Vappuheilaa?

Anonyymi

Miten olette ratkaisseet vapunviettoon liittyvät läheisyysongelmat näin korona-aikana?

Maskin kanssa on vaikea puhua ja pussata.

23

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maskin kanssa voi kyllä jutella ongelmitta. Vappuheilaa ei ole ainakaan vielä, todennäköisesti vietän parin ystävän kanssa. Kaupungille ei kannata lähteä koronan vuoksi.

      • Anonyymi

        Tännekään ei ole vielä tullut vapputreffikutsua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tännekään ei ole vielä tullut vapputreffikutsua.

        Täällä myös yksi joka arpoo tuleeko deittikutsu vai ei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös yksi joka arpoo tuleeko deittikutsu vai ei...

        Olen vielä mielessäni laittanut vappuun takarajan, siihen asti odotan jos kuuluu deittikutsua ja jollei niin lakkaan odottamasta ja unohdan koko jutun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vielä mielessäni laittanut vappuun takarajan, siihen asti odotan jos kuuluu deittikutsua ja jollei niin lakkaan odottamasta ja unohdan koko jutun.

        Järkevää asettaa joku takaraja, ettei loputtomasti odota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vielä mielessäni laittanut vappuun takarajan, siihen asti odotan jos kuuluu deittikutsua ja jollei niin lakkaan odottamasta ja unohdan koko jutun.

        Mulla ei oo mitään takarajaa. Hän vain mielessäni. Odotan... Mulla ei oo mikään kiire.
        Tai mulla on kiire hänen luokse mut näin rikkinäisenä ihmisenä pelkään et olisin vaan taakaksi hänelle enkä ole sen takia lähestynyt. Enkä ole rikki minkään päättyneen ihmissuhteen takia.


    • Anonyymi

      Otan maskin ja muutkin pois, ja pussailen samaa vappuheilaa kuin viime vuonnakin.

    • Anonyymi

      Vaikka käytänkin maskia kaupassa niin ei sitä maskia tarvitse heilan kanssa käyttää.

    • Anonyymi

      Se olis hänel täysin yhdentekevää vaik olisin kuollut.
      Hänen onneks ei tarvitse nähdä mua enää ainakaan todennäköisesti.
      Onneks hänellä menee varmaan hyvin ja elämä jatkuu. Kaikkea hyvää hänelle.

    • Anonyymi

      Mulla ei ainakaan tuu olemaan mitään vappuheilaa.. ei mitään käryä mistä vois saada heilan.

      • Anonyymi

        Sama täällä.. vois kysyy, että mikä vappuheila?


    • Anonyymi

      Kelatkaa kohta on juhannus eikä mitään käryä mitä tekee ja kenen kanssa!

      • Anonyymi

        Eihän sitä voi koko aikaa kelata, märy vaan tulee :(


    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa vielä aluksi mul oli jotenki itsevarma ja luottavainen olo et pystyn mihin tahansa. Sit aikaa kului enkä tehnyt mitään asian eteen. Itsetuntoni murentunut tässä vuoden aikana ja kynnys kasvanut kokoajan vain isommaksi. Olen niin surun murtama ja lamaantunut. Yritän mut en kykene,musta ei oo mihinkään.

      • Anonyymi

        Mitä tapahtui vuosi sitten jos et silloin tehnyt mitään, voitko vielä korjata tilanteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtui vuosi sitten jos et silloin tehnyt mitään, voitko vielä korjata tilanteen?

        Ei tapahtunut mitään. Uskon vielä ja toivon tulevaisuuteen. Hän sydämessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tapahtunut mitään. Uskon vielä ja toivon tulevaisuuteen. Hän sydämessäni.

        Näin minäkin ajattelen hänestä. Nyt pian on hyvä aika korjata asia.


    • Anonyymi

      Heilasta ei ole tietoakaan, huvittaa ajatuskin treffipyynnöstä. Sen verran kaukana todellisuudesta.

    • Anonyymi

      On tullut edeltävinä vappuina puhuttua ja pussattua ehkä vähän liikaakiin, eli hyvä pitää vähän etäisyyttä tänä vuonna , :D

    • Anonyymi

      "Ehkä joku päivä löydän sen ihmisen
      Joka pitelee mua niinku tarvitsen
      Silmissä varmuus mikä sulta jäi aina puuttumaan
      Eikä tarttis enää sanoo sanaakaan"

      Vaik mun silmistä ei ehkä näy varmuus niin mun sydän on varma hänestä. Hänet haluan. Mut oon epävarma hänen halustaan. Sen takia mun silmistä paistaa epävarmuus. 💔💔

    • Kontaktia kaipaisin uuteen ihanaan ihmiseen jonka kanssa vois olla läheinen. Täältä Kanta-Hämeestä oleva 45v mukava mh-nainen. Olen hellä ja hauska, romanttinen ja kiltti.

    • Anonyymi

      Oon niin hirveä ihminen et yritän pysyä mahdollisuuksien mukaan poissa silmistä.
      Pelkkä mun olemassa olo on niin väärin.

      • Anonyymi

        Kauheeta soopaa! Ei kukaan saisi ajatella itsestä noin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe