Älytöntä negatiivisuutta pukkaa ja pukkaa

Anonyymi

Heikunkeikkua pistää vihaksi.
Palstalla olisi kiva rupatella, mutta vähä on hankalaa löytää kivoja aloituksia.
Monia palstalaisia pistää vihaksi aina joku asia. Tekee mieli valittaa siitä ja siitä. Ja jos ei uskalla valittaa, niin ainaskin työntää rumia vastauksia muiden aloituksiin.
Onko paha mieli vai mikä mättää?
On kevät ja kaikkee. Siitä huolimatta saattans haloo huu haa harmittaa.
Hitto ku ottaa päähän monien ihmisten negatiivinen asenne elämään.
Ei kai tämä elämä nyt NIIN kauheaa ole.
Minä ajattelen, että olisi niin-niin mukavaa, jos olisi joku paikka jossa voisi "hupsutella" ja veikeitä rupatteluita vetästä, niin jaksaisi elämän varjopuoliakin välillä syrjään työntää.
Miten ihmeessä palsta on mennyt tämmöseen huumorintajuttomaan ja tylsään meininkiin.
Missä ihmisten ilo? Missä heevetinmoiset huumoripläjäykset? Missä silmäniskut ja öhöm-jutut?

Heikunkeikku

69

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maailman onnellisin kansa. Siis mitä "negatiivisuutta" ? Jospa vain ymmärrät väärin tai jollain toisella tavalla. Suomalainenhan vastaa silloin kun ei kysytä ja on hiljaa, kun pitäisi saada edes joku sana suusta ulos.

      Ehkä se on sama juttu täällä, mutku täällä on pakko kirjoittaa ilmaistakseen itseänsä, niin sanomisista tulee epäsuotuisia aloitukseen ja toisten tunteisiin nähden. - Nm. Arvelua vain

      • Anonyymi

        Sinä olet yksi negatiivisimmista :DDDDDDDDDD Oikea pahanilmanlintu.


    • Anonyymi

      Ehkäpä Heikun pitäisi suunnata näihin muihin sosiaalimedioihin, joissa voi valita omanlaisensa piirin ympärilleen. Sieltähän saa komean lähdön, jos on vähänkään erimieltä asioista. Jos täällä alkaa valittamaan keskusteluiden suunnasta, niin voi olla varma, että suunta vain mutkistuu entisestään. Parempi olla vain itsensä, ja valita mitä lukee ja mihin ottaa kantaa. Mieltä ei pidä pahoittaa kirjoituksista, vaikka ne olisi kuinka epämiellyttäviä.

      • Anonyymi

        Se on vähän, kuin nuorin lapseni, joka valistaa, miten minun tulee koronaan suhtautua. Täytyy olla jotenkin sopivasti kauhuissaan ja pelätä ja puhua, kuinka pelottaa.

        Olen yrittänyt pysyä kuosissa mukana, etteivät ihmiset huomaa, etten pelkää yhtään ja elän ihan tavallisesti.

        Vaikeeta on vaikeeta, kun on aina jonkun mielestä hankala, eikä osaa käyttäytyä.


    • Anonyymi

      alottajalle :

      on se kauheeta,
      turha kehuminen ei ole mistää kotosi,
      valittaminen aina helpottaa valittajaa itseään,
      saipahan tuska-kuormaansa hitusen kevennettyä muttenki mietittäväksi,


      sitä paitsi älytön positiivisuus EI ole ollenkaan uskotavaa elämän tyyliä mutta valittaminen on NORmaalin ihmisen rektio kyllästymiseen,
      ja kyllästyny ihminen LUO aina jotain UUTTA maailmaanaa,,,

      se siitä teenäisestä positiivisuudesta,,,

    • Olen havainnut, että jos joku on laittanut tänne jonkun MIELENKIINTOISEN keskusteluaiheen, niin jonkin ajan kuluttua jollakin on tarve pilata keskustelu politiikan jauhamisella.

      • Ano/Heikun
        Aloittaja suoraan puskista ihmettelee porukoiden kitinöitä ja valituksia.
        Itseltä meni maku tähän pimputtajaan, kun hän pitkien selitystenä jälkeen kirjoitti, että olen joku vanha friidu-nikki.
        Loukata ja vinoilla osaa.
        Ei paljon ano/heikun kanssa viitsi vitsiä vääntää.
        Pimputelkoon harmoniaan ihan rauhassa.
        Niin hän leveili jollain juhannusmatkakaverilla joku kesä sitten.
        Siveellisenä oli oma nukkumapaikka jne.
        Siitä romanssista ei ole kuulunut mitään.
        Taisi kuivua kasaan jo alkumetreillä.


      • 2lesken kirjoitti:

        Ano/Heikun
        Aloittaja suoraan puskista ihmettelee porukoiden kitinöitä ja valituksia.
        Itseltä meni maku tähän pimputtajaan, kun hän pitkien selitystenä jälkeen kirjoitti, että olen joku vanha friidu-nikki.
        Loukata ja vinoilla osaa.
        Ei paljon ano/heikun kanssa viitsi vitsiä vääntää.
        Pimputelkoon harmoniaan ihan rauhassa.
        Niin hän leveili jollain juhannusmatkakaverilla joku kesä sitten.
        Siveellisenä oli oma nukkumapaikka jne.
        Siitä romanssista ei ole kuulunut mitään.
        Taisi kuivua kasaan jo alkumetreillä.

        No et sinäkään leskeni mikään palsta ilopilleri ole joten summu suppuun. Milloin on koiran omaistajalla uusi naisystävä tai pitää mennä piikille liian kauas, vali vali vali. Nostappas niitä suupieliä vähän ylöspåäin ja keksi jotain kivaa, Minä ymmärrän et Heikku väsyy kun itse kirjoittaa yleensä aina positiivisesti ja hymyilyttävästi ja jos ei saa vastakaikua.

        Niin kerta.


      • siilivain kirjoitti:

        No et sinäkään leskeni mikään palsta ilopilleri ole joten summu suppuun. Milloin on koiran omaistajalla uusi naisystävä tai pitää mennä piikille liian kauas, vali vali vali. Nostappas niitä suupieliä vähän ylöspåäin ja keksi jotain kivaa, Minä ymmärrän et Heikku väsyy kun itse kirjoittaa yleensä aina positiivisesti ja hymyilyttävästi ja jos ei saa vastakaikua.

        Niin kerta.

        Siili
        Mikäs ihmeen anonyymin puolustaja sinä olet.
        Mikä on summu?
        Ei ollut nyt minusta kysymys.
        Narkt menee piikille.
        Jotkut muut ottavat rokotteen.
        Anonyymi/heikku kirjoittaa kun tämä porukka olisi jotain alakoululaisia.
        Äärettömän lapsellisesti.
        Teeskentely paistaa läpi.
        Kerrohan ystävättärellesi nämä terveiset.


      • 2lesken kirjoitti:

        Siili
        Mikäs ihmeen anonyymin puolustaja sinä olet.
        Mikä on summu?
        Ei ollut nyt minusta kysymys.
        Narkt menee piikille.
        Jotkut muut ottavat rokotteen.
        Anonyymi/heikku kirjoittaa kun tämä porukka olisi jotain alakoululaisia.
        Äärettömän lapsellisesti.
        Teeskentely paistaa läpi.
        Kerrohan ystävättärellesi nämä terveiset.

        Heikun jos et ymmärtänyt. Summu on suu. Tässä tapauksessa näppäimistön korvike. Sinä itse kirjoitat kuin alakoululainen :).

        Ystävättärelleni?


      • siilivain kirjoitti:

        Heikun jos et ymmärtänyt. Summu on suu. Tässä tapauksessa näppäimistön korvike. Sinä itse kirjoitat kuin alakoululainen :).

        Ystävättärelleni?

        Heikku sana ei ole yhtään mikään. Puuttuu rekisteröinti.
        Pelkkä puskista kirjoittava anonyymi.
        Eikös sitä ystävää yleensä puolusteta, jos ei itse osaa.


      • 2lesken kirjoitti:

        Siili
        Mikäs ihmeen anonyymin puolustaja sinä olet.
        Mikä on summu?
        Ei ollut nyt minusta kysymys.
        Narkt menee piikille.
        Jotkut muut ottavat rokotteen.
        Anonyymi/heikku kirjoittaa kun tämä porukka olisi jotain alakoululaisia.
        Äärettömän lapsellisesti.
        Teeskentely paistaa läpi.
        Kerrohan ystävättärellesi nämä terveiset.

        Korj.
        Narkt= Narkit tai narkkarit


      • Anonyymi

        Hei Jälkkäri-istuja, minäkin ihmettelen sitä politiikan tunkemista joka paikkaan.


      • 2lesken kirjoitti:

        Heikku sana ei ole yhtään mikään. Puuttuu rekisteröinti.
        Pelkkä puskista kirjoittava anonyymi.
        Eikös sitä ystävää yleensä puolusteta, jos ei itse osaa.

        No enpä usko et Heikku mua ystävänään pitää vaikka samalla 60 palstalla ajoittain pyöritänkin. Minusta positiivinen palaute tulee antaa positiiviselle kirjoiittajalle silloin kun siihen on aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Jälkkäri-istuja, minäkin ihmettelen sitä politiikan tunkemista joka paikkaan.

        Mut kun kaikki on jostain vinkkelistä politiikkaa.
        Ette voi sille mitään.
        Minua hilpeyttää, kun joku siivoaa ajatustuotoksiania.
        Vanhuksilla hipiä ohenee ja korona siivittää.
        Beng


      • 2lesken kirjoitti:

        Ano/Heikun
        Aloittaja suoraan puskista ihmettelee porukoiden kitinöitä ja valituksia.
        Itseltä meni maku tähän pimputtajaan, kun hän pitkien selitystenä jälkeen kirjoitti, että olen joku vanha friidu-nikki.
        Loukata ja vinoilla osaa.
        Ei paljon ano/heikun kanssa viitsi vitsiä vääntää.
        Pimputelkoon harmoniaan ihan rauhassa.
        Niin hän leveili jollain juhannusmatkakaverilla joku kesä sitten.
        Siveellisenä oli oma nukkumapaikka jne.
        Siitä romanssista ei ole kuulunut mitään.
        Taisi kuivua kasaan jo alkumetreillä.

        Johan oli paksua tekstiä sinulta. Hyi, aikuinen ihminen.


      • viljankukka kirjoitti:

        Johan oli paksua tekstiä sinulta. Hyi, aikuinen ihminen.

        vilja
        Heikunkeikku siis rekisteröi vihdoinkin nikin itselleen.
        Paksu teksti tulee alunalkaen ano-heikulta itseltään.
        Viritähän pianosi.


      • 2lesken kirjoitti:

        vilja
        Heikunkeikku siis rekisteröi vihdoinkin nikin itselleen.
        Paksu teksti tulee alunalkaen ano-heikulta itseltään.
        Viritähän pianosi.

        Päivitä aivosi tälle vuosikymmenelle, ja opettele käytöstavat.

        En todellakaan ole mainitsemasi henkilö, ihan omilla aivoilla ajattelen. Huonoa käytöstä en suvaitse keneltäkään, en elävässä elämässä, enkä täälläkään.


      • 2lesken kirjoitti:

        vilja
        Heikunkeikku siis rekisteröi vihdoinkin nikin itselleen.
        Paksu teksti tulee alunalkaen ano-heikulta itseltään.
        Viritähän pianosi.

        ,, ja mitä tulee tähän nikin rekisteröimiseen, olen rekisteröinyt sen jo vuonna 2017, ja niihin aikoihin tänne kirjoitellutkin, mutta koska elämässä on onneksi muutakin sisältöä kuin suomi 24, en ole täällä vuosiin käynyt. En siis tiedä, mitä kukin on tänne suoltanut, nyt vaan sattui silmään kommenttisi Heikulle, joka oli ainakin aikanaan yksi tämän palstan mukavimpia kirjoittajia.

        Ne ikävätkin kirjoittajat osin muistan, mutten halua heitä muistella. Levätkööt rauhassa, missä lienevätkin.


      • viljankukka kirjoitti:

        Päivitä aivosi tälle vuosikymmenelle, ja opettele käytöstavat.

        En todellakaan ole mainitsemasi henkilö, ihan omilla aivoilla ajattelen. Huonoa käytöstä en suvaitse keneltäkään, en elävässä elämässä, enkä täälläkään.

        Ohra
        Oi oi, olet opetellut oikein sanan päivittäminen.
        Miten hurjaa aivotyöskentelyä vaativaa.
        Voi zsiesus


      • viljankukka kirjoitti:

        ,, ja mitä tulee tähän nikin rekisteröimiseen, olen rekisteröinyt sen jo vuonna 2017, ja niihin aikoihin tänne kirjoitellutkin, mutta koska elämässä on onneksi muutakin sisältöä kuin suomi 24, en ole täällä vuosiin käynyt. En siis tiedä, mitä kukin on tänne suoltanut, nyt vaan sattui silmään kommenttisi Heikulle, joka oli ainakin aikanaan yksi tämän palstan mukavimpia kirjoittajia.

        Ne ikävätkin kirjoittajat osin muistan, mutten halua heitä muistella. Levätkööt rauhassa, missä lienevätkin.

        Ohra
        Mene ikäisiisi 80-vee nojatuoliin istumaan.
        Siellä on loistavat ja hienostuneet kirjoitukset.


      • 2lesken kirjoitti:

        Ohra
        Mene ikäisiisi 80-vee nojatuoliin istumaan.
        Siellä on loistavat ja hienostuneet kirjoitukset.

        .. friidu pistää nyt vaan suun kiinni ja pään tyynyyn, kyllä se siitä helpottaa...!


      • viljankukka kirjoitti:

        .. friidu pistää nyt vaan suun kiinni ja pään tyynyyn, kyllä se siitä helpottaa...!

        Ohra
        Minunkin puolestani friidu voi pistää päänsä vaikka hevon kuuseen.


    • Ehkä ilo ja huumori on mennyt sinne minne tämän palstan varjo ei yllä :). Saa vastakaikua muualta.

    • Anonyymi

      Se on tämä suomalais-ugrilainen melankolinen maailman onnellisin kansa.
      Mutta mulla menee hyvin. On töitä, pätäkkää kertyny tilille, aurinko paistaa, mukavaa puuhastelua riittää, istun terassilla kahvilla, harrastuksia löytyy hyvin. Ystäviä löytyy, ei akkaa, mukavia suunnitelmia kesäksi, kevyt olo, ehtoolla lämmitän saunan ja sen päälle pikku iltapala. Ja yöpuulle

      • Anonyymi

        Myönteinen asenne, hyvä asia.


    • Heikunkeikku
      12.03.2017 12:19

      " Mulle välähti yksi hyvin mielenkiintoinen asia. Intuitioni pökkäs framille ja vaikka ensteks yritin tökätä sen intuition takas, niin mitäkö häh, se vaan änkes ja änkes takaisin. Vähä sitten ajattelin "syvällisemmin" ja uskoen intuitioni voimaan, tulin tulokseen, että taidanpahan Tietää, kuka kirjoittaa 1lesken-nimimerkillä"

      Tässä tätä pitkää ja leveetä tyyliä.
      Ja hän tietää kuka on 1-lesken.
      Olen siis myös 2-lesken.
      Kyllä heikku tietää.

      • Ano 5:52
        Niin että olen mielestäsi lehmä.
        Jassoo, vai niin.
        Täällä on joku opettanut 7 vuotta, että jos itse ei muista, niin kyllä kone muistaa ja taltioi kaiken.

        Minulla ei yleensä ole tapana arvailla kristalipallosta mitään, niinkuin sinulla on.

        Jos pidät peppipitkätossumaisista sepustuksista ja itsekin leikit nukeilla, niin varmaan ano/heikun kirjoitukset kolahtavat.
        Heevetin naiveja.

        Menehän ikäistesi palstalle latelemaan typeriä viisauksiasi.

        Ei puutu enää kun ruotsalaisvahvistus, joka jaarittelee ummet ja lammet heikun loistavasta persoonasta.
        Jos nyt brunssin teoltaan ehtii hätiin.
        Oikolukua vaatii!


      • Anonyymi
        19.03.2021 22:43

        " Ehkei mikään.
        Ehkä tekoaloitus?
        Näitä tälläisiä aloituksia kun riittää.
        Pannut merkille :)

        Heikunkeikku "

        Tässä heikun yksi kommentti minun kirjoituksestani.


    • Anonyymi

      Vituttaminen on paljon hauskempaa ajankulua
      kuin lukea ylipursuvaa mahatailua
      suuresta onnesta
      rikkaasta luxus elämästään

      voi kun vituttaa olla köyhä,

    • Anonyymi

      Elämä kantaa ja on ihan ihanaa, riippuen siitä, miten siihen suhtautuu, mistään muustahan ei ole kyse, miten kukakin asioihin suhtautuu, oma valinta!

      • Myönteisellä asenteella minäkin olen pärjännyt elämässä. Enkä suutu, vaikka muutamat suhtautuvat voimakkaisiin silmälaseihini epäasiallisesti.


      • Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Myönteisellä asenteella minäkin olen pärjännyt elämässä. Enkä suutu, vaikka muutamat suhtautuvat voimakkaisiin silmälaseihini epäasiallisesti.

        Huh, suhtautuuko jotkut sinun silmälaseihisi epäkohteliaasti ?


    • Anonyymi

      Olen silloin tällöin lueskellut 60 palstaa ja samat heikut ja keikut ja lesket ja siilit jne. siellä keikkuvat ja keskenään nahistelevat. Ei oikein ulkopuolisia innosta. Ja tässä ketjussahan tavattiin taas lähes kaikki kohkaajat. Harrastus tämäkin.

      • Ano 09:40
        heikut, keikat, lesket ovat samanlaisia puskasta kirjoittajia niinkuin sinäkin.

        Itse olen rekisteröinyt oman nikkini.
        Sinun kannattaa siirtyä omanikäisiisi, nojatuoliin istumaan.
        Siellä ei kohkata.
        Tehdään duunia niin maan perusteellisesti, että tässä nuorempaa heikottaa.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 09:40
        heikut, keikat, lesket ovat samanlaisia puskasta kirjoittajia niinkuin sinäkin.

        Itse olen rekisteröinyt oman nikkini.
        Sinun kannattaa siirtyä omanikäisiisi, nojatuoliin istumaan.
        Siellä ei kohkata.
        Tehdään duunia niin maan perusteellisesti, että tässä nuorempaa heikottaa.

        Tämä foorumi on anonyymeille, mutta tosin myös rekisteröityä saa, jos tahtoo. Niin kauan kun rekisteröityneet voivat räksyttä anonyymeinä (enemmistö ikävistä kommenteista), en näe mitään syytä rekisteröityä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä foorumi on anonyymeille, mutta tosin myös rekisteröityä saa, jos tahtoo. Niin kauan kun rekisteröityneet voivat räksyttä anonyymeinä (enemmistö ikävistä kommenteista), en näe mitään syytä rekisteröityä.

        Ano 15:03
        Näin kirjoittaa ap?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä foorumi on anonyymeille, mutta tosin myös rekisteröityä saa, jos tahtoo. Niin kauan kun rekisteröityneet voivat räksyttä anonyymeinä (enemmistö ikävistä kommenteista), en näe mitään syytä rekisteröityä.

        Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 15:03
        Näin kirjoittaa ap?

