2010 on luvannut lopettaa palstavaikuttamisen, jos pitää paikkaansa niin hieno päätös häneltä, jota tuen tosissansi, Hyvä 2010 olet asian ytimessä.
2010 ja palstakirjoitelu
24
256
Vastaukset
Olet ihan oikeassa. Jo vilkaisu järjettömiin juttuhisi riittää tekemään surulliseksi, silmät ja pää pyötii ihmetyksestä kuinka joku voikaan olla noin vähällä järjellä ja sontakärpäsen luonteella siunattu.
Elämässä pitää keskittyö positiivisiin, kehittäviin ja eteenpäin vieviin asioihin joilla tähdätään onnellisuuteen, eikä tällaiseen järjettömyyteen kannata aikaansa haaskata.
Olet parantumaton tapaus, mutta soisin sinulle kuitenkin että elämääsi ehtisit vielä hankkia jotakin muuta sisältöä ja ymmärtäisit että mielikuvituselämäsi ei ole todellista ja kateutesi määrä on kaukana normaalista.
Tässä tämä osaltani oli, kiitos. Yhteystiedot minulla on oikeisiin Pattayan poikiin, joten tällä palstalla ei ole minulla mitään tekemistä.
Morot ja hyvää vuoden jatkoa oikeille Thaimaan ystäville! Koronan aika on pian ohi ja alkaa partytime! Pattaya on siihen tarkoitukseen paras kohde jatkossakin! <3- Anonyymi
Päätelmäsi on täysin oikea on erittäin hyvä että lopetat palstakirjoittamisen, se on oikeastaan ainoa vaihtoehto, sinun vihanhallinta on täysin hukassa... Samoin ns. päätelmäsi.
Katsos poju olen tehnyt sinuun syvän vaikutuksen, nytkin kerrot minusta kirjoituksessasi 90 % koko tekstin sisällöstä, kuten aina ennenkin... Olennaisempaa olisi kuitenkin kiinnittää huomiota omaan elämääsi, ja sen ongelmiin joita ei ole kokemukseni mukaan ihan vähäinen määrä.
By NumBall HHN 60v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätelmäsi on täysin oikea on erittäin hyvä että lopetat palstakirjoittamisen, se on oikeastaan ainoa vaihtoehto, sinun vihanhallinta on täysin hukassa... Samoin ns. päätelmäsi.
Katsos poju olen tehnyt sinuun syvän vaikutuksen, nytkin kerrot minusta kirjoituksessasi 90 % koko tekstin sisällöstä, kuten aina ennenkin... Olennaisempaa olisi kuitenkin kiinnittää huomiota omaan elämääsi, ja sen ongelmiin joita ei ole kokemukseni mukaan ihan vähäinen määrä.
By NumBall HHN 60v.No vitsi vitsi,älä ota tosissasi näitä kirjoituksiani, olen vain kateellinen vanha ukko
Tuossa jo yhdessä ketjussa myönsin että suurin osa jutuistani on mielikuvituksen tuotetta,olen vain kateellinen kun en enää pääse matkustamaan
Anonyymi kirjoitti:
No vitsi vitsi,älä ota tosissasi näitä kirjoituksiani, olen vain kateellinen vanha ukko
By NumBall HHN 60v.Miksi teit aloituksen Senssuna.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teit aloituksen Senssuna.?
Tässä alkaa pää jo sekoamaan,siis oikeasti...
By NumBall HHN 60v.
- Anonyymi
Kirjoittele petteri omallatunnuksellasi suomen savosta.
S- Anonyymi
En ole edelleenkään petteri
By NumBall HHN 60v. Anonyymi kirjoitti:
En ole edelleenkään petteri
By NumBall HHN 60v.Kyllä sinä olet petteri pienellä p:llä, suomen savosta, kateus ja katkeruus on kauhea sairaus.
By NumBall HHN 60v.- Anonyymi
Numball kirjoitti:
Niinhän sinäkin teet ja vielä sairaaseen aikaan, joku hoitaja toi puurolautasen.
Varo ettet esitä väärää persoonaa tuolla siniselläsi.
- Anonyymi
Numball kirjoitti:
Niinhän sinäkin teet ja vielä sairaaseen aikaan, joku hoitaja toi puurolautasen.
Millainen on sairas aika.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin minulla on monta nikkaria
Numball kirjoitti:
Kyllä sinä olet petteri pienellä p:llä, suomen savosta, kateus ja katkeruus on kauhea sairaus.
By NumBall HHN 60v.Älä leiki Jeesusta
Anonyymi kirjoitti:
Kauankohan kestää ennen kuin Senssu sinisellään pamahtaa palstalle.?
- Anonyymi
On ihan totta ettei ole mieltä ylentävää tänne kirjoittaa tuon yhden takia.
Sir Jippoputkella meni heti jo alussa hahmot sekaisin. Yksikkökaksikon ajatuksena on saada tuntemattomat ajattelemaan häntä. Se vissiin lohduttaa ja vähentää yksinäisyyden tunnetta. Hänhän on tämän matkailusivuston mahtimies ja somevaikuttaja. Tärkeä mies jota ilman ei voi Thaimaan turistit eikä asukit elää. On uutiskatsausta ja analyysia kirjoittajista, hassunhauskoja omaperäisiä käännöksiä joissa asiatkin kääntyy ylösalaisin ja jolloin hyvätkin uutiset kuulostaa huonoilta uutisilta. Nyt hän kokee olevansa varmaankin suuri johtaja ja isä aurinkoinen, kun karkoittaa olemuksellaan kirjoittajia.
Vaan eipä tämä oikeaan elämään eikä matkailuun vaikuta. Kokka on kohti kaakkoa huomenna. Lämpömittari huitelee neljässäkympissä.
TT, Sukhothai- Anonyymi
Moni saattoi uskoa tarinoitani tai ainakin jotkut, puhelimella saa nykyään kaapattua uskottavia kuvia,niitä sitten muokkailee kuvankäsittelyohjelmalla sopivasti,tähän lisättynä muutama ylimääräinen nikkari mitkä tukevat toisiaan niin valhe on valmis,helppoa vai mitä?
Anonyymi kirjoitti:
Moni saattoi uskoa tarinoitani tai ainakin jotkut, puhelimella saa nykyään kaapattua uskottavia kuvia,niitä sitten muokkailee kuvankäsittelyohjelmalla sopivasti,tähän lisättynä muutama ylimääräinen nikkari mitkä tukevat toisiaan niin valhe on valmis,helppoa vai mitä?
By NumBall HHN 60v.Se oli kyllä hieno se Thaimaan suurin Buddha temppeli.
- Anonyymi
Tämän päivän safka https://aijaa.com/aGOItH
- Anonyymi
Oletko ylpeä, riisiä ja luita.
- Anonyymi
Kuka on kiinnostunut ruokakuvistasi, facesta imuroituja.
- Anonyymi
Korjaan, se doppari oli kuitenkin vielä 2016 vuonna Vantaan Hiekkaharjussa.
- Anonyymi
Ruokakuvat todella vartaa Pattayan matkailun tietoa. Heko, heko!
- Anonyymi
Eduskunta ei äänestäkään tänään EU:n elpymispaketista – poikkeuksellinen äänestys saattaa siirtyä jopa ensi viikkoon, no huhhuh...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156