2010 on luvannut lopettaa palstavaikuttamisen, jos pitää paikkaansa niin hieno päätös häneltä, jota tuen tosissansi, Hyvä 2010 olet asian ytimessä.
2010 ja palstakirjoitelu
Anonyymi
24310
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 24
Vanhimmat
Olet ihan oikeassa. Jo vilkaisu järjettömiin juttuhisi riittää tekemään surulliseksi, silmät ja pää pyötii ihmetyksestä kuinka joku voikaan olla noin vähällä järjellä ja sontakärpäsen luonteella siunattu.
Elämässä pitää keskittyö positiivisiin, kehittäviin ja eteenpäin vieviin asioihin joilla tähdätään onnellisuuteen, eikä tällaiseen järjettömyyteen kannata aikaansa haaskata.
Olet parantumaton tapaus, mutta soisin sinulle kuitenkin että elämääsi ehtisit vielä hankkia jotakin muuta sisältöä ja ymmärtäisit että mielikuvituselämäsi ei ole todellista ja kateutesi määrä on kaukana normaalista.
Tässä tämä osaltani oli, kiitos. Yhteystiedot minulla on oikeisiin Pattayan poikiin, joten tällä palstalla ei ole minulla mitään tekemistä.
Morot ja hyvää vuoden jatkoa oikeille Thaimaan ystäville! Koronan aika on pian ohi ja alkaa partytime! Pattaya on siihen tarkoitukseen paras kohde jatkossakin! <3
Päätelmäsi+on+täysin+oikea+on+erittäin+hyvä+että+lopetat+palstakirjoittamisen,+se+on+oikeastaan+ainoa+vaihtoehto,+sinun+vihanhallinta+on+täysin++hukassa...+Samoin+ns.+päätelmäsi.
Katsos+poju+olen+tehnyt+sinuun+syvän+vaikutuksen,+nytkin+kerrot+minusta+kirjoituksessasi+90+%+koko+tekstin+sisällöstä,+kuten+aina+ennenkin...++Olennaisempaa++olisi+kuitenkin+kiinnittää+huomiota+omaan+elämääsi,+ja+sen+ongelmiin+joita+ei+ole+kokemukseni+mukaan+ihan+vähäinen+määrä.+
By+NumBall+HHN+60v.
No vitsi vitsi,älä ota tosissasi näitä kirjoituksiani, olen vain kateellinen vanha ukko
By NumBall HHN 60v.
Tuossa jo yhdessä ketjussa myönsin että suurin osa jutuistani on mielikuvituksen tuotetta,olen vain kateellinen kun en enää pääse matkustamaan
By NumBall HHN 60v.
Miksi teit aloituksen Senssuna.?
Tässä alkaa pää jo sekoamaan,siis oikeasti...
By NumBall HHN 60v.
Kirjoittele petteri omallatunnuksellasi suomen savosta.
S
En ole edelleenkään petteri
By NumBall HHN 60v.
Kyllä sinä olet petteri pienellä p:llä, suomen savosta, kateus ja katkeruus on kauhea sairaus.
By NumBall HHN 60v.
Niinhän sinäkin teet ja vielä sairaaseen aikaan, joku hoitaja toi puurolautasen.
Varo ettet esitä väärää persoonaa tuolla siniselläsi.
Millainen on sairas aika.?
Kuten sanoin minulla on monta nikkaria
By NumBall HHN 60v.
Älä leiki Jeesusta
By NumBall HHN 60v.
Kauankohan kestää ennen kuin Senssu sinisellään pamahtaa palstalle.?
On ihan totta ettei ole mieltä ylentävää tänne kirjoittaa tuon yhden takia.
Sir Jippoputkella meni heti jo alussa hahmot sekaisin. Yksikkökaksikon ajatuksena on saada tuntemattomat ajattelemaan häntä. Se vissiin lohduttaa ja vähentää yksinäisyyden tunnetta. Hänhän on tämän matkailusivuston mahtimies ja somevaikuttaja. Tärkeä mies jota ilman ei voi Thaimaan turistit eikä asukit elää. On uutiskatsausta ja analyysia kirjoittajista, hassunhauskoja omaperäisiä käännöksiä joissa asiatkin kääntyy ylösalaisin ja jolloin hyvätkin uutiset kuulostaa huonoilta uutisilta. Nyt hän kokee olevansa varmaankin suuri johtaja ja isä aurinkoinen, kun karkoittaa olemuksellaan kirjoittajia.
Vaan eipä tämä oikeaan elämään eikä matkailuun vaikuta. Kokka on kohti kaakkoa huomenna. Lämpömittari huitelee neljässäkympissä.
TT, Sukhothai
Moni saattoi uskoa tarinoitani tai ainakin jotkut, puhelimella saa nykyään kaapattua uskottavia kuvia,niitä sitten muokkailee kuvankäsittelyohjelmalla sopivasti,tähän lisättynä muutama ylimääräinen nikkari mitkä tukevat toisiaan niin valhe on valmis,helppoa vai mitä?
By NumBall HHN 60v.
Se oli kyllä hieno se Thaimaan suurin Buddha temppeli.
Tämän päivän safka https://aijaa.com/aGOItH
Oletko ylpeä, riisiä ja luita.
Kuka on kiinnostunut ruokakuvistasi, facesta imuroituja.
Korjaan, se doppari oli kuitenkin vielä 2016 vuonna Vantaan Hiekkaharjussa.
Ruokakuvat todella vartaa Pattayan matkailun tietoa. Heko, heko!
Eduskunta ei äänestäkään tänään EU:n elpymispaketista – poikkeuksellinen äänestys saattaa siirtyä jopa ensi viikkoon, no huhhuh...