Kahta kalua samaan reikään.

Anonyymi

Onko kukaan muu saanut kahta kullia yhtäaikaa pilluunsa, oli se aika erikoinen kokemus.
Olin viimekesänä terassilla oluella ja jotenkin päädyimme illalla toisen miehen asuntoon melko huppelissa ja lopulta aloin naimaan toisenkanssa toisen odottaessa olkkarissa.
Olin miehen päällä selälläni kuuma kalu pilluni pohjassa ja havahduin kun ovi aukesi ja toinen mies pitkä kalu pystyssä astui huoneeseen.
Seuraavaksi tunsin kuinka mies alkaa työntämään pimppiini kaluaan, vaikka se on jo varattuna.
En malttanut odottaa sanoo ja väkisin alkaa työntämään pitkää, mutta ohuehkoa kulliansa sisääni, huudan helvetisti, mutta olen kuin lukittuna kahden miehen väliin.
Pimppinihän oli aivan märkänä jo vartin nainnista jotta ei ollut muuta estettä kuin tiukkuus ja menihän se sisääni hitaasti mutta varmasti, ensin sattui hieman.
Oli se aika outo tunne kun tuntee kaksi kullia sisällään, mutta ensi pelätyksen jälkeen alkoikin tuntumaan erittäin hyvältä, alimmainen piti kalua paikoillaan sisälläni ja tämä toinen alkoi kiihtyvään tahtiin naimaan.
Kyllä siinä alkoi päästä orkun huipulle minäkin, oli se niin outo tilanne, mutta kun molemmat miehet alkoivat ruiskimaan melkein samanaikaisesti spermasatsiaan sisääni - ei se tosiaan mahtunut kaikki sisääni ja tunsin kuinka sitä valuu ulos pillustani valtoimenaan.
Lopulta ruiskinta loppui ja tunsin kuinka kaksi kalua alkaa veltostumaan niiden ollessa vieläkin sisälläni,
en malttanut millään kun panetti niin hemmetisti, puollustautuu toisena sisääni tullut.
Aamulla kyllä tuntui kahden kullin pano kevyenä jomotuksena pillussani, mutta kokemus sinänsä jonka harva saa kokea - kahden kullin sperma ruiskintaa yhtäaikaa.

13

8435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä fantasia, mutta tekstin rakenne kertoo kirjoittajan.
      Arvaatteko?

• Anonyymi

No mieshän se on aivan selvästi jo ihan ekasta sanasta alkaen. Tainnu saada kunnolla täytettä persauksiinsa kuitenkin

• Anonyymi

Ompas romanttista

• Ei se onnistu mutta kivalta tuntuu yrittää.

• Anonyymi

Toksena miehenä ollu samassa reiässä. Onnistuu kyllä mutta ite en erityisesti nauti

• Anonyymi

Eipä ole tullut mieleenikään!
      Mutta pari kesää sitten Kroatiassa diskon jälkeen yöllä rannalla kahden paikallisen ihailijan kanssa kävi niin että sain sekä pilluun että anukseen yhtä aikaa. Se kyllä jäi mielleen monestakin syystä: Ensiksikin uusi kesämekkoni meni rantahiekassa ihan pilalle - repesi ja likaantui. Toiseksi kun se oli ensi kertaa anukseen niin vertahan sieltä tuli ja komanneksi ilmeisesti siltä toiselta sain tippurin.
      Ei unohdu hevin!

t. Veera

• Anonyymi

Ryhmässä ollaan nussittu muijia pilluun ja perseeseen samaan aikaan ja myös nuoria muijia kahdella kullilla pilluun. Usein muijat olleet tuiterissa joten niitten pillusta on otettu ilo irti ja käytetty tilaisuus hyväksi. Yksi 19 v likka sai kuutta eri munaa vuorollaan eli kolme kertaa kahta munaa pilluunsa. Kerrottiin aika julmasti sille että nyt sun pillu meni käyttöön. Likka häpesi kuollakseen ja nyyhki tuiterissaankin muttei mahtanut tilanteelle mitään. Opetettiin antamaan pillua ja persekin korkattiin, kuusi munaa vuorotellen alisti sen piukan perseen nussittavaksi. Pillu oli käytön jälkeen veltto kun sai kolmesti kahta kalua samaan aikaan. Pilluaukko retkotti auki näkyvillämme nuorella ennen meitä vähän käytetyllä muijalla. SaiPa kullia kunnolla. Käyttötavaraksi joutui ja patjana makasi käytettävänä.

• Anonyymi

Ja taas tätä samaa paskanjauhantaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas tätä samaa paskanjauhantaa..

Anna nyt toisilla olla kliffaa, jos et itse panoporukkaan kuulu. Tekee kuule kullissa hyvää ja ryhmässä muijan alistaminen ja pillun käyttöönotto ja venytys tarjoaa suurta seksuaalista nautintoa ja himoa.

• Anonyymi

Mentiin jatkoille mun luokse. Jotain 2 naista ja 6 miestä. Maija juotti kaveriaan. Lupasi että siltä saatas pillua kaikki. Maijaa kiihoitti nähdä kaverinsa pyörimässä eri miesten sylissä. Nussittiin tyttöä kaikkiin reikiin ja kaikilla eri kokoon panoilla. Maija hihku innoissaan, puristeli sitä rinnoista ja työnsi kättä väliin. Aamuyöstä mä jäin nukkumaan Maijan kaverin kanssa. Maija nukkui poikaystävänsä kanssa. Aamulla Maija kertoi kaverilleen, jota kaikki olipa nainneet, kuinka se oli nussinut mun kanssa.

• Anonyymi

Tuplana on tullut pantua, mutta eri reikiin.
      Kiinnostaisi kyllä kokeilla molemmat reiät kahdella.
      Lähtisin mielelläni tuollaiseen apumieheksi ja miksei kimppoihin muutenkin.

• Anonyymi

Eeh, En oikein osaa sanoa aoittajasta, mutta ajatus on ihan kiva. Tosi ei minua oe kokemusta kahdesta kausta samassa reiässä, mutta kyäkin yhtäaikaa niin ykköseen kuin kakkoseenkin. Jo nuorena likkana itsetyydytyksen yhteydessä työntelin eirilaisia, vähänkään penistä muistuttavia apuväineitä molenmpiin kooihini. Vuosien karttuessa, halu sellaiseen on vaan lisääntynyt. Ei minua Loe seaisia vakinaisi tuppapanoja, mutta aina tianteen mukaan. Parhaita siihen ovat jotkut tunteman bissemiehet. Että siitä vaan kokeilemaan rakkaat sisaret.

Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe