Tällainen on turn off nainen:

Anonyymi

Pienet rinnat, lyhyt, tummat hiukset, paksut reidet, iso per se, läs ki, yli 30 v,
Nää ny ainaski

34

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Öööh, sou?

• Taas negaation kautta.

Mikä on?

• Anonyymi

Mielipiteensä saa sanoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteensä saa sanoa

Mut miks se pitää tänne palstalle sanoa 😁 Ei tuohon voi oikein mitään vastatakaan ellei aloita turhanpäiväistä jankkausta eri mieltymyksistä. Eli käytännössä turha aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut miks se pitää tänne palstalle sanoa 😁 Ei tuohon voi oikein mitään vastatakaan ellei aloita turhanpäiväistä jankkausta eri mieltymyksistä. Eli käytännössä turha aloitus.

Kukin voi päätellä ihan mitä haluu.,ei kuulu sulle

• Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteensä saa sanoa

Vaikutti kyllä vähän miesvauvelin pahanolon purkaukselta..että haukunpa nyt naisia tässä oikein, kö en kelpaa jne.. höhhöhöö

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Vaikutti kyllä vähän miesvauvelin pahanolon purkaukselta..että haukunpa nyt naisia tässä oikein, kö en kelpaa jne.. höhhöhöö

Joo, noi raukat on niin läpinäkyviä mutta eihän ne itse sitä tiedosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, noi raukat on niin läpinäkyviä mutta eihän ne itse sitä tiedosta.

Tavallaan surullista..

Mutta mielenkiintoista tässä( kin) jutussa on isomman kuvan kauta se, että miksi miehet noin tekee?

• Wwuwuw kirjoitti:

Tavallaan surullista..

Mutta mielenkiintoista tässä( kin) jutussa on isomman kuvan kauta se, että miksi miehet noin tekee?

Onko vastaavaa projisointia naisten keskuudessa?

• Wwuwuw kirjoitti:

Onko vastaavaa projisointia naisten keskuudessa?

Kyllähän sinäkin olet miesvihaaja. Projisointia sekin.

• Palstakamu kirjoitti:

Kyllähän sinäkin olet miesvihaaja. Projisointia sekin.

Niinkö?

No mitäs miesvihaaja mielestäsi projisoi?

• Wwuwuw kirjoitti:

Niinkö?

No mitäs miesvihaaja mielestäsi projisoi?

Kerro ihmeessä sinä kun olet alan kokemusasiantuntija.

• Palstakamu kirjoitti:

Kerro ihmeessä sinä kun olet alan kokemusasiantuntija.

Eli et edes tiedä mistä puhut...aha. Yllättävää? Not.

• Wwuwuw kirjoitti:

Eli et edes tiedä mistä puhut...aha. Yllättävää? Not.

En tiedäkään. Sen myönnän avoimesti. En tunne mies- tai naisvihaa. Miten voisin tietää aiheesta kokemustietoa?

• Anonyymi

Lyhyt nainen on kyllä aika masentava ilmestys. Kyllä yli 170 cm pitäisi olla että edes jotenkin erottuisi edukseen.

• Anonyymi

Luottamuksen puute, jos heti syntyy mielikuva, et herättää epäilyä.

• Anonyymi

Minulle on tyhmiä aloituksia tekevät täydellisesti turn off🤮
      Ainakin ne

Terveisin:
      Isoja rintoja omaava neito, kenellä on vaaleat pitkät hiukset ja on hyvin huolettu ja siro neitokainen. Jalat on sirot on tiukka, pieni takamus ja olen alle 30 v olen kaunis neitokainen ja kaiken kruuna minun pehmeä luonne.

• Anonyymi

Kun vaan pysyt iäiti alle 30v niin täydellinen oot ja timminä säilyt vuodesta toiseen

• Anonyymi

Pienet rinnat: on
      Lyhyt: olen
      Tummat hiukset: hhmm.. olen jotain tumman ja vaalean välimaastossa, joten en tiedä.
      Paksut reidet: ei ole
      Läs ki: en ole
      Yli 30v.: Olen

Voi, voi...

• Anonyymi

Haluaisitko sä oikeasti olla aloittajan kaltaisen (henkisesti keskenkasvuisen) tyypin ihailun kohteena?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko sä oikeasti olla aloittajan kaltaisen (henkisesti keskenkasvuisen) tyypin ihailun kohteena?

En! Yritin perustella miten hölmöltä hänen listaus turn offeista kuulostaa.

• Anonyymi

Aloituksen kirjoittaja saa vapaasti inhota ketä haluaa. Jollekulle toiselle nuo mittapuut omaava nainen voi olla aarre. Entäpä, jos kaikki naiset olisivat samannäköisiä, samasta muotista tehtyjä Barbie-nukkeja, niin eikö olisi melko ankeeta. Tai ett kaikki miehet olisivat samannäköisiä, Ken-nukkeja.

• Anonyymi

Aika harvassa on ne naiset, jotka eivät kuvaukseesi sovi JA tykkäävät noita ääliömäisyyksiä laukovasta tyhmeliinistä..

Niin että sun tappiosi, ei yhdenkään naisen.

xLiner

• JustJust

Tjaa, no ei ny ihan läskit ja persjalkaisuus viehätä mutta ei vähän pullukka haittaa. Mielellään ei alle 30v lapsi.

Ei nuo muut kuvaamasi ole mulle ongelma.

Mulle kuitenkin tärkeintä on että nainen on fiksu. Kyllä se kuvastuu sitten ulospäinkin.

Onkohan aloittaja se sama joka haukkuu joka toisessa viestissä naisia pinnallisiksi.

• Anonyymi

Sellainen nainen jolla on silmät niskassa ja kävelee silti etuperin.
      Ei ole vielä vastaan tullut.

AsianVierestä

• Anonyymi

Pyh. Mielestäni aloittajan kuvailema nainen taas on hyvä. Itseasiassa, on 2 sellaista naista ollut ja toisen kanssa on lapsikin. Tosin ei ylipainoa mitenkään hirmuisesti ollut.

Toisen luonne ei ollut kanssani yhteensopiva ja toinen joutui muuttamaan liian kauas. On ollut myös monta muutakin erikokoista, pituista ja hiusväristä naista. Yksi on jo kuollutkin.

Kun aloittajalle tulee kokemusta ja ikää lisää, niin oppii sen, mikä on oikeasti tärkeää. Se on tietenkin naisen varallisuus!🤣🤣🤣😜😜😜

T: nykyään >toyboy<

• Mä sanoisin, että mulle pahimmat turn-offit on kumitissit, huulitäytteet, joku v¡tun barbietyyli, silmiäkirvelevä löyhkäveden käyttö ja tietenkin tyhmyys (joka sisältää muutakin kuin erikseen mainitut).

Vois tohon tietenkin lisätä liiat tatuoinnit ja lävärit, kohtuullisuus ny ei niin haittaa.

• Anonyymi

No kerroppa mulle mikä sulle oikein sittän passoo??

• Anonyymi

Luultavasti joku Pamela Anderson nuorena.

• Anonyymi

Millainen on sit turn off mies?

• Anonyymi

Check
      No check
      No check
      Check
      Check
      Check
      Check

Pitänee ryömiä luolaani taas takaisin.

• Anonyymi

Mut naisilla on vastaava lista miehistä. Ei ne halua lyhyttä läskii miestä vaikka itse ovat lyhyitä ja lihavia.

• Anonyymi

No entäs kaljuuntunut 190 cm mies jolla lievä ylipaino?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No entäs kaljuuntunut 190 cm mies jolla lievä ylipaino?

Ei kyllä pitkätkää miehet saa naista..? Kaippa lyhkäset miehet kiinnostaa naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3103
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      234
      1987
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1936
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1634
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1008
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      929
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe