2010 ja palstakirjoitelu

Anonyymi

2010 on luvannut lopettaa palstavaikuttamisen, jos pitää paikkaansa niin hieno päätös häneltä, jota tuen tosissansi, Hyvä 2010 olet asian ytimessä.

24

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet ihan oikeassa. Jo vilkaisu järjettömiin juttuhisi riittää tekemään surulliseksi, silmät ja pää pyötii ihmetyksestä kuinka joku voikaan olla noin vähällä järjellä ja sontakärpäsen luonteella siunattu.

      Elämässä pitää keskittyö positiivisiin, kehittäviin ja eteenpäin vieviin asioihin joilla tähdätään onnellisuuteen, eikä tällaiseen järjettömyyteen kannata aikaansa haaskata.

      Olet parantumaton tapaus, mutta soisin sinulle kuitenkin että elämääsi ehtisit vielä hankkia jotakin muuta sisältöä ja ymmärtäisit että mielikuvituselämäsi ei ole todellista ja kateutesi määrä on kaukana normaalista.

      Tässä tämä osaltani oli, kiitos. Yhteystiedot minulla on oikeisiin Pattayan poikiin, joten tällä palstalla ei ole minulla mitään tekemistä.

      Morot ja hyvää vuoden jatkoa oikeille Thaimaan ystäville! Koronan aika on pian ohi ja alkaa partytime! Pattaya on siihen tarkoitukseen paras kohde jatkossakin! <3

      • Anonyymi

        Päätelmäsi on täysin oikea on erittäin hyvä että lopetat palstakirjoittamisen, se on oikeastaan ainoa vaihtoehto, sinun vihanhallinta on täysin hukassa... Samoin ns. päätelmäsi.
        Katsos poju olen tehnyt sinuun syvän vaikutuksen, nytkin kerrot minusta kirjoituksessasi 90 % koko tekstin sisällöstä, kuten aina ennenkin... Olennaisempaa olisi kuitenkin kiinnittää huomiota omaan elämääsi, ja sen ongelmiin joita ei ole kokemukseni mukaan ihan vähäinen määrä.
        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätelmäsi on täysin oikea on erittäin hyvä että lopetat palstakirjoittamisen, se on oikeastaan ainoa vaihtoehto, sinun vihanhallinta on täysin hukassa... Samoin ns. päätelmäsi.
        Katsos poju olen tehnyt sinuun syvän vaikutuksen, nytkin kerrot minusta kirjoituksessasi 90 % koko tekstin sisällöstä, kuten aina ennenkin... Olennaisempaa olisi kuitenkin kiinnittää huomiota omaan elämääsi, ja sen ongelmiin joita ei ole kokemukseni mukaan ihan vähäinen määrä.
        By NumBall HHN 60v.

        No vitsi vitsi,älä ota tosissasi näitä kirjoituksiani, olen vain kateellinen vanha ukko


        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi

        Tuossa jo yhdessä ketjussa myönsin että suurin osa jutuistani on mielikuvituksen tuotetta,olen vain kateellinen kun en enää pääse matkustamaan


        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vitsi vitsi,älä ota tosissasi näitä kirjoituksiani, olen vain kateellinen vanha ukko


        By NumBall HHN 60v.

        Miksi teit aloituksen Senssuna.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teit aloituksen Senssuna.?

        Tässä alkaa pää jo sekoamaan,siis oikeasti...



        By NumBall HHN 60v.


    • Anonyymi

      Kirjoittele petteri omallatunnuksellasi suomen savosta.

      S

      • Anonyymi

        En ole edelleenkään petteri

        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole edelleenkään petteri

        By NumBall HHN 60v.

        Kyllä sinä olet petteri pienellä p:llä, suomen savosta, kateus ja katkeruus on kauhea sairaus.
        By NumBall HHN 60v.


      • Niinhän sinäkin teet ja vielä sairaaseen aikaan, joku hoitaja toi puurolautasen.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Niinhän sinäkin teet ja vielä sairaaseen aikaan, joku hoitaja toi puurolautasen.

        Varo ettet esitä väärää persoonaa tuolla siniselläsi.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Niinhän sinäkin teet ja vielä sairaaseen aikaan, joku hoitaja toi puurolautasen.

        Millainen on sairas aika.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettet esitä väärää persoonaa tuolla siniselläsi.

        Kuten sanoin minulla on monta nikkaria


        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Kyllä sinä olet petteri pienellä p:llä, suomen savosta, kateus ja katkeruus on kauhea sairaus.
        By NumBall HHN 60v.

        Älä leiki Jeesusta


        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettet esitä väärää persoonaa tuolla siniselläsi.

        Kauankohan kestää ennen kuin Senssu sinisellään pamahtaa palstalle.?


    • Anonyymi

      On ihan totta ettei ole mieltä ylentävää tänne kirjoittaa tuon yhden takia.
      Sir Jippoputkella meni heti jo alussa hahmot sekaisin. Yksikkökaksikon ajatuksena on saada tuntemattomat ajattelemaan häntä. Se vissiin lohduttaa ja vähentää yksinäisyyden tunnetta. Hänhän on tämän matkailusivuston mahtimies ja somevaikuttaja. Tärkeä mies jota ilman ei voi Thaimaan turistit eikä asukit elää. On uutiskatsausta ja analyysia kirjoittajista, hassunhauskoja omaperäisiä käännöksiä joissa asiatkin kääntyy ylösalaisin ja jolloin hyvätkin uutiset kuulostaa huonoilta uutisilta. Nyt hän kokee olevansa varmaankin suuri johtaja ja isä aurinkoinen, kun karkoittaa olemuksellaan kirjoittajia.

      Vaan eipä tämä oikeaan elämään eikä matkailuun vaikuta. Kokka on kohti kaakkoa huomenna. Lämpömittari huitelee neljässäkympissä.

      TT, Sukhothai

      • Anonyymi

        Moni saattoi uskoa tarinoitani tai ainakin jotkut, puhelimella saa nykyään kaapattua uskottavia kuvia,niitä sitten muokkailee kuvankäsittelyohjelmalla sopivasti,tähän lisättynä muutama ylimääräinen nikkari mitkä tukevat toisiaan niin valhe on valmis,helppoa vai mitä?


        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni saattoi uskoa tarinoitani tai ainakin jotkut, puhelimella saa nykyään kaapattua uskottavia kuvia,niitä sitten muokkailee kuvankäsittelyohjelmalla sopivasti,tähän lisättynä muutama ylimääräinen nikkari mitkä tukevat toisiaan niin valhe on valmis,helppoa vai mitä?


        By NumBall HHN 60v.

        Se oli kyllä hieno se Thaimaan suurin Buddha temppeli.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oletko ylpeä, riisiä ja luita.


      • Anonyymi

        Kuka on kiinnostunut ruokakuvistasi, facesta imuroituja.


      • Anonyymi

        Korjaan, se doppari oli kuitenkin vielä 2016 vuonna Vantaan Hiekkaharjussa.


    • Anonyymi

      Ruokakuvat todella vartaa Pattayan matkailun tietoa. Heko, heko!

    • Anonyymi

      Eduskunta ei äänestäkään tänään EU:n elpymis­paketista – poikkeuksellinen äänestys saattaa siirtyä jopa ensi viikkoon, no huhhuh...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe