Luultavasti miehet eivät oikein tiedosta, kuinka naiset joutuvat pelkäämään jopa henkensä edestä. Naiselle ajatus, että joutuu vahvemman, eli yleensä miehen, kanssa vastakkain, on kamaloittava. Ei pysty kunnolla puolustautumaan.
Miehelle ajatus levottomastakin naisesta tuntuu yleensä siltä, että kyllä minä pystyn sitä pitelemään, kyllä minä sille pärjään.
Kuljin kerran Hesassa keskellä yötä täysin autiota katua pitkin. Katu oli jo sinällään pelottava, mutta sitten alkoi kuulua vielä lähestyviä askelia. Kun ei yhtään tiennyt, mitä tuleman pitää, ja tiesi ettei mistään saisi apua, jos sitä tarvitsi, sain tuntea häivähdyksen siitä, mitä naiset joutuvat usein tuntemaan. Puhuvat pelon maantieteestä.
En tiedä, mitä asialle voisi tehdä, mutta hyvin todellinen se on naisen kannalta.
Naisen pelko
68
112
Vastaukset
- Anonyymi
Joo onhan näitä sekopäänaisia tullut vastaan... Ahdistelijaksikin syytettiin kun vain katsoin silmiin.
- Anonyymi
Onko montakin kertaa käynyt näin huono tuuri?
Yym, minua lähinnä pelottaa se, että joudunko käyttämään väkivaltaa ja virkavallan kanssa ongelmiin itseni puolustamisesta.
Ei niinkään se, että joku mies käy kiinni. Kyllä minä puoleni pidän ja ihan yllätyksenä voi tulla sekin, että miehenkin naama näyttää eriltä sen jälkeen kun sitä ennen.- Anonyymi
Joo, kaikkea sitä. Väkivaltaan voi olla hyvä olla perusvalmius, mutta se on viime sijainen keino. Itsepuolustuksen suhteen pahin skenaario olisi joutua käyttämään suhteettoman suurta väkivaltaa esimerkiksi fyysiseen ylivoimaan nähden. Käytännössä tämä voisi tarkoittaa esimerkiksi flindan tai minkä tahansa astalon käytöönottoa jos teon päämäärä on oma arvokas koskemattomuus. Koskemattomuus on tai sen pitäisi olla absoluuttista, mutta sen edellyttämät teot saattaa olla kohtalokkaita ja kuka milloinkin kovimman hinnan maksaa ja kuka on koira veräjässä. Se on tässä asiassa yksi näkökulma näistä epäsuhdista.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kaikkea sitä. Väkivaltaan voi olla hyvä olla perusvalmius, mutta se on viime sijainen keino. Itsepuolustuksen suhteen pahin skenaario olisi joutua käyttämään suhteettoman suurta väkivaltaa esimerkiksi fyysiseen ylivoimaan nähden. Käytännössä tämä voisi tarkoittaa esimerkiksi flindan tai minkä tahansa astalon käytöönottoa jos teon päämäärä on oma arvokas koskemattomuus. Koskemattomuus on tai sen pitäisi olla absoluuttista, mutta sen edellyttämät teot saattaa olla kohtalokkaita ja kuka milloinkin kovimman hinnan maksaa ja kuka on koira veräjässä. Se on tässä asiassa yksi näkökulma näistä epäsuhdista.
Näinpä juuri. Jos nyt oma terveys ja henkikulta on vaarassa, niin helposti siinä vaan toimii mahdollisimman tehokkaasti poistaakseen vaaran menettää oma henkensä ja näin ollen juurikin saattaa voimankäyttö olla liioiteltua virkavallan silmin katsottuna.
Eihän siinä tilanteessa yleensä paljon jää aikaa miettiä mikä on sopivasti. Ne tulee yleensä niin yllättäin ne tilanteet.J-a-n kirjoitti:
Näinpä juuri. Jos nyt oma terveys ja henkikulta on vaarassa, niin helposti siinä vaan toimii mahdollisimman tehokkaasti poistaakseen vaaran menettää oma henkensä ja näin ollen juurikin saattaa voimankäyttö olla liioiteltua virkavallan silmin katsottuna.
Eihän siinä tilanteessa yleensä paljon jää aikaa miettiä mikä on sopivasti. Ne tulee yleensä niin yllättäin ne tilanteet.Esimerkki. Kaksi humaltunutta kaveris miestä kävelee ravintolasta kohti kotiin, kun heidän kimppuun hyökkää täysin yllättäin ja mielivaltaisesti yksi mies teleskooppipampulla silmittömästi hakaten kumpaakin humaltunutta miestä. Päähän, selkään, mihin suinkin osuu vimmoissaan.
Toinen humaltuneista saa kioeää eikä pysty puolustautumaan ja toinen heistä pystyy. Hän lyö nyrkillä päällekävijää voimallisesti kasvoihin, jonka seurauksella hyökkääjä pienempänä miehenä isomman iskusta pamppuineen lentää voltin kautta tajuttomana maahan.
Tuomio tulee itseään puolustaneellekin 6kk ehdonalaista. Vaikka puolusti vain kaveriaan ja itseään.J-a-n kirjoitti:
Esimerkki. Kaksi humaltunutta kaveris miestä kävelee ravintolasta kohti kotiin, kun heidän kimppuun hyökkää täysin yllättäin ja mielivaltaisesti yksi mies teleskooppipampulla silmittömästi hakaten kumpaakin humaltunutta miestä. Päähän, selkään, mihin suinkin osuu vimmoissaan.
Toinen humaltuneista saa kioeää eikä pysty puolustautumaan ja toinen heistä pystyy. Hän lyö nyrkillä päällekävijää voimallisesti kasvoihin, jonka seurauksella hyökkääjä pienempänä miehenä isomman iskusta pamppuineen lentää voltin kautta tajuttomana maahan.
Tuomio tulee itseään puolustaneellekin 6kk ehdonalaista. Vaikka puolusti vain kaveriaan ja itseään.Tuomiossa todetaan liiallinen voimankäyttö, nenänmurtuma ja tajuttomuus.
Miehelle jäi myös pysyvä kosmeettinen haitta, kiero nenänvarsi. Mutta pampun hän menetti virkavallalle.
Tarina on tosi.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Esimerkki. Kaksi humaltunutta kaveris miestä kävelee ravintolasta kohti kotiin, kun heidän kimppuun hyökkää täysin yllättäin ja mielivaltaisesti yksi mies teleskooppipampulla silmittömästi hakaten kumpaakin humaltunutta miestä. Päähän, selkään, mihin suinkin osuu vimmoissaan.
Tuomio tulee itseään puolustaneellekin 6kk ehdonalaista. Vaikka puolusti vain kaveriaan ja itseään.Kova on nytkin isku, jos sen voimasta heittää voltin? Ehkä elokuvissa tällainen mahdollista, muttei tosielämässä.
Anonyymi kirjoitti:
Kova on nytkin isku, jos sen voimasta heittää voltin? Ehkä elokuvissa tällainen mahdollista, muttei tosielämässä.
No on se ihan totta. Mun isä on tämä joka sai tämän ehdonalaisen ja hän on tätä päällekävijää reippaasti isompi ja raavaampi.
Sopivasti alaviistosta komautat, niin pyörähtää.J-a-n kirjoitti:
No on se ihan totta. Mun isä on tämä joka sai tämän ehdonalaisen ja hän on tätä päällekävijää reippaasti isompi ja raavaampi.
Sopivasti alaviistosta komautat, niin pyörähtää.Onhan se nyrkin isku kova ja voimallinen. Olan takaa niin sanotusti. Hän nyt on nyrkkeillyt SM tason nyrkkeilijäkin kanveesiin, joten täytyy siinä iskussa voimaakin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis kyllähän sitä matkasta löytyy kaikenlaista, jota voisi tarpeen vaatiessa käyttää. Onhan sitä tullut mietittyä, että laukussa on esim. pieni pullo hiuslakkaa. Jos sen jonkun silmille suihkuttaa niin eiköhän siitä jonkin sortin syytteen sais. Taatusti kuitenkin niin tekisin, jos olis tosi tilanne edessä.
- Anonyymi
Jos miehellä on naisen pelko: heti naisen nähtyään lähtee juoksemaan tätä karkuun ja piileskelemään nurkkien taakse.
- Anonyymi
Heh, tuon käsityksen sain otsikoinnista.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Heh, tuon käsityksen sain otsikoinnista.
xLiner”Miehet pelkäävät, että naiset nauravat heille. Naiset pelkäävät, että miehet tappavat heidät.” - Margaret Atwood.
Wwuwuw kirjoitti:
”Miehet pelkäävät, että naiset nauravat heille. Naiset pelkäävät, että miehet tappavat heidät.” - Margaret Atwood.
Miehen naispelosta..
https://www.terve.fi/artikkelit/mita-miehet-pelkaavat-naisissa- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Miehen naispelosta..
https://www.terve.fi/artikkelit/mita-miehet-pelkaavat-naisissaHelposti pääteltävissä. Harmis parka.. 😢
xLiner
- Anonyymi
Olipa taas yleistys yhden Hesarin artikkelin innoittamana, ilmeisesti.
Mulla on sama huoli kuin J:lla. Sais selitellä itsensä puolustamista oikeudessa.
xLiner - Anonyymi
Jo aikojemme alusta asti, mies osasi rakastaa mutta nainen ei. Tuo voi olla se syy miksi nainen ei rakasta, hän pelkää. Pelko vie voiton.
- Anonyymi
”Jo aikojemme alusta.....”
Mihin perustat väitteesi? - Anonyymi
Toisiaanko ne miehet rakasti?
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Jo aikojemme alusta.....”
Mihin perustat väitteesi?Googlaa, onhan meillä nyt tietokoneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisiaanko ne miehet rakasti?
xLinerMyöskin luontoa kasvillisuutta ja kaikkea. Sinäkään et ole tainnut löytää rakkautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskin luontoa kasvillisuutta ja kaikkea. Sinäkään et ole tainnut löytää rakkautta?
Eli oksanreikään nylkyttäminen ei olekaan keksittyä? Eläimiin sekaantujista olen kyllä kuullut.
xLiner Mustavalkea katsontakanta. Kautta aikain niin miehet kuin naisetkin ovat osanneet rakastaa ja pelätä.
Alistaminen lisää pelkoa ja myös uhmaa.
Mä oon ehdottanut että tyttöjen liikuntatunneilla opetettaisiin itsepuolustusta. Jos ei muuta, niin se antaisi ainakin itsevarmuutta ja vähentäisi pelkoja, parhaimmillaan pelastaa hengen. Ainakin enemmän se auttaisi kuin avaimet kädessä.. Naiset on yleensä paljon fyysisesti vahvempia mitä itsekään uskovat.
Ei huono idea. Mä olen paininut pikkupoikien kanssa lapsena ja aikuisena miesten kanssa ihan oikeeta painia.
Ja kyllä naisenkin kropalla yllättävästi suorituskykyä on ja fyysistä voimaakin. Tietyski kun kyse on kavereista ja leikistä, ei heitä murjo niin kuin jos olisi tosi kyseessä ja vihollinen vastassa.
Nyrkkeily on yks, sitä voi treenata yksinkin. Toki oikeat tekniikat oppii ko. harkoissa. Mutta lyömään oppii kyllä ominpäinkin. Myös saamaan voimaa iskuun.
Nyrkitkin on ihan jees, jos puolustautua pitää ja notkeus ja nopeus. Vielä nousee itellökin jalka pidemmänkin miehen kasvojen korkeudelle hätäseen, jos pälliin tarvii jalalla osua, se osuu ja kovaa.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ei huono idea. Mä olen paininut pikkupoikien kanssa lapsena ja aikuisena miesten kanssa ihan oikeeta painia.
Ja kyllä naisenkin kropalla yllättävästi suorituskykyä on ja fyysistä voimaakin. Tietyski kun kyse on kavereista ja leikistä, ei heitä murjo niin kuin jos olisi tosi kyseessä ja vihollinen vastassa.
Nyrkkeily on yks, sitä voi treenata yksinkin. Toki oikeat tekniikat oppii ko. harkoissa. Mutta lyömään oppii kyllä ominpäinkin. Myös saamaan voimaa iskuun.
Nyrkitkin on ihan jees, jos puolustautua pitää ja notkeus ja nopeus. Vielä nousee itellökin jalka pidemmänkin miehen kasvojen korkeudelle hätäseen, jos pälliin tarvii jalalla osua, se osuu ja kovaa.Vähän eri mieltä naisen kropan suorituskyvystä. Toki riippuu naisesta todella paljon. Tismalleen samankokoista naisesta ja miehestä mies on vahvempi, koska miehen kropan lihasmassa on luonnostaan suurempi.
Olen treenannut mm itsepuolustusta mustan vyön karatekan kanssa. Mustelmia tuli. Sekä selväksi taas kerran, myös konkreettisesti, että "karkuun" on parasta itsepuolustusta. Jos joutuu tilanteeseen, niin erilaisista otteista vapautuminen ja sen jälkeen karkuun. 🏃♀️
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Vähän eri mieltä naisen kropan suorituskyvystä. Toki riippuu naisesta todella paljon. Tismalleen samankokoista naisesta ja miehestä mies on vahvempi, koska miehen kropan lihasmassa on luonnostaan suurempi.
Olen treenannut mm itsepuolustusta mustan vyön karatekan kanssa. Mustelmia tuli. Sekä selväksi taas kerran, myös konkreettisesti, että "karkuun" on parasta itsepuolustusta. Jos joutuu tilanteeseen, niin erilaisista otteista vapautuminen ja sen jälkeen karkuun. 🏃♀️
- SheenaPippurisuihkutta silmiin..?
Jaa, mutta laitonta.Anonyymi kirjoitti:
Vähän eri mieltä naisen kropan suorituskyvystä. Toki riippuu naisesta todella paljon. Tismalleen samankokoista naisesta ja miehestä mies on vahvempi, koska miehen kropan lihasmassa on luonnostaan suurempi.
- SheenaMistä olet eri mieltä? Noin pääsääntöisesti mies on vahvempi, mutta monesti kömpelömpi. Sitä kannattaa naisen käyttää aina hyödyksi.
Nuo karate yms. lajit on mulle vieraita. Olen itse enemmän painin ja nyrkkeilyn, jos nyt en taitaja, niin seuraaja. Testaaja.
Niin, en tiedä vähän varmaan eri lajeissa näkyy fyysinen voima erilailla. Minä kyllä painissa pärjään ihan hyvin kokoisellenikin miehelle, jos hänkin on yhtä noviisi. Nyrkkeikyssäkin pörjään, jos tyyppi on hitaampi ja osaamattomampi vaikka olisi paljonkin suurempi minua.
Karatessa en pärjää.Wwuwuw kirjoitti:
Pippurisuihkutta silmiin..?
Jaa, mutta laitonta.Mä en muuten ole ikinä tajunnut sitä että naisia syyllistetään liikkumisesta iltaisin..
Kytkeytyykö miehissä auringon laskettua joku raiskausgeeni päälle?
Vai olisiko kuitenkin niin, että naisten kuuluu olla kotona heti iltahämärissä?Heh, en ole. Pikkasen keskivertoa enemmän saattaa androgeenejä kroppa tuottaa, jostakin syystä. Kokeiden mukaan. Hiukan voi vaikuttaa miestyypillisen lihasmassan kertymiseen. Elopainoni kertyy enempi lihaksista, kun läskistä.
Valokuvista, ulkomuodosta kukaan ei ole osannut veikata elopainoa oikein. Aina luullaan kevyemmäksi, vaikka puntarin mukaan pitäisi olla syöttösika.J-a-n kirjoitti:
Heh, en ole. Pikkasen keskivertoa enemmän saattaa androgeenejä kroppa tuottaa, jostakin syystä. Kokeiden mukaan. Hiukan voi vaikuttaa miestyypillisen lihasmassan kertymiseen. Elopainoni kertyy enempi lihaksista, kun läskistä.
Valokuvista, ulkomuodosta kukaan ei ole osannut veikata elopainoa oikein. Aina luullaan kevyemmäksi, vaikka puntarin mukaan pitäisi olla syöttösika.Minä Selviytyjät fanien kruunaamattomana kuninkaana käsken teitä katsomaam tämän päivän jakson..
Go Marianne.. go. Tarvitaann kaks miestä, että saadaan Marianne kumoon..
Selviytyjät-sarja on nerokas konsepti☝️
Noobelin arvoinen ..vähintään..- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Heh, en ole. Pikkasen keskivertoa enemmän saattaa androgeenejä kroppa tuottaa, jostakin syystä. Kokeiden mukaan. Hiukan voi vaikuttaa miestyypillisen lihasmassan kertymiseen. Elopainoni kertyy enempi lihaksista, kun läskistä.
Valokuvista, ulkomuodosta kukaan ei ole osannut veikata elopainoa oikein. Aina luullaan kevyemmäksi, vaikka puntarin mukaan pitäisi olla syöttösika.Naisten ulkomuodon muuttuminen miesmäiseksi, parran kasvu, kuukautishäiriöt ja hedelmättömyys voivat johtua testosteronimäärityksellä paljastuvasta androgeenien liikatuotannosta, jonka syitä ovat munasarjojen tai lisämunuaisen toimintahäiriöt tai kasvain.
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/hormonitason_hairiot Anonyymi kirjoitti:
Naisten ulkomuodon muuttuminen miesmäiseksi, parran kasvu, kuukautishäiriöt ja hedelmättömyys voivat johtua testosteronimäärityksellä paljastuvasta androgeenien liikatuotannosta, jonka syitä ovat munasarjojen tai lisämunuaisen toimintahäiriöt tai kasvain.
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/hormonitason_hairiotNo mulla pcos, munuaisista en tiiä muuta kun, että joku kasvain, angiolipoma(?) toisessa on. Ei ole seurattu sen enempää.
Aknea on, karvat ei kasva villisti kun sääriin, kuukautishäiriöt on ollut arkipäivää, heittämällä 6kk vuototaukoja, lapsettomuutta. Ulkonäkö miehistyy vaan ikääntyessä, kun estrogeenien määrä vähenee. 😆👍Wwuwuw kirjoitti:
Minä Selviytyjät fanien kruunaamattomana kuninkaana käsken teitä katsomaam tämän päivän jakson..
Go Marianne.. go. Tarvitaann kaks miestä, että saadaan Marianne kumoon..
Selviytyjät-sarja on nerokas konsepti☝️
Noobelin arvoinen ..vähintään..Okei. Telkkua en pääse katsomaan. Aina varattu. 😄
J-a-n kirjoitti:
Okei. Telkkua en pääse katsomaan. Aina varattu. 😄
No jaksossa kaks miestä meni yhteen eräänlaisessa köydenvetokisassa, kun olisivat muutoin yksinään hävinneet.. Kisan jälkeen muide kurmuutti jätkiä vetäen ne painiotteella maahan.. ☺
Wwuwuw kirjoitti:
No jaksossa kaks miestä meni yhteen eräänlaisessa köydenvetokisassa, kun olisivat muutoin yksinään hävinneet.. Kisan jälkeen muide kurmuutti jätkiä vetäen ne painiotteella maahan.. ☺
Entinen poliisi ja entinen gladiaattori..
Wwuwuw kirjoitti:
Entinen poliisi ja entinen gladiaattori..
Wwuwuw kirjoitti:
Oikein! 😄👍
Kyllä ne pojjaatkin kaatuu, kun on jotakin muutakin kun tyhjät hihat vastassa.
- Anonyymi
Eivät nuo päiväkoti-tädit kovin hengenvaarallisille näytä, taluttavat liivi-ihmisiä jengissä menee ja liivit päällä, jotta huomaa... olikin joku juttu kskustassakin joku päiväkotitäti aika nuori kouluttamassa.... omilla pyöräilylenkeilläni.
- Anonyymi
Kirkaisten juoksee pikaisesti piiloon kuin yliopiston tohtori heti naisen nähtueen samettise4t ruutuhousta nilkoissa vain vinkuu kun hän piiloutuu.
- Anonyymi
Jo Adamin ja Isiksen aikoihin oli ongelma, että mies rakasti kaikkea mitä maan päällä oli, mutta nainen ei löytänyt rakkautta.
Olisiko syynä pelko? No se pitäisi voittaa. - Anonyymi
Aika hyvä ja kuvaava tämä Pelle Mijoonan... ikkunan takana on kaupöunki: https://www.youtube.com/watch?v=bqAgv6kGOKQ
- Anonyymi
Älä kulje ilman suojalaitetta yksinäsi. Naisten on paras kuljettaa mukanaan itsensä suojaksi laitteita jotka herättää lähiympäristön hälytysäänellä. Toinen vaihtoehto on sumutteet, poliisiltakin saa tehokkaita jos uhka on suurempi. Kyllä naisten on paras suojella itse itsensä hulluilta.
- Anonyymi
Tottakai suojalaitteet mukana aina ja "nopeat" kengät (ei siis korkokengät). Eri juttu ehtiikö turvalaitetta käyttää.
- Sheena
- Anonyymi
Aika sekavia kirjoituksia, mutta tosiasia on se että nainen pelkää jolloin hän ei pysty rakastamaan.
- Anonyymi
Ikkunan takana on houkutteleva kaupunki.
- Anonyymi
Nainen pelkää, siihen olisi puututtava.
- Anonyymi
Jaa, minä kun ajattelin, että aihe "naisen pelko" tarkoittaa, että mies kokee naisen niin pelottavana, ettei uskalla lähestyä naista eli mies pelkää naista ja nainen tuntuu pelottavalta.
t. Ätmi toteaa- Anonyymi
Näin itselläkin tuli ensin mieleen. Pelkoa ja arkuutta on monenlaista, riippuu paljon mistä kulmasta asiaa lähestyy. Herkillä olo voi kärjistää asioita. Tätä uskoisin tapahtuvan paljon. Mielenterveysongelmat toki on asia erikseen. Riittää, et toinen niistä kärsii, mut minkälaiseksi tilanne muuttuu, kun molemmat on tästä kärsiviä?
- Anonyymi
Kirkuen juoksee karkuun heti naisen nähdfessään tai pikkutytönkin, juoksee kirkuen mies jo karkuun.
Halvslls msuksdys lsktiydss, döin koko puddin halvsa-täytelaku. Puissy eli pussi. Karkkipussi. - Anonyymi
Miks naiset haluaa seurustella jännämiehen kanssa. Kun naine ja jännämies asuu yhdessä niin jännämies on väkivaltainen ja narsisti eikä nainen heikompana pysty puolustautumaan jos jännämies suuttuu. Usein jännämies suuttuu kännissä ja sitten nainen on heikoilla. Kelpuuttakaa siis naiset rumia kunnollisia ätmejä joiden luonne on vakaa ja kiltti.
Nuorempana olin hyvin hoikka. Tuolloin vedin helposti puoleeni vaikeuksia etsiviä mieshenkilöitä. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa, kun jouduin jonkun hakkaamaan puolustaakseni itseäni. Tuon kautta osaan edes jotenkin kuvitella, mitä naiset joutuvat kokemaan. Ja minun ei sentään tarvinnut pelätä raiskatuksi tulemista.
Sittemmin iän myötä on tullut massaa ja olen muutenkin muuttunut rumaksi äijän körilääksi, niin eipä ole enää tarvinnut tapella.- Anonyymi
Pelko on, eikä vain pelkkä pelko. Se on jatkuvaa ympäristön havainnoimista ja tutkailua, valpastelua, suunnittelua, ennakointia, varautumista. Kaikesta tuosta huolimatta voi sittenkin joutua väkivallan uhriksi.
- Sheena - Anonyymi
Tosiasia on, että emme elä muumilaaksossa vaan vihamielisessä maailmassa, missä pedot surmaavat ja nälkäkuolema on todellinen. Naiselle täysin turvallinen yhteiskunta onnistuu vain tiukan kurinalaisessa yhtenäiskulttuurissa tai partriarkaalisessa yhteiskunnassa jossa nainen vangitaan kotiinsa ja piilotetaan säkkiin. Se ei ole mahdollista monikulttuurisessa, monietnisessä yhteiskunnassa jossa maahan tulee jatkuvasti väkeä primitiivisista kehitysmaista joissa naisia ympärileikataan tai pidetään omaisuutena.
Minä en ole koskaan kannattanut monikulttuurisuutta vaan pidän sitä joko hulluutena tai tyhmyytenä, enkä huutele naisille kaduille. Olen siis osani tehnyt, enkä suostu kantamaan syyllisyyttä suvakkien ja heidän holhokkiensa teoista. Hulluus jatkuu niin kauan kunnes se saavuttaa kylläisyysasteensa, että muutos voi tapahtua toiseen suuntaan.- Anonyymi
Ikävä kyllä Suomi ei ollut turvallinen lintukoto edes silloin yhtenäiskulttuurin aikana lähes ilman maahanmuuttajiakaan. Ikävä sanoa, mutta eivät suomalaiset miehet ole osanneet käyttäytyä yhtään sen asiallisemmin vaikkapa 90-luvulla ja vielä vähemmän ennen sitä.
- Anonyymi
Ei tarvii pelätä jos ottaa ruman ätmin.
- Anonyymi
Minä ainakin pelkään naisia. Pelkään sitä ajatusten, mielen ja mielipiteiden sekavuutta , ailahtelevuutta ja lyhytjännitteisyyttä, pelkään naisia!
- Anonyymi
EräPippwli, ... etä-popp.... HWHHH
- Anonyymi
Iltaa, jos sinulla on kännykkä , ota se kännykkä käteesi ja juttele jonkun ystäväsi kanssa ja kerro hänelle koko ajan missä olet jos pelottaa .
Ja jos jotain sattuu niin ystäväsi voi soittaa poliisille ja pyytää käväisemään paikassa jossa sinä olet.
Sinun täytyy siis pitää ystäväsi langalla kun kävelet ja kertoa tarkoin missä olet.
Näin voit olla varmempi että saat apua jos oikeasti apua tarvitset. - Anonyymi
Minun todellakin on pakko laittaa tytttöjwn kasvovoide.-juttuja koska jos pyöräilee paljon niin aueinko paahtaa ei edes huomaakaan itse.
' - Anonyymi
Jokainen ahdistelutapaus tai hyökkäys naisia vastaan on ehdottomasti ankarasti tuomittava mutta oikeasti kuinka yleistä tämä on Suomessa. Näitä tapauksia onneksi ei vuodessa tapahdu montakaan. Tämä keskustelu lähti liikeelle siitä Englannissa tapahtuneesta sieppauksesta ja murhasta. Tuntuu että nyt tietyt tahot (feministiset) suurentelevat tarkoituksella asiaa. Ei minun tuttavapiirissäni naiset ole pelänneet täällä helsingissä liikkua yksin edes pimeällä. Tietysti kaikki tietävät ettei kannata yöllä mennä tiettyihin puistoihin tai sammua kadulle ja tämä on koskenut myös miehiä.
Nykyään kyllä naiset saavat varoa ulkomaalaisia miehiä jotka seuraavat tai yrittävät saada auton kyytiin, joka ei tätä ole huomannut niin katselee maailmaa valheellisten punaviherlasien läpi."Tämä keskustelu lähti liikeelle siitä Englannissa tapahtuneesta sieppauksesta ja murhasta."
Olen aloittaja. En aloitusta kirjoittaessani ajatellut tuota tapausta, vaan asiaa yleisemmin.
- Anonyymi
Nainen pitää puolensa.
Muuta en sano. Tuo termi pelon maantiede pisti tuossa miettimään että kuinka paikkasidonnaista tuo mahtaa olla. Muutaman kerran vaelluksella kun ollaan oltu jo iltanuotiolla niin yhsinäinen nainen on sinne saapunut ja kysynyt että saako pistää teltan teidän telttojen viereen kun siinä näyttää olevan tasaista.
Täysin vieraita miehiä siinä vieressä ja apua nyt ei olisi tulossa ihan hetkeen mutta ihan vaan muitta mutkitta teltta meidän kylkeen. Ei siinä, mukava tuolla outojen kanssa on jutella mutta välillä kyllä on miettinyt että melko rohkeita tapauksia.
Itse taas uskon että miehillä on sen verran kokemuksia uhkaavista tilanteista että pystyy samaistumaan muiden tuntemuksiin. Toki jos on iso ja raamikas niin ehkä näihin ei kiinnitä huomiota mutta tuskin sellainen kaveri osaa asettua myöskään pienemmän miehen asemaan.- Anonyymi
Isot miehet kertovat, että aina on joku haastamassa riitaa. Pitää päästä kokeilemaan onneaan. Yleensä tuhannen (piri)päissään... Eikä noista uhoajista aina tiedä, mitä kättä pidempää taskusta vedetään.
Joutuu hekin pelkäämään, toisia miehiä. Ei tietenkään samalla tavalla kuin esim. naisellisesti käyttäytyvät ja pukeutuvat miehet. Mutta kuitenkin..
xLiner
- Anonyymi
Tuntuu että tytöt itse itse haastavat riitaa monesti keskenään, eikä se liity miehiin ollenkaan, vaan tyttöjen omia väittelyitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272790Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442455Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641658Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891538- 591482
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751163Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751138- 391119
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288970