Halpahallin asiakkaat.

Anonyymi

Niin tosiaan, jos menette halpahallin niin siellä on teille oikein ihan varatut parkkipaikat. Jos teidän äly ei tätä ota vastaan niin sille ei voi sitten mitään.

Minäkin menen minimaniin ja jätän toisten pihalle auton reissun ajaksi.

28

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko taas parkkeeraus on tämän yksilön ongelma. Mitäpä jos Minimanin reissulla koukkaisit mielenterveystoimistoon? Näyttää lääkityksessa olevan korjaamista.

      • Anonyymi

        Kerron siitä kun halpahallin asiakkaille on omat parkkipaikat niin minun täytyy mennä mt toimistoon? Lueppa toi sun teksti ja mieti vähän mitä kirjoittelet. Sekopää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron siitä kun halpahallin asiakkaille on omat parkkipaikat niin minun täytyy mennä mt toimistoon? Lueppa toi sun teksti ja mieti vähän mitä kirjoittelet. Sekopää.

        Mikäs helvetin parkki-pirkko sinä luulet olevasi? Ne on eri instanssit jotka päättävät missä kukin parkkeeraa, kunhan sääntöjä noudattaa. Kumpihan meistä on enemmän sekaisin, sen saavat päättää ne muutamat jotka näitä enää viitsii lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs helvetin parkki-pirkko sinä luulet olevasi? Ne on eri instanssit jotka päättävät missä kukin parkkeeraa, kunhan sääntöjä noudattaa. Kumpihan meistä on enemmän sekaisin, sen saavat päättää ne muutamat jotka näitä enää viitsii lukea.

        Missä kerroin olevani parkki-pirkko? Kerroin vain missä on parkkipaikat halpahallin asiakkaille. Ja sinä tulet jotain meuhkaamaan mielenterveys juttuja. Etköhän se ole sinä joka sen tarpeessa on? Kun noin menee tunteisiin jos kertoo missä on parkkipaikkoja. Idiootti. Toki jos haluat tulla ulisemaan päin naamaa niin onnistuu sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kerroin olevani parkki-pirkko? Kerroin vain missä on parkkipaikat halpahallin asiakkaille. Ja sinä tulet jotain meuhkaamaan mielenterveys juttuja. Etköhän se ole sinä joka sen tarpeessa on? Kun noin menee tunteisiin jos kertoo missä on parkkipaikkoja. Idiootti. Toki jos haluat tulla ulisemaan päin naamaa niin onnistuu sekin.

        Etpä tosiaan kertonut olevasi Parkki-Pirkko. No kerroppa sen sijaan miksi käyttäydyt kuin Parkki- Pirkko? Eiköhän jätetä parkkeeramisen valvonta viranomaisille, joille se kuuluu. Ilmoitappa missä tavataan naamakkain, niin selvitetään nämä pysäkointiongelmat. Minut kyllä tuntee, kun paikalle saavun, pituus on194 cm paino sen verran ettei neuvolassa punnita ja käytän tuollaisissa kohtaamisissa yleensä maihinnousukenkiä numeroa 48.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä tosiaan kertonut olevasi Parkki-Pirkko. No kerroppa sen sijaan miksi käyttäydyt kuin Parkki- Pirkko? Eiköhän jätetä parkkeeramisen valvonta viranomaisille, joille se kuuluu. Ilmoitappa missä tavataan naamakkain, niin selvitetään nämä pysäkointiongelmat. Minut kyllä tuntee, kun paikalle saavun, pituus on194 cm paino sen verran ettei neuvolassa punnita ja käytän tuollaisissa kohtaamisissa yleensä maihinnousukenkiä numeroa 48.

        Pitäskö jotenkin nyt alkaa täristä? Tiedoksi, en tärise. Mua ei kiinnosta tippaakaan paljon painat, paljon nostat penkistä. Halpahallin pääovien nurkalla odotan sinua. Olen siinä klo 19 asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö jotenkin nyt alkaa täristä? Tiedoksi, en tärise. Mua ei kiinnosta tippaakaan paljon painat, paljon nostat penkistä. Halpahallin pääovien nurkalla odotan sinua. Olen siinä klo 19 asti.

        Enpä viitsi mökiltä lähteä ajamaan sataa kilometriä sotkeakseni käteni paskaan ja kellokin on jo 19.03.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä viitsi mökiltä lähteä ajamaan sataa kilometriä sotkeakseni käteni paskaan ja kellokin on jo 19.03.

        Oletko ennenkin uhkaillut ihmisiä jos he mainitsevat asiallisesti missä on parkkipaikka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ennenkin uhkaillut ihmisiä jos he mainitsevat asiallisesti missä on parkkipaikka?

        Missähän kohdassa olen uhkaillut? Ilmoitin vai tuntomerkit, ettet vain syyttömien kimppuun käy. Usko nyt jo helvetin tollo. että jokainen ajokortin omistaja saa parkkeerata täsmälleen mihin haluaa, kunhan noudattaa liikennesääntöjä. Otahan nyt kiltisti iltalääkkeet ja paina pää tyynyyn. Huomenna on uusi päivä puuttua ihmisten asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kerroin olevani parkki-pirkko? Kerroin vain missä on parkkipaikat halpahallin asiakkaille. Ja sinä tulet jotain meuhkaamaan mielenterveys juttuja. Etköhän se ole sinä joka sen tarpeessa on? Kun noin menee tunteisiin jos kertoo missä on parkkipaikkoja. Idiootti. Toki jos haluat tulla ulisemaan päin naamaa niin onnistuu sekin.

        Vie se ajoneuvosi talon takapihalle .


      • Anonyymi
        KUUNAAMA kirjoitti:

        Missähän kohdassa olen uhkaillut? Ilmoitin vai tuntomerkit, ettet vain syyttömien kimppuun käy. Usko nyt jo helvetin tollo. että jokainen ajokortin omistaja saa parkkeerata täsmälleen mihin haluaa, kunhan noudattaa liikennesääntöjä. Otahan nyt kiltisti iltalääkkeet ja paina pää tyynyyn. Huomenna on uusi päivä puuttua ihmisten asioihin.

        Halpahalli, oma parkki. Mikä tässä on epäselvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ennenkin uhkaillut ihmisiä jos he mainitsevat asiallisesti missä on parkkipaikka?

        Eihän tuo sun aloitus nyt kovin asiallinen ollut!


      • Anonyymi

        HH perässä kassalle seuraa Kauhajoella aina sama varsto ukko vaikutta jotta muumit ei aivan Kaikki kupissa. Tiedättekö kuuluuko Halpa halli VAPAAMUURAIT seurueeseen ovat suorittaneet jo vuosia systemaattista vainoa GRAS STALKING. Teko on Rikollista maassamme.
        Onko HH ketju Vapaamuurai omisteinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö jotenkin nyt alkaa täristä? Tiedoksi, en tärise. Mua ei kiinnosta tippaakaan paljon painat, paljon nostat penkistä. Halpahallin pääovien nurkalla odotan sinua. Olen siinä klo 19 asti.

        No kumpi veti kumpaa lättyyn? tuliko maihinnousukengän kuviota naamaan vai ei?


    • Anonyymi

      No minä en mene Halpa Halliin ollenkaan en tykkää ensinnäkään parkkihalleista sama missä niitä on niin jätän auton muualle.

    • Anonyymi

      Pysäköin ristirannankadulle.Halpahallia vastapäätä .

      • Anonyymi

        Saat pysäköidä, jos asut ristirannankadulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat pysäköidä, jos asut ristirannankadulla.

        Ristirannankadulle saa pysäköidä vaikka asuisi Viron Kemissä. Lopettakaa nyt tuo paskan jauhaminen päivänselvästä asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat pysäköidä, jos asut ristirannankadulla.

        Siihen minäkin aina pysäköin jos on asiaa Halpa halliin, enkä todellakaan asu ristirannankadulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen minäkin aina pysäköin jos on asiaa Halpa halliin, enkä todellakaan asu ristirannankadulla.

        Pysäköit siihen jos menet vierailemaan taloon. Pysäköit halpahallin parkkipaikalle jos menet kauppaan. Miten vtun vaikeata tämä asia on ymmärtää? Kaupasta ei valitettavasti saa uusia aivoja ostettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat pysäköidä, jos asut ristirannankadulla.

        Asun Kaustisilla .


    • Anonyymi

      Uuuuuh... mua kiihottaa ku iso pitkä mies uhoo isolla kengällään nimettömänä netissä.. kuulostaa sellaiselta mieheltä joka haluaisi ottaa minut rajusti, hyväillä sileää miehen vartaloani samalla... voi kunpa näkisin tämän parkkipaikkojen kuninkaan tosielämässä.. hänen täytyy olla jotain mahtavaa... tule jo pois mökiltäsi, huomenna ajan ristirannankadulle parkkiin ja menen halpahalliin, tavataan miestenvessassa.. annan sinun parkkeerata itsesi minuun, ja ihailen samalla 48 kokoista kenkääsi..
      Mitäs tähän sanoo herra parkkihomo?

      • Anonyymi

        Kiitos vain avoperäisestä tarjouksesta. Valitettavasti minua kiinnostaa naisen etupuoli, ei miehen takapuoli. Osta isot kengät, katsele niitä ja vedä käteen. Minä kyllä pysyn mökillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vain avoperäisestä tarjouksesta. Valitettavasti minua kiinnostaa naisen etupuoli, ei miehen takapuoli. Osta isot kengät, katsele niitä ja vedä käteen. Minä kyllä pysyn mökillä.

        Parempi että pysytkin sielä mökillä. Tarvi tulla tänne riehumaan jos joku mainitsee asiallisesti parkeista.


    • Anonyymi

      Miksi mainostat halpahallin parkkipaikkaa täällä jatkuvasti? Oletko joku halpiksen parkki vastaava vai muuten vain typerä?

    • Anonyymi

      Mistä tunnistan sinut 48 numeroisen kengien omistaja? Olen valmiina huomenna miesten vessaan nimimerkillä kokemusta on, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      En mee halppikseen kun vappuprunnissa Olivat! Ja vastuutonta oli juhlia!??

    • Anonyymi

      Onhan se hienoa juhlia ku on fyffee Ylinen muusta viis veivaa taitaa perheelle hengitys koneet varattu jos tarvis sairastuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe