En nyt kerron tarkemmin mihin yhteisöpalveluun etten paljastu mutta kävi ilmi että kolmella mun entisellä koulukiusaajalla on kaikilla kauniit naiset ja jo useampia lapsia. Siis mitä helvettiä? Mitä vikaa naisilla oikein päässä on vai liikkuuko siellä mitään kun ei kunnollinen mies kelpaa vaan aina pitää ottaa joku mulkvisti tai kiusaaja miehekseen ja alkaa tekemään vieläpä lapsia sellaisen kanssa. Noista 3 kiusaajasta ainakin yksi on varmuudella istunut myös linnassa rikoksista. Luulis että naiset olis sentään fiksuja mutta näköjään ei. Taas kerran jouduin pettymään naisiin.
KilttiMies89
Liityin vasta hiljattain someen
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näköjään naiset ottaa mieluummin jonkun vähävaraisen rikollisen ja tekee semmosen kanssa kakaroita kuin varakkaan kiltin ja kunnollisen miehen.
KilttiMies89 - Anonyymi
Mikä on muuten internet?
- Anonyymi
Ok boomer
- Anonyymi
Nyt kyllä putosin kärryiltä.
KilttiMies89 - Anonyymi
Ei liity nyt aiheeseen, mutta tästä tuli mieleen. Että onko koulukiusaajan vastakohta kouluavustaja. Oikeesti olen miettiny tätä pitkään.
Terveisin:
Vielä Kiltimpi mies- Anonyymi
Jaa-a, enpä tiää.
T: Kilteistä kiltein kiltti-mies
Naisetkin aikuistuvat, eivätkä enää välitä taaperoiän lelujaan muistuttavista miehistä, kuten vinkuleluista.
- Anonyymi
Muistan, kun näin entisen koulukiusaajani ysärillä baarissa. Hän on nykyään pikkupoika minuun verrattuna. Istahdimme alas juomaan tuopposet. Juttelimme niitä näitä, kunnes kysyin: Muistatkos, kun kiusasit minua koulussa?
Hän meni hieman vaikeaksi ja pyysi anteeksi. Minä hörppäsin loput kaljasta ja sanoin auktorisella äänelläni: Aivan sama, mutta pitäisiköhän minun nyt varuilta piestä sinut, jotta olemme sujut?
En ole koskaan ennen nähnyt kenenkään lähtevän niin lujaa baarista kauhuissaan. Silloin tosiaan harrastin vielä voimanostoa.- Anonyymi
Nostan sinulle hattua! Löit tyylillä sitä k*sipäätä takaisin. Hieno homma ja mukavaa kevään jatkoa!
Kuka muistaa enää jotain menneitä "koulukavereita". En varmaan edes tunnistaisi, vaikka vastaan tulisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2963710BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62455Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2722306- 682129
- 761794
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3651470MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/301288Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1951170- 661133
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341132