Mulla siis ostettiin pari päivää sitten tuliterä dracin mopo. Siinä on 6 vaihdetta ja ilmennyt semmonen ongelma, että menee aina, kun koittaa vaihtaa vaihdetta kolmosesta ylöspäin, niin menee ns. Välivapaalle ja ei enää kulje kaasusta vaan joutuu vaihtaan takas kolmoselle. Kaverilla toimi mut itellä ei enkä oikeen tiedä mikä neuvoksi. Mielestäni osaan kyllä vaihteita vaihtaa mutta jostain syystä ne mulla takkuaa. Tosiaan eka mopo että älkää olko vihaisia.
Kiitos jo etukäteen.😌
Miten tän sais korjattua?
Anonyymi
3
118
Vastaukset
- Anonyymi
nii siis onko siinä mopossa joku vika vai onko vika käyttäjässä? jos vika on mopossa niin silloin uuden mopon myyjä/takuu hoitaa homman.käyttäjän taitamattomuuteen ei auta muu kun opettelu.
Kun välivapaa tulee runttaa vaa isommalle vaihteelle. Se on juuri näissä Riejuissa ja Draceissa yleistä. Ei ole harvinainen ongelma.
- Anonyymi
Sää sen vaihteen nostat liian "hellästi" niin se voi helpostikkin tehä tollein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693