World of Warcraft (PvP)

:D~~

Jos menee player versus player servulle niin voiko oman puolulainen hyökätä ihan koska vaan vai pitääkö ensin haastaa pelaaja ennenkun hyökkää ? Mitä muuta eroo on PvP ja sen toisen kanssa oliko se PvC vai joku Rp ?

7

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gothmog

      Eli ei omanpuolulainen voi milloin vaan tappaa vaan pitää haastaa niinkuin muilla servuilla.
      RPssä ei voi hakata suoraan horde/alliance vihollisia ellei niillä ole PvP päällä.

    • Kanooh

      PvP:lläkään kimppuusi ei voi hyökätä vastustava puoli noin vaan, jos olet omalla alueella ja et hyökkää vastustavan puolen kimppuun tai et avita pvp hahmoa millään tavalla. Resurrect, buff-up loitsu, parannus ym. pvp hahmolle saa sinutkin pvp:lle, tai kirjoittamalla vain chattiin /pvp
      Contested ja vihollisten alueilla olet sitten vapaata riistaa vastustajille.
      Blizzard voisikin tehdä muutamia "HC pvp servereitä", jolloin olisi jatkuvasti pvp päällä :D, silloin kyllä alhasen tason hahmot saisivat kyytiä.

      • yks jokunen

        ota huomioon että jos aloitat uudella tyypillä ja joku 60-levelinen tulee vaan tappaa sut oisko kivaa? yks mun kamu piti pvp:tä koko ajan päällä ja se tapettiin vaan 10-20 kertaa päivässä...


      • yks jokunen kirjoitti:

        ota huomioon että jos aloitat uudella tyypillä ja joku 60-levelinen tulee vaan tappaa sut oisko kivaa? yks mun kamu piti pvp:tä koko ajan päällä ja se tapettiin vaan 10-20 kertaa päivässä...

        Kyllähän mainitsinki, että alhasen tason hahmot saisivat kyytiä. Sellainen serveri olisikin vain halukkaille, kuten ei ole pakko valita nykyistä pvp:tä pve:n sijaan. Ja suhteellisen harvoin horde näkyy alliancen alueella ja toisinpäin. Contested alueilla sodat yleensä käydään. Ja jos blizzard vänksäisi tätä honor systeemiä niin, että dishonorilla olisi jotain vaikutusta jätettäisiin alkutason hahmot melko varmasti rauhaan.
        Eikä itseäni ainakaan haittaa suuresti paikottainen listiminen, vaan päinvastoin se tuo mielestäni lisää jännitystä peliin.


      • :D~~
        Kanooh kirjoitti:

        Kyllähän mainitsinki, että alhasen tason hahmot saisivat kyytiä. Sellainen serveri olisikin vain halukkaille, kuten ei ole pakko valita nykyistä pvp:tä pve:n sijaan. Ja suhteellisen harvoin horde näkyy alliancen alueella ja toisinpäin. Contested alueilla sodat yleensä käydään. Ja jos blizzard vänksäisi tätä honor systeemiä niin, että dishonorilla olisi jotain vaikutusta jätettäisiin alkutason hahmot melko varmasti rauhaan.
        Eikä itseäni ainakaan haittaa suuresti paikottainen listiminen, vaan päinvastoin se tuo mielestäni lisää jännitystä peliin.

        pve meinaa mitä ei erillaista siinä on kuin pvp ?


      • orci

        Eipä taida, mutta noita npc-hahmoja voi ainakin buffata, ilman että susta tulee vapaata riistaa :) itse tein eilen juuri näin, kun hordelaiset hyökkäsi darnassukseen :) Kiusa se on pienikin kiusa...

        Joo mutta onneksi tuli tuo honor-systeemi toimintaan. Nyt ei tarvitse enää "pelätä" alhaisen tason hahmolla korkean tasosia hahmoja. Mutta toisaalta saman tasoisia vihulaisia saa "pelätä" kahta kauheammin :)


      • :D~~ kirjoitti:

        pve meinaa mitä ei erillaista siinä on kuin pvp ?

        pve= player versus environment
        Eli niillä (normaaleilla) keskitytään huomattavasti enemmän ympäristöä vastaan taistellen tehtävien ym. muodossa vastustavan ryhmän horde/alliance taistelemisen sijaan. pve servuilla pvp tulee huomattavasti harvemmin päälle. Jos ei tahdo joutua taistelemaan muita pelaajia vastaan, niin silloin on syytä valita pve serveri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe