Uusioperhe

Anonyymi

Hei te uusioperheessä elävät!

Sanokaa mitä asialle tehdä! Elän uusioperheessä missä miehellä omia lapsia,minulla omia! Kummallakin lapset viikko-viikko,minulla kuitenkin vaihdellen miten lapsi haluaa kyläillä luonani! Ongelmana on kuitenkin mies! Jo alunperin yhteenmuuttaessa kerroin, että haluan lapseni olevan tervetullut tänne yöksi koska vain(ei vain äiti-viikolla,minun lapseni alle 6v) ja luulin asian olevan ol! Nyt koen kuitenkin että ”pelkään” sanoa miehelleni jos lapseni onkin tulossa keskellä isä-viikkoa luokseni yöksi, koska mies haluaisi meidän olevan vain kahdestaan! Itse olen kasvanut ilman äitiä enkä ikinä maailmassa halua samanlaista omalle lapselleni! Tuntuu todella ikävältä, että miehen lapset kyllä olisivat tervetulleita tänne koska vaan mutta minun lapsi. Mies kuitenkin on hyvä ”isäpuoli”lapselleni. Ymmärrän ett hän haluaa rentoutua lapsettomilla viikoilla,olemme siis jonkunlaisessa risteyskohdassa! Mitä te tekisitte tilanteessa jos juttelu ei auta?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ymmärrä. Äiti viikolla siis olette kolmistaan lapsesi kanssa ja isä viikolla hänen lapsien kanssa. Ymmärtäå tavallaan jos lapset ei viihy keskenään samaan aikaan.

Mutta uusioperheet on paskaa.

• Ymmärrän. Lapsesi on vielä pieni ja tarvitsee äitiä. Miten hänen oma isänsä suhtautuu jos tulee luoksesi? Onko pahoillaan?
      Sopimus voisi olla pitävämpi, ettei ennakoimattomia tapahtumia tulisi. Jos se aiheuttaa riitaa tai pahaa mieltä.
      Meillä sopimusta noudatetaan melko tarkasti, jotta saan omaa aikaa myös. Vaikka silloin kaipaankin lapsiani paljon.

• Anonyymi

Anna lapsen tulla hän on niin pieni vielä ettei voi vaatia että pitäis odotella omaa viikkoon sillä äitiäkin pienellä on ikävä , kyllä miehen jolla on omia lapsia pitäisi ymmärtää se että pienet lapset kaipaavat omaa äitiään .
      Kyllä sitä voi rentoutua ihan mukavasti vaikka pikkuinen onkin yökylässä .
      Asia on niin että lapset ovat vaan kerran lapsia , ja se aika on todella lyhyt , joten isompana heillä on omat menonsa ja kaverit tulee kuvaan mukaan , silloin ollaan yökylässä usein kavereitten luona .
      Ei pieni lapsi voi sille mitään että hän on joutunut tilanteeseen missä häneltä ei olla edes kysytty haluaako kahta kotia .
      Itse menetin toisen vanhempani tälläisessä tilanteessa , kun en saanut koskaan häntä tavata eron jälkeen , sillä hänen uusi puolisonsa ei hyväksynyt hänen lastaan , olin myös kuusi vuotias . usein miettinyt kun sain tiedon että hän kuoli nuorena että miksi hän antoi uuden puolison ottaa rakkaan vanhemman lapselta , joka olisi häntä tarvinnut lapsuuden eri vaiheissa . Niin että on hyvin tärkeä. Yrittää ymmärtää lasta ettei aiheuta hänelle elin ikäisiä traumoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      106
      4873
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      151
      4834
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4652
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3014
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2683
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2194
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2158
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1390
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      22
      1375
    Aihe