Talviyön jatkobileet

Sinä talviyönä oli kylmä. Lämpötila oli vain asteen pari pakkasella, mutta hyytävä tuuli pyyhki kantakaupungin lumettomia katuja. Se oli juuri sellainen ilma, joka saattoi yllättää varomattoman pukeutujan. Sellaisen kuin nuoren naisen, jonka näin asuntoni parvekkeelta. Tummahiuksinen nainen puristi ohuen nahkatakkinsa liepeitä kehoaan vasten ja hytisi kylmästä. Vyötärölle ulottuvan nahkatakin alta erotin punaisen juhlamekon, säihkyvät sukkahousut ja avokkaat. Askelluksen epävarmuudesta erotin kadulla liikkujan olevan tukevassa humalassa.

En selvin päin ollut aamuyöstä minäkään. Miesporukan saunailta oli päättymässä, eikä vieraista ollut luonani enää kuin Jarkko, jolle pidin parvekkeella tupakkaseuraa. Jarkon - tai Jaken - tunsin jo armeija-ajoilta, ja hän oli niitä vanhoja ystäviä, johon tulee pidettyä yhteyttä, vaikka elämä viekin eri suuntiin. Jaken tapauksessa tämä oli tarkoittanut opintojen kesken jäämistä, sarjaa rikkinäisiä naissuhteita - Jakella tuntui olevan taipumus lyöttäytyä yhteen ongelmatapausten kanssa - ja jämähtämistä perusduuneihin. Silti miehellä oli jäljellä hänen huumorintajunsa ja juomapäänsä, mikä teki hänestä hauskaa seuraa.

Seurasin kadulla horjahtelevan naisen touhuja. Hänen katseensa viipyi jokaisessa vastaantulijassa, ja erään nuoren miehen hän pysäytti, näytti sormillaan tupakointielettä ja kallisti päätään kutsuvasti. Mies pudisti päätään ja kiirehti kädet taskussa eteenpäin. Nainen seurasi katseellaan miestä vielä hetken, mutta jatkoi sitten eteenpäin. "Melkoinen näky, eikö olekin?" Jake kysyi. Ynähdin myöntäväksi vastaukseksi. Olihan kulkija kaunis, vaikka ylitälläytyminen yhdistettynä humalan jähmettämään ilmeeseen ei imartelekaan ketään. "Tännekö se on tulossa?" Jake jatkoi ihmettelyään.

Neito tosiaan pysähtyi pihan kohdalle ja kaivoi pitkään turhautuneena käsilaukkuaan. Sitten hän meni naapuritalon rapulle, kokeili lukossa olevan oven kahvaa, ja alkoi lopulta painella kaikkia ovisummerin nappeja. Se oli turhaa, koska ovisummeri oli mykistetty yöajaksi. Hetkeä myöhemmin väsymys ja kiukku purkautuivat epänaisellisena kiroiluna ja oven hakkaamisena.

"Haetaan se tänne", Jake ehdotti, varmaan leikillään, mutta hänen yllätyksekseen suostuin hulluun ideaan oitis. Olin riisunut hupakkoa mielessäni jo tovin - omakin ajatteluni oli humalan samentamaa - enkä kaivannut paljoakaan rohkaisua "ritarilliseen" käytökseen. Vedimme eteisessä ulkokengät jalkaan ja lähdimme ulos. Tytön kiukku oli vaihtunut jo epätoivoksi päästyämme paikalle. "Mikäs sulla on hätänä?" tiedustelin. "Mä en pääse sisään kotiini!" tämä parkaisi ja selitti: "Mulla oli kaksi laukkua ja nyt mulla on enää tämä bilelaukku jäljellä ja mun avaimet ja kännykkä on siinä toisessa laukussa!" Vilkaisin tytön kädessä olevaa sievää pikku laukkua ja hymähdin pakostakin nähdessäni, ettei siinä kulkisi mukana paljoa muuta kuin luottokortti ja huulipunapuikko. Koetin auttaa tiirailemalla hämärää rappukäytävää ovilasin läpi, mutten kyennyt erottamaan ilmoitustaululta kiinteistön huoltofirman päivitysnumeroa. Kellokin oli ties mitä. "Taitaa olla parempi palata asiaan aamulla", totesin kääntyen surkean näköisen yökulkijan puoleen ja ehdotin: "Tule minun kämpilleni lämmittelemään". Hänen ilmeensä kirkastui ja hän tarttui käsivarteeni tukea hakien. Lähdimme yhdessä asunnolleni Jaken iskiessä minulle silmää.

Hissimatkalla asunnolleni opin naisen nimen olevan Maria ja hänen olleen juhlimassa ystävättärensä polttareita. Polttarit olivat kaiketi olleet huolella suunnitellut, koska niihin oli kuulunut huviveneilyä Helsingin saaristossa sekä VIP-tila yökerhossa - sekavan loppuillan tuloksena Maria oli vain joutunut eroon varusteistaan tavalla, jonka yksityiskohtia en polveilevasta selityksestä ymmärtänyt. Ovesta sisään päästyämme riisuimme takkimme ja jalkineemme, ja huomasin naisparalla olleen takin alla vain kauniin hihattoman juhlamekon. Kuten arvata saattaa, niin vieras kaipasi päästä heti vessaan, ja jäimme Jaken kanssa hetkeksi kahden. Taisimme college-paidoissamme ja farkuissamme olla eriparinen näky naisvieraaseemme verrattuna!

"Noh, mitäs tykkäät?" Jake kysyi vinkaten kylpyhuoneen suuntaan. Virnistin takaisin epävarmasti, tietäen meillä molemmilla olevan panohommat mielessä. Olin kuitenkin kiusaantunut naisvieraan tukevasta humalatilasta, eikä seksin harrastaminen sänkyyn sammuvan partnerin kanssa houkutellut. Kylpyhuoneesta kuuluva estoton lorina kuulosti Niagaran putoukselta, mikä huvitti meitä molempia. Olin huomannut Jaken jo tunnustelleen vierastamme hississä, joten vastasin roikkumaan jääneeseen kysymykseen: "Anna minun nyt tehdä aloite ja katsotaan, miten tämä menee."

2

1834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maria tuli kylpyhuoneesta paljain varpain. Hän oli jättänyt sukkahousunsa kylpyhuoneeseen, ja jäin ajatuksissani tuijottamaan lakattuja varpaankynsiä. Nostaessani katseeni huomasin jääneeni kiinni tuijotuksesta, ja sain hymyn vastaukseksi. Pikainen ehostautuminen oli onnistunut: Maria oli huomannut pyyhkiä valuneen kajaalinsa, korjannut tummanpunaisen huulipunansa ja saanut ohimoilleen vallattomasti laskeutuvat tummat hiuskiharat kuriin hiuslakkaa lainaamalla. Kuten humalaisilla monesti, hänen katseensakin oli terästäytynyt hetkeksi uudelleen. "Olet kaunis", kehuin häntä ja hänen hymynsä levisi. Me miehet kun olimme jääneet eteiseen seisoskelemaan, niin Jake vieressäni töksäytti: "Niin minunkin mielestäni." Aloin hihittää tilanteen komiikalle ja tökkäisin häntä kyynärpäällä: "Jaa että ’plus yksi’ vai?" "Haista vittu!" Jake vastasi ja me nauroimme kaikki.

      Kävimme peremmälle, jolloin vieraamme näki illanvieton jäljiltä sotkuisen olohuoneen. "Teillä on ollut täällä bileet!" hän ilahtui. Olohuoneessa oli käytettyjä laseja, lautasia, pulloja ja juomatölkkejä hujan hajan, ja kangassohvalle oli tietenkin karissut raksuja. Se ei Mariaa lannistanut, vaan nainen löysi käyttämättömän viinilasin ja kaatoi itselleen valkoviiniä. Liityimme hänen seuraansa sohvalle, toiveikkaasti tietenkin mies kummallekin puolelle asettuen. Maria kertoi omista juhlistaan meiltä saamastaan huomiosta selvästi nauttien, ja mekin avasimme oluttölkit jatkobileistä ilahtuneena. Nousuhumala ja innokas yleisö pitivät aluksi naisen pirteänä, mutta sitten kun kertasimme Jaken kanssa oman saunailtamme vaiheita, huomasin Marian väsähtävän. Nainen risti käsivartensa ja alkoi hieroa olkavarsiaan poissaolevan näköisenä. Ojentauduin hänen puoleensa ja laskin käteni hänen paljaille olkavarsilleen kysyen: "Onko sinulla yhä kylmä?" Tuntiessaan kosketukseni Maria kallistui minua vasten, kietaisi kätensä niskani taa ja anoi: "Lämmitä mua!"

      Tilanne eteni siitä nopeasti. Silitin käsilläni hänen olkapäitään ja selkäänsä, mutta pian tapailin jo hänen kylkiään ja lantionsa kaarta. Koska hoikan naisen rinnat eivät tarjonneet juuri tunnusteltavaa, käteni etenivät siitä Marian paljaille reisille. Kun nainen ei tehnyt elettäkään pysäyttääkseen minua, kuljetin käteni sisäreittä pitkin ensin pikkuhousuille ja sitten rohkeasti pikkuhousujen sisään. Silittelyni oli muuttunut kähmimiseksi niin äkkiä, ettei Maria ollut ehtinyt juurikaan kiihottua, mutta vain hetkeä myöhemmin hän jo huohotti kaulaani vasten. Pillu kostui sormilleni niin nopeasti ja estottomasti, että kuumeisessa mielessäni oivalsin himokkaan nartun kerjänneen seksiä koko pitkän illan ajan.

      Aiempi epävarmuuteni oli tiessään ja olin väkevästi kiihottunut. Nuuhkaisin sormiani aivan kuin minulle olisi ollut epäselvää naaraan olevan litisevän märkä. Vaikken koskaan ollut harrastanut seksiä Jaken läsnä ollessa, asia ei pidätellyt minua lainkaan. Johdattelin panokumppanini makuuhuoneeseen, avasin tämän mekon vetoketjun ja kiskoin sen lattialle. Maria riisui sängyllä loput alusvaatteensa riisuutuessani itse sängyn päädyssä ja jäi selälleen makaamaan haaraväli houkuttelevasti levällään. Sängelle kasvanut häpykarvoitus kimalteli jo pillunhuulilta levinneestä kosteudesta. Tartuin omaan jäykkänä seisovaan kyrpääni, joka oli jäänyt toistaiseksi huomiotta, ja vedellessäni esinahkaani huomasin omankin terskani pullottavan turpeana ja kiimatipan liukastamana. Nousin sängylle, hieraisin terskallani seksikumppanin häpykumpua ja häpykieltä ja ohjasin sitten kaluni hänen vastaanottavaiseen vakoonsa.

      Yhdynnästä tuli lyhyt mutta riehakas. Otin hänet lähetyssaarnaaja-asennossa, aluksi pitkin nautinnollisin työnnöin punnerrusasennossa mutta sitten häntä vasten painautuen kiihkeää loppunytkytystä varten. Marian lantio myötäili työntöjäni ja nainen ynähteli yhdynnän tahtiin, mutta katon tuijottelusta päätellen passiivisen partnerin rooli riitti hyvin tarjoamaan hänelle hakemansa nautinnon. Se oli suoraviivaista känniseksiä. Minäkin olin osaltani aivan tyytyväinen halukkaaseen seksikumppaniin, johon tehdä tarpeeni, ja laukesinkin hänen sisälleen onnellisesti ulisten. Vasta laukeamisen jälkeen rauhoituttuani Maria silitti hiuksiani kuin panosta kiittäen ja hymyili minulle.

      • Havahduin siihen, että touhujamme seurattiin. Jake seisoi makuuhuoneen ovella housuitta ja hieroi kovana seisovaa kyrpäänsä. Raavas isävartaloinen mies oli t-paidassa, sukkasillaan ja kyrpä kourassa näky, josta en heteromiehenä osannut kiihottua, mutta tiesin miehen karhumaisen olemuksen olleen monen naisen mieleen. "Pääsisinkö minäkin kimppaan?" mies kysyi ja astui lähemmäksi. Virnistin Marialle ja innostin tätä jatkamaan: "Tule, saat kahta miestä kerralla!" Sillä aikaa kun rohkaisin Mariaa, Jake tiedusteli, missä säilytän seksitarvikkeitani, ja kävi sitten osoittamallani lipastolla.

        Alaston naisvieraamme ei juuri ujostellut nousta nelinkontin sängylle ja pyllistää ystävälleni. Näin Jaken tursuttavan liukastevoidetta kämmenelleen ja levittävän sitä runsaasti kyrpänsä nupille. Paksua voidetta oli niin runsaasti, että sitä riitti levittää sormenpäissä Marian anukselle ja sulkijalihaksen sisällekin. Jake asetteli kivikovan kyrpänsä rasvatulle peräaukolle ja koetti painautua sisään. Hätäily esivalmisteluissa sai Marian ynähtämään kivusta, eikä työnnöstä tullut mitään. Malttamaton mies tarttui jo käsillään naisen lantioon uutta yritystä varten, mutta ehdin rauhoittamaan tilanteen. "Älä hätäänny", neuvoin Mariaa ja muistutin: "Koeta rentouttaa peräaukkosi kuin yrittäisit työntää vähän". Ohjasin kämmeneni kevyellä painalluksella Marian lantiota parempaan kulmaan. Toisella yrittämällä Maria avautui Jaken työnnölle ja he molemmat parkaisivat.

        Sisään päästyään Jake malttoi aloittaa rauhallisesti, mutta pian otteet kovenivat. Mies haki seksuaalisen tyydytyksensä nartustaan yhtä määrätietoisesti kuin minäkin olin hetki sitten tehnyt. Enkä minäkään halunnut vielä lopettaa. Halusin antaa Marialle uuden huomionaiheen, joten konttasin nelinkontin olevan naisen eteen ja tarjosin hänelle mulkkuani nuoltavaksi. Pienen houkuttelun jälkeen hän avasi kiltisti suunsa ja otti puolikovan mulkkuni imettäväkseen. Miten ihanan turmeltunut nainen! Käänne ei jäänyt Jakeltakaan huomaamatta, joka innostui näystä entisestään ja aloitti rivojen puhumisen: "Mikä kyrvänhimoinen pikku lutka! Edellisen miehen spermat valuvat yhä reisiä pitkin kun perse jo lypsää napakasti mun kyrpää! Mulla olisi enemmänkin kavereita varastolla, joita saisit hoidella..." Innostimme Jaken kanssa toinen toistamme, ja kyrpäni kovettuessa tartuin itsekin Mariaa niskasta kontrolloidakseni suihinottoa paremmin. Raju käsittely sai naisen köhimään ja veden valumaan tämän silmistä - annoimme nartulle kovaa kyrpää kumpaankin päähän oikein kunnolla, tavalla mistä useimmat naiset voivat vain runkatessaan fantasioida. Ystäväni laukesi ensin komeasti mylvien; oma laukeamiseni oli mitättömämpi saatuani siemensyöksyni jo aikaisemmin.

        Tarinalle on kaksi vaihtoehtoista jatkoa, jotka ovat liian pitkiä tänne laitettavaksi. Voit käydä lukemassa ne https://www.seksinovellit.com/2021/06/10/talviyon-jatkobileet/ (sivu aukenee hitaasti).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe