Pattayalle ajattelin muuttaa

Anonyymi

ja jo ennen vuotta 2025.

Moottoripyöränkin ajattelin sitten ostaa.

Täältä olen jo lukenut juttuja erimerkkisistä motoripyöristä mutta mikä voisi olla se oikea minulle?

Tekevät nykyjään kuulemma siellä näitä Harley Davitsoneja. Ovatkohan näinollen paljonkin halvempia kuin Dukatit?

14

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PS. Mikä mahtaisi vaimolleni olla hyvä skootteri valinta hänen pitkäjalkainen ja 175cm ollen?

      • Anonyymi

        Riippuu siitä kumpi jalka hällä on pitkä koska thaimaassa ajetaan väärään suuntaan tiellä. Lyhyt jalka on hyvä olla kadun puolella ja pitkä jálka pientareella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä kumpi jalka hällä on pitkä koska thaimaassa ajetaan väärään suuntaan tiellä. Lyhyt jalka on hyvä olla kadun puolella ja pitkä jálka pientareella.

        tota.. aimo on jo pientareella


      • Anonyymi

        Eipä taitaisi löytyä ilman suurennuslasia ja pinsettejä, joten arvoitukseksi jää pojun manknumi, koska puntti ei pullota, toisaalta mitäpä tuollaisella snyfällä muuta kuin pissimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taitaisi löytyä ilman suurennuslasia ja pinsettejä, joten arvoitukseksi jää pojun manknumi, koska puntti ei pullota, toisaalta mitäpä tuollaisella snyfällä muuta kuin pissimään.

        Tavallaan osuit oikeaan.

        Magnum.44 oli tsoukki. Ja sen piipun pituus lienee vaihteleva suhteessa siihen, kumpaan punttiin sitä piippua yrität sovitella.

        Joskus on saattanut käydä niinkin, jotta joitakin sirpaleita tullissa tunnusteltaessa on sanottu, jotta welcome sir, silmää vinkaten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taitaisi löytyä ilman suurennuslasia ja pinsettejä, joten arvoitukseksi jää pojun manknumi, koska puntti ei pullota, toisaalta mitäpä tuollaisella snyfällä muuta kuin pissimään.

        Jatkan vielä tätä Chiang Main Senseitä / Huahinin väkivallanammattilaista kunnioittaen että ehkä tulet sitä saamaan mitä tilaat. Mutta miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä tätä Chiang Main Senseitä / Huahinin väkivallanammattilaista kunnioittaen että ehkä tulet sitä saamaan mitä tilaat. Mutta miksi?

        Jep jep...kyllä minä olen tätä miettinyt.
        Omastamielestäni en ole kenellekään mitään pahaa koskaan tehnyt.
        Tästä huolimatta joku Sika-Amalia vainoaa, meitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep...kyllä minä olen tätä miettinyt.
        Omastamielestäni en ole kenellekään mitään pahaa koskaan tehnyt.
        Tästä huolimatta joku Sika-Amalia vainoaa, meitä!

        Tarkoitin tietenkin minua.


    • Anonyymi

      Kyllä tämä on kovvoo hommoo, kun joudun jokaiselle palstalle keksimään jonkun aloituksen. Sitten vielä joudun vastailemaan itselleni esittämiini tyhmiin kysymyksiisi. Joudun jopa kinastelemaan itseni kanssa. Onneksi sairastan jakomielitautia, siinä suhteessa homma on helppo.

    • Anonyymi

      Come on, man!

      Oletko koskaan edes käynyt Thaimaassa?

      Oletko nähnyt siellä tyttöjä HD:n -VS - Ducatin tarakalla?

    • Anonyymi

      Ajattelin niinkuin se entinen tyttö. Hän antoi ensin ymmärtää, mutta sitten ei ymmärtänyt antaa. Muuttoni kanssa on sama asia.

    • Anonyymi

      Jos ajella meinaat osta Ducati, jos korjaamolla seisottaa osta Harley.

      • Minulla oli tonnisatanen Suzuki ja kaverilla 47- mallin Panhead orginelliksi entisöity. Festarit 40 kilometrin päässä jonne päätettiin kauniina kesäpäivänä lähteä.

        Matka kesti noin viisi tuntia. Kaverin HD tärisi tietyissä nopeuksissa niin paljon ettei hän nähnyt käsiään ja niistä meni tunto. Piti pysähtyä muutaman kilometrin välein.

        Samalla kun pysähdyttiin, niin kaveri aina käveli takaisinpäin etsimään tärinän vuoksi pudonneita osia. Sen jälkeen siihen kapistukseen lisättiin aina 50/50 öljyä, jota oli repullinen mukana.

        Pari kilsaa ennen juhlapaikkaa ensiövedon hihna irtosi ja imaisi itsensä rullalle osittain riekaleiksi. Siihen tuli sitten HD- porukkaa hätiin ja jollakin oli varahihna mukana, joka sopi tähän kaverin laitteeseen.

        Takaisinpäin kun lähdettiin niin sanoin kaverille että koeta pärjätä, mulla on vähän muita kiireitä nyt.

        Hölkkäämällä olisi taittunut tuo matka reilusti nopeammin kuin HD:lla.


      • 2010vuodesta kirjoitti:

        Minulla oli tonnisatanen Suzuki ja kaverilla 47- mallin Panhead orginelliksi entisöity. Festarit 40 kilometrin päässä jonne päätettiin kauniina kesäpäivänä lähteä.

        Matka kesti noin viisi tuntia. Kaverin HD tärisi tietyissä nopeuksissa niin paljon ettei hän nähnyt käsiään ja niistä meni tunto. Piti pysähtyä muutaman kilometrin välein.

        Samalla kun pysähdyttiin, niin kaveri aina käveli takaisinpäin etsimään tärinän vuoksi pudonneita osia. Sen jälkeen siihen kapistukseen lisättiin aina 50/50 öljyä, jota oli repullinen mukana.

        Pari kilsaa ennen juhlapaikkaa ensiövedon hihna irtosi ja imaisi itsensä rullalle osittain riekaleiksi. Siihen tuli sitten HD- porukkaa hätiin ja jollakin oli varahihna mukana, joka sopi tähän kaverin laitteeseen.

        Takaisinpäin kun lähdettiin niin sanoin kaverille että koeta pärjätä, mulla on vähän muita kiireitä nyt.

        Hölkkäämällä olisi taittunut tuo matka reilusti nopeammin kuin HD:lla.

        47 mallinen HD maksaa tänä päivänä enemmän kuin sun haaveilluusiodugati.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe