Jos menee player versus player servulle niin voiko oman puolulainen hyökätä ihan koska vaan vai pitääkö ensin haastaa pelaaja ennenkun hyökkää ? Mitä muuta eroo on PvP ja sen toisen kanssa oliko se PvC vai joku Rp ?
World of Warcraft (PvP)
7
920
Vastaukset
- Gothmog
Eli ei omanpuolulainen voi milloin vaan tappaa vaan pitää haastaa niinkuin muilla servuilla.
RPssä ei voi hakata suoraan horde/alliance vihollisia ellei niillä ole PvP päällä. - Kanooh
PvP:lläkään kimppuusi ei voi hyökätä vastustava puoli noin vaan, jos olet omalla alueella ja et hyökkää vastustavan puolen kimppuun tai et avita pvp hahmoa millään tavalla. Resurrect, buff-up loitsu, parannus ym. pvp hahmolle saa sinutkin pvp:lle, tai kirjoittamalla vain chattiin /pvp
Contested ja vihollisten alueilla olet sitten vapaata riistaa vastustajille.
Blizzard voisikin tehdä muutamia "HC pvp servereitä", jolloin olisi jatkuvasti pvp päällä :D, silloin kyllä alhasen tason hahmot saisivat kyytiä.- yks jokunen
ota huomioon että jos aloitat uudella tyypillä ja joku 60-levelinen tulee vaan tappaa sut oisko kivaa? yks mun kamu piti pvp:tä koko ajan päällä ja se tapettiin vaan 10-20 kertaa päivässä...
yks jokunen kirjoitti:
ota huomioon että jos aloitat uudella tyypillä ja joku 60-levelinen tulee vaan tappaa sut oisko kivaa? yks mun kamu piti pvp:tä koko ajan päällä ja se tapettiin vaan 10-20 kertaa päivässä...
Kyllähän mainitsinki, että alhasen tason hahmot saisivat kyytiä. Sellainen serveri olisikin vain halukkaille, kuten ei ole pakko valita nykyistä pvp:tä pve:n sijaan. Ja suhteellisen harvoin horde näkyy alliancen alueella ja toisinpäin. Contested alueilla sodat yleensä käydään. Ja jos blizzard vänksäisi tätä honor systeemiä niin, että dishonorilla olisi jotain vaikutusta jätettäisiin alkutason hahmot melko varmasti rauhaan.
Eikä itseäni ainakaan haittaa suuresti paikottainen listiminen, vaan päinvastoin se tuo mielestäni lisää jännitystä peliin.- :D~~
Kanooh kirjoitti:
Kyllähän mainitsinki, että alhasen tason hahmot saisivat kyytiä. Sellainen serveri olisikin vain halukkaille, kuten ei ole pakko valita nykyistä pvp:tä pve:n sijaan. Ja suhteellisen harvoin horde näkyy alliancen alueella ja toisinpäin. Contested alueilla sodat yleensä käydään. Ja jos blizzard vänksäisi tätä honor systeemiä niin, että dishonorilla olisi jotain vaikutusta jätettäisiin alkutason hahmot melko varmasti rauhaan.
Eikä itseäni ainakaan haittaa suuresti paikottainen listiminen, vaan päinvastoin se tuo mielestäni lisää jännitystä peliin.pve meinaa mitä ei erillaista siinä on kuin pvp ?
- orci
Eipä taida, mutta noita npc-hahmoja voi ainakin buffata, ilman että susta tulee vapaata riistaa :) itse tein eilen juuri näin, kun hordelaiset hyökkäsi darnassukseen :) Kiusa se on pienikin kiusa...
Joo mutta onneksi tuli tuo honor-systeemi toimintaan. Nyt ei tarvitse enää "pelätä" alhaisen tason hahmolla korkean tasosia hahmoja. Mutta toisaalta saman tasoisia vihulaisia saa "pelätä" kahta kauheammin :) :D~~ kirjoitti:
pve meinaa mitä ei erillaista siinä on kuin pvp ?
pve= player versus environment
Eli niillä (normaaleilla) keskitytään huomattavasti enemmän ympäristöä vastaan taistellen tehtävien ym. muodossa vastustavan ryhmän horde/alliance taistelemisen sijaan. pve servuilla pvp tulee huomattavasti harvemmin päälle. Jos ei tahdo joutua taistelemaan muita pelaajia vastaan, niin silloin on syytä valita pve serveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483