Kerro hänelle jotain kaunista...

Anonyymi

...uusi ketju, mitä haluaisit hänelle sanoa...

349

7588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä jos haluaa sanoa jotain rumaa?

• Anonyymi

Jos suutelisimme en osaisi lopettaa...

• Anonyymi

Haluaisin toivottaa hyvää syntymäpäivää! 40 on loistava ikä 💚
      Mulla on myös ikävä meidän keskusteluja, mutta sitä mä en varmaan sanoisi.

• Anonyymi

Olet ihana ja kaunis ja upea. En saa sinua mielestä. Olen rakastunut.

• Anonyymi

Kiitos kauniista sanoistasi, olin niin hämmentynyt.
      Kiitos että olet ♥️

• Anonyymi

Kiitos H, että olet ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos H, että olet ❤

Kenelle Hoolle ja mihin päin?

• Anonyymi

Elämässä tapahtuu jatkuvasti. Elämä tapahtuu nyt ja tässä. Tiedäthän, olet ollut osa omaani siitä saakka kun kohtalo meidät toistenne luo johdatti ja tulet aina olemaan. Mitä tahansa tulee vastaan haluan sinun pysyvän mukana ja jonain päivänä toivon, että voimme jakaa kaiken yhdessä. Me kaksi. Siihen saakka sanon minäkin; kiitos kun olet ❤️

• Anonyymi

Toivottavasti tämä kaunis viesti tavoittaa kohteensa..

• Anonyymi

Milloin kohtalo johdatti meidät toistemme luo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin kohtalo johdatti meidät toistemme luo?

Jo vuosia sitten.

• Anonyymi

En saa mielestäni meidän öitä ja suudelmia. Tähdenlentoa taivaalla.

• Anonyymi

Oot tosi kaunis ja mukavaa seuraa. Haluaisin kysyä sulta että nähtäiskö mut en kehtaa.

• Anonyymi

Kannattaisi kehdata.

• Anonyymi

Mitäs siinä menettää jos kysyy?

• Anonyymi

Ole kiltti ja kysy! Tiedätkö jos olenkin ajatellut sinua jo kauan enkä kehtaa itse kysyä. Olet niin puoleensa vetävä että välillä en uskalla puhua sinulle mitään, pelkään että pidät mua hölmönä. Välillä taas höpisen niitä näitä, että saisin vain olla lähelläsi ja katsella sua...

• Anonyymi

Ettekö sitten näe ollenkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettekö sitten näe ollenkaan?

Nähdään kyllä eräässä paikassa mutta ei vapaa-ajalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole kiltti ja kysy! Tiedätkö jos olenkin ajatellut sinua jo kauan enkä kehtaa itse kysyä. Olet niin puoleensa vetävä että välillä en uskalla puhua sinulle mitään, pelkään että pidät mua hölmönä. Välillä taas höpisen niitä näitä, että saisin vain olla lähelläsi ja katsella sua...

Anna joku pieni tunniste?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähdään kyllä eräässä paikassa mutta ei vapaa-ajalla

Sama työpaikka? Käytte ruokatauolla samassa paikassa? Pukukopilla? Parkkipaikalla? Missä...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama työpaikka? Käytte ruokatauolla samassa paikassa? Pukukopilla? Parkkipaikalla? Missä...?

Tuo ensimmäinen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ensimmäinen..

Koskas näette seuraavan kerran? Oletko ilmaissut olevasi kiinnostunut? Onko hän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna joku pieni tunniste?

Mikähän olisi sopiva?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskas näette seuraavan kerran? Oletko ilmaissut olevasi kiinnostunut? Onko hän?

Ensi viikolla varmaan. Kyllä me toistemme seuraan hakeudumme mutta en tiedä onko hänen puoleltaan ihan vaan kaverillista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi viikolla varmaan. Kyllä me toistemme seuraan hakeudumme mutta en tiedä onko hänen puoleltaan ihan vaan kaverillista..

Tiedätkö onko hän kiinnostunut naisista tai tietääkö hän sun olevan? Tästä hyvä alottaa, katsekontaktia juteltaessa, hymyilyä, pientä hipaisua jos tulee sopiva hetki..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö onko hän kiinnostunut naisista tai tietääkö hän sun olevan? Tästä hyvä alottaa, katsekontaktia juteltaessa, hymyilyä, pientä hipaisua jos tulee sopiva hetki..

Tietää kyllä minun olevan naisista kiinnostunut mutta minä en tiedä onko hän 🤔 Ja jos on niin olenko hänen tyyppiään, vaikea sanoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietää kyllä minun olevan naisista kiinnostunut mutta minä en tiedä onko hän 🤔 Ja jos on niin olenko hänen tyyppiään, vaikea sanoa

Aaah nää on ihania keskusteluja 🥰🥰
        Mikä tässä naisessa on se jokin miksi haluaisit häntä nähdä? 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko kartoittanut onko otollista maaperää, voisko olla kiinnostunut? Ymmärrän ettei heti ainakaan kehtaa kysyä esim kahville, jos tiiviisti olette työn merkeissä tekemissä. Mutta toisaalta, mitä menettäisit jos kysyt? Oletteko kauan tunteneet tai tienneet toisenne? Meinaan tulisiko se hänelle yllätyksenä jos kysyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko kartoittanut onko otollista maaperää, voisko olla kiinnostunut? Ymmärrän ettei heti ainakaan kehtaa kysyä esim kahville, jos tiiviisti olette työn merkeissä tekemissä. Mutta toisaalta, mitä menettäisit jos kysyt? Oletteko kauan tunteneet tai tienneet toisenne? Meinaan tulisiko se hänelle yllätyksenä jos kysyt

Kysy

Kahville

Jädekin käy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaah nää on ihania keskusteluja 🥰🥰
        Mikä tässä naisessa on se jokin miksi haluaisit häntä nähdä? 😍

Juttu vaan luistaa. Mukava luonne ja onhan hän super kaunis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy

Kahville

Jädekin käy

Jätskille lähtisin heti kun vaan kehtaat kysyä...

• Anonyymi

Missä päin..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin..?

Tampereen seudulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereen seudulla

Eipäs kun Pohjoiseen menee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs kun Pohjoiseen menee

Ouluun menee ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ouluun menee ♥️

Mikä sun etunimen ensimmäinen kirjain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sun etunimen ensimmäinen kirjain?

Hoolla alkavaa ainakin kaipaan 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kaipaa H:ta? 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kaipaa H:ta? 😍

H 😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä yksi H pyytää ottamaan yhteyttä. Puhelu olisi kiva, myös viesti... Joku tapaamisehdotus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä yksi H pyytää ottamaan yhteyttä. Puhelu olisi kiva, myös viesti... Joku tapaamisehdotus.

minä otin jo yhteyttä..eikä enää ole numeroa ; (

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kans yksi H..meitä hoolla alkavia kuitenkin aika monta.. ois hyvä tarkentaa mihin päin suomea menee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko jotakin kaunista kerrottavaa ???!!! Jos täällä eletään , jonkun" sairaan " ihmisen ? Mielipileiden mukaan..kaiken TIETÄÄ ja osaa, pusui ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen haluat ottavan yhteyttä?

• Anonyymi

Olet mielessä enemmän kuin tiedätkään, halaisin jos uskaltaisin

• Anonyymi

Satusetä

Tehdään tästä totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satusetä

Tehdään tästä totta

tuntomerkkejä kenelle..?

• Anonyymi

Mikset uskaltaisi? Millaisissa väleissä olette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset uskaltaisi? Millaisissa väleissä olette?

Luulen että hän oli kiinnostunut, mutta se juna tais mennä kun en uskaltanut näyttää olevani kans. Aloin jännittää jos olenkin kuvitellut kaiken ja nolaisin itseni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että hän oli kiinnostunut, mutta se juna tais mennä kun en uskaltanut näyttää olevani kans. Aloin jännittää jos olenkin kuvitellut kaiken ja nolaisin itseni

Ihmiset ei ole junia.

• Anonyymi

Olisin halunnut kysyä sua mun helluntaiheilaksi ja sen jälkeen joka päivän kumppaniksi. Mutta yllättyisit vähintään, jos kysyisin, ehkä jopa järkyttyisit.

• Anonyymi

Sydäntä ja sisimpääni sattuu... 💔
        Se kipu ei lähde pois...

• Elä hyvä elämä ja tule onnelliseksi. Olet ihana, vaikka et tunnekkaan samoin minua kohtaan. Kaikkea hyvää.

• Anonyymi

Ikävä.. mutta mitä... hukassa.

• Anonyymi

Miksi niin sanot?

• Anonyymi

Mutta mitä?
        Kuka on hukassa, sinä vai?
        😔

• Anonyymi

Kuinka kauniilta näytätkään.
      aamuaurinko loistaa takanasi,
      Tehden sädekehän ympärillesi.
      Hengitystä pidätellen vilkuilen sinua.
      Katseiden kohdatessa, sydän jättää lyönnin välistä.
      Olen edelleen, lumotunut sinusta
      Miten voitkin olla noin ihana.

• Anonyymi

Tosi nätti tämä!

• Anonyymi

Te ihanat !
        Te onnelliset !

• Anonyymi

Ikävä, palaan sanoihisi uudelleen ja uudelleen...toivottavasti voit hyvin.

• Anonyymi

Olet minulle rakas ja tärkeä. Haluan sinulle kaikkea hyvää. Olen harmissani, että viimeksi olit surullinen. Vaistosin sen en tiedä miksi. Toivon, että sinulla on kaikki hyvin.

• Anonyymi

Taisin myös vaistota jotain sinusta 21.5 osuuko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osui ja upposi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin kiinnostunut kuulemaan mitä vaistosit...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin kiinnostunut kuulemaan mitä vaistosit...

Jokseenkin surullinen, väsynyt ja valmis lähtemään muualle..olen niin nähnyt hänen iloisuuden ja ihanat säihkyvät silmät..ihana nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokseenkin surullinen, väsynyt ja valmis lähtemään muualle..olen niin nähnyt hänen iloisuuden ja ihanat säihkyvät silmät..ihana nainen

Mistä lähtisit ja minne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä lähtisit ja minne?

Kerro sinä? Ja toisaalta en edes usko sinun olevan se minun kaipaamani nainen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sinä? Ja toisaalta en edes usko sinun olevan se minun kaipaamani nainen..

Jos olisin toivoisin sinun tulevan luokseni, vaikka tänään nähtiin. Jos en olisi, toivoisin sinun tapaavan hänet ja lähteväsi sinne, minne sydämesi sanoo.

• Anonyymi

En enää löydä sisäistä toivoa vaikka yritän. Viime kesän toivo haihtunut itkuun ja pahaan oloon.
      💔
      Muistan ikuisesti ne pienet ohikiitävät hetket

• Anonyymi

Ei osunut minulle..

• Anonyymi

Miten voisin kertoa sinulle jotain kaunista 😢, no...muista sielusi ❤. Vähän rankkaa taas minulla, no eipä ole kukaan luvannut helppoa elämää 😂, näillä mennään, vaihteeks 😂, ei helpota ei ☺. Oot rakas ❤ ja ois aika ihanaa kertoa sinulle, kuinka paljon nytkin sattuu, tiedän , et ymmärtäisit ja saisin sinulta halauksen ❤.RAKKAUTENI, suunnaton ikävä ! Samassa tilanteessa , ottaisin sinut syliini, halaisin ja vähän suukottaisin, olisin läsnä ja pitäisin sua sylissäni 😢❤❤❤❤❤

• Anonyymi

Vihaan itseäni niin paljon.
      Hyvä olis jos edes joskus oppis hyväksymään itsensä.

• Anonyymi

Todellakin tämän halusit sanoa Hänelle 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin tämän halusit sanoa Hänelle 🙄

En sanoiskaan. Mut tän takia en aloittanut uutta ketjua.
        Mul on vaan paha olla itteni kans jatkuvasti. En pysty enää elämään itteni kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanoiskaan. Mut tän takia en aloittanut uutta ketjua.
        Mul on vaan paha olla itteni kans jatkuvasti. En pysty enää elämään itteni kanssa.

Kyllä pystyt. ❤️ Vaikket itse sitä huomaa, olet täydellinen juuri omana itsenäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pystyt. ❤️ Vaikket itse sitä huomaa, olet täydellinen juuri omana itsenäsi.

🤗🥰
        Kiitos ihana

• Anonyymi

Olet kaunein, ihanin, hauskoin, kuumin ja söpöin nainen.

• Anonyymi

Jassooo

Toivoisin, että sulla ois hyvä olla ilman lääkkeitä

• Anonyymi

... Tunsin oloni pettyneeksi tänään, sinun suhteesi. Tai itseni en tiedä. Oletin kai itsestäni liikoja tai ehkä merkitseväni sulle jotenkin enemmän

• Anonyymi

Kyllä sinä merkitset 💗

• Anonyymi

Mihin päin tämä kommentti menee? Voitko tarkentaa?

• Anonyymi

Tajusin taas tänään että mun tunteet sua kohtaan on ja pysyy, vaikka hetken aina ajattelen kun ollaan etäisempiä toisillemme että helpompi olla ja tunteet laimenevat. Ei tarvita kuin yksi katse ja hymy niin mun sydän on aivan myyty jälleen ja palasina kun tiedän että molempien on väärin näin tuntea. 💔

• Anonyymi

Miten hän hymyilee sinulle...?

• Anonyymi

Miksi ja mikä siinä on väärää?
        Ei tunteet muutenkaan voi olla vääriä

• Anonyymi

Haluisin ymmärtää et mikä teidän tunteissa olis muka väärää? 💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisin ymmärtää et mikä teidän tunteissa olis muka väärää? 💞

Varattuja ollaan molemmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattuja ollaan molemmat.

Rakkaus ei katso aikaa... Samantapaista tilannetta elän. Enkä toista tahdo sulkea elämästäni poiskaan, vain koska itselläni (ehkä hänelläkin) on tunteita toista kohtaan. Olemme siis ystäviä. Toivon, että aika osoittaa mihin suuntaan kulkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus ei katso aikaa... Samantapaista tilannetta elän. Enkä toista tahdo sulkea elämästäni poiskaan, vain koska itselläni (ehkä hänelläkin) on tunteita toista kohtaan. Olemme siis ystäviä. Toivon, että aika osoittaa mihin suuntaan kulkea.

Toivon ja luotan myös että aika näyttää. Välillä tuntuu kyllä todella raskaalta. Ehkä olen kuitenkin jo luopumassa ajatuksesta, että meistä tulisi jotain, ehkäpä kumpikaan ei pysty avioliitostaan lähtemään ja rikkomaan perhettään. Onneksi saan sut pitää elämässäni kuitenkin ja näemme joka viikko. Aivan uskomaton vetovoima meillä on ollut alusta asti enkä olisi koskaan uskonut että voin tuntea näin paljon toista naista kohtaan ❤

• Anonyymi

Minä tyhmä kuvittelin ja kuvittelen kaiken... Miten hän saa minut näin...
      💔

• Anonyymi

Sinulla on huokailemaan laittava hymy ja ihanan väriset silmät! (Somessa stalkattua)

• Anonyymi

Minkä väriset silmät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä väriset silmät?

Sinulla on ihanat hiukset ja ihanat huulet;) <3 Huoh, pääsisipä syliin tai nukkumaan kainaloon…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä väriset silmät?

Siniset

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂, voi jee !!! Mut kaik tavallaa ...☺

• Anonyymi

Mut sinulle ainoa RAKKAUTENI ❤😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut sinulle ainoa RAKKAUTENI ❤😘

No, minä olen niin täynnä itseäni 😂 ,et kuvittelen joka viestin olevan suunnattu minulle, aika harvoin enää käyn, pongaan vaan parhaat, jotka täydentävät minua !!😂😂, no jee..minä olen minä 😂😂😂😂😂, rakkaudella iha kaikille ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, minä olen niin täynnä itseäni 😂 ,et kuvittelen joka viestin olevan suunnattu minulle, aika harvoin enää käyn, pongaan vaan parhaat, jotka täydentävät minua !!😂😂, no jee..minä olen minä 😂😂😂😂😂, rakkaudella iha kaikille ☺

Rakkaudelleni ❤, kerron yksityisesti tunteeni ja AJATUKSENI !!!! Valitettavasti ihan OMIA sellaisia ! ☺😙😱😱😱😱😂😂😂

• Anonyymi

Aamun ihanina tunteina istuin ulkona, linnut laulaa ihan vimmatusti. Aikaisemmin minulla on ollut tapana istua hetki illan hämärtyessä ja nauttia luonnon äänistä. Nyt oli ihana aamu hetki istua ja kuunnella. Siinä mietin sinua sinisilmä, että tulisipa aamu, jolloin voidaan yhdessä kokea aamun aikainen hetki. Olet minulle tärkeä ja usko, että tämä oli sinulle 🤗halaus, silitys ja katse nukkuvilla kasvoillesi ne antaisin, jos en olisi näin kaukana...

• Anonyymi

Tahtoisin niin uskoa... Olit niin kauniina kukkamekossasi. En sitä kehdannut ääneen tai suoraan sanoa, kun emme olleet kahden. Vihersilmälle 🌼

• Anonyymi

Ehkei tää sitten ollut sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahtoisin niin uskoa... Olit niin kauniina kukkamekossasi. En sitä kehdannut ääneen tai suoraan sanoa, kun emme olleet kahden. Vihersilmälle 🌼

Missä ja milloin? Ilmeisesti ei ainakaan treffeillä, jos ette olleet kahden. Itselläni vihreät silmät ja usein kesällä kukkamekko, tänäänkin :)

• Anonyymi

Niitä aamuja, iltoja, päiviä, öitä odotan ☺. Tyyntä ja rauhallisuutta, paitsi...😘 himoa , tuskin rauhalllista 😂, UUH, ajatus jo kuumentaa 😉, SINÄ upein, kaunein ❤. Täydellinen SINÄ !!!!RAKKAUTENI ❤, no ehkä...ei aina tyyntä ja rauhallista ☺, aika kovapäisiä ollaan 😁, oot RAKAS , miljoona sydäntä 😘😘😘😘😘😘❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä aamuja, iltoja, päiviä, öitä odotan ☺. Tyyntä ja rauhallisuutta, paitsi...😘 himoa , tuskin rauhalllista 😂, UUH, ajatus jo kuumentaa 😉, SINÄ upein, kaunein ❤. Täydellinen SINÄ !!!!RAKKAUTENI ❤, no ehkä...ei aina tyyntä ja rauhallista ☺, aika kovapäisiä ollaan 😁, oot RAKAS , miljoona sydäntä 😘😘😘😘😘😘❤

Minulta tuskin kukkamekkoo löytyy 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta tuskin kukkamekkoo löytyy 😁

Eikä muuten vihreitä silmiäkään, muuta kuin sydämestä ☺❤. Itse naiivi sinisilmä tai...no silmät on ainakin siniset !!!😁❤😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukkamekkoa, eikä niin kovinvihreitä silmiä.

• Anonyymi

Mun rakkauteni sinuun on kuin meri. Se on syvää ja se on olemassa. Voit kääntyä poispäin merestä mutta se ei katoa. Kovat tuulet meren yllä pystyvät mihin vain. Kun tunnet tuulen kasvoillasi,tiedät,se on siellä. Meri.

• Anonyymi

Ei
        Minä haluan konkretiaa

En tuulta ym

Haluun tuntee oikeen kären käressä

• Anonyymi

Vihreä silmäinen "ikävöi sinilimää Oulussa..vaihdoit ..

• Anonyymi

Minä vihreäsilmäinen kaipaan sua sinisilmäinen Oulusta, niin sinä lähdit pois..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vihreäsilmäinen kaipaan sua sinisilmäinen Oulusta, niin sinä lähdit pois..

Ja niin hyvästelin jo sinut su ja nyt jo ikävöin sinua..h.lle Ouluun♥️

• Anonyymi

Paljastus: ... nuorena, miltei vielä lapsena katsoin kuin naulittuna elokuvaa sininen laguuni. Kuvan luonnollisuus, siinä oleva kauneus ja puhtaus vetosi johonkin ehkä syvään kohtaan omassa sielussa. Se miten kaikki tapahtui siinä kuin edeltä ohjattuna, tasapainossa luonnon kanssa, jollain tavalla kiehtoi. Puhtaus.

Ja nyt, sinun silmäsi, kuin epätodellinen sininen laguuni... sinun nimesi tarkoitus, se sama puhtaus, jonka näen silmissäsi. Kaikki on kuin epätodellinen elokuva, josta aikuisuuden kynnyksellä vain unelmoin. Silloin en vielä tiennyt, että se ei jokaisessa ihmisessä löydä vastausta, sitä en ole saanut kokea ja kuitenkin NYT, kun olen täydestä armosta saanut lukea sanojasi ja maistaa sielusi syvyyttä... löysin silmäsi kirjasta jossa kaikkien nimi ON ...ja kuva, sinun ihana, ihana kuva, kasvojesi kuva! Hymysi, nuoruutesi ja suru hetkesi.... Olen nähnyt silmissäsi kuin pysähdyksissä olevan sinisen laguunin ja NYT uskon, että se sininen laguuni, sen viattomuus ja kauneus voi olla totta, siinä missä kaksi niin, vaikkakin betoniin valettua sielua kohtaa, siinä pulppuaa elävän veden virrat ja siihen syntyy laguuni. Osa oliivipuusta ja pähkinästä, suurempi ja kauniimpi osa sinistä laguunia. Sinun silmäsi!

• Anonyymi

Jaahas :D ..sellainen tapaus. Mihin katosi realismi?

..vastaan ja kysyn samaan aikaan, kuin aikaa ei olisi tai kaikki AIKA ON.

Realismi tuli esiin varhaisen aamun valvotuissa tunneissa, sen vimmatusti laulavassa luonnossa. Intiaanin rukouksessa, joka nousee ja sekoittuu happeen huokauksin, nääntymyksen ja sinisen savun muodossa.

• Anonyymi

Puhtaus ja viattomuus eivät kuulostaa kovin inhimillisiltä asioilta. Oletko ehkä uskovainen?

• Anonyymi

NAINEN, Rakkauteni, upeuteni !!!!❤❤❤❤❤❤❤😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhtaus ja viattomuus eivät kuulostaa kovin inhimillisiltä asioilta. Oletko ehkä uskovainen?

Miksi ei ????!!! Kyllä joka lapsi tänne syntyessään on puhdas ja viaton ☺. Eivätkö he ole ihmisiä ?! Ja sen pystyy säilyttämään ... ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei ????!!! Kyllä joka lapsi tänne syntyessään on puhdas ja viaton ☺. Eivätkö he ole ihmisiä ?! Ja sen pystyy säilyttämään ... ☺

Niin, se lapsi on meidän sisimmässä jokaisella. Silmät sen paljastaa. Ei väliä, vaikka toisinaan viattomuuteen olisi usko maailman tuulissa mennyt. Se mikä on mennyt voi toisen pyyteettömästä katseesta uudelleen löytyä.

• Anonyymi

Kirjoitat niin kauniisti, että se herkisti minun sisäisen mörököllini. Toivoisin, että hän kenelle kirjoitat saisi tämän lukea.

Jos tämä olisi minulle vastaisin, että näet silmissäni sen kauneuden, koska näet kaipauksen sinun luoksesi, sinun syliisi ja läheisyyteesi. Sinun kosketuksesi tuo iholleni kylmiä väreitä.

Meidän rakkautemme ei ehkä tule koskaan saamaan mahdollisuutta, mutta näet sen silmistäni, tunnet saman energian läheisyydessäni ja tuot minulle lämpimän ja turvallisen olon, rakas.

• Anonyymi

En saa mielestä sinua. En saa, en saa..

• Anonyymi

En minäkään saa häntä mielestäni. Hän on aina mun sydämessä. En koskaan päästäisi hänestä irti.
        💖

• Anonyymi

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mitähän horoskooppimerkkiä te jumiutuneet ihmiset mahdatte olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mitähän horoskooppimerkkiä te jumiutuneet ihmiset mahdatte olla.

Skorpioni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neitsyitä😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neitsyitä😏

Mikä päivä? Onko elo vai syys? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neitsyitä😏

Siis onko sun ihastus myös horoskoopiltaan neitsyt? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä päivä? Onko elo vai syys? ☺️

Elo ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elo ☺

Mikä päivä? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis onko sun ihastus myös horoskoopiltaan neitsyt? ☺️

Hm...miten sen neitsyyden sitten ottaa...tai horoskooppimerkin... horoskooppimerkkejä on 12, varmaankin meitä ihmisiä voidaan luokitella horoskoopin mukaan...kovin on persoonatonta porukkaa, jos niitte mukaan mukaan mennään 😂, mut kukin ajattelee tavallaa 😂, kuka sit mihinkin uskoo , minä uskon TOTUUTEEN , mut kaikki saa minun puolestani uskoo mihin vaan, vaikkapa hevosen pas*kaan, minulle ihan sama 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä päivä? ☺️

Kiinnostais mikä päivä? 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elo ☺

Ei sil mitää merkitystä oo mut haluisin tietää et mikä päivä elokuussa oot syntynyt? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elo ☺

Pyydän, pelasta mun päivä ja kerro mikä päivä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Härkä... Vaikken tähän keskusteluun ole vielä mitään kirjoittanut. ✌🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elo ☺

Haluisin tietää tämän elokuussa syntyneen syntymäpäivän? 😍

• Anonyymi

En minäkään saa sinua mielestä

• Anonyymi

Tänään lämpimänä kesäiltana hän varmaan tapaa jonkun 💔 siellä hän varmaan menee jossain kaupungilla
      Kaikkea parasta hänelle toivon❤️💔

• Anonyymi

No ei mene, kun on vaan pirun väsynyt päivästä js koko viikosta ja miettii, että käykö suihkussa vasta aamulla, kun ei jaksaisi sinne raahautua... pliis tuu peseen mun hiukset@

• Anonyymi

Mulla on niin paha olla itseni kanssa et pyörryttää...
      Henkeen ottaa välillä niin paljon.
      En pysty ottamaan yhteyttä häneen. Eihän se olis hänelle edes oikein jos oon ihan romahtamispisteessä

• Anonyymi

Jos olisit minun ajattelema henkilö, toivoisin ettet ottaisi mitään paineita, etkä varsinkaan pakota itseäsi mihinkään, mikä tuntuu ylitse pääsemättömän vaikealta. Jos haluat ottaa yhteyttä kaivattuusi miksi ahdistus tilanteesta? Mahtaako hän olla sinulle hyvä, kun voit niin pahoin jo pelkästä ajatuksesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit minun ajattelema henkilö, toivoisin ettet ottaisi mitään paineita, etkä varsinkaan pakota itseäsi mihinkään, mikä tuntuu ylitse pääsemättömän vaikealta. Jos haluat ottaa yhteyttä kaivattuusi miksi ahdistus tilanteesta? Mahtaako hän olla sinulle hyvä, kun voit niin pahoin jo pelkästä ajatuksesta?

Siis pelkään ylikaiken et hän ei haluaisi tavata. Silloin kuolen sisältä lopullisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis pelkään ylikaiken et hän ei haluaisi tavata. Silloin kuolen sisältä lopullisesti

Pidätän kokoajan itkua ja kurkkua kuristaa... En usko ansaitsevan rakkautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sun tarvii ketään tavata 🤔 ihan rauhassa nyt 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätän kokoajan itkua ja kurkkua kuristaa... En usko ansaitsevan rakkautta

Trolli aloitti taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sun tarvii ketään tavata 🤔 ihan rauhassa nyt 😌

Ylikaiken haluaisin tavata hänet... Mut en usko et hän mua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli aloitti taas.

Jee...ihan "pikkasen" pimee !!!!☺ mut...kaik tavallaa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylikaiken haluaisin tavata hänet... Mut en usko et hän mua...

Mitä haluaisit tehdä hänen kanssaan..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä haluaisit tehdä hänen kanssaan..?

Ihan vain olla ja viettää aikaa ja katsoa mihin se johtaa vai johtaako mihinkään. ☺️Katsoa tämä mahdollisuus olisiko siitä johonkin syvempään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vain olla ja viettää aikaa ja katsoa mihin se johtaa vai johtaako mihinkään. ☺️Katsoa tämä mahdollisuus olisiko siitä johonkin syvempään.

Olen siis edelleen hänessä kiinni vaikka viimeisestä kerrasta kun olemme tavanneet on melkein 1,5 vuotta. En vaan pääse hänestä yli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen siis edelleen hänessä kiinni vaikka viimeisestä kerrasta kun olemme tavanneet on melkein 1,5 vuotta. En vaan pääse hänestä yli

No yritä saada jotenkin yhteystiedot, etsi hänet vaikka somesta ja laita viesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yritä saada jotenkin yhteystiedot, etsi hänet vaikka somesta ja laita viesti.

Tee se

I agree

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tapaaminen hermostuttaa, laita ensin vain viestiä ja kysele vaikka kuulumisia. Ja sitten jotain keskustelua siitä ja vaikka vasta sen jälkeen ehdota tapaamista. Ei ehkä ihan aluksi tarvitse tavata, jos se niin jännittää? =) Ihan rauhassa vain. 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tapaaminen hermostuttaa, laita ensin vain viestiä ja kysele vaikka kuulumisia. Ja sitten jotain keskustelua siitä ja vaikka vasta sen jälkeen ehdota tapaamista. Ei ehkä ihan aluksi tarvitse tavata, jos se niin jännittää? =) Ihan rauhassa vain. 👌

Ja lisään vielä... Että kuitenkin jotenkin ihanaa, että pidät hänestä niin paljon. ❤️ Jos hän vastaa kieltävästi tapaamiseen (mikäli sitä ehdotat), hän ei tiedä mitä menettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista, voitko vähän vihjata miten tapasitte viimeksi?

• Anonyymi

Hyvä ihminen on sitten kun lisää kuvia 💞

• Anonyymi

Mitä tarkoitat?

• Anonyymi

Mistähän se kertoo kun vastaan tullut nainen vain mielessä päivästä toiseen nyt noin vuoden ajan niin et ei muita näe/huomaa...

• Anonyymi

Sittemmin hän muuttanut täältä pois 💔

• Anonyymi

Ikävä ❤️

• Anonyymi

Tuskin olisin hänelle riittävä.
      Hän kai viihtyy enemmän baareissa...

• Anonyymi

Kuka salaa kuljettaisi syntisen taivaaseen

• Anonyymi

Mun mieli on niin maassa, oon niin loppu.

• Anonyymi

Mulla on muutamasta asiasta paha mieli ja huono olo. Mietin et kunpa saisin tämän naisen kanssa puhua.
        Tää on niin outo juttu, en sitä sen enempää voi täällä avata. Mut oon menos puhumaan terapiaan. Jollain tapaa mun pää on niin sekaisin kaikesta et en olisi uskonut et mulle käy näin. Tästä asiasta johtuen mulla on paha olla, joten hain keskusteluapua.
        Sydän on vaan niin murtunut. Ennenkuin mitään edes on tapahtunut. En tiedä, oon vaan niin sekasin ja haluan apua. Onneks saan sitä varmaan pian. Yksin en oo saanut oloani paremmaksi, näin melkein vuoden sitä yrittäneenä.
        Töissä vielä menee jotenkin kun saa ajatukset muualle.

💔😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on muutamasta asiasta paha mieli ja huono olo. Mietin et kunpa saisin tämän naisen kanssa puhua.
        Tää on niin outo juttu, en sitä sen enempää voi täällä avata. Mut oon menos puhumaan terapiaan. Jollain tapaa mun pää on niin sekaisin kaikesta et en olisi uskonut et mulle käy näin. Tästä asiasta johtuen mulla on paha olla, joten hain keskusteluapua.
        Sydän on vaan niin murtunut. Ennenkuin mitään edes on tapahtunut. En tiedä, oon vaan niin sekasin ja haluan apua. Onneks saan sitä varmaan pian. Yksin en oo saanut oloani paremmaksi, näin melkein vuoden sitä yrittäneenä.

💔😔

Toivottavasti saatte puhuttua❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti saatte puhuttua❤️

Kiitos 🙏
        Tämän naisen kanssa en varmaan koskaan saa tilaisuutta puhua.
        Mut toivon et keskusteluavusta on apua. 🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

💔😔

Mikä takia ette voisi naisen kanssa puhua? Siis ihastuksesi/ikävän kohteen kanssa? Siis jos voit millään tavalla täällä siitä enempää avautua... 🤔

• Anonyymi

Toivon että voisimme lähentyä mutta niin ei varmaan tule käymään👉🏻

• Anonyymi

Sellainen tilanne et kukaan toinen ei saa mua enää koskaan syttymään.
      Näin se vaan, olen kiinni hänessä edelleen.
      Vuosi mennyt hänen "kohtaamisestaan" ja mitään ei edes tapahtunut hänen kanssaan. Mut kun ajatukset on vain hänessä ja kukaan muu ei saa mun sydäntä pysähtymään niin kuin hän.

• Anonyymi

Tänään on viimeinen päivä
        💔💖🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään on viimeinen päivä
        💔💖🙏

"Vielä viimeisen kerran
        Mä sua vilkaisen
        Voisin sanoakin jotain, mutta vaikenen
        Vielä viimeisen kerran
        Näenkö mä sua enää koskaan

Otan kynän ja paperin, johon kirjotan
        Mun viimest viestii, ku pakko sulle ilmottaa
        Mitä sit ku mä en oo enää tääl
        Mikä on se juttu, mitä pään sisäl pelätään
        Tää on vaa elämää, mikä pia ohi on
        Makaan maas selällää, ase kohti ohimoo
        Mietin mihin ja miten mun tieni vie
        Anna mä mietin viel, anna mä mietin viel
        Miten mä hoidan tän, miten mä voitan nää ajatukset pääs
        Miten mä poistan tän helvetin täält, en kai kakseittemää selvinnykkää
        Ja nyt tää kaikki loppuu

Vielä viimeisen kerran
        Mä sua vilkaisen
        Vielä viimeisen kerran
        Näenkö mä sua enää koskaan"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vielä viimeisen kerran
        Mä sua vilkaisen
        Vielä viimeisen kerran
        Näenkö mä sua enää koskaan

Otan kynän ja paperin, johon kirjotan
        Mun viimest viestii, ku pakko sulle ilmottaa
        Mitä sit ku mä en oo enää tääl
        Mikä on se juttu, mitä pään sisäl pelätään
        Tää on vaa elämää, mikä pia ohi on
        Makaan maas selällää, ase kohti ohimoo
        Mietin mihin ja miten mun tieni vie
        Anna mä mietin viel, anna mä mietin viel
        Miten mä hoidan tän, miten mä voitan nää ajatukset pääs
        Miten mä poistan tän helvetin täält, en kai kakseittemää selvinnykkää
        Ja nyt tää kaikki loppuu

Vielä viimeisen kerran
        Mä sua vilkaisen
        Vielä viimeisen kerran
        Näenkö mä sua enää koskaan"

Höpö höpö

• Anonyymi

Hei ihana.
      Kiitos viimeisestä.
      Kosketuksesi, tuntuu ihanalta,
      mutta väreet ovat
      kadonneet.
      Jos olisit sanonut,
      että olisi mahdollisuus,
      edes hyvin pieni,
      Niin olisin kääntänyt tämän kaiken,
      Ja
      Tarttunut sinun käteesi.
      Liittänyt sormeni sormiesi lomaan,
      ollut sinun.

Annoit kauneutta, valoa, sekä itsetuntemusta.
      Yhteinen matkamme,
      oli molemmille omanlaisensa.
      Huusin
      yli peilityynen järven kannen,
      Vapautin
      toivon ,
      universumin haltuun.

Annoin
      itseni vapaaksi
      Sinusta.

Viimeisimmät yhteiset hetket, ​tuntuivat
      Erilaisilla

Välillämme on rauha,
      Hiukan haikea.

Minä todella
      Rakastin sinua.

• Anonyymi

Mä taas rakastan häntä aina eikä se lopu koskaan.

Jäin miettimään lisäksi tekstiäsi, että rakkaastaan kuulu päästä irti sen takia jos ei värityksiä tapahdu.
        Rakkaus on syvempää kuin väristykset. Ei aina voi väristä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäin miettimään lisäksi tekstiäsi, että rakkaastaan kuulu päästä irti sen takia jos ei värityksiä tapahdu.

Siis että ei rakkaastaan kuulu päästää irti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näillä palstoilla ei kukaan ymmärrä rakkaudesta mitään. Ne ihmiset on ihan muualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näillä palstoilla ei kukaan ymmärrä rakkaudesta mitään. Ne ihmiset on ihan muualla.

Voitaisiinko hetki kumminkin rakastaa.

( Ilman, ikäviä kommentteja.)

Kaikkien oikeus

Olisiko se joltain pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitaisiinko hetki kumminkin rakastaa.

( Ilman, ikäviä kommentteja.)

Kaikkien oikeus

Olisiko se joltain pois?

🙏❤️💫

• Anonyymi

Rakastit? Kaunis kirjoitus, kenelle sitten olikaan ♥️
        Vähän jää tuosta ristiriitaiset tunteet 🤔

• Anonyymi

Kerroitkokaan koskaan itse, että se mahdollisuus meille oli olemassa?
        Minun tilanteessani en voinut kuin siirtyä eteenpäin.
        En riko liittoja ja perheitä, vaikka väristykset kulkisivat pitkin kehoani.
        En, jos toinen vain odottaa minun tekevän kaikki aloitteet. Se olit, se olet sinä, jonka täytyy näyttää mihin suuntaan jatketaan.
        Minäkin todella rakastin, rakastan edelleen sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroitkokaan koskaan itse, että se mahdollisuus meille oli olemassa?
        Minun tilanteessani en voinut kuin siirtyä eteenpäin.
        En riko liittoja ja perheitä, vaikka väristykset kulkisivat pitkin kehoani.
        En, jos toinen vain odottaa minun tekevän kaikki aloitteet. Se olit, se olet sinä, jonka täytyy näyttää mihin suuntaan jatketaan.
        Minäkin todella rakastin, rakastan edelleen sinua.

Aloitteen tein

Et oo vastannu

Hämäläinen

• Anonyymi

Somessa sitä on helppo jakaa sanahelinää... Totuus on usein toinen, tai sitten ei.
      Kyl se varmaan hyvä on pitää itseään muita parempina.

• Anonyymi

Ehdottomasti, on äärettömän hienoo pitää itseään parempana !!!!! 😂. Miten senkin sit luokittelee ???!!!! Kuka sit missäkin asias on hyvä.... ☺. Ei ole kyllä vieläkään tarvinnut itseäni korottaa, mut miten ne omat aivot ja tunteet ottaa vastaan ....asioitanne ☺

• Anonyymi

Järkyttävää tuo perussuomalaisten paikkojen lisäys. Kuka niitä äänestää. Ne ei todellakaan ole tavallisen suomalaisen puolella, niiden nimi ehkä antaa olettaa niin mutta täyttä huijausta. Eikö kukaan muista miten ne petti äänestäjänsä kun viimeksi istuivat hallituksessa. 😞

• Anonyymi

Kun itseään vihaa niin paljon et ei pysty ottamaan toiseen yhteyttä.
      Kun tietää jo etukäteen et vaik siihen pystyisinkin niin lopputulema olis sama.
      En olis hänelle riittävä, en ole sitä itse itsellenikään.
      💔
      En ansaitse mitään koska en uskalla.

• Anonyymi

Sun pitää ajatella positiivisemmin. 💖 Et voi tietää mitä hän vastaa. Ja aina voit aloittaa keskustelun vain sanomalla ”hei” ja kysymällä mitä hänelle kuuluu. 🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitää ajatella positiivisemmin. 💖 Et voi tietää mitä hän vastaa. Ja aina voit aloittaa keskustelun vain sanomalla ”hei” ja kysymällä mitä hänelle kuuluu. 🙃

Kysyn vielä (laitoin tuon klo 18:43 viestin), että oletko koskaan laittanut hänelle mitään viestiä tai puhunut hänen kanssaan? Koska jos olet, ei viestin laittaminen ole edes mitenkään paha. Tai ainakin tunnet hänet, edes hieman, eikä hänkään siis ihmettele viestin saamista ollenkaan. Tai ei ainakaan niin paljon kuin jos se tulisi täysin tuntemattomalta. Joka ei sekään olisi ollenkaan huono asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyn vielä (laitoin tuon klo 18:43 viestin), että oletko koskaan laittanut hänelle mitään viestiä tai puhunut hänen kanssaan? Koska jos olet, ei viestin laittaminen ole edes mitenkään paha. Tai ainakin tunnet hänet, edes hieman, eikä hänkään siis ihmettele viestin saamista ollenkaan. Tai ei ainakaan niin paljon kuin jos se tulisi täysin tuntemattomalta. Joka ei sekään olisi ollenkaan huono asia.

Pistäkää vain viestiä, tutulle voi viestejä lähettää ilman sen ihmeempää. Jos ei ole tuttu, siinä on oltava niukempi ja asiallisempi. Somessa voi tuntemattomienkin kuvista kommentoida jotain mukavaa. Lemmikeistä, sisustuksesta, puutarhasta saa sopivaa aihetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistäkää vain viestiä, tutulle voi viestejä lähettää ilman sen ihmeempää. Jos ei ole tuttu, siinä on oltava niukempi ja asiallisempi. Somessa voi tuntemattomienkin kuvista kommentoida jotain mukavaa. Lemmikeistä, sisustuksesta, puutarhasta saa sopivaa aihetta.

Kyl hän paljon parempaa ansaitsee kun minä
        Olis kai suorastaan loukkaus jos mun kaltainen uuno ottais yhteyttä.
        💔

• Anonyymi

Hitsi.
      Mitä ihmettä tapahtuu? Yhtäkkiä vaan olit siinä ja sekoitit mun pään.
      Kaks kesää olit vain kasvot muiden joukossa ja yhtäkkiä tulee perhosia mahanpohjaan kun oot lähellä.
      Ehkä kaikki on vaan outoa kuvitelmaa, mutta luulen että tää samaan aikaan kiehtova, kielletty ja vähän pelottavakin sähkö on molemminpuolista.

• Anonyymi

Missä päin Suomea näit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin Suomea näit?

E-P

• Anonyymi

Jos sä oot solmussa, selvitän sut
      Muistan sut ulkoo oon sua lukenut
      ❤️

• Anonyymi

Missä päin? 💖

• Anonyymi

Tänään näimme ensimmäisen kerran erään tapahtuman yhteydessä. Herätit minussa heti jotain pitkään uinunutta. Tiedän vain etunimesi ja sen mitä sait minut varovasti tuntemaan. Kuopiossa tämä ♥️

• Anonyymi

Tää juhannus menee nyt näin 💔
      Oon todella pettynyt itseeni.
      Onneks elämä on juhannuksenkin jälkeen. Toivottavasti terapia ja lääke alkaa pian vaikuttamaan mun mielialaan. Yksin en siihen pystynyt ja viimeisen vuoden ajan olen ollut todella hukassa ahdistus ja ikävä sydämessä.

• Anonyymi

Kesäloman alussa kaikki ahdistus purkaantui kerralla ja pakotti hakeutumaan lopulta avun piiriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesäloman alussa kaikki ahdistus purkaantui kerralla ja pakotti hakeutumaan lopulta avun piiriin.

Niinhän se usein menee. Stressi ja ahdistus kun kasaantuu niin pahaksi että vasta kun on aikaa pysähtyä omien ajatusten ja tunteiden äärelle niin romahtaa.
        Voimia sinulle 🤗🥰🙏
        Kaikki järjestyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se usein menee. Stressi ja ahdistus kun kasaantuu niin pahaksi että vasta kun on aikaa pysähtyä omien ajatusten ja tunteiden äärelle niin romahtaa.
        Voimia sinulle 🤗🥰🙏
        Kaikki järjestyy

Kiitos niin paljon ❤️
        Hiukan aloin itkemään kun luin Henriikka Ronkkosen instan uusimman päivityksen
        🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos niin paljon ❤️
        Hiukan aloin itkemään kun luin Henriikka Ronkkosen instan uusimman päivityksen
        🙏

Oon täl hetkel niin sekasin kun seinäkello ja mieli sumee.

• Anonyymi

Olet kaunis! Ihanaa kesää! ❤️

• Anonyymi

Ikävöin sinua.
      Kehossa kaipaus
      Vain
      tyhjyyttä täynnä
      päivät ilman sinua.

Kunpa tietäsit,
      miten tahdoin
      suudella sinua,
      Autossa, ison puun alla, käytävällä..

Edelleen
      Hukannut itseni
      Sinuun.

• Anonyymi

Kaunista 🤗..... Käytävällä

• Anonyymi

Kaunis ja paljonpuhuva runo.

• Anonyymi

En ole unohtanut sinua tai yhteisiä hetkiämme. En ole hukannut tunteitani sinua kohtaan tai lopettanut haaveilua meistä ja tulevaisuudessa. Ikävöin sinua enemmän kuin tiedätkään. Toivon että ymmärtäisit, jaksaisit odottaa ja ennenkaikkea; tuntisit samoin.
      Ikävöin sua M.

• Anonyymi

Oliko runo sinulta? Kyselee eräs M.
        Luulen kuitenkin että et ole se ketä ajattelen, mutta jos olisit niin en kuitenkaan unohda sua koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko runo sinulta? Kyselee eräs M.
        Luulen kuitenkin että et ole se ketä ajattelen, mutta jos olisit niin en kuitenkaan unohda sua koskaan.

Miks kaikki on M kirjaimella alkavia? 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks kaikki on M kirjaimella alkavia? 😊

M niin yleinen naisten nimissä 😊

• Anonyymi

Jos haluat että joku odottaa sinua pidemmän aikaa, kyllä se pitää sopia ihan aikuisten oikeasti livenä. Täällä voi leikitellä hetken, mutta tuskin kukaan sitä kauaa jaksaa.

Miksi te kaikki pelkäätte avointa keskustelua, jos kerran olette varmoja tunteistanne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluat että joku odottaa sinua pidemmän aikaa, kyllä se pitää sopia ihan aikuisten oikeasti livenä. Täällä voi leikitellä hetken, mutta tuskin kukaan sitä kauaa jaksaa.

Miksi te kaikki pelkäätte avointa keskustelua, jos kerran olette varmoja tunteistanne?

Tätä samaa mietiskelen kun välillä näitä luen. Paljon tuntuu nykyään olevan arkuutta ja osaamattomuutta toimia aivan tavallisissa ihmisten välisissä asioissa. Onkohan se sitten sitä paljon puhuttua uusavuttomuutta, ettei osata löytää keinoja. Ilman kahdenkeskistä avointa puhetta ei synny suhteita, väärinkäsityksiä lähinnä.

Ei maailma kaadu siihen, että puhuu tunteistaan ja ikävöinnistään. Se on toiselle arvostuksen osoitus, pidetään sen verran tärkeänä että vaivaudutaan. Ei kukaan tiedä teitä odotella, jollette puhu toiveistanne ja tilanteestanne. Nämä on elämisen taitoja, joita jokaisessa ihmissuhteessa tarvitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä samaa mietiskelen kun välillä näitä luen. Paljon tuntuu nykyään olevan arkuutta ja osaamattomuutta toimia aivan tavallisissa ihmisten välisissä asioissa. Onkohan se sitten sitä paljon puhuttua uusavuttomuutta, ettei osata löytää keinoja. Ilman kahdenkeskistä avointa puhetta ei synny suhteita, väärinkäsityksiä lähinnä.

Ei maailma kaadu siihen, että puhuu tunteistaan ja ikävöinnistään. Se on toiselle arvostuksen osoitus, pidetään sen verran tärkeänä että vaivaudutaan. Ei kukaan tiedä teitä odotella, jollette puhu toiveistanne ja tilanteestanne. Nämä on elämisen taitoja, joita jokaisessa ihmissuhteessa tarvitaan.

Sitä itsekin juuri ihmettelen, mikä siinä puhumisessa voi olla niin mahdottoman vaikeaa. Itse voin ja haluan puhua vaikeistakin asioista mieluummin kuin olen epätietoisuudessa. Eihän ihastumisen tai rakastumisen tunteissa ole mitään pahaa, itse ainakin tuhat kertaa ennemmin kuulisin, että joku on minuun ihastunut kuin esim. että joku haluaa kanssani seksiä. Miksi ihmiset kehtaavat sellaista ilmaista, mutta kauniimpia ja isompia asioita ei kehdata sanoa. Täysin käsittämätöntä itselleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä itsekin juuri ihmettelen, mikä siinä puhumisessa voi olla niin mahdottoman vaikeaa. Itse voin ja haluan puhua vaikeistakin asioista mieluummin kuin olen epätietoisuudessa. Eihän ihastumisen tai rakastumisen tunteissa ole mitään pahaa, itse ainakin tuhat kertaa ennemmin kuulisin, että joku on minuun ihastunut kuin esim. että joku haluaa kanssani seksiä. Miksi ihmiset kehtaavat sellaista ilmaista, mutta kauniimpia ja isompia asioita ei kehdata sanoa. Täysin käsittämätöntä itselleni.

Jatkan vielä, tälläkin palstalla jatkuvasti kysellään samoista seksiasioista ihan kuin elämässä ja ihmissuhteissa ei muuta sisältöä olisi. Kyllä seksistä saadaan sovittua, kun vaan muuten kyetään yhdessä kommunikoimaan. Harva haluaa tulla kohdatuksi ensisijaisesti seksiobjektina, kyllä se enemmänkin loukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä, tälläkin palstalla jatkuvasti kysellään samoista seksiasioista ihan kuin elämässä ja ihmissuhteissa ei muuta sisältöä olisi. Kyllä seksistä saadaan sovittua, kun vaan muuten kyetään yhdessä kommunikoimaan. Harva haluaa tulla kohdatuksi ensisijaisesti seksiobjektina, kyllä se enemmänkin loukkaa.

Ehkä toi seksi edellä lähestyminen liittyy siihen, että nykyään moni haluaa päästä helpolla kaikesta eikä satsata aikaa ja energiaa ihmissuhteisiinkaan. Halutaan vaivattomuutta ja etäisiä suhteita, ei haetakaan tunneyhteyttä ja kommunikointia ettei vain tule itselle ylimääräistä vaivaa. Sama noissa lähestymisissä yleensäkin, toisen pitää tehdä aloite ettei vain tarvitse rasittaa itseään. Tämä on nykyaikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kun pääsisinkin hänen kanssaan keskustelemaan. 💔 Silloin kun olis jo edes jonkinlainen keskusteluyhteys niin kertoisin kyllä tunteistani tilanteen mahdollisesti edetessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä toi seksi edellä lähestyminen liittyy siihen, että nykyään moni haluaa päästä helpolla kaikesta eikä satsata aikaa ja energiaa ihmissuhteisiinkaan. Halutaan vaivattomuutta ja etäisiä suhteita, ei haetakaan tunneyhteyttä ja kommunikointia ettei vain tule itselle ylimääräistä vaivaa. Sama noissa lähestymisissä yleensäkin, toisen pitää tehdä aloite ettei vain tarvitse rasittaa itseään. Tämä on nykyaikaa.

Niin kai se on. Itselleni on vieras ajatus, ettei saisi tulla mitään vaivaa, mutta varmaan se on monille tärkeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kun pääsisinkin hänen kanssaan keskustelemaan. 💔 Silloin kun olis jo edes jonkinlainen keskusteluyhteys niin kertoisin kyllä tunteistani tilanteen mahdollisesti edetessä.

Miksi et pääse keskustelemaan, eikö hän suostu puhumaan kanssasi? Ei kai puhumista mikään muu voi estää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se loukkaa jos seksi edellä lähestytään. Siinä ei nähdä ihmistä tuntevana ja merkityksellisenä olentona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se loukkaa jos seksi edellä lähestytään. Siinä ei nähdä ihmistä tuntevana ja merkityksellisenä olentona.

Niin on se ihan toista, jos lähestytään tunnetasolla, vaikka tavallaan pitäisi ajatella, että kaikki kiinnostus on imartelevaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekosyitä löytyy aina, jos ei todellisuudessa haluakaan keskustella. Aina löytyy joku kanava yhteydenottoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekosyitä löytyy aina, jos ei todellisuudessa haluakaan keskustella. Aina löytyy joku kanava yhteydenottoon.

Niin myönnän tämän. Vielä mul on pieni toivon kipinä et uskaltaisin joskus elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin myönnän tämän. Vielä mul on pieni toivon kipinä et uskaltaisin joskus elää.

En tiedä mitä pelkään eniten, en ainakaan muiden mielipiteitä. Mut pelkään et hän kokisi viestin jollain tapaa huonolla tavalla. Pelkään myös jollain tavalla torjutuksi tuloa, ehkä johtuu siitä että olen hylännyt itse itseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mitä pelkään eniten, en ainakaan muiden mielipiteitä. Mut pelkään et hän kokisi viestin jollain tapaa huonolla tavalla. Pelkään myös jollain tavalla torjutuksi tuloa, ehkä johtuu siitä että olen hylännyt itse itseni.

Voi sinua, älä hylkää itseäsi. Ei asiallista lähestymistä voi kokea huonolla tavalla, tai jos joku kokee, niin sitten on kyllä itsessään vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M niin yleinen naisten nimissä 😊

Näitä M naisia on palstalla useita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä M naisia on palstalla useita!

Juu niin on, mutta pian on yksi vähemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se kuitenkaan asiaa muuttaisi.
        En olis millään tavalla riittävä. Tiedän sen itsekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu niin on, mutta pian on yksi vähemmän.

Mitä sillä tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sillä tarkoitat?

Sitä että en enää jaksa kirjoitella tänne. Alkaa tuntua turhauttavalta kun ei tapahdu mitään. Haluan puhua oikeasti livenä, enkä vastailla samoihin ystäväkirjatyylisiin ketjuihin monta kertaa ja leikkiä piilosilla oloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä että en enää jaksa kirjoitella tänne. Alkaa tuntua turhauttavalta kun ei tapahdu mitään. Haluan puhua oikeasti livenä, enkä vastailla samoihin ystäväkirjatyylisiin ketjuihin monta kertaa ja leikkiä piilosilla oloa.

Näinhän se on.
        Toivottavasti olet rohkeampi kuin minä ja jos sinulla joku mielessä rohkenet ottaa yhteyttä häneen. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se on.
        Toivottavasti olet rohkeampi kuin minä ja jos sinulla joku mielessä rohkenet ottaa yhteyttä häneen. ❤️

Olen luonteeltani aika rohkea, eikä omassa tapauksessani edes tarvita rohkeutta, koska kyseessä on tuttu nainen, mutta en voi ottaa häneen yhteyttä koskien tätä asiaa, enkä enää muutenkaan. En voi muuta kuin odottaa, että hän ottaa yhteyttä, mutta vaikuttaa siltä, ettei sitä tule tapahtumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oikein odotat tapahtuvan? Etsitkö jotakuta palstalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oikein odotat tapahtuvan? Etsitkö jotakuta palstalla?

Odotan erään naisen yhteydenottoa, mutta ilmeisesti sitä ei tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää sun sitä odottavan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää sun sitä odottavan?

Tietää takuuvarmasti ja lukeehan se nyt tässäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat odotella maailman tappiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen luonteeltani aika rohkea, eikä omassa tapauksessani edes tarvita rohkeutta, koska kyseessä on tuttu nainen, mutta en voi ottaa häneen yhteyttä koskien tätä asiaa, enkä enää muutenkaan. En voi muuta kuin odottaa, että hän ottaa yhteyttä, mutta vaikuttaa siltä, ettei sitä tule tapahtumaan.

Lopetan nyt joka tapauksessa omalta osaltani tämän turhan kirjoittamisen. Hän tietää miten saa minuun yhteyden halutessaan.

Parempaa onnea teille muille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ettenkö tahtoisi olla yhteyksissä mutta en usko, että hän haluaa lomallaan tulla "häirityksi" suunnaltani... Joten näillä mennään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ettenkö tahtoisi olla yhteyksissä mutta en usko, että hän haluaa lomallaan tulla "häirityksi" suunnaltani... Joten näillä mennään.

Eri henkilö koska en ole nyt lomalla. Ota yhteyttä häneen.

• Anonyymi

Kyllä se sattuu niin paljon etten ollut hänelle se. 💔

• Anonyymi

Kuvittelin ihmeen silloin kesällä tapahtuneen...
      Sitä ei voinut olla tuntematta kun sydämeen iski hänet nähdessäni.
      Vain pieni katse, luulin jotain sanatonta siinä olevan...

• Anonyymi

Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.

• Anonyymi

Tee parannus, usko lesbouteen ja rakkauteen.

• Anonyymi

Ei raportoitavaa. Olisipa joku erityinen mielessä ja elämässä.

• Anonyymi

Aidosti ikävöin ja kaipaan...

• Anonyymi

Mä ainakin tykkäsin hänestä heti alusta lähtien. Ajattelin että ehkä hänkin samoin, mutta nyt tajuan sen kai olleen ystävällisyyttä. Otin askeleen eteenpäin ja hän muuttui viileäksi ja täten osoitti ettei oikeen nappaa. Mitään sanoja ei koskaan vaihdettu. Hassuu miten sait mut niin sekaisin, nyt aika jatkaa eteenpäin.

• Anonyymi

Mulla hieman samanlainen kokemus...
        En pääse hänestä yli enkä unohda häntä koskaan. Toivon vielä.
        Millä tavalla otit askeleen eteenpäin?
        Jos hän ei ymmärtänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän ei ymmärtänyt?

Niin oon miettinyt pääni puhki, enkä tajua. Jos sanon se kuulostaa tyhmältä, mutta kuitenkin niin että näytin että haluaisin tutustua paremmin, vaikka en mitenkään ’romanttisella tavalla’ lähestynytkään. Ja boom yhtäkkiä kaikki muuttui. Hän alkoi ilmiselvästi vältellä ja lakkasi oikeastaan edes moi sanomasta jne.. Ei kiinnostunut ihminen käyttäydy niin. Jotenkin olisin ehkä toivonut jotain muunlaista tyrmäystä, koska tää tuntu niin pahalta. Varsinkin kun en osannut yhtään odottaa.. Uskon, että pääsen yli silti aikanaan, ajattelen yhä et tää ihminen on täysi timantti ja toivon hänelle kaikkea hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän ei ymmärtänyt?

Millainen sun tilanne on?

• Anonyymi

Aamukahvia kanssasi
      ajattelen nyt.
      Miten kaunis olet,
      kun aamun valo tekee kehän kasvojesi ympärille.
      Siemaiset kahvia ja jatkat puhetta.
      Voisin niihin hetkiin jäädä koko päiväksi.
      Ihan kohta
      Aamut on kauniimpia
      Ja
      Kahvi parempaa

• Anonyymi

Vois olla 😜
        Mut lähinnä tahdoin muistaa miten hän voi tehdä arjesta täydellistä.
        Hän tietää kyllä.

• Anonyymi

Monet aamukahvit on yhdessä juotu. Olisinpa hänen aamukahvihaavensa ja se, joka saa kahvin maistumaan paremmalta.

• Nämä on niitä asioita mitä mielummin sanoo kahdenkesken ja silmästä silmään killittäen.

• Anonyymi

Varmaan siinä mieliala nyt paranee kun pääsee taas baareihin kun talvella oli rajoituksia 😊

• Anonyymi

Toivottavasti hän löytää/löytänyt kauniin, upean, itsevarman, sosiaalisen naisen.
      Enkä yhtään epäile ettei löytäisi 🔥

Minä vain haaveilin 💔

• Anonyymi

Samat ajatukset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat ajatukset

Onhan siel kaupunki täyn hyvännäköisiä mut vain yks mieles.

• Anonyymi

Oon varmaan jotain pahaa tehnyt täs elämässäni tahtomattani. Enkä ansaitse saada anteeksi yhtään mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon varmaan jotain pahaa tehnyt täs elämässäni tahtomattani. Enkä ansaitse saada anteeksi yhtään mitään

Onkohan sulla tai näillä jotka ajattelevat että ovat huonoja tai loukkaavat ihastusta häiriö nimeltään
        Taijin kyofusho.. mielenterveyshäiriö.

• Anonyymi

Oon niin kamala ihminen et estäis sit mut kokonaan.

• Anonyymi

Miten niin kamala?

• Anonyymi

Tää teksti kuvastaa aika hyvin mun oloa:

"välttävät ihmiset ovat huolissaan omista puutteistaan ​​ja muodostavat suhteita muihin vain, jos he uskovat, ettei heitä hylätä. He katsovat usein itseään halveksuntaasamalla kun he osoittavat lisääntynyttä kyvyttömyyttä tunnistaa piirteitä, joita yleisesti pidetään positiivisina yhteiskunnassaan. Menetykset ja sosiaalinen hylkääminen ovat niin tuskallisia, että nämä henkilöt päättävät olla yksin, eivätkä yritä olla yhteydessä muihin.

Jotkut, joilla on tämä häiriö, fantasioivat idealisoiduista, hyväksyvistä ja rakastavista suhteista haluaan kuulua. He tuntevat itsensä usein kelvottomiksi haluamilleen suhteille ja häpeävät itseään yrittämättä koskaan aloittaa niitä. Jos he onnistuvat muodostamaan suhteita, on myös yleistä, että he hylkäävät ne ennaltaehkäisevästi pelon takia, että suhde epäonnistuu.

Henkilöt, joilla on häiriö, yleensä kuvaavat itseään levottomiksi, ahdistuneiksi, yksinäisiksi, ei-toivotuiksi ja eristetyiksi muista."

En uskalla yrittää kun pelkään valtavasti hyvätyksi tuloa ja riittämättömyyden pelko.
      💔😔

• Anonyymi

Hei,

Ihana kirjoitus! Yhteiskunnassa on kovat arvot, pitää olla ”sitä ja tätä”, luulen että se lisää moilla ihmisillä vastaavanlaista itsensä rakastamisen muodon toteuttamisen vaikeutta, kiinnittymistä toisiin ihmisiin. Ehkä edellä kuvattu on varmaan melko yleistä. Voisiko sitä lähelle päästämistä harjoitella, vähän kerrallaan, niin että luottamus muodostuu ensin ja sen mukaan lähentyminen. Ei keneenkään tarvitse luottaa ehdoin tahdoin. Luottamus on ansaittava ja sen voi rakentaa kaikessa rauhassa yhdessä.

Voimia sulle ja hyviä päiviä!

• Anonyymi

Kuuleppas nyt… Sanon tämän ihan rakkaudella, en koita loukata tai mitään sellaista…

Jos kerrot tunteistasi toiselle saat ainakin vastauksen. Jos hän ei tällä hetkellä pidä sinusta enemmän kuin ystävänä, voitte olla ystäviä ja katsoa jos ne tunteet voimistuu ajan myötä.
        Jollette päädy yhteen, voit ainakin vapaasti jatkaa elämää eteenpäin. Maailmassa on PALJON naisia ja varmasti löydät jonkun, joka rakastaa sinua juuri sellaisena ja olette ihastuneita toisiinne samoihin aikoihin. 💞

On toki myös mahdollista, että hän pitää sinusta ja se jos mikä on plussaa molemmille.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuuleppas nyt… Sanon tämän ihan rakkaudella, en koita loukata tai mitään sellaista…

Jos kerrot tunteistasi toiselle saat ainakin vastauksen. Jos hän ei tällä hetkellä pidä sinusta enemmän kuin ystävänä, voitte olla ystäviä ja katsoa jos ne tunteet voimistuu ajan myötä.
        Jollette päädy yhteen, voit ainakin vapaasti jatkaa elämää eteenpäin. Maailmassa on PALJON naisia ja varmasti löydät jonkun, joka rakastaa sinua juuri sellaisena ja olette ihastuneita toisiinne samoihin aikoihin. 💞

On toki myös mahdollista, että hän pitää sinusta ja se jos mikä on plussaa molemmille.

Tuo vaan voi olla hyvin tuskallista olla ystävänä ihmisen kanssa, jota kohtaa on ihan lääpällään ja haluaa enemmän kun ystävyyttä. Toinen sitten ei halua kuin ystävyyttä enintään.

Miten siinä oot luontevasti?

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Tuo vaan voi olla hyvin tuskallista olla ystävänä ihmisen kanssa, jota kohtaa on ihan lääpällään ja haluaa enemmän kun ystävyyttä. Toinen sitten ei halua kuin ystävyyttä enintään.

Miten siinä oot luontevasti?

Mulla on ollut tuollainen tilanne, että olen ollut vain ystävä.
        Ihan normaalisti siinä pystyy olemaan. Hän oli varattu, joten en voinut mitään asialle tehdä, mutta kun hän oli onnellinen, olin itsekkin onnellinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla on ollut tuollainen tilanne, että olen ollut vain ystävä.
        Ihan normaalisti siinä pystyy olemaan. Hän oli varattu, joten en voinut mitään asialle tehdä, mutta kun hän oli onnellinen, olin itsekkin onnellinen.

Nojoo, on tietysti hänen onnesta onnellinen. Mutta mä olen sellainen tunteilija, että harva on niin hassu. Lähinnä mietin epämukavaa oloa.

• Anonyymi

Sheivattuna ihanainen.

• Anonyymi

❤, ihanaiseni ☺. Just niin , saan paremmin pusutel kaikkia "poskias" uuh 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤, ihanaiseni ☺. Just niin , saan paremmin pusutel kaikkia "poskias" uuh 😘

Luomuna tai ei, ihan sama mulle

• Anonyymi

Ei me olla edes nähty…. Olen niin ihastunut, että antaisin itseni täysin kokonaan sinulle, sitoutumisen kaiken.

• Anonyymi

Mulla sama 💖

• Anonyymi

No milloin olette nähneet viimeksi?

• Anonyymi

Ette ole edes nähneet? Onko siis kyseessä netti tuttavuus vai joku julkkis tms?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä creepyä jos on ihastunut edes näkemättä livenä😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon hänet nähnyt livenä, vain kerran. Se oli hyvin lyhyt kohtaaminen.
        Se siitä, ehkä sitten ihastuminen on väärä sana. Mutta kyllä kolahti silti hyvin lujaa kun näin hänet silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon hänet nähnyt livenä, vain kerran. Se oli hyvin lyhyt kohtaaminen.
        Se siitä, ehkä sitten ihastuminen on väärä sana. Mutta kyllä kolahti silti hyvin lujaa kun näin hänet silloin.

mikä hänessä ihastutti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä hänessä ihastutti?

Ei oo mun tapaista ennen ollut tälläisestä. 🤭
        Ehkä hän sit jollain tapaa ihmisenä kolahti. Loistavat silmänsä ja lämmin hymy. Tuli heti jotenkin lämmin ja turvallinen olo hänestä kun hänet näin. Jostain syystä tälläinen sai mut "ihastumaan".
        Sori muuten, en oo siis hän joka kirjoitti tuon ekan viestin että "antaisin itseni kokonaan....."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olkoon hullua, ei olla koskaan tavattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole julkkis, en ole minäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hän sit jollain tapaa ihmisenä kolahti. Loistavat silmänsä ja lämmin hymy. Tuli heti jotenkin lämmin ja turvallinen olo hänestä kun hänet näin. Jostain syystä tälläinen sai mut "ihastumaan".
        Sori muuten, en oo siis hän joka kirjoitti tuon ekan viestin että "antaisin itseni kokonaan....."

Missä näit hänet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle kävi vastaava juttu myös tänä kesänä; ohikiitävässä hetkessä kun olin lenkillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle kävi vastaava juttu myös tänä kesänä; ohikiitävässä hetkessä kun olin lenkillä.

Okei...
        Itse en oikein halua edes muistella viime kesäistä. Tuntuu niin pahalta ettei siitä tullut yhtään mitään. Jäi vain katseeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei...
        Itse en oikein halua edes muistella viime kesäistä. Tuntuu niin pahalta ettei siitä tullut yhtään mitään. Jäi vain katseeseen.

Ehkä myöhemmin sitä voi muistella mutta tuntuu edelleen vaan ikävältä...

• Anonyymi

Miten uskoa rakkauteen pettymykseen päättyneen ihastuksen jälkeen.

• Anonyymi

Samaa mietin. Tosin ei ihastukseni häntä kohtaan ole loppunut. 💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin. Tosin ei ihastukseni häntä kohtaan ole loppunut. 💖

Minä en ole pettynyt kuin itseeni. Ihastunut olen ollut vuosia hyvään ystävääni, olin jo ennen ystävyyden syvenemistä. En vain koskaan ole pystynyt sitä hänelle kertomaan. Pelko menettämisestä tuntuu murskaavalta. Helpompaa on kannatella ystävyyttä ja pitää hänet elämässäni edes siten. Kyllä, hän ansaitsisi tietää ja minulla olisi oikeus olla rehellinen häntä ja itseäni kohtaan. Tässä tilanteessa pelkään kuitenkin vain satuttavani muita sekä itseäni tai olevani itsekäs. Molemmilla on oma elämä. Välitän hänestä näillä ehdoilla ja tilanteen asettamien rajojen sisällä. Hän on kaunis ihminen, en tahdo häntä tai läheisiään loukata. Tai itseäni ja omiani. Joskus on hyvä purkaa jonnekin omat ajatukset, anonyymisti. Näille asioille ei ole tilaa tai ihmisiä elämässä keille jakaa...

• Anonyymi

Valtava ikävä 😞 rakastuin sinuun, maailman ihanin. Toivon, että saisin taas joskus olla yhtä lähellä.

• Anonyymi

Ei
      En ole vieläkään saanut tätä tunnetta
      Laantumaan.
      Sisällä läpättää tuhannet perhoset
      Puna nousee poskiin
      Sanat juuttuivat kurkkuun.
      En tahdo ,
      että näet
      Katsettani
      Halua

Miten olen ikävöinytkään
      Sinua

• Anonyymi

hulluksi meinaa tulla ajatustensa kanssa.

• Anonyymi

Joka kerta sydän jää hakkaamaan tuhatta ja sataa pitkäksi aikaa kun olen nähnyt hänet. Menetin jälleen kerran yöunet vain hänen näkemisestään... Miten hän saa tälläiset tunteet aikaan...

• Anonyymi

Missä ja milloin näit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ja milloin näit?

Eilen

• Anonyymi

Voisin elää sen hetken uudestaan ja uudestaan... Vaikka miljoona kertaa.
      Sen ohikiitävän hetken... Vaikka se oli vain mulle merkityksellistä.
      Oon aika pöhlö.

• Anonyymi

Oon nyt surullisempi kuin koskaan...
        Mielen ihmeet on ihmeellisiä. Vaikka yritän ja yritän niin valtaosa ajasta itkettää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon nyt surullisempi kuin koskaan...
        Mielen ihmeet on ihmeellisiä. Vaikka yritän ja yritän niin valtaosa ajasta itkettää

Tunnemyrskyt on uuvuttavia 😢 varsinkin silloin kun toisesta ei saa mitään selkoa niin iskee epätoivo... ehkä jotain tasapainoisempaa sulle...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnemyrskyt on uuvuttavia 😢 varsinkin silloin kun toisesta ei saa mitään selkoa niin iskee epätoivo... ehkä jotain tasapainoisempaa sulle...?

Niin.......
        kaikista tärkeintä kuitenkin et hän on onnellinen

• Anonyymi

Samoin, vaikka siitä yhdestä tietystä hetkestä on jo kuukausia niin toivoisin todella että hän tekisi saman uudelleen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin, vaikka siitä yhdestä tietystä hetkestä on jo kuukausia niin toivoisin todella että hän tekisi saman uudelleen...

Mulle se oikeastaan tapahtui viime kesänä...
        Pienen katseen ja hymyn johon haluaisin palata aina vain uudelleen. Hänelle se ei tietysti merkinnyt mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle se oikeastaan tapahtui viime kesänä...
        Pienen katseen ja hymyn johon haluaisin palata aina vain uudelleen. Hänelle se ei tietysti merkinnyt mitään.

Mistä tiedät ettei merkinnyt mitään...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät ettei merkinnyt mitään...?

En voi tietää varmasti...
        😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi tietää varmasti...
        😔

Kysymällä selviää, kun vaan uskaltaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä silloin tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä silloin tapahtui?

Pieni kosketus, pitkä katse ja hymyä päälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni kosketus, pitkä katse ja hymyä päälle

Ei ollut kosketusta eikä pitkää katsettakaan. Ei siinä ohikiitävässä hetkessä ehtinyt pitkään katsomaan 😔

• Anonyymi

❤. Kovin kova kaipuu RAKKAUTENI ☺. Vähän pitänyt käydä katsomassa tätä sairasta maailmaa, tai ihmisii, ihan vähän sairasta 😁. Ei juma*lauta ole todellista !!!! 😂😂😂😂 mut jee ! Sylissäsi ja vieressäsi AINA ☺❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘😘

• Anonyymi kirjoitti:

❤. Kovin kova kaipuu RAKKAUTENI ☺. Vähän pitänyt käydä katsomassa tätä sairasta maailmaa, tai ihmisii, ihan vähän sairasta 😁. Ei juma*lauta ole todellista !!!! 😂😂😂😂 mut jee ! Sylissäsi ja vieressäsi AINA ☺❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘😘

Vai silviisii 😁 Nyt jäi kyllä viestisi hyökyaallon alle, mutta toivotaan jotta se tavottaa kohteesi, vaikkakin sitten hieman kosteana 💧

• Anonyymi

On hetkiä kun haluaisin vain tulla lähellesi ja painaa pääni syliisi. Mutta nyt on jo myöhäistä.

• Anonyymi

Miten niin myöhäistä...?

Koskaan ei ole liian myöhäistä yrittää

• Anonyymi

Toivon ettet ikinä unohda minua

• Anonyymi

Hän unohti mut. Toiset naiset jo kiikarissa ja ehkä joku tietty jo hänel mieles.

Ite en unohda häntä koskaan eikä tule muita jotka saa mut syttymään.

• Anonyymi

Mitä enemmän opin sinua tuntemaan sitä ihanampi olet.

• Anonyymi

Samat sanat voisin eräälle sanoa! Saisinpa taas joskus suudella häntä...vaikka se saakin olon uskomattoman sekaisin pitkäksi aikaa!!

• Anonyymi

Luojan kiitos etten oo nähnyt häntä tänä kesänä kuin sattumalta kerran kaks.

• Anonyymi

Haluaisin sanoa hänelle, että olen ollut niin surullinen siitä mitä tapahtui. On ikävä ja haluaisin, että kaikki olisi kuten ennen, en halua tällaista välirikkoa.
      Olet tosi tärkeä minulle.

• Anonyymi

Mitä sitten tapahtui?

• Anonyymi

Olen ujo ja herkkä tiukan koti kasvatuksen saanut hoikka nuorekas tyylikäs yksin asuva 60 nainen mut en uskalla avoimesti kertoa ystävättärille että olen kiinnostunut heistä/hänestä emotion/erootisesti ja kaipaan heidän seuraa, miten aloittaisin...

• Anonyymi

Jostain se on vain aloitettava. Ehkei kaikille ystäville kannata kertoa että kaipaat heitä eroottisesti..? Jos johonkin on erityisesti tunteita ja läheisyyden kaipuuta niin voisitko hänelle avautua tunteistasi, tai ainakin kertoa mieltymyksestäsi naisiin.
        Tai sitten hakea seuraa ihan muualta jos ei kukaan erityinen ole vienyt sydäntäsi.

• Anonyymi

Ei mul oo enää kuin 💔😔
      Viime kesänä mul oli viel 😇😍
      Vaik oisin yrittänyt niin lopulta oisin silti jääny yksin 💔

• Anonyymi

Eli elät jossain haavemaailmassa? Parempi sekin tietty, jos ei muuten uskalla.
        Surullista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli elät jossain haavemaailmassa? Parempi sekin tietty, jos ei muuten uskalla.
        Surullista

Ei oo haaveitakaan enää.
        Hän ei katsokaan.
        Kaikkea parasta hänelle. Kaikesta päätellen hänellä menee luojan kiitos loistavasti. 🙏

• Anonyymi

Oon niin surullinen...
      Ei mul oo sisäistä paloa enää 🔥😔

• Anonyymi

Miksi? Mitä tapahtui?

• Anonyymi

Ollaan niin lähellä toisiamme ja sitten taas etäännytään. 🥰

• Anonyymi

Mitä tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Tosiaan mitä meinaat et miten lähellä ja sitten taas etäällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan mitä meinaat et miten lähellä ja sitten taas etäällä?

Nähdään ja jutellaan, ollaan yhteydessä. Tunnen läheisyytesi ja saan siitä paljon energiaa. Sitten taas menee aikaa, ennen kuin nähdään... ja ikävä ehtii tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähdään ja jutellaan, ollaan yhteydessä. Tunnen läheisyytesi ja saan siitä paljon energiaa. Sitten taas menee aikaa, ennen kuin nähdään... ja ikävä ehtii tulla.

Uskallatko kertoa, että sinäkin ikävöit? Minä ikävöin erästä, olen siitä kertonutkin. Hän ei suoranaisesti siihen ole vastannut takaisin, oletan ettei tahdo myöntää tai kertoa, tai sitten kokee tämän asian minussa ahdistavana vaikka ystäviä olemmekin. Tuttu tunne siis, tunne jota tunnen välillä erästä kohtaan sydänjuuria myöten. Luotan kuitenkin elämään ja sen johdatukseen, vielä tulee päiviä, kun saamme olla lähellä ja tehdä asioita yhdessä. Jos hänkin sitä vielä haluaa. Hänestä olen saanut vuosien aikana paljon voimaa ja iloa elämääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pitkiä aikoja menee välissä , että ette näe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mennä joissan tilanteissa 7 vuotta, mut eii AITO rakkaus katoa ☺ . Olosuhteet saattaa muuttua ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäsäännöllisiä aikoja, joitakin viikkoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskallatko kertoa, että sinäkin ikävöit? Minä ikävöin erästä, olen siitä kertonutkin. Hän ei suoranaisesti siihen ole vastannut takaisin, oletan ettei tahdo myöntää tai kertoa, tai sitten kokee tämän asian minussa ahdistavana vaikka ystäviä olemmekin. Tuttu tunne siis, tunne jota tunnen välillä erästä kohtaan sydänjuuria myöten. Luotan kuitenkin elämään ja sen johdatukseen, vielä tulee päiviä, kun saamme olla lähellä ja tehdä asioita yhdessä. Jos hänkin sitä vielä haluaa. Hänestä olen saanut vuosien aikana paljon voimaa ja iloa elämääni.

Olen omalla tavallani ilmaissut. En tiedä onko sopivaa sanoa sitä suoraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olet ilmaissut? Ymmärrän hyvin että näissä asioissa ei kaikille ole helppoa sanoa suoraan olevansa kiinnostunut. Olen itsekin sen verran ujo, että suoran aloitteen tekeminen on hankalaa ja "vihjailua" ei välttämättä osaa tulkita kiinnostukseksi. Itselleni ainakin kävi niin että en uskaltanut heti vastata kiinnostuksen osoitukseen ja aloin epäilemään olenko tulkinnut väärin, ehkä se toinen onkin vaan ystävällinen.. ja kun aikaa kuluu niin alkaa vielä enemmän epäilemään itseään. Vaikeeta on 😁 pitäisi vaan rohkeasti vastata, mitäs siinä lopulta menettäisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano, ettet jää katumaan ettet sanonut 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano, ettet jää katumaan ettet sanonut 😊

Kyllä, näin se on!

• Anonyymi

Taidettiin kerran nähdä... En sitten kai ollut hänen tasoaan täyttävä ulkonäöllisesti. Lähti menemään.
      Tämän johdosta oon päättänyt tän jälkeen aina yksin. Ei tätä sydäntä enää koskaan saa niin ehjäksi etten olis vain taakaksi toiselle.

• Anonyymi

Minulle tuli jotenki haikea fiilis kun hän käy baarissa.
      Tunteeni on siinä mielessä ristiriidassa et kaikkea hyvää hänelle toivon. Mut se ei poista sitä haikeutta kun mietin että me ei olla yhdessä vaan hän on jonkun toisen kanssa. 💔
      Nieleskelen kyyneleitä ja kurkkua kuristaa. Myönnän että itseäni vain ajattelen kun toivoisin et saisin olla hänen kanssaan. Mut se on vaan ikuisesti mun sydämen toive.

• Anonyymi

Sama kokemus, paitsi toinen on varattu. 🤧 En saa koskaan olla hänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kokemus, paitsi toinen on varattu. 🤧 En saa koskaan olla hänen.

Itse en käy baarissa lainkaan, tinder ei sovi mulle yhtään. En oo kokeillut mut tiedän et ei oo mun juttu.
        Oon täs miettinyt et onko täällä jotka harrastaa yhden illan juttuja? Entä ihastuu samanaikaisesti useampaan kuin yhteen? Tai voisi ajatella olevansa avoimessa suhteessa? Noissa edellämainituissa asioissa ei ole mitään väärää mut itseäni "kauhistuttaa" enkä pystyisi mihinkään noista.

• Anonyymi

Auton radiosta soi tänään nämä sanat:
      Kun tehään yhdessä muistoja, muistoja, muistoja
      Voidaanko sopii, tehään niist liian kauniita muisteltavaks
      Kai pitäis alkaa sydäntä suojaamaan
      Mut nyt se on jo liian myöhästä
      Ei sitä kieltää saa lyömästä
      Hei kuule mitään tälläistä harvoin teen
      Mut mä luulen, sä oot särkymisen, särkymisen arvoinen

Tulit mieleeni. Meidän muistot ovat minulle lähes liian kauniita muisteltavaksi, niin että melkein tekee kipeää. Minä särjyin kai jo silloin aiemmin. Kun tajusin, että en sinua voinut saada. Mutta olit sen arvoinen. Olisi pitänyt suojata itseään. En sitä vieläkään sinun kohdallasi osaa.

• Anonyymi

En vaan meinaa kestää tätä tilannetta. Yritän muodostaa uutta suhdetta ja unohtaa sinut.

• Anonyymi

Olipas kerrassaan kaunista

• Anonyymi

Hyvää syntymäpäivää rakas ❤️

• Anonyymi

Kukalie olet kun minulla ei enää rakasta ole, mutta osui synttäripäivääni, joten kiitos. Ihminen jota rakkaaksi luulin teki hyvin selväksi syntymäpäivänäni, että olen se entinen tiskirätti nyt, joka on heitetty menee.

• Anonyymi

olet jäänyt mieleeni..vihjeet joista olet puhunut kalvaavat sisintäni, en silti ole ymmärtänyt niitä tai ehkä olenkin vaanenka osannut yhdistää niitä.kaipaan sinua joka hetki..en vain osaa pukea sanoiksi..

• Anonyymi

Laita viestiä... 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita viestiä... 😊

vähän vaikeaa sillä en tiedä hänen numeroaan..muutenhan kaikki olisi liian helppoa ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vähän vaikeaa sillä en tiedä hänen numeroaan..muutenhan kaikki olisi liian helppoa ;)

Hhmm, harmi 😔 saisitko jotain kautta yhteyttä?

• Anonyymi

Olen sairas tästä ikävästä.

• Anonyymi

Samoin 💔 odotan vain, että taas nähtäis... surua vaan on tämä elo tällä hetkellä muutenkin.

• Anonyymi

Tahdon rakastella sinua, Ilse.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3327
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2375
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      252
      2145
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2029
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1694
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      342
      1322
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1098
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1050
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1036
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      973
    Aihe