Eilen treffeillä..

Anonyymi

Meillä synkkasi hyvin, vai mitä?:)

111

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hmm..mm oltiinko jätskillä ja yhtäkkiä tapahtui jotain odottamatonta?

• Anonyymi

❤️Kyllä vain ❤️

• Anonyymi

Ei varmaan ole mulle.. Juttelin ihanan naisen kanssa edellispäivänä etänä. No ei olleet varsinaisesti treffit ja välimatkakin olisi liian pitkä.

• Anonyymi

Älä anna välimatkan estää, kun oikea nainen löytyy.

• Anonyymi

Paljonko välimatkaa?

• Anonyymi

Paljonko välimatkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä anna välimatkan estää, kun oikea nainen löytyy.

Kokemusta on pitkästä välimatkasta ja ei toiminut n 350km suuntaansa. Talvella varsinkin hankalaa, kun pimeetä ja liukasta no kesällä ihan jees ja bensan hinta huipussaan ellei pääse vaikka onnikalla. Tietty, jos haluaa jossain vaiheessa muuttaa yhteen niin mikäs siinä sitten, mutta muuten kantsii harkita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemusta on pitkästä välimatkasta ja ei toiminut n 350km suuntaansa. Talvella varsinkin hankalaa, kun pimeetä ja liukasta no kesällä ihan jees ja bensan hinta huipussaan ellei pääse vaikka onnikalla. Tietty, jos haluaa jossain vaiheessa muuttaa yhteen niin mikäs siinä sitten, mutta muuten kantsii harkita.

Eikö yleensä ole tarkoitus muuttaa yhteen jossain vaiheessa. Pari kolme vuotta jaksaa helposti kulkea edestakaisin jos on rakastunut. Elämässä on turha takertua epäolennaisiin pikkuseikkoihin tai ei koskaan pääse puusta pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö yleensä ole tarkoitus muuttaa yhteen jossain vaiheessa. Pari kolme vuotta jaksaa helposti kulkea edestakaisin jos on rakastunut. Elämässä on turha takertua epäolennaisiin pikkuseikkoihin tai ei koskaan pääse puusta pitkään.

Osalla ihmisistä parisuhde avioliitostakaan puhumattakaan voi paljon paremmin kun asutaan erillään. Jos ei siedä erillään asumista on yhteenmuuttamisen motiivi useimmiten lähinnä raha eikä rakkaus, että asumismenot puolittuisivat yhteenmuuton myötä. Tosirakkaus ei katso sitä asuuko kaukana vai lähellä, yhdessä vai erikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osalla ihmisistä parisuhde avioliitostakaan puhumattakaan voi paljon paremmin kun asutaan erillään. Jos ei siedä erillään asumista on yhteenmuuttamisen motiivi useimmiten lähinnä raha eikä rakkaus, että asumismenot puolittuisivat yhteenmuuton myötä. Tosirakkaus ei katso sitä asuuko kaukana vai lähellä, yhdessä vai erikseen.

Mikä kenellekin sopii, itse en mielelläni enää ryhtyisi kaukosuhteeseen jossa välimatkaa on satoja kilometrejä. Uskon kyllä että kumppani löytyy lähempää, kun voi alkaa systemaattisesti etsimään seuraa. Itselläni H-hetki koittaa kolmen päivän kuluttua, jippii!

En muuten tunne ketään joka olisi päättänyt asumiskuvioista rahan perusteella. Mitä väliä sellaisella on, maksaahan jokainen asumismenonsa itse sinkkunakin. Eikä asumismenot välttämättä vähene paljoakaan, kun joka tapauksessa ostetaan isompi asunto. Itse en aio jatkossakaan muuttaa suin päin yhteen, mutta en aio loppuikääni asua yksinkään. Muutama vuosi seurustellaan ja katsotaan sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muuttaisi yhteen asumismenoja puolittaakseni, rahat on aina riittäneet hyvin omiin menoihin. En myöskään ottaisi kumppania, jonka mielessä asumismenojen määrä olisi syy olla kanssani. Ja totta hitossa jossain vaiheessa muutetaan yhteen vai ajattelitko kahdeksankymppisenä huuhailla yksin kämpässäsi. Pari kolme vuotta voi hyvin ajaa vaikka 300 kilometriä, jos ei tee elämää vaikeaksi päässään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kenellekin sopii, itse en mielelläni enää ryhtyisi kaukosuhteeseen jossa välimatkaa on satoja kilometrejä. Uskon kyllä että kumppani löytyy lähempää, kun voi alkaa systemaattisesti etsimään seuraa. Itselläni H-hetki koittaa kolmen päivän kuluttua, jippii!

En muuten tunne ketään joka olisi päättänyt asumiskuvioista rahan perusteella. Mitä väliä sellaisella on, maksaahan jokainen asumismenonsa itse sinkkunakin. Eikä asumismenot välttämättä vähene paljoakaan, kun joka tapauksessa ostetaan isompi asunto. Itse en aio jatkossakaan muuttaa suin päin yhteen, mutta en aio loppuikääni asua yksinkään. Muutama vuosi seurustellaan ja katsotaan sitten.

Mikä h-hetki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muuttaisi yhteen asumismenoja puolittaakseni, rahat on aina riittäneet hyvin omiin menoihin. En myöskään ottaisi kumppania, jonka mielessä asumismenojen määrä olisi syy olla kanssani. Ja totta hitossa jossain vaiheessa muutetaan yhteen vai ajattelitko kahdeksankymppisenä huuhailla yksin kämpässäsi. Pari kolme vuotta voi hyvin ajaa vaikka 300 kilometriä, jos ei tee elämää vaikeaksi päässään.

Ei se nyt noin yksinkertaista ole, jos työpaikkaa ei löydy vai onko sitä loppu elämän työttömänä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko välimatkaa?

Välimatkaa olisi ehkä 400 km, on liikaa, 200 vielä menisi. Eikä ne tosiaan olleet treffit. Hänellä taisi olla joku toinen mielessä puheiden perusteella.. Ihana nainen silti..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä h-hetki?

Se kun koronarokote on voimassa:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välimatkaa olisi ehkä 400 km, on liikaa, 200 vielä menisi. Eikä ne tosiaan olleet treffit. Hänellä taisi olla joku toinen mielessä puheiden perusteella.. Ihana nainen silti..

Itse koen että 200 kilometriäkin olisi paljon. Haluan että voidaan joskus nähdä ihan spontaanistikin tai aika useinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas tämä nainen on? Millä lailla olitte jutuissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kun koronarokote on voimassa:)

Sama tilanne noin kahden viikon päästä. Kuin vankilasta vapautuisi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama tilanne noin kahden viikon päästä. Kuin vankilasta vapautuisi..

Kieltämättä jonkinlainen hulluus ja vimma on iskenyt, vielä sattui tulemaan näin upea sää! Itse olen ollut ihan järjettömän varovainen koko korona-ajan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei tainnut olla minulle, mutta synkkasi hyvin perjantaina :)

• Anonyymi

Mitä oli perjantaina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oli perjantaina?

Missä tavattiin?

• Anonyymi

Niin synkkasi💞 koska nähdään seuraavan kerran? Laita mulle viestiä

• Kokemusta on pitkästä välimatkasta ja kiitos ei enää!! Välimatkaa oli semmonen reilu 300km. Vuorotyö asettaa omat haasteensa ja talvella ajaminen hirveetä suorastaan, jos julkisilla ei pääse. Ikää jo 50 v,eikä ole helppo työllistyä, jos muuttais toisen luo asumaan, ehkä nuoremmilla voi olla helpompaa. Tässä tapauksessa minun olisi pitänyt muuttaa, en itse pystynyt luopumaan vakityöstä. Itsekkin ajattelin, että jos rakastuu niin välimatkalla ei väliä, mutta on sillä paljonkin.

• Anonyymi

Samantapainen tilanne, vaikka olen nuorempi. Mistä tässä työllisyystilanteessa uuden työpaikan löytää, ei mistään. On pysyttävä siellä missä on työ. No enpä ole täältä ketään löytänyt enkä varmaan löydäkään. Yritin tapailla kauempana asuvaa, oli yli 300 km matkaa. No ei tullut mitään. Yksin on oltava tai työttömänä. No tiedän muitakin samassa jamassa olevia aika monta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samantapainen tilanne, vaikka olen nuorempi. Mistä tässä työllisyystilanteessa uuden työpaikan löytää, ei mistään. On pysyttävä siellä missä on työ. No enpä ole täältä ketään löytänyt enkä varmaan löydäkään. Yritin tapailla kauempana asuvaa, oli yli 300 km matkaa. No ei tullut mitään. Yksin on oltava tai työttömänä. No tiedän muitakin samassa jamassa olevia aika monta.

Täälläkin yksi työpaikan takia jumissa oleva. Kiinnostava nainen olisi 140 km päässä.. pattitilanne..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälläkin yksi työpaikan takia jumissa oleva. Kiinnostava nainen olisi 140 km päässä.. pattitilanne...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustettiin yhdessä firma ja nyt mä teen keikkatyötä eri paikkakunnilla. Voidaan siis olla noin puolet arkipäivistä ja kaikki viikonloput yhdessä. Ollaan oltu kohta pari vuotta yhdessä, mutta ei voida vielä kokonaan muuttaa yhteen. Ei se ihan niinkään ole, että työt estää rakkauden, täytyy van olla luova ja kekseliäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustettiin yhdessä firma ja nyt mä teen keikkatyötä eri paikkakunnilla. Voidaan siis olla noin puolet arkipäivistä ja kaikki viikonloput yhdessä. Ollaan oltu kohta pari vuotta yhdessä, mutta ei voida vielä kokonaan muuttaa yhteen. Ei se ihan niinkään ole, että työt estää rakkauden, täytyy van olla luova ja kekseliäs.

Kaikille aloille ei vaan ole töitä, eikä firmaa noin vaan perusteta eli täytyyhän sen kannattaakin ja jollain täytyy elää!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikille aloille ei vaan ole töitä, eikä firmaa noin vaan perusteta eli täytyyhän sen kannattaakin ja jollain täytyy elää!!!!

Itse olen sellaisella alalla, että saisin jotain töitä melkein mistä vaan mutta en halua mitä tahansa töitä, joten en mielelläni muuttaisi jonnekin missä en voi yhtään valita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälläkin yksi työpaikan takia jumissa oleva. Kiinnostava nainen olisi 140 km päässä.. pattitilanne...

Eihän tuo 140km ole edes pitkä matka, jos omistaa auton tai pääsee julkisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo 140km ole edes pitkä matka, jos omistaa auton tai pääsee julkisilla.

Minusta taas aika pitkä matka. Menee varmaan puolitoista tuntia yhteen suuntaan ja siinähän kuluisi koko ilta pelkkiin matkoihin, jos vaikka ajattelisi työpäivän jälkeen näkevänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta taas aika pitkä matka. Menee varmaan puolitoista tuntia yhteen suuntaan ja siinähän kuluisi koko ilta pelkkiin matkoihin, jos vaikka ajattelisi työpäivän jälkeen näkevänsä.

Voihan sitä nähdä vapaalla.. Itsellä suhde 135km päässä, ei aina voi nurkan takaa ketään löytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä nähdä vapaalla.. Itsellä suhde 135km päässä, ei aina voi nurkan takaa ketään löytää.

Varmasti voi sopia toisille, mutta itse olen käytännössä huomannut etäsuhteen ongelmat. Nuorena se vielä jotenkin menee, mutta näin keski-iässä tuntuisi entistä hankalammalta. Etäsuhteessa on aika yksin loppujen lopuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että oot pelkkä selittelijä. Aina on helpompi keksiä, miksi joku juttu ei onnistu kuin että miten se vois onnistua. Toi firman perustaminen on just mahtavaa! Onnea teille!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen sellaisella alalla, että saisin jotain töitä melkein mistä vaan mutta en halua mitä tahansa töitä, joten en mielelläni muuttaisi jonnekin missä en voi yhtään valita.

Eikö rakkaus ole työtä tärkeämpi? Samassa tekisi kehnompaakin työtä, jos muuttamalla saisi hyvän kumppanin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että oot pelkkä selittelijä. Aina on helpompi keksiä, miksi joku juttu ei onnistu kuin että miten se vois onnistua. Toi firman perustaminen on just mahtavaa! Onnea teille!!

Ja sinä pilvilinnoissa haihattelija, kunnes karu totuus iskee kehiin. Totta, että joskus yritysidea onnistuu, mutta täytyy siihenkin olla koulutus ja että toiminta kannattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö rakkaus ole työtä tärkeämpi? Samassa tekisi kehnompaakin työtä, jos muuttamalla saisi hyvän kumppanin.

Kehnonpaakin työtä, jos on yliopisto koulutus?? Tuskinpa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä pilvilinnoissa haihattelija, kunnes karu totuus iskee kehiin. Totta, että joskus yritysidea onnistuu, mutta täytyy siihenkin olla koulutus ja että toiminta kannattaa.

Eipä tarvitse olla koulutusta yrityksen perustamiseen ja toisaalta mikään koulutus ei takaa, että toiminta kannattaa. Mutta. Tämähän onkin lesbopalsta niin mitäs ne tuollaiset asiat tänne kuuluu?

Monelta taitaa unohtua, että tämä on lesbopalsta eikä työ-ja koulutuspalsta vaikka toki, osa työnantajista pyrkiikin lahjomaan tai kiristämään tilanteen mukaan ihmissuhteilla tai niiden puuttumisella. Tämäkin palsta pyörii suurimmaksi osaksi näemmä työnantajien tiedustelu/lahjomis/kiristyspalstana. Eikä näemmä meno miksikään siitä muutu vaikka vuodet vierivät.

Itse ainakin arvostaisin työnantajaa, joka osaa erottaa työ-ja vapaa-ajan toisistaan eikä tunkeudu vapaa-ajalla manipuloimaan mieltä ja ihmissuhteita.

Ja lopuksi. Itse en hae huomiota (ei ole mitään tarvetta siihen eikä koskaan ole ollut). En ole myöskään provo. Tosirakkaus ei myöskään tarkoita, että pitäisi alentua huonompiin duuneihin. Kannattais vaan erottaa rakkaus ja työ sekä työ ja vapaa-aika toisistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kiristetään tai lahjotaan asunnoilla ja ihmissuhteilla. Onpa epätoivoinen työnantaja kun noin likaisiin keinoihin ryhtyy.

Kannattais mielummln miettiä omaa toimintaa ja onko se kovinkin eettistä ja katseenkestävää. Ei myöskään tarvitse ihmetellä kun ihmiset karttavat moista työnantajaa. Niin kuin kohtelet työntekijöitä niin työntekijät kohtelevat sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kiristetään tai lahjotaan asunnoilla ja ihmissuhteilla. Onpa epätoivoinen työnantaja kun noin likaisiin keinoihin ryhtyy.

Kannattais mielummln miettiä omaa toimintaa ja onko se kovinkin eettistä ja katseenkestävää. Ei myöskään tarvitse ihmetellä kun ihmiset karttavat moista työnantajaa. Niin kuin kohtelet työntekijöitä niin työntekijät kohtelevat sinua.

Ajattele kun jokin kaunis päivä vielä työntekijät alkaisivat kontrolloimaan työnantajien elämää 24/7 seitsemänä päivänä viikossa vuodesta toiseen. Mitä teet vapaa-ajalla sängyssä kenenkin kanssa missäkin asennossa ja minkälaiseen tyyppiin ihastut helpoiten. Asetetaan hunaja-ansoja työnantajille täkyinä jos vaikka lankeaisivat ansaan. Maksavat varmaan parempaa palkkaa työntekijöille kun työpaikalla on hemaiseva lyyli, joka antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Kirjoitellaan keskustelupalstoille työnantajista 24/7 vuoden jokaisena päivänä ja yritetään heidän mieltä manipuloida. Jos vaikka työnantajia voisi manipuloida muuttamaan hevon kuuseen jonkun hunajatäkyn perässä tai suostuisivat maksamaan työntekijöille miljardeja tunnin työstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matkiminen on rumaa, tyhmää ja lapsellista. Ennen vanhaan puhuttiin liikeidean varastamisesta tai yritysvakoilusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä rakkaus on työtä tärkeämpi, mutta en halua tehdä työksenikään ihan mitä vaan jos voin valita. Uskon että löydän kumppanin muuttamatta mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä rakkaus on työtä tärkeämpi, mutta en halua tehdä työksenikään ihan mitä vaan jos voin valita. Uskon että löydän kumppanin muuttamatta mihinkään.

Rakkaus ja työ ei välttämättä liity mitenkään toisiinsa. Kaksi täysin eri asiaa. Se, että valitsee tosirakkauden ei tarkoita välttämättä sitä että pitäisi tehdä työkseen ihan mitä tahansa. Työ ja vapaa-aika. Kaksi täysin eri asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus ja työ ei välttämättä liity mitenkään toisiinsa. Kaksi täysin eri asiaa. Se, että valitsee tosirakkauden ei tarkoita välttämättä sitä että pitäisi tehdä työkseen ihan mitä tahansa. Työ ja vapaa-aika. Kaksi täysin eri asiaa.

Niinpä, sitä juuri tarkoitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On täysin mahdollista valita tosirakkaus JA työ mitä itse haluaa tehdä eniten. Tosirakkaus ei sulje omaa mieleistään työtä pois. Jos sulkee niin kyseessä ei ole tosirakkaus. Se, että valitset tosirakkauden EI tarkoita että joutuisit tekemään työtä jota et halua.

Näin ne paskafirmat yrittää aivopestä ja manipuloida ihmisiä: valitse tosirakkaus niin tulet meille paskaduuniin. EI.

Tähän ei kannata langeta.

Rakkaudella ei ole mitään tekemistä työsi kanssa. Kaksi täysin eri asiaa. Työnantajallesi ei kuulu vapaa-ajan seurusteluelämäsi eikä tunne-elämäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tarvitse olla koulutusta yrityksen perustamiseen ja toisaalta mikään koulutus ei takaa, että toiminta kannattaa. Mutta. Tämähän onkin lesbopalsta niin mitäs ne tuollaiset asiat tänne kuuluu?

Monelta taitaa unohtua, että tämä on lesbopalsta eikä työ-ja koulutuspalsta vaikka toki, osa työnantajista pyrkiikin lahjomaan tai kiristämään tilanteen mukaan ihmissuhteilla tai niiden puuttumisella. Tämäkin palsta pyörii suurimmaksi osaksi näemmä työnantajien tiedustelu/lahjomis/kiristyspalstana. Eikä näemmä meno miksikään siitä muutu vaikka vuodet vierivät.

Itse ainakin arvostaisin työnantajaa, joka osaa erottaa työ-ja vapaa-ajan toisistaan eikä tunkeudu vapaa-ajalla manipuloimaan mieltä ja ihmissuhteita.

Ja lopuksi. Itse en hae huomiota (ei ole mitään tarvetta siihen eikä koskaan ole ollut). En ole myöskään provo. Tosirakkaus ei myöskään tarkoita, että pitäisi alentua huonompiin duuneihin. Kannattais vaan erottaa rakkaus ja työ sekä työ ja vapaa-aika toisistaan.

Huuhaa.. Ei tämä palsta pyöri työnantajien tiedustelu, eikä kiristämispalstana eli aika kaukaa haettua höpöjuttua🙃
        Kyllä joihinkin yrityksen pyörittämiseen vaan tarvitaan ammattitaitoa ja koulutusta sori vaan. Esim. kirjanpito yritykseen kuka vaan voi ryhtyä eli sun jutut ihan ufoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huuhaa.. Ei tämä palsta pyöri työnantajien tiedustelu, eikä kiristämispalstana eli aika kaukaa haettua höpöjuttua🙃
        Kyllä joihinkin yrityksen pyörittämiseen vaan tarvitaan ammattitaitoa ja koulutusta sori vaan. Esim. kirjanpito yritykseen kuka vaan voi ryhtyä eli sun jutut ihan ufoja.

Minuako sä taas jahtaat täällä? En mä aio tulla teille töihin vaikka miljoona viestiä kirjoittaisit. Sitä suuremmalla syyllä kaikki karttavat teikäläisiä työnantajana.

Täysin psykopaatti työnantaja.

• Anonyymi

Mikä teillä on pisin siedettävä matka jos olisi etäsuhde?

• Anonyymi

Sellainen että pääsee julkisilla (koska en omista autoa) enintään tunnissa toisen luo ja niitä julkisia myös liikkuu tarpeeksi usein, eikä tyyliin muutaman kerran päivässä. Eli käytännössä minkäänlainen varsinainen etäsuhde ei sovi. Olen saanut tarpeekseni etäsuhteista.

• Anonyymi

Siedettävin matka olis n 250km ja että pääsis, myös julkisilla.

• Anonyymi

Haette siis huomiota itsellenne kirjoittelemalla provoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuin sinäkin 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen provo tässä on?

• Anonyymi

Sanotaan että 200 km, ei ainakaan sen enempää. Kaukosuhteet ei tavallisesti kestä, joten sitä parempi mitä lähempänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuin sinäkin 🤪

Eräät ne kalastelevat tietoja provoamalla. Tehdäänpä keskusteluketjuja niin, että jotenkin kolahtaisi tunteisiin. Kolahtaisi tämä ketju. Ei. Herättääkö tämä toinen ketju tunteita? Entä ikäkeskustelu? Välimatkaleskustelu? Herättääkö pettämiskeskustelu tunteita? Saako se ihmiset vastaamaan ja samalla paljastamaan itsestään tietoja? Eikö tämäkään aihe herätä tunteita?Vaanivat potentiaalisia helppoheikkejä paskaduuneihin ihmisten VAPAA-AJALLA.

KUINKA KEHTAATTE?

Mitä jos työnhakijatkin vaanisivat ja vainoaisivat POTENTIAALISIA työnantajia aamusta yöhön seitsemänä päivänä viikossa vuodesta toiseen ja etenkin kaikki epäolennainen olisi erittäin mielenkiintoista kuten mitä tekevät vapaa-ajalla.

Isoveli ei valvo vaan isoveli VAINOAA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräät ne kalastelevat tietoja provoamalla. Tehdäänpä keskusteluketjuja niin, että jotenkin kolahtaisi tunteisiin. Kolahtaisi tämä ketju. Ei. Herättääkö tämä toinen ketju tunteita? Entä ikäkeskustelu? Välimatkaleskustelu? Herättääkö pettämiskeskustelu tunteita? Saako se ihmiset vastaamaan ja samalla paljastamaan itsestään tietoja? Eikö tämäkään aihe herätä tunteita?Vaanivat potentiaalisia helppoheikkejä paskaduuneihin ihmisten VAPAA-AJALLA.

KUINKA KEHTAATTE?

Mitä jos työnhakijatkin vaanisivat ja vainoaisivat POTENTIAALISIA työnantajia aamusta yöhön seitsemänä päivänä viikossa vuodesta toiseen ja etenkin kaikki epäolennainen olisi erittäin mielenkiintoista kuten mitä tekevät vapaa-ajalla.

Isoveli ei valvo vaan isoveli VAINOAA.

Taas tää alkoi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tää alkoi..

Taas tää alkoi. Jokainen ex-akka käydään vuosien tai vuosikymmenten takaa läpi ja yritetään houkutella niillä töihin. Todella likaista, hämärää, laitonta ja asiatonta rekrytointia. Likaiset keinot on monet. Että nää jaksaa. Vuosikymmeniä jankata ja manipuloida.

• Anonyymi

Sanotaanko näin, että normaalille, asialliselle työnantajalle on varmasti miljoona kertaa tärkeämpää, että tulet ajoissa töihin, teet työsi hyvin jne. eikä se, että kenen kanssa ja missä käyt vapaa-ajalla treffeillä, mikä on lempiasentosi sängyssä tai kuinka usein harrastat seksiä vapaa-ajallasi. Jos tämmöiset asiat ovat tärkeämpiä kuin työn laatu, tuottavuus, asiallisuus, ammattitaito, luotettavuus niin kyseessä ei ole normaali, asiallinen työnantaja vaan jokin höpöhöpö kusettaja.

• Anonyymi

Höpinäksi meni tämäkin ketju. Jollakin on ilmeisesti trauma työnantajista, koska vähän väliä pongahtaa esiin täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpinäksi meni tämäkin ketju. Jollakin on ilmeisesti trauma työnantajista, koska vähän väliä pongahtaa esiin täällä.

Täällä tulee erikoista sivuasiaa joka keskusteluun. Suosittelen keskusteluryhmiä joissa kirjoitetaan omalla nimellä. Ne on muutenkin antoisampia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mikä toimii on asiallisuus, ammattitaitoisuus, laillisuus monessa eri asiassa rekrytoinnissa. Ei suinkaan äärimmäisen hämärät, laittomat suhmuroinnit, pakottaminen, manipulointi. Tietysti myös yksityiselämän ja vapaa-ajan kunnioittaminen. Kiristäminen, kiusaaminen, noitavainot, manipuloinnit, lahjonnat ovat äärimmäisen huonoa management by perkele johtamista eikä niillä ketään normifiksua saada taloon töihin. Menneessä ajassa vellominen ja vatvominen ei myöskään auta asiaa eikä naama punaisena huutaminen. Kuten ei myöskään sabotaasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko jollakin työnantajalla jokin PAKKOMIELLE. Semmoinen INTOHIMOrikollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko jollakin työnantajalla jokin PAKKOMIELLE. Semmoinen INTOHIMOrikollinen.

Siellä on kortistot täynnä satoja tuhansia työttömiä ja vastavalmistuneita nuoria. Että ei luulis olevan pulaa. Mutta ei! PAKKO saada vain se TIETTY yksi ja ainut.

• Anonyymi

Treffeistä puheen ollen mihin aiotte sopia treffejä nyt kesällä?

• Anonyymi

Ei ole tiedossa treffejä, eikä kukaan ole edes kiinnostunut😪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdota itse treffejä.

• Anonyymi

Olen sopinut kahdet treffit, toiset on ulkona, kävelyä yms. ja toiset eräässä kahvilassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sopinut kahdet treffit, toiset on ulkona, kävelyä yms. ja toiset eräässä kahvilassa.

Miten sait ne treffit, pyysitkö noin vain jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä kuule ketään saa töihin sillä, että kirjoittelet jonnekin lepakkopalstalle jostain äärimmäisen vanhoista treffeistä. Älä kuule unelmoikaan. Sitäpaitsi, tuommoinen vapaa-ajalla vainoaminen on sairasta ja laitonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kuule aivan turhaan käyt ikivanhoja naisjuttuja läpi ja yrität niiden varjolla houkutella töihin. Todella epäammattimaista ja asiatonta rekrytointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kuule aivan turhaan käyt ikivanhoja naisjuttuja läpi ja yrität niiden varjolla houkutella töihin. Todella epäammattimaista ja asiatonta rekrytointia.

Kertoo työnantajasta paljon kun tietovuotaa nettipalstoille ihmisten yksityisasioita, vainoaa vapaa-ajalla ja yrittää niiden avulla aivopestä jonnekin tiettyyn paikkaan töihin. Sitäpaitsi, maailma ei nyt vaan toimi yhden ihmisen mielihalujen mukaan olipa kyseessä pieni tai suuri johtaja. Se vaan pitää oppia hyväksymään, että kaikkea haluamaansa ei saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittuux se julkiselle keskustelupalstoille kuuluu yksityisihmisten yksityisasiat tai puhumattakaan työnantajista ja varsinkaan EX-työnantajista. Ja yleensä sille on syy, miksi ex on ex eikä nyx. Pätee niin ihmissuhteisiin kuin työnantajiin.

Taitaa olla todella PAKKOMIELLE. Oikein vuosituhannen suurin INTOHIMOrikollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ehdottanut itse, kun ihan facebook-ryhmissä sain kaksi treffikutsua. Kirjoiteteltiin ensin niissä ryhmissä yleisesti.

• Anonyymi

Ei ole vielä treffejä tiedossa, mistäköhän sais:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vielä treffejä tiedossa, mistäköhän sais:)

Itse liityin nyt koronavuonna moneen uuteen keskusteluryhmään sekä Facebookissa että Whatsappissa. Kannattaa varmaan tehdä samoin, niissä on hyviä keskusteluja ja tosiaan noita deittikutsujakin saa :) Olen niin supervarovainen, että en ole ketään uutta ihmistä uskaltanut tavata koronan vuoksi, mutta nyt sain rokotuksen on ihan hirveä vimma aktivoitua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse liityin nyt koronavuonna moneen uuteen keskusteluryhmään sekä Facebookissa että Whatsappissa. Kannattaa varmaan tehdä samoin, niissä on hyviä keskusteluja ja tosiaan noita deittikutsujakin saa :) Olen niin supervarovainen, että en ole ketään uutta ihmistä uskaltanut tavata koronan vuoksi, mutta nyt sain rokotuksen on ihan hirveä vimma aktivoitua.

Olen kahdessa fb-ryhmässä, nähtävästi väärissä.. voitko sanoa ne ryhmät. Miten treffit ovat menneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kahdessa fb-ryhmässä, nähtävästi väärissä.. voitko sanoa ne ryhmät. Miten treffit ovat menneet?

Tiedätkö ketkä omistavat Facebookin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö ketkä omistavat Facebookin?

Ei siitä ole nyt kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muakin kiinnostaisi tietää ryhmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne treffit ovat vielä edessäpäin, olen juuri vasta niistä sopinut. Ei täällä oikein voi kertoa mitään yksityisiä ryhmiä, mutta löydät ne varmasti julkisten sateenkaariryhmien kautta. Olen itse aika aktiivinen keskustelija, mikä voi vaikuttaa noihin deittikutsuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ei kiinnosta kukaan muu kuin yks ainut. Aina vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne treffit ovat vielä edessäpäin, olen juuri vasta niistä sopinut. Ei täällä oikein voi kertoa mitään yksityisiä ryhmiä, mutta löydät ne varmasti julkisten sateenkaariryhmien kautta. Olen itse aika aktiivinen keskustelija, mikä voi vaikuttaa noihin deittikutsuihin.

Tietääkö joku, keskusteleeko noissa ryhmissä enimmäkseen keski-ikäiset vai onko siellä nuorempiakin? Kysyy kolmekymppinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö joku, keskusteleeko noissa ryhmissä enimmäkseen keski-ikäiset vai onko siellä nuorempiakin? Kysyy kolmekymppinen.

Vaihtelee paljon ryhmän mukaan. Itse olen sellaisissa ryhmissä, joissa on pääosin 35-55 -vuotiaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ei kiinnosta kukaan muu kuin yks ainut. Aina vain.

Sama täällä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä yksi samoin toiminut. Itsellä vain vuorotyö epäsäännöllisin vuoroin, hankaloittaa älyttömästi treffien sopimista.

Kun tässä ketjussa nyt puhutaan välimatkoista, miten kauas olette valmiita lähtemään treffeille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä yksi samoin toiminut. Itsellä vain vuorotyö epäsäännöllisin vuoroin, hankaloittaa älyttömästi treffien sopimista.

Kun tässä ketjussa nyt puhutaan välimatkoista, miten kauas olette valmiita lähtemään treffeille?

Sitä juuri itsekin mietin, olen päivätyöläinen ja nyt kesällä on aika paljon lomapäiviä eikä ole lapsiakaan, joten sinänsä voisin lähteä melkein minne vaan treffeille. Toisaalta kun en halua etäsuhdetta, ei varmaan ole järkevää treffaillakaan ketään kaukana asuvaa. Asun Helsingissä joten luulisin, että löydän seuraa ainakin 100 kilometrin säteeltä, kun täällä kuitenkin on paljon ihmisiä. Sekin tuntuu pitkältä matkalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä juuri itsekin mietin, olen päivätyöläinen ja nyt kesällä on aika paljon lomapäiviä eikä ole lapsiakaan, joten sinänsä voisin lähteä melkein minne vaan treffeille. Toisaalta kun en halua etäsuhdetta, ei varmaan ole järkevää treffaillakaan ketään kaukana asuvaa. Asun Helsingissä joten luulisin, että löydän seuraa ainakin 100 kilometrin säteeltä, kun täällä kuitenkin on paljon ihmisiä. Sekin tuntuu pitkältä matkalta.

Ei se mitään. Kun muutat Lappiin niin Hesari kirjoittaa vain Lapista, vaikka on Helsingin sanomat. Kun kärsit kuukautisvaivoista niin Hesari kirjoittaa kuukautisvaivoista. Kun ostat kananmunaa niin Hesari kirjoittaa, ettö ostit kanamunaa. Kun joudut työttömäksi niin Hesari kirjoittaa kostoksi vain ja ainoastaan sinun yksityiselämöstäsi kaiken. Perusteluna on, että sinä tarvitset huomiota, koska olet työtön. Vaikka maassa olisi miljoona muuta työtöntä niin vain ja ainoastaan sinulle pitää suoda sitä (epämukavaa) huomiota. Kun lähdet treffeille niin Hesarin toimittaja ryntää paikalle ja tietää treffikumppanistasi kaiken, paljon enemmän kuin sinä. Koska. Hesari pyörii vain yhden ihmisen maalittamisen ympärillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään. Kun muutat Lappiin niin Hesari kirjoittaa vain Lapista, vaikka on Helsingin sanomat. Kun kärsit kuukautisvaivoista niin Hesari kirjoittaa kuukautisvaivoista. Kun ostat kananmunaa niin Hesari kirjoittaa, ettö ostit kanamunaa. Kun joudut työttömäksi niin Hesari kirjoittaa kostoksi vain ja ainoastaan sinun yksityiselämöstäsi kaiken. Perusteluna on, että sinä tarvitset huomiota, koska olet työtön. Vaikka maassa olisi miljoona muuta työtöntä niin vain ja ainoastaan sinulle pitää suoda sitä (epämukavaa) huomiota. Kun lähdet treffeille niin Hesarin toimittaja ryntää paikalle ja tietää treffikumppanistasi kaiken, paljon enemmän kuin sinä. Koska. Hesari pyörii vain yhden ihmisen maalittamisen ympärillä.

Koska. Kun maahan saapuu miljoona pakolaista. Se on sinun vika. Kun muut eivät ole löytäneet kumppania. Se on sinun vika. Yhden ihmisen vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska. Kun maahan saapuu miljoona pakolaista. Se on sinun vika. Kun muut eivät ole löytäneet kumppania. Se on sinun vika. Yhden ihmisen vika.

Hesarin toimittaja soluttautuu treffikumppaniksesi ja kyselee treffeillä kaikenlaista. Seuraavana aamuna kaikki juttusi ovat aamun lehdessä etkä edes ole antanut haastattelulupaa etkä edes tiennyt, että sinua haastatellaan. Palkatta. Ilman lupaa. Sinua, yksityishenkilöä. Koska. Huomio pitää saada julkisuuden henkilöistä yksittäisiin yksityishenkilöihin ja tehdä heistä valtakunnan kusitolppia ja maaleja. Koska. Sehän on nii-in ikävää kirjoittaa vaikka Sipilästä. Esimerkiksi. Vaikka kyseinen henkilö on julkisuuden henkilö ja tärkeässä yhteiskunnallisessa asemassa ja sinä et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hesarin toimittaja soluttautuu treffikumppaniksesi ja kyselee treffeillä kaikenlaista. Seuraavana aamuna kaikki juttusi ovat aamun lehdessä etkä edes ole antanut haastattelulupaa etkä edes tiennyt, että sinua haastatellaan. Palkatta. Ilman lupaa. Sinua, yksityishenkilöä. Koska. Huomio pitää saada julkisuuden henkilöistä yksittäisiin yksityishenkilöihin ja tehdä heistä valtakunnan kusitolppia ja maaleja. Koska. Sehän on nii-in ikävää kirjoittaa vaikka Sipilästä. Esimerkiksi. Vaikka kyseinen henkilö on julkisuuden henkilö ja tärkeässä yhteiskunnallisessa asemassa ja sinä et.

Vaikka. Julkisuuden henkilöistä saa ja pitääkin kirjoittaa. Varsinkin törkeässä yhteiskunnallisissa asemissa olevista. Yksityishenkilön treffit, kananmunaostokset tai kuukautisvaivat eivät ole ”päivän tapahtumia” eivätkä tärkeitä yhteiskunnallisesti merkittäviä asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka. Sipilä esim. on itse vapaaehtoisesti valinnut työn julkisuudessa. Sinä et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka. Sipilä esim. on itse vapaaehtoisesti valinnut työn julkisuudessa. Sinä et.

Milloin vaikka Hesari siirtyy kirjoittamaan Supon päällikön yksittäisistä ruokaostoksista? Sipilän valehtelusta?

• Anonyymi

Pyörittääkö hotellibisnestä ja näin osallistuu paritukseen ja ihmiskauppaan? Jos valehtelee ja liioittelee pienissä asioissa niin mitä muuta hän valehtelee, liioittelee kenties salaa? Miten isoista asioista on kyse? Onko syyllistynyt maanpetokseen? Onko jonkun vieraan valtion palveluksessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyörittääkö hotellibisnestä ja näin osallistuu paritukseen ja ihmiskauppaan? Jos valehtelee ja liioittelee pienissä asioissa niin mitä muuta hän valehtelee, liioittelee kenties salaa? Miten isoista asioista on kyse? Onko syyllistynyt maanpetokseen? Onko jonkun vieraan valtion palveluksessa?

Kuunteleeko puhelinlinjoja? Soitteleeko ja tekstaileeko huorille? Miksi halusi kotiinsa vieraita ihmisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuunteleeko puhelinlinjoja? Soitteleeko ja tekstaileeko huorille? Miksi halusi kotiinsa vieraita ihmisiä?

Miksi Puolustusvoimat hyökkää omia kantasuomalaisia vastaan? Eikö Puolustusvoimien tarkoituksena ole suojella oma kantaväestöään eikä suinkaan hyökätä sitä vastaan? Miksi poliisi lavastaa viattomista rikollisia, syrjii ja kiusaa viattomia kansalaisiaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Puolustusvoimat hyökkää omia kantasuomalaisia vastaan? Eikö Puolustusvoimien tarkoituksena ole suojella oma kantaväestöään eikä suinkaan hyökätä sitä vastaan? Miksi poliisi lavastaa viattomista rikollisia, syrjii ja kiusaa viattomia kansalaisiaan?

Miksi Supo järjestää laittomia potkuja järjestelmällisesti hyville työntekijöille, jotka edustavat seksuaalivöhemmistöä? Kaikki hyvät työntekijät pellolle ja kaikki huono työntekijät töihin? Kaikki vähänkään homoseksuaalit varsinkin naiset ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Supo järjestää laittomia potkuja järjestelmällisesti hyville työntekijöille, jotka edustavat seksuaalivöhemmistöä? Kaikki hyvät työntekijät pellolle ja kaikki huono työntekijät töihin? Kaikki vähänkään homoseksuaalit varsinkin naiset ulos.

Homoseksuaaleissakin miehet ova naisia ikään kuin ylempänä.

• Anonyymi

Keskustelu on taas täysin mahdotonta. Harmillista, ainoa suomenkielinen foorumi missä voi olla anonyymina.

• Anonyymi

Aikamoista höpinää joka välissä tosiaan. Jollakin on tarve suoltaa säännöllisin väliajoin noita työnantajasepustuksia.

• Anonyymi

Vai että anonyymi. Hoh hoijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoista höpinää joka välissä tosiaan. Jollakin on tarve suoltaa säännöllisin väliajoin noita työnantajasepustuksia.

Ja itsehän sinä olet se työnantaja. Tunnistaa jo kirjoitustavasta. Ai niin ja mies. Hetero. ”Harminlista” vai miten se sun sammakkohahmo aina sanoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auta armias mitä sekoilua joku tänne tuppaa joka ketjuun, eihän tästä keskustelusta tule yhtikäs mitään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auta armias mitä sekoilua joku tänne tuppaa joka ketjuun, eihän tästä keskustelusta tule yhtikäs mitään..

Täällä on mahdoton keskustella, koska häiriköintiä on lähes jatkuvasti. Liittykää muihin keskusteluryhmiin, niissä ei ole mitään sekoilua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on mahdoton keskustella, koska häiriköintiä on lähes jatkuvasti. Liittykää muihin keskusteluryhmiin, niissä ei ole mitään sekoilua.

Ottaa päähän kun täällä pilataan kaikki muut ketjut paitsi turha hölöhölö ja seksiketjut. Monia olisi voinut kiinnostaa treffijutut ja välimatkat. Onneksi on suljettuja ryhmiä ja kaikki tosissaan olevat on niissä. Ainut ettei ole mitään paikkaa puhua arkaluontoisista aiheista, jos ei halua omalla nimellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaa päähän kun täällä pilataan kaikki muut ketjut paitsi turha hölöhölö ja seksiketjut. Monia olisi voinut kiinnostaa treffijutut ja välimatkat. Onneksi on suljettuja ryhmiä ja kaikki tosissaan olevat on niissä. Ainut ettei ole mitään paikkaa puhua arkaluontoisista aiheista, jos ei halua omalla nimellään.

Veikkaan että nämä jotka tekee noita lapsekkaita ketjuja on samoja, jotka suoltaa noita työnantajasepustuksia ja vakoiluhöpinöitä hyviin ketjuihin. Nämä tyypit ei halua antaa muiden keskustella rauhassa mistään kiinnostavasta, eivätkä tajua ettei aikuiset naiset näe mitään mieltä noissa päämäärättömissä voivotteluissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että nämä jotka tekee noita lapsekkaita ketjuja on samoja, jotka suoltaa noita työnantajasepustuksia ja vakoiluhöpinöitä hyviin ketjuihin. Nämä tyypit ei halua antaa muiden keskustella rauhassa mistään kiinnostavasta, eivätkä tajua ettei aikuiset naiset näe mitään mieltä noissa päämäärättömissä voivotteluissa.

Veikkaan ettei mene taas kauaa, kun täällä on keski-ikä 20 vee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän palstan voisi otsikoida uudelleen osuvammin: Heteronaiset ja -miehet leikkivät lesboja. Sitähän sisältö nykyään pääasiassa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muakin olisi treffiasiat kiinnostaneet, mutta eihän täällä kukaan jaksa hakata päätään seinään. Tosi turhauttava paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muakin olisi treffiasiat kiinnostaneet, mutta eihän täällä kukaan jaksa hakata päätään seinään. Tosi turhauttava paikka.

Sama juttu, suhdekokemukset sekä negatiiviset että positiiviset, treffikokemukset, hyvän kumppanin löytäminen, uusperhehaasteet, sukulaisiin liittyvät ongelmat, talousasioiden järjestäminen ym. aikuisten aiheet kiinnostaisivat. Tiedän kuitenkin kokemuksesta ettei niistä nykyisellään kannata vaivautua kirjoittamaan juuri koska ne ketjut sotketaan häirinnällä, eikä niihin sen jälkeen enää kukaan jaksa palata. Näin ei ollut ennen aikaan, silloin oli monia hyviä keskusteluja täällä. Tällä hetkellä asiakeskustelut ja muutkin hyvät keskustelut käydään suljetuissa ryhmissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      4781
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3203
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3145
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      2264
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      236
      1392
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1151
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1118
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1028
    Aihe