Niin tosiaan, jos menette halpahallin niin siellä on teille oikein ihan varatut parkkipaikat. Jos teidän äly ei tätä ota vastaan niin sille ei voi sitten mitään.
Minäkin menen minimaniin ja jätän toisten pihalle auton reissun ajaksi.
Halpahallin asiakkaat.
28
565
Vastaukset
- Anonyymi
Joko taas parkkeeraus on tämän yksilön ongelma. Mitäpä jos Minimanin reissulla koukkaisit mielenterveystoimistoon? Näyttää lääkityksessa olevan korjaamista.
- Anonyymi
Kerron siitä kun halpahallin asiakkaille on omat parkkipaikat niin minun täytyy mennä mt toimistoon? Lueppa toi sun teksti ja mieti vähän mitä kirjoittelet. Sekopää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron siitä kun halpahallin asiakkaille on omat parkkipaikat niin minun täytyy mennä mt toimistoon? Lueppa toi sun teksti ja mieti vähän mitä kirjoittelet. Sekopää.
Mikäs helvetin parkki-pirkko sinä luulet olevasi? Ne on eri instanssit jotka päättävät missä kukin parkkeeraa, kunhan sääntöjä noudattaa. Kumpihan meistä on enemmän sekaisin, sen saavat päättää ne muutamat jotka näitä enää viitsii lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs helvetin parkki-pirkko sinä luulet olevasi? Ne on eri instanssit jotka päättävät missä kukin parkkeeraa, kunhan sääntöjä noudattaa. Kumpihan meistä on enemmän sekaisin, sen saavat päättää ne muutamat jotka näitä enää viitsii lukea.
Missä kerroin olevani parkki-pirkko? Kerroin vain missä on parkkipaikat halpahallin asiakkaille. Ja sinä tulet jotain meuhkaamaan mielenterveys juttuja. Etköhän se ole sinä joka sen tarpeessa on? Kun noin menee tunteisiin jos kertoo missä on parkkipaikkoja. Idiootti. Toki jos haluat tulla ulisemaan päin naamaa niin onnistuu sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kerroin olevani parkki-pirkko? Kerroin vain missä on parkkipaikat halpahallin asiakkaille. Ja sinä tulet jotain meuhkaamaan mielenterveys juttuja. Etköhän se ole sinä joka sen tarpeessa on? Kun noin menee tunteisiin jos kertoo missä on parkkipaikkoja. Idiootti. Toki jos haluat tulla ulisemaan päin naamaa niin onnistuu sekin.
Etpä tosiaan kertonut olevasi Parkki-Pirkko. No kerroppa sen sijaan miksi käyttäydyt kuin Parkki- Pirkko? Eiköhän jätetä parkkeeramisen valvonta viranomaisille, joille se kuuluu. Ilmoitappa missä tavataan naamakkain, niin selvitetään nämä pysäkointiongelmat. Minut kyllä tuntee, kun paikalle saavun, pituus on194 cm paino sen verran ettei neuvolassa punnita ja käytän tuollaisissa kohtaamisissa yleensä maihinnousukenkiä numeroa 48.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä tosiaan kertonut olevasi Parkki-Pirkko. No kerroppa sen sijaan miksi käyttäydyt kuin Parkki- Pirkko? Eiköhän jätetä parkkeeramisen valvonta viranomaisille, joille se kuuluu. Ilmoitappa missä tavataan naamakkain, niin selvitetään nämä pysäkointiongelmat. Minut kyllä tuntee, kun paikalle saavun, pituus on194 cm paino sen verran ettei neuvolassa punnita ja käytän tuollaisissa kohtaamisissa yleensä maihinnousukenkiä numeroa 48.
Pitäskö jotenkin nyt alkaa täristä? Tiedoksi, en tärise. Mua ei kiinnosta tippaakaan paljon painat, paljon nostat penkistä. Halpahallin pääovien nurkalla odotan sinua. Olen siinä klo 19 asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö jotenkin nyt alkaa täristä? Tiedoksi, en tärise. Mua ei kiinnosta tippaakaan paljon painat, paljon nostat penkistä. Halpahallin pääovien nurkalla odotan sinua. Olen siinä klo 19 asti.
Enpä viitsi mökiltä lähteä ajamaan sataa kilometriä sotkeakseni käteni paskaan ja kellokin on jo 19.03.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä viitsi mökiltä lähteä ajamaan sataa kilometriä sotkeakseni käteni paskaan ja kellokin on jo 19.03.
Oletko ennenkin uhkaillut ihmisiä jos he mainitsevat asiallisesti missä on parkkipaikka?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ennenkin uhkaillut ihmisiä jos he mainitsevat asiallisesti missä on parkkipaikka?
Missähän kohdassa olen uhkaillut? Ilmoitin vai tuntomerkit, ettet vain syyttömien kimppuun käy. Usko nyt jo helvetin tollo. että jokainen ajokortin omistaja saa parkkeerata täsmälleen mihin haluaa, kunhan noudattaa liikennesääntöjä. Otahan nyt kiltisti iltalääkkeet ja paina pää tyynyyn. Huomenna on uusi päivä puuttua ihmisten asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie se ajoneuvosi talon takapihalle .
- Anonyymi
KUUNAAMA kirjoitti:
Missähän kohdassa olen uhkaillut? Ilmoitin vai tuntomerkit, ettet vain syyttömien kimppuun käy. Usko nyt jo helvetin tollo. että jokainen ajokortin omistaja saa parkkeerata täsmälleen mihin haluaa, kunhan noudattaa liikennesääntöjä. Otahan nyt kiltisti iltalääkkeet ja paina pää tyynyyn. Huomenna on uusi päivä puuttua ihmisten asioihin.
Halpahalli, oma parkki. Mikä tässä on epäselvää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo sun aloitus nyt kovin asiallinen ollut!
- Anonyymi
HH perässä kassalle seuraa Kauhajoella aina sama varsto ukko vaikutta jotta muumit ei aivan Kaikki kupissa. Tiedättekö kuuluuko Halpa halli VAPAAMUURAIT seurueeseen ovat suorittaneet jo vuosia systemaattista vainoa GRAS STALKING. Teko on Rikollista maassamme.
Onko HH ketju Vapaamuurai omisteinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kumpi veti kumpaa lättyyn? tuliko maihinnousukengän kuviota naamaan vai ei?
- Anonyymi
No minä en mene Halpa Halliin ollenkaan en tykkää ensinnäkään parkkihalleista sama missä niitä on niin jätän auton muualle.
- Anonyymi
Pysäköin ristirannankadulle.Halpahallia vastapäätä .
- Anonyymi
Saat pysäköidä, jos asut ristirannankadulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ristirannankadulle saa pysäköidä vaikka asuisi Viron Kemissä. Lopettakaa nyt tuo paskan jauhaminen päivänselvästä asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen minäkin aina pysäköin jos on asiaa Halpa halliin, enkä todellakaan asu ristirannankadulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen minäkin aina pysäköin jos on asiaa Halpa halliin, enkä todellakaan asu ristirannankadulla.
Pysäköit siihen jos menet vierailemaan taloon. Pysäköit halpahallin parkkipaikalle jos menet kauppaan. Miten vtun vaikeata tämä asia on ymmärtää? Kaupasta ei valitettavasti saa uusia aivoja ostettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun Kaustisilla .
- Anonyymi
Uuuuuh... mua kiihottaa ku iso pitkä mies uhoo isolla kengällään nimettömänä netissä.. kuulostaa sellaiselta mieheltä joka haluaisi ottaa minut rajusti, hyväillä sileää miehen vartaloani samalla... voi kunpa näkisin tämän parkkipaikkojen kuninkaan tosielämässä.. hänen täytyy olla jotain mahtavaa... tule jo pois mökiltäsi, huomenna ajan ristirannankadulle parkkiin ja menen halpahalliin, tavataan miestenvessassa.. annan sinun parkkeerata itsesi minuun, ja ihailen samalla 48 kokoista kenkääsi..
Mitäs tähän sanoo herra parkkihomo?- Anonyymi
Kiitos vain avoperäisestä tarjouksesta. Valitettavasti minua kiinnostaa naisen etupuoli, ei miehen takapuoli. Osta isot kengät, katsele niitä ja vedä käteen. Minä kyllä pysyn mökillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vain avoperäisestä tarjouksesta. Valitettavasti minua kiinnostaa naisen etupuoli, ei miehen takapuoli. Osta isot kengät, katsele niitä ja vedä käteen. Minä kyllä pysyn mökillä.
Parempi että pysytkin sielä mökillä. Tarvi tulla tänne riehumaan jos joku mainitsee asiallisesti parkeista.
- Anonyymi
Miksi mainostat halpahallin parkkipaikkaa täällä jatkuvasti? Oletko joku halpiksen parkki vastaava vai muuten vain typerä?
- Anonyymi
Mistä tunnistan sinut 48 numeroisen kengien omistaja? Olen valmiina huomenna miesten vessaan nimimerkillä kokemusta on, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
En mee halppikseen kun vappuprunnissa Olivat! Ja vastuutonta oli juhlia!??
- Anonyymi
Onhan se hienoa juhlia ku on fyffee Ylinen muusta viis veivaa taitaa perheelle hengitys koneet varattu jos tarvis sairastuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835