Liityin vasta hiljattain someen

Anonyymi

En nyt kerron tarkemmin mihin yhteisöpalveluun etten paljastu mutta kävi ilmi että kolmella mun entisellä koulukiusaajalla on kaikilla kauniit naiset ja jo useampia lapsia. Siis mitä helvettiä? Mitä vikaa naisilla oikein päässä on vai liikkuuko siellä mitään kun ei kunnollinen mies kelpaa vaan aina pitää ottaa joku mulkvisti tai kiusaaja miehekseen ja alkaa tekemään vieläpä lapsia sellaisen kanssa. Noista 3 kiusaajasta ainakin yksi on varmuudella istunut myös linnassa rikoksista. Luulis että naiset olis sentään fiksuja mutta näköjään ei. Taas kerran jouduin pettymään naisiin.

KilttiMies89

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näköjään naiset ottaa mieluummin jonkun vähävaraisen rikollisen ja tekee semmosen kanssa kakaroita kuin varakkaan kiltin ja kunnollisen miehen.

KilttiMies89

• Anonyymi

Mikä on muuten internet?

• Anonyymi

Ok boomer

• Anonyymi

Nyt kyllä putosin kärryiltä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Ei liity nyt aiheeseen, mutta tästä tuli mieleen. Että onko koulukiusaajan vastakohta kouluavustaja. Oikeesti olen miettiny tätä pitkään.

Terveisin:
      Vielä Kiltimpi mies

• Anonyymi

Jaa-a, enpä tiää.

T: Kilteistä kiltein kiltti-mies

• Naisetkin aikuistuvat, eivätkä enää välitä taaperoiän lelujaan muistuttavista miehistä, kuten vinkuleluista.

• Anonyymi

Muistan, kun näin entisen koulukiusaajani ysärillä baarissa. Hän on nykyään pikkupoika minuun verrattuna. Istahdimme alas juomaan tuopposet. Juttelimme niitä näitä, kunnes kysyin: Muistatkos, kun kiusasit minua koulussa?

Hän meni hieman vaikeaksi ja pyysi anteeksi. Minä hörppäsin loput kaljasta ja sanoin auktorisella äänelläni: Aivan sama, mutta pitäisiköhän minun nyt varuilta piestä sinut, jotta olemme sujut?

En ole koskaan ennen nähnyt kenenkään lähtevän niin lujaa baarista kauhuissaan. Silloin tosiaan harrastin vielä voimanostoa.

• Anonyymi

Nostan sinulle hattua! Löit tyylillä sitä k*sipäätä takaisin. Hieno homma ja mukavaa kevään jatkoa!

• Kuka muistaa enää jotain menneitä "koulukavereita". En varmaan edes tunnistaisi, vaikka vastaan tulisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      296
      3710
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2455
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      272
      2306
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2129
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1794
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      365
      1470
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      30
      1288
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1170
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1133
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1132
    Aihe