Uusioperhe

Anonyymi

Hei te uusioperheessä elävät!

Sanokaa mitä asialle tehdä! Elän uusioperheessä missä miehellä omia lapsia,minulla omia! Kummallakin lapset viikko-viikko,minulla kuitenkin vaihdellen miten lapsi haluaa kyläillä luonani! Ongelmana on kuitenkin mies! Jo alunperin yhteenmuuttaessa kerroin, että haluan lapseni olevan tervetullut tänne yöksi koska vain(ei vain äiti-viikolla,minun lapseni alle 6v) ja luulin asian olevan ol! Nyt koen kuitenkin että ”pelkään” sanoa miehelleni jos lapseni onkin tulossa keskellä isä-viikkoa luokseni yöksi, koska mies haluaisi meidän olevan vain kahdestaan! Itse olen kasvanut ilman äitiä enkä ikinä maailmassa halua samanlaista omalle lapselleni! Tuntuu todella ikävältä, että miehen lapset kyllä olisivat tervetulleita tänne koska vaan mutta minun lapsi. Mies kuitenkin on hyvä ”isäpuoli”lapselleni. Ymmärrän ett hän haluaa rentoutua lapsettomilla viikoilla,olemme siis jonkunlaisessa risteyskohdassa! Mitä te tekisitte tilanteessa jos juttelu ei auta?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ymmärrä. Äiti viikolla siis olette kolmistaan lapsesi kanssa ja isä viikolla hänen lapsien kanssa. Ymmärtäå tavallaan jos lapset ei viihy keskenään samaan aikaan.

Mutta uusioperheet on paskaa.

• Ymmärrän. Lapsesi on vielä pieni ja tarvitsee äitiä. Miten hänen oma isänsä suhtautuu jos tulee luoksesi? Onko pahoillaan?
      Sopimus voisi olla pitävämpi, ettei ennakoimattomia tapahtumia tulisi. Jos se aiheuttaa riitaa tai pahaa mieltä.
      Meillä sopimusta noudatetaan melko tarkasti, jotta saan omaa aikaa myös. Vaikka silloin kaipaankin lapsiani paljon.

• Anonyymi

Anna lapsen tulla hän on niin pieni vielä ettei voi vaatia että pitäis odotella omaa viikkoon sillä äitiäkin pienellä on ikävä , kyllä miehen jolla on omia lapsia pitäisi ymmärtää se että pienet lapset kaipaavat omaa äitiään .
      Kyllä sitä voi rentoutua ihan mukavasti vaikka pikkuinen onkin yökylässä .
      Asia on niin että lapset ovat vaan kerran lapsia , ja se aika on todella lyhyt , joten isompana heillä on omat menonsa ja kaverit tulee kuvaan mukaan , silloin ollaan yökylässä usein kavereitten luona .
      Ei pieni lapsi voi sille mitään että hän on joutunut tilanteeseen missä häneltä ei olla edes kysytty haluaako kahta kotia .
      Itse menetin toisen vanhempani tälläisessä tilanteessa , kun en saanut koskaan häntä tavata eron jälkeen , sillä hänen uusi puolisonsa ei hyväksynyt hänen lastaan , olin myös kuusi vuotias . usein miettinyt kun sain tiedon että hän kuoli nuorena että miksi hän antoi uuden puolison ottaa rakkaan vanhemman lapselta , joka olisi häntä tarvinnut lapsuuden eri vaiheissa . Niin että on hyvin tärkeä. Yrittää ymmärtää lasta ettei aiheuta hänelle elin ikäisiä traumoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe