Kun vain katsoo miestä jolla on parta niin ihan sama. Vanhentaa mutta mitäpä se mulle kuuluu. Mutta jos pitää suukko suikata, niin en tahdo. Koen parran erittäin vastenmielisenä. Miksi miehet pitävät partaa?
Parta - sopii tai ei - mutta mihin sitä tarvitaan
45
230
Vastaukset
Sitä tarvitaan tuumaustauolla leukaparran sukimiseen, räkäjarruiksi, turpasuojaksi pakkasella, pelokkeeksi ruokottomana, hurmaamiseen sänkenä, naisekkeen kutkutteluun puolipitkänä ja pestynä pehmeeksi. 😉
Ei se mitään vanhenna vaan suojaa ihoa sekä pakkaselta että auringolta. Ja aloituksen perusteella kenties jopa sukupuolitaudeilta.
- Anonyymi
Parrakkaana mies on huomattavasti vanhemman näköinen, kuin siloposkena.
Aikoinaan pyysin poikaystävääni kasvattamaan parran, ettei hän olisi ollut ikäistään nuoremman näköinen.
- Anonyymi
Ja mä kun niiiin tykkään miesten parroista 😊
- Anonyymi
Sitäpä aloittaja ei ymmärrä.
Miehiä syytetään sitä etteivät ymmärrä että naiset ovat erilaisia eivätkä kaikki halua samaa. Ja sitten kuitenkin naiset syyllistyvät itse samaan.
Miksi naiset kasvattavat pitkiä hiuksia? Koska ne ovat naisen kruunu. Sama miehillä parran suhteen. Ei leijonauroksetkaan kyni harjaansa.
- Anonyymi
Harja ei ole parta.
Lähikuvaa partakarvoista, onko vastenmielistä?
https://youtu.be/_ZpiUC3QDX4
Minusta ei, vaan luonnollista ihmisnaamassa, jossa mieshormooni jyllää.MInä olen samaa mieltä - luonnollista ihmisnaamassa. Sitäpaitsi itse näytän nuoremmalta vähän sänkkipartaa suuremmalla parralla. 20-vuotias voi näyttää 30-vuotiaalta parran kanssa. Mutta 40-vuotias voi parralla näyttää noin 30-vuotiaalta myös?
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
MInä olen samaa mieltä - luonnollista ihmisnaamassa. Sitäpaitsi itse näytän nuoremmalta vähän sänkkipartaa suuremmalla parralla. 20-vuotias voi näyttää 30-vuotiaalta parran kanssa. Mutta 40-vuotias voi parralla näyttää noin 30-vuotiaalta myös?
Juu, naisillakin on vähintäänkin hentoa ihokarvaa kasvoissa, joillain voi kasvaa partakin (esim. pcos) ja kyllä mä miellän kaikki ihokarvatkin ihan normaaliksi ihmisen kehoon. Luonnollista, me ihmiset ollaa puolikarvaisia.
Parta on tietysti jokaisen parrakkaan oma asiansa, tykkääkö pitää. Ja naisväki tietysti myös tykkää tai ei.- Anonyymi
Parrakas mies hoitaa partaansa, pesee parran vähintään 3x viikossa ja sipaisee partaan partaöljyä päivittäin.
Lisäksi partamies harjaa partaa joka päivä.
Partaharjalla saa parran ojennukseen, eikä parta reuhota, kuin karvapensas. Anonyymi kirjoitti:
Parrakas mies hoitaa partaansa, pesee parran vähintään 3x viikossa ja sipaisee partaan partaöljyä päivittäin.
Partaharjalla saa parran ojennukseen, eikä parta reuhota, kuin karvapensas.Selvä.
Anonyymi kirjoitti:
Parrakas nainen
https://www.radionova.fi/uutiset/ilmiot/a-164494Juu, ihan komia parta. Ja melkoiset hartiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Partaharjalla saa parran ojennukseen, eikä parta reuhota, kuin karvapensas.Karvapensaita ne pitkät parrat silti ovat, vaikka miehet kuinka paljon aikaansa niihin käyttäisivät.
- Anonyymi
Vastenmielisyyden takia.
- Anonyymi
Näyttää ja tuntuu hirveältä, ja haisee pahalta.
- Anonyymi
Partamiehet on ihan seksikkäitä ja sänkimiehet varsinkin.
- Anonyymi
Kiitos kommenteista. No pitäköön partansa, kunhan kävelevät parin metrin päässä tai kauempana. En ole edes katsonut onko puhdas, rasvattu, ruokkoamaton tai likainen. Pelkkä vilkaisu riittää, ei mua liki. Mutta kuten sanottu, jokainen tyylillään. Onneksi on parrattomiakin. Se vain vähentää valikoimaa, kun on muitakin vikoja ja itsekään ei ole täydellinen. On se suhdetoimita vaikeeta. Huh. Aloittaja
- Anonyymi
Sulle ei karvamiehet kelpaa eli täysin karvaton ja kalju mies on sinun ihannemies.
- Anonyymi
Parta on tarkoitettu reisien kutitteluun.😜
- Anonyymi
Voi voi aloittaja, jakavatko kaikki naiset sinun näkemyksesi parran vastenmielisyydestä?
Miehet pitävät partaa koska monet naiset pitävät sitä erittäin miellyttävänä. - Anonyymi
Lapsena Casanova kärsi nenäverenvuodosta, ja hänen isoäitinsä pyysi apua noidalta.
- Anonyymi
Parta on aika seksikäs kenelle se sopii ja tykkään sexyistä partamiehistä, mutta näin naisena on todettava, kun on itsellä tuo hyvin herkkä iho, että suudellessa se niin kovasti raapii... kiva katsella ja käsin tunnustella partaa, mutta muuten lähikontaktissa vähän tökkii! :)
- Anonyymi
Kun vain katsoo naista jolla on lyhyt tukka niin ihan sama. Vanhentaa mutta mitäpä se mulle kuuluu. Mutta jos pitää suukko suikata, niin en tahdo. Koen lyhyen tukan erittäin vastenmielisenä. Miksi naiset pitävät lyhyttä tukkaa?
- Anonyymi
Se on sinun mielipiteesi. Itse miehenä tiedän useita naisia, keillä on lyhyet hiukset ja ovat erittäin kauniita.
- Anonyymi
En tiedä kun on puolipitkät hiukset. Tosi harmi jos olet parraton ja haluaisin suukon suikata. Aloittaja
Mitä ihmettä? Kukaan ei ole vielä maininnut ketjussa sanaa kehopositiivisuus. Miksi ei?
- Anonyymi
Koska kehopositiivisuus liittyy vain naisiin, ja tässä puhutaan miehistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kehopositiivisuus liittyy vain naisiin, ja tässä puhutaan miehistä.
Niin ja koska parta on tavallaan irrallinen osa kehosta.
- Anonyymi
Parrassa on enemmän elämää kuin Marsissa.
- Anonyymi
Miehet peittävät sillä pulleita kasvojaan ja ehkä kolmoisleukaa?
- Anonyymi
Kapeakasvoisena eli kirvesleukaisena miehenä parta saa kasvoni näyttämään pyöreämmiltä ja pehmeämmältä, kuin ilman partaa.
- Anonyymi
Oluen panemiseen ns. panimoparta, jota on nähty paljon mm. Tampereella. Siellä joka toisella kaverilla on näkymästä päätellen panimo?
- Anonyymi
Äänenvaimennin?
- Anonyymi
Nainen harjaa tukkansa siihen. Pienemmät pitävät jopa sadetta sen alla.
- Anonyymi
Mörönpelätin öisessä maisemassa. Mörkö ei hyppää sängyn alta kun miehellä on parta.
- Anonyymi
Naisilta piiloutumiseen ja erakoitumiseen.
- Anonyymi
Jouluna. Aattona.
- Anonyymi
Passissa hirvikärpässuojana.
- Anonyymi
Voiko karma löytää miehen jos sillä on parta?
- Anonyymi
Kyllä voi,
- Anonyymi
Viiksiä ja partaa tarvitaan komenntamisen äänen vaimentamiseen, ja korvien päällä olevia hiuksia tarvitaan komennusten kuulemiseen, kuin kuulosuojaimet.
Eli kumpikaan ei sovi oikein liikenteese4inkään, armeijaan varsinkaan. - Anonyymi
Tämä parta asia on näin, että naiselle hiukset ovat pään kruunu ja miehelle parta on kasvojen kruunu.
Jos miehellä ei ole partaa, niin se on sama, kuin nainen olisi kalju- - Anonyymi
Kukkoiluun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2783211Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2432067- 671976
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51726- 711674
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391274MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241048- 641006
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko23996Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165937