee sydänsuruja, niin mitäpä väliä sillä on, ei maailma moiseen kaadu.
En siis oikein osaa tai halua ajatella pidemmälle. Kai nainenkin voi ajatella niin, että tämä nyt vaan tuntuu tähän kohtaan mukavalle.
Täällä on muuten ihan totaalisen kummia kommennteja osittain, olen ihan pihalla näistä transukommenteista jne. Tosi outoa.Kyllä sä hamemies olet,sehän ny o tiedossa kaikilla! Ja muutenki olet tiedossa,olet kateellinen naapurin rouvan tuhoaja ollut jo toista vuosikymmentä!,jos et kauemminkin,touhuat marionetties kera,joiden ""johtohahmo olet" sairas ihmisolio,ei psyykkeeltään terve ihminen tollaseen ala! Vaik et ny tossa naapurissa ole,kuitenkin ilmeisesti asut jossain lähistöllä,se o tiedossa!Tiedät,missä se mies kyläilee......!
- Anonyymi
Voit naisena esiintyen rahvaita höynäyttävä äijä tulkita tuon vaikka vuokrauksena
- Anonyymi
Käsi ylös virheen merkiksi. Kuinka moni teistä ajaa yli kaksikymmentä vuotta vanhalla autolla. Pointti vaidetaan sitä autojakin.
- Anonyymi
Täytyy olla tosi pösilö, ellei ymmärrä auton ja ihmisen eroa.
- Anonyymi
Ei oo sun vika. Hitto miehet juuri yrittää hormonitekosyyllä vierittää vastuun naisiin. Nyt sitte oikeesti.
- Anonyymi
Danny pakottaa sexiin.
- Anonyymi
On naisen vika, koska haluaa miehen.
- Anonyymi
En halua miestä, ei kiinnosta varallisuus ja sydän sanoo mitä sattuu.
- Anonyymi
Sinun pitää tehdä kui sydän sanoo lähestyä ja haluta
- Anonyymi
Varmista miehen varallisuus
- Anonyymi
ämmät just tollasia toisilla leikkijöitä, itsekkin aikoinaan törmäsin tollaseen, joka esitti olevansa tosissaan, lopulta tästä naisesta sitten löysin paljon sellaista, josta pidin, ja rakastuinkin. Kirjoitin tälle, lähettelin viestejä, pyysin ulos, kaiken torppasi, mutta silti jatkoi peliään, eikä jatkossakaan suostunut mihinkään, eikä edes vastannut koskaan viesteihin. Tätä jatkui vuosia, ja kun lopulta uudelleen oitin hänelle uudelleen pyytääkseni häntä ulos, tuli ne jäätävät sanat, jätä minut rauhaan. No niin sitten tein, sydämmeni särkyi, enkä tuon jälkeen ole koskaan päästänyt enää ketään lähelle, menetin luottamukseni aivan kaikkiin ja kaikkeen. Vuosien jälkeen kohdattiin lopulta, ja yhä pelaa niitä pelejään, mutta nyt ihmettelee, kun en reagoi enää laisinkaan häneen.
- Anonyymi
Pääosin semmoiset naiset jotka eivät vastaa viesteihin on syytä pikemiten unohtaa. Eivät ole kiinnostuneita. Etsi semmoinen joka on. Niitäkin varmastikin on.
- Anonyymi
Aivan, eli vaikka tilanteessa on varattu vaimoaan pettävä mies ja vapaa nainen, niin nainen tässä on "toisella leikkijä" pettävän miehen sijasta.
- Anonyymi
Varattu ei halua olla uskollinen.
Sinä yrität selittää, miten hommasta saisi sallitun.
Kumpi osaa elää moraalinsa mukaan? - Anonyymi
Ei homma ole 1. sinun syy,
vaikka joku yrittää väittää niin.
Aviossa oleva osapuoli
on ITSE MYÖS ALOITTEELLINEN JA
VASTUULLINEN OMALLE PUOLISOLLEEN.
Miksi pettävän osapuolen ( miehen) vastuuta ei kysellä?
Mene puhumaan suoraan vaimolle ja
selitä tilanne hänelle.
Mikä se selitys on?
”Miehesi pokailee minua ja…. minä…..” Mitä? - Anonyymi
Tässä kylillä oli ennen pankissa töissä nainen ja sen mies oli puutehtaan myyntimies.
Kaikki tiesi, että sen äijä juoksi myyntitehtävissä kapakoissa,
pani naisia ja dokasi.
Äijän puoliso, vaimo oli jotenkin … ummisti silmäsnä,
antoi olla tai jotain.
Dokaava paneskeleva äijä oli jotenkin hillitön ja säälittävä.
Se otti kontaktia kaikkiin, isku päällä koko ajan. - Anonyymi
Ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa, et taatusti ole ainoa sen ringissä.
- Anonyymi
Narsu ja sadomaso papat kannattaa skipata😂Kaiken yötä tulee kammottavia viestejä, ellei blokkaa. Vaimonsa selän takana. Espoossa.
- Anonyymi
Kerran oli lähellä kumma että reisi näkyi selvästi olevan siinä aika lähellä
- Anonyymi
Se onnen tunne kun ei heti häipynyt pois harvoin sattuu kerran elämässä
- Anonyymi
Baarissa tapahtui ja en ole katunut sitä baari iltaa aiemmin ei tulista.
- Anonyymi
Sitä en kadu
- Anonyymi
Näitä vanhempia sugar daddy-tyyppejä löytyy joka lähtöön. Vaimo kotona, mies pelikirja mukana liesussa. Näillä herroilla AINA monta menossa samaan aikaan. Satavarma.
- Anonyymi
Kyllä on sinun vikasi (myös.) sanoit että joskus hävetti, painoi omatuntoa ja hyvä niiin -toivottavasti edelleen hävettää!!! Rottamaista touhua! Jos mietit esim moraalisesti onko tuo ”oikein” otetaan esimerkki: näet tuttua pitkästä aikaa ja vaihdatte kuulumiset: hän kertoo miesten ja lasten jutuista mitä sinä vastaat ? Voisitko vastata: hyvää kuuluu, touhuilen ukkomiehen kanssa töissä ja vapaa ajalla käyn lenkillä.? Siinä sinulle vastaus onko toiminta ok.
Niin tyhmä toi kysymys että varmana trolli.
Vastaan myös saman luokan kysymyksiin;
Onko ok pahoinpidellä ihminen ? : EI ole
Onko ok varastaa kaverilta rahaa : EI ole
Onko ok ryöstää mummo? : EI ole
Onko ok laiminlyödä lemmikeitä? : EI ole
Onko ok olla varatun kanssa: EI OLE
Ole hyvä vinkeistä ja hanki itelles apua. - Anonyymi
Ja tuommoiset setämiehet, YÖK!! Tuota on tapahtunut aina mutta keitä ne on jotka sen mahdollistaa? Sinun kaltaiset. Yhtä paljon ton ukon vika, ensin erotaan ja sitten mietitään muuta. Laita sen akalle viestiä vaikka feikkitililtä tai prepaid numerosta, jos et halua omalla nimellä, niin tekee sillä tiedolla mitä haluaa. Ja aivan oikeasti ne akat jotka suostuu noiden setämiehien juttuihin: ei yksinkertaisesti VOI olla päästä kunnossa aivan oikeasti. Toiv saat iltaisin nukuttua juttujes kanssa, hyi olkoon.
- Anonyymi
Siinä käy niin, ettei lopulta asiaa edes ajattele. Näemmä se on niin. Ensin koin tekeväni väärin, nyt - en enää hahmota asiaa samalla lailla.
Olosuhteista johtuen tämä joka tapauksessa päättyy tämän talven aikana. Tämä oli yksi eletty talvi, josta opin. Itsestäni ja toisesta. Tutustuin ihmiseen. Seksi ei ole ollut keskiössä, ennemmin ajan viettäminen yhdessä, elämäntarinoiden jakaminen. Hän on ollut kiinnostava ja minua on kiinnostanut myös se, mitä asioita itsessä herää, tunteita ja ajatuksia.
Joskus hyvin läheinen hetkissä voi olla ihminen, jonka kanssa ei ole jaettua menneisyyttä, eikä tulevaisuutta.
- Anonyymi
Nautihan vanhasta miehestä. Vanha mies kun mielessään ajattelee sitä nuoruutta. Joo ja ehkäpä se vaimo ei enää hirveesti välitä vanhan miehen touhuista. Ehkäpä on nauranut asialle jo pitkään. Vaimot eivät ole aina sitä miltä näyttää😉
- Anonyymi
ANNA MENNÄ VAAN JA TEE KAVERI ONNELLISEKSI, EI MUUTA KUN PILLUA VAAN, PILLUA VAAN
- Anonyymi
Tunnun tekevän onnelliseksi. Ja hän tekee minut. Tiedän, ettei tämä ole kaikilta osin oikein, mutta en jaksa kantaa vastuuta toisen virheen takia. Hän on naimisissa, minä olen vapaa. Ja minä en tähän pyrkinyt, pikemminkin yritin alkuun pysyä hyvin neutraalina. Kunnes en enää kyennyt.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821510- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886