        Mitenköhän se pistää teikäläistä niin vihaksi, kun tuolla aiemmin copypastasit neljä vuotta vanhan arvelun kirjoittajan henkilöstä? kuitenkin itse tässä taas arvelet kirjoittajan henkilöllisyyttä, tosin metsään menee rankasti. Jatkuvasti syyllistyt itse siihen mistä muita tuomitset, olet palstan pahin riidankylväjä .... niin ja edelleenkään en ole Heikku, enkä kukaan muukaan vakinikillä kirjoittaja. Viimeisin vakinikki taisi olla joskus 7-8 vuotta sitten.

        Pata kattilaa soimaa.


    • Anonyymi

      Maapallon väkiluvun kehitys:

      1750 -- 629–961 miljoonaa
      1800 -- 813–1 125 miljoonaa
      1850 -- 1 128–1 402 miljardia
      1900 -- 1 550–1 762 miljardia
      1950 -- 2 536 431 000
      1960 -- 3 034 950 000
      1970 -- 3 700 437 000
      1980 -- 4 458 004 000
      1990 -- 5 327 231 000
      2000 -- 6 143 494 000
      2010 -- 6 956 824 000
      2020 -- 7 794 799 000

      Valtaosa maailman ongelmista voidaan suoraan linkittää liikakansoitukseen. Myös negatiivisuus ja vitutus.Myös Suomessa alkaa olla liikaa porukkaa. Näkyy isojen kaupunkien osalta. Koko ajan rakennetaan uusia alueita ja viedään muilta eläimiltä elintila.

    • Anonyymi

      Kansallinen heikkoutemme. Otamme liian vakavasti lausuman "kel onni on, se onnen kätkeköön".
      Miksi?

      Minusta on mukavampi elää kun näkee ympärillään tyytyväisiä ihmisiä ja myönteisiä asioita. Ilmaisussa on oltava varovainen. Yksikin huolimaton lausuma aiheuttaa kanssaihmisen vatsanväänteitä ja vähintäänkin ilkeilyä.
      On tunnustettava, että syyllistyn siihen ajoittain tarkoituksellakin.
      Mutta vahinkoja sattuu. Käyttämäni pelkistetty esimerkki koskee taskupysäköintiä.
      Harrastus tuttavani heitti peruuttaen kookkaan mersun sujuvasti, kertaheitolla kadun varren taskuun. Paikalla olleena erehdyin toteamaan, että olipa ilo vanhoille silmille nähdä hieno suoritus. Kaveri sattui kuulemaan ja mulkoili.

      Harrastuspaikassa satuin kuulemaan nurkan takana kun heppu kertoi kavereilleen. Mitä vitun nuoleskelua sekin oli? Tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa pahaa mieltä vaan erehdyin toteamaan ääneen rehellisen mielipiteeni.

      Reaktio on joko tahi. Epäillään myönteisen asian toteajan tarkoitusperiä ja tavoitteita tai käännetään toteama kielteiseksi.

    • Anonyymi

      Niin on käynyt, että lähes jokaisessa aloituksessa tänne puretaan omaa pahaa oloa ja ilkeillään toisille kirjoittajille.

      Tässä aloituksessasi sinä sait kuraa niskaasi oikein ämpäri kaupalla ja jouduit ilkeilyn
      kohteeksi. Mielestäni nuo törkeät kommentit olivat aiheettomia ja kertovat ainoastaan kirjoittajien negatiivisesta elämänasenteesta ja myös katkeruudesta, joka heitä kalvaa.
      Sinuna jättäisin törkykirjoitukset omaan arvoonsa.

      Nautitaan kesästä, kuunnellaan musiikkia ja annetaan kitisijöiden lillua liemissään.

      https://www.youtube.com/watch?v=lLjW6W-AFo4

      Mukavia kesäpäiviä sinulle täältä Savosta!

      T. kylmätotuus

    • Anonyymi

      Taas näyttää palstan häirikkö ottaneen yhden mukavimmista kirjoittajista hampaisiinsaa, lataa vuoroon puskasta ja nimimerkillään.

      Ollaan jo siinä iässä, että tuskin pms? kolottaakohan lie sitä ..... hammasta?

    • Anonyymi

      aloitus sai aikaan aikamoisen erektion, yleensä täälä aloitukset ovat
      kuivia ongelmia, jonkun ystävän tuttavan kummin kaiman pärinän poistaja
      estäjän vähentäentäjän poistajasta on jousi katkennut.
      Siihen sitten kun yrittää antaa hyviä neuvoja, saa mutaa silmille, tuntuu ikään kuin
      olisi hokuteltu ansaan, ongelmaan mitä ei ole
      nj

    • No niin. Rauhoittukaa jo !

    • Anonyymi

      Kirjoitan nyt tämän yhden kommentin tänne loppuun, vaikka ajatus on ollutkin, että en huitele sanan sanaa tähän ketjuuni.
      Tottakai minua harmittaa, että tulin tehneeksi tämän aloituksen. Kaduttaa mutta en voi tässä vaiheessa mitään kun tehty mikä tehty.
      Tästä ketjusta tuli nyt just semmonen, jota tarkoitin aloituksessa. Ikävä ketju. Negatiivinen.
      Olen kyllä lukenut kaikkien kommentit. Oisi tehnyt mieli jotakin jollekin kirjoittajalle sanoa, mutta päätin että en ala sanomaan, koska helposti siitä tulee joku väittely.

      Minusta ei ole aloitusten tekijäksi. Ymmärrän sen. Enkä enää rohkene tekemään minkäänmoisia aloituksia.
      Jonkin ajan kuluttua alkaa jääkiekkoa telkkarista. Jännä matsi tulossa.
      Mahtava ilma täällä Vaasassa. Oon istuskellut tuola ulkona. Puhunut pitkän puhelun ja parannellut tietysti maailmaa.

      Olisin peräti iloinen, jos tämän ketjun nyt annettaisiin vajota hus helkuttiin.

      Heikunkeikku

      • Saisit tehdä enemmänkin aloituksia. Asiaahan sinä puhut ja nyt sohaisit todellakin käärmeenpesään, kuten vastauksista näkyy. En viitsi täällä kommentoida, koska sävy on välillä niin aggressiivinen ja ilkeä, että vanhaa ihmistä alkaa huimaamaan, mutta lueskelen aina välillä onko täällä parempia ketjuja ja kannanottoja kuin 70plussissa mikä on mennyt aivan kokonaan oppositiopolitiikan huutelujengin markkinapaikaksi.
        Ja nyt jääkiekon pariin.
        Aurinkoisia päiviä Taalainjoen alajuoksulta (ilman mutkaa).


      • Ano/Heikumn
        Pyydä poistoon yp:ltä.


      • Hei Heikku,
        Onpa surullista huomata, että täällä yksi häirikkö näyttää ottaneen palstan "komentoonsa", hänelle ei pidä antaa periksi. Olisikohan ensimmäinen paikka elämässään, kun tulee kuulluksi, kaipaa uhreja, sijaiskärsijöitä.

        Älä ainakaan pahoita mieltäsi mokoman typeryksen tähden, heitähän maailmaan mahtuu,
        Oikein hyvää suven alkua sinulle.


      • viljankukka kirjoitti:

        Hei Heikku,
        Onpa surullista huomata, että täällä yksi häirikkö näyttää ottaneen palstan "komentoonsa", hänelle ei pidä antaa periksi. Olisikohan ensimmäinen paikka elämässään, kun tulee kuulluksi, kaipaa uhreja, sijaiskärsijöitä.

        Älä ainakaan pahoita mieltäsi mokoman typeryksen tähden, heitähän maailmaan mahtuu,
        Oikein hyvää suven alkua sinulle.

        Joskus ano/heikku kirjoitti näin:

        " Muistihäiriöisenä kirjoittamisesta en tiedä mitään. Mul´ ittellä on niin kauhian terävä muisti pääs:)

        Mun täytyy kyllä sen verran sanoa, että vaikka aina allekirjoitan tällä samalla nimimerkillä, niin jotenkin tuntuu, kuin mun kehon kylkiin tällättäisiin kasa pumpulia littanaksi.
        Jotenkin on ollut säkää, ettei mun päälleni ole kasattu ilkeyksiä. Siitä kiitos teille palstalaisille.
        Joskus oon jopa pientä tuohtumisvivahteista kommenttia päästänyt sormistani, niin en sittenkään ole ollut tökittävänä.

        Joskus nyt jotakin pientä piikittelynpoikasta, mutta en ole ollut huomaavinani tai sitten en ees ole huomannut ollenkaan, jos semmosta on sanottu.

        Toisaaltaan pitää myös sanoa, että Vaikka saisi ilkeilyä, niin eihän se kuitenkaan ihan-ihan suoraan olisi minulle, koska kirjoitan nimimerkillä ja pahat puheluiskahdukset menisivät sitten mun nimimerkille. :) Eihän kukaan todella tiedä, kuka Heikunkeikku on.
        Heh. Kyllä ihan hyvin ajateltu toi viimeinen rypäskä :) Hyvä mä :) "

        Heikunkeikku


      • Anonyymi
        viljankukka kirjoitti:

        Hei Heikku,
        Onpa surullista huomata, että täällä yksi häirikkö näyttää ottaneen palstan "komentoonsa", hänelle ei pidä antaa periksi. Olisikohan ensimmäinen paikka elämässään, kun tulee kuulluksi, kaipaa uhreja, sijaiskärsijöitä.

        Älä ainakaan pahoita mieltäsi mokoman typeryksen tähden, heitähän maailmaan mahtuu,
        Oikein hyvää suven alkua sinulle.

        Ihmettelen miksi joku yleensä viitsii osallistua tämän Lesken aloituksiin? onneksi avauksen aloittaja näkyy etusivulla, niin ei tule turhaa avattua roskalinkoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen miksi joku yleensä viitsii osallistua tämän Lesken aloituksiin? onneksi avauksen aloittaja näkyy etusivulla, niin ei tule turhaa avattua roskalinkoja.

        Ano 15;20
        Kukahan lienee Lesken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen miksi joku yleensä viitsii osallistua tämän Lesken aloituksiin? onneksi avauksen aloittaja näkyy etusivulla, niin ei tule turhaa avattua roskalinkoja.

        Avasit silti. - Nm. Hah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avasit silti. - Nm. Hah

        Tämä aloitus ei kylläkään ole lesken, vaan tämä on Heikun, ja hänen avauksiansa kyllä lukisin mielelläni enemmänkin.


    • Jokainen saa kirjoittaa omalla tyylillään, ja tuoda esiin omia ajatuksia, eri näkökulmia.

      • Jälkkäri
        Ei tietenkään saa.
        Pitää määrättyä anoja kohdella silkkihansikkain.
        Ettei ne vaa rupee poraa.

        Tämä heikku on erityisessä suojelussa jostain ihme syystä.
        Olisiko syy, että on ruotsalaisvahvistuksen kirjojen oikolukija.
        En kyllä ymmärrä, mikä tärkeä homma se on?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Jälkkäri
        Ei tietenkään saa.
        Pitää määrättyä anoja kohdella silkkihansikkain.
        Ettei ne vaa rupee poraa.

        Tämä heikku on erityisessä suojelussa jostain ihme syystä.
        Olisiko syy, että on ruotsalaisvahvistuksen kirjojen oikolukija.
        En kyllä ymmärrä, mikä tärkeä homma se on?

        Vai olisikohan syynä se, ettei Heikku kuulu palstan riidanhaastajiin ja ilkeilijöihin?


    • Anonyymi

      Heipparallaa heikunkeikku ! Olet harvinaisuus, jolla ei ole pipo kireällä !
      Minäkin toivon enemmän kevyttä/mukavaa/mielenkiintoista jutustelua ja huumorinpläjäyksiä.
      Joskus olen yrittänyt "yleisaiheita", joihin kuka tahansa voi ottaa osaa pohdinnoillaan
      ja kommenteillaan niin laajalla skaalalla kuin haluaa, mutta harvoin on ottanut tulta.

      Mukavaa kevätkesää vai kesäkö tämä nyt sitten jo on ?
      Kyl maar, koska kesäkuu on !

      • Anonyymi

        Kiitti vaan
        Täällä ollaan melko piukkapipoisia.
        Huumonaisena olisi nastaa joskus saada nauraa oikein syömmein pohjasta.
        Elämä on monella niin heevetin alakuloista ja masentavaa.
        Siihen auttaa musiikki.
        Sitäkö harrastaa tai kuuntelee, huolet kaikkoo vähäksi aikaa.
        Ja miksei pidemmäksikin aikaa.
        Pois alakulo, tilalle hymyä ja naurua.

        Heikunkeikku


      • Anonyymi

        On ilmeistä, että olen loukannut jonkun sisustaa ja joka loukatuin sormin haluaa tehdä minulle kiusaa.
        Tuo 14:15 kirjoitettu teksti ei ole minun kirjoittama. Olen kirjoittanut vain yhden kommentin tähän ketjuun. Ja nyt tämän kommentin.
        Ei ole mukavaa, jos joku käyttää mun nimimerkkiäni. Hyvin lapsellista touhua.
        Tämä nyt tiedoksi teille kirjaan.
        Harmittaako? Vastaan, että kyllä harmittaa.

        Olen ollut ulkona jo viis tuntia. Takapihalla. Varjossa. Aivan ihana ilma.
        Nyt paiskautan itseni sänkyyn ja alan lukemaan kirjaa.

        Oikea Heikunkeikku


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti vaan
        Täällä ollaan melko piukkapipoisia.
        Huumonaisena olisi nastaa joskus saada nauraa oikein syömmein pohjasta.
        Elämä on monella niin heevetin alakuloista ja masentavaa.
        Siihen auttaa musiikki.
        Sitäkö harrastaa tai kuuntelee, huolet kaikkoo vähäksi aikaa.
        Ja miksei pidemmäksikin aikaa.
        Pois alakulo, tilalle hymyä ja naurua.

        Heikunkeikku

        Teksti paljastaa että et ole oikea Heikku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ilmeistä, että olen loukannut jonkun sisustaa ja joka loukatuin sormin haluaa tehdä minulle kiusaa.
        Tuo 14:15 kirjoitettu teksti ei ole minun kirjoittama. Olen kirjoittanut vain yhden kommentin tähän ketjuun. Ja nyt tämän kommentin.
        Ei ole mukavaa, jos joku käyttää mun nimimerkkiäni. Hyvin lapsellista touhua.
        Tämä nyt tiedoksi teille kirjaan.
        Harmittaako? Vastaan, että kyllä harmittaa.

        Olen ollut ulkona jo viis tuntia. Takapihalla. Varjossa. Aivan ihana ilma.
        Nyt paiskautan itseni sänkyyn ja alan lukemaan kirjaa.

        Oikea Heikunkeikku

        Ano on ano.
        Oli se sitten allekirjoitus mikätahansa.Lukija ei voi tietää mikä heikku tai joku kylmätotuus on aito.
        Kun sellaista ei itseasiassa ole olemassakaan.
        Kaikkien vapaasti käytettävissä nuo mustat nimet.
        Ainoa ratkaisu on sininen väri otsikossa.
        Ihan tiedoksi vain kaikille anoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano on ano.
        Oli se sitten allekirjoitus mikätahansa.Lukija ei voi tietää mikä heikku tai joku kylmätotuus on aito.
        Kun sellaista ei itseasiassa ole olemassakaan.
        Kaikkien vapaasti käytettävissä nuo mustat nimet.
        Ainoa ratkaisu on sininen väri otsikossa.
        Ihan tiedoksi vain kaikille anoille.

        Ei uskoisi että vielä tässä iässä joku on noin lapsellinen ja tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano on ano.
        Oli se sitten allekirjoitus mikätahansa.Lukija ei voi tietää mikä heikku tai joku kylmätotuus on aito.
        Kun sellaista ei itseasiassa ole olemassakaan.
        Kaikkien vapaasti käytettävissä nuo mustat nimet.
        Ainoa ratkaisu on sininen väri otsikossa.
        Ihan tiedoksi vain kaikille anoille.

        Kyllä olen ihan kybällä olemassa, vaikka ei ole sinistä merkkiä eikä tule. Ja mikä hemmetti sinä olet sanomaan; kirjoitat anonyyminä. - Nm. Aito, oikea, oma itseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano on ano.
        Oli se sitten allekirjoitus mikätahansa.Lukija ei voi tietää mikä heikku tai joku kylmätotuus on aito.
        Kun sellaista ei itseasiassa ole olemassakaan.
        Kaikkien vapaasti käytettävissä nuo mustat nimet.
        Ainoa ratkaisu on sininen väri otsikossa.
        Ihan tiedoksi vain kaikille anoille.

        Et uskaltanut kirjoittaa rekatulla nimimerkilläsi, vaan menit puskaan huutelemaan.
        Olet siis raukkamainen pelkuri.

        Mitä kuvittelet saavuttavasi sillä, että käytit Heikunkeikku nimimerkkiä aiemmassa kommentissasi?
        Minun silmissäni annoit itsestäsi säälittävän kuvan.
        Sinuna häpeäisin halpamaista käytöstäsi.

        Sinisellä nikillä ei ole mitään merkitystä, koska sitä ei ole pakko käyttää kommentoidessa.

        Muutama vuosi sitten pari sinistä nikkiä käyttivät mustaa nimimerkkiäni, mutta heillä oli sentään selkärankaa tunnustaa tekonsa. Onko sinulla rohkeutta tunnustaa, että käytit Heikunkeikku nimmaria? Aika senkin näyttää.

        Kirjoittelen edelleenkin mustalla nikilläni ja vahva oletukseni on, että pidempään palstalla olleet tunnistavat minut kirjoitusteni ja allekirjoitukseni perusteella.
        Jos joku ei tunnista, niin se on hänen ongelmansa, ei minun.

        Toivottavasti kukaan ei enää kirjoittele mustanikkisten nimissä, vaikka se onkin mahdollista, vaan käyttää rehdisti omaa rekattua nimmariaan.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskoisi että vielä tässä iässä joku on noin lapsellinen ja tyhmä.

        Vaikeaahan se on uskoa, että vieläkin joku kirjoittaa tuollaisen kommentin, johon vastasit, mutta valitettavasti sellaisiakin näkemyksiä on edelleen olemassa.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano on ano.
        Oli se sitten allekirjoitus mikätahansa.Lukija ei voi tietää mikä heikku tai joku kylmätotuus on aito.
        Kun sellaista ei itseasiassa ole olemassakaan.
        Kaikkien vapaasti käytettävissä nuo mustat nimet.
        Ainoa ratkaisu on sininen väri otsikossa.
        Ihan tiedoksi vain kaikille anoille.

        Onko 20:12 kirjoittaneella jokin persoonallisuushäiriö?
        Jos joku tämänikäinen lähtee leikkimään toisen jo vakiintuneella nimimerkillä, kertoo se "identiteettivarkaasta" jotain. Jotkin hormoonit menevät joltain ylösalaisin: häiriköintiä.
        Varastelua tapahtuu usein alkuvuodesta.
        Heikun olen kirjoittajana kokenut helisevien kirjoitusten kautta pahaa tarkoittamattomana aikuisena kirjoittajana.
        Ei niin hirveästi häiritse, onko ihminen tiukkis ja kriittinen tai rento ja yltiöpositiivinen, sillä kumpainenkin laji onnistuu kaikilta. Se tyyli on perskohtaista ja vaihteleekin.
        Heikulle: pimputtele pitruuttas harmistuneisuutes sfääreihin. Teitkö edes aloitusta? Ei ollut tyylisesi.
        Beng


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe