Just ny kaipaisin sinua

Anonyymi

Vierelle. Halaamaan, lohduttamaan ja tuomaan toivoa paremmasta huomisesta. Just nyt.

65

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just nyt mä toivon samaa.
      Pehmeää syliä,helliä kuiskauksia ja suloisia suudelmia.
      Just nyt toivon, että soitat ja kerrot,miten mua kaipaat.

      • Anonyymi

        Jos hänet nyt syliini saisin, kuiskaisin korvaan ne asiat mitkä ovat mielessäni pyörineet. Ne samat sanat, jotka kertaalleen hänen korvaansa kuiskasin. Puhaltaisin kaulaan ja suutelisin hellästi aina ylös huulia hapuillen. Silittäisin selkää, kuten silloin kerran mökillä, liian pienessä sängyssä makoillessamme. En voi sille mitään, kuinka kaipaan. Vedät minua puoleesi edelleen.


    • Anonyymi

      Miksi juuri nyt? Kenet haluat?

      • Anonyymi

        Hänet, jonka taisin menettää. Hänet kenen syleilyn vielä muistan. Sen tunteen ja lämmön. Kohta en enää muista. Aikaa kuluu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänet, jonka taisin menettää. Hänet kenen syleilyn vielä muistan. Sen tunteen ja lämmön. Kohta en enää muista. Aikaa kuluu...

        Ihanalta kuulostavaa läheisyyttä, olit onnekas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänet, jonka taisin menettää. Hänet kenen syleilyn vielä muistan. Sen tunteen ja lämmön. Kohta en enää muista. Aikaa kuluu...

        Miten niin menetit hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin menetit hänet?

        Toiselle...


    • Mulla on tuo kuvailemasi just nyt tilanne aika ussein päällä. Liian usein, edelleen...

    • Anonyymi

      Kaivataan täälläkin vaan turhaan.

      • Anonyymi

        Seuraat punaista lankaa

        Niin se parempi aika koittaa

        Ihan itte tehdään se

        Elämä

        Ja pysyt hengissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraat punaista lankaa

        Niin se parempi aika koittaa

        Ihan itte tehdään se

        Elämä

        Ja pysyt hengissä

        Punainenlanka on hukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punainenlanka on hukassa.

        Varo ettei 💥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettei 💥

        Voi niinkin käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraat punaista lankaa

        Niin se parempi aika koittaa

        Ihan itte tehdään se

        Elämä

        Ja pysyt hengissä

        Tämä mietityttää että mikä se on se oikea punainen lanka niistä punaisista. Tiedän kyllä kenen luo haluan, mutta miten.


    • Anonyymi

      Minäkin sinua. Just ja aina, jokainen loppuelämäni sekunti.

      • Anonyymi

        Näin minäkin tunnen.


    • Anonyymi

      "Hylkäämistä pelätään poikkeuksellisen paljon, ymmärrettävästi. Yleisin seuraus tälle tunnelukolle on masennus. Muita mahdollisia seurauksia on läheisten suhteiden välttäminen kokonaan.

      Ihminen kaipaa ja tarvitsee valtavasti turvaa, luotettavuutta sekä hyväksyntää. Jossain määrin jokainen ihminen pelkää hylätyksi tuloa, mutta ihminen, jolla tämä lukko on vahva, tekee melkeinpä mitä hyvänsä, ettei joudu kokemaan hylätyksi tulon kipua. Kurjaa kyllä, tällöin ihminen tietyllä tavalla hylkää itse itseään."

      Ei voisi tuo teksti yhtään enempää osua. 💔

      • Anonyymi

        Vakavasti sanottu. Itselläni ei ole kovin voimakasta hylätyksi tulemisen pelkoa (toki jossain määrin kuten tuossakin todetaan kaikilla olevan) ja siitä seuraa, että en esimerkiksi pelkää riitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakavasti sanottu. Itselläni ei ole kovin voimakasta hylätyksi tulemisen pelkoa (toki jossain määrin kuten tuossakin todetaan kaikilla olevan) ja siitä seuraa, että en esimerkiksi pelkää riitaa.

        On ihmisiä, jotka pelkäävät niin paljon huomiotta jättämistä, että mielummin haastavat riitaa ja ovat ilkeitä (satuttavat), kuin jäisi ilman huomiota.
        Tahtovat toisesta jotain itselleen vaikka väkisin, riipivät toiselta ihmisarvoa, kunhan saa huomion itseensä, jos ei hyvällä, niin pahalla. Paha juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihmisiä, jotka pelkäävät niin paljon huomiotta jättämistä, että mielummin haastavat riitaa ja ovat ilkeitä (satuttavat), kuin jäisi ilman huomiota.
        Tahtovat toisesta jotain itselleen vaikka väkisin, riipivät toiselta ihmisarvoa, kunhan saa huomion itseensä, jos ei hyvällä, niin pahalla. Paha juttu!

        Ymmärsit kommenttini väärin. Tarkoitin että en pelkää hylkäämistä, jos toinen ihminen suuttuu itselleni. Monet muut valitettavasti pelkäävät ja siksi välttävät riitatilanteita silloinkin kun se ei ole hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihmisiä, jotka pelkäävät niin paljon huomiotta jättämistä, että mielummin haastavat riitaa ja ovat ilkeitä (satuttavat), kuin jäisi ilman huomiota.
        Tahtovat toisesta jotain itselleen vaikka väkisin, riipivät toiselta ihmisarvoa, kunhan saa huomion itseensä, jos ei hyvällä, niin pahalla. Paha juttu!

        Ai... Onpa surullista kuulla.
        Itselläni tuo asia kyllä näkyy eritavalla. En pidä riitatilanteista ja on tosi rankkaa jos on aiheuttanut toiselle pahaa mieltä. Itse en edes pystynyt lähettämään hänelle viestiä. Jos olisin mieleltäni vähän paremmassa kunnossa olisin edes yrittänyt. Ei sillä, en uskoisi hänen haluavan nähdä ja tutustua.
        Mut mielessäni hän on ollut siitä lähtien...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai... Onpa surullista kuulla.
        Itselläni tuo asia kyllä näkyy eritavalla. En pidä riitatilanteista ja on tosi rankkaa jos on aiheuttanut toiselle pahaa mieltä. Itse en edes pystynyt lähettämään hänelle viestiä. Jos olisin mieleltäni vähän paremmassa kunnossa olisin edes yrittänyt. Ei sillä, en uskoisi hänen haluavan nähdä ja tutustua.
        Mut mielessäni hän on ollut siitä lähtien...

        Palstalla kirjoittelee moni nainen, me ei selvästikään olla samalla aaltopituudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla kirjoittelee moni nainen, me ei selvästikään olla samalla aaltopituudella.

        Kunpa hän ei muistelisi pahalla. 💔
        Jos edes koskaan huomasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa hän ei muistelisi pahalla. 💔
        Jos edes koskaan huomasi.

        Kunpa nukahtamisen jälkeen en enää heräis koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa nukahtamisen jälkeen en enää heräis koskaan.

        Must ei oo koskaa ollu kuin toivomaan, elänyt haavemaailmoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla kirjoittelee moni nainen, me ei selvästikään olla samalla aaltopituudella.

        Eiköhän tänne mahdu kaikki aaltopituudet. Hyvä että on monenlaisia kirjoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai... Onpa surullista kuulla.
        Itselläni tuo asia kyllä näkyy eritavalla. En pidä riitatilanteista ja on tosi rankkaa jos on aiheuttanut toiselle pahaa mieltä. Itse en edes pystynyt lähettämään hänelle viestiä. Jos olisin mieleltäni vähän paremmassa kunnossa olisin edes yrittänyt. Ei sillä, en uskoisi hänen haluavan nähdä ja tutustua.
        Mut mielessäni hän on ollut siitä lähtien...

        Sain hänen kanssaan hetken viettää aikaa...
        Olisin halunnut uskaltaa kysyä et haluaisko hän nähdä vielä. En pystynyt. Se tilaisuus meni.
        Tuskin enää kohdataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain hänen kanssaan hetken viettää aikaa...
        Olisin halunnut uskaltaa kysyä et haluaisko hän nähdä vielä. En pystynyt. Se tilaisuus meni.
        Tuskin enää kohdataan.

        Mut niin en kysynyt sitä silloin ja viestiä en laittanut koska en oo ollut enkä ole kunnossa et ansaitsisin tilaisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut niin en kysynyt sitä silloin ja viestiä en laittanut koska en oo ollut enkä ole kunnossa et ansaitsisin tilaisuutta

        Ei se mikään ansaintakysymys voi olla. Anna toisen päättää itse, älä päätä hänen puolestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mikään ansaintakysymys voi olla. Anna toisen päättää itse, älä päätä hänen puolestaan.

        Samaa mieltä. Tilaisuus kyllä tulee, se oikea hetki kun molemmat ovat valmiit toisensa kohtaamaan. Näin suuri rakkaus kyllä säilyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut niin en kysynyt sitä silloin ja viestiä en laittanut koska en oo ollut enkä ole kunnossa et ansaitsisin tilaisuutta

        Ei se haittaa jos et ole kunnossa, eihän rakkauden kaipuussa voi kunnossa ollakaan. Se kaipuu sattuu niin paljon. Ei se ole masennusta vaan rakkauden kaipuuta. Kun otat yhteyttä, se poistuu. Saat toivoa siitä. Ja pääset eteenpäin.


      • Anonyymi

        Tämä on totta elämässäni. Se lukko on murrettava.


    • Anonyymi

      Meen ens viikol hakemaan apua... Jos sais edes jotain lääkkeitä tasaamaan mieltä. Meen masennuksen syvimpään päätyyn ja sit taas kokoon itteeni monta kertaa päivän aikana. Tää tapahtuu melkein päivittäin. Työpäivä menee ok, mut sit yksin ollessani romahdan.

      • Anonyymi

        Jos joku kysyis multa et miten menee...
        Niin huonosti, tää kipu sisällä tuntuu musertavalta.
        Mitkään motivaatiolauseet ei vaan oo auttaneet.
        Löydän kyllä paljonkin hyviä asioita joita mulla on elämässä. Oon niistä niin kiitollinen. Mut en vaan voi tälle ololle mitään. En ymmärrä ihan pohjimmaista syytä tälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku kysyis multa et miten menee...
        Niin huonosti, tää kipu sisällä tuntuu musertavalta.
        Mitkään motivaatiolauseet ei vaan oo auttaneet.
        Löydän kyllä paljonkin hyviä asioita joita mulla on elämässä. Oon niistä niin kiitollinen. Mut en vaan voi tälle ololle mitään. En ymmärrä ihan pohjimmaista syytä tälle.

        Hyvä että saat apua, valitettavasti tuossa tilanteessa motivaatiolauseet eivät riitä kenellekään.


      • Anonyymi

        Hyvä että haet apua! Voimia sinulle!


    • Anonyymi

      Tuntuu et täl hetkel ainut paikka mis hetkeks unohtaa kaiken muun ja murheet on hevosen kanssa ❤️

      • Anonyymi

        No hyvä että sinulla on joku paikka. Minulla on lapset.


    • Anonyymi

      Onko ketjun haaveilijoille tullut mieleen tehdä jotain että olisi heila helluntaina?

      • Anonyymi

        Tämän ketjun naisilla taitaa olla nyt suruaika. Heilaketju olisi toinen ketju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ketjun naisilla taitaa olla nyt suruaika. Heilaketju olisi toinen ketju.

        Suruaikana sitä rakkainta ja tärkeintä tarvitsisi eniten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suruaikana sitä rakkainta ja tärkeintä tarvitsisi eniten...

        Niin, ei tuossa tilanteessa muista naisista ole edes puoleksi lohduksi. Suru on vain käytävä läpi, sille ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei tuossa tilanteessa muista naisista ole edes puoleksi lohduksi. Suru on vain käytävä läpi, sille ei voi mitään.

        Mitkä muut naiset? miksette lähesty niitä joista olette kiinnostuneita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei tuossa tilanteessa muista naisista ole edes puoleksi lohduksi. Suru on vain käytävä läpi, sille ei voi mitään.

        Käytävä mikä käytävä, käytävän päässä valoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä muut naiset? miksette lähesty niitä joista olette kiinnostuneita!

        Sanoisin vain että:

        "Ahdistuneisuus tekee ympäristön havainnoinnoista vaikeaa, eikä iloa tunnu löytyvän. Pelot epäonnistumisesta, muiden mielipiteistä, hylätyksi tulemisesta ja menettämisestä valtaavat mielen. Sydän tykyttää, henkeä ahdistaa ja vapisuttaa. Ahdistus ottaa vallan ja se tuntuu jatkuvan ikuisuuden. Kokemukset ahdistuksen herättämistä ajatuksista ovat todellisia ja lamaannuttavia. "

        Koen tunteet voimakkaasti ja jos haluaisin jotain hyvin paljon niin tulee tuo lamaantuminen, tunne etten pysty eikä minusta ole mihinkään. Ajattelen et mun pitäis olla sitä ja tätä enemmän ennenkuin olisin valmis toiselle. Siis tunnen itse etten ole riittävä toiselle. Aloitteentekeminen siis jäi, sen takia olen niin pettynyt itseeni yhä enemmän ja surun murtama. En osaa selittää.


    • Itsekin menettänyt äskettäin elämäni rakkauden vallitsevien olosuhteiden vuoksi. Se repii ja raastaa. Itkettää loputtomiin välillä. Tunteet on edelleen olemassa mutta niitä ei hänelle voi enää osoittaa. Kaipaan läheisyyttä ja rakkautta niin paljon.

    • Anonyymi

      Hei lesbo, tulevaisuus on kytketty toivoon kuten vapaus totuuteen.

      • Anonyymi

        Hienosti sanottu!


    • Anonyymi

      Hän saa minut vähän heikoksi edelleen. Kaipaan vaikken saisi.

      • Anonyymi

        Miksei saisi?


      • Anonyymi

        Miksei saisi?
        Avaa vähän. ☺️


    • Anonyymi

      En saa unta... Aamul töihin 👍 🥱
      En vaan tuu koskaan unohtaa häntä...

      • Anonyymi

        Miten niin? Ihan aamuvuorossa olin... 🥱
        Puol neljältä mulle riitti pyöriskely sängyssä ja nousin hetkeksi tekemään jotain muuta. Tein kyykkyjä ja söin puolikkaan banaanin. 😅 Sit nukahdin sen jälkeen kun menin sänkyyn ja herätyskello herätti kuudelta. Oloni on aika outo ja ajatus kulkee hitaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Ihan aamuvuorossa olin... 🥱
        Puol neljältä mulle riitti pyöriskely sängyssä ja nousin hetkeksi tekemään jotain muuta. Tein kyykkyjä ja söin puolikkaan banaanin. 😅 Sit nukahdin sen jälkeen kun menin sänkyyn ja herätyskello herätti kuudelta. Oloni on aika outo ja ajatus kulkee hitaalla.

        Minäkin vähän allapäin

        Pitää vaan keksiä itte jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin vähän allapäin

        Pitää vaan keksiä itte jotain

        Vähän on samat fiilikset!


    • Anonyymi

      itkenyt vaan ja sydän jyskyttää rinnas ja helve'tin paha olo.
      💔💔

      Voi kun niin paljon haluisin et joku kertois miten tän kivun saa pois. Oon siitä surullinen et tää kaikki oli harhaa ja yksipuolista.

      • Anonyymi

        Voi ei, toivottavasti olet saanut jo unta 😔


      • Anonyymi

        🤔Vertaistukea:

        Olen käynyt saman kaltaisia tunteita läpi. Maanantaina kävi niin, että ymmärsin ihastukseni laittamasta biisistä yhden (siis ajatelkaa yhden!) sanan väärin ja tuli kamala olo. Se ilo mitä olin aikaisemmin tuntenut muuttui pienessä hetkessä päälle ahdistuksesi...se tunne vyöryi päälle, ihan siis kamala olo, tuntui ihan fyysisesti koko kropassa, menettämisen pelko ja se etten joudu pettymään, että olenko kuvitellut ja toivonut liikaa. Tuntui, kuin edessä olisi rotko. Olen ennenkin pudonnut sellaisiin, että tiesin selviäväni.

        En voinut heti pysäyttää autoa. Vein lapsen harrastukseen ja velloin hetken siinä epätoivon ja surun tunteessa. Yritin lohduttaa itseäni kaikilla järki ajatuksilla. (Olen sellainen hulluudesta rikas ihminen, että ei ollut helppoa😅) Sitten tajusin tehdä päässäni reality check. Mitä on ja mitä ei ole tapahtunut, ei auttanut, otin sen biisin, katsoin sanat, löysin yhden virheen ja olin helpottunut. Kuuntelin sitä ja muita biisejä loppumatkan kevyellä mielellä ja ymmärsin, kuinka pienestä omat tunteet heittelee. Oli niin kevyt olo, että olisin voinut alkaa täyttää veroilmoitusta 😄

        Joskus vertaistuki voi helpottaa, toivottavasti sulla on jo parempi olo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤔Vertaistukea:

        Olen käynyt saman kaltaisia tunteita läpi. Maanantaina kävi niin, että ymmärsin ihastukseni laittamasta biisistä yhden (siis ajatelkaa yhden!) sanan väärin ja tuli kamala olo. Se ilo mitä olin aikaisemmin tuntenut muuttui pienessä hetkessä päälle ahdistuksesi...se tunne vyöryi päälle, ihan siis kamala olo, tuntui ihan fyysisesti koko kropassa, menettämisen pelko ja se etten joudu pettymään, että olenko kuvitellut ja toivonut liikaa. Tuntui, kuin edessä olisi rotko. Olen ennenkin pudonnut sellaisiin, että tiesin selviäväni.

        En voinut heti pysäyttää autoa. Vein lapsen harrastukseen ja velloin hetken siinä epätoivon ja surun tunteessa. Yritin lohduttaa itseäni kaikilla järki ajatuksilla. (Olen sellainen hulluudesta rikas ihminen, että ei ollut helppoa😅) Sitten tajusin tehdä päässäni reality check. Mitä on ja mitä ei ole tapahtunut, ei auttanut, otin sen biisin, katsoin sanat, löysin yhden virheen ja olin helpottunut. Kuuntelin sitä ja muita biisejä loppumatkan kevyellä mielellä ja ymmärsin, kuinka pienestä omat tunteet heittelee. Oli niin kevyt olo, että olisin voinut alkaa täyttää veroilmoitusta 😄

        Joskus vertaistuki voi helpottaa, toivottavasti sulla on jo parempi olo!

        Voi ei... Oon ihan samanlainen.
        Sillä erotuksella et oon kuunnellut niitä kaikkia kun hän on tarkoittanut niitä toiselle.


    • Anonyymi

      En tosiaan oo siinä mielentilassa et pystyisin nauramaan 😂😂🤣

    • Anonyymi

      Kai ymmärrät kun sanon ikävöiväni, niin todella teen niin. Mulla on ikävä ja kaipaan sua. Sun seuraa. Ja välillä aina kerron sen sinullekin.

      • Anonyymi

        Oot sä vielä olemassa

        Oletko olemassa minulle ?

        Näytätkö sen kulta, että oot olemassa minullekin


    • Anonyymi

      Näin hänet eilen etäältä. Kävi mielessä et nyt hetkeni koitti, sitten kuitenkin epäröin. En edes kunnolla nähnyt häntä mutta tuli tunne ettei hän haluaisi et lähestyn.
      Rauha tuli tälle jutulle, koska en tiedä miksi mutta tuntui niin vahvasti ettei hän varmaan haluaisi. Se oli siinä 💔
      Tuskin edes kohtaan häntä enää. Ihan hyvä varmaan.
      💔

      • Anonyymi

        Siitä oli niin pitkä aika kun viimeksi puhuimme. Menin itse lukkoon enkä kyennyt kun jotenkin ajattelin et hän ei halua. Viime kerralla josta on jo aikaa hän itse lähestyi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe