Luin Hesarista että Vietnamiin pääsisi Suomalaisena ilman viisumia lyhyelle alle 15 päivän reissulle. Tietääkö kukaan milloin tämä uusi sääntö tulee voimaan? Ajattelin käydä maassa ensi kuussa.
Vastaukset 7
- mielestä..
tais tulla jo voimaa.eikö lehdes lukenut niin että eilen ilmoitettiin niin....
harmi vaan ettei 2kk matkat oo ilman viisumia...
istekkin sinne lähdössä. - Vietnam
Lue alta oleva Kamputsea-Vietnam -juttu, siellä on tietoa.
- luin Hesarista
Kiitos avusta, lukaisin sen.
- itsekkin sinne lähdössä
eikö se tullu jo voimaa,mä ymmärsin niin.kun eilen oli ilmoittanu sen.harmi vaa ettei 2kk matkalle pääse ilman viisumia.
- zuppi
2 kuukauta olis tietty parempi, mutta
tässä vaan mietin että eikös tohon kahden viikon viisumiin kuitenkin saa ihan normaalisti extensionim joka maksaa 25 dollaria per kuukausi?
Kai siihen sitten on uskottava. Ei tarvikaan hommata Bangkokista (eikä Tukoholmasta) viisumia, vaan suorinta tietä vaan Vietnamiin:)
- today
eilen luin paikallisesta lehdestä että toukokuun alusta ei suomalainen , ruotsalainen ja norjalainen tarvitse viisumia , jos alle 15 päivää täällä , paikalliset sanoi että vietnamin tullimies tietää lakimuutoksesta ehkä kesäkuussa , aluksi voi olla ongelmia , jos seuramatka silloin tuskin ongelmia,, tervetuola tänne kuumaan aasiaan ,, toissa päivanä ensimmäinen sadekuuro puoleen vuoteen ,, asustelen saigonissa ,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4572016- 71828
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39824Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri33816SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht443771- 55741
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 32720- 44675
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40620Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40606