Vappuheilaa?

Anonyymi

Miten olette ratkaisseet vapunviettoon liittyvät läheisyysongelmat näin korona-aikana?

Maskin kanssa on vaikea puhua ja pussata.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maskin kanssa voi kyllä jutella ongelmitta. Vappuheilaa ei ole ainakaan vielä, todennäköisesti vietän parin ystävän kanssa. Kaupungille ei kannata lähteä koronan vuoksi.

      • Anonyymi

        Tännekään ei ole vielä tullut vapputreffikutsua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tännekään ei ole vielä tullut vapputreffikutsua.

        Täällä myös yksi joka arpoo tuleeko deittikutsu vai ei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös yksi joka arpoo tuleeko deittikutsu vai ei...

        Olen vielä mielessäni laittanut vappuun takarajan, siihen asti odotan jos kuuluu deittikutsua ja jollei niin lakkaan odottamasta ja unohdan koko jutun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vielä mielessäni laittanut vappuun takarajan, siihen asti odotan jos kuuluu deittikutsua ja jollei niin lakkaan odottamasta ja unohdan koko jutun.

        Järkevää asettaa joku takaraja, ettei loputtomasti odota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vielä mielessäni laittanut vappuun takarajan, siihen asti odotan jos kuuluu deittikutsua ja jollei niin lakkaan odottamasta ja unohdan koko jutun.

        Mulla ei oo mitään takarajaa. Hän vain mielessäni. Odotan... Mulla ei oo mikään kiire.
        Tai mulla on kiire hänen luokse mut näin rikkinäisenä ihmisenä pelkään et olisin vaan taakaksi hänelle enkä ole sen takia lähestynyt. Enkä ole rikki minkään päättyneen ihmissuhteen takia.


    • Anonyymi

      Otan maskin ja muutkin pois, ja pussailen samaa vappuheilaa kuin viime vuonnakin.

    • Anonyymi

      Vaikka käytänkin maskia kaupassa niin ei sitä maskia tarvitse heilan kanssa käyttää.

    • Anonyymi

      Se olis hänel täysin yhdentekevää vaik olisin kuollut.
      Hänen onneks ei tarvitse nähdä mua enää ainakaan todennäköisesti.
      Onneks hänellä menee varmaan hyvin ja elämä jatkuu. Kaikkea hyvää hänelle.

    • Anonyymi

      Mulla ei ainakaan tuu olemaan mitään vappuheilaa.. ei mitään käryä mistä vois saada heilan.

      • Anonyymi

        Sama täällä.. vois kysyy, että mikä vappuheila?


    • Anonyymi

      Kelatkaa kohta on juhannus eikä mitään käryä mitä tekee ja kenen kanssa!

      • Anonyymi

        Eihän sitä voi koko aikaa kelata, märy vaan tulee :(


    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa vielä aluksi mul oli jotenki itsevarma ja luottavainen olo et pystyn mihin tahansa. Sit aikaa kului enkä tehnyt mitään asian eteen. Itsetuntoni murentunut tässä vuoden aikana ja kynnys kasvanut kokoajan vain isommaksi. Olen niin surun murtama ja lamaantunut. Yritän mut en kykene,musta ei oo mihinkään.

      • Anonyymi

        Mitä tapahtui vuosi sitten jos et silloin tehnyt mitään, voitko vielä korjata tilanteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtui vuosi sitten jos et silloin tehnyt mitään, voitko vielä korjata tilanteen?

        Ei tapahtunut mitään. Uskon vielä ja toivon tulevaisuuteen. Hän sydämessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tapahtunut mitään. Uskon vielä ja toivon tulevaisuuteen. Hän sydämessäni.

        Näin minäkin ajattelen hänestä. Nyt pian on hyvä aika korjata asia.


    • Anonyymi

      Heilasta ei ole tietoakaan, huvittaa ajatuskin treffipyynnöstä. Sen verran kaukana todellisuudesta.

    • Anonyymi

      On tullut edeltävinä vappuina puhuttua ja pussattua ehkä vähän liikaakiin, eli hyvä pitää vähän etäisyyttä tänä vuonna , :D

    • Anonyymi

      "Ehkä joku päivä löydän sen ihmisen
      Joka pitelee mua niinku tarvitsen
      Silmissä varmuus mikä sulta jäi aina puuttumaan
      Eikä tarttis enää sanoo sanaakaan"

      Vaik mun silmistä ei ehkä näy varmuus niin mun sydän on varma hänestä. Hänet haluan. Mut oon epävarma hänen halustaan. Sen takia mun silmistä paistaa epävarmuus. 💔💔

    • Kontaktia kaipaisin uuteen ihanaan ihmiseen jonka kanssa vois olla läheinen. Täältä Kanta-Hämeestä oleva 45v mukava mh-nainen. Olen hellä ja hauska, romanttinen ja kiltti.

    • Anonyymi

      Oon niin hirveä ihminen et yritän pysyä mahdollisuuksien mukaan poissa silmistä.
      Pelkkä mun olemassa olo on niin väärin.

      • Anonyymi

        Kauheeta soopaa! Ei kukaan saisi ajatella itsestä noin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe