Nyt meni herneenpalko nenään

Pullukka

N. 1kk sitten taloni vieressä kulkevalla tiellä n. 4-6 vuotias lapsi ajoi pyörällä ja hän pysähtyi, laittoi pyörän tien reunaan ja meni katsomaan jotain ihmettä tienreunasta/ojasta.
Paikalle saapui joku hienon auton omistava mies ja ajoi pyörän päälle. No tyttö rupesi itkemään ja eikös se s...tanan äijä laittanut pakin päälle ja ajoi uudestaan pyörän yli. Pyörä meni aika rusinaksi..

Silloin menin tielle ja annoin tulla muutaman valitun sanan, että ottaisi yhteyttä lapsen vanhempiin korvausta varten.tms..

No tänään tuli kutsu poliisikuulusteluun ..hän, siis se "mulqwist" teki minusta rikosilmoituksen ""solvauksesta"" KÄÄK

23

1690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menisikö jo vähän överiksi

      Laita tämä huumoripalstalle?

      • pullukka

        laita itsesi sinne huumoriosastolle...toi kutsu poliisikuulusteluihin on aivan tosista totta ja kirje on tossa pöydällä ja minä oon aika kiukkuinen


    • reiska

      ne muutamat valitut sanat olivat heavy-luokkaa. Kun on sana sanaa vastaan, ei pitäisi huonomuistisella olla mitään hätää.

      • yopollo

        kiistän kaiken enkä ollut siellä päinkään....

        Kuten Reiska sanoi ei kannata käräjillä lähteä muistamaan sanoja, voi muistaa vain että äijä ajoi sen pyörän yli parikin kertaa.


      • pullukka
        yopollo kirjoitti:

        kiistän kaiken enkä ollut siellä päinkään....

        Kuten Reiska sanoi ei kannata käräjillä lähteä muistamaan sanoja, voi muistaa vain että äijä ajoi sen pyörän yli parikin kertaa.

        Kerroin kuskille, missä hänen aivonsa ovat (siis sillä, arvaa minkä välissä.....!!)) :)


      • reiska
        pullukka kirjoitti:

        Kerroin kuskille, missä hänen aivonsa ovat (siis sillä, arvaa minkä välissä.....!!)) :)

        Tonhan sä olisit sanonut, jos olis tullu sillä hetkellä mieleen.


    • plunger

      Miten Sinun käy. Jos tämä on oikeusvaltio, ei Sinulla ole hätä. Rikosilmoitus todetaan aiheettomaksi, ehkä poliisi tutkii tapahtuneen ja uusi rikosilmoitus kohdistuu hienon auton herraan.

      Jos tämä on tavallinen maa, varallisuus ja asema ratkaisevat. Sinä surkea olet syyllinen, toinen syyllinen se tyttö, joka pyörän jätti niin että hieno auto ehkä sai naarmun.

    • hennaliisa1

      syyttjälle ast jos asia männöö, ni hää ei ota sitä ees syyteharkintaa.
      Kuka siu "solvaustais" ol totistamas?

      Niiko varmast tiijetkii, ni todistajal on tärkijä osa oikeuvekäyntiasijois.
      Nimeommaa tään kaltasis mist sinnuu kuulustellaa.

      Jos oisin siu asianajajais ni neuvosin kiistämää kaik. Siis jos ei oo totistaijii.

    • Jermu

      pistä jätkä poseen oikein kunnolla..muista vain se kohta, jossa ryntäsit pelastamaan tyttöstä tuon pyörää kohti syöksyvän autoilijan alta. Sut on haastettu ja sun ei tartte pysyä totuudessa. Se jätkä haukkaa kakkaa!

    • Nyt en ymmärrä mitään.

      Minusta asian olisi pitänyt edetä niin, että sinä otat rekisterinumeron yms. tuntomerkit ylös ja menet kertomaan asiasta lapsen vanhemmille. Vanhemmat tekevät asiasta ilmoituksen poliisille jne.

      • Hämäläinen

        Eikö asian ajaminen ole tytön perheen tehtävä


      • Pullukka

        Olin sen verran tuohduksissani, ei tullut mieleen rek.nro.Mutta se äijä näki, mistä talosta minä tulin, joten hän sai ongittua tietoonsa minun osoitteen ja ovessa olevan nimeni.
        Tulin juuri sen tytön vanhempien luota ja kerroin heille nyt sen äijän nimen..(sen nimi oli siinä kuulustelukutsussa) Ottavat yhteyttä häneen, ehkäpä poliisin kautta.


      • pullukka
        Hämäläinen kirjoitti:

        Eikö asian ajaminen ole tytön perheen tehtävä

        Enhän minä tätä asiaa olekkaan ajamassa, vaan joudun kuulusteluun solvauksen vuoksi...tytön vanhemmat tekevät niinkuin he parhaaksi näkevät


      • Hämäläinen
        pullukka kirjoitti:

        Enhän minä tätä asiaa olekkaan ajamassa, vaan joudun kuulusteluun solvauksen vuoksi...tytön vanhemmat tekevät niinkuin he parhaaksi näkevät

        En oikein ymmärrä mikset ole ollut jo heti alunpitäen asiasta tytön vanhempien kanssa puheissa kun mielestäni tuosta alempaa käy ilmi että he nyt vasta saivat tietää koko jutusta


      • pullukka
        Hämäläinen kirjoitti:

        En oikein ymmärrä mikset ole ollut jo heti alunpitäen asiasta tytön vanhempien kanssa puheissa kun mielestäni tuosta alempaa käy ilmi että he nyt vasta saivat tietää koko jutusta

        Mutta sain vasta poliisikuulustelukutsun myötä tietää kuskin henk.tiedot.


      • Hämäläinen
        pullukka kirjoitti:

        Mutta sain vasta poliisikuulustelukutsun myötä tietää kuskin henk.tiedot.

        Siinähän se selvisi


    • Pirre*

      "solvauksella" todistajia?

    • maron

      että vaikka joku meidän nähtemme pahoinpideltäisiin tai jopa tapettaisi niin paras on katsoa muualle. Maailma on mennyt aivan karmeaksi, kun tuollaisia hyyppiä ajelee autoillansa pitkin katuja. Mutta älä sinä sure minusta tehtiin rikosilmoitus, koska autoni tavaratilassa oli ruumis. Poliisit tulivat ja katsoivat mutta ihme ja kumma raato oli kadonnut.Jonkun huumorintaju oli mennyt hieman liian pitkälle, minä kyllä tein rikosilmoituksen, ja epäiltykin on mutta ei varmaa näyttöä.
      No autoni sai lisänimen "ruumisauto" ja sillä minä ylpeästi köröttelen ja vähät välitän enää kateellisista naapureistani.

      • Kaikkea sitä ihmismieli teettää.
        Voisit varmaan toivoa mukavampia naapureita.
        Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän uskon ystävällisyyden ja huumorin uskomattomaan voimaan.

        Itse luulen "kesyttäneeni" vuosien varrella muutaman tosi "ryppypeppu"-naapurin kuuntelemalla heitä kohteliaasti, olemalla provosoitumatta, puhumalla itse rauhallisella äänellä ja tervehtimällä iloisesti hymyillen aina kohdattaessa. Kyse ei ole kiltteydestä vaan harkitusta valinnasta tavoitteena ystävällinen ilmapiiri pitkällä aikavälillä.


        Minä toivon, etteivät kaikki koskaa oppisi katsomaan muualle. En enää itsekään (ehkä) uskaltaisi kosketusetäisyydelta puuttua asioihin, mutta ainahan voi ainakin huutaa apua ja soittaa poliisille.


      • maron
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        Kaikkea sitä ihmismieli teettää.
        Voisit varmaan toivoa mukavampia naapureita.
        Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän uskon ystävällisyyden ja huumorin uskomattomaan voimaan.

        Itse luulen "kesyttäneeni" vuosien varrella muutaman tosi "ryppypeppu"-naapurin kuuntelemalla heitä kohteliaasti, olemalla provosoitumatta, puhumalla itse rauhallisella äänellä ja tervehtimällä iloisesti hymyillen aina kohdattaessa. Kyse ei ole kiltteydestä vaan harkitusta valinnasta tavoitteena ystävällinen ilmapiiri pitkällä aikavälillä.


        Minä toivon, etteivät kaikki koskaa oppisi katsomaan muualle. En enää itsekään (ehkä) uskaltaisi kosketusetäisyydelta puuttua asioihin, mutta ainahan voi ainakin huutaa apua ja soittaa poliisille.

        minä en riitele naapureiden kanssa, he ovat kyllä yrittäneet moneen kertaan saada minua hermostumaan, mutta minulla on se periaate, että mitä enemmän naapurit haukkuvat sitä kohteliaampi heille olen. Minua ei kiinnosta pätkääkään heidän elämänsä, miksi silloin välittäisin myöskään heidän metelöinnistään. Tiedän että monet muut naapurini kärsivät tästä rähisijästä suunnattomasti, mutta otan sen kannan että on se hyvä että meitäkin joku kadehtii..Ja hymyilen kauniisti ja olen aivan kuin ei mitään koskaan olisi ollutkaan. Olen säästänyt heidän lähettämänsä haukkumakirjeet, niitä sitten lueskelen ja hekottelen itsekseni:)))


      • maron kirjoitti:

        minä en riitele naapureiden kanssa, he ovat kyllä yrittäneet moneen kertaan saada minua hermostumaan, mutta minulla on se periaate, että mitä enemmän naapurit haukkuvat sitä kohteliaampi heille olen. Minua ei kiinnosta pätkääkään heidän elämänsä, miksi silloin välittäisin myöskään heidän metelöinnistään. Tiedän että monet muut naapurini kärsivät tästä rähisijästä suunnattomasti, mutta otan sen kannan että on se hyvä että meitäkin joku kadehtii..Ja hymyilen kauniisti ja olen aivan kuin ei mitään koskaan olisi ollutkaan. Olen säästänyt heidän lähettämänsä haukkumakirjeet, niitä sitten lueskelen ja hekottelen itsekseni:)))

        Vastauksestasi päättelin, että sinulla riittää huumoria vielä paljon pitempäänkin. :))

        Välillä pikku-piru suorastaan kieriskelee naurusta olkapäälläni, vaikka järjen tasolla tuntuu että vitsit alkavat olla vähissä.
        Omituisesta huumorintajusta on onneksi joskus jotain hyötyäkin.;)


      • maron
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        Vastauksestasi päättelin, että sinulla riittää huumoria vielä paljon pitempäänkin. :))

        Välillä pikku-piru suorastaan kieriskelee naurusta olkapäälläni, vaikka järjen tasolla tuntuu että vitsit alkavat olla vähissä.
        Omituisesta huumorintajusta on onneksi joskus jotain hyötyäkin.;)

        on elämän suola:-)


    • Animus

      Tollanen epäoikeudenmukaisuus saa mut näkemään mustanpunaista! Jos olisin itse ollut paikalla olisin seonnut täysin:

      - heittänyt kiven auton ikkunasta täysillä sisään
      - hyökännyt kimppuun tai jotain muuta rakentavaa seurauksista välittämättä

      Maailma on täynnä idiootteja ja oman terveytensä kannalta niiden on parempi välttää minua ;))

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe