Oletteko koskaan tirkistelleet?
Taikka jääneet kiinni jopa tirkistelystä? Onko se pervojen hommaa tuommonen tirkistely?
Mä tähän rohkaistukseksi kerron oman kokemuksen tirkistelystä.
Yläasteella liikuntatuntien jälkeen käytiin suihkussa taino useimmat kävi, ei kaikki. Minä muun muassa saatoin käydä joskus pikapesulla tyyliin jalat ja kainalot.
Mutta siellä suihkussa ja tyttöjen pukkarissa, missä minäkin siis tytöksi noiduttuna kävin, siellä näki välillä, no alastomia tyttöjä.
En tiedä voiko tätä nyt tirkistelyksi sanoa, mutta yhdellä luokkakaverilla, tytöllä jonka nimi jääköön salaisuudeksi oli todella kauniit rinnat. Mitkä huomasin kerran, kun päin kehtasin katsoa.
Kauniit pisaran muotoiset, pehmeän ja sileän näköiset rinnat. No, tätä tyttöä arvatenkin välillä tirkistelin.
Hän meni suihkuun tai tuli suihkuun, saatoin olla jo itsekin siellä monen muun tavoin pesulla, hänen kurvatessa suihkuun.
Silleen vaivihkaa silmäilin sinne häneen päin, niitä rintoja. Minusta ne oli niin nätit, lämmin vesi sai n*nnipihat laajenemaan isoiksi ja väriltään hiukan vaaleanpunaista tummemmaksi. Ei kuitenkaan vaaleanruskeat, kuten monilla muilla oli.
Juuri sellaiset pompom ja aijai kun pehmoiset niin käteen mukavan tuntuiset olis olleet.
No nuo ajatukset sai luikkimaan suihkusta nolona pois, pukkariin. Ja pukeutumaan, mutta tokihan minä katsoin kun hän hipsi tulla sieltä pukkariin kuivattelemaan ja ihan säväytti joka kerta, kun viileässä pukkarissa ne isot nännit kipristyi törölleen.
Silmäkulmasta vilkuilin. Ja ihme muljahdus tuntui vatsanpohjassa. Taisin vähän kiihottua siitä. Onkohan tuo tirkistelijöille yleistäkin?
No mutta semmonen muisto tirkistelystä.
Noniin kysytääpäs
78
222
Vastaukset
- Anonyymi
Tirkistelen...
Tirkistelen kerrotalokattokämpästäni moneen vastapäiseen asuntoon. Helvetin mukava harraste, kunnon kaukoputkella ja ohjelmistolla saan tallennettua aika kivoja näkymiä riisuutuvista opiskelijapimuista ja pariskunnista. Putki on liitetty tietsikkaan, ja kovalevyilla ja DVD:illä on tavaraa satoja tunteja. Kesäisin zoomaan usein läheiseen puistoon ja rantaan joka on Vantaanjoen varressa. Hyvää liikkuvaa kuvaa bikinitytöistä vaihtamassa vaatteita ja ottamassa yläosattomissa suulista.
Harrastus se tämäkin, vielä kun pääsisi ottamaan kuvaa lukiotyttöjen pukuhuoneesta. Asun stadissa, rivitaloalueella Vantaanjoen varressa- Anonyymi
Asut kerrostalossa rivitaloalueella?
J-a-n kirjoitti:
Miksi sä tallennat kuvamateriaalia muista ihmisistä?
Eikö tämän aiheen idea ollut nimenomaan tirkistely? Pervo saa tietenkin tyydytystä siitä, kun saa runkkumatskua kovolle.
Palstakamu kirjoitti:
Eikö tämän aiheen idea ollut nimenomaan tirkistely? Pervo saa tietenkin tyydytystä siitä, kun saa runkkumatskua kovolle.
No shit Scherlock. 😂
- Anonyymi
Tyttöjen pukuhuoneessa peilin kautta katsoin kerran kuinka yhdellä tytöllä oli oikein isot rinnat. Ajattelin että onneksi minulla ei ole tuollaisia. No tämä tyttö huomasi katseeni ja hymyili minulle omahyväisen näköisenä. Oliko tuo nyt tirkistelyä?
- Anonyymi
Ei ole tarvinnut tirkistellä. Kyllä tytöt näyttäneet ihan kaiken minulle. 15 vuotiaan rippileirillä saaressa sovittiin tyttöjen ja poikien kanssa että mennään alasti saunaan. Meitä oli siin 5 poikaa ja 10 tyttöä. Muut pojat ei uskaltanut ja sit joku tyttö otti kameralla kuvan kun oltiin saunas alasti ja se tyttö teetti kaikille muistoksi kuvan siitä. Minulla on se kuva vieläkin 30 vuotta myöhemmin.
- Anonyymi
Kyllä kun eräs nainen esitteli rintojaam pukkarissa säännöllisesti vaatteita vaihtaessaan suoraan minuun päin kääntyen.. Eihän niitä voinut olla katsomatta :) vaikka en nyt erityisesti häneen muuten vetoa tuntenutkaan..
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
No oliko se tirkistelyä?
No ei kai.. Enpä kyllä kääntynyt poiskaan päin, vaikka usein tämä tapahtui 😉
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai.. Enpä kyllä kääntynyt poiskaan päin, vaikka usein tämä tapahtui 😉
Oikein, mitäs esitteli. 😅
- Anonyymi
Digitirkistely vie voiton uteliaisuudestakin. Mitä siviili tähän mieltä.
- Anonyymi
Mahtaa olla tylsää.
Kai sitä joskus koulun aikaan jossain tirkisteli ja sellaista ”hihihii-juttua” se oli.
Mutta useammin kai useamman pojan joukkohölmöyttä. Muuten en tirkistellyt, kun olin aika kiltti sälli.
Näin vanhempana se sellainen seksuaalinen kauneus tulee reaalitilanteessa, sitten kun riisutaan vaatteita mennäkseen harrastamaan yhdessä seksiä. Mutta esimerkiksi saunassa ”ei värähdä”, mieli ajattelee sen rauhoitetuksi paikaksi, enkä edes tuijottele tai katsele toista, vaikka hän peseytyisi, minusta se on sama juttu kun joku olisi vessassa, eikä ovea olisi... en häiritse. 😊Heh, nojoo. Kiltiltä kuulostatkin, jos kerran noin.
En kyllä itekkään tirkistele missään ikkunoiden takana tms. kylpylöissä. Ne on rauhoitettuja paikkoja. Luulen, et tuo teini-ikä oli vähän sellasta seksuaalisen heräämisen aikaa. Silmä näki kauneutta mikä viehätti.
Mutta kyllä mä omaa kumppania saatan häiritä pesulla käydessä. Tunnustan, etten ole noin kiltti. Itseasiassa nyt vähän hävettää myöntää. Kyllä mä kyttään ja saatan lähennelläkin suihkussa. 🙄J-a-n kirjoitti:
Heh, nojoo. Kiltiltä kuulostatkin, jos kerran noin.
En kyllä itekkään tirkistele missään ikkunoiden takana tms. kylpylöissä. Ne on rauhoitettuja paikkoja. Luulen, et tuo teini-ikä oli vähän sellasta seksuaalisen heräämisen aikaa. Silmä näki kauneutta mikä viehätti.
Mutta kyllä mä omaa kumppania saatan häiritä pesulla käydessä. Tunnustan, etten ole noin kiltti. Itseasiassa nyt vähän hävettää myöntää. Kyllä mä kyttään ja saatan lähennelläkin suihkussa. 🙄Mut en tietenkään aina ja jatkuvasti, mutta joskus hipsin perässä ilman rihmankiertämää ja meen iholle.
J-a-n kirjoitti:
Mut en tietenkään aina ja jatkuvasti, mutta joskus hipsin perässä ilman rihmankiertämää ja meen iholle.
No olen minäkin tietyissä tilanteissa ollut levoton saunassa ja suihkussa, mutta sitten jutut on livahtanut ”siihen”. 😬
interlocutrice kirjoitti:
No olen minäkin tietyissä tilanteissa ollut levoton saunassa ja suihkussa, mutta sitten jutut on livahtanut ”siihen”. 😬
Livahtanuppa hyvinnii, heh. 😀
J-a-n kirjoitti:
Livahtanuppa hyvinnii, heh. 😀
No siis joskus on niinkin käynyt, mutta sitten kumpikin on sitä halunnut... 😀
Siinä on tapitettu silmiin ensin ja ehkä sormet on hiukan lähteneet tutkimusretkelle ja niin poispäin... 😁 Loppuhan onkin sitten palstalle kuulumatonta, ettei k&k-miehet kisko iltasaludoaan henkeensä. 😬interlocutrice kirjoitti:
No siis joskus on niinkin käynyt, mutta sitten kumpikin on sitä halunnut... 😀
Siinä on tapitettu silmiin ensin ja ehkä sormet on hiukan lähteneet tutkimusretkelle ja niin poispäin... 😁 Loppuhan onkin sitten palstalle kuulumatonta, ettei k&k-miehet kisko iltasaludoaan henkeensä. 😬Ei näille passaa kertoa, tulee kateelliseksi. :D
J-a-n kirjoitti:
Ei näille passaa kertoa, tulee kateelliseksi. :D
Näinpä... alkaa jumalaton kitinä. 😄
Näinpä... alkaa jumalaton kitinä. 😄
Täällä mahtaa olla paljon sappipotilaita. :D
Sapettaa niin, sapettaa niin...J-a-n kirjoitti:
Täällä mahtaa olla paljon sappipotilaita. :D
Sapettaa niin, sapettaa niin...Vissiin joo. 😁 Välillä kiva jopa huudattaa, jos on tylsää muuten. 😀
Vissiin joo. 😁 Välillä kiva jopa huudattaa, jos on tylsää muuten. 😀
No nimenomaan huuvattaa. 😂
J-a-n kirjoitti:
No nimenomaan huuvattaa. 😂
Joo. Jotain kun keksii, mikä muistakin on kivaa, niin jo alkaa marina ja mäkätys tietyiltä. 😄
Joo. Jotain kun keksii, mikä muistakin on kivaa, niin jo alkaa marina ja mäkätys tietyiltä. 😄
Näin on. Mutta kyllä tänne ääntä mahtuu. 😜
J-a-n kirjoitti:
Näin on. Mutta kyllä tänne ääntä mahtuu. 😜
Mahtuu, mahtuu. 😄 Saa marista ja kälkättäö harmitukseensa. 😄
- Anonyymi
Sitä vaan ottaa päähän kun joutuu oppimaan itselleen uutta🤣
Tirkistelyllä tarkoitetaan salakatselua.. käsittääkseni.
Ei nyt tule mitään ihmisten salakatseluja mieleen, eläimiä tirkistelen mielummin..Juu, sellasta salaa tirkistelyä se oli. Tai koitin salaa katsella, en tiedä huomasiko et kyyläsin kulmien alta ja sivulle vilkuillen ja suihkussa muka seinille katsellen.
- Anonyymi
Ei ole tullut tilaisuuksia tirkistellä mutta ei se haittaa koska seurustelin jo 14 vuotiaana ja tyttöystävä näytti tissin ja pimpin. Se tapahtui teltassa ja lopulta seksiäkin siinä harrastettiin.
Ollakseen synnitön pitäisi naisten mielestä miehen kaivaa silmät päästään ruosteisella lusikalla.
Sittenkin jäisivät vielä ajatukset...Ääääp, ei ole mitään naisia ja miehiä. Ei aivojen tasolla joten, kun ne miesaivot ei oikeesti näe naisia, koska ei ole mitään miesaivoja jotka kiinnostus naisista ja näkis ne on vaan sukupuolettomia aivoja. Eihän ne voi silloin tunnistaa mitään naistyypillistäkään, mitä ihastella ja tirkistellä. :)
Nou hätä kuule.J-a-n kirjoitti:
Ääääp, ei ole mitään naisia ja miehiä. Ei aivojen tasolla joten, kun ne miesaivot ei oikeesti näe naisia, koska ei ole mitään miesaivoja jotka kiinnostus naisista ja näkis ne on vaan sukupuolettomia aivoja. Eihän ne voi silloin tunnistaa mitään naistyypillistäkään, mitä ihastella ja tirkistellä. :)
Nou hätä kuule.Ei ole siis mitään miesajatuksiakaan naisista, joita ei oikeastaan edes ole aivojen tasolla ollenkaan.
- Anonyymi
Aloitus todistaa, ettei teinejä pitäis pakottaa mihinkään yhteissuihkuihin🤮
Niin, ei meitäkään pakotettu. Jokainen tyttö merkkinen sai itse valita meneekö vai ei suihkuun. Minä poika-aivoinen tietysti kyttäsin ymmärtämättömyyttäni toisen nättejä tissejä. Ne teki minuun vaikutuksen. :)
Muistan vieläkin miltä ne näytti.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Niin, ei meitäkään pakotettu. Jokainen tyttö merkkinen sai itse valita meneekö vai ei suihkuun. Minä poika-aivoinen tietysti kyttäsin ymmärtämättömyyttäni toisen nättejä tissejä. Ne teki minuun vaikutuksen. :)
Muistan vieläkin miltä ne näytti.Eli joutuvat tollasten predatorien saaliiksi kun luulevat että ovat safe placessa...
Anonyymi kirjoitti:
Eli joutuvat tollasten predatorien saaliiksi kun luulevat että ovat safe placessa...
Ikätoveria ei mitenkään uhattu, ei ahdisteltu. Ihailin vaan hänen kauniita pyramidejaan.
- Anonyymi
Mitä saat nykyisestä tirkistelystä irti? Digitirkistelystä. Oon aina nauranu, että kuin voi olla ihmiselämä tylsä. Sit ymmärtäis jos olis julkisuuden henkilö. Saa olla otettu jos mielenkiinto riittää. Syödä paskoa nukkua. Se on jännää :D D
- Anonyymi
Tirkistelin nuorena poikana kesällä pensas aidan takaa naapurin neitoa, joka makoili aurinkotuolilla aurinkoa ottaen reidet leveästi levällään ilman rintaliivejä.
Sitten oksa rapsahti ja neito säpsähti, kietoi pyyhkeen ympärilleen ja pakeni kulman taakse sisälle.
Hetken päästä kuului kovaa ryminää kun neidon isä säntäsi nurkan takaa ja syöksyi kohti pensasaitaa vesurin, moottorisahan ja kirveiden kassa huutaen, että kuka täällä tirkistellee tytärtäni.
Melkein kävi vesuri kaulalle ja moottorisaha mahaan, mutta ei neidon isä nähnyt tiheän aidan läpi, että siellä olen tirkistelemässä.. Minusta tirkistely ei ole pervojen hommaa. Verhonraosta naapurin uutta autoa tirkistelevä on vain utelias. Sitten kun mennään voyeurismin alueelle ollaan sitten eri tilanteeessa.
Joskus on tullut tirkisteltyjä naisten nimettömiä jotta näkee onko naimisissa ja välillä olen tirkistellyt tirkistelijöitä. Saliilla välillä huomaa että joku seuraa toisten sarjoja hyvinkin intensiivisesti. Yllättäen kun sarja loppuu niin toinen kääntää katseensa pois.
Joskus on jopa tehnyt töitä ettei tulisi tirkisteltyä. Nainen kun tulee juttelemaan avonaisella paidalla niin pitää oikein muistuttaa itseään siitä että keskity silmiin kun puhut.Hahah, hauskasti kommentoitu. Tyylillä. 👍
Silmät.. Silmät.. Muista nyt ne silmät sanoo ääni päässä.
Helkkari kun joutui aina olemaan poikien pukkarissa.
Mutta yläastemuisto: Aktiivinen fysiikanopettaja oli jostain lainannut tunnille lämpökameran. Sillä sitten tiirailtiin vähän mitäkin. Yhden tytön jalkoväli loisti huomattavasti kirkkaammissa väreissä kuin muiden luokkalaisten. Mitä lie pyöritellyt mielessään vai mistä oli kyse, mutta aika vilkkaasti opettaja korjasi kameran talteen kun hihittely yltyi.J-a-n kirjoitti:
Heh, sillä saatto olla vaan kuuma, huh huijakkaa. 🥵
Mutta huomasitko? Ohitin avauskysymyksen taas sutjakkaasti.
Thymallus kirjoitti:
Mutta huomasitko? Ohitin avauskysymyksen taas sutjakkaasti.
Huomasin. Sun tavaramerkki.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Heh, sillä saatto olla vaan kuuma, huh huijakkaa. 🥵
Menkat.
Usein tirkistelen töissä naispuolisia työkavereita. Tänäänkin yksi kumartui ja katselin sen persettä. Kivasti näki housujen läpi millaiset pitsipikkarit sillä oli.
- Anonyymi
Jaksamatta lukea muiden kommentteja vastaan etten ole tirkistellyt. Ja miksi, no siksi etten ole koskaan tuntenut tarvetta minkäänlaiseen tirkistelyyn.
- Anonyymi
No näinhän normaalit ihmiset toimii.
- Anonyymi
Minä haluan tietää vain sen minkä toinen osapuoli on valmis minulle oikeassa kohtaamisessa kasvotusten kertomaan. En edes "stalkkaa" ketään facen kautta jo siksikin että lopetin sen käytön jo yli 10 vuotta sitten huomattuani sen turhakkeeksi.
- Anonyymi
No en! :D Minua kiinnostaa vain se, jonka kukin itse kertoo minulle. Juoruja kuullessanikin suodatan ne enkä anna vaikuttaa omaan mielipiteeseeni henkilöstä.
Elämässäni on eräs henkilö, josta puhutaan todella paljon takanapäin tämän räiskyvän luonteensa ja voimakkaiden mielipiteidensä vuoksi eikä monikaan siedä tätä hlöä. Minä taas viihdyn paremmin kuin hyvin tämän moniuloitteisen ja mielenkiintoisen seurassa enkä jätä näyttämättä sitä myöskään muille, vaikka ovat yrittäneet mustamaalata tätä tyyppiä. :DD Tietenkään en ole ottanut kantaa muiden puhuessa tästä tai muistakaan pahaa.- Anonyymi
Palasin vielä lisäämään tähän, että edellä mainittujen ominaisuuksien lisäksi edellä mainittu hlö on niin paljon älykkäämpi kuin muut, että myös se saattaa aiheuttaa joissain negaa joka johtuu kateudesta. Minulla taas se toimii niin, että viihdyn seurassaan juurikin sen takia. Johtuisiko omasta äo:stani? ;D tiedä häntä.
Anonyymi kirjoitti:
Palasin vielä lisäämään tähän, että edellä mainittujen ominaisuuksien lisäksi edellä mainittu hlö on niin paljon älykkäämpi kuin muut, että myös se saattaa aiheuttaa joissain negaa joka johtuu kateudesta. Minulla taas se toimii niin, että viihdyn seurassaan juurikin sen takia. Johtuisiko omasta äo:stani? ;D tiedä häntä.
Jaa-a. 😜
- Anonyymi
Heh, puhut varmaan musta👍
Olin nuorena poikana, olinkohan jotain 14v, isän luona Göteborgissa ja hänhän vei mut "tissinäyttelyyn", kuten hän itse asian ilmaisi. Uimarannalle siis.
Siellä rannalla naiset eivät siis käyttäneet yläosaa bikineistä. Nudistiranta se ei kuitenkaan ollut.
Pakko oli jossaan vaiheessa käydä pukukopisssa käsitöillä ja katella samalla jostain raosta rannan naisia.- Anonyymi
Minulla meni tirkistelyn aloitus mönkään tällä viikolla, olin kerran aiemmin kulkenut samasta kohtaa vartijan ohitse parkkialueella. Ja kun toisen kerran näin hänet oman autonsa kohdalla, niin aivoni kehittelivät hauskan juonen tässä sitä vartioin vartijaa hänen tietämättään, mutta hän pilasi salaisen seurailuni ja tervehti. Luulin, ettei nähnyt minua ekalla kerralla, kun oli keskittynyt jotain miettimään. Mitään seksuaalista ei kyllä seuraamiseeni liity ,kunhan työn lomassa on vilkas mielikuvitus, parhaat vahingossa tiirailut johtaa sisäiseen hihitykseen. Hauskin tiirailu ikinä oli työmiesten maahan jättämä harava, harat ylöspäin ja heidän ilmeet kun seurasivat vastaantulijaa, ettei astu vaan päälle.
- Anonyymi
Mikä ihmeen kyselyikä sulla on?
J-a-n kirjoitti:
No se, loppukiri.
30.4.2021 klo 20.00 tää mun huvina loppuu. Koittakaa jaksaa vähän vielä.
- Anonyymi
Mun mielestä Janin kirjoitustapa on kiva ja luen mielelläni hänen kommenttejaan.
Mietityttää vaan, että nukkuuko hän riittävästi kun kirjoittelee täällä yömyöhään ja taas aamulla jo kuuden aikaan. Mulle ei alle 8 tunnin unet riittäisi. 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä Janin kirjoitustapa on kiva ja luen mielelläni hänen kommenttejaan.
Mietityttää vaan, että nukkuuko hän riittävästi kun kirjoittelee täällä yömyöhään ja taas aamulla jo kuuden aikaan. Mulle ei alle 8 tunnin unet riittäisi. 🤔Niin ja komeakin näkyy olevan. 👍😍
Anonyymi kirjoitti:
Mietityttää vaan, että nukkuuko hän riittävästi kun kirjoittelee täällä yömyöhään ja taas aamulla jo kuuden aikaan. Mulle ei alle 8 tunnin unet riittäisi. 🤔Nukun pitkin päivää, jos väsyttää. Nytkin heräsin päikyiltä. Kivut herättää jo aamuyöstä. Eikä pysty nukahtamaan, kun särkee.
Yritän siirtää ajatukset kivusta kirjoittamiseen.Anonyymi kirjoitti:
Niin ja komeakin näkyy olevan. 👍😍
Heh, tuo kuva on vaan mun naamaa apuna käyttäen muokattu kuva. Avatar. Ajattelin, että "naamatatuoinnit" paljastaa sen muokatuksi. 😄
Ne värikuvat parralla on aitoja, vain parta on feikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906