Jätkien saunaillat

minä vaan

Sellasta vaan kyselisin, kun poikaystille jalkapallo on aina ollut tärkeetä ja iso osa elämää ja nyt kun ikää on jo kohta kaksikymmentä niin jengillä on välillä saunailtoja. Eli ihan vaan yleisesti kyselisin mitä jengi yleensä puuhailee siellä "saunaillassa"?? Viimeksi poikaystini tule kotiin hiprakassa ja minulle jäi paha maku suuhun kyseisistä tapahtumista. Haluaisiko joku asianomainen selventää minulle onko kyseessä oikeasti jätkien keskeinen saunonta vai jotain ihan muuta.

10

2058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Saunailtaan kuuluu tietenkin saunaolut, mahdollisesti ja jopa todennäköisesti useampi sellainen. :) Ei pitäisi olla mitään suhteita kaatavaa toimintaa.

• TyllerÖ

...kyllä ne ihan vaan jalkapalloa pelaa/katsoo ja sitten saunaan kaljojen kera.Joskus saattaa ilta lipsahtaa hiukan baarin puolelle tai jopa aikuisviihteen puolelle.Tuskin poikaystäväsi sinua pettää..jos hän ei ole homoseksuaali..saattaahan ne pojatkin keskenään vähän pelleillä ;D

• Cultu Cultus

Jeps, eli silloin kun ollaan jätkien kanssa saunomassa, niin kyllähän se itse saunominen on pelkkää saunomista. Noh, lauteiden alta tietenkin kantautuu Beheritin, Blasphemyn, Rootin, Slayerin ja Bathoryn sulosävelet ja puheen aiheena on mikä milloinkin.
      Ja kännissä ollaan, yllätys, yllätys.

• Mukana

Suoraan sanottuna, kyllähän sielä _joskus_ jotain muutakin tapahtuu... Mut tää siis riippuu porukoista... Me mentii joskus Jyväskylää sauna-iltaa ja oli kaverit hommannu paikalle 3 ns. "huoraa", nooh tuliha siinä illan aikana tehtyä vähä kaikenlaista (kännissä ku oltii)... Mut eip siin mitää vakavampaa!

Ps. Huorahan on maailman vanhin ammatti eli Glory!

• no tollasta en sietäisi poikaystävältäni edes kännissä..

• suhteemme

siihen, jos poikakaverini alkais huoria katella. Oli kännissä tai ei. Toivon mukaan sillä on aivot päässä kuitenkin. Ja sydän paikallaan. Eli varmaan jättäs tommosen illan väliin..

• f 84

no voi elämä. jätkäs tulee "vähän hiprakassa" kotiin ja sä järkytyt!! ainahan jätkät haluu ainaki pari kaljaa kavereittensa kaa ottaa. löysennä pipoa!! oo onnellinen et ei äijäs käy vaikka ex-tyttöystäviensä kanssa radalla...

• summer

älkää päästäkö poikaystäviänne saunailtoihin, sillä ne homoilee siellä. hyi... =/

• potkupalloilija

siis saunailta.

yleensä jos pojat käy toistuvasti saunomassa (puhun kokemuksella) niin ennemmin tai myöhemmin pojat alkavat pilailla keskenään ja tilanne kehittyy pikku hiljaa... lopuksi se menee siihen että miten pitkä juna on mahdollista, ja ajelevat sillä sitten...

eli.

aluksi leikillä tökitään toisia esim. löylykauhalla peppuun, ja lopuksi oikealla munalla pannaan toisiaan.

• S______

Minkä takia 17 palstalla keski-ikäiset katkeroituneet äijät käy provoomassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4634
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      50
      3852
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2591
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2051
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1799
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1735
    7. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1607
    8. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1521
    9. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      16
      1394
    10. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1339
    Aihe