Us laivaston ufovideoiden aitous

Anonyymi

10

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saattaapa olla myös disinformaatiota jonkin toisen asian peittämiseksi.
      Pentagonissa, kuten kaikkien muidenkin valtioiden sotaorganisaatioissa, on suoranainen velvollisuus käyttää tiedotuksissaan totuutta mahdollisimman säästäväisesti.

      • Anonyymi

        Tulitko tuosta onnelliseksi? Tuolla heitolla salaliittomiehet teilaavat kaiken ja nyt vielä loit uuden salaliiton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulitko tuosta onnelliseksi? Tuolla heitolla salaliittomiehet teilaavat kaiken ja nyt vielä loit uuden salaliiton.

        Niin, sellaista se on ja sen kanssa pitää elää.


    • Ehkä tässä nyt on paikallaan huomauttaa että tuo lehtijuttu on julkaistu jo vuosi sitten,eli 2020,

    • Anonyymi

      Asiassahan ei ole mitään mystistä tai epäselvyyttä. Aitoja ilmiöitä on kuvattu.

      Kyse ei tietenkään ole mistään alieneistä tai maan ulkopuolisista olioista vaan ihan kotoisista kiinalaisista ja venäläisistä luomuksista. Siis kaikkea muuta kuin koukku lahkolaisineen yrittää jankuttaa.

      https://www.the-sun.com/news/2694546/ufo-us-navy-hypersonic-china-russia/

      • Voihan ne olla vaikka puebloheimoon kuuluvan intiaanipäällikkö Lentävän Puhvelin biisoninmetsästykseen liittyviä hypersoonisia tiedustelualuksia, mutta se on äärimmäisen epätodennäköistä eikä sellaisesta ole mitään todisteita.

        Vielä toistaiseksi ei ole näkynyt millään valtiolla, organisaatiolla tai yhtiöllä sellaisia hypersoonisia droneja testeissä, tiedelehdissä, sotilasjulkaisuissa, ilmailualan asiantuntijoiden keskuudessa eikä missään, joita US Navy ja Pentagon kuvailee ja on kuvannut.

        Sellaista suorituskykyä ei ole millään tunnetulla ihmisen rakentamalla laitteella ja kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä että mikään tuntemamme tekniikka ei pysty sellaiseen, eikä kestä sellaista.

        Kun ottaa huomioon sellaisen laitteen kaupalliset ja sotilaalliset mahdollisuudet, niin ne ovat mittaamattomat. Puhutaan koko planeetan hallinnasta sekä sotilaallisesti että kaupallisesti.

        Siksipä on käytännössä mahdotonta ettei moinen innovaatio olisi vuotanut tai tullut julkisuuteen ja markkinoille, jos se olisi ihmisen tekosia.

        Siispä se ei ole ihmisen tekosia. Tähän johtopäätökseen ei tarvita mitään muuta kuin tervettä maalaisjärkeä.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoisia te lestat kyllä olette. Lähtökohtaisesti kristittyinä teidän tulisi olla suvaitsevaisia, ymmärtäväisiä ja lempeitä muita uskontoja ja ihmisiä kohtaan, mutta on tunnettu tosiasia on että te tunnette suoranaista vihaa monia kotimaisiakin uskonnollisia lahkoja kohtaan ja boikotoitte heitä kaikessa eristäytyen omiin oloihinne niin siviilissä kuin työelämässäkin. Koette olevanne parempia ihmisiä kuin muuta ja ajattelette oikeaoppisina taivaspaikan kuuluvan vain teille ja muut painukoot ja joutakoot helvettiin.
        Salman kirjoitti kirjan saatanalliset säkeet ja puhui pahuuden uskonnosta. Hän voisi kirjoittaa samanlaisen kirjan lestadiolaisuudesta, joka on kaksinaamaisin, sisäsiittoisin ja itsekkäin pahuuden lahko. Kehtaat vielä nimitellä muita lahkolaisiksi tuollaisesta lähtökohdasta.

        Hellakoukku puhui erinomaista asiaa tuossa kommentissaan. Kiitoksia hänelle siitä, kun taas sinun kommenttisi ja artikkelisi on uutisvirran juorupuolelta välistä vedetty asiayhteydestään irroitettua hölynpölyä. Pope on vahvasti ufouskovainen ja tietoinen henkilö, joka toki heittelee ilmoille myös muita näkökulmia.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Voihan ne olla vaikka puebloheimoon kuuluvan intiaanipäällikkö Lentävän Puhvelin biisoninmetsästykseen liittyviä hypersoonisia tiedustelualuksia, mutta se on äärimmäisen epätodennäköistä eikä sellaisesta ole mitään todisteita.

        Vielä toistaiseksi ei ole näkynyt millään valtiolla, organisaatiolla tai yhtiöllä sellaisia hypersoonisia droneja testeissä, tiedelehdissä, sotilasjulkaisuissa, ilmailualan asiantuntijoiden keskuudessa eikä missään, joita US Navy ja Pentagon kuvailee ja on kuvannut.

        Sellaista suorituskykyä ei ole millään tunnetulla ihmisen rakentamalla laitteella ja kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä että mikään tuntemamme tekniikka ei pysty sellaiseen, eikä kestä sellaista.

        Kun ottaa huomioon sellaisen laitteen kaupalliset ja sotilaalliset mahdollisuudet, niin ne ovat mittaamattomat. Puhutaan koko planeetan hallinnasta sekä sotilaallisesti että kaupallisesti.

        Siksipä on käytännössä mahdotonta ettei moinen innovaatio olisi vuotanut tai tullut julkisuuteen ja markkinoille, jos se olisi ihmisen tekosia.

        Siispä se ei ole ihmisen tekosia. Tähän johtopäätökseen ei tarvita mitään muuta kuin tervettä maalaisjärkeä.

        Kyllä kalibrointi virhe oli aivan ihmisten tekoja. Haloo, vähän maalaisjärkeä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoisia te lestat kyllä olette. Lähtökohtaisesti kristittyinä teidän tulisi olla suvaitsevaisia, ymmärtäväisiä ja lempeitä muita uskontoja ja ihmisiä kohtaan, mutta on tunnettu tosiasia on että te tunnette suoranaista vihaa monia kotimaisiakin uskonnollisia lahkoja kohtaan ja boikotoitte heitä kaikessa eristäytyen omiin oloihinne niin siviilissä kuin työelämässäkin. Koette olevanne parempia ihmisiä kuin muuta ja ajattelette oikeaoppisina taivaspaikan kuuluvan vain teille ja muut painukoot ja joutakoot helvettiin.
        Salman kirjoitti kirjan saatanalliset säkeet ja puhui pahuuden uskonnosta. Hän voisi kirjoittaa samanlaisen kirjan lestadiolaisuudesta, joka on kaksinaamaisin, sisäsiittoisin ja itsekkäin pahuuden lahko. Kehtaat vielä nimitellä muita lahkolaisiksi tuollaisesta lähtökohdasta.

        Hellakoukku puhui erinomaista asiaa tuossa kommentissaan. Kiitoksia hänelle siitä, kun taas sinun kommenttisi ja artikkelisi on uutisvirran juorupuolelta välistä vedetty asiayhteydestään irroitettua hölynpölyä. Pope on vahvasti ufouskovainen ja tietoinen henkilö, joka toki heittelee ilmoille myös muita näkökulmia.

        Kukahan täällä on reaalimaailmassa elävä insinööriaivoilla ajatteleva järkimies ja kuka on uskovainen hörhö joka uskoo mihin hyvänsä.
        Me insinöörit emme usko raamattuihin eikä koukun lahkoihin ufoista puhumattakaan.
        Meitä ei kukaan käännytä lestikseksi tai ufouskikseksi muutoin kuin että menetämme järjen valon lopullisesti.
        Tulikohan tämä jo selväksi?


    • Anonyymi

      Ei ole Pentagon julkaissut, myöntänyt kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe