Ehdotus mopopojille

Anonyymi

Minä en kestä teidän metelöintiä ja te tivaatte, että teille pitää osoittaa joku hyvä paikka kaasutella ja polttaa kumia.

Menkää kunnan johtohenkilöiden talojen lähelle tekemään ajojanne, niin uskon, että vielä tänä kesänä teille tulee kunnan puolesta hienot puitteet ajella.

Seuraavaan ehdotuksia kaupunginosista tai teiden nimistä, joiden kautta ajorinki voisi mennä:

27

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä idea. Mopomiehet ja naiset! Nyt on kohde josta on hyötyä!

    • Anonyymi

      En ole mopokuski enkä asu alueella, jossa mekkalaa kuuluu, mutta kannatan ehdottomasti. Yleensäkin päättäjät ei aina tiedä mitä ongelmia kylillä on.

    • Anonyymi

      No kertokaa mihkä mennään?

    • Anonyymi

      Mekään ei kestetä tätä yhtä ja samaa valitusta monella palstalla yhden henkilön toimesta, joten melkein tasoissa ollaan kestämisen suhteen. Jollet sinäkään muuta voi ainaisten valitustesi kanssa, mene kunnanlääkärin juttusille ja pyydä lähete pimeeseen pyöreeseen koppiin, ei oo häiriöitä..

    • Anonyymi

      Kirjoittajan tunnistaa siitä, että aloitukset alkavat aina sanalla Minä :)
      Minä,minä,minä,minä - mitäs muista kun minä.

      • Anonyymi

        Nerokas analyysi.


      • Anonyymi

        Löydän tasan yhden aloituksen, joka alkaa sanalla minä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydän tasan yhden aloituksen, joka alkaa sanalla minä?

        Jatkuu aina sama tarkoituksellinen väärin ymmärtäminen, heittämällä avaus tyhmäksi vitsiksi ja aloituksen jatkon harhaan johtaminen. Yksi ainoa hippiäinen sairaalla metelillä apina-mopollaan terrorisoi kylän sekaisin. Vanhemmat ei välitä tai niiitä ei ole. Mitä tälle tyypille tulisi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu aina sama tarkoituksellinen väärin ymmärtäminen, heittämällä avaus tyhmäksi vitsiksi ja aloituksen jatkon harhaan johtaminen. Yksi ainoa hippiäinen sairaalla metelillä apina-mopollaan terrorisoi kylän sekaisin. Vanhemmat ei välitä tai niiitä ei ole. Mitä tälle tyypille tulisi tehdä.

        Kuuluuko meteli Akaalle saakka..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluuko meteli Akaalle saakka..?

        Tuliko painovirhe, tarkoitit kai akalle saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko painovirhe, tarkoitit kai akalle saakka.

        Ei tullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu aina sama tarkoituksellinen väärin ymmärtäminen, heittämällä avaus tyhmäksi vitsiksi ja aloituksen jatkon harhaan johtaminen. Yksi ainoa hippiäinen sairaalla metelillä apina-mopollaan terrorisoi kylän sekaisin. Vanhemmat ei välitä tai niiitä ei ole. Mitä tälle tyypille tulisi tehdä.

        Annetaan pojan ajella - kohta kovaääninen mopo vaihtuu autoon, kun ikää tulee riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydän tasan yhden aloituksen, joka alkaa sanalla minä?

        En tarkoittanut pelkästään tätä foorumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu aina sama tarkoituksellinen väärin ymmärtäminen, heittämällä avaus tyhmäksi vitsiksi ja aloituksen jatkon harhaan johtaminen. Yksi ainoa hippiäinen sairaalla metelillä apina-mopollaan terrorisoi kylän sekaisin. Vanhemmat ei välitä tai niiitä ei ole. Mitä tälle tyypille tulisi tehdä.

        No, alkaahan nämä jatkuvat marinat olla tyhmiä vitsejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan pojan ajella - kohta kovaääninen mopo vaihtuu autoon, kun ikää tulee riittävästi.

        Kuka näitä lupia laittomalla romulla ajamiseen nyt antaa ? Hyväntahtoinen frendi-isukki-ko joka ei halua jälkikasvunsa häneen hermostuvan. Taitaa olla pakoputketon romu jo katsottuna ja korttia heti alaikäisenä vaan peliin. Näinkö se alkuperäinen ongelma hoituu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näitä lupia laittomalla romulla ajamiseen nyt antaa ? Hyväntahtoinen frendi-isukki-ko joka ei halua jälkikasvunsa häneen hermostuvan. Taitaa olla pakoputketon romu jo katsottuna ja korttia heti alaikäisenä vaan peliin. Näinkö se alkuperäinen ongelma hoituu ?

        Lupia😂
        Mutta lähempänä kuuttakymppiä oleva rouvashenkilö niitä ”lupia” ehdotti.
        Helpottaa elämää ja asennoitumista reilusti, kun nostaa katsetta omasta navasta ylöspäin. Selkeästi minua ei vaivaa muistisairauskaan, kun muistan edelleen, millaista oli itse olla nuori. Mopolla ajeltiin silloinkin - väki paikkakunnalla oli tosin reilusti suvaitsevampaa ja näitä palstoja ei silloin ollut, ei edes nettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näitä lupia laittomalla romulla ajamiseen nyt antaa ? Hyväntahtoinen frendi-isukki-ko joka ei halua jälkikasvunsa häneen hermostuvan. Taitaa olla pakoputketon romu jo katsottuna ja korttia heti alaikäisenä vaan peliin. Näinkö se alkuperäinen ongelma hoituu ?

        Kuinka tyhmä saa olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näitä lupia laittomalla romulla ajamiseen nyt antaa ? Hyväntahtoinen frendi-isukki-ko joka ei halua jälkikasvunsa häneen hermostuvan. Taitaa olla pakoputketon romu jo katsottuna ja korttia heti alaikäisenä vaan peliin. Näinkö se alkuperäinen ongelma hoituu ?

        Ei se romu oo, vaan kylän nopein.....Mulla sentään on edes yksi frendi ja se on fiksu faija eikä kalkkeutunut kaiken vihaaja. Ps. Se on niin suvaitsevainen, ettei valita sun dokaamisestakaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se romu oo, vaan kylän nopein.....Mulla sentään on edes yksi frendi ja se on fiksu faija eikä kalkkeutunut kaiken vihaaja. Ps. Se on niin suvaitsevainen, ettei valita sun dokaamisestakaan...

        Tyhmyys periytyy, tiivistyy sukupolvesta
        toiseen eli isältä pojalle niinkuin entisessä maalimainoksessa, niin minkäs teet !?!
        Heti kun turhanpäinen metelöinti kylällä loppuu, samalla loppuu tällä palstalla mollauskin.
        Play it simple stupid; sanoi entinen koutsi.
        Btw. Minne mennä tänään; Tehin hiekoille eli
        Kuhmoisten Kaliforniaan on asfaltoitu tie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu aina sama tarkoituksellinen väärin ymmärtäminen, heittämällä avaus tyhmäksi vitsiksi ja aloituksen jatkon harhaan johtaminen. Yksi ainoa hippiäinen sairaalla metelillä apina-mopollaan terrorisoi kylän sekaisin. Vanhemmat ei välitä tai niiitä ei ole. Mitä tälle tyypille tulisi tehdä.

        Ja eikun jatkuu ja jatkuu kuin putken laitto.

        Pitää laittaa se rikosilmoitus vireille, silloin poliisinkin on pakko puuttua asiaan.


    • Anonyymi

      Koittais jo keksiä paikkaa minne mennä mopojen kanssa!

      • Anonyymi

        Kuhmoisissa ei ole paikkaa jonne mopoilijat voisivat mennä niin siksi ajellaan kylää ympäri. Ja ne jotka valittavat kovasta äänestä niin voivat olla hiljaa ja miettiä sitä että jos joku tulisi valittaamaan että sun harrastus häiritsee niin mitä sä teet lopetatko harrastuksesi vai jatkatko . Jos nuoret lopettavat ajan vieton keskenään niin silloin heistä tulisi samanlaisia valittajia kuin te.


    • Anonyymi

      Montako haluat mukaan sinne piiloosi?

    • Anonyymi

      Tekisi mieli näin vanhempana herras_ihmisenä hankkia jonkinlainen 2-pyöräinen kehonliikutin. Mieluiten iso supermoto, ja kasa renkaita joita tuhota pitkin toritietä. Ai että sitä nautintoa. Kumpi olisi fiksumpi pikkumaiseen pumppukaasutteluun, 2- vai 4-tahti? S-marketin alaparkkipaikka voisi olla kiva paikka kokoontua, sieltä äänet kaikuu läpi kylän! P.s. noin 10 vuotta sitten oli samanlaiset menopelit kaikilla kylän kolleilla ja kuumimmilla kissoillakin vähintään skootterit. Silloin puitiin reilusti nyrkkiä tien varressa, huudettiin hävyttömyyksiä asuntojen ikkunoista ja soitettiin poliiseille, miksi nykyään turvaudutaan näppäimistöön? Vai onko kaikkien tietokonetuoleista istuin jo kulunut pois, ja jakkaran tappi on ahtautunut anneliin niin syvälle ettei ikkunalle pääse ja puhelimeen ei yllä? Faktahan on se, että täällä te vain provosoitte. Nuoret saa huomiota, porukassa räitään, naureskellaan ja muistellaan poskisauhuja polttaen että mitä kenestäkin on kirjoitettu suomi24 -palstalla. Välillä jopa ajellaan letkassa ympäri kyliä viikolla, että viikonloppuna voi lonkero kädessä tukehtua nauruun sen sijaa että sammuttaisiin ojiin. Pääsiäisen jälkeen oli taas ikävä välikohtaus kuhmoisissa, syynä harrastusten puute kun päihteet vie voiton. Entä jos nämä nuoret syrjäytyy (niinkuin se trendisanana tunnetaan) ja hakee tekemisen ja lohdun muualta, kun kavereiden kanssa ei voi harjoittaa mekaanista oppia harrastusten yhteydessä? Tuleeko niistä samanlaisia tietokoneelle itkeviä deekuja, kuin suuresta osasta täällä asuvista peukalo keskellä kämmentä olevista nesteen juorukukista jotka itkevät kun osaamattomalle ei löydy turhaa työtä ja työkkäri ei elätä?

      • Kaikkea sitä oppii ku vanhaks elää.

        Luulin, että se on ahteri, vaan onkin anneli.


    • Anonyymi

      Mahtaako olla eroa sillä, onko mopoilija itse tienannut rahat mopoonsa/renkaisiin/polttoaineeseen, vai mennäänkö ns ´pappabetalar´-periaatteella.

    • Anonyymi

      Kuules kukkahattutäti, eiköhän asia ole niin että kukin mopoilee missä haluaa sinä et sitä päätä. 🤡🤡🤡

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      368
      1351
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1193
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1140
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      153
      960
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      905
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      62
      831
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      750
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      739
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      726
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      162
      611
    Aihe