Itse olen törmännyt moniin rekkamiehiin,joiden luotettavuus suhteessa on kyseenalainen.Vaimo/avokki löytyy,mutta muut naiset viehättävät enemmän.Johtuukohan suuri pettämisriski siitä,että maisemat vaihtuvat usein ja sitä myöten "ihastus".Kertokaahan rekkamiehet mistä moinen johtuu?Eikö se oma nainen riitä vai innostutaanko me naiset liian herkästi miehisestä miehestä,jossa on lihasta ja eikä ole mikään tikkulaiha.
Miten on rekkamiesten uskollisuuden laita :) ?
23
6899
Vastaukset
- kokenut
Hei nuorikko!
Oliskohan sellainen molemmanpuoleinen kiinostus uutta ihmistä kohtaan? Eriseudulta,erillainen kun tutut,uudet näkökulmat asioihin ja mikä tärkeintä,se toisen huomioonottaminen...
Meitähän on totisesti myös sellaisia jotka eivät teissä sytytä kiinostusta.Mutta myös niitä jotka muutaman viikon yhteydenpidon jälkeen haluaa tavata.Henkinen puoli kun täsmää ja kun se on "kiellettyä",ehkä molemmin puolin.Se luo sellaista jännitystä jota ei voi verrata muuhun.Ainoastaan kokemusta omaavat voivat verrata tarinoitaan.
En tiedä miksi "rekkamiehen" kanssa se on erillaista,olen kysellyt muutamalta naiselta jonka kanssa olen.. ja en ole...
Nainen muuttuu "eläväksi" tässä suhteessa mikäli elämä on ollut "tylsää" ennen.
Mieleni tekisi "toivottaa onnea valitsemallesi tielle" mikäli olet kiinostunut kokeilemaan.
Se tuo elämän kokemusta ja mahdollisesti lopullisenkin kumppanin ja mieluisalla tavalla.Jota "kiltit tyttökaverisi" kateellisena kuuntelevat.Tai sitten eivät,riippuu ihmisestä.
Kun osapuolien välillä on yli 300km jossa asuvat,on takuu että ovat erimaisemista. - Ykä 59
Juttelin tuossa takavuosina usein Ruotsin ja Saksan lautoilla alan miesten kanssa aiheesta.
Ennen känykkäaikaa oli yleinen tapa soittaa Helsingborista tai Helsingöristä kotiin, jotta eukko osaa hoitaa "kotimiehen" ulos. Yksi turkulaiskuski kertoi heittäneensä "matrassinpainon" niska-perse otteella hankeen kun ei muistanut soittaa lautalta kotio - että tälläistäkin sattuu rekkamiehen kodissa. - Ninnu85
Voihan tuokin mitä "kokenut" sanoi,olla totta.Useasti rekkamiehet ovat lihaksikkaita (etenkin jotka ovat tietyömaalla töissä) ja silti isokokoisia.Huomaan kyllä ettei itseänikään innosta hennot tai pienikokoiset miehet.Ja onhan rekkamiehisä jotain "erilaista".Mutta jos on kihloissa,erityisesti vielä naimisissa,niin silloin voisi kyllä ajatella omaa vaimoa.Tietenkin ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella...Ja eihän se mies olisi varattu,jos siinä jotain pahempaa "vikaa" olisi :) varmasti pidempiä reittejä ajalevien rekkakuskien vaimot harrastavat samaa,kun ukko on töissä.Ja mikä pahinta,että varatut rekkamihet flirttailee avoimesti naisten kanssa,vaikka työkaverit,jotka vielä tietävät nimettömän rinkulasta, seisoo vieressä.Ovatko nämä "ihastukset" ja flirtit ihan viattomia vai voitteko kiinnostua oikeasti vaikka olette varattuja?Itse rakastan flirttailla,mut haluan sn jäävän siihen etenkin jos mies on varattu.
- albert
ootsä turusta....
ruokahalu pitää hakea aina aidan toiselta puolen... mutta syömään tullaan kotio. hähh.mikä on noin vaikeeta. ettet naruttas...Nallevaan.Eli Albert the greatest. - ei vaan jaksa
lukee yhtä pötköö
- vaimo
Hei Ninnu, rekkamiehissä niinkuin kaikissa muissakin eri ammattikuntien edustajissa löytyy uskollista tyyppiä ja vähemmän uskollista tyyppiä. Itse olen naimisissa rekkakuskin kanssa joka ajaa ulos, viikot pois, viikonloppuna kotona. Meidän suhteessa on keskusteltu läpi nämä "pettämis" asiat ja luottamus toimii, en silti ole sinisilmäinen. Tosiasia on ettei pysty seurustelemaan/olemaan naimisissa/elämään yhdessä rekkakuskin kanssa jos kokoajan epäilee toista pettämisestä, se repii suhteen rikki hyvinkin nopeasti ja silloin se ruoho aidan toisella puolella on tosiaankin vihreämpää. Vaimona en kannata jatkuvaa epäilemistä ja syyttelemistä pettämisestä, silloinhan suorastaa työntäisin mieheni etsimään uutta seuraa, kuka jaksaisi kuunnella jatkuvaa syyttelyä, mustasukkainen saa olla, terveellä tavalla. Aurinkoista alkavaa kesää kaikille kuskeille, vaimoille, tyttöystäville.
- ei jaksa lukee
kun kaikki kirjoitettu yhteen pötköön.
- tervetullutta
Enpä oikein usko, että uskollisuudella ja ammatilla olisi mitään tekemistä keskenään.
- höpö
Missä välisä ne ehtii vielä vieraisiin?? luulenpa etä se vaimokki siellä kotona alttiimpi vieralle suhteelle ,kun talla pohjassa ja hiki otsassa puurtava mies.. ei kai ne ammattialojen mukaan määräydy ketkä vieraissa ketkä ei? et kuitenkaan halua olla samassa paikassa töissä ukkosi kaa jossa se olisi silmän alla kokoajan. halojaa, haistanko pientä mustasukkaisuuden herkkyyttä??
- carloss
Niin, en kanssa oikein usko että rekkakuskit olisi sen uskottomampia, kuin jonkun muun alan työntekijät. Ja on sekin kyllä totta, et kotiväellä ne paremmat mahdollisuudet siihen "harrastukseen" on, kuin tienpäällä olevalla puolisolla. Oma näkemykseni on, että ajot on monella niin kiireiseksi tehty, ettei siinä kyllä kerkeä mitään salarakasta ylläpitää.
- -Pöllikuski-
Mulla ainakin työvuoro on niin työntäyteinen ja kiireinen ettei siinä paljon muhinoinnit kerkeä mielessä käydä. Mullon eukko jota arvostan yli kaiken. Pöydässä lämmintä syötävää tulen minä töistä kotiin mihin aikaan vuorokautta vaan. Koti ja perhe on rahtimiehellekin se tärkein asia elämässä.
- rattia pyörittää
minä naisena pyöritän rattia ammatikseni, kyllä siellä terminaaleissa huumori lentää ja puheet päiväpanoista on arkea, se vaan on tosiasia että mekin käydään päivittäin jutuissa päiväpanoilla siis suomeksi päiväkahvilla, tauolla huoltoasemalla, ihan vain on tuommoinen tapa pyytää kaveria kahville.
juttuja kyllä lentää ja ei meillä ainakaan ole ollut mihinkään suuntaan todellisia pettämisiä, kunhan jauhetaan puuta heinää. huumoria siis.
kyllä ne tuolla reitinvarrella enempi on miehiä mitä tavataan varastoissa missä lastia puretaan kuin naisia. eipä minun kaveripiirissä ainakaan todellisuudessa rekkamiehet käy pettuureissulla, kyllä meitin reitit on niin tiukkoja että uni tulee ilman petikaveriakin heti kun parkkiin ehtii. kyllä ne on enempi juttuja vaan mitä siellä heitetään.
- vaimo65
Uskollisuudella ja uskottomuudella ei ole mitään tekemistä ammatin kanssa, se on kyllä kiinni ihmisen luonteesta.
Rekkamiehistä vaan puhutaan siihen tyyliin ja onhan kuskien puheet vähän villejä välillä, he kun elävät ihan omassa maailmassaan, eikä heidän käyttämää sanastoa ja "kieltä" välttämättä asiaan vihkiytymätön ymmärrä alkuunkaan.
Itse en ole edes ajatellut, että mieheni pettäisi minua tienpäällä ollessaan, niin tiukka on aikataulu lastausten ja purkujen välillä. - toksu
kun tapaat tytön, jonka tukka hapsottaa,mekko on repaleinen ja sukat on rikki, on vaikea sanoa, onko rekka ajanut hänen ylitseen vai ottanut hänet kyytiin.
- pönttö
Rekkamies oli ollut 2 viikkoa reissussa. Hän pysähtyi eräässä suurkaupungissa ja meni ilotaloon. Ilotalon emännälle hän sanoi:"Saat 500 EUR jos järjestät minulle rumimman naisen ja kuivan voileivän". Emäntä hämmästyi:"Tuolla rahalla saat gourmet-illallisen ja 2 kauneinta tyttöä koko yöksi". Mies tähän:"ei minua paneta, on vain koti-ikävä".
Minä ainaki oon uskollinen,tosin tällä hetkellä ei oo tyttö-ystävää,ku eellinen jätti,syy ei ollu
minussa,eikä varsinkaan siinä,että(minä)oisin pettäny sitä..- Sweetie20
Rekkakuskeja tunnen paljon ja niitäkin tiedän tarpeeksi,jotka ovat pettäneet.Eivät ole olleet pitkän matkan rekkakuskeja vaan kuorma-autokuskeja työmailla.Niillä kun on aikaa katsella misujen perään ja flirttailla naisten kanssa :) Harvoin törmää rekkakuskiin,joka on vapaa ja sanoo olevansa uskollinen.Voi kun minäkin saisin tuollaisen...
- sanoa
Kenelle olet uskollinen, jos ei ole tyttöystävää?
Sinkkuna sitä elelee moni muukin rahtari mitä tiedän.Osasyynä taitaa olla nää jutut mitä liikkuu rekkamiehistä.
ihmettelen vaan miks ne vanhat tarinat on juurtunu viel nykyaikanakin ihmisten päähän että rahtareilla muka olis naisia jokakaupungissa.
Olen itekin törmänny sellaseen ja siks kai itekin oon pysyny vapaillamarkkinoilla.Tuntuu olevan kaikkein varminkeino karkottaa nainen sanomalla olevansa rekkakuski.
Ite en kyl edes vois kuvitellakaan pettäväni toista mutta sellast ei vaan haluta uskoo ammatin takia.- nainen -65
Iceman-aito kirjoitti:
Sinkkuna sitä elelee moni muukin rahtari mitä tiedän.Osasyynä taitaa olla nää jutut mitä liikkuu rekkamiehistä.
ihmettelen vaan miks ne vanhat tarinat on juurtunu viel nykyaikanakin ihmisten päähän että rahtareilla muka olis naisia jokakaupungissa.
Olen itekin törmänny sellaseen ja siks kai itekin oon pysyny vapaillamarkkinoilla.Tuntuu olevan kaikkein varminkeino karkottaa nainen sanomalla olevansa rekkakuski.
Ite en kyl edes vois kuvitellakaan pettäväni toista mutta sellast ei vaan haluta uskoo ammatin takia.Löytyy niitäkin naisia, jotka eivät rekkakuskeja välttele heidän maineensa vuoksi.
Itse seurustelin monta vuotta kuskin kanssa ilman suurempia ongelmia, meidän suhde kaatui muihin syihin - muutin itse suomesta pois, opiskelemaan ulkomaille. sanoa kirjoitti:
Kenelle olet uskollinen, jos ei ole tyttöystävää?
Että oli(n) uskollinen exälleni..,enkä sinkkunakaan harrasta "irtosuhteita"..
- Truckers are best f....s!
nainen -65 kirjoitti:
Löytyy niitäkin naisia, jotka eivät rekkakuskeja välttele heidän maineensa vuoksi.
Itse seurustelin monta vuotta kuskin kanssa ilman suurempia ongelmia, meidän suhde kaatui muihin syihin - muutin itse suomesta pois, opiskelemaan ulkomaille.Ajelin aikanaan yli 10v rekkaa koti-ja ulkomaan liikenteessä fifty-fifty.Pakko sanoa että silloin olin nuori ja villi,välillä varattukin,mutta ei ollut pulaa Naisista!En ole mikään haiseva kaljamaha,pidän itsestäni huolta,ja Naisesta erityisesti...On kiva muistella noita aikoja,mutta nykyään viihdyn loistavasti oman rakkaan vaimoni kanssa,ja olen 100% uskollinen.Tosin ammattikin on vaihtunut,matkustan vieläkin paljon,mutta en halua pilata loistavaa suhdettamme,ja tuottaa surua hänelle joka minua rakastaa,niinkuin minäkin häntä!!!!
Sweetie20 kirjoitti:
Rekkakuskeja tunnen paljon ja niitäkin tiedän tarpeeksi,jotka ovat pettäneet.Eivät ole olleet pitkän matkan rekkakuskeja vaan kuorma-autokuskeja työmailla.Niillä kun on aikaa katsella misujen perään ja flirttailla naisten kanssa :) Harvoin törmää rekkakuskiin,joka on vapaa ja sanoo olevansa uskollinen.Voi kun minäkin saisin tuollaisen...
Onko joku sanonu..,ettet voi saaja..? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694303
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163133Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102344IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251471Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069