mies suussani vaimo strapon takanani voi ihanuus

Anonyymi

olen saanut kokea vain kerran imeä miestä ja samalla saanut vaimoltani strapon seksiä miehen tullessa suuhuni menetin itsehillintäni ja tulin oletteko kokeilleet

41

7141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kokenut. Vaimo tuli kaksipäisellä straponilla peppuuni ja sain imeä miehiä samalla. Minulta olisi silmät ja korvat peitetty. Tänäkään en tiedä ketä ne miehet oli.

      • Anonyymi

        Paskatykki avautui yök 🤑🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskatykki avautui yök 🤑🤮

        Jaahas oot taas peilis eessä käynyt avautumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskatykki avautui yök 🤑🤮

        nyt puhutaan straponista ei paskasta pidä vaan oma pervesios


    • Vois olla jännä.......................

    • Tätä olis hienoa päästä kokemaan, mutta tiedän ettei oma emäntä oikein tällaisesta innostu, mut jos joskus pääsis johonkin kolmanneksi pyöräksi..

      • Anonyymi

        se on aivan liian pieni ja vibra puuttuu


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ois kyllä mahtavaa lopuks vielä antaa peppu miehen käyttöön

      • Anonyymi

        Ja paska lentää ku varpusparvella hyh hyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paska lentää ku varpusparvella hyh hyh

        Sulta on kiimassa unohtunut huuhtelu.Ei saa olla liian kiire vaikka sulla olis millanen kiima.


      • Anonyymi

        Juuri näin... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paska lentää ku varpusparvella hyh hyh

        käy prkl pesulla ensin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta on kiimassa unohtunut huuhtelu.Ei saa olla liian kiire vaikka sulla olis millanen kiima.

        pesu ja huuhtelu ensin sitten vasta ihanuus alkaa ja jatkukoon


      • Anonyymi

        kyllä niin kävi nuaukes sisäänoleskelin vaimolle orkun samalla kun mies syvällä ja laukes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paska lentää ku varpusparvella hyh hyh

        osaan kyllä huuhdella siihen on vehjekin olemassa ääliö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paska lentää ku varpusparvella hyh hyh

        et oo kokeillut kun et tiedä pesu hommista mitään yrittäsit edes pestä paikkas ulkoa ja sisältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et oo kokeillut kun et tiedä pesu hommista mitään yrittäsit edes pestä paikkas ulkoa ja sisältä

        jos ei muuta ota pulloharja ja rassaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimo unelmoi, että panisi strap-on:lla samalla, kun toinen nainen ottaa minulta suihin.

      • Anonyymi

        No huh, huh... sinähän sitten oikeen unelma vaimon ootkin löytänyt jos hän itse tuollaista ehdottelee ;) Suostu nyt hyvä mies ihmeessä jos vaan mahdollista...
        Itse haaveilen myös siitä, että saisin nuolla sen toisen naisen pillua samalla kun toinen nainen naisi minua sträpillä =)


      • Anonyymi

        se olis kyllä ihanaa tulisin kyllä liian nopeesti jos kaks naista käsittelis


      • Anonyymi

        vois olla myös mahtava kokemus suihin otaja vois olla myös mies erikoista


      • Anonyymi

        No sullahan se sitten on oikeinkin kiimainen emäntä, onnekas oot ;) Toivottavasti sen toisen naisen leikkeihinne löytäisitte...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vois olla myös mahtava kokemus suihin otaja vois olla myös mies erikoista

        Hyi saatana


      • Anonyymi

        en straponia mutta dildoa kylläkin nykyinen vaimo ja hänen ystävänsä järjesti mulle synttäri yllärin tulin 3 kertaa ystävän suuhun ja rinnoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sullahan se sitten on oikeinkin kiimainen emäntä, onnekas oot ;) Toivottavasti sen toisen naisen leikkeihinne löytäisitte...

        vois se olla myös kaverin vaimo takanani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vois se olla myös kaverin vaimo takanani

        Voishan se olla näinkin, paikkaa vaihtelisivat, olla itse siinä keskellä "vartaassa"... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en straponia mutta dildoa kylläkin nykyinen vaimo ja hänen ystävänsä järjesti mulle synttäri yllärin tulin 3 kertaa ystävän suuhun ja rinnoille

        samoin vaimo ja ystävätär nussivat niin kauan vibralla peppuani että laukesin sen jälkeen pehmeä suu imeskely nautinto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh, huh... sinähän sitten oikeen unelma vaimon ootkin löytänyt jos hän itse tuollaista ehdottelee ;) Suostu nyt hyvä mies ihmeessä jos vaan mahdollista...
        Itse haaveilen myös siitä, että saisin nuolla sen toisen naisen pillua samalla kun toinen nainen naisi minua sträpillä =)

        irstailu kuulemma piristää henkisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana

        ihanaa saatana vaikka joka ilta


      • Anonyymi

        tollasta ihanuutta ei kestäs kahta minsaa kauempaa ainakaan minä


    • Anonyymi
    • aah olla siinä kuin tahdoton lihamöykky vartaassa, ja sitten he vaihtavat paikkaa keskenään

      • Anonyymi

        ooh vaikka koko yön


      • Anonyymi

        joo straponista ei potenssi lopu jaksovat koko illan vain koko suureni loppua kohti


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­­ts­umme sinu­­t käymään u­­ude­­ss­a cha­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/K8m7L7

    • Anonyymi
    • Moi,Haluatko kokeilla uudestaan?Kik Espoo30

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­­i s­ek­­­si­­tea­­tteri ava­­­utu­­u Suome­en! Ku­­tsu­mme kai­­­kk­­i­­­. Il­­­mo­it­­­tau­tum­­­ine­­n ry­hmä­­ämm­e tääl­lä 👉 http://armtown.com/H/I3e1P6

    • Anonyymi

      Herkulliselta sessiolta kuullostaa !

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19791
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4089
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      307
      1805
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1237
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      273
      1189
    Aihe