Millainen mulle

Anonyymi-ap

Sitten sopisi?

94

977

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Osaatko sanoa

• Anonyymi00002

mistä mä tiedän

• Anonyymi00003

Kai sulla nyt jotain haisua on?

• Anonyymi00004

Lyhyt, nuori, hoikka, isot tissit ja pylly, pisamia, pitkät hiukset, isot huulet ja silmät siniset ja isot, söpö naama ja nenu, pukeutuu alt- tai koulutyttö tyyliin, on just ja just täysi-ikäinen, alistuva, harrastaa voimistelua tai cheerleadingia. Tossa nyt muutama.

• Anonyymi00008

Isosta pyllystä en välitä,muuten oikein.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Myös sellaiset kodinhoitotaidot olis aika jees, onkohan emäntäkouluja enää olemasaa? Jos on niin sellaisen paperit takataskussa.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oletko aloittaja?
        Jos oot niin oo sitten ilman mua kun noita haluat mitä tossa oli. Pinnallisen kanssa en halua olla.
        /se sopiva joka myös "emäntä koulussa" ollut

• Anonyymi00067
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Oletko aloittaja?
        Jos oot niin oo sitten ilman mua kun noita haluat mitä tossa oli. Pinnallisen kanssa en halua olla.
        /se sopiva joka myös "emäntä koulussa" ollut

Lisään vielä: terve neitsyt pitää olla. Joka reikää pitää antaa. Mahdollisimman nuori ja naiivi. Ei pidä ajatella omilla aivoillaan mitään.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vähä dominoiva, sairaanhoitajan vaatteet ilman pikkareita.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Lisään vielä: terve neitsyt pitää olla. Joka reikää pitää antaa. Mahdollisimman nuori ja naiivi. Ei pidä ajatella omilla aivoillaan mitään.

Pitää tykätä tehdä miehelle rahaa. Eli toimia only fanssissa tai tienaavana urheilijana. Mies vetää kaljaa sohvalla ja vetää käteen, kun naista paritetaan, kuvataan ja huumataan.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Tämä Lapin mies tykkää vanhoista

• Anonyymi00005

Kenelle jos sulla on tunteita toista kohtaan joista et pääse yli seksisuhde sellaisen kanssa jolle tehty selväksi että heti kun tällä tulee tunteita sua kohtaan se on siinä si jos seksiä kaipaat eikä työkaverit juttu/keskustelu kaverina riitä

• Anonyymi00010

Saatko aloittajaäijä koviakin säväreitä ku kyselet tavallaan itseltäsi tällaisella hengästyttävällä temmolla asioita, joista ei ota erkkikään selvää, ellei erkillä ole paha tahto tms

• Anonyymi00006

Sulle sopii sun nykyinen tosi hyvin. Vaikea keksiä parempaa.
      Naiselta

• Anonyymi00011

Kysytkö kaivatultasi vinkkejä millainen voisi sopia? 🙄

• Anonyymi00014

Just se

• Anonyymi00018

No kyllä tämä erotomaanisen älyvapaan kaivattu- termin lanseerannut tyhjäpäinen äijä kyselee varmaan juuri siitä

• Anonyymi00027
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No kyllä tämä erotomaanisen älyvapaan kaivattu- termin lanseerannut tyhjäpäinen äijä kyselee varmaan juuri siitä

Taitaa vaan vituttaa ettet saanut sitä tahtomallasi tavalla.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Taitaa vaan vituttaa ettet saanut sitä tahtomallasi tavalla.

Ja tarkennatko, että ketä, keitä jne? Ihan vaan perkaan, että onko kyseessä nyt esim yksärin hallusinaatioskeema vai jonkun muun turhautuneen yritys puhua päälle täällä palstatilassa

• Anonyymi00012

Sun rumaa naamaa ei voi millään peittää, sori

• Anonyymi00019

Kuinka usein joudutte tästä ikävästä näystä ikäänkuin kärsimään, nuori herra? Olette hieman outo. Sivusta tädiltä

• Anonyymi00020

Keneltä tämä, auts 😂

• Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kuinka usein joudutte tästä ikävästä näystä ikäänkuin kärsimään, nuori herra? Olette hieman outo. Sivusta tädiltä

Vahingossa näin ja katsoin uudelleenkin että näinkö oikein

• Anonyymi00033
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Vahingossa näin ja katsoin uudelleenkin että näinkö oikein

No mutta toristeita tästä vakavasti otettavalle konklaaville ei varmaan jäänyt

• Anonyymi00013

No riippuu kuka olet ja minkälainen itse.

• Anonyymi00015

Villi ja pörröinen kihara.

• Anonyymi00021

Oletko sä myös ap?

• Anonyymi00024

En.
        Oliko villi ja pörröinen kihara- tapaus se jonka kaivatun naama pitää peittää? 😃

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

En.
        Oliko villi ja pörröinen kihara- tapaus se jonka kaivatun naama pitää peittää? 😃

Ei ollut. Mitä sekoilette. En kirjoita mitään ilkeää kenestäkään. En ole mikään teini.

• Anonyymi00088

Juu toi pikkuveikka vastaa kuvausta.

• Anonyymi00016

Kolmekymppinen lätkän pelaaja takatukalla.
      Isot vehkeet ja kiltti. Semmonen koulupoika.
      Hieroisi ja hoivaisi. Kantaisi kauppa kassit.

• Anonyymi00017

eiku tää olikin mulle itselle😄
        sori😂mikko rantanen ois ihana
        Sopivan pitunenkin
        Ei mikään mikki hiiri

• Anonyymi00028
        Anonyymi00017 kirjoitti:

eiku tää olikin mulle itselle😄
        sori😂mikko rantanen ois ihana
        Sopivan pitunenkin
        Ei mikään mikki hiiri

"Ei mikään mikki hiiri"

Puhutko mikke granlundista?

• Anonyymi00029

Lusikka per...

• Anonyymi00030

Pitäisikö miettiä tekojensa ja toimintansa seurauksia etukäteen 🙄

• Anonyymi00034

Kerrohan beavis puttheadille terveisiä ja

• Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Pitäisikö miettiä tekojensa ja toimintansa seurauksia etukäteen 🙄

Kuolispa tuo Kekkeruusi jo pois maailmaa saastuttamasta tulis ns entistä halvemmaksi meille

• Anonyymi00038

Saatko psykosexuelli kovinkin pitkäaikaisia kliimakseja siitä että kirjoittelet näitä kieroutuneen vihan ja muiden ristiriitaisten ”tunteiden” siivittämiä fantasioita?

• Anonyymi00087
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Saatko psykosexuelli kovinkin pitkäaikaisia kliimakseja siitä että kirjoittelet näitä kieroutuneen vihan ja muiden ristiriitaisten ”tunteiden” siivittämiä fantasioita?

Ja hei anteeksi jos tuntuu kohtuuttomalta, jos ihminen saatetaan tuomita seuran perusteella

• Anonyymi00031

Hänelle sopisi sellainen myötäilevä ja ohjailtava nöyrä, vähän yksinkertainen tossukka, jolla ei omia mielipiteitä tai tshtos. Suostuu "nyrkin" ja hellan väliin ja osoittaa jatkuvaa ihailua riippumatta hänen omasta käytöksestä. Jota ei haittaa, että miehellä on erivapauksia ja jopa kannustaa siihen. Tyytyy vain ihailemaan saamatta mitåän takaisin ja rakastaa pyyteettömästi, vaikka hän kohtelisi kuinka huonosti. Odottaa loputtomiin edes pientä vilkaisua, koska onhan se nyt armo saada sellaiselta Herralta huomioita. Puhumattomuus ei haittaa, vasn osaa lukea ajatuksia ja muokkaa käytöstään Herran osoittaman tyytymättömyyden mukaan.

• Anonyymi00037

Tuo on jokaisen miehen toive 🤗 🥰

• Anonyymi00035

Semmoinen joku uhrautuu kaikella tavalla unohtaen itsensä ja haavoittuvuutensa. Ei tarvitse mitään vaan voi antaa kaiken haluamatta ja tarvitsematta mitään takaisin. Jaksaa yrittää joka kerta uudestaan ja ottaa vastaan kaiken hyväksyen ja ymmärtäen vaikka vaikka onkin kohdeltu epäkunnioittavasti. Tälläinen nainen sopii hänelle.

• Anonyymi00039

Nainen kuulostaa uhriutuvalta itkeskelijältä, tuskin soveltuu miehelle.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Jos sä luet ja ymmärrät tuon noin niin siitä vaan. Minä olen itkuni itkenyt miesten vuoksi tässä elämässä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Jos sä luet ja ymmärrät tuon noin niin siitä vaan. Minä olen itkuni itkenyt miesten vuoksi tässä elämässä.

Panot on pantu, mulkuttelut koettu ja retkuille annettu. Normi suominais tarina siis. Seuraavaksi sitten se kiltti puudeli miehen tynsä sisustamaan pesää etsittävä.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00039 kirjoitti:

No mutta eikö hyvä järjen riemuvoitto tämä hiukan toksiselta hauskahtava jäpikkä kertonut taaskin ihannenaisestaan? Kauhea kiire oli koohottaa taas jonkun yksittäisen naisen ”soveltumattomuudesta” miehelle. Sivusta facepalm

• Anonyymi00057
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Panot on pantu, mulkuttelut koettu ja retkuille annettu. Normi suominais tarina siis. Seuraavaksi sitten se kiltti puudeli miehen tynsä sisustamaan pesää etsittävä.

Näin keskusteli palstaäijä taas henkevästi itsensä kanssa jostain määrittelemättömästä ongelmasta aina yhtä tervehenkisesti

• Anonyymi00074
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Miksi kaikki pitää ajatella seksin kautta ja seksuaalisesti. Itselle on tärkeää ensin henkinen yhteys ja tunne. Mutta ethän sinä 12.49.29 kirjoittelija taida tietääkään muusta sekä tuosta naisten haukkumisesta ja lapsellisuudesta.

T: 11.32.41

• Anonyymi00041

Sellainen joka ottaa sinut huomioon niin kuin sinäkin otat hänet huomioon. Ihminen joka katsoo elämää realistisesti eikä liihottele siellä täällä ottaen vaikutteita milloin mistäkin trendistä.
      Ihminen joka jakaa kanssasi aikaa ja katsoo kanssasi yhteiseen tulevaisuuteen.
      Ihminen joka ymmärtää mitä on rakastaminen yhteisessä elämässä.
      Ihminen joka ei hyväksi käytä sinua vaan kysyy aina mielipidettäsi ja osallistuu yhteisiin vastuihin ja velvollisuuksiin. Myös hyvät käytöstavat ovat arvokkaita piirteitä.

• Anonyymi00042

Mistä näitä saa? Onko paljonkin jonoa?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Mistä näitä saa? Onko paljonkin jonoa?

Miesten puolella on pitkä jono, naisten puolella yksi tai kaksi.

Kovat on puheet ja kirjoitukset palstalla, mutta tosielämässä on viidakon lait.

Koska "tunteet" ja "pitää toisen tuntua erityiseltä" ja "ollaan kavereita, ei sytytä"

Se on tuo naisen biologinen vietti ja puhtaasti pillu, joka sotii noita kaikkia vastaan.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Miesten puolella on pitkä jono, naisten puolella yksi tai kaksi.

Kovat on puheet ja kirjoitukset palstalla, mutta tosielämässä on viidakon lait.

Koska "tunteet" ja "pitää toisen tuntua erityiseltä" ja "ollaan kavereita, ei sytytä"

Se on tuo naisen biologinen vietti ja puhtaasti pillu, joka sotii noita kaikkia vastaan.

” Se on tuo naisen biologinen vietti ja puhtaasti pillu, joka sotii noita kaikkia vastaan.” Ahaa, palstaäijä onko ollut pulaa tai sen semmoista viime aikoina? Heh

• Anonyymi00063
        Anonyymi00058 kirjoitti:

” Se on tuo naisen biologinen vietti ja puhtaasti pillu, joka sotii noita kaikkia vastaan.” Ahaa, palstaäijä onko ollut pulaa tai sen semmoista viime aikoina? Heh

Ainut palstaäijä, joka täällä pyörii olet sinä. Sinä olet sellainen vätys ettet saa edes samaa sukupuolta olevaa.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Ainut palstaäijä, joka täällä pyörii olet sinä. Sinä olet sellainen vätys ettet saa edes samaa sukupuolta olevaa.

No nyt tuli selkeä ylämummo voittajajoukkueen hyväksi, hahhaa

• Anonyymi00045

Minun vastakohtani taitaa olla paras.

• Anonyymi00047

Eli lyhyt, ilman lihaksia ja masu karvoja, älyttömän rohkea naisten kanssa, huumorintajuton, suora, kovakourainen, huono peppuinen, väärät feromonit 😉

• Anonyymi00050
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Eli lyhyt, ilman lihaksia ja masu karvoja, älyttömän rohkea naisten kanssa, huumorintajuton, suora, kovakourainen, huono peppuinen, väärät feromonit 😉

Onko sulla lihaksia?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Onko sulla lihaksia?

Maybeeeee

• Anonyymi00061
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Maybeeeee

Tuo ei ollut minun vastaus.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Maybeeeee

Se koira nyt älähti..

• Anonyymi00077
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Se koira nyt älähti..

Jumankauta jotkut on sekasin.. Mut ei se mitään 😆

• Anonyymi00091
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Se koira nyt älähti..

Eli ”hän” ei ole nostellut rautaa ”maan alla” ns vai mitä tarkoitat? 🤔

• Anonyymi00093
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Käytän oikeuttani olla vastaamatta :)

• Anonyymi00046

Kyllä tiedät hyvin millainen sopii.
      Ei mikään itsekäs, pinnallinen hattara.
      Sellanen sopii joka osaa olla sulle kaikkea.

• Anonyymi00053

joku tavallinen ja rauhallinen muikki semmonen joka ei lentele pää pilvissä erinäisten kelojen vietävänä.

• Anonyymi00054

läsnäoleva, kuunteleva, kiltti ja laskelmoiva. semmonen sul sopii. pysyy äijällä ns piuhat paikallaan

• Anonyymi00059

Bi-seksuaali, poly-suhdemyönteinen, nuorempi, kaupunkilainen, lapseton, avaramielinen, sinua palvova, prinsessamainen, vanhemmat kuolleet, tykkää siivota ja tehdä ruokaa, urheileva ja kultturelli. Ei miespuolisia kavereita, ainoastaan kauniita bi- naisia.

• Anonyymi00073

mitä vttua🤣 vaikeeks menee

• Anonyymi00081
        Anonyymi00073 kirjoitti:

mitä vttua🤣 vaikeeks menee

Miten niin? Sulla on jo ( melkein?) sellainen.

• Anonyymi00060

Minä sopisin sille naiselle omasta mielestäni. Olen arka, mutta osaan olla kiltti ja lempeä. Hän tarvitsee minun mielestäni kiltin miehen olemaan kanssaan loppuelämän ja pusun. Mieheltä.

• Anonyymi00062

Oot edelleen suloinen ❤️

• Anonyymi00064

No nyt se nainen on vaan yksin ikävissään.
        Odottaa turhaan viestiä.

• Anonyymi00065

😅 Eiköhän se ole jo tottunut.

• Anonyymi00068

Kuparinväristä tupeeta oon miettinyt.

• Anonyymi00070

Kaivatullasi vai miettinyt itselle?

• Anonyymi00076
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Kaivatullasi vai miettinyt itselle?

Kysyjälle tietysti 😆

• Anonyymi00069

Ohi

• Anonyymi00072

pelaaja😎

• Anonyymi00078

Pitääkö osata shakkia vai leikisti?

• Anonyymi00080

Sullakin on niin hankala luonne, etten keksi minkääntyyppistä mikä sopisi. Voit tietenkin tapailla jotain, mut saman katon alle en suosittele että muuttaisitte. Miehellä pitäis ainakin olla tosi hyvät hermot.

• Anonyymi00082

HV!

• Anonyymi00083

Haluutko pataa nyt vai heti v luuseri

• Anonyymi00084

Et itse uskalla muuttaa

• Anonyymi00085

totta kyl.

• Anonyymi00086

Riippuu ihan siitä, miten mua kohtelee. Voin olla, kun kissimirri tai sitten vähän enemmän sellanen villikissa.
        Oikeesti oon aika neuvottelutaitoinen ja muutenkin aivan mahtava 😆

• Anonyymi00089
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, miten mua kohtelee. Voin olla, kun kissimirri tai sitten vähän enemmän sellanen villikissa.

Vähän aikaa jaksat olla kiva kunnes todelliset karvat paljastuu?

• Anonyymi00092
        Anonyymi00086 kirjoitti:

No voi mi-jau naisia hönöille esittävä setä🥱

• Anonyymi00096
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Vähän aikaa jaksat olla kiva kunnes todelliset karvat paljastuu?

No eiiii... Kaikki on vieraskoreita aluksi tietyllä tavalla, mutta eiköhän täs oo jo vähän kaikki puolet tullut esiin. Aina olen oma itseni!

• Anonyymi00094

Hänelle sopisi joku ihana, kaunis, lempeä, hauska, empaattinen ja rohkea nainen.

• Anonyymi00100

Siinähän ne tuli yhdyn samaan.

• Anonyymi00095

Se Borat-asu voisi piristää näin keväällä. Oletko käynyt värianalyysissä?

• Anonyymi00097

Kovassa kunnossa tikkarissa oleva teräsmies pää kestävää lujaa tekoa tulee olla kunnossa kestää jokanen vääntö ja vääntämättä jättö

• Anonyymi00099

Lopullisesti ikuisesti sitoutuva ei mitään sinnepäin kun kunnolla ytimeen ja yli ei liian nössö taikka hidas lusmu ei sovi olla yhtään läsnäoleva ja paljon laittava

• Anonyymi00102

Mitä hyötyä siitä on, sopivuudesta, mielestäni täydellisissä rakkaustarinoissa on piilossa täydellisiä katastrofeja. Jos aito suhde syntyy ennen kuin nähdään 'suhteen' potentiaali se on täydellistä, kaunista, teos. Harkinta on yliarvostettua.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      115
      3756
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      149
      3743
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      24
      2544
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      5
      2325
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      30
      2138
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1322
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1147
    8. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      33
      912
    9. Mikä on miehekäs mies?

Kertokaa naiset. >Simiti<
      Sinkut
      137
      905
    10. Poika. Edes suuret lyyrikot eivät auta kostonhimoista.

Kostonhimotutkani tuuttaa, etkä saa minua astumaan estradille. Korkeintaan välillä hiukan kutittelen...
      Ikävä
      110
      803
    Aihe