Sinkkuna tykkäsi pitää aika paljastavia vaatteita, siis esim. yhtäaikaa sekä tuubitoppia ja minihametta. Enää en osaisi käyttää yhtäaikaa, kun mietin aina, että mitä avokkini siitä ajattelee. Tottakai hän tykkää kun pukeudun seksikkäästi, esim kotioloissa jos kokeilen jotain kivoja vaatteita niin äkkiäkös hän on mussa kiinni.
Tai jos ollaan lähdössä jonnekin. Silti mietin, että onko miehelle ok, että olen vaikkapa baarissa kamalan paljastavissa tamineissa? Varsinkin jos olen yksin jonnekin lähdössä kaverin kanssa.
Onko naisella oikeus pukeutua varattuna miten lystää, vai pitääkö ottaa toisen tunteet huomioon? Onko esimerkiksi nyt vaikka tuubitoppi minihame liikaa? Seksikkäästi pukeutua?
Saako varattuna olla seksikäs
56
<50
Vastaukset
"Onko naisella oikeus pukeutua varattuna miten lystää, vai pitääkö ottaa toisen tunteet huomioon?"
- Mun mielestä pukeutuu kuten tykkää. Ei vaikuta mun tunteisiin vaatteet. Vaatteiden kantaja pelkästään.- Anonyymi
Toisaalta, ethän sä voi tietää miten reagoisit tosi tilanteessa kun elät miehen kanssa perhe-elämää etkä ole koskaan naisen kanssa ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta, ethän sä voi tietää miten reagoisit tosi tilanteessa kun elät miehen kanssa perhe-elämää etkä ole koskaan naisen kanssa ollut.
Voiiii kule, et arvaakkaan. Enkä minäkään kerro. Kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuneena on mustasukkainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain perheellistä naistako tämän hahmon taakse tällä kertaa maalitetaan?
Anonyymi kirjoitti:
Jotain perheellistä naistako tämän hahmon taakse tällä kertaa maalitetaan?
Taitaa haluta tietää mikä on mun seksikäs asuste. Vastaan, että bokserit ja t-paita. :D
Sen seksikkäämpiä kamppeita ei löydy.
- Anonyymi
Varattuna pitää esiintyä kuin pyykkimummo. Se ks is tä ei sanaakaan.
- Anonyymi
😉 sehän on juurikin näin, muuten on jakava horo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😉 sehän on juurikin näin, muuten on jakava horo
Kuulostaa niin ihanan kotoisalta, melkein kuin meidän naapurusto
- Anonyymi
Jos kysyisit siltä mieheltä onko se hänelle ok ennemmin kun täällä meitä kyselisit?
Todennäköisesti ei ole OK, mutta silloin pitää miettiä että onko oikein että mies saa määräillä sinun pukeutumistasi. Kuulostaa aika saudi-arabialaiselta meiningiltä.- Anonyymi
Mies ,seksikäs nainen kainalossa ,taitaapi olla vaan ylpeä. Mutta jos nainen yksin menee seksikkäänä,tuskinpa on.miksi edes tarvii yksin mennä? Tai siis ilman miestään. Minä ainakin tahtoisin mieheni jokapaikkaan mukaan jos yhteen on menty,parisuhteeseen.Ei siksi että se olisi kiellettyä,vaan siksi,ettei itse yksin tahdo. Jos tahtoo,ei ole mieheensä tai naiseensa sydämmellä sitoutunut.jos ei parisuhteeseen kykene ja sitoutumiseen,parempi pysyä sinkkuna.kaikki muu on seliseli. Totuus ei tulessa muuksi muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ,seksikäs nainen kainalossa ,taitaapi olla vaan ylpeä. Mutta jos nainen yksin menee seksikkäänä,tuskinpa on.miksi edes tarvii yksin mennä? Tai siis ilman miestään. Minä ainakin tahtoisin mieheni jokapaikkaan mukaan jos yhteen on menty,parisuhteeseen.Ei siksi että se olisi kiellettyä,vaan siksi,ettei itse yksin tahdo. Jos tahtoo,ei ole mieheensä tai naiseensa sydämmellä sitoutunut.jos ei parisuhteeseen kykene ja sitoutumiseen,parempi pysyä sinkkuna.kaikki muu on seliseli. Totuus ei tulessa muuksi muutu.
Kuulostaa todella takertuvalta. Säälin sinua ja miestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipas sekavasti sanotuksi.M utta pointti oli se,että kun parisuhteeseen lähtee,lähtee täysillä,eikä puolittain. Mikä se sellainen parisuhde on jossa sinkkuillaan.Ei ole kysymys siitä,mitä mies tahtoo,vaan siitä mitä sinä tahdot!! Tahdotko miehesi mukaan ja hänelle olla seksikäs,vaiko et ,ja muille olla seksikäs.yksinkertaista,vai mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipas sekavasti sanotuksi.M utta pointti oli se,että kun parisuhteeseen lähtee,lähtee täysillä,eikä puolittain. Mikä se sellainen parisuhde on jossa sinkkuillaan.Ei ole kysymys siitä,mitä mies tahtoo,vaan siitä mitä sinä tahdot!! Tahdotko miehesi mukaan ja hänelle olla seksikäs,vaiko et ,ja muille olla seksikäs.yksinkertaista,vai mitä.
Ei se ole sinkkuilua että viettää suhteessa ollessakin aikaa myös kavereiden kanssa, joskus baarissakin. Jos mitään muuta ei pitäisi tehdä kun olla sen kumppanin kanssa, on päässä jotain vikaa. Sellainen suhde kuulostaa enemmän vankilalta kun hyvältä suhteelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa todella takertuvalta. Säälin sinua ja miestäsi.
Sääli itseäsi. Totuus ei tulessa pala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääli itseäsi. Totuus ei tulessa pala.
En sääli itseäni siksi että minulla on terveet arvot ja ihmisen henkilökohtaisen vapauden kunnioitus. Toiseen ihmiseen takertuminen on sairautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole sinkkuilua että viettää suhteessa ollessakin aikaa myös kavereiden kanssa, joskus baarissakin. Jos mitään muuta ei pitäisi tehdä kun olla sen kumppanin kanssa, on päässä jotain vikaa. Sellainen suhde kuulostaa enemmän vankilalta kun hyvältä suhteelta.
Miksi sitten olet ,tai haet 'vankilaa,' ? Pysy sinkkuna jos parisuhde on sinulle vankila.Totuus..jne.
Anonyymi kirjoitti:
Seksikäs nainen on seksikäs ihan yrittämättäkin ja sen näkee jokainen joka ylipäänsä seksikkyyden näkee.
Miten siitä nyt saa ongelman, jos sitten joku muukin huomaa sun kumppanin seksikkyyden? Mä ainakin ajattelisin, että kato vaan, mutta se onkin mun mussukkani. 😉- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten olet ,tai haet 'vankilaa,' ? Pysy sinkkuna jos parisuhde on sinulle vankila.Totuus..jne.
Ei parisuhteen koskaan ole ollut tarkoitus olla koko elämä. Takertuminen kumppaniin on haitallista sekä takertujalle että kumppanille. Parisuhteessakin on kaksi yksilöä, eivät ne yhdeksi kaksiloksi muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Mutta näemmä mode ei tästä mielipiteestä pidä, kun siivoaa kommentin aina pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuullostaa melkoisen tiukalta ja rajatulta tuollainen parisuhde. Riippuvuus isossa roolissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhde ei ole vankila, molemmilla on vapaus. Sinähän sitä vankilaa haet. (en ole edellinen kirjoittaja).
- Anonyymi
Jos oma mies on kova panomies, niin naisenkiin kuuluu panna aina nussia jokaista miestä joka vastaantulee, tasa-asvoa, katsos, näin se on kumpikin panee minne tahansa, panomies ja panonainen, kuin viinamies ja viinanainen :D
Näin se on panomiehen nainen on aina kaikkien panema.- Anonyymi
Juuri näin. Kun äijä ottaa oikeuksia,ottaa muijakin. Kun muija ottaa oikeuksia,ottaa äijäkin. Näin sen pitääkin mennä,ja näin se myös menee. Kun itse itsestään vastuun ottaa ja omasta toiminnastaan,on vasta valmis parisuhteeseen. Jos itse on,mutta toinen on kykenemätön,ei jatkoa. Molempien täytyy olla samalla aaltopituudella ja oikeasti nähdä toisissaan kaikki paras. Kaikki halu viettää aikaa.kokea yhdessä.sulautua yhdeksi. Kaikki muu on pelkkää harhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Kun äijä ottaa oikeuksia,ottaa muijakin. Kun muija ottaa oikeuksia,ottaa äijäkin. Näin sen pitääkin mennä,ja näin se myös menee. Kun itse itsestään vastuun ottaa ja omasta toiminnastaan,on vasta valmis parisuhteeseen. Jos itse on,mutta toinen on kykenemätön,ei jatkoa. Molempien täytyy olla samalla aaltopituudella ja oikeasti nähdä toisissaan kaikki paras. Kaikki halu viettää aikaa.kokea yhdessä.sulautua yhdeksi. Kaikki muu on pelkkää harhaa.
Juuri näin.
- Anonyymi
Panomies saa aina vain saaliikseen jo kavereidensa ennalta pantuja naisia :D
- Anonyymi
Meillä mies katsoo vihaisesti muita miehiä jos miehet katsovat minua edes verkkareissa.
- Anonyymi
Se ei ole tervettä se. Eriasia. Ei kuulu rakkauteen se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole tervettä se. Eriasia. Ei kuulu rakkauteen se.
Mies rakastaa minua, joten kai niin käyttäytyykin ja silloin se on ihan tervettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies rakastaa minua, joten kai niin käyttäytyykin ja silloin se on ihan tervettä.
Mustasukkaisuus ei ole rakkautta!
"Parisuhteessa toisen tekemisten ja menemisten vahtaaminen ei pelasta suhdetta, vaan tappaa sen.
Ihmisen perustarve on olla rakastettu ja hyväksytty. Jos tarve jää täyttymättä, koetaan hylätyksi ja torjutuksi tulemisen tunteita. Kerran hylätty ja petetty ei halua kokea surua uudelleen ja ryhtyy siksi helposti takertumaan läheisiinsä tai välttelemään todellista intiimiä kontaktia. Mustasukkaisuus johtuu hylätyksi tulemisen pelosta.
Mustasukkaisuus vaikuttaa moniin ihmissuhteisiin eikä kumpikaan sukupuoli ole siitä vapaa. Kuten usein virheellisesti luullaan, mustasukkaisuus ei liity pyyteettömään ja todelliseen rakkauteen. Oikea rakkaus sallii kumppanin olla oma itsensä. Suhteessa voi hengittää vapaasti.
Mustasukkaisuus sen sijaan kahlitsee ja vaatii. Parisuhteessa toisen tekemisten ja menemisten vahtaaminen ei pelasta suhdetta, vaan tappaa sen. Mustasukkainen osapuoli karkottaa kumppanin ahdistavalla käyttäytymisellä yhä kauemmas itsestään. Mustasukkaisuus kääntyy lopulta ihmistä itseään vastaan." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole tervettä. Eikä mies rakasta, vaan haluaa ainoastaan hallita sinua.
- Anonyymi
Panomies saa aina ennalta monesti pannun naisen jee jee ;:D
Jokainen saa pukeutua kuten itse tykkää. Ei siihen ole kellään nokan koputtamista, ei edes parisuhteessa. Ainut poikkeus on, kun matkustaa muslimimaahan. Silloin voi joutua kivitetyksi.
- Anonyymi
Hyvä pointti. Kaverini meni arabimaassa ruokakauppaan. Hänellä oli peittävät vaatteet, mutta onnettomuudekseen paljaat nilkat ja varpaat (sandaalit) näkyivtä. Nousi hirveä möly ja miehet alkoivat syljeskellä ja osoitella.
Olen jo ajat sitten tehnyt linjauksen, etten mene islamilaisiin maihin. Se on väärin, että muiden pitäisi sopeutua heidän kulttuuriinsa, kun he eivät sopeudu täällä Suomessa meidän kulttuuriin.
Taitaa tulla kuule pikkusen kylmä jossain minihameessa..
- Anonyymi
Ja korkokengissä jalat tulevat kipeäksi. Miksi niitä kumpiakin kuitenkin käytetään?
Anonyymi kirjoitti:
Ja korkokengissä jalat tulevat kipeäksi. Miksi niitä kumpiakin kuitenkin käytetään?
Aika harva talvella ja näin keväisin missään minihameissa kulkee..🙄
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Aika harva talvella ja näin keväisin missään minihameissa kulkee..🙄
Kyllä niitä viikonloppuiltoina baareissa ja yökerhoissa näkee.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä viikonloppuiltoina baareissa ja yökerhoissa näkee.
Eikös ne ole kiinni..
- Anonyymi
Tuollaistakaan ei kannata käsittää aivan väärin kuten panomies yleensä käsittää pimpin suhteen yhteiskuntaan väärin, minä haluan vain olla kavereita, panomies ei ymmärrä rahanpäälle, sen ymmärrän mutta en minäkään ole niin rahanpäälle.
- Anonyymi
Tietysti saa pukeutua kuten itse tahtoo. Itse en osaisi edes ajatella, että joku alkaa pariuduttuaan pukeutua jotenkin eri tavalla kuin ennen pariutumistaan. Minulle heräisi väistämättä kysymys, että kumpi on hänen oikea vaatemakunsa ja kumpi on pelkkää esitystä. Kumpi on se oikea ihminen ja kumpi on feikki? Ihmisen vaatemaku toki yleensä muuttuu jonkiin verran vuosien kuluessa, mutta ei se veitsellä leikaten muutu. Jos mies valitsee niukasti pukeutuvan naisen niin luulisi tajuavan, että sama tyyli pysyy myöhemminkin. Ei tämäkään asia ihan rakettitiedettä ole.
Kukin pukeutuu, miten tykkää, mutta minun mielestäni on naiselta tyylikästä, jos hän haluaa vaikka esiintyä dekolteessa, niin vastaavasti helmat on pitkät, tai vastaavasti haluaa näyttää säärtä ja reittäkin, niin yläosa on sitten maltillinen. ; )
- Anonyymi
Jokainen saa pukeutua juuri niinkuin haluaa. Vahva periaate on tämä.
" esim kotioloissa jos kokeilen jotain kivoja vaatteita niin äkkiäkös hän on mussa kiinni."
Tykkäätkö?
- Sheena- Anonyymi
Luulis tykkäävän. Seksihän suhteesta parisuhteen tekee. Itse ainakin tykkään miellyttää miestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulis tykkäävän. Seksihän suhteesta parisuhteen tekee. Itse ainakin tykkään miellyttää miestäni.
Seksistä tykkään kyllä kovasti, mutta en miehen käpälöinnistä ja miellyttämisestä 🤷♀️
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksistä tykkään kyllä kovasti, mutta en miehen käpälöinnistä ja miellyttämisestä 🤷♀️
- SheenaSeksi seksinä tosiaan. Vaatteita on saatava sovitella ja käyttää rauhassa.
Minusta itsestäni kumppanini saa pukeutua kuten tykkää. Jos muut miehet kuolaa ja ehdottelee, niin sehän on vain hyvä. 😄
Minun luottamuksen saa ihan sillä, miten minut huomioi ja miten minulle osoittaa sen, että olen se ykkönen, eikä muita tarvita. 😊
Olen ollut sina ylpeä naisystävieni kauneudesta js seksikkyydestä. Ja hitto kyllä se saa näkyä aina. Ja mun vieressä voi mönkiä vaikka pieruverkkareissa. 😁- Anonyymi
Mahtava oli lukea naisen tekstiä. Taas jaksaa
- Anonyymi
Kyllä se nyt näin vaan on,että todella parisuhteeseen sitoutuva ei turhia riskejä tahdo ottaa. Huom. Omasta tahdostaan ei tahdo parisuhdettaan itse riskeerata. En tarkoita toisen osapuolen kyttäämistä tai kahlitsemista,vaan että ITSE EI TAHDO.ei ole halua sellaiseen. Miksi olisi? Kyllä ne kaverit ja ystävät mukana pysyy ilman baareilujakin ja jos ei niin joutavat mennä. Sanon yhä,että kaikki muu on seliseli. On vaan niin vaikia katsoa totuutta ja siksi selitellä. Tahtoo pitää molemmat,parisuhteen ja sinkkuilun. No sehän on nähty miten siinä käy. Vuosikaudet nähty,mutta sitä mitä ei tahdo nähdä,sitä ei ole??? Tjooo.
- Anonyymi
Aloitus oli muuten ihan pätevä mutta miksi nainen kysyisi tuollaista sinkut palstalla, jos olisi minun nainen niin monoa perseeseen. Kysy vaikka perisuhteelta palstalta niin saat varattujen vastauksia, me ns. sinkut kun tykkäämme paljaasta naisvartalosta mitä sinäkin haluat meille esittää:)
AsianVierestä- Anonyymi
Ei sillä väliä voisitko olla parisuhteessa ollessasi seksikäs ulkona vai ei, saisit potkut empimisestä.
Tietysti sinulla on oma vapaus tehdä mitä haluat, jos haluat olla seksikäs ole sitä ihan jokainen päivä tai olet vain lumekarkki. Hakemassa jotain, ehkä itsevarmuutta ja heikoista en piittaa.
AsianVierestä
- Anonyymi
Paksuilla villasukilla ettei silmä karkaa. Onpa kylmä kali kali kal kal
- Anonyymi
Vllahousuroki: https://www.youtube.com/watch?v=hIzgVGm99Z4
- Anonyymi
Saatoin olla nuorempana vähän mustis avokistani kun nainen piti lyhyttä hametta ja usein jotakin tiukkaa paitaa, toi rintojen muodot esiin. Joskus jopa ilman liivejä, nännit nöpötti paidan läpi. Kotioloissakin nainen vilä pukeutui paljastavasti mut se tapa jäi 35v tietämillä.
- Anonyymi
Sama miten pukeutuu kunhan jotakin peittävää päällä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813317BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2512140- 682029
- 711694
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421322MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241098- 641050
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231026Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166973