Seksikumppanien määrää ei pidä hävetä

Anonyymi

87

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähän viittauksella kumppanien laatuun tarkoitetaan?

• Anonyymi

Käsitin jotta seksin laadusta kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitin jotta seksin laadusta kyse.

"Niiden lisäksi kannattaa miettiä laatua. Nautinko tästä? Osaanko kertoa mistä nautin? Tunnenko kehoni hyvin ja voisinko olla vielä enemmän läsnä itselleni ja toiselle? Hagman kirjoittaa."

• Anonyymi kirjoitti:

"Niiden lisäksi kannattaa miettiä laatua. Nautinko tästä? Osaanko kertoa mistä nautin? Tunnenko kehoni hyvin ja voisinko olla vielä enemmän läsnä itselleni ja toiselle? Hagman kirjoittaa."

Ahaa. Nyt voidaankin sitten analysoida milloin tulee poikkeama tavoiteltuun seksin laatuun: Kun kierrossa on kumppani numero 101, jolle ei viitsi tai jaksa kerrata omasta cv:stään mitä juuri minä haluan. Tai sitten kun saman kumppanin kanssa on jo ollut ihan liian monta kertaa, jotta enää jaksaisi tai viitsisi olla läsnä. Molemmat riskit luultavasti vältetään parhaiten juuri optimaalisella kumppanien kiertonopeudella.

• Anonyymi

Kaikki on hyviä. Eihän kukaan huonoa ole voinut panna.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Ahaa. Nyt voidaankin sitten analysoida milloin tulee poikkeama tavoiteltuun seksin laatuun: Kun kierrossa on kumppani numero 101, jolle ei viitsi tai jaksa kerrata omasta cv:stään mitä juuri minä haluan. Tai sitten kun saman kumppanin kanssa on jo ollut ihan liian monta kertaa, jotta enää jaksaisi tai viitsisi olla läsnä. Molemmat riskit luultavasti vältetään parhaiten juuri optimaalisella kumppanien kiertonopeudella.

Onpas sulla teknistä toi seksi...itse oon aina hetkessä läsnä ja jokainen kerta on uusi ja ainutlaatuinen, olipa kumppani tuttu taikka vieras. Siinä lähdetään yhdessä yhteiselle matkalle, joka tehdään yhdessä siinä hetkessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Onpas sulla teknistä toi seksi...itse oon aina hetkessä läsnä ja jokainen kerta on uusi ja ainutlaatuinen, olipa kumppani tuttu taikka vieras. Siinä lähdetään yhdessä yhteiselle matkalle, joka tehdään yhdessä siinä hetkessä.

Onneksi olkoon sitten vaan. Mä periaatteessa yritin lähestyä asiaa siten, että Piritalla olisi hyviä neuvoja, joista voisi oppia jotakin. Mutta jos mun pitää erikseen käydä miettimään seksin laatua, niin ehkä mä sitten mieluummin teen huvikseni ihan jotain muuta. Tai että jos tuhannetta ja yhdettä kertaa olen harrastamassa seksiä saman ihmisen kanssa ja siitä jälleen kerran pitäisi löytää jotain uutta ja ainutlaatuista. Niin ei vaan löydy joka kerta.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Onneksi olkoon sitten vaan. Mä periaatteessa yritin lähestyä asiaa siten, että Piritalla olisi hyviä neuvoja, joista voisi oppia jotakin. Mutta jos mun pitää erikseen käydä miettimään seksin laatua, niin ehkä mä sitten mieluummin teen huvikseni ihan jotain muuta. Tai että jos tuhannetta ja yhdettä kertaa olen harrastamassa seksiä saman ihmisen kanssa ja siitä jälleen kerran pitäisi löytää jotain uutta ja ainutlaatuista. Niin ei vaan löydy joka kerta.

Niin no, erilaisia persooniahan me ihmiset kaikki ollaan, tottakai se näkyy myös seksissä ja miten siihen suhtautuu. Kunhan kaikki osalliset nauttii, eix jeh?

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Itse seurustellut henkilön kanssa, jolla laajasti kokemusta kaikenlaisesta seksistä. Suhde kaatui siihen, että itselle tuli tunne, että aina olisi pitänyt olla jotenkin erilaista ja mahtavaa. Löytää joku kummallinen uusi ulottuvuus. Seksistä tuli minulle suorittamista. Itselle kun tärkeätä on läheisyys ja rentous.

Ja todellakin ei voi ihmisestä päällepäin tietää millainen seksihistoria kullakin on takana.

• Anonyymi

Miksi sata? Aktiivista seksielämää harrastavalla naisellahan tuo tulee täyteen vuodessa, kahdessa. Tuhat seksikumppania ei ole paljon.

• Anonyymi

Ihana Pirita! Go go go! 🤗

• Anonyymi

Oscartilaisuudessakin ilmeni ilmastonmuutospuhetta, tarvetta. Francescooo kalyya

• Noo ei niillä kerskuakkaan kannata.

• Anonyymi

Miksipä ei, jos puheeksi sattuu tulemaan. Harvemmin nyt missään työpaikan kahvipöytäkeskusteluissa tuleekaan. Ainakin on kompetenssia antaa vaikka neuvoja niitä kysyville.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksipä ei, jos puheeksi sattuu tulemaan. Harvemmin nyt missään työpaikan kahvipöytäkeskusteluissa tuleekaan. Ainakin on kompetenssia antaa vaikka neuvoja niitä kysyville.

Ei anna kauhean fiksua kuvaa ihmisestä joka kerskuu seksikumppaneilla. Ja ihan sukupuoleen katsomatta.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Ei anna kauhean fiksua kuvaa ihmisestä joka kerskuu seksikumppaneilla. Ja ihan sukupuoleen katsomatta.

Lienee vain ajan kysymys milloin partnereiden määrä on naisilla kerskailun aihe. Miehillähän se on ollut sitä jo iät ajat.

• Anonyymi kirjoitti:

Lienee vain ajan kysymys milloin partnereiden määrä on naisilla kerskailun aihe. Miehillähän se on ollut sitä jo iät ajat.

Niin, johan osa kerskuu aktiivisella seksuaalisuudellaan korostaen, että seksikumppaneita on ollut useita.

Kyllä se varmaan arkipäiväksi muuttuu.

Henkilökohtaisesti mulle, mies tai nainen joka tuota tekee jää helposti yksinään kerskumaan. Mua ei nappaa kuunnella, eikä se mulle edusta mitään hienoa ja tavoiteltavaa muutenkaan. Mitään bonuspisteitä multa ei heru, pikemminkin päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se sitä on ollut jo pidemmän aikaa. Jo 80-luvulla oli noloa olla kokematon.

• Miksi kumppanien määrä on olennaisempaa kuin seksin määrä?

• Vaikuttaa ihmisen mikrobikantaan, millä on haitallisia vaikutuksia terveyteen. Vaarantaa siis tulevatkin kumppanit. Siksi on tärkeä puhua kummankin omasta seksuaalihistoriasta jo hyvissä ajoin. Itse ainakin kerron aina kantavani HPV:tä, ennen kuin kortsusta luovutaan.

• Palstakamu kirjoitti:

Vaikuttaa ihmisen mikrobikantaan, millä on haitallisia vaikutuksia terveyteen. Vaarantaa siis tulevatkin kumppanit. Siksi on tärkeä puhua kummankin omasta seksuaalihistoriasta jo hyvissä ajoin. Itse ainakin kerron aina kantavani HPV:tä, ennen kuin kortsusta luovutaan.

Sullahan niitä tauteja on ollutkin... hyhhy

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Vaikuttaa ihmisen mikrobikantaan, millä on haitallisia vaikutuksia terveyteen. Vaarantaa siis tulevatkin kumppanit. Siksi on tärkeä puhua kummankin omasta seksuaalihistoriasta jo hyvissä ajoin. Itse ainakin kerron aina kantavani HPV:tä, ennen kuin kortsusta luovutaan.

Etkö ole osannut huolehtia seksuaaliterveydestäsi? Mä oon seksuaalisesti hyvin aktiivinen ihminen, eikä ole taudin tautia.

• Palstakamu kirjoitti:

Kai sä muuten tiedät että mikrobeja on joka paikassa? Kosket mihin tahansa, syöt mitä tahansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole osannut huolehtia seksuaaliterveydestäsi? Mä oon seksuaalisesti hyvin aktiivinen ihminen, eikä ole taudin tautia.

Miten on mahdollista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on mahdollista?

En ymmärrä kysymystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä?

Eikä ole taudin tautia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole taudin tautia.

Miks susta on outoa ettei seksuaalisesti aktiivisella ole ollut sukupuolitauteja, sitä en ymmärrä. Kun kuitenkin osaa suojata, niin mistä niitä tauteja tulisi?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sinähän sen parhaiten tiedät mitä palstakamulla on. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen parhaiten tiedät mitä palstakamulla on. 😁

Itse kertoi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta kummastelin samaa. Kohta 15 vuotta aktiivista seksielämää takana, suojaus ollut aina kunnossa. Testeissä käyty silti tasaisin väliajoin eikä kertaakaan ole ikäviä uutisia testien jälkeen kuulunut.

Kumi on halpa tapa välttää taudit ja elatusmaksut. Suosittelen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks susta on outoa ettei seksuaalisesti aktiivisella ole ollut sukupuolitauteja, sitä en ymmärrä. Kun kuitenkin osaa suojata, niin mistä niitä tauteja tulisi?

No sulla on ollu hyvä tuuri, jos olet hpv-infektionki välttäny, sen saa 4/5 ihmisestä elämänsä aikana, rokotettu nykynuoret tietenki eri asia. Se tarttuu käsien, ihon välityksellä. Oireet kuukausien, vuosienkin jälkeen.
        Tietyt hpv-tyypit pitkän ajan kuluttua syöviksi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kai sä muuten tiedät että mikrobeja on joka paikassa? Kosket mihin tahansa, syöt mitä tahansa?

Mikrobeilla ja mikrobeilla on eroa. Sama kun vertaisi HIV:ä flunssaan. Et ole selvästikään perehtynyt seksuaaliterveyteen. Suosittelen tutustumaan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Puhu vaan omasta puolestasi. Sinähän olet kertonut olevasi ylpeä lutkan leimasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole aina tullut huolehdittuam, kun paljaalla tuntui paremmalta :D. Nykyisin huolehdin. Kantapään kautta opittua. No, onneksi on antibiootit.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Eipä ole aina tullut huolehdittuam, kun paljaalla tuntui paremmalta :D. Nykyisin huolehdin. Kantapään kautta opittua. No, onneksi on antibiootit.

Paitsi että mahdolliseen herpekseen antibiootit eivät auta. 100% suojaa ei ole kortsun kanssakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Paitsi että mahdolliseen herpekseen antibiootit eivät auta. 100% suojaa ei ole kortsun kanssakaan.

Totta. Ja tätä ei moni tajua, vaikka kuinka yrittäisi valistaa.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Siksipä jatkuvamman suhteen kehittyessä käydään niissä testeissä ja sitten voidaan vedellä paljaalla.

Kun suojautuu, on aika pieni riski mitään saada. Herpeskin tarttuu vain aktiivisena ja kukapa silloin seksiä harrastaisikaan.
        Ja HPV, joo voihan se tosiaan tulla mutta siihenkin on tosiaan lääkkeet.
        En minä lopeta ravintoloissa syömistäkään siksi, että joskus voi tulla ruokamyrkytys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksipä jatkuvamman suhteen kehittyessä käydään niissä testeissä ja sitten voidaan vedellä paljaalla.

Kun suojautuu, on aika pieni riski mitään saada. Herpeskin tarttuu vain aktiivisena ja kukapa silloin seksiä harrastaisikaan.
        Ja HPV, joo voihan se tosiaan tulla mutta siihenkin on tosiaan lääkkeet.
        En minä lopeta ravintoloissa syömistäkään siksi, että joskus voi tulla ruokamyrkytys.

”Kun suojautuu, on aika pieni riski mitään saada. Herpeskin tarttuu vain aktiivisena ja kukapa silloin seksiä harrastaisikaan.”

100% suoja on vain siinä tapauksessa että pidättäytyy seksistä kokonaan. Lisäksi herpes tarttuu vaikka ei olisi oireita. Voit olla oireeton tartuttaja.

• Anonyymi

Harvemmin naisten tarvitsee elareiden makseluista huolehtia. Olen ihan sinut sen kanssa ettei reikäni kelpaa miehille, en ole muista miehistä seksimielessä koskaan onnistunut kiinnostumaan. Rahaa en ole keksinyt naisilta seksipalveluistani pyytää, joten en taida kummoinen huorakaan olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Kun suojautuu, on aika pieni riski mitään saada. Herpeskin tarttuu vain aktiivisena ja kukapa silloin seksiä harrastaisikaan.”

100% suoja on vain siinä tapauksessa että pidättäytyy seksistä kokonaan. Lisäksi herpes tarttuu vaikka ei olisi oireita. Voit olla oireeton tartuttaja.

Joo, tarttuu oireettomana jos oikein huono tuuri käy, ja 15% useammin miehiltä juuri oireettomana.

Miehethän niitä tauteja levittääkin, kun eivät huoli kortsua käyttää.

• Anonyymi

Avioeronsa jälkeen piritta on varmaan maistellut kymmeniä miehiä joten nyt kertoo ettei pidä hävetä että on jakanut pillua kylän miehille. Ovelasti vaan lehteen juttua ettei ole häpeä panna tinder miehiä ja saa samalla mainostaa itseään että kyllä haarat aukee kun pyydät treffeille.

• Anonyymi

Samoin ajattelin.

• Anonyymi

Niin se oli kyllä hänen oma insta-tilinsä julkaisu, josta lehti sitten teki jutun.

Ja miks hyvännäköisen sinkkunaisen pitäis hävetä, että käy treffeillä? Ja mistä kukaan tietää mitä niillä treffeillä tapahtuu?

Ja sitten vielä breaking news: aikuiset ihmiset harrastaa seksiä!!!😳😳😳 Stop the press!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se oli kyllä hänen oma insta-tilinsä julkaisu, josta lehti sitten teki jutun.

Ja miks hyvännäköisen sinkkunaisen pitäis hävetä, että käy treffeillä? Ja mistä kukaan tietää mitä niillä treffeillä tapahtuu?

Ja sitten vielä breaking news: aikuiset ihmiset harrastaa seksiä!!!😳😳😳 Stop the press!!!

Harmis arvostaa vain neitsyttä, joka harrastaa seksiä vain hänen kanssaan. Eiku hetkinen, eihän se sitten....

• Anonyymi

Jaahas, pitäisikö sitten ylpeänä kertoa että olisi harjoitellut ja harrastanut oikein ammattilaisten opastuksella vai mitähän tuo nainen sitten tarkoittaa?
      Mikä olisi se hyvä seksisuhde? Menee jo vähän vaikeaksi.

AsianVierestä

• Anonyymi

Petetyn ex-vaimon tilitystä, kun joutunut hyväksymään katkeran kohtalon. Olisi halunnut olla se sadun prinsessa, joksi itsensä hahmotteli, kun kohtasi unelmien prinssin, kiekkoilijan huipulta ja unelmien täyttymisen. Pettymys ollut kova, kun arjen totuus kolahtanut korkealta ja kovaa, joutunut hyväksymään tosiseikat? Vei kyl kunnioituksen tämä juttu häntä kohtaan, tuskin sillä on hänelle merkitystä. Tuskin olen ainoa, joka pitää tätä huonona julki tulona.

• Anonyymi

Taitaa naisella olla ne kolme kiertoa, ennen lapsia tapahtuva, laspien aikaan saman miehen kanssa ja se viimeinen villi "olen vapaa ja hieman härski" sitten kun lasten isä on poistunut bittiavaruuteen...onko vielä olemassa joku neljäs...tyyliin äääh, ei kiinnosta?

AsianVierestä

• Anonyymi

Pitäisköhän sinunkin harrastaa vähän seksiä? Siitä saa positiivista energiaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa naisella olla ne kolme kiertoa, ennen lapsia tapahtuva, laspien aikaan saman miehen kanssa ja se viimeinen villi "olen vapaa ja hieman härski" sitten kun lasten isä on poistunut bittiavaruuteen...onko vielä olemassa joku neljäs...tyyliin äääh, ei kiinnosta?

AsianVierestä

Ihan kuten miehilläkin. Ja se neljäs vaihe on sitten toivottavasti sellasta lämmintä hiillosten hehkua, niin kuin olen kuullut kuvailtavan eläkeiässä syntynyttä suhdetta.
        Ihmiselämässä on omat vaiheensa ja jokaisessa vaiheessa on hieman eri tarpeet ja painottuvat eri tavoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisköhän sinunkin harrastaa vähän seksiä? Siitä saa positiivista energiaa!

Olen kyllä tullu tulokseen jossa liika on liikaa:)

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä tullu tulokseen jossa liika on liikaa:)

AsianVierestä

Harmi sun kannalta, otan osaa. Kommentti oli kyllä tuolle joka luuli että kyse oli jostain himmeestä prinsessasadusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi sun kannalta, otan osaa. Kommentti oli kyllä tuolle joka luuli että kyse oli jostain himmeestä prinsessasadusta.

No miehenä ajattelen jo että jos olisi harrastanut seksiä 10 000 kertaa mitä se seuraava kerta voisi antaa enemmän mitä edelliset:)

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miehenä ajattelen jo että jos olisi harrastanut seksiä 10 000 kertaa mitä se seuraava kerta voisi antaa enemmän mitä edelliset:)

AsianVierestä

Hmmm, aika rohkeasti tunnustat olevasi huono rakastaja. Rispekt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maine ja kunnia, niitähän ne jälkipolvetkin sitten kuulee toisten suusta, jollei itse lue jostain. Hällä väliä tyyli yleistyy, kun moraali menettää merkityksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm, aika rohkeasti tunnustat olevasi huono rakastaja. Rispekt!

No ei sitä aina jaksa olla hyväkään kun monet kumppanit ovat itse aika huonoja:)
        Mites sinä? Oletko hyvä, keskitasoinen vai jopa helvetin huono? Oletko saanut kehuja ja elätkö niillä?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Hyvällä tunnelatauksella mielettömän hyvät fiilikset ja tunneryöpyn.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Hyvällä tunnelatauksella mielettömän hyvät fiilikset ja tunneryöpyn.

Eli saman mitä 10 000 kertaa aikaisemmin, kysyinkin mitä uutta...

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Eli saman mitä 10 000 kertaa aikaisemmin, kysyinkin mitä uutta...

AsianVierestä

No se tunnelataus voi olla uusi. 😂

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

No se tunnelataus voi olla uusi. 😂

No sinähän olet ikiliikkujan keksinyt:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

No sinähän olet ikiliikkujan keksinyt:)

AsianVierestä

Sas se, etevä kun olen. 😄

• Anonyymi

Njaa, ei se käytöstä kulu, antaa mennä vaan!

Päätä pensaaseen vaan...🌳

• Anonyymi

Harva nyt maksullinen kuitenkaan edes on että toi h-sana on anyway turha.

• Anonyymi

Jaa, no jos mietin omaa lapsuuttani ja murrosikää, niin kauas on tultu että vanhemmat julkisuudessa tuollaisia avautunisia/nakuiluja tekee. Kuitenki lapset saa noista koulussa kuulla varmasti.

• Anonyymi

Sellaset lapset on huonosti kasvatettuja jotka koulussa kiusaa.

• Anonyymi

No ei se kyllä mitenkään imartelevvoo oo jos on vain sattunut olomaan monia kumppaneita.

Kun liikkuu ja elää niin tälläistä voi tapahtua.

• Anonyymi

Kateelliset ei saa seksiä. Ei pidä muiden seksielämää miettiä.

• Anonyymi

Jos sitä ei pidä hävetä, miksi sitten koko asia pitää nostaa esille? Kadotukseen joutuvat kaikki ketkä eivät usko Jeesukseen ja tee parannusta.
      Häpeässä ei ole mitään hävettävää. Niinhän ne psykologitkin sanoivat, että narsistit eivät kadu ja tunne häpeää ja Raamattu on todeksi osoitettu tässäkin kohdin. Raamattuhan sen opetti ennen psykologeja, että psykopatia ja narsismi ja itsekkyys, eli pahuus ihmisessä on katumattomuutta ja häpeilemättömyyttä. Raamattu tuntee ihmiset yhä paremmin kuin mikään tai kukaan.

• Anonyymi

Olen ylpeä siitä että on ollut 150 seksikumppania minulla.

• Anonyymi

Filippiläsikirje 3:19
        "... heidän kunnianaan on heidän häpeänsä ..."

Mahtavaa, kuinka Jumala näyttää sanansa todeksi myös pahan tekijöissä.

• "– Älä ikinä häpeä seksikumppaniesi määrää. Laatu sen sijaan voi joskus hävettää."
      Jotenkin tuli tuosta mieleen että aina on miehen vika jos homma ei toimi. Enemmän jäin kiinni tuohon laatusanaan tässä yhteydessä. Kyky lätkyttää lihanpaloja yhteen ihmisyyden laadun mittarina, no eipä kai siinä mitään.

Ihan hyvää tekstiä vaikka itse kyllä vaikutuin enemmän hänen kirjoituksestaan naisiin kohdistuvan väkivallan vähentämiseksi.

• Anonyymi

Eihän tuon ikäinen kurttu saa laadukasta miestä. Ne menevät parikymppisille kaunottarille, joten ei ihme, että se lähibaarin pulsu hävettää.

• Anonyymi

Tää on vähän kakspiippuinen juttu kun naiset tykkäävät mieshuorista koska sellaiset miehet ovat usein komeita. Mitä enemmän komealla pukilla on naisia sitä kiimaisempina naiset käyvät.

Miehet taas ei voisi alkaa parisuhteeseen horon kanssa, seksi horon kanssa on eri asia.

• Anonyymi

Ei kukaan nainen halua huoripukkia puolisokseen.

• Anonyymi

Hienoa. Kerro sekin mitä tauteja olet saanut. Sukuelinherpes hyvin tarttuva virus, papillooma, tippuri ym. Nämä saa aina seuraava seksipartneri. Oma vaimo tai mies parhaassa tapauksessa.

• Anonyymi

En jaksanut lukea linkkiä enkä koko ketjua, mutta herran tähden, ei ole tullut mieleenkään hävetä seksikumppanien määrää!
      Olen elänyt suurimman osan aikuiselämästäni sinkkuna ja elän edelleen koska en halua sitoutua. Siinähän sitten niitä kumppaneita on ollut, on ja tulee olemaan erinäinen määrä.
      En kulje neonkyltti pään päällä että "tämä nainen on maannut xxx määrän miehiä kanssa" mutta en myöskään todellakaan häpeä yhtään mitään!
      Hassuimmat ja noloimmatkin jutut on olleet otsa elämää ja kokemus itsessään. Jälkeenpäin voi jo hymyilläkin. Ei se niin vakavaa ole!
      En ole ns. huora koska en ota maksua heiltä joiden kanssa sänkyyn päädyn. Valitsen myös tarkoin hänet jonka kanssa niin pitkälle mennään. Kuka ja mikä tahansa ei tule kuuloon.
      Kehoni on ihan minun ikiomani, ja minä ja vain minä päätän mihin ja miten sitä käytän. Koska kunnioitan itseäni ja haluan suojella itseäni pidän huolen terveydestäni, myös seksuaali-sellaisesta. Vielä tähän päivään mennessä ei minkäänlaista tartuntaa ole tapahtunut puolin eikä toisin. En ole vastuuton ihminen, ja uskon osaavani valita kumppanini sen verran fiksusta porukasta että ymmärtävät pitää huolen itsestään.
      Täällä joku pelkäsi niitä mikrobeja, kuitenkin keskikokoisessa ihmisessä on keskimäärin 200 grammaa bakteereita, lukumäärällisesti mitattuna yhtä paljon kuin ihmissoluja. Näistä kuitenkin vain murto-osa on haitallisia. Toisen ihmisen kanssa kanssakäymisessä niiltä on mahdoton välttyä ellei pukeudu täysin tiiviiseen steriiliin asuun.
      Mielestäni tärkeintä on omasta ja kumppanin turvallisuudesta huolehtiminen, vastuu ja valinta kenen kelkkaan lähtee. Ainahan voi tulla hamoja mutta sitä ei elämässä milään osa-alueella voi välttää. Nauttikaa seksuaalisuudestanne omalle itsellenne parhaalla tavalla ja muistakaa vastuu!

• Anonyymi

Miehet voivat itse vaikuttaa siihen, että naiset harrastavat seksiä ainoastaan vakavissa parisuhteissa. Miesten ei tule antaa naisille kikulia, elleivät ensin ole sitoutuneet vakavaan parisuhteeseen kyseisen naisen kanssa.

Niin kauan kuin miehet antavat naisille kikulia parisuhteiden ulkopuolella, ei ole varaa jeesustella siitä että naiset ottavat kikulia vastaan parisuhteiden ulkopuolella.

• No jos on todellakin hoitanut suojauksen, niin mitä väliä, onko 100 seksikertaa harrastanut 1 tai 100 kanssa?

” – Älä ikinä häpeä seksikumppaniesi määrää. Laatu sen sijaan voi joskus hävettää.”

Se, että jos nöyryyttää itseään jonkun kännihölmöilyn seurauksena voi latistaa itsetuntoa varmaan. Mutta sekin pitäisi itsensä kanssa käydä läpi, niin osaisi jatkossa olla parempi itselleen. 😊

Olipa mies tai nainen, niin uskon, että paras seksikokemus on lopulta se, missä on henkinen yhteys kunnossa ja rakkautta paljon toiseen.
      Tie siihen on jokaisella erilainen, eikä kaikki sitä saavuta. Mutta mitä lähempänä se tavoite on, sitä vähemmän on tarve etsiä sitä kokeilemalla.

Ja varmasti myös tavoitteeseen päästyä, se toinen ei kysele miten siihen toinen on päässyt vaan tietää itsekin, mitä sen löytäminen voi vaatia itseltä. Monta umpikujaa, monta itseensä satuttamista ja omia heikkouksiaan silmiin katsomista. Tärkein on silloin se mitä on nyt. 😊

• Anonyymi

Palstalla on monesti tuotu esiin näkökulma, että naiset ovat täysin himojensa vietävissä eivätkä kykene hillitsemään itseään.
      Tästä johtuen miesten tulisi siis järjestäytyä ja sopia keskenään, ettei kukaan enää anna naisille kikkiä muuten kuin vakavassa parisuhteessa.

Miehet ovat palstanäkemyksen mukaan naisia järkevämpiä, joten naisten seksuaalisuuden rajoittaminen on täysin miesten käsissä. Miesten tulee evätä naisilta parisuhteiden ulkopuolinen kikki, jotta voivat säilyttää naisten parisuhdekelpoisuuden.

Ainoastaan itsehillinnän mestarit eli fiksut miehet voivat varjella naisten impeyttä ja varmistaa toisilleen neitsytnaiset! Heikompi sukupuoli kun ei kykene niin vahvemman sukupuolen täytyy alkaa toimiin ja lakata avittamasta naisia harrastamaan parisuhteiden ulkopuolista seksiä. Miehet, te pystytte siihen!!

• Anonyymi

Teitä hävettää ettei teillä ole ollut kumppaneita. Itsellä ei ole kun viisi ollut mutta olenkin seurustellut saman kanssa 15 vuotta.

• Anonyymi

:))

• Anonyymi

Tytöillä on yleensä se noin miljoon pimppipanoa :E

• Anonyymi

Onko vagfina varmasti steriili?

• Anonyymi

En vaan ymmärrä mitä kehumista jollain naisella on siitä, ett on ollut jonoksi asti seksisuhteita ja on pettänyt ja ollut kakkosenakin. Ja siinäkään ei ole kehumista, jos rahalla on isoin merkitys parisuhteesssa olemiseen, ei tunteilla vaan hankitaan varakas mies rahoittamaan elämisen kustannuksia. Sitten itketään, kun se uusi rahakas mies onkin samanlainen kusipää kuin ne aiemmatkin rahan takia valitut.

• Anonyymi

Itse kunj teen urheiluja, pyöräilyä ja tupukkaankin lopettamista nicorelle juutuja lakris... paranaa elämänlaatua.

• Anonyymi

Yritä edes 😂

• Anonyymi

Jokainen olkoot oman moraalinsa vartija, löytyy kyllä työsarkaa varmasti siellä omallakin tontilla.
      Ja jos nyt niin onnettomasti on käynyt, ettei parisuhdemarkkinoilla ja naismaailmassa pärjää, vikaa pitää etsiä ihan sieltä omasta itsestä.
      Ei ole yhdenkään seksuaalisuutensa kanssa sinut olevan naisen vika jos kärvistelette seksittömässä elämässänne turhaumianne ja katkeruuttanne purkaen niiden niskaan joille paremmat kortit on jaettu.
      Jokainen ihminen syntyy tähän maailmaan vapaana omana itsenään ja jokaisella on omistusoikeus omaan kehoonsa, vastuu ja valta käyttää sitä tahtoo. Räksyttäkööt ulkopuolinen rakkilauma sitten miten paljon räksyttääkin.

Itse olen sinkkuna elävä aikuinen nainen, kokemusta löytyy, ja lisää tulee jos niin päätän ja haluan. Yhtäkään miessuhdetta en häpeä enkä näe mitään syytä siihen. Miksi pitäisi?
      Tällä hetkellä keskityn muihin asioihin kuten työhöni joka juuri nyt vaatii paljon huomiota ja energiaa. Mitä tuleman pitää ja milloin, sen päätän vain minä itse.

Yksikään näistä miessuhteistani, lyhyemmät eikä pitemmät, ole koskaan kyselleet menneisyydestäni enkä minä heidän. Kun tapailuun tai jopa seurusteluun lähden, lähden puhtaalta pöydältä. En kysele enkä utele, enkä katso olevani tilivelvollinen minäkään. Oletan ja ymmärrän ja tajuan että terveellä aikuisella ihmisellä on menneisyys myös seksin suhteen, se ei kuulu minulle enkä utele.

Kova on tarve monilla miehillä päästä kontrolloimaan naisen seksuaalisuutta edelleenkin, vaikka maailma näissäkin asioissa luojankiitos on isoin harppauksin eteenpäin mennytkin. Lujassa istuu luulo että mies voisi päättää naisen kehosta ja siitä miten nainen sitä käyttää tai ei käytä. Ei se kuulukaas niin mene joten paras olisi nyt vain niellä sekin katkera kalkki.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      278
      3211
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      243
      2067
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1976
    4. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1726
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1674
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1274
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1048
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1006
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      996
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      937
    Aihe