Ilmoittakaa yksityisautoiluun myydyt autot erikseen myyntitilastoissa!

Anonyymi

Eikös se ole harhaan johtavaa mainontaa jos ihmiset luulee mm että skoda octavia on suosituin omassa käytössä oleva malli?

Luulisi kuluttajaviraston vauhdittavan asiaa?

27

62

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hihii, Toyotan omapojan avunhuuto!
      Octavian menetyshän kertoo sen kelpaavan myös ammattikäyttöön ja se kertoo luotettavuudesta, hyvistä ominaisuuksista ja kustannustehokkuudesta.
      Toyota ei pysty tarjoamaan kuin mielikuvia jotka on kaukana todellisuudesta, kuten itselatautuvuus, puolet ajoista sähköllä, luotettavuus, kaikki nuo suurinta valetta ja harhaa. Ruoste ja kallis huolto-ohjelma tulee Toyotan omistajalle tutuksi.

      • Anonyymi

        noniin-laittakaas se octavia sitten yksityisleasinkiin 150e kk kun on niin kestävä auto?

        eikö onnistu ja miksi?

        ostan minäkin vw tuotteen jos jos tiedän että vakuus korvaa viat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noniin-laittakaas se octavia sitten yksityisleasinkiin 150e kk kun on niin kestävä auto?

        eikö onnistu ja miksi?

        ostan minäkin vw tuotteen jos jos tiedän että vakuus korvaa viat

        Mitkä viat??
        Takuu toimii ja ei uusissa autoissa vikoja ole kuin Suolen provoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä viat??
        Takuu toimii ja ei uusissa autoissa vikoja ole kuin Suolen provoissa.

        autolehdet testeissään ihmettelee että miksi saksalaisissa autoissa on niin lyhyt takuu?

        onko se jokin kartellipäätös taas?

        soon kuluttaja heikoilla kun merkkiliike perii 8000e kuluttajalta öljyrempparahaa

        kts. moottorihiomo.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        autolehdet testeissään ihmettelee että miksi saksalaisissa autoissa on niin lyhyt takuu?

        onko se jokin kartellipäätös taas?

        soon kuluttaja heikoilla kun merkkiliike perii 8000e kuluttajalta öljyrempparahaa

        kts. moottorihiomo.fi

        Ei tarvita mitään "myynnin edistämistakuita" kun myynti on hurjaa muutenkin.
        Viimeisin öljyä syövä moottori valmistettiin 2011 ja vain pieni osa noista tietyn tyypin moottorista söi öljyä.
        Olisiko aika Toyotan omapojan päivittää itsensä nykyaikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita mitään "myynnin edistämistakuita" kun myynti on hurjaa muutenkin.
        Viimeisin öljyä syövä moottori valmistettiin 2011 ja vain pieni osa noista tietyn tyypin moottorista söi öljyä.
        Olisiko aika Toyotan omapojan päivittää itsensä nykyaikaan?

        TM kirjoituksessa sanottiin vuoden 2017 lehdessä että uusiakin on korjattu saman vian takia

        eli ainakin vielä 2017 malleissa TM antaa ymmärtää näin--


    • Anonyymi

      Rekisteröintiluvut julkaisee Trafi. Se ei mainosta mitään.

      • Anonyymi

        se on sitä kuuluisaa piilomainontaa

        sanooko skodamyyjä sulle että ocu kelpaa lähinnä leasing käyttöön vakuuden turvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on sitä kuuluisaa piilomainontaa

        sanooko skodamyyjä sulle että ocu kelpaa lähinnä leasing käyttöön vakuuden turvin?

        Se mitä tilastot kertovat on hyvin selkeää. Octaviat ovat luotettavia käyttöautoja joilla ajetaan paljon. Toyotat ostetaan pihatontun kaveriksi pihaan seisomaan.

        Ajettujen kilometrien keskiarvo A
        Ajettujen kilometrien mediaani
        2020-2010
        Toyota COROLLA
        136 215
        129 140
        Volkswagen GOLF
        174 692
        166 480
        Skoda OCTAVIA
        200 948
        192 442

        Ero 10 vuoden ikäisten autojen kilometreissä on huikaisevan suuri. Mediaanina Octavialla on ajettu 49% enemmän kuin Corollalla.

        Näin kertoo Trafi.

        http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/010_kats_tau_101.px/table/tableViewLayout1/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä tilastot kertovat on hyvin selkeää. Octaviat ovat luotettavia käyttöautoja joilla ajetaan paljon. Toyotat ostetaan pihatontun kaveriksi pihaan seisomaan.

        Ajettujen kilometrien keskiarvo A
        Ajettujen kilometrien mediaani
        2020-2010
        Toyota COROLLA
        136 215
        129 140
        Volkswagen GOLF
        174 692
        166 480
        Skoda OCTAVIA
        200 948
        192 442

        Ero 10 vuoden ikäisten autojen kilometreissä on huikaisevan suuri. Mediaanina Octavialla on ajettu 49% enemmän kuin Corollalla.

        Näin kertoo Trafi.

        http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/010_kats_tau_101.px/table/tableViewLayout1/

        Ja nuo kilometrit on kirjattu 10 vanhoille autoille. Leasirit ovat 3-4 vuotta.
        Octavia vaan on kertakaikkiaan luotettava työhevonen kovaan käyttöön. Tojot ovat rimpuloita pappojen pikkupyöritykseen korkolle ja takaisin kaksi kertaa viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä tilastot kertovat on hyvin selkeää. Octaviat ovat luotettavia käyttöautoja joilla ajetaan paljon. Toyotat ostetaan pihatontun kaveriksi pihaan seisomaan.

        Ajettujen kilometrien keskiarvo A
        Ajettujen kilometrien mediaani
        2020-2010
        Toyota COROLLA
        136 215
        129 140
        Volkswagen GOLF
        174 692
        166 480
        Skoda OCTAVIA
        200 948
        192 442

        Ero 10 vuoden ikäisten autojen kilometreissä on huikaisevan suuri. Mediaanina Octavialla on ajettu 49% enemmän kuin Corollalla.

        Näin kertoo Trafi.

        http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/010_kats_tau_101.px/table/tableViewLayout1/

        vai n´meneekö vw autoista romuttamolle jo iso osa n. 6 vuotta käytössä olleista?


    • Anonyymi

      Teroa harmittaa kun Skoda kelpaa kaikille ka kaikkeen käyttöön.
      Toyotaan ei ammattimies tai paljon ajava koske, eikä ihme.

      • Anonyymi

        Näin se menee ja jos haluaa pitemmän takuun kannattaa kääntyä uuden Seatin puoleen, ovat laadukkaita autoja nykyään 5 vuoden takuulla.


      • Anonyymi

        Tuollaista se tojohönön elämä on kun on valtava tarve trollata mutta ajatus ei kulje kuin puoleenväliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista se tojohönön elämä on kun on valtava tarve trollata mutta ajatus ei kulje kuin puoleenväliin.

        Ylläpito on kuuro ja sokea ihmisten solvaamiseen ja nimittelyyn!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpito on kuuro ja sokea ihmisten solvaamiseen ja nimittelyyn!

        Toyotan omapojalle puoliväliin ymmärtäminen olisi jo huima parannus tajunnan ja ymmärtämisen suhteen.


      • Anonyymi

        juu ei korjaajan tarvi koskea ei....hahahhahahahahwillwwweeeeeeee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu ei korjaajan tarvi koskea ei....hahahhahahahahwillwwweeeeeeee

        Katsopa tuota kilometritilastoa ja kuinka paljon enemmän Skodilla ajetaan kuin riisiritsoilla. Sana ongelmista leviää hyvin nopeasti ja paljon ajavat kyllä tietävät kiertää ongelmapesät kaukaa. Siksi Tojon dieselit hävisivät taksitolpilta hyvin nopeasti. Skodaa ostetaan paljon kun kilometrejä tulee paljon. Suomen kansa tietää mikä kestää.
        Ja Trafi mittaa tulokset. Skoda on on aivan eri luokassa kuin riisiritsat kilometrien ja kestävyyden suhteen. Pajalla seisomalla ei noihin kilometrilukuihin päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpito on kuuro ja sokea ihmisten solvaamiseen ja nimittelyyn!

        Tunnistit nimesi. Se on merkki oivalluksesta.


      • Anonyymi

        Vähän niinkuin kaikissa työkaluissa, on ne harrastelijamallit ja sitten työ/ammattikäyttöön tarkoitetut mallit. Kun vertaa Skodan ja Toyotan keskimääräisiä kilometrejä niin on helppo päätellä kumpi on harrastelijakäyttöön ja kumpi ammattikäyttöön.


    • Anonyymi

      kulutuksen ohjaaminen tilastojen avulla...

    • Anonyymi

      On teillä murheet,
      mitä sitten ,
      ja miten tämä sinun elämääsi ihan oikesti vaikuttaa?

      • Anonyymi

        Mutta kun mua vituttaa kun osti Corollan ja se on ihan paska, mutta ei raaski vaihtaa muuhun merkkiin kun eivät hyvitä siitä yhtä hyvin kuin uuteen Toyotaan. Joo tiedän ton panttimaksun, mutta vituttaa sitäkin enemmän.


    • Anonyymi

      mitä sanoo kuluttajavirasto asiaan?

    • Anonyymi

      Kyllä olisi suomalaisten autokanta aika vaisua, jos työsuhdeautot ja firmojen nimissä olevat autot putsattaisiin pois tilastoista.
      BMW:n, Audin, Volvon, Mersun, Porschen, Teslan, Jaguarin ja Volkkarin tilastot taitaisivat huventua selvimmin.
      Omilla rahoilla ostetaan Rellut, Pösöt, Sitikat, Opelit, Fordit, Toyotat, Nissanit, Fiatit ja Daciat, sekä niistä Skodistakin suuri osa.

    • Anonyymi

      kyllä

      harhaanjohtavaa viestintää-ihmiset luulee että VWskodaaudi on kestävä!

      • Anonyymi

        Trafi julkaisee tilastoja, se ei myy mitään.
        Katso tuosta millä autoilla ajetaan ja ne kestää. Ei mitään pihatontun kavereita niinkuin tojot.

        Ajettujen kilometrien keskiarvo A
        Ajettujen kilometrien mediaani
        2020-2010
        Toyota COROLLA
        136 215
        129 140
        Volkswagen GOLF
        174 692
        166 480
        Skoda OCTAVIA
        200 948
        192 442


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä kuuluu nyt? Maajussi-Mustafa paljastaa, onko sutinaa vai ei - Yllätys kuvausten jälkeen

      Turkin lahja suomineidoille elikkäs Maajussi-Mustafa on kyllä aikamoinen tapaus! https://www.suomi24.fi/viihde/mita-kuuluu-nyt-maajussi-mustafa-palja
      Viihde ja kulttuuri
      26
      2648
    Aihe