Täällä erä varmasti kertoi ettei Pentagon ole julkistanut videoita, vain myöntänyt olevan aidot.
Pentagon on julkistanut.
https://www.google.fi/amp/s/www.nytimes.com/2020/04/28/us/pentagon-ufo-videos.amp.html
Us laivaston ufovideoiden aitous
10
112
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaapa olla myös disinformaatiota jonkin toisen asian peittämiseksi.
Pentagonissa, kuten kaikkien muidenkin valtioiden sotaorganisaatioissa, on suoranainen velvollisuus käyttää tiedotuksissaan totuutta mahdollisimman säästäväisesti.- Anonyymi
Tulitko tuosta onnelliseksi? Tuolla heitolla salaliittomiehet teilaavat kaiken ja nyt vielä loit uuden salaliiton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulitko tuosta onnelliseksi? Tuolla heitolla salaliittomiehet teilaavat kaiken ja nyt vielä loit uuden salaliiton.
Niin, sellaista se on ja sen kanssa pitää elää.
Ehkä tässä nyt on paikallaan huomauttaa että tuo lehtijuttu on julkaistu jo vuosi sitten,eli 2020,
- Anonyymi
Asiassahan ei ole mitään mystistä tai epäselvyyttä. Aitoja ilmiöitä on kuvattu.
Kyse ei tietenkään ole mistään alieneistä tai maan ulkopuolisista olioista vaan ihan kotoisista kiinalaisista ja venäläisistä luomuksista. Siis kaikkea muuta kuin koukku lahkolaisineen yrittää jankuttaa.
https://www.the-sun.com/news/2694546/ufo-us-navy-hypersonic-china-russia/Voihan ne olla vaikka puebloheimoon kuuluvan intiaanipäällikkö Lentävän Puhvelin biisoninmetsästykseen liittyviä hypersoonisia tiedustelualuksia, mutta se on äärimmäisen epätodennäköistä eikä sellaisesta ole mitään todisteita.
Vielä toistaiseksi ei ole näkynyt millään valtiolla, organisaatiolla tai yhtiöllä sellaisia hypersoonisia droneja testeissä, tiedelehdissä, sotilasjulkaisuissa, ilmailualan asiantuntijoiden keskuudessa eikä missään, joita US Navy ja Pentagon kuvailee ja on kuvannut.
Sellaista suorituskykyä ei ole millään tunnetulla ihmisen rakentamalla laitteella ja kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä että mikään tuntemamme tekniikka ei pysty sellaiseen, eikä kestä sellaista.
Kun ottaa huomioon sellaisen laitteen kaupalliset ja sotilaalliset mahdollisuudet, niin ne ovat mittaamattomat. Puhutaan koko planeetan hallinnasta sekä sotilaallisesti että kaupallisesti.
Siksipä on käytännössä mahdotonta ettei moinen innovaatio olisi vuotanut tai tullut julkisuuteen ja markkinoille, jos se olisi ihmisen tekosia.
Siispä se ei ole ihmisen tekosia. Tähän johtopäätökseen ei tarvita mitään muuta kuin tervettä maalaisjärkeä.- Anonyymi
Mielenkiintoisia te lestat kyllä olette. Lähtökohtaisesti kristittyinä teidän tulisi olla suvaitsevaisia, ymmärtäväisiä ja lempeitä muita uskontoja ja ihmisiä kohtaan, mutta on tunnettu tosiasia on että te tunnette suoranaista vihaa monia kotimaisiakin uskonnollisia lahkoja kohtaan ja boikotoitte heitä kaikessa eristäytyen omiin oloihinne niin siviilissä kuin työelämässäkin. Koette olevanne parempia ihmisiä kuin muuta ja ajattelette oikeaoppisina taivaspaikan kuuluvan vain teille ja muut painukoot ja joutakoot helvettiin.
Salman kirjoitti kirjan saatanalliset säkeet ja puhui pahuuden uskonnosta. Hän voisi kirjoittaa samanlaisen kirjan lestadiolaisuudesta, joka on kaksinaamaisin, sisäsiittoisin ja itsekkäin pahuuden lahko. Kehtaat vielä nimitellä muita lahkolaisiksi tuollaisesta lähtökohdasta.
Hellakoukku puhui erinomaista asiaa tuossa kommentissaan. Kiitoksia hänelle siitä, kun taas sinun kommenttisi ja artikkelisi on uutisvirran juorupuolelta välistä vedetty asiayhteydestään irroitettua hölynpölyä. Pope on vahvasti ufouskovainen ja tietoinen henkilö, joka toki heittelee ilmoille myös muita näkökulmia. - Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Voihan ne olla vaikka puebloheimoon kuuluvan intiaanipäällikkö Lentävän Puhvelin biisoninmetsästykseen liittyviä hypersoonisia tiedustelualuksia, mutta se on äärimmäisen epätodennäköistä eikä sellaisesta ole mitään todisteita.
Vielä toistaiseksi ei ole näkynyt millään valtiolla, organisaatiolla tai yhtiöllä sellaisia hypersoonisia droneja testeissä, tiedelehdissä, sotilasjulkaisuissa, ilmailualan asiantuntijoiden keskuudessa eikä missään, joita US Navy ja Pentagon kuvailee ja on kuvannut.
Sellaista suorituskykyä ei ole millään tunnetulla ihmisen rakentamalla laitteella ja kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä että mikään tuntemamme tekniikka ei pysty sellaiseen, eikä kestä sellaista.
Kun ottaa huomioon sellaisen laitteen kaupalliset ja sotilaalliset mahdollisuudet, niin ne ovat mittaamattomat. Puhutaan koko planeetan hallinnasta sekä sotilaallisesti että kaupallisesti.
Siksipä on käytännössä mahdotonta ettei moinen innovaatio olisi vuotanut tai tullut julkisuuteen ja markkinoille, jos se olisi ihmisen tekosia.
Siispä se ei ole ihmisen tekosia. Tähän johtopäätökseen ei tarvita mitään muuta kuin tervettä maalaisjärkeä.Kyllä kalibrointi virhe oli aivan ihmisten tekoja. Haloo, vähän maalaisjärkeä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoisia te lestat kyllä olette. Lähtökohtaisesti kristittyinä teidän tulisi olla suvaitsevaisia, ymmärtäväisiä ja lempeitä muita uskontoja ja ihmisiä kohtaan, mutta on tunnettu tosiasia on että te tunnette suoranaista vihaa monia kotimaisiakin uskonnollisia lahkoja kohtaan ja boikotoitte heitä kaikessa eristäytyen omiin oloihinne niin siviilissä kuin työelämässäkin. Koette olevanne parempia ihmisiä kuin muuta ja ajattelette oikeaoppisina taivaspaikan kuuluvan vain teille ja muut painukoot ja joutakoot helvettiin.
Salman kirjoitti kirjan saatanalliset säkeet ja puhui pahuuden uskonnosta. Hän voisi kirjoittaa samanlaisen kirjan lestadiolaisuudesta, joka on kaksinaamaisin, sisäsiittoisin ja itsekkäin pahuuden lahko. Kehtaat vielä nimitellä muita lahkolaisiksi tuollaisesta lähtökohdasta.
Hellakoukku puhui erinomaista asiaa tuossa kommentissaan. Kiitoksia hänelle siitä, kun taas sinun kommenttisi ja artikkelisi on uutisvirran juorupuolelta välistä vedetty asiayhteydestään irroitettua hölynpölyä. Pope on vahvasti ufouskovainen ja tietoinen henkilö, joka toki heittelee ilmoille myös muita näkökulmia.Kukahan täällä on reaalimaailmassa elävä insinööriaivoilla ajatteleva järkimies ja kuka on uskovainen hörhö joka uskoo mihin hyvänsä.
Me insinöörit emme usko raamattuihin eikä koukun lahkoihin ufoista puhumattakaan.
Meitä ei kukaan käännytä lestikseksi tai ufouskikseksi muutoin kuin että menetämme järjen valon lopullisesti.
Tulikohan tämä jo selväksi?
- Anonyymi
Ei ole Pentagon julkaissut, myöntänyt kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540