FFVII, tissue

Tissuttelija

Fffinin sivuilla luki, että se on vähän raju, mutta miten sen saa toimimaan, tai mitä sillä edes tekee?

10

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulkero

      No, se on listattu otsikon "Hyödyttömät tavarat" alle, joten siitä pitäisi jo voida päätellä jotain.

      • Tissuttelija

        Haluaisin vain tietää, että millä tavalla se on "vähän raju".


      • Mulkero
        Tissuttelija kirjoitti:

        Haluaisin vain tietää, että millä tavalla se on "vähän raju".

        Veikkaanpa, että ovat suomentaneet sen väärin.
        "This one's a little tough" = Tämä on hivenen sitkeä, tai jotain sinnepäin.
        Tissuehan tarkoittaa kudosta.


      • Tissuttelija
        Mulkero kirjoitti:

        Veikkaanpa, että ovat suomentaneet sen väärin.
        "This one's a little tough" = Tämä on hivenen sitkeä, tai jotain sinnepäin.
        Tissuehan tarkoittaa kudosta.

        Minua vain kiinnostaa tietää, miten sen saa toimimaan, vai saako sitä?


      • unluckybahamut...
        Tissuttelija kirjoitti:

        Minua vain kiinnostaa tietää, miten sen saa toimimaan, vai saako sitä?

        en yhtään tiiä. jollain sivulla luki (virheellistä tietoa), että aeriksen saa eloon kun on 99 tissuee ja muuta sälää.


      • BubbleGirl
        unluckybahamut... kirjoitti:

        en yhtään tiiä. jollain sivulla luki (virheellistä tietoa), että aeriksen saa eloon kun on 99 tissuee ja muuta sälää.

        Tissuet on minunkin ymmärrykseni (joka kyllä heittää kovin jyrkästi aina välillä) mukaan täysin turhia tavaroita Item-listalla. Niillä ei tee mitään, eivätkä ne tee mitään. :) Simppeli juttu. Aeris-hässäkkä on mullekin tuttu huhu. Se ei tosin ole mahdollinen. Miten saat Life2:sta kehitettyä Recoverin?? Höhöö! Tyhmä juttuhan se olikin aluan alkaenkin.


      • morlokki
        Mulkero kirjoitti:

        Veikkaanpa, että ovat suomentaneet sen väärin.
        "This one's a little tough" = Tämä on hivenen sitkeä, tai jotain sinnepäin.
        Tissuehan tarkoittaa kudosta.

        tissuehan tarkottaa myös kudosta, mutta varmaankin tässä tarkoitettu yleisempää merkitystä sanalle eli nenäliinaa


      • Mulkero
        morlokki kirjoitti:

        tissuehan tarkottaa myös kudosta, mutta varmaankin tässä tarkoitettu yleisempää merkitystä sanalle eli nenäliinaa

        Perskeles, eipä tullut tuo mieleen, vaikka varmasti on joskus peruskoulussa tullut vastaan.

        MOT Englanti 4.0 englanti-suomi:

        lens paper / tissue s, linssiliina (linssinpuhdistusliina)
        tissue ['tɪʃu:] s, 1. anat, yks, kudos, solukko, 2. silkkipaperi, 3. paperinenäliina, kasvopaperi, pehmopaperi

        Piti oikein sanakirjasta tarkistaa... =)

        Ps. Nenäliinat eivät kuitenkaan ole sitkeitä.


      • Final Joulu 3
        Mulkero kirjoitti:

        Perskeles, eipä tullut tuo mieleen, vaikka varmasti on joskus peruskoulussa tullut vastaan.

        MOT Englanti 4.0 englanti-suomi:

        lens paper / tissue s, linssiliina (linssinpuhdistusliina)
        tissue ['tɪʃu:] s, 1. anat, yks, kudos, solukko, 2. silkkipaperi, 3. paperinenäliina, kasvopaperi, pehmopaperi

        Piti oikein sanakirjasta tarkistaa... =)

        Ps. Nenäliinat eivät kuitenkaan ole sitkeitä.

        No kuka nyt tahtoisi kudosta lohdutuspalkinnoksi häviön takia??


      • Final Joulu 3 kirjoitti:

        No kuka nyt tahtoisi kudosta lohdutuspalkinnoksi häviön takia??

        Jos vaikka on niin suruissaan häviöstä, että räkä valuu nokasta, tai tullut turpiin niin pahasti että nokka vuotaa verta. Sitä varten se varmaan on :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe