Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea niitä hetkiä ja asioita, jotka jäivät vain katseen varaan, eikä niitä osattu pukea sanoiksi.
Sinun rakastamisesi ei ollut valinta. Se tapahtui sillä hetkellä, kun näin sinut, eikä se ole loppunut koskaan.
Ajattelen sinua
35
917
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sama fiilis mulla E-miehestä.
Tämä hajottaa. - Anonyymi00002
Sanatontako rakkauttako
- Anonyymi00003
sama fiilis mutta ei s miehestä 😻❣️
- Anonyymi00004
Elämä on valintoja. Sinä teit omat valintasi.
- Anonyymi00005
Ettekö ole puhuneet koskaan?
- Anonyymi00007
Puhuttu kyllä, mutta ei tunteista.
-ap
- Anonyymi00006
Paljon kauniita ja aika suuriakin sanoja.
- Anonyymi00008
Naiselle vai miehelle? Olis kiva tietää vaik ei olekaan mulle 😄
- Anonyymi00012
Miehelle
-ap
- Anonyymi00010
Olisi pitänyt, puhutaanko tässä nyt jostain menneestä?
Näitä voi aina jossitella, mielestäni rakastaminen ensi hetkestä alkaen kuulostaa aina vähän erikoiselta, varsinkin kun siinä välissä on varmasti kaikenlaista tapahtunut.- Anonyymi00013
Rakkaus ensisilmäyksellä kuulostaa minustakin utopistiselta - etenkään kun ulkonäköön ei voi (?) rakastua - mutta ehkä aloittaja tarkoittikin jotain maagista hetkeä, jolloin "todella näki" tämän toisen ihmisen sellaisena rakastettavana olentona kuin tämä on, tms., eikä puhunut siitä kirjaimellisesta ensitapaamisesta.. (?)
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Rakkaus ensisilmäyksellä kuulostaa minustakin utopistiselta - etenkään kun ulkonäköön ei voi (?) rakastua - mutta ehkä aloittaja tarkoittikin jotain maagista hetkeä, jolloin "todella näki" tämän toisen ihmisen sellaisena rakastettavana olentona kuin tämä on, tms., eikä puhunut siitä kirjaimellisesta ensitapaamisesta.. (?)
Juuri näin
-ap
- Anonyymi00015
Kyllä sulle tulee tilaisuus sanoa kaikki
- Anonyymi00016
Ei vaikuta naisen aloitukselta.
- Anonyymi00017
No kylläpä vaikuttaa. Mikähän hitto siinä on että jos kirjoittaa edes jokseenkin koherenttia proosaa, heti pidetään miehenä??
(toinen "miesoletettu") - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
No kylläpä vaikuttaa. Mikähän hitto siinä on että jos kirjoittaa edes jokseenkin koherenttia proosaa, heti pidetään miehenä??
(toinen "miesoletettu")Aloitus kyllä, mutta nuo vastaukset. Kuka nainen kirjoittaa "juuri näin"?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Aloitus kyllä, mutta nuo vastaukset. Kuka nainen kirjoittaa "juuri näin"?
Sinunko mielestä "juuri näin" on niin latautunut ilmaus, ettei sovi naisen suuhun tai kynään?? :D
Mitä siinä kohtaa olis pitänyt todeta? Vaikka "jepulista jee ja jetsulleen", "kymmenen pistettä ja papukaijamerkki ", "aivan oikein" tai "hyvin sanottu siellä takana", mitä? - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinunko mielestä "juuri näin" on niin latautunut ilmaus, ettei sovi naisen suuhun tai kynään?? :D
Mitä siinä kohtaa olis pitänyt todeta? Vaikka "jepulista jee ja jetsulleen", "kymmenen pistettä ja papukaijamerkki ", "aivan oikein" tai "hyvin sanottu siellä takana", mitä?Se ei sovi naisen kynään koska hänellä on paljon sanottavaa aloituksessa, mutta aivan yhtäkkiä ei olekaan.
Sinullakin on enemmän sanottavaa tuollaiseen asiaan kuin hänellä mihinkään.
Hän ei esimerkiksi kuvaile tuota maagista hetkeä johon kommentoi juuri näin. Hän ei käytä edes välimerkkejä.
Omituista ja/tai epäilyttävää - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se ei sovi naisen kynään koska hänellä on paljon sanottavaa aloituksessa, mutta aivan yhtäkkiä ei olekaan.
Sinullakin on enemmän sanottavaa tuollaiseen asiaan kuin hänellä mihinkään.
Hän ei esimerkiksi kuvaile tuota maagista hetkeä johon kommentoi juuri näin. Hän ei käytä edes välimerkkejä.
Omituista ja/tai epäilyttävääMinusta ihan ymmärrettävää. Hän ilmeisesti sai sanottua sen mitä halusi, siinä esitysmuodossa kuin halusi, ja joku ehkä vielä ymmärsi tekstin niin kuin hän sen ajatteli.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Aloitus kyllä, mutta nuo vastaukset. Kuka nainen kirjoittaa "juuri näin"?
Mies esiintyy naisena!
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mies esiintyy naisena!
Kenenkään ei tarvitse esiintyä toisena, koska täällä kaikki ovat anonyymejä. Oikea tarkoitus on purkaa omia tunteita ja ajatuksia.
-ap
- Anonyymi00022
Nolo
- Anonyymi00023
Ei ole pakko olla, joskus voi olla ihan hiljaakin.
- Anonyymi00024UUSI
Kenelle kirjoitat J?
- Anonyymi00025UUSI
Ei tuo aloittaja ole J.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei tuo aloittaja ole J.
Mistä tiedät?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mistä tiedät?
Koska olen seurannut palstaa pitkään ja täällä ei kirjoittele tuollaisia kukaan nainen, joka on tunnistautunut J:ksi.
- Anonyymi00026UUSI
Aloitus oli naiselta miehelle. Aloitus ei ole J:lta.
En laittaa nimikirjaimia, ei oma eikä toisen.
Tuossa kirjoituksessa kuvaus tuntui oikealta, en jaksanut paljon muuta kirjoittaa, siksi vastasin lyhyesti.
-ap - Anonyymi00032UUSI
Mies miehelle, söpöä🥰
- Anonyymi00033UUSI
Miksi se olin minä?
- Anonyymi00034UUSI
Johan on per seestä tämä paikka. Ihan hirveitä kommentteja taas tuolla yhdessä ketjussa.
Kauniisti kirjoitettu, toivottavasti välittyy kasvotusten hyvä tahto ja ajatus. Ja varmaan ehkä välittynyt. Itse ajattelen ettei ole liikaa kertoa toiselle hyviä tunteita. - Anonyymi00035UUSI
Mulla samat tuntemukset yhdestä naisesta. Tämä resonoi siksi. Katseita vaihdettiin, keskusteltiin, ja jotain oli ilmassa, mut olosuhteiden pakosta en voinut sanoa, mitä tunteita heräsi. En jää rypemään what if ajatuksessa, vaan oon kiitollinen kaikista lämpimistä muistoista, mitä jäi...
- Anonyymi00038UUSI
Sama täällä. Mä olen kiitollinen, että sain kokea ne tunteet. Se oli jotain ainutlaatuista elämässä. Ei miisteta pahalla. ❤️
- Anonyymi00036UUSI
Pelle sä olet mut onneks se juttu on nyt loppu en ikävöi sus
- Anonyymi00037UUSI
Taidat olla ihan itse se miksi toista haukut.
Mä ymmärrän että sä tunnet itsesi loukatuksi, koska ei tullutkaan sellaista kommentointia takaisin, mitä odotit. Ootko yhtään ottanut huomioon, että mun lähiomainen joutui sairashoitoon. On ollut henkisesti vähän raskasta, ja sitten sä hermostut viattomasta kysymyksestä, kun ihmettelen että miksi whataop viestit ei tavota, mutta täällä kuitenkin olet tunnistettavasti kirjoitellut.
Nyt vasta todella opin tunnistamaan sun kirjoitukset täältä. Ja kyllä mä sua ymmärrän. Haluan sulle pelkkää hyvää vaan, enkä halua että sua sattuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky685194Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2614269Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty973903Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1392227Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.281607Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651311Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6969Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii35907- 94889
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137857