Ehdotus mopopojille

Anonyymi

Minä en kestä teidän metelöintiä ja te tivaatte, että teille pitää osoittaa joku hyvä paikka kaasutella ja polttaa kumia.

Menkää kunnan johtohenkilöiden talojen lähelle tekemään ajojanne, niin uskon, että vielä tänä kesänä teille tulee kunnan puolesta hienot puitteet ajella.

Seuraavaan ehdotuksia kaupunginosista tai teiden nimistä, joiden kautta ajorinki voisi mennä:

27

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä idea. Mopomiehet ja naiset! Nyt on kohde josta on hyötyä!

    • Anonyymi

      En ole mopokuski enkä asu alueella, jossa mekkalaa kuuluu, mutta kannatan ehdottomasti. Yleensäkin päättäjät ei aina tiedä mitä ongelmia kylillä on.

    • Anonyymi

      No kertokaa mihkä mennään?

    • Anonyymi

      Mekään ei kestetä tätä yhtä ja samaa valitusta monella palstalla yhden henkilön toimesta, joten melkein tasoissa ollaan kestämisen suhteen. Jollet sinäkään muuta voi ainaisten valitustesi kanssa, mene kunnanlääkärin juttusille ja pyydä lähete pimeeseen pyöreeseen koppiin, ei oo häiriöitä..

    • Anonyymi

      Kirjoittajan tunnistaa siitä, että aloitukset alkavat aina sanalla Minä :)
      Minä,minä,minä,minä - mitäs muista kun minä.

      • Anonyymi

        Nerokas analyysi.


      • Anonyymi

        Löydän tasan yhden aloituksen, joka alkaa sanalla minä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydän tasan yhden aloituksen, joka alkaa sanalla minä?

        Jatkuu aina sama tarkoituksellinen väärin ymmärtäminen, heittämällä avaus tyhmäksi vitsiksi ja aloituksen jatkon harhaan johtaminen. Yksi ainoa hippiäinen sairaalla metelillä apina-mopollaan terrorisoi kylän sekaisin. Vanhemmat ei välitä tai niiitä ei ole. Mitä tälle tyypille tulisi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu aina sama tarkoituksellinen väärin ymmärtäminen, heittämällä avaus tyhmäksi vitsiksi ja aloituksen jatkon harhaan johtaminen. Yksi ainoa hippiäinen sairaalla metelillä apina-mopollaan terrorisoi kylän sekaisin. Vanhemmat ei välitä tai niiitä ei ole. Mitä tälle tyypille tulisi tehdä.

        Kuuluuko meteli Akaalle saakka..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluuko meteli Akaalle saakka..?

        Tuliko painovirhe, tarkoitit kai akalle saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko painovirhe, tarkoitit kai akalle saakka.

        Ei tullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu aina sama tarkoituksellinen väärin ymmärtäminen, heittämällä avaus tyhmäksi vitsiksi ja aloituksen jatkon harhaan johtaminen. Yksi ainoa hippiäinen sairaalla metelillä apina-mopollaan terrorisoi kylän sekaisin. Vanhemmat ei välitä tai niiitä ei ole. Mitä tälle tyypille tulisi tehdä.

        Annetaan pojan ajella - kohta kovaääninen mopo vaihtuu autoon, kun ikää tulee riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydän tasan yhden aloituksen, joka alkaa sanalla minä?

        En tarkoittanut pelkästään tätä foorumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu aina sama tarkoituksellinen väärin ymmärtäminen, heittämällä avaus tyhmäksi vitsiksi ja aloituksen jatkon harhaan johtaminen. Yksi ainoa hippiäinen sairaalla metelillä apina-mopollaan terrorisoi kylän sekaisin. Vanhemmat ei välitä tai niiitä ei ole. Mitä tälle tyypille tulisi tehdä.

        No, alkaahan nämä jatkuvat marinat olla tyhmiä vitsejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan pojan ajella - kohta kovaääninen mopo vaihtuu autoon, kun ikää tulee riittävästi.

        Kuka näitä lupia laittomalla romulla ajamiseen nyt antaa ? Hyväntahtoinen frendi-isukki-ko joka ei halua jälkikasvunsa häneen hermostuvan. Taitaa olla pakoputketon romu jo katsottuna ja korttia heti alaikäisenä vaan peliin. Näinkö se alkuperäinen ongelma hoituu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näitä lupia laittomalla romulla ajamiseen nyt antaa ? Hyväntahtoinen frendi-isukki-ko joka ei halua jälkikasvunsa häneen hermostuvan. Taitaa olla pakoputketon romu jo katsottuna ja korttia heti alaikäisenä vaan peliin. Näinkö se alkuperäinen ongelma hoituu ?

        Lupia😂
        Mutta lähempänä kuuttakymppiä oleva rouvashenkilö niitä ”lupia” ehdotti.
        Helpottaa elämää ja asennoitumista reilusti, kun nostaa katsetta omasta navasta ylöspäin. Selkeästi minua ei vaivaa muistisairauskaan, kun muistan edelleen, millaista oli itse olla nuori. Mopolla ajeltiin silloinkin - väki paikkakunnalla oli tosin reilusti suvaitsevampaa ja näitä palstoja ei silloin ollut, ei edes nettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näitä lupia laittomalla romulla ajamiseen nyt antaa ? Hyväntahtoinen frendi-isukki-ko joka ei halua jälkikasvunsa häneen hermostuvan. Taitaa olla pakoputketon romu jo katsottuna ja korttia heti alaikäisenä vaan peliin. Näinkö se alkuperäinen ongelma hoituu ?

        Kuinka tyhmä saa olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näitä lupia laittomalla romulla ajamiseen nyt antaa ? Hyväntahtoinen frendi-isukki-ko joka ei halua jälkikasvunsa häneen hermostuvan. Taitaa olla pakoputketon romu jo katsottuna ja korttia heti alaikäisenä vaan peliin. Näinkö se alkuperäinen ongelma hoituu ?

        Ei se romu oo, vaan kylän nopein.....Mulla sentään on edes yksi frendi ja se on fiksu faija eikä kalkkeutunut kaiken vihaaja. Ps. Se on niin suvaitsevainen, ettei valita sun dokaamisestakaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se romu oo, vaan kylän nopein.....Mulla sentään on edes yksi frendi ja se on fiksu faija eikä kalkkeutunut kaiken vihaaja. Ps. Se on niin suvaitsevainen, ettei valita sun dokaamisestakaan...

        Tyhmyys periytyy, tiivistyy sukupolvesta
        toiseen eli isältä pojalle niinkuin entisessä maalimainoksessa, niin minkäs teet !?!
        Heti kun turhanpäinen metelöinti kylällä loppuu, samalla loppuu tällä palstalla mollauskin.
        Play it simple stupid; sanoi entinen koutsi.
        Btw. Minne mennä tänään; Tehin hiekoille eli
        Kuhmoisten Kaliforniaan on asfaltoitu tie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu aina sama tarkoituksellinen väärin ymmärtäminen, heittämällä avaus tyhmäksi vitsiksi ja aloituksen jatkon harhaan johtaminen. Yksi ainoa hippiäinen sairaalla metelillä apina-mopollaan terrorisoi kylän sekaisin. Vanhemmat ei välitä tai niiitä ei ole. Mitä tälle tyypille tulisi tehdä.

        Ja eikun jatkuu ja jatkuu kuin putken laitto.

        Pitää laittaa se rikosilmoitus vireille, silloin poliisinkin on pakko puuttua asiaan.


    • Anonyymi

      Koittais jo keksiä paikkaa minne mennä mopojen kanssa!

      • Anonyymi

        Kuhmoisissa ei ole paikkaa jonne mopoilijat voisivat mennä niin siksi ajellaan kylää ympäri. Ja ne jotka valittavat kovasta äänestä niin voivat olla hiljaa ja miettiä sitä että jos joku tulisi valittaamaan että sun harrastus häiritsee niin mitä sä teet lopetatko harrastuksesi vai jatkatko . Jos nuoret lopettavat ajan vieton keskenään niin silloin heistä tulisi samanlaisia valittajia kuin te.


    • Anonyymi

      Montako haluat mukaan sinne piiloosi?

    • Anonyymi

      Tekisi mieli näin vanhempana herras_ihmisenä hankkia jonkinlainen 2-pyöräinen kehonliikutin. Mieluiten iso supermoto, ja kasa renkaita joita tuhota pitkin toritietä. Ai että sitä nautintoa. Kumpi olisi fiksumpi pikkumaiseen pumppukaasutteluun, 2- vai 4-tahti? S-marketin alaparkkipaikka voisi olla kiva paikka kokoontua, sieltä äänet kaikuu läpi kylän! P.s. noin 10 vuotta sitten oli samanlaiset menopelit kaikilla kylän kolleilla ja kuumimmilla kissoillakin vähintään skootterit. Silloin puitiin reilusti nyrkkiä tien varressa, huudettiin hävyttömyyksiä asuntojen ikkunoista ja soitettiin poliiseille, miksi nykyään turvaudutaan näppäimistöön? Vai onko kaikkien tietokonetuoleista istuin jo kulunut pois, ja jakkaran tappi on ahtautunut anneliin niin syvälle ettei ikkunalle pääse ja puhelimeen ei yllä? Faktahan on se, että täällä te vain provosoitte. Nuoret saa huomiota, porukassa räitään, naureskellaan ja muistellaan poskisauhuja polttaen että mitä kenestäkin on kirjoitettu suomi24 -palstalla. Välillä jopa ajellaan letkassa ympäri kyliä viikolla, että viikonloppuna voi lonkero kädessä tukehtua nauruun sen sijaa että sammuttaisiin ojiin. Pääsiäisen jälkeen oli taas ikävä välikohtaus kuhmoisissa, syynä harrastusten puute kun päihteet vie voiton. Entä jos nämä nuoret syrjäytyy (niinkuin se trendisanana tunnetaan) ja hakee tekemisen ja lohdun muualta, kun kavereiden kanssa ei voi harjoittaa mekaanista oppia harrastusten yhteydessä? Tuleeko niistä samanlaisia tietokoneelle itkeviä deekuja, kuin suuresta osasta täällä asuvista peukalo keskellä kämmentä olevista nesteen juorukukista jotka itkevät kun osaamattomalle ei löydy turhaa työtä ja työkkäri ei elätä?

      • Kaikkea sitä oppii ku vanhaks elää.

        Luulin, että se on ahteri, vaan onkin anneli.


    • Anonyymi

      Mahtaako olla eroa sillä, onko mopoilija itse tienannut rahat mopoonsa/renkaisiin/polttoaineeseen, vai mennäänkö ns ´pappabetalar´-periaatteella.

    • Anonyymi

      Kuules kukkahattutäti, eiköhän asia ole niin että kukin mopoilee missä haluaa sinä et sitä päätä. 🤡🤡🤡

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe