Paljonko venäläistaustaisia asuu Lappeenrannan alueella? Ja millainen on yleinen suhtautuminen heihin?
Venäläistaustaiset
10
94
Vastaukset
- Anonyymi
Liian paljon. Lopun saat päättää itse.
- Anonyymi
Ne asuu Riihimäellä nykyään.
- Anonyymi
Miksei asuisi Lappeenrantahan on vanha Venäläinen kaupunki, no suhtautuminen on suvaitsevaista noin suuremmaksi osaksi.
- Anonyymi
En kyllä sanoisi että vanha venäläinen kaupunki.
- Anonyymi
Liikaa. No lpr. On maapallon perseenreikä.
- Anonyymi
Se on niin totta.
- Anonyymi
Aika paljon asuu venäläisiä. Meilläkin on asunut jo pian 30 vuotta. Talvisots hävittiin mutta otin myöhemmässä vaiheessa hieman sotasaalista. Karjsla takaisin jne.....
- Anonyymi
Eivät kuulu imiskuntaan, tosin ei kuulu virolaisetkaan.
- Anonyymi
Eikä Lappeenrantalaiset !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886