Vaasassa kivaa tekemistä kaipaan...

hesan tyttö

kaipaisin kivoja vinkkejä..tulossa Vaasaan..enkä tunne kaupunkia...löytyiskös kivalle typylle tipsejä. Muuten samma på svenska....

33

3917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hesan tyttö

      hiisi nukkuuko Vaasaa..vai onks tapana vastata vasta kun on sulateltu viikko...Kivoja vinkkejä odotan....

      • jos et oo Stasin palveluksessa

        niin vastaa rohkeasti...kiitos jo etukäteen..t.hesan tyttö


      • Miekkonen.

        Ihan oikeasti. Ei täällä oo mitään.


      • hesan tyttö
        Miekkonen. kirjoitti:

        Ihan oikeasti. Ei täällä oo mitään.

        noo..en mä nyt tarkottanu et olis heti hurjat SUTINAT ja semmosta..vaan joku kiva mies vois niiku olla sellanen opas..mulle...kulkeeks se Uumajan lautta jo..ONKS TORI TALLELLA JA SEMMOSTA.. mihin illalla syömään ja ulos...jos on vähän semmonen heikkous niiku pohjanmaan murteeseen ja no miehiin..


      • hesan tyttö
        hesan tyttö kirjoitti:

        noo..en mä nyt tarkottanu et olis heti hurjat SUTINAT ja semmosta..vaan joku kiva mies vois niiku olla sellanen opas..mulle...kulkeeks se Uumajan lautta jo..ONKS TORI TALLELLA JA SEMMOSTA.. mihin illalla syömään ja ulos...jos on vähän semmonen heikkous niiku pohjanmaan murteeseen ja no miehiin..

        tota..mä oon ihan tavallinen ja mukava..onks teillä jotain erityistä nyt kun kukaan ei kirjota...onks kaikki siellä erotiikkamessuilla? Pikkasen ankeeta jos ihan yksin pyörin..kunkun..olis kiva tavata paikallisia..on kattellu asuntojen hintoja..ja eihän sitä koskaan tiedä jos asettuis vähän aloilleen..mutta näin alkuun niitä vinkkejä ja simmosii niiku tähän..


      • hesan tyttö
        Miekkonen. kirjoitti:

        Ihan oikeasti. Ei täällä oo mitään.

        nyt vaan rohkeasti vastauksia..en ole hörhö..ei ole pilaa vaan avoimin liikkein liikkeellä ..ok.


      • hesan tyttö kirjoitti:

        nyt vaan rohkeasti vastauksia..en ole hörhö..ei ole pilaa vaan avoimin liikkein liikkeellä ..ok.

        mitä etsit. Eli siis ikäsi jne... on aika vaikea suositella tai sanoa mitään kun ei tiedä oleko 20/30/40 paikkeilla :)
        V


      • 36v
        MrLokakuu kirjoitti:

        mitä etsit. Eli siis ikäsi jne... on aika vaikea suositella tai sanoa mitään kun ei tiedä oleko 20/30/40 paikkeilla :)
        V

        ja sievä ja fiksu...no vinkkiä sitten...hesassa kaikki lupailis 10 hyvää ja 12 kaunista..sitten kaikki on höpö höpöä...rohkeasti vaan..muuten seison tyhmänä keskellä toria..ei kivaa..vai mitä?


      • 36v kirjoitti:

        ja sievä ja fiksu...no vinkkiä sitten...hesassa kaikki lupailis 10 hyvää ja 12 kaunista..sitten kaikki on höpö höpöä...rohkeasti vaan..muuten seison tyhmänä keskellä toria..ei kivaa..vai mitä?

        tänään ikäisesi naiset, ja ikäiseni miehet ovat varmaan Waildissa.. itse tosin taidan suunnistaa istumaan illalla o´malleys irkkupubiin ja sen jälkeen kuka ties minne eksyy. Olisin vaikka voinut lupautua oppaaksi mutta kaverin kanssa jo luvannut lähteä.
        T 34v komea ja fiksu Vaasalainen mies :)


      • hesan tyttö
        MrLokakuu kirjoitti:

        tänään ikäisesi naiset, ja ikäiseni miehet ovat varmaan Waildissa.. itse tosin taidan suunnistaa istumaan illalla o´malleys irkkupubiin ja sen jälkeen kuka ties minne eksyy. Olisin vaikka voinut lupautua oppaaksi mutta kaverin kanssa jo luvannut lähteä.
        T 34v komea ja fiksu Vaasalainen mies :)

        olen vielä Hesassa. Mä oon fiksu likka ja kyselen etukäteen.. Nimittäin puoliksi suuniteltu on hyvin tehty. Toi ikä juttu ei mulle merkkaa mitään..hyvä puoli on , että pääsee minne vaan jos haluu..huono puoli .että joku ääliö voi kysyä täti hei minne noi jätskit menee.. Mutta jos tää tästä paranee voin vastavuoroisesti opastaa hesassa..ettei ajatella , että tossa on vaan joku omahyvänen hienohelma koska näin ei ole... Jos esim joka kolmas antais vinkin..tos olis nut semmoset 45 pikkutipsiä..mutta ihan rauhassa..tykkään kyllä muustakin kuin juhlimisesta...


      • leet
        hesan tyttö kirjoitti:

        olen vielä Hesassa. Mä oon fiksu likka ja kyselen etukäteen.. Nimittäin puoliksi suuniteltu on hyvin tehty. Toi ikä juttu ei mulle merkkaa mitään..hyvä puoli on , että pääsee minne vaan jos haluu..huono puoli .että joku ääliö voi kysyä täti hei minne noi jätskit menee.. Mutta jos tää tästä paranee voin vastavuoroisesti opastaa hesassa..ettei ajatella , että tossa on vaan joku omahyvänen hienohelma koska näin ei ole... Jos esim joka kolmas antais vinkin..tos olis nut semmoset 45 pikkutipsiä..mutta ihan rauhassa..tykkään kyllä muustakin kuin juhlimisesta...

        Aika läppää heität...


      • hesan tyttö
        leet kirjoitti:

        Aika läppää heität...

        kuule ..laita mielummin kiva vinkki..äläkä tollasia jookosta..


      • hesan tyttö
        hesan tyttö kirjoitti:

        kuule ..laita mielummin kiva vinkki..äläkä tollasia jookosta..

        totanoin.. merenrantakaupunki..joten ymmärretään toisiamme.. Kustaa Vaasan kaupunki..tykkään myös hissasta...aika hiljaa edelleen...


    • hesan tyttö

      ton lukijamäärän perusteella mä voin olla kaupungissa koko kesäloman kun kaikki pusertaa sellasen pikku v-i-n-k-i-n..niin. Joku tylsä menis turisti infoon..sais nipun esitteitä..katso nää ja sit nää..jäis kliininen maku ja rahat menis..eikä tapais ketään oikeesti..tää on elämää ja oon siinä käsityksessä ..että kivat ihmiset kommunikoi tietsikalla...

      • hesan tyttö

        sama fiilis ku jouluna..Onks nää kaikki mulle..joo oon kiltti tyttö..kauniita unia kaikille Vaasaan!


      • m21
        hesan tyttö kirjoitti:

        sama fiilis ku jouluna..Onks nää kaikki mulle..joo oon kiltti tyttö..kauniita unia kaikille Vaasaan!

        a/s/l? Hesan tyttö tänne vaan...


      • hesan tyttö
        m21 kirjoitti:

        a/s/l? Hesan tyttö tänne vaan...

        jaahas...ei vinkkejä...totanoin..mikä mättää..no kurkkaan iltapäivällä taas..siis kovin ihmeellistä ei tartte keksiä...joo..jos kävis siellä lautalla..i will be back..ette kai enää nuku...


      • hesan tyttö
        hesan tyttö kirjoitti:

        jaahas...ei vinkkejä...totanoin..mikä mättää..no kurkkaan iltapäivällä taas..siis kovin ihmeellistä ei tartte keksiä...joo..jos kävis siellä lautalla..i will be back..ette kai enää nuku...

        kiitos..muuten tolle lokakuulle..ilman muuta testaan paikan..näillä näkymin retkelle tulee....toinenkin sievä tyttö..


      • hesan tyttö
        hesan tyttö kirjoitti:

        kiitos..muuten tolle lokakuulle..ilman muuta testaan paikan..näillä näkymin retkelle tulee....toinenkin sievä tyttö..

        on muuten aika suosittua ympäri maapalloa..joten kivahan se olis esim. syödä jossain muualla ku vaikka Mäkissä...joku kiva rantaretki..nähtävää..niiku siihen suuntaan jos löytyy..niin puhtaasti ilahtuisin..ok?


      • hesan tyttö
        hesan tyttö kirjoitti:

        on muuten aika suosittua ympäri maapalloa..joten kivahan se olis esim. syödä jossain muualla ku vaikka Mäkissä...joku kiva rantaretki..nähtävää..niiku siihen suuntaan jos löytyy..niin puhtaasti ilahtuisin..ok?

        800 lukijaa..ja yksi vinkki..nojoo..tästä voi vain olla nousujohdannainen käyrä...ihan oon iloisella mielellä edelleen...Mikä olis simmonen kiva ruokapaikka...


      • Heidi
        hesan tyttö kirjoitti:

        800 lukijaa..ja yksi vinkki..nojoo..tästä voi vain olla nousujohdannainen käyrä...ihan oon iloisella mielellä edelleen...Mikä olis simmonen kiva ruokapaikka...

        Kirkkopuistikolla Linda Kebab jos haluat hyvää ja edullista.
        Amarillo ja Rosso jos haluat maksaa vähän enemmän hyvästä ja ne sijaitsevat torin laidalla molemmat.
        Ja jos on paksu kukkaro niin Kustaa Vaasa, Fransmanni..
        Ja onhan meillä näitä pikaruokapaikkoja joista itse suosin Hesburgeria.
        Hyvää ruokahalua.


      • sama hesan likka
        Heidi kirjoitti:

        Kirkkopuistikolla Linda Kebab jos haluat hyvää ja edullista.
        Amarillo ja Rosso jos haluat maksaa vähän enemmän hyvästä ja ne sijaitsevat torin laidalla molemmat.
        Ja jos on paksu kukkaro niin Kustaa Vaasa, Fransmanni..
        Ja onhan meillä näitä pikaruokapaikkoja joista itse suosin Hesburgeria.
        Hyvää ruokahalua.

        kiva mennä semmoseen missä muutkin käy..eikä ankeaan turistipyydykseen..kyllä se tästä vielä iloks muuttuu...


      • nti29
        sama hesan likka kirjoitti:

        kiva mennä semmoseen missä muutkin käy..eikä ankeaan turistipyydykseen..kyllä se tästä vielä iloks muuttuu...

        Vaasa on aika pieni paikka. Kun menet seisomaan keskelle autiota toria niin siinähän ympärillä kaikki juottolat ja syöttölät sitten onkin.
        Ja tapahtumia nyt ei kukaan viitsi ruveta listaamaan kun et tiedä koska olet tulossa (ei sen puoleen että täällä hirveesti mitään tahtuukaan). tässä linkki vinkki: http://events.vaasa.fi/fin/.


      • Vsalainen
        nti29 kirjoitti:

        Vaasa on aika pieni paikka. Kun menet seisomaan keskelle autiota toria niin siinähän ympärillä kaikki juottolat ja syöttölät sitten onkin.
        Ja tapahtumia nyt ei kukaan viitsi ruveta listaamaan kun et tiedä koska olet tulossa (ei sen puoleen että täällä hirveesti mitään tahtuukaan). tässä linkki vinkki: http://events.vaasa.fi/fin/.

        Vai Vaasaan tulossa..tere tulemast :)

        Ite menisin syömään Vaasassa Kantarellikseen, jonka yhteydessä sijaitsee jo mainittu Waild.
        www.waild.com

        Toinen hyvä mesta on Fondis ja sitten on joukko lukuisia muita sopuhintaisia ravintoloita.

        Loistava linkkivinkkinen, josta löytyy paljon tietoa Vaasasta ja vaasalaisista:
        http://vaasalaisia.blogspot.com/


      • hesan tyttö
        Vsalainen kirjoitti:

        Vai Vaasaan tulossa..tere tulemast :)

        Ite menisin syömään Vaasassa Kantarellikseen, jonka yhteydessä sijaitsee jo mainittu Waild.
        www.waild.com

        Toinen hyvä mesta on Fondis ja sitten on joukko lukuisia muita sopuhintaisia ravintoloita.

        Loistava linkkivinkkinen, josta löytyy paljon tietoa Vaasasta ja vaasalaisista:
        http://vaasalaisia.blogspot.com/

        kiitos..noin teenkin..todella huomaavaista. Mukavaa illanjatkoa Sinulle ja kaikille Vaasaan...


      • hih hei
        hesan tyttö kirjoitti:

        kiitos..noin teenkin..todella huomaavaista. Mukavaa illanjatkoa Sinulle ja kaikille Vaasaan...

        Mitäs kuuluu hesan tyttö.
        Täs olis yksi 28 vaasan poika vailla opastettavaa...


      • hesan tyttö
        hih hei kirjoitti:

        Mitäs kuuluu hesan tyttö.
        Täs olis yksi 28 vaasan poika vailla opastettavaa...

        Hyvältä vaikuttaa Vaasaa..let it roll..ja pilkettä silmään..kivan keväistä..mukavaa viikkoa kaikille..


      • hesantytteli
        hesan tyttö kirjoitti:

        Hyvältä vaikuttaa Vaasaa..let it roll..ja pilkettä silmään..kivan keväistä..mukavaa viikkoa kaikille..

        laitetaan puhuttavaa pidemmäks aikaa ...jookos...ei oo pitkä aika enäää...hyvää kantsuu odottaa...


      • hesan tyttö
        hesantytteli kirjoitti:

        laitetaan puhuttavaa pidemmäks aikaa ...jookos...ei oo pitkä aika enäää...hyvää kantsuu odottaa...

        Vappuna aurinko hyväilee meitä kaikkia hymyllään..ei oo pitkä aika..sellanen iso ilmapallo..kuohua ja Vaasa ai ai kivaa takuuvarmasti!!!!!


      • hesan tyttö
        hesan tyttö kirjoitti:

        Vappuna aurinko hyväilee meitä kaikkia hymyllään..ei oo pitkä aika..sellanen iso ilmapallo..kuohua ja Vaasa ai ai kivaa takuuvarmasti!!!!!

        enää yksi viikko olen ihan täpinöissä..mukavaa viikonloppua kaikille Vaasaan!!!!!!


    • Ganja-Pilvi

      Pistäkää oma pystyyn Vaasassakin tai osallistukaa jollekin muista ks. hamppu.net - sivut http://hamppu.net


      Jyväskylä

      * Kokoontuminen Kolmikulman edessä klo 13:30 alkaen; kulkue
      lähtee klo 14 etenemään kohti Lounaispuistoa, jossa puheita
      yms.
      * Tule omana itsenäsi tai jonakin muuna!
      * Illalla bileet!
      * Lisätiedot: [email protected]


      Turku

      * lähtö klo 14 Puolalanpuistosta, Aurakadun päästä
      * järjestäjä / lisätiedot: Vihreet Pantterit


      Tampere

      * kokoontuminen Hämeenpuistossa pääkirjastotalo Metson vieressä, siinä pyörivän kiven ympärillä, josta lähdetään marssimaan klo 14 Hämeenkadulle päin

      * marssitaan Sorsapuistoon, jossa luvassa ohjelmaa (puhe, palkinnonjakotilaisuus, vapaa sana)

      * virallisuuksien jälkeen mm. chillausta, musiikin kuuntelua ja hampputuotteisiin tutustumista (ravinto, kuitu)

      * Illalla varmasti jatkot jossain! Tästä marssikomitea ei tiedä mitään, vaan luottaa vankasti tamperelaisen tanssikansan oma-aloitteisuuteen.

    • täpinöissä

      jo..

      • hesan tyttö

        hiljalleen pakkaan laukut ja lähden junalippuostoksille...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe