olen saanut kokea vain kerran imeä miestä ja samalla saanut vaimoltani strapon seksiä miehen tullessa suuhuni menetin itsehillintäni ja tulin oletteko kokeilleet
mies suussani vaimo strapon takanani voi ihanuus
40
7697
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kokenut. Vaimo tuli kaksipäisellä straponilla peppuuni ja sain imeä miehiä samalla. Minulta olisi silmät ja korvat peitetty. Tänäkään en tiedä ketä ne miehet oli.
- Anonyymi
Paskatykki avautui yök 🤑🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas oot taas peilis eessä käynyt avautumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt puhutaan straponista ei paskasta pidä vaan oma pervesios
Vois olla jännä.......................
Tätä olis hienoa päästä kokemaan, mutta tiedän ettei oma emäntä oikein tällaisesta innostu, mut jos joskus pääsis johonkin kolmanneksi pyöräksi..
- Anonyymi
se on aivan liian pieni ja vibra puuttuu
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://seksi24.online/H/O5m2I8
- Anonyymi
ois kyllä mahtavaa lopuks vielä antaa peppu miehen käyttöön
- Anonyymi
Ja paska lentää ku varpusparvella hyh hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta on kiimassa unohtunut huuhtelu.Ei saa olla liian kiire vaikka sulla olis millanen kiima.
- Anonyymi
Juuri näin... ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käy prkl pesulla ensin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta on kiimassa unohtunut huuhtelu.Ei saa olla liian kiire vaikka sulla olis millanen kiima.
pesu ja huuhtelu ensin sitten vasta ihanuus alkaa ja jatkukoon
- Anonyymi
kyllä niin kävi nuaukes sisäänoleskelin vaimolle orkun samalla kun mies syvällä ja laukes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osaan kyllä huuhdella siihen on vehjekin olemassa ääliö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et oo kokeillut kun et tiedä pesu hommista mitään yrittäsit edes pestä paikkas ulkoa ja sisältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et oo kokeillut kun et tiedä pesu hommista mitään yrittäsit edes pestä paikkas ulkoa ja sisältä
jos ei muuta ota pulloharja ja rassaa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S9t3I0
- Anonyymi
Vaimo unelmoi, että panisi strap-on:lla samalla, kun toinen nainen ottaa minulta suihin.
- Anonyymi
No huh, huh... sinähän sitten oikeen unelma vaimon ootkin löytänyt jos hän itse tuollaista ehdottelee ;) Suostu nyt hyvä mies ihmeessä jos vaan mahdollista...
Itse haaveilen myös siitä, että saisin nuolla sen toisen naisen pillua samalla kun toinen nainen naisi minua sträpillä =) - Anonyymi
se olis kyllä ihanaa tulisin kyllä liian nopeesti jos kaks naista käsittelis
- Anonyymi
vois olla myös mahtava kokemus suihin otaja vois olla myös mies erikoista
- Anonyymi
No sullahan se sitten on oikeinkin kiimainen emäntä, onnekas oot ;) Toivottavasti sen toisen naisen leikkeihinne löytäisitte...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vois olla myös mahtava kokemus suihin otaja vois olla myös mies erikoista
Hyi saatana
- Anonyymi
en straponia mutta dildoa kylläkin nykyinen vaimo ja hänen ystävänsä järjesti mulle synttäri yllärin tulin 3 kertaa ystävän suuhun ja rinnoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sullahan se sitten on oikeinkin kiimainen emäntä, onnekas oot ;) Toivottavasti sen toisen naisen leikkeihinne löytäisitte...
vois se olla myös kaverin vaimo takanani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vois se olla myös kaverin vaimo takanani
Voishan se olla näinkin, paikkaa vaihtelisivat, olla itse siinä keskellä "vartaassa"... ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en straponia mutta dildoa kylläkin nykyinen vaimo ja hänen ystävänsä järjesti mulle synttäri yllärin tulin 3 kertaa ystävän suuhun ja rinnoille
samoin vaimo ja ystävätär nussivat niin kauan vibralla peppuani että laukesin sen jälkeen pehmeä suu imeskely nautinto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh, huh... sinähän sitten oikeen unelma vaimon ootkin löytänyt jos hän itse tuollaista ehdottelee ;) Suostu nyt hyvä mies ihmeessä jos vaan mahdollista...
Itse haaveilen myös siitä, että saisin nuolla sen toisen naisen pillua samalla kun toinen nainen naisi minua sträpillä =)irstailu kuulemma piristää henkisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana
ihanaa saatana vaikka joka ilta
- Anonyymi
tollasta ihanuutta ei kestäs kahta minsaa kauempaa ainakaan minä
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://seksi24.online/H/C4f0S0
aah olla siinä kuin tahdoton lihamöykky vartaassa, ja sitten he vaihtavat paikkaa keskenään
- Anonyymi
ooh vaikka koko yön
- Anonyymi
joo straponista ei potenssi lopu jaksovat koko illan vain koko suureni loppua kohti
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/K8m7L7
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://armtown.com/H/K0x3X1
Moi,Haluatko kokeilla uudestaan?Kik Espoo30
- Anonyymi
Herkulliselta sessiolta kuullostaa !
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394747Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473300Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343266Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912866Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2212118Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1521979- 491749
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301587Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61321- 781